THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: kchatzigr on September 03, 2021, 16:19:38 pm



Title: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΟΡΟΥΣ
Post by: kchatzigr on September 03, 2021, 16:19:38 pm
      Για ακόμη μια φορά οι φοιτητές είμαστε αυτοί που θα σηκώσουμε το βάρος της ανικανότητας της κυβέρνησης να διαχειριστεί την πανδημία και να ανοίξει τις σχολές. Αποτέλεσμα αυτού είναι για πέμπτη φορά ένα καθεστώς πλήρης εντατικοποίησης τους και πειθάρχησης απέναντι σε οποιαδήποτε παράλογη απαίτηση που έχει ο κάθε καθηγητής δηλαδή την τηλε-εξεταστική. Φαινόμενα που αποτυπώνουν τα παραπάνω είναι κάμερες (είτε πολλαπλές είτε υπό γωνία), μικρόφωνα, share screen, έλλειψη δυνατότητας πλοήγησης και ελάχιστος χρόνος την ώρα της εξέτασης, υπέρογκες ύλες, ανακοίνωση των όρων εξέτασης λίγο πριν την εξέταση και παράλληλα websites εκτός του e-learning. Πιο συγκεκριμένα το κομμάτι των καμερών των μικροφώνων και του share screen επιβάλλονται σε μια κατάσταση που θεωρεί ένοχο εξ ορισμού τον φοιτητή ότι θα αντιγράψει και αποτελεί μια ξεκάθαρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων και χώρου. Η υπέρογκη ύλη και η ανακοίνωση όρων εξέτασης τελευταία στιγμή έρχονται με σκοπό την πλήρη εντατικοποίηση των φοιτητών σε μια λογική του “αποφασίζω και διατάσσω”. Παραδειγματικά στην εξεταστική του Ιουνίου που περάσαμε είδαμε περιπτώσεις μαθημάτων όπως τα Ηλεκτρολογικά Υλικά (έλλειψη δυνατότητας πλοήγησης), Ηλεκτρικά Κυκλώματα (Ithaki προσωπικό website του καθηγητή) και Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο 2 (απαιτήσεις των θεμάτων ήταν παράλογες).Από την εξεταστική του Σεπτεμβρίου δε έλλειψαν τα προβλήματα καθώς στο Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο 2 λόγω της μη λειτουργίας του E-learning η εξέταση αρχικά θα αναβαλλόταν αφήνοντας έτσι τους φοιτητές στο άγχος του περίμενε όμως τελικά το μάθημα δόθηκε μισή ώρα μετά, αυτό αποδεικνύει ότι ακόμα και ενάμιση χρόνο μετά τα πανεπιστήμια δεν έχουν καταφέρει να εγγυηθούν την ομαλή εξ αποστάσεως λειτουργία. Όλα καταλήγουν σε μια εξεταστική στην οποία ο φοιτητής έχει μια ασφυκτική καθημερινότητα.

      Οι φοιτητικοί σύλλογοι ήταν και είναι αυτοί που κατάφεραν να σπάνε την εντατικοποίηση να εγγυούνται καλύτερους όρους εξέτασης και να περιγράφουν μια πιο βιώσιμη εξεταστική. Στο σύλλογό μας είδαμε μια κινητικότητα στην προηγούμενη τηλε-εξεταστική ανοίγοντας θέματα γύρω από το κομμάτι των καθηγητικών αυθαιρεσιών και προσπάθειας επίλυσης τους.  Μετά το τελευταίο περιστατικό της νομικής του ΑΠΘ που έγινε απόπειρα υποβολής πειθαρχικού καθώς μέλος του ΦΣ νομικής τόλμησε να στείλει σε καθηγητή την απόφαση του συλλόγου που κατήγγελλε την διάκριση των φοιτητών στον τρόπο εξέτασης φαίνεται ξεκάθαρα πως ο νόμος Κεραμέως- Χρυσοχοΐδη έρχεται για να διασφαλίσει ότι οποιαδήποτε μορφή αντίδρασης θα καταστέλλεται θα ποινικοποιείται και εν τέλει δεν θα χωράει στα στείρα ιδρύματα που μας παρουσιάζουν.  Θέλουν μέσω του νόμου να μας παρουσιάσουν ένα πανεπιστήμιο στο οποίο θα επιβιώνει και θα θεωρείτε αποδεκτός μόνο ο φοιτητής ο οποίος θα πειθαρχεί σε οτιδήποτε παράλογη απαίτηση του παρουσιάζεται. Οι φοιτητικοί σύλλογοι είναι αυτοί που θα ορίζουν τους όρους που θα εξεταζόμαστε  και που θα υπάρχουμε στους χώρους του πανεπιστημίου αλλά είναι και εκείνοι που θα ανατρέψουν τον νόμο Κεραμέως- Χρυσοχοΐδη.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΕΡΑΜΕΩΣ-ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΑΝΘΩΠΙΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΚΑΜΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ.