THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: Limpolits on May 18, 2020, 13:24:38 pm



Title: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Limpolits on May 18, 2020, 13:24:38 pm
Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ


Το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 αποκάλυψε πόσο γυμνός είναι ο βασιλιάς, δηλαδή το καπιταλιστικό ιμπεριαλιστικό σύστημα, σε όλους τους τομείς που αφορούν τη διαβίωση και την κάλυψη των αναγκών των μαζών. Ο καπιταλισμός σήμερα, όχι απλά αντιμετωπίζει μία παγκόσμια πανδημία με τους όρους και τα εργαλεία που θα το έκανε μία κοινωνία του μεσαίωνα (εγκλεισμός, άγρια καταστολή, ατομική ευθύνη, διαλυμένο σύστημα περίθαλψης, ανικανότητα μαζικής διάγνωσης, κ.α.) αλλά συνταράσσεται και από τη βαθύτερη οικονομική και πολιτική κρίση.

Απελευθέρωση απολύσεων, νομιμοποίηση μισού μισθού, εκ περιτοπής εργασία, προσφορά κάθε δυνατής διευκόλυνσης στο κεφάλαιο για τη διάσωση των κερδών του, την ώρα που η παγκόσμια ανεργία εκτοξεύεται στα υψηλότερα επίπεδα στην ιστορία.

Μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό η επίθεση στην εκπαίδευση κάνει το δικό της άλμα. Απαντάει στην κατεπείγουσα ανάγκη ταξικής υποταγής της νεολαίας, ορθώνοντας πρωτοφανείς ταξικούς φραγμούς, τόσο με το Πολυνομοσχέδιο Κεραμέως(βάση του 10, επαναφορά τράπεζας θεμάτων, εθνικό απολυτήριο κ.λπ) όσο και με την νέα πραγματικότητα που βιώνουμε στις σχολές μας.

Η καραντίνα αποτέλεσε έδαφος την εφαρμογή σε μαζική κλίμακα, της λεγόμενης τηλεκπαίδευσης. Η τηλεκπαίδευση (e-learning),  αποτελούσε στόχο της ΕΕ για τα κράτη μέλη και πριν την πανδημία. Οι στόχος αυτός ντύνονταν με το μανδύα της «εξοικείωσης με τις νέες τεχνολογίες» και την “ευέλικτη πρόσβαση για όλους στη γνώση”.  Στην πραγματικότητα, η τηλεκπαίδευση έρχεται για να χτυπήσει θεμελιώδη δικαιώματα:

· Aνεξέλεγκτη εντατικοποίηση των σπουδών για τους εκπαιδευόμενους αφού οι υποχρεώσεις και οι προθεσμίες σε ακολουθούν πλέον «στην τσέπη σου».

· Ιδιαίτερα σε χώρες όπως η Ελλάδα, με φτωχή τεχνολογική υποδομή, απουσία διαδικτύου και Η/Υ σε απομακρυσμένες περιοχές και φτωχές οικογένειες, η τηλεκπαίδευση αποτελεί τον καθρέφτη της «ανισότιμης πρόσβασης» στην εκπαίδευση και αποτελεί κραυγαλέο ταξικό φραγμό.

· Πακέτο πηγαίνει και το χτύπημα του δικαιώματος στην απεργία, στην κατάληψη και στη συλλογική πάλη που θα έρχεται μέσα από την... τηλεσυνέχιση των μαθημάτων που θα επιβάλλει το σύστημα σε οποιεσδήποτε συνθήκες, αλλά και τις πάσης φύσεως ηλεκτρονικές ψηφοφορίες που χτυπούν τη συνδικαλιστική δράση.

· Στις ΗΠΑ φαίνεται πως τα εκπαιδευτικά ιδρύματα «κάνοντας την πανδημία ευκαιρία» πανηγυρίζουν με τα οφέλη της τηλεκπαίδευσης που «μειώνουν το κόστος λειτουργίας των υποδομών και την ανάγκη ύπαρξης πολλών εκπαιδευτικών».
Τηλεκπαίδευση σημαίνει, λοιπόν, μείωση υποδομών και προσωπικού. Φέρνει χειρότερους όρους στην εκπαίδευση και στην εργασία για εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους.

 Με βάση επίσημες προβλέψεις η «αγορά τηλεκπαίδευσης» αναμένεται να σκαρφαλώσει στα 325 δις $ ως το 2025. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του OECD,
 Andreas Schleicher, «o Κορωνοϊός αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία για νέα μοντέλα εκπαίδευσης, παρά τις πολλές ανισότητες που η κρίση αυτή αποκαλύπτει»
.

Παράλληλα είδαμε την απόφαση διεξαγωγής ηλεκτρονικής εξεταστικής σε όλα τα τμήματα του Α.Π.Θ (όπως και σε πολλές άλλες σχολές της χώρας). Η ηλεκτρονική εξεταστική θα αποτελέσει τομή στην επίθεση στα φοιτητικά μας δικαιώματα. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

· Αποκλείει από τη διαδικασία πολλούς φοιτητές που δεν έχουν τα μέσα (πόσοι φοιτητές διαθέτουν εξοπλισμένο υπολογιστή με κάμερα και μικρόφωνο;  πόσοι φοιτητές θα έχουν άραγε διαθέσιμο υπολογιστή την ώρα της εξετάσης, δεδομένου ότι η τηλεργασία και η τηλεκπαίδευση έχει γενικευτεί σχεδόν σε όλους τους τομείς και πολλά άλλα μέλη της οικογένειας πιθανόν να πρέπει να τον χρησιμοποιήσουν; ) να συμμετέχουν.

· Σε περίπτωση προβλήματος στη σύνδεση τι θα γίνει; (σε άλλες σχολές καθηγητές έχουν πει ότι σε περίπτωση αποσύνδεσης, η εξέταση του φοιτητή δε θα προσμετράται καθώς μπορεί να θεωρηθεί ότι αντέγραψε(!!!))

· Ενισχύουν τα φαινόμενα καθηγητικής αυθαιρεσίας δεδομένου ότι πλέον δε θα είναι δυνατή η συλλογική απάντηση σε αυτά.

· Η εξέταση σε Quiz, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής κ.λπ είναι ιδιαίτερα άδικη στις σχολές μας, καθώς ένα λάθος αποτέλεσμα στη λύση της άσκησης είναι πιθανό ακόμη και αν η διαδικασία επίλυσης είναι σωστή (που ωστόσο πλέον δε θα είναι ορατή και άρα δε θα λαμβάνεται υπόψη).

Και σαν μην έφταναν όλα αυτά, βλέπουμε μια άνευ προηγουμένου επίθεση και στις σχολές μας. Συγγράμματα που δεν έφτασαν ποτέ στα χέρια μας παρά τις διαβεβαιώσεις, καθηγητές να μας καλούν να γράψουμε τα αληθινά ονοματεπώνυμα στις τηλεδιασκέψεις για “face control”, να δηλώνουν ότι τα θέματα των εξετάσεων θα είναι ιδιαίτερα δύσκολα και ότι θα διαθέτουμε λίγο χρόνο για να αποφευχθεί η αντιγραφή (άραγε γίνεται για αυτό το λόγο; ), μαθήματα που θα δώσουμε αλλά θα περαστούν μόλις διεκπαιραιωθεί και το αντίστοιχο εργαστήριο (και οι φοιτητές επί πτυχίω θα περιμένουν μέχρι να ανοίξει ξανά η σχολή; ) κ.λπ

Αποκορύφωμα όλων αυτών, η ουσιαστική κατάργηση της πτυχιακής εξεταστικής (στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν μόνο όσοι φοιτητές οφείλουν έως 6 μαθήματα και την πτυχιακή εξεταστική για τους ηλεκτρολόγους) δήθεν για να αποφευχθεί ο “φόρτος των εξετάσεων με απόσταση από διαφορετικά συστήματα εξέτασης”.

Όλα αυτά αποδεικνύουν την “νέα κανονικότητα” που μας επιβάλλουν. Την κανονικότητα της ανεργίας, της φτώχειας, της εντατικοποίησης, των ταξικών φραγμών και της γενικευμενένης επίθεσης στα δικαιωμάτα του λαού, που θα κληθεί να πληρώσει τα σπασμένα της πανδημίας.

Εμείς ως φοιτητές οφείλουμε να διασφαλίσουμε τα συμφέροντα μας και να προτάξουμε την αντίσταση μας στην υποταγή. Δεδομένων, λοιπόν, αυτών των συνθηκών και εφόσον η δια ζώσης εξεταστική δεν είναι δυνατή απο υγιεινομικής άποψης (όπως οι ίδιοι ομολογούν) το αίτημα που μοιάζει πιο δίκαιο και πιο λογικό είναι η αναγνώριση του εξαμήνου και η κατοχύρωση των δηλωμένων μαθημάτων.

Μα είναι δυνατόν; Ρωτάνε οι φωνές του συστήματος. Να σου παραχωρηθούν μαθήματα στα οποία δεν εξετάστηκες; Με την ίδια λογική, μήπως τάχα θα έπρεπε και οι μαθητές να επαναλάβουν το τετράμηνο; Μήπως θα έπρεπε και οι εργαζόμενοι να πάψουν να απαιτούν οικονομική κάλυψη για ώρες που δεν εργάστηκαν; Εν τέλει, τι σημαίνει να παλέψουμε να μην πληρώσει ο λαός τα σπασμένα της πανδημίας; Σημαίνει ότι ως φοιτητές καλούμαστε να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας και να απαιτήσουμε αυτό που είναι αυτονόητο και πέρα για πέρα δίκαιο:

- ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
 - ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ   ΚΑΙ  ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
 - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΔΙΔΑΓΜΕΝΑ
 - ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ Ή ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ
 - ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ



Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Argirios on May 18, 2020, 13:32:18 pm
- ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ   ΚΑΙ  ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
Δε γίνονται αυτά ρε παιδιά μη λέμε ότι νάνε.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Thunderlord on May 18, 2020, 14:33:43 pm
Άρα τι προτείνετε;

Να μας αναγνωριστεί ένα εξάμηνο χωρίς να το έχουμε κάνει;

Να μην κάνουν οι γιατροί τις πολυ βασικες κλινικές τους που είναι πραγματικά απαραίτητες;

τώρα δύο μήνες να μην κάναμε μαθήματα online και απλά να χάναμε το εξάμηνο;

Να μην δώσουμε εξετάσεις;

Συγγνώμη, αλλά αυτά είναι αστεία πράγματα
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Pignite on May 18, 2020, 14:59:13 pm
σταματήστε να τρολλάρετε.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Save Earth on May 18, 2020, 15:01:58 pm
Πιστεύω πως η απαίτηση "κονδυλίου" για τους οικονομικά αδύναμους που δεν διαθέτουν υπολογιστή, λάπτοπ και ό,τι χρειάζεται για να συμμετέχει κάποιος ολοκληρωμένα στην τηλεκπαίδευση θα ήταν ένα δίκαιο αίτημα.
Επίσης δεν κατάλαβα γιατί η τηλεκπαίδευση σημαίνει μείωση υποδομών και προσωπικού. Υπήρξαν απολύσεις στο ΑΠΘ;
Συμφωνώ σε ό,τι έχει να κάνει με τα ενδεχόμενα προβλήματα αποσυνδέσεων και φαινομένων αυθαιρεσίας καθηγητών στο τμήμα μας και σε αυτό το κομμάτι πρέπει να υπάρξει κινητοποίηση.

Γενικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται η προσπάθεια "δαιμονοποίησης" της τηλεκπαίδευσης αντί να γίνεται προσπάθεια για ίση ένταξη όλων σ' αυτή για όσο χρειαστεί.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: lckp on May 18, 2020, 15:02:23 pm
Δεν ειναι λιγο κριμα να βγαινουν τετοια κειμενα και μετα να περιμενουμε να εχουμε μαζικες συνελευσεις?(αμα θεωρειται σπαμ σορρυ να σβηστει )


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Thunderlord on May 18, 2020, 15:13:28 pm
Συμφωνώ απόλυτα πώς υπάρχει μια ομάδα συμφοιτητών μας που αποκλείεται από αυτόν τον νέο τρόπο διδασκαλίας. ωστόσο η λύση δεν είναι να κατέβασουμε την πλειοψηφία σε αυτό το επίπεδο, αλλά να ανεβάσουμε την ομάδα αυτή στο ίδιο επίπεδο με τους υπόλοιπους. Αλλιώς, σε οτιδήποτε καινοτόμο θα είχαμε αυτό το πρόβλημα και δεν θα προχωρούσαμε καθόλου
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: The Web on May 18, 2020, 15:57:38 pm
Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ


Το εγκεφαλικό το πάθατε πριν ή μετά την πανδημία ;


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Limpolits on May 18, 2020, 17:19:59 pm
Παιδιά για το αν είναι ρεαλιστικό ή όχι το συγκεκριμένο αίτημα, μας πρόλαβε το φοιτητικό κίνημα της Γαλλίας και συγκεκριμένα το Πανεπιστήμιο Σορβόννης:

1) https://blogs.mediapart.fr/jean-marc-b/blog/160520/examens-la-sorbonne-les-etudiants-defendront-en-justice-le-10-ameliorable

2) http://www.agonistikeskiniseis.org/%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%AD%CE%BC%CF%80%CE%BD%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B5%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/

Για το αν πρέπει να διατεθεί εξοπλισμός για να συμμετέχουν όλοι στην ηλεκτρονική εξεταστική το ζήτημα είναι το εξής: Όπως αναφέραμε και στο κείμενο οι όροι της τηλεξέτασης είναι απαράδεκτοι (κάλυψη της ύλης μέσω της "ψευτοτηλεκπαίδευσης", βιβλία που λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής δεν έχουν φτάσει ακόμα, καθηγητές που παραδέχονται απροκάλυπτα ότι η εξέταση θα είναι σφαγείο, τεχνικά θέματα σύνδεσης κ.λπ). Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι σωστό το αίτημα αυτό; Είναι δυνατόν να ζητάμε "το σκοινί για να μας κρεμάσουν"; Για όλους αυτούς τους λόγους το αίτημα για αναγνώριση εξαμήνου και κατοχύρωση μαθημάτων είναι δύσκολο, αλλά είναι το μόνο δίκαιο και ρεαλιστικό.

Υ.Γ Εμείς δεν τρολλάρουμε καθόλου και ούτε αστειευόμαστε γιατί η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή και έχουμε να δούμε πάρα πολλά ακόμη. Για τα περί μαζικότητας συνελεύσεων, σοβαρότητας και ευθύνης, δεν είμαστε εμείς που δηλώσαμε ότι θα στηρίξουμε τους Προέδρους λες και είμαστε οπαδοί των μεγαλοκαθηγητάδων, αποθεώνοντας τη συνδιοικητική λογική, βασική αιτία διάσπασης του κινήματος.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Argirios on May 18, 2020, 17:30:14 pm
Πρώτον, θα έχεις άτομα που έτυχε να έχουν δηλώσει τα δύσκολα μαθήματα της σχολής και με αυτό που ζητάτε θα τα περάσουν χωρίς να διαβάσουν(θεωρητικά), είναι άδικο για τους υπόλοιπους που δήλωσαν εύκολα και γενικά για όσους έχουμε πεθάνει για να τα περάσουμε, δεν παίζουμε τζόκερ εδώ πτυχίο παίρνουμε. Δεύτερον, επειδή έγινε κάτι σε ένα πανεπιστήμιο της Γαλλίας δε σημαίνει ότι είναι και το σωστό, ούτε ότι το θέλει η πλειοψηφία των φοιτητών στην Ελλάδα, αυτό που ζητάτε υποβιβάζει πάρα πολύ τα πτυχία σχολών όπως οι μηχανικοί ή οι γιατροί, δε μπορείς να αφαιρέσεις κλινικές από τους γιατρούς όπως ειπώθηκε παραπάνω, είναι παράλογο και επικίνδυνο. Τρίτον, νομίζω το ξέρετε και εσείς ότι αυτό που ζητάτε δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ούτε μία στο εκατομμύριο.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: panos98 on May 18, 2020, 17:33:06 pm
τι σχεση εχει ο καπιταλισμος με το εξαμηνο της σχολης;


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Limpolits on May 18, 2020, 17:44:40 pm
Αν διάβασες το άρθρο θα έβλεπες ότι υπήρχε διαβάθμιση στη βαθμολογία. Δηλαδή, όλοι οι φοιτητές έπιασαν την αντίστοιχη βάση και η περαιτέρω αύξηση του βαθμού ήταν ζήτημα εργασιών ή εξετάσεων προαιρετικών. Για το ζήτημα της γνώσης, το πτυχίο δεν υποβιβάζεται επειδή υπάρχει έλλειψη γνώσης, αλλά επειδή έχουν κατακρεουργήσει τα εργασιακά δικαιώματα που σου διασφαλίζει. Τέλος, ναι, το αίτημα μοιάζει δύσκολο επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν οι συσχετισμοί να υποστηριχθεί. Επειδή η τηλεξεταστική πλασάρεται από το σύστημα ως το "μόνο ρεαλιστικό σενάριο". Για αυτό ακριβώς ορθώνουμε την αντίσταση μας ενάντια στο ρεαλισμό του σύστηματος.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Pignite on May 18, 2020, 17:48:27 pm
δεν είμαστε εμείς που δηλώσαμε ότι θα στηρίξουμε τους Προέδρους λες και είμαστε οπαδοί των μεγαλοκαθηγητάδων, αποθεώνοντας τη συνδιοικητική λογική, βασική αιτία διάσπασης του κινήματος.

Μπράβο,  ουτε εμεις


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Limpolits on May 18, 2020, 17:54:18 pm
"Τέλος, καλούμε τους προέδρους των Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων να πάρουν θέση ενάντια σε αυτή τη σάπια κατάσταση και να προστατεύσουν την ακαδημαϊκή λειτουργία του τμήματος προς όφελος των φοιτητών-τριων. Ειδάλλως, εάν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν αυτά τα συμφέροντα, να παραιτηθούν σε ένδειξη διαμαρτυρίας και τότε τους δίνουμε το λόγο μας ότι όχι απλά θα τους στηρίξουμε, αλλά θα αναλάβουμε εμείς και τότε η πτυχιακή θα γίνει, ο κόσμος να χαλάσει."

Απόσπασμα από την πρόσφατη ανακοίνωση του ΑΡ.ΑΓ.Ε - ΕΑΑΚ. Η απεύθυνση σας για ανατροπή της απόφασης είναι προς τους Προέδρους του τμήματος, οι οποίοι έλαβαν την απόφαση; Μάλλον δεν τρολλάρουμε εμείς τελικά.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Pignite on May 18, 2020, 18:09:12 pm
Πωωω καλά,  διάβασε πρωτα, κατάλαβε και μετα πες οτι δεν καταλαβαίνω
Επιασες μια λεξη και το πηγες οπου ήθελες και μετα δεν τρολλαρεις κιόλας. Πες οτι θες,  η ανακοίνωση είναι σαφής,  εγώ το ληγω εδώ.


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: noescape on May 18, 2020, 20:10:36 pm
  Ρε αγόρι μου αν ήθελε το ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ να κομπρεμιασει με καθηγηταδες δε θα καλούσε ανοιχτά τον κόσμο του συλλόγου να πάνε στον πρόεδρο. Συγκεντρώσου λίγο. Κι εγώ εδώ το ληγω.


Τώρα είδα τα διαμάντια αιτήματα που έχετε. Δεν περιγράφω άλλο.


edit: merge answers


Title: Re: Κείμενο των Αγωνιστικών Κινήσεων Ηλ/Μηχ Α.Π.Θ
Post by: Katarameno on May 19, 2020, 00:11:37 am
τι σχεση εχει ο καπιταλισμος με το εξαμηνο της σχολης;
^facepalm^
Δε περίμενα να καταλάβεις ή να παραδεχτείς ότι έχει τεράστια σχέση.