THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: Limpolits on July 17, 2020, 17:42:25 pm



Title: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: Limpolits on July 17, 2020, 17:42:25 pm
Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ

Η ηλεκτρονική εξεταστική, όπως αποδείχθηκε περίτρανα, αποτέλεσε τομή στην επίθεση στα φοιτητικά μας δικαιώματα. Σε μια σειρά σχολές της χώρας είδαμε συστήματα να πέφτουν, καθηγητές να αναγκάζουν φοιτητές να δείξουν όλο τους το σπίτι, να ειρωνεύονται και να φωνάζουν επειδή δεν πρόλαβαν να αναρτήσουν απαντήσεις, νέα "Σκοιλ ελικικου" όπως στην Ιατρική του Α.Π.Θ και πολλά άλλα γεγονότα που δείχνουν, πως και οι φοιτητές θα καλεστούν να πληρώσουν τα σπασμένα της πανδημίας.

Ειδικότερα στη σχολή μας, σε αρκετά μαθήματα οι όροι και τα αποτελέσματα της εξέτασης έρχονται να επιβεβαιώσουν τους όρους "σφαγείου" που διαφαίνονταν πριν καν την έναρξη της εξεταστικής. Πιο συγκεκριμένα:

Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα ΙΙ: Για 5 θέματα οι φοιτητές είχαν διαθέσιμη 1 ώρα (!!!), αντί 3 που δίνονταν συνήθως.

ΣΗΕ ΙΙ: Δίνονταν 30 λεπτά για κάθε θέμα, ελάχιστος χρόνος για τη δυσκολία των θεμάτων, ενώ οι φοιτητές έπρεπε να αναρτήσουν κάθε θέμα ξεχωριστά προκειμένου να προχωρήσουν στο επόμενο, διαδικασία που δυσκολεύει ιδιαίτερα την εξέταση.

Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός: 35 λεπτά (!!!) για μια μεγάλη εξέταση που κανονικά διαρκεί 1 ώρα. Αποτέλεσμα ήταν πολλοί φοιτητές να μην προλάβουν καν να ολοκληρώσουν τις απαντήσεις τους.

Ηλεκτρικές Μηχανές: 19 από τους 71 συνολικά πέρασαν το μάθημα, στην πλειοψηφία τους φοιτητές παλαιότερων ετών οι οποίοι είχαν διεκπεραιώσει το εργαστήριο που μετράει προσθετικά στο βαθμό. Υψηλότερος βαθμός το 7!

Αυτά αποτελούν μερικά μόνο, ενδεικτικά παραδείγματα της ηλεκτρονικής εξεταστικής στους Ηλεκτρολόγους. Ας αναλογιστούμε επίσης, πόσοι συμφοιτητές μας αποκλείστηκαν εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων σύνδεσης ή επειδή δε μπορούσαν να έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εξέταση. Ως φοιτητές οφείλουμε να ορθώσουμε αντιστάσεις στην καθηγητική αυθαιρεσία και να οργανωθούμε ενάντια στην κανονικότητα που θέλουν να μας εμπεδώσουν. Την κανονικότητα των μαζικών κοψιμάτων, των εξετάσεων-σφαγείο, της πλήρους εντατικοποίησης των σπουδών, της καθηγητικής αυθαιρεσίας, των ταξικών φραγμών στην εκπαίδευση.

   - ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ Ή ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ
    - ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
    - ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΑΖΙΚΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ, ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΣΦΑΓΕΙΟ
    - ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: Thunderlord on July 17, 2020, 18:27:06 pm
Οκ, δεν θα κάτσω να σχολιάσω τα πολλά πράγματα που βλέπω.
Αλλά Τηλεπ 2 και ΣΗΕ 2 που έδωσα, αστείο να παραπονιομαστε. Τα θέματα μια χαρά ήταν για το χρόνο τους, λίγο πιεσμένα, αλλά στα Τηλεπ πχ υπήρχε καλό μπόνους στη βαθμολόγηση. Σηε τα δύο από τα τρία θέματα ήταν αρκετά εύκολα και το ένα μόνο λίγο πιεσμένο. Όπως μια κανονική εξέταση δηλαδή.
Ας κάτσουμε να δούμε πρώτα τι κάνουμε εμείς και μετά λέμε για κατοχύρωση μαθημάτων κτλ
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: Ούγκι on July 17, 2020, 19:17:38 pm
Για τα δίκτυα 1 και τα κυκλώματα 1 δε θα αγωνιστουμε;  ::)


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: A Caster on July 17, 2020, 19:52:36 pm
Για τα δίκτυα 1 και τα κυκλώματα 1 δε θα αγωνιστουμε;  ::)

Αγωνιστήκαμε οταν ζητησαμε να μην γινει η βαθμολογηση με τις προαιρετικες εργασιες :Ρ


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: gpapadimi on July 17, 2020, 21:26:07 pm
Οκ, δεν θα κάτσω να σχολιάσω τα πολλά πράγματα που βλέπω.
Αλλά Τηλεπ 2 και ΣΗΕ 2 που έδωσα, αστείο να παραπονιομαστε. Τα θέματα μια χαρά ήταν για το χρόνο τους, λίγο πιεσμένα, αλλά στα Τηλεπ πχ υπήρχε καλό μπόνους στη βαθμολόγηση. Σηε τα δύο από τα τρία θέματα ήταν αρκετά εύκολα και το ένα μόνο λίγο πιεσμένο. Όπως μια κανονική εξέταση δηλαδή.
Ας κάτσουμε να δούμε πρώτα τι κάνουμε εμείς και μετά λέμε για κατοχύρωση μαθημάτων κτλ
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 

Εγώ προσωπικά στα τηλεπ2 αγχώθηκα τρομερά και τα 5 θέματα που έβαλαν για μία μόνο ώρα εξέταση απαιτούσαν σκέψη και αρκετή προσοχή. Με το μπόνους στη βαθμολόγηση δεν ξέρω τι παίχτηκε, αν και εδώ που τα λέμε οι βαθμοί όντως μου φάνηκαν αρκετά προς τα πάνω χωρίς να καταλαβαίνω τη λογική.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: trolllollol on July 20, 2020, 17:09:37 pm
Ελα μπούλο. Κι ο πατατομπαταριας τους περασε ολους με 10. Εκει δεν κλεγεσαι. Σε κάποια μαθήματα την φαγαμε σε καποια όχι ετσι ειναι η ζωη. Και σε ολα επεσε αντιγραφη να τα λεμε κι αυτά.!! Οι μόνοι που πληρωσαν τα σπασμενα ειναι οι συνεπείς κι οι εργατικοί. Σύνηθες στην χωρα μας!


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: ntinara on July 20, 2020, 18:15:55 pm
Ελα μπούλο. Κι ο πατατομπαταριας τους περασε ολους με 10. Εκει δεν κλεγεσαι. Σε κάποια μαθήματα την φαγαμε σε καποια όχι ετσι ειναι η ζωη. Και σε ολα επεσε αντιγραφη να τα λεμε κι αυτά.!! Οι μόνοι που πληρωσαν τα σπασμενα ειναι οι συνεπείς κι οι εργατικοί. Σύνηθες στην χωρα μας!

νομίζω ότι μπορούμε να εκφραζομαστε καλύτερα...
επιπλέον δεν είναι μπάτσοι οι καθηγητές για να μας κυνηγάνε να μην αντιγράψουμε, άλλωστε φαντάζομαι ότι αν είσαι τόσο εργατικός θα προκοψεις ούτως ή άλλως στη ζωή σου (ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο υπόλοιπος κόσμος). κι άμα εσύ αποδέχεσαι ότι η ζωή είναι έτσι κάτσε κι απόλαυσε όσα τρως... κάποιοι εκεί έξω μπορεί να θέλουμε να την αλλάξουμε κιόλας
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy)  


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: pasxalis on July 20, 2020, 18:16:27 pm
Ελα μπούλο. Κι ο πατατομπαταριας τους περασε ολους με 10. Εκει δεν κλεγεσαι. Σε κάποια μαθήματα την φαγαμε σε καποια όχι ετσι ειναι η ζωη. Και σε ολα επεσε αντιγραφη να τα λεμε κι αυτά.!! Οι μόνοι που πληρωσαν τα σπασμενα ειναι οι συνεπείς κι οι εργατικοί. Σύνηθες στην χωρα μας!
Ως συνήθως : +10000


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: Limpolits on July 20, 2020, 23:07:06 pm
Σωστά την πανδημία την πλήρωσαν οι 60000 άνεργοι, τα παιδιά που δεν μπόρεσαν να πάνε σεζόν και δε ξέρουν πως θα θα βγάλουν το χειμώνα, οι εργάτες που δουλεύουν σα σκλάβοι χωρίς μέτρα προστασίας, οι φτωχοί φοιτητές που αποκλείστηκαν από την εξεταστική πριν καν ξεκινήσει. Δηλαδή αυτοί που παλεύουν για να ζήσουν και δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει στη φάση που βρισκόμαστε. Τις μαγκιές αλλού.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: trolllollol on July 20, 2020, 23:30:38 pm
(Κουραδο)Μαγκιά δεν είναι να λες το αυτονόητο. Ότι δηλαδή ενα πτυχίο στο οποίο περάστηκαν όλα σε μια νύχτα είναι ουσιαστικά κωλόχαρτο. Μαγκιά είναι να περιμένεις να εκμεταλευτείς μια ατυχία μπας κι επωφεληθείς και πάρεις ενα χαρτί το οποίο να βεβαιώνει προσόντα που δεν έχεις. Μαγκιά ειναι στα καπάκια να απαιτεί κανείς το κωλόχαρτο αυτο να ναι και μοναδική προϋπόθεση για δουλειά. Μαγκιά είναι να τα ξύνεις στα κομματικά τραπεζάκια και να βαπτίζεις κοινωνικό αγώνα την ξεδιάντροπη επιθυμία σου να τα κάνουμε ολα σε easy mode μπας και κάνεις ζωάρα στις πλάτες τον κορόιδων. Γιατί δυστυχώς οι σύγχρονοι "αγωνιστές" δεν παλεύουν για να απαλλαχθεί η κοινωνία απο γόνους-παράσιτα που λυμαίνονται τους κόπους όλων μας αλλά παραληρεί πως κάπως θα καταφέρουμε να γίνουμε όλοι σαν τα παράσιτα.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: Katarameno on July 21, 2020, 03:52:38 am
Παρακολουθούμε την παράσταση ο τίμιος εργατικός και συνεπής φοιτητής trollolol και ο τεμπέλης "κομματόσκυλο" Limpolits.
Ο μύθος του Αισώπου με τον τζίτζικα και τον μέρμηγκα δλδ ο ίδιος μύθος που παπαγάλιζαν τα ΜΜΕ που μας έλεγαν τι καλά που είναι τα μνημόνια από το 2010, κατόπιν φυσικά εντολών από την Τρόικα, εμπεδώθηκε πλήρως στο υποσυνείδητο του trollolol και έμαθε να μισεί τους τεμπέληδες αφού νομίζει ότι μόνο αυτός προσπαθεί, και όλοι οι άλλοι το ξύνουν ολημερίς.
Κανένα άλλο παραμύθι θα μας πεις? Πες μας αυτό με την Κοκκινοσκουφίτσα και τον κακό λύκο, κρεμόμαστε απ' τα χείλη σου. Τέτοια σοφία να πάει χαμένη ?
Α, και για να μη ξεχνιόμαστε, όπως είπες εσύ στον άλλο "Έλα, πάρε μπούλο" , έτσι κι εγώ μάντεψε τι θα σου απαντήσω. Το βρήκες.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy)  


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: trolllollol on July 21, 2020, 12:14:24 pm
Και σε αυτό το "παραμύθι" βρέθηκε να απαντήσει ο χειρότερος ηλεκτρολόγος φοιτητής στην ιστορία του σύμπαντος επιβεβαιώνοντας πως μονο παραμύθι δεν είναι. Δεν ειπα σε καμια περίπτωση οτι ειμαι ο καλύτερος ηλεκτρολογος ίσα ίσα ένας τυπικός φοιτητάκος είμαι. Τέλος πάντων ειλικρινά μείνε στην πολιτική κι ασε τα θέματα της σχολής τουλάχιστον όσο αφορούν τα μαθήματα. Δεν μπορώ να κάτσω να ασχοληθώ με ενα 50χρονο μπάρμπα σαν αυτούς στον καφενέ του χωριού μου που νομίζει οτι τα ξέρει όλα. Ειδικά οταν εδώ και δέκα χρόνια το μόνο που κάνει είναι να κουραδιάζει σ' ένα φόρουμ με πρακτικά παιδάκια γιατί μόνο αυτά μπορεί και να του δώσουν λιγη σημασία. Ωρα για μπιρίμπα παππού!


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: ChrisKaloy-Kakou on July 21, 2020, 12:23:17 pm
(Κουραδο)Μαγκιά δεν είναι να λες το αυτονόητο. Ότι δηλαδή ενα πτυχίο στο οποίο περάστηκαν όλα σε μια νύχτα είναι ουσιαστικά κωλόχαρτο. Μαγκιά είναι να περιμένεις να εκμεταλευτείς μια ατυχία μπας κι επωφεληθείς και πάρεις ενα χαρτί το οποίο να βεβαιώνει προσόντα που δεν έχεις. Μαγκιά ειναι στα καπάκια να απαιτεί κανείς το κωλόχαρτο αυτο να ναι και μοναδική προϋπόθεση για δουλειά. Μαγκιά είναι να τα ξύνεις στα κομματικά τραπεζάκια και να βαπτίζεις κοινωνικό αγώνα την ξεδιάντροπη επιθυμία σου να τα κάνουμε ολα σε easy mode μπας και κάνεις ζωάρα στις πλάτες τον κορόιδων. Γιατί δυστυχώς οι σύγχρονοι "αγωνιστές" δεν παλεύουν για να απαλλαχθεί η κοινωνία απο γόνους-παράσιτα που λυμαίνονται τους κόπους όλων μας αλλά παραληρεί πως κάπως θα καταφέρουμε να γίνουμε όλοι σαν τα παράσιτα.

1. Ας συμφωνήσουμε ότι δε θα ανοίξεις γραφείο γιατί τα επαγγελματικά δικαιώματα του πτυχίου εκεί μετράνε και ας συμφωνήσουμε ότι μάλλον θα δουλέψεις ως μισθωτός τεχνικός, μπλοκάκης ή οποιαδήποτε άλλη μορφή εργασίας άσχετα απ' το αν θεωρείται "εργασία" ή όχι. Ότι δηλαδή δε θα γίνει αφεντικό.

2. Αν συμφωνούμε σε αυτό, τότε η αξία του πτυχίου δεν έχει σχέση με το πώς αποκτιέται, αλλά κυρίως με το τι εργασιακή προοπτική σου εξασφαλίζει. Αν πάρεις οτιδήποτε άλλο η φάση είναι μαύρη μαυρίλα γιατί το πτυχίο είναι εξισωμένο με τα ιδιωτικά και το ότι είναι master δε σημαίνει τίποτα γιατί την ίδια δουλειά με 'σένα μπορεί να την κάνει ένας που τέλειωσε 4ετή σχολή ηλεκτρονικών μηχανικών οπότε είναι λίγο στα χαρτιά αυτή η φάση. Δε χρειάζετσι πτυχίο για να φτιάξεις startup (μη φτιάξεις, θα πάει άπατη). Για να φτιάξεις γραφείο χρειάζεται, αλλά είτε θα πάει άπατο, είτε θα στο αγοράσει κανάς μεγαλοκαρχαρίας και θα γίνεις πάλι μισθωτός τεχνικός.

3. Το τι εργασιακή προοπτική έχεις έχει να κάνει με το αν θα βρεις δουλειά στο αντικείμενό σου, το αν θα έχεις καλό μισθό και το αν θα έχεις αξιοπρεπή εργασιακά δικαιώματα. Δεν ξέρω τι πιστεύεις (βλέπω πολλές φορές ότι έχεις μια αθεράπευτα ρομαντική αντίληψη του πώς λειτουργεί ο κόσμος η οποία βέβαια είναι στη δεξιά εκδοχή της) αλλά αυτά τα τρία εξαρτώνται εν πολλοίς από την ταξική πάλη. Ούτε από το ΑΕΠ, ούτε από τα κέρδη, ούτε από τίποτα άλλο και αυτό φαίνεται πολύ απλά αν κάνεις συγκρίσεις διαγραμμάτων. Αυτοί λοιπόν οι συνδικαλιστές που κράζεις που κάποτε ήταν στα τραπεζάκια των σχημάτων ΕΑΑΚ, σήμερα διαπραγματεύονται μέσω του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών στην Αθήνα να υπάρξει ξανά συλλογική σύμβαση του κλάδου μας με αυξήσεις, αν θες μπορώ να πάρω ένα τηλέφωνο τον Τζαμουράνη που είναι πρόεδρος να σε εξαιρέσει και να δηλώνεσαι σαν υπάλληλος γραφείου με 500 ευρώ (που υπάρχουν συνάδελφοι και απόφοιτοι της σχολής που όντως δουλεύουν έτσι). Οπότε εν πάσει περιπτώσει το τι σημαίνει το πτυχίο σου εξαρτάται εν μέρει κι από αυτούς, τους αγώνες που δίνουν και όχι μόνο τα στελέχη των σωματείων αλλά όλοι οι εργαζόμενοι του κλάδου.

4. Για να κάνει ένας εργαζόμενος ταξική πάλη επιθετικά και να κερδίζει πράγματα στο χώρο εργασίας του πρέπει να νιώθει ότι αξίζει περισσότερο. Πώς θα νιώθουμε ότι αξίζουμε περισσότερο; Όταν ξέρουμε περισσότερα, όταν μπορούμε να κρίνουμε το αφεντικό μας και τις επιλογές του, όταν ξέρουμε ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος που επιτελούμε στην παραγωγή και για ποιο λόγο είμαστε κοινωνικά χρήσιμοι. Άρα, όλη η γνώση στο πτυχίο και να μην κόβονται μαθήματα από το 9ο εξάμηνο της Ηλεκτρονικής, να μην μπαίνει βασική γνώση στα μεταπτυχιακά, κατάργηση διδάκτρων στα μεταπτυχιακά, καθολική πρόσβαση όλων στη γνώση. Οι μόνοι που βγαίνουν ζημιωμένοι από αυτό είναι εκείνοι που πουλάνε γνώση σε σεμινάρια της πούτσας, όπως το ΤΕΕ, διάφοροι επιστημονικοί σύλλογοι και λοιπές φυλές και φυσικά η εργοδοσία που πλέον δε θα μπορεί να χωρίζει τους εργαζόμενους σε κατηγορίες ώστε να επιβιώνει ο πιο φτηνός αφού έχει πάρει το σκαλπ των υπολοίπων.

5. Επίσης βέβαια πρέπει να υπάρχουν δουλειές, πράγμα που σημαίνει ότι η Ελλάδα δε θα εξαρτάται από τον τουρισμό και το εμπόριο γιατί αυτά σε διάφορες περιπτώσεις (όπως η πανδημία) γαμιούνται και δε στήνεις χώρα έτσι. Αλλά τι περίμενες όταν δίνουμε λεφτά στην ΕΕ και αυτή μας τα επιστρέφει σε πακετάκια και μας λέει και πώς θα τα ξοδέψουμε (αναφέρομαι στα ΕΣΠΑ). Αντί να γίνονται υποδομές για τις ανάγκες του λαού, παίρνουμε ΕΣΠΑ για καλλυντικά (αλλά τα απορροφάμε καλά). Αντί να έχουν όλοι πρόσβαση σε όλα τα έργα που γίνονται, μπαίνουν τα ΣΔΙΤ και μαζί τους τα διόδια, τα νοίκια, η περιορισμένη προσβασιμότητα ή η ακρίβεια (πχ στο ίντερνετ) και εν τέλει η αύξηση του δημοσίου χρέους (ναι, δεν το αύξησαν οι συνδικαλιστές),

6. Όταν γίνουν όλα αυτά, τότε θα είναι το πτυχίο σου μόνη προϋπόθεση για δουλειά και πίστεψέ με, κανείς δε νοιάζεται ποιος αντέγραψε και ποιος όχι εκτός από ΕΣΕΝΑ που επειδή ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι διαβάζεις πολύ, κατά πάσα πιθανότητα σαν ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ αντιμετωπίζοντας τη γνώση πολύ πιο εργαλειακά απ' ότι ο μέσος συνδικαλιστής της σχολής, θεωρείς ότι η ανταμοιβή σου θα είναι όλοι να πατώσουν και να πεθάνουν φοιτητές ενώ εσύ θα λάμψεις. Κλασική λογική ελληνάρα που νομίζει ότι ξέρει όλα. Αυτή η λογική, του ατομικού δρόμου και του κοινωνικού κανιβαλισμού, ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ και σε εμάς και σε εσένα, διότι δυστυχώς ή ευτυχώς το τι σημαίνει το πτυχίο μας εξαρτάται από την ταξική πάλη και μόνο, είτε σου αρέσει είτε όχι. Ότι κάνεις που έχει σαν αποτέλεσμα την προαγωγή της διάσπασης του κλάδου θάβει ακόμα παραπάνω τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ εργασιακή προοπτική όπως και όλων μας. Βέβαια μετά εσύ σαν άλλος προφήτης θα τα ρίξεις πάλι στους συνδικαλιστές και θα νιώθεις ωραία. Ακριβώς γι αυτούς τους λόγους να ξέρεις ότι στους χώρους δουλειάς οι ρουφιάνοι (έτσι το λένε) πάντα στο τέλος την πατάνε.

7. Αν θες να φύγεις εξωτερικό κομπλέ, απλά δε χρειάζεται να εκφράζεις την αποψάρα σου για να πείσεις αυτούς που θα μείνουν για να παλέψουν (που δεν είναι και λίγοι). Ειδικά όταν πρακτικά λοιδωρείς ένα μεγάλο κομμάτι όσων θα μείνουν για να παλέψουν, διότι κακά τα ψέματα, σε κάθε στραβή με τα διαβατήρια στο στόμα είναι όλο το δεξιό φάσμα πότε και πώς θα φύγει και αναγκάζεται ο κάθε Μητσοτάκης να σκηνοθετεί σαπουνόπερες με τα ΜΑΤ για να χαίρονται οι λαϊκοί δεξιοί ότι κάτι άρχισε να αλλάζει για ακόμα μια φορά σ' αυτή τη χώρα. Κυριολεκτικά, η ίδια λούπα τουλάχιστον απ' τη μεταπολίτευση.

8. Τέλος, ένας ακόμα λόγος για τον οποίο είναι εντελώς παιδική η αντίληψη ότι η αξία του πτυχίου εξαρτάται από την εξεταστική και το αν αντιγράφουμε ή όχι, είναι το ότι ούτως ή άλλως, με αντιγραφή ή χωρίς, όλοι περνάμε μαθήματα νύχτα ή αντίστροφα κοβόμαστε από μαθήματα που γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά, πολλές φορές και πέρα από το πρόγραμμα σπουδών της σχολής. Οι εξετάσεις δε δίνουν γνώση, γνώση δίνει το μάθημα, το διάβασμα, η συζήτηση, η σκληρή δουλειά, όλα αυτά. Οι εξετάσεις είναι μία αρκετά αυθαίρετη μέθοδος αξιολόγησης, η οποία βασίζεται καθαρά σε κριτήρια του καθηγητή (δεν μπορεί να παρέμβει κανείς στο περιεχόμενο της εξέτασης, μόνο στη μέθοδο) και υπάρχει γιατί θέλουν να ρυθμίζουμε το πόσοι θα μπαίνουμε και πόσοι θα βγαίνουμε και τίποτα άλλο. Ο ρόλος του πανεπιστημίου είναι να βγάζει τους εργαζόμενους του αύριο ανάλογα με τις ανάγκες του κεφαλαίου (διαφωνώ αλλά έτσι είναι) και γι αυτό μας δίνουν πτυχιακές όταν κάνουμε καταλήψεις, γι αυτό περνάνε με σκούπες όσους είναι μεγάλα έτη. Γι αυτό και επειδή δεν έχει λεφτά το πανεπιστήμιο. Τροφή για σκέψη: θέλουν να δυσκολέψουν τις εξετάσεις για να μπεις στο ΤΕΕ. Μέχρι τώρα έκανες μια τρίλεπτη παρουσίαση της διπλωματικής σου, σου έκαναν ερωτήσεις για να επιβεβαιώσουν ότι την έγραψες εσύ και τέλος. Αν όντως αλλάξει ο τρόπος εξέτασης, αυτό σημαίνει ότι όλοι οι μηχανικοί μέχρι σήμερα είναι άχρηστοι; Βλέπεις τώρα που καταλήγει η λογική σου; Για να ικανοποιείς το κόμπλεξ σου, πρέπει να τους βγάλεις όλους ανεύθυνους, εγκληματίες και άχρηστους.

Και όχι, δεν έχω αντιγράψει ποτέ, αλλά το παιδί που καθόταν δίπλα μου μια φορά όχι απλά το βοήθησα, αλλά του έδωσα όλη μου την κόλλα με ρίσκο δικό μου γιατί είχε δώσει το μάθημα 6 φορές και ήθελε να πάρει πτυχίο και δεν τον έψηνε καν το μάθημα. Και είμαι πραγματικά περήφανος σε αυτό και να πάρεις κι εσύ το κωλόφυτο παράδειγμα.

EDIT: Έβαλα bold για όσους-ες βαριούνται να το διαβάσουν ολόκληρο.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: Katarameno on July 21, 2020, 14:38:02 pm
Και σε αυτό το "παραμύθι" βρέθηκε να απαντήσει ο χειρότερος ηλεκτρολόγος φοιτητής στην ιστορία του σύμπαντος επιβεβαιώνοντας πως μονο παραμύθι δεν είναι. Δεν ειπα σε καμια περίπτωση οτι ειμαι ο καλύτερος ηλεκτρολογος ίσα ίσα ένας τυπικός φοιτητάκος είμαι. Τέλος πάντων ειλικρινά μείνε στην πολιτική κι ασε τα θέματα της σχολής τουλάχιστον όσο αφορούν τα μαθήματα. Δεν μπορώ να κάτσω να ασχοληθώ με ενα 50χρονο μπάρμπα σαν αυτούς στον καφενέ του χωριού μου που νομίζει οτι τα ξέρει όλα. Ειδικά οταν εδώ και δέκα χρόνια το μόνο που κάνει είναι να κουραδιάζει σ' ένα φόρουμ με πρακτικά παιδάκια γιατί μόνο αυτά μπορεί και να του δώσουν λιγη σημασία. Ωρα για μπιρίμπα παππού!

Μόνο οι βλάκες πάνε να σε προσβάλλουν με πράγματα που έχεις πει ο ίδιος.
Το αν είμαι ο "χειρότερος ηλεκτρολόγος όλων των εποχών" δε το ξέρω πάντως απ' την αρχή είχα πει ή πρώτος ή τελευταίος, και το 1ος ήταν πολύ ζόρι, οπότε δε γαμιέται  ;D
Αλλά μόνο οι μίζεροι και ξενέρωτοι σα και σένα θα χρησιμοποιούσαν την ηλικία μου ή το ότι το έχω παρατήσει, που τα λέω μόνος μου, αφού δεν βλέπω γιατί να ντρέπομαι για κάτι απ' τα 2, ως "επιχείρημα".
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: Katarameno on July 21, 2020, 14:44:11 pm
Όσο για το κείμενο η 1η παράγραφος είναι αυτό το κλασσικό λάθος που έχω βαρεθεί να επισημαίνω και σε άλλες παρόμοιες ανακοινώσεις άλλων σχημάτων. Ρε παιδιά εκεί στας Αγωνιστικάς Κινήσεις (δε νομίζω να ξέρω και κανέναν σας), θα σας τα πω στα ίσια ντόμπρα και στράτα : ρε τρελοστρουμφάκια , θα με τρελάνετε? Πως στο καλό συνδέσατε την εξ αποστάσεως ηλεκτρονική εξεταστική που έγινε επειδή  επιδημία / πανδημία αφού, με την επίθεση στα φοιτητικά δικαιώματα και μάλιστα λέτε ότι όχι μόνο αποδείχτηκε αλλά είναι και η (επι)τομή της επίθεσης. Όχι, όχι και όχι. Λάθος, λάθος και, ω, ναι,  λάθος.
Ούτε έχει σχέση η ηλεκτρονική εξεταστική με την επίθεση στα δικαιώματά σας, ούτε αποδείχτηκε (ούτε πανηγυρικά) και ούτε είναι η επιτομή της.
Ας ξεχάσω προσωρινά ένα τέτοιο τραγικό λογικό λάθος σε μια ανακοίνωση και να υποθέσω ότι παρασυρθήκατε από την αγωνιστική σας διάθεση την οποία κρίνω καλοπροαίρετη.
Μισό λεπτό όμως.
Καταλάβατε τι είπατε ουσιαστικά?
Καταλαβαίνετε τι προτείνετε ουσιαστικά?
Να γινόταν "δια ζώσης" εξετάσεις όπως κανονικά γινόταν πάντα λες και δεν τρέχει τίποτα.
Σόρρυ παίδες αλλά αυτά τα λέει ο Τραμπ και ο Μπολσονάρου. Δε νομίζω να είναι και πολύ επαναστατικό ή αγωνιστικό επιχείρημα να λες ουσιαστικά ότι η εξ αποστάσεως (ηλεκτρονική) εξέταση είναι η πηγή του κακού. Φυσικά και θα είχε προβλήματα, 1η φορά γινόταν. Είναι σα να άνοιξε για 1η φορά ένα μήνα πριν τις εξετάσεις το τμήμα και να περιμένεις να πάνε όλα τέλεια στις εξετάσεις.
Άλλο έπεσαν παραλόγως δύσκολα θέματα σε ένα ή περισσότερα μαθήματα, άλλο κάποιος ή μερικοί διδάσκοντες / βαθμολογητές έκοψαν κόσμο με τσεκούρι, μπαλτά, σπαθιά κατάνα κτλ σα τον Προκρούστη ένα πράμα και άλλο η εξ αποστάσεως εξεταστική.
Δε ξέρω αν το αντιληφθήκατε αλλά αυτό έγινε για το καλό σας και πολύ σωστά έγινε (Και βασικά δεν επιδέχεται καν συζήτησης αν έγινε καλώς. Είναι αυταπόδεικτο).
Αν δε μπορείτε να το καταλάβετε, δε μπορώ να πω κάτι άλλο εκτός από το δε πειράζει, θα μεγαλώσετε και θα το καταλάβετε.
Ένα hint μόνο :
Έστω ότι δεν ζούσαμε το 2020 αλλά στο μεσαίωνα. Σκάει από το πουθενά επιδημία βουβωνικής πανώλης (the black death).
Πανούκλα λέμε. Πανικός.  Κόσμος πεθαίνει σε όλο τον πλανήτη, ο φόβος έχει κυριεύσει τους πάντες, οι δρόμοι ερημώνουν, τα ποντίκια κάνουν πάρτυ. Όλοι ταμπουρώνονται σπίτια τους, οι άρρωστοι κλείνονται σε καραντίνα 40 ημέρες μέχρι ή να πεθάνουν ή να επιζήσουν αφού φάρμακο δεν υπάρχει και η ιατρική έχει απογειωθεί αφού μόλις ανακάλυψε τις θαυματουργές ιδιότητες της βδέλλας. Που ρουφάει το κακό αίμα. Και ρουφάει όλες τις αρρώστιες απ' τον κάθε άρρωστο. Φοβερή πρόοδος. Breakthrough. Πλέον δεν θα αφήνουν τους ασθενείς θα παθαίνουν αβοήθητοι έναν αργό και μαρτυρικό θάνατο, θα του ρουφάνε το αίμα οι βδέλλες και μετά θα πεθαίνει έναν ακόμα πιο επώδυνο και μαρτυρικό θάνατο,  ξεζουμισμένος. Πρόοδος. Αν διαμαρτυρηθεί και αμφιβάλλει για τις μεθόδους της ιατρικής του μεσαίωνα, θα είναι πιθανότατα δαιμονισμένος, οπότε με μια λοβοτομή όλα διορθώνονται και φεύγουν τα κακά πνεύματα. Βασικά φεύγουν όλα και ησυχάζουμε, μετατρέποντας έναν πρώην άνθρωπο σε διακοσμητικό φυτό. Πρόοδος.
Μένουν όμως όλοι σπίτια τους ταμπουρωμένοι μέχρι να περάσει η πανούκλα?
Όχι όλοι. Σε μια πόλη κάποιοι αγωνιστές φοιτητές κάποιας Αγωνιστικής Κίνησης είχανε εξετάσεις στα πανεπιστήμιά τους και επειδή έπεσαν πολύ δύσκολα θέματα ή κάποια μαθήματα θύμιζαν όπως είπε και κάποιος τη σφαγή του Δράμαλη, απαιτούν να μαζευτούν στις γεμάτες ποντίκια και πανούκλα αίθουσες για να διορθωθεί η προφανής αδικία. What the fuck δηλαδή.
Εδώ ο κόσμος καίγεται και αυτοί θέλουν να μπουν στα μπουντρούμια να γράψουν το μάθημα.
Πως θα σας φαινόταν εκείνοι ? ::)
Εντάξει το ξέρω ότι είστε μελετηρά παιδιά (εντάξει δεν σας είπα και φύτουλες  :-*) και το χετε πάρει ζεστά το θέμα σπουδές και πτυχίο, αλλά είπαμε να μορφωθείτε, όχι και να μολυνθείτε με ενδεχόμενο να χάσετε την υγεία σας ή ακόμα και να χάσετε τη ζωή σας για ένα γαμωπτυχίο. Εντάξει, πτυχιάρα, αλλά πάλι η ζωή σας και η υγεία σας είναι πολύ πιο πάνω από την άνεσή σας, τη βόλη σας, την εξεταστική σας και τις ίδιες τις σπουδές σας.
Και κυρίως (το νεαρόν της ηλικίας, η αγωνιστική διάθεση και οι πολλές ταινίες με υπερήρωες της Marvel / DC Comics θα φταίνε  :P) ξεχνιέστε και νομίζετε ότι είστε άτρωτοι.
Ναι, το καταλαβαίνω ότι το 99,99% της μέρας στην εξεταστική, σας απασχολούν τα μαθήματά σας και πως θα τα περάσετε, αλλά είμαστε και εμείς που τα ξύνουμε χαλαρά και το σκεφτόμαστε πριν από εσάς για εσάς και λίγο πιο σφαιρικά και αντικειμενικά το πράμα.
Όχι δεν είναι η εξεταστική πιο σημαντική από την υγεία και την ζωή σας.
Και, in case you forgot, δε νομίζω να θέλετε να πάτε σε καμία κηδεία συγγενή 1ου βαθμού ή φίλου σας. Εγώ δεν είμαι των κηδειών, προτιμώ τους γάμους και σίγουρα τα party.
Μου λείπουν και μένα οι κρεπάλες και τα party. "Ψοφάω" να πάω σε κανένα καλό dj set κάποιου καλού dj.
Αλλά δε θα ψοφήσω και κυριολεκτικά για να ακούσω live κάτι που το ακούς και από μακριά.
Ομοίως ξέρω ότι είστε τόσο μελετηρά στρουμφάκια που "ψοφάτε" = θέλετε πολύ να κάνετε μάθημα (βρε μπελά που βρήκαμε παναΐαμ  ;D) κανονικά σε αίθουσες και να γράφετε κανονικά αλλά δε πρέπει και να ψοφήσει κανένα σας διότι τα φυτούλια μας εεε τα στρουμφάκια είναι συμπαθέστατα και θα κλαίει το κοινό.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy)  


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: Chr1sgr on July 21, 2020, 15:00:34 pm
βρείτε και τον μητρακο να μάθουμε αν ζει η όχι και αν ψήνεται να βοηθήσει όσα παιδιά έμειναν απέξω στην εξέταση τουλάχιστον να τους απαντήσει στα μειλ
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: xaotikos on July 21, 2020, 16:32:11 pm
(Κουραδο)Μαγκιά δεν είναι να λες το αυτονόητο. Ότι δηλαδή ενα πτυχίο στο οποίο περάστηκαν όλα σε μια νύχτα είναι ουσιαστικά κωλόχαρτο. Μαγκιά είναι να περιμένεις να εκμεταλευτείς μια ατυχία μπας κι επωφεληθείς και πάρεις ενα χαρτί το οποίο να βεβαιώνει προσόντα που δεν έχεις. Μαγκιά ειναι στα καπάκια να απαιτεί κανείς το κωλόχαρτο αυτο να ναι και μοναδική προϋπόθεση για δουλειά. Μαγκιά είναι να τα ξύνεις στα κομματικά τραπεζάκια και να βαπτίζεις κοινωνικό αγώνα την ξεδιάντροπη επιθυμία σου να τα κάνουμε ολα σε easy mode μπας και κάνεις ζωάρα στις πλάτες τον κορόιδων. Γιατί δυστυχώς οι σύγχρονοι "αγωνιστές" δεν παλεύουν για να απαλλαχθεί η κοινωνία απο γόνους-παράσιτα που λυμαίνονται τους κόπους όλων μας αλλά παραληρεί πως κάπως θα καταφέρουμε να γίνουμε όλοι σαν τα παράσιτα.
Anything is possible when you lie


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ σχετικά με την εξεταστική
Post by: Grecs on July 21, 2020, 19:40:46 pm
Αυτη η παρωδια που λεγεται εξετασεις μονο παπαγαλους βγαζει που παπαγαλιζουν σαν αυτιστικοι παλια θεματα. Αν ειναι δυνατον να θεωρει κανεις οτι καθοριζει το επιπεδο του πτυχιου αυτο το αισχος, το οποιο γινεται για λογους ευκολιας και ελλειψης προσωπικου. Αυτη ειναι αποψη απο παιδακια που μονο με καποιον καταναγκασμο-βουρδουλα ή με fake διαγωνισμους ποιος την εχει μεγαλυτερη καθονται να ασχοληθουν με την ηλεκτρολογια και νομιζουν οτι κατι κανανε επειδη γραψανε ενα αριστα παπαγαλιζοντας 5 τυπους ασκησεων που πεφτουν συνηθως.