THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ => Topic started by: fugiFOX on November 08, 2004, 03:12:18 am



Title: THΜ-MYονεκτήματα
Post by: fugiFOX on November 08, 2004, 03:12:18 am

Τι ήταν αυτό που σας απογοήτευσε περισσότερο
τη στιγμή που πατήσατε για πρώτη φορά το πόδι σας σε αυτή τη σχολή;

Τι είναι αυτό που σας απογοητέυει περισσότερο;

Τι χρειάζεται επειγόντως αλλαγή;

Ας κάνουμε μια μικρή έρευνα να δούμε
ποια είναι τα μειονεκτήματα της σχολής,
το τι αντιλαμβάνεται ο καθένας σαν μειονέκτημα,
τι τον/την ενοχλεί περισσότερο,
τι θεωρεί παράλογο,
τι ανυπόφορο.


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: ~Michelle~ on November 08, 2004, 04:17:47 am
Που η ΚΥΤΠ κλεινει απο τις 13:30!!!  >:(


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: fugiFOX on November 08, 2004, 11:05:54 am

Εννοείς το "εργαστήριο" Η/Υ
δίπλα στα εργαστήρια Ηλεκτρονικής έτσι;


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: JAs0n-X on November 08, 2004, 13:28:40 pm
Τι να μ ενοχλει περισσοτερο απο τα λιγοστα αν οχι ελαχιστα μαθηματα εργαστηριων που γινονται??



Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: fugiFOX on November 08, 2004, 14:31:09 pm
Τι να μ ενοχλει περισσοτερο απο τα λιγοστα αν οχι ελαχιστα μαθηματα εργαστηριων που γινονται??

Σε ενοχλεί
1) οι ελάχιστες ώρες εργαστηρίων;
2) η έλλειψη υποδομής; χώροι & εργαλεία;
3) το ότι με τον τρόπο που γίνονται δεν αποκομίζεις τίποτα;


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: Gostas on November 08, 2004, 15:27:46 pm
Η σχολή γενικότερα είναι λίγο για το μπο$%@ο.
Σκατομάθημα και ταλαιπωρία σε αίθουσες, γραμματείες , ουρές για βιβλία και δηλώσεις κτλ...
Οι μισοί πάγκοι στο εργ. ηλεκτρονικής είναι σκατά, το ίδιο και μερικοί παλμογράφοι .(Υποθέτω πως όλα τα εργ. κάπωσ έτσι είναι -π.χ. ενώνεις μπανάνες για να πάρεις τάση από τους δίπλα).
Ο λόγος καθηγητές/φοιτητές είναι πολυυυυυυυυυυύ μικρός ( τουλάχιστον στο βασικό κύκλο).
Ο Μάργαρης μας βρίζει  :'( ( και -κατά πάσα πιθανότητα- έχει και δίκιο).
Οι αίθουσες δεν έχουν χερούλια ...( για να κρέμονται και μερικοί απ'το ταβάνι).
Όταν γυρνάω σπίτι τα arxi!#ia μου είναι 8.5  φορές το φυσικό τους μέγεθος...
Στο κυλικείο , ο μπάρμπας κινείται με σχεδόν μηδενικό dx/dt
και τα παλικάρια από πάνω σταματήσαν να φέρνουν κουλούρι με σταφίδα..
Σκατά Σκατά Σκατααααααααααααααά. >:( >:( >:(


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: jimi on November 08, 2004, 16:22:07 pm
Τα προβλήματα είναι μάλλον γνωστά,αλλά όλοι αρκούμαστε μόνο στην επισήμανσή τους.Η υλικοτεχνική υποδομή είναι ελλιπής.Οι αίθουσες είναι πολύ λίγες όπως και τα εργαστήρια.Δεν είναι λογικό για παράδειγμα να έχουμε τόσα λίγα εργαστήρια πληροφορικής και ηλεκτρονικής.Αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι το αναχρονιστικό πρόγραμμα σπουδών και η αγκύλωση πολλών(όχι όλων φυσικά) καθηγητών,οι οποίοι συμπεριφέρονται λες και είναι το κέντρο του κόσμου και είναι εντελώς ξεκομμένοι από την πραγματικότητα.Αυτούς πρέπει να αλλάξουμε.Όσα εργαστήρια και να φτιάξουμε το μάθημα Δομημένος Προγραμματισμός θα εξακολουθεί να έχει το μαύρο του το χάλι.Το γιατί,βρείτε το μόνοι σας......Πάρτε το απόφαση:Για να αλλάξουν τα ελληνικά πανεπιστήμια πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα μέσα στην κοινωνία.Και αυτό χρειάζεται πολλά χρόνια.


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: Nessa NetMonster on November 08, 2004, 16:39:49 pm
Για να αλλάξει η κατάσταση στην παιδεία πρέπει να αλλάξει νοοτροπία η κοινωνία ή για να αλλάξει νοοτροπία η κοινωνία πρέπει να αλλάξει η κατάσταση στην παιδεία;


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: gfloros on November 08, 2004, 17:30:08 pm
An ginotan kapoio thayma kai ayrio to prwi phgainame sth sxolh kai ola apo apopsi ylikotexnikhs ypodomhs htan arista kai leitourgousan sthn enteleia, Kainouria mhxanhmata, aithouses, ypologistes klp klp ayto tha kratouse to poly ena xrono. Se ena xrono ola tha eixan th morfh pou exoun twra i kapoia poly paromoia. Einai thema nootropias. Kai prwta apo ola nootropias dikias mas twn foithtwn. As prospathisoume emeis na allaksoume... Na pame ena bhma mprosta kai sygxronws na zhthsoume kai apo to periballon na allaksei (kathigites, synthikes leitourgias).
Ayth einai i dikh mou apopsh
Flo


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: fugiFOX on November 08, 2004, 17:33:54 pm
Τα προβλήματα είναι μάλλον γνωστά,αλλά όλοι αρκούμαστε μόνο στην επισήμανσή τους.Η υλικοτεχνική υποδομή είναι ελλιπής. Πάρτε το απόφαση:Για να αλλάξουν τα ελληνικά πανεπιστήμια πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα μέσα στην κοινωνία.Και αυτό χρειάζεται πολλά χρόνια.

Και εμείς που είμαστε μέσα,
τι μπορούμε να κάνουμε;


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: JAs0n-X on November 08, 2004, 23:53:40 pm
Τι να μ ενοχλει περισσοτερο απο τα λιγοστα αν οχι ελαχιστα μαθηματα εργαστηριων που γινονται??

Σε ενοχλεί
1) οι ελάχιστες ώρες εργαστηρίων;
2) η έλλειψη υποδομής; χώροι & εργαλεία;
3) το ότι με τον τρόπο που γίνονται δεν αποκομίζεις τίποτα;

Για το φαινομενο εργαστηρια απο που να αρχισει κανεις κ που να τελειωσει...
πιστευω αν τα εργαστηρια ηταν ανταξια του θεωρητικου υποβαθρου που αποκτας στη σχολη θα ημασταν κορυφη!
Κ ας κρεμομαστε απ τα παραθυρα εμενα δεν με πειραζει....χρειαζονται κ θυσιες!
κ ας κλεινει το ΚΥΠΤ 13:30 εχουμε οι περισσοτεροι Η/Υ σπιτι....
κ ας εχει ουρα η γραμματεια (η Σουλα παντως ειναι κορυφη !! )...

Οσο για τη νοοτροπια δεν θα συμφωνησω...τι εννοειται δηλαδη οτι αν ολα ηταν πολυ καλα κ ειχαμε τα τελεια εργαστηρια θα πηγαιναμε να τα σπαγαμε η θα γραφαμε συνθηματα στους τοιχους??
Γιατι ενταξει η νοοτροπια του Ελληνα ειναι γνωστη, (θα συμφωνησω δλδ οτι αν μια μερα το πανεπιστημιο ελαμπε την επομενη θα ηταν παλι κ@λος) αλλα στο θεμα της υλικοτεχνικης υποδομης της σχολης μας δεν νομιζω οτι εχει να κανει με τη νοοτροπια μας!



το προβλημα των εργαστηριων ειναι αρχικα το οτι οι ωρες που περναμε σ αυτα (η μαλλον σ αυτο...το γνωστο εργαστηριο ηλεκτρονικης) ειναι ελαχιστες!
Το οτι ο φοιτητης δεν αποκομιζει πολλα ειναι αμεση συνεπεια αυτου!

Οσο αφορα τα εργαλεια πιστευω οτι δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα. Θα μπορουσε μ αυτα τα εργαλεια αλλα με περισσοτερες ωρες (που συνεπαγεται περισσοτερους χωρους) να γινοταν πολυ καλη δουλεια αλλα δεν...


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: Kitten on November 09, 2004, 20:15:09 pm
Εγώ θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες
(μ'έχει πιάσει το φιλολογικό μου σήμερα -
θα είναι παρενέργεια του πυρετού που ανέβασα...).
Να πω και ότι προσωπική μου άποψη είναι
ότι η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής (δεν
υπάρχουν αρκετές αίθουσες, επαρκής εξοπλισμός,
καθίσματα, μέρη όπου μπορείς έστω να σταθείς για
να παρακολουθήσεις κλπ) δε δικαιολογεί και την απουσία
οργάνωσης ή την κακής ποιότητας εκπαίδευση.
Ακούω πολλούς, φοιτητές και καθηγητές, να λένε
ότι αφού έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε και ούτε πρόκειται
να αποκτήσουμε πολλά διαθέσιμα μέσα, γιατί να προσπαθήσουμε
για κάτι καλύτερο; Τώρα αυτή είναι λογική;! Δηλαδή
αφού δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα τέλεια ας το
αφήσουμε καλύτερα;! Το πρόβλημα είναι τι μπορούμε
να κάνουμε μ'αυτά που έχουμε (όσα είναι)!

Έβλεπα την Κυριακή μια ξένη σειρά όπου μια πάει σ'ένα
αμερικάνικο πανεπιστήμιο (νομίζω στο Yale) και
ζήλεψα... :'( Εμείς γιατί δεν έχουμε τέτοια πανεπιστήμια;!
Ρητορική είναι η ερώτηση - εξ'άλλου θα μπορούσε να
γραφτεί ολόκληρη διατριβή για απάντηση!



Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: Gostas on November 10, 2004, 03:43:58 am
ΜΑΛΑΚΙΕΣ... ::)
Δηλαδή δε φτάνει που η κρατική χρηματοδότηση μειώνεται χρονιά με τη χρονιά, πρέπει να έχουμε και τύψεις που " δεν κάνουμε ό,τι μπορουμε". Δηλαδή να κάνουμε τι;;; ???  
Και φυσικά και με πειράζει η ταλαιπωρία, και φυσικά με πειράζει το άθλιο μάθημα και το ότι πρέπει να φύγουν πολλά φράγκα για τη σχολή **. Δεν είναι υπερβολικές απαιτήσεις ρε φιλε, απλά τα πράγματα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ...
και καλά , το ξέραμε πως η παιδεία έπαψε να είναι δωρεάν ...
αλλά το θέμα έχει ξεφύγει.
Και να ξέρεις , αν δεν έχεις απαιτήσεις και σκύβεις το
κεφάλι , θα σε γαμήσουν απ' όλες τις μπάντες, τα πράγματα θα χειρότερεύουν συνεχώς ... και στη σχολή και στις σχέσεις και σ'όλη σου τη ζωή ( ακόμα κι αν θέλουμε να το αρνούμαστε ρομαντικά)
ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ, θέλω αίθουσες και εργαστήρια, και αυτά είναι τα βασικά και αυτονόητα.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν διεκδικούμε τίποτις :-X

Και για τη Σούλα: ντάξει, αυτή κάνει τη δουλειά της...
το θέμα είναι ότι οι αρμόδιοι ( που μπορούν να λύσουν το θέμα με μία ρύθμιση ή πρόσληψη ή κάτι τέτοιο), ενώ ξέρουν την κατάσταση , σε έχουν γραμμένο. Αυτό συμβολίζει
τη γενικότερη αδιαφορία.Αυτή η νοοτροπία είναι που με εξοργίζει, όχι ο χρόνος που χάνω. :o

** Φράγκα για το σχέδιο , για PC ( πείτε μου τώρα ότι μπορει κάποιος να γίνει καλός χρησιμοποιόντας τη νησίδα ή χωρίς PC -πώς θα κάνει τις εργασίες του Μάργαρη
 ;D), φράγκα για νοίκια.....κτλ.
Και θα μου πεις ότι αυτά τα έξοδα σου φαίνονται λογικά...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ , έτσι σε έχουν κάνει να πιστεύεις ( με αργές, ύπουλες μικροαλλαγές που δεν πέρνεις χαμπάρι -πχ αν σε λίγα χρόνια πληρώνουν 40 ευρά για κάθε σύγγραμμα , θα τους φαίνεται λογικό, ενώ τώρα δεν είναι)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε μερικές σχολές ήδη πληρώνουν κάποιο
ποσό για συγγράμματα. Αν υποπτεύεστε ότι αυτό το ποσό θα αυξάνεται μακροπρόθεσμα, έχετε δικιο.
 :-\    


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: gfloros on November 10, 2004, 12:05:57 pm
Quote
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε μερικές σχολές ήδη πληρώνουν κάποιο
ποσό για συγγράμματα. Αν υποπτεύεστε ότι αυτό το ποσό θα αυξάνεται μακροπρόθεσμα, έχετε δικιο.

Se merikes sxoles fainetai phran xampari ti ginetai... ;D
Ayto eixe protathei kai se emas paliotera! Na dinoume kapoio poso ws foithtes gia ta syggrammata wste na exoun kapoio epipedo kai kapoia poiothta. Opws katalabaineis yphrksan antidraseis kai to olo pragma navaghse. Kai twra exoume meinei se biblia aparadektou epipedou sthn pleionothta tous opote anagkazomaste na agorazoume na daneizomaste kai xilia dyo. Mallon den eixame thn wrimothta tote na apodektoume mia tetoia protash! Mhpws thn exoume twra???

Flo


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: ~Michelle~ on November 10, 2004, 13:00:12 pm
Ξέχασα επίσης να αναφέρω κάτι που με απογοήτευσε πολύ στη σχολή. Πριν μπω περίμενα οτι οι καθηγητες στα πανεπιστήμια και ειδικά στα Πολυτεχνεια γνωρίζουν σε βάθος την επιστήμη τους και σίγουρα "παιζουν στα δάχτυλα" τα του μαθήματος τους σε προπτυχιακο επίπεδο. Αλλά φευ! Καμία σχέση, τουλάχιστον οχι για όλους.

Συγκεκριμένα μια μαθ/κος (δεν θα πω όνομα αν κ μαλλον θα έγινε αντιληπτό ποιά εννοώ) που:

1. Μια φορά που την ρώτησα κάτι, διαπίστωσα οτι δεν ειχε δει ποτέ της εναν τυπο ο οποίος αναφέρεται στο βιβλιο της Β'Λυκειου κατεύθυνσης!!! Μου είχε πει τότε "Ε, αν ισχύει, μπορεις να τον χρησιμοποιήσεις, εγώ δεν τον έχω δει ποτε"! ::)

2. Σήμερα εγώ κ ενα αλλο παιδι προσπαθούσαμε να της πούμε οτι κατι, συμφωνα με το βιβλιο, ισχύει και αυτη να λεει όχι και να λεει πράγματα που αναφέρεται ρητά στο βιβλίο οτι δεν ισχύουν παντα!!

Συγκεκριμένα (Προσοχη: ακολουθουν μαθ/κα πρώτου έτους, οποιος βαριέται πάει παρακάτω):
Της λέγαμε οτι η σειρά (-1)^ν/ν συγκλίνει και αυτή έλεγε ότι αποκλινει επειδη αποκλίνει απολύτως, κατι που αναφέρεται ρητα στο βιβλίο ότι δεν ισχύει πάντα, αλλά οτι ισχύει μόνο το αντίστροφο!! Εμεις να της λέμε ότι αφού ικανοποιει τις προυποθέσεις του κριτηρίου του Leibniz για τις εναλλάσουσες σειρες τοτε θα συγκλίνει αυτή να λεει "το κριτηριο του Leibniz έχει πρόβλημα στη συγκεκριμένη σειρα"!  ::) ::)
Μας λεει "κοιτάξτε κι αλλά βιβλία και θα δειτε οτι έχω δίκιο", της λεω "έχω κοιτάξει άλλα και το αναφέρουν ως χαρ/κο παράδειγμα σειράς που συγκλίνει ενω απολύτως αποκλίνει", να μου λεει αυτή "λάθος το θυμάσαι"!
Έλεος πια! Με τι κριτήρια γίνονται καθηγητές μερικοι??

Σορρυ αν σας κούρασα, αλλά έγινε πριν λίγο κ έχω τα νευρα μου! >:(

EDIT: Πριν κατι μερες ήρθε η καθηγήτρια και είπε σε μένα και το άλλο παιδι οτι το έψαξε και οτι οντως είχαμε δίκιο... Παλι καλά πού το είδε, έστω και καθυστερήμενα, αλλίως θα έχανα πάσα ιδέα για την ανώτατη εκπαίδευση στη χώρα μας...


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: Kitten on November 10, 2004, 15:48:55 pm
Ξέχασα επίσης να αναφέρω κάτι που με απογοήτευσε πολύ στη σχολή. Πριν μπω περίμενα οτι οι καθηγητες στα πανεπιστήμια και ειδικά στα Πολυτεχνεια γνωρίζουν σε βάθος την επιστήμη τους και σίγουρα "παιζουν στα δάχτυλα" τα του μαθήματος τους σε προπτυχιακο επίπεδο. Αλλά φευ! Καμία σχέση, τουλάχιστον οχι για όλους.


Οι καθηγητές που διδάσκουν στα πρώτα έτη
δεν είναι καν της σχολής μας.Τώρα θα μου πεις,
δικαιολογεί αυτό την ασχετοσύνη;!

Τέλοσπαντων, απ'ότι έχω ακούσει στα μεγαλύτερα
έτη τα πράγματα είναι καλύτερα. Αφήστε που οι καλύτεροι
καθηγητές που είχαμε πρώτο έτοςι ήταν αυτοί που δίδασκαν
και σε μεγαλύτερα έτη.

Αλλά το ξαναείπα, κανείς δε νοιάζεται για να κάνει τα
πράγματα καλύτερα - ούτε αρμόδιοι, ούτε
καθηγητές, ούτε κι ΕΜΕΙΣ... ʼντε, εκτός ίσως
από μερικά άτομα. Τύψεις-ξετύψεις έτσι είναι!
Ο καθένας κοιτάει πως να τη βολέψει. Δε
νοιαζόμαστε για τους άλλους, όλοι λέμε
"Ε, εντάξει, πόσα χρόνια θα κάτσω εγώ
εδώ, 7-8 το πολύ;! Τι με νοιάζει;! Ας πάρω
εγώ το πτυχιάκι μου και οι υπόλοιποι ας
κάνουν ό,τι θέλουν"! Και δε μιλάμε...

Όσο γι'αυτή την κρατική χρηματοδότηση που
την χτυπάνε και την ξαναχτυπάνε, πόσο
χαμηλή είναι πια;! Σιγά μη κυρήξουμε και
πτώχευση! Τόόόόσο χαμηλή είναι πια που
ούτε καινούρια μηχανήματα δε μπορούμε
να πάρουμε;! Και ούτε να κάνουμε κάτι για
καθίσματα;!

Αν περνούσαν 80-100 άτομα στη σχολή
κάθε χρόνο (γιατί παλιά έτσι ήταν) θα
είχαμε τουλάχιστον κι ένα μέρος να
σταθούμε μέσα στις αίθουσες... Αλλά
αυτό δεν πρόκειται να γίνει! Και
φυσικά δε θα λύνονταν και όλα τα
υπόλοιπα προβλήματα έτσι. Αλλά
θα ήταν καλύτερα. Η' αυτό ή να
φτιάξουν καινούριες αίθουσες!

ʼκουσα ότι υπάρχουν έτοιμες
αίθουσες αλλά δε μπαίνουμε
μέσα γιατί δεν έχουν πρίζες... ::)
Δε ξέρω αν ισχύει, πάντως αν
είναι αλήθεια είναι για γέλια -
και κλάμματα μη σας πω!

@Michelle: Ρώτησα μια φορά την
μαθηματικό που λες (νομίζω στο
έχω ξαναπεί) κάτι και μου απάντησε
"Α...δε ξέρω...ρωτήστε καλύτερα
τον κύριο Ξ*** (δε κάνει να λέμε
ονόματα πλέον;!) που θα έρθει μετά..."!



Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: gfloros on November 10, 2004, 16:04:21 pm
To symperasma apo osa egrapses michelle einai oti den prepei na ksanapathseis sto mathima an ontws i kathigitria einai akatartisth. Ton xrono pou exases gia na thn akouseis tha mporouses na eixes diabasei ena kalo biblio kai na matheis poly perissotera. Ekmetalleyteite ton xrono sas. Mhn ton skorpate se anieres parakolouthiseis akatartistwn kathigitwn.
Flo


Title: Re:THΜ-MYονεκτήματα
Post by: Gostas on November 14, 2004, 02:50:34 am
Το ότι κάνουμε συγκεκριμένα μαθήματα με καθηγητές του Γενικού τμήματος είναι σωστό...
Γιατί να μη σου κάνει Φυσική 1 κάποιος φυσικός; :)
Τώρα ντάξει, οι καθηγητές ... είναι άλλοι καλοί και άλλοι όχι.
Το θέμα είναι ότι πέρνουν τη θέση με μόνο επιστημονικά κριτήρια ( και καθόλου παιδαγωγικά ).  Όσο για τα συγγράμματα, τί σε κάνει να πιστεύεις(Flo) ότι ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνεις για καλύτερη ποιότητα. Χώρια που βελτιώνονται όλο και περισσότερο χωρίς να δίνουμε φράγκο ( άρα υπάρχουν δυνατότητες).
Και γιατί το να πληρώνεις , θα εξασφάλιζε την ποιότητα αυτή;;; ??? **
Τον συγγραφέα δεν τον νοιάζει από που πληρώνεται...
( Έτσι κι αλλιώς και το πανεπιστήμιο με λεφτά των γονιών μας δε πληρώνει ; ;)  )

**Μ'αυτή τη λογική θα έπρεπε και τα ΙΕΚ να θεωρούνται ανώτερα από ΤΕΙ και ΑΕΙ

ΥΓ Τα περί ωριμότητας και χαζομάρες είναι τα ίδια παραμύθια που τσαμπουνάνε όσοι θέλουν να βάλλουν σε δεύτερη μοίρα τη δημόσια δωρεάν παιδεία.