Title: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών Post by: zisis00 on October 23, 2018, 18:34:07 pm Καλησπέρα,
όποιος ενδιαφέρεται για internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών σε εταιρία στην Θεσσαλονίκη ας μου ρίξει ενα PM. Συγκεκριμένα, οι θέσεις αφορούν το κλάδο του vulnerability research (program analysis, source code auditing, reverse engineering, fuzzing κλπ). Αναγκαία είναι η γνώση: C/C++ assembly (κατά προτίμηση x86_64 ή ARM64) Οι πρακτικές μπορούν να γίνουν είτε μέσω της σχολής είτε μέσω τις εταιρείας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση όμως είναι υποχρεωτική η τεχνική συνέντευξη. [edited] Title: Re: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών Post by: ChrisKaloy-Kakou on October 25, 2018, 00:26:39 am Εγώ λέω να κόψει το γκώλο του το υπουργείο να διορίσει καθηγητές στις σχολές. Αν συνεχίσει αυτή η κατάσταση μόνο σε πρακτικές και internships θα μπορούμε να μαθαίνουμε πέντε πράγματα, με το αζημίωτο της εργατικής μας δύναμης φυσικά. Μην επιτρέψουμε σε αυτήν την κατάσταση να εδραιωθεί.
Title: Re: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών Post by: Pignite on October 25, 2018, 01:32:36 am PS: Είναι και ευκαιρία τώρα που πλέον δεν υπάρχει πλέον το μάθημα της ασφάλειας της σχολής! :D Το ότι δεν υπάρχει το μάθημα της ασφάλειας στη σχολή δεν είναι ευκαιρία, είναι κατάντια! και καθόλου αστείο Title: Re: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών Post by: sniaf on October 25, 2018, 02:11:38 am Όντως φολα το αστειάκι με την ασφάλεια...
Title: Re: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών Post by: Κονσερβοκούτης on October 25, 2018, 15:39:33 pm ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στο τμημα, που για αυτο συνδεση με την αγορα εργασιας προφανως σημαινει να μας κοβουν μαθηματα επειδη "δεν βγαινουν τα κουκια να παρουμε καθηγητες" και αφηνουν ολους τους γλοιωδεις σταρταπακηδες να μας πουλανε πνευμα οτι μας δινουν την τρελη ευκαιρια της ζωης μας να μαθουμε πεντε πραγματα για κατι που ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ επρεπε να μαθαινουμε. Νισαφι πια, κουραστηκα
Title: Re: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών Post by: zisis00 on October 27, 2018, 19:58:34 pm Ζητώ συγγνώμη για το υστερόγραφο - άστοχο σχόλιο. Δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν που χάνει την ευκαιρία να παρακολουθήσει το μάθημα
της ασφάλειας στη σχολή. Το σχόλιο δεν έγινε για να "ζωρίσω" τους φοιτητές που χάνουν αυτήν την δυνατότητα αλλά γιατί προσωπικά θεωρώ το μάθημα της ασφάλειας που γίνεται στη σχολή εκτος πραγματικότητας. Θα προσπαθήσω να γίνω πιο αναλυτικός. ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στο τμημα, που για αυτο συνδεση με την αγορα εργασιας προφανως σημαινει να μας κοβουν μαθηματα επειδη "δεν βγαινουν τα κουκια να παρουμε καθηγητες" και αφηνουν ολους τους γλοιωδης σταρταπακηδες να μας πουλανε πνευμα οτι μας δινουν την τρελη ευκαιρια της ζωης μας να μαθουμε πεντε πραγματα για κατι που ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ επρεπε να μαθαινουμε. Νισαφι πια, κουραστηκα Καταρχήν, ελπίζω να μην θεωρείς ότι ηδονίζομαι με το να βλέπω να φεύγουν μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών ή με οποιαδήποτε πράξη που υποβαθμίζει την ποιότητα του τμήματος ΗΜΜΥ. Και δεύτερον πιστεύω ότι ο τίτλος του "γλοιώδη startup-ακια" είναι λίγο βαρύς για το σχόλιο που έκανα. Παρόλαυτα παραδέχομαι ότι ήταν άστοχο. Εγώ λέω να κόψει το γκώλο του το υπουργείο να διορίσει καθηγητές στις σχολές. Αν συνεχίσει αυτή η κατάσταση μόνο σε πρακτικές και internships θα μπορούμε να μαθαίνουμε πέντε πράγματα, με το αζημίωτο της εργατικής μας δύναμης φυσικά. Μην επιτρέψουμε σε αυτήν την κατάσταση να εδραιωθεί. Κάνοντας την συζήτηση πιο ουσιαστική, θα ήθελα να αναφέρω ότι η ποιότητα του μαθήματος ήταν αρκετά χαμηλή. Το μάθημα όταν το παρακολούθησα και εξετάστηκα εγώ (2-3 χρόνια πριν), είχε μόνο θεωρητικό υποβαθρο, χωρίς καθόλου πρακτική εφαρμογη. Και από όσο γνωρίζω τα πράγματα δεν είχαν αλλάξει μέχρι περυσι. Επομένως, προσωπικά δεν θεωρώ και πολύ μεγάλο πλήγμα την ακύρωση του μαθήματος. Και για να προλάβω τους ενδεχόμενους χαιρέκακους που θα με χαρακτηρίσουν ελιτιστή, οτι πουλάω πνεύμα κλπ, σας προσκαλώ να συγκρίνεται τις θεματικές ενότητες του μαθήματος στη δικιά μας σχολή με αντίστοιχα μαθήματα σε Αθήνα και Κρήτη. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι θεωρώ την ακύρωση του μαθήματος είναι προς τη θετική κατεύθυνση. Αντίθετα πιστεύω ότι το μάθημα θα έπρεπε να έχει μια ριζική αλλαγή ύλης και διδασκαλίας. Για αυτούς τους λόγους λοιπόν έκανα - χωρίς ιδιαίτερη σκέψη - το παραπάνω σχόλιο. Title: Re: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών Post by: ChrisKaloy-Kakou on October 27, 2018, 21:33:19 pm Το ουσιαστικό είναι ότι υπάρχει διαχωρισμός θεωρίας-πράξης στη σχολή. Αυτό γίνεται επειδή το κράτος δε δίνει λεφτά για εργαστήρια και καθηγητές, αλλά κι επειδή η αγορά εργασίας θέλει απόφοιτους πολλών ταχυτήτων (πχ στην Αθήνα και τα Χανιά έχουν καλή ασφάλεια, εμείς καλά πεδία, στην Πάτρα καλή ενέργεια). Ο διαχωρισμός θεωρίας πράξης εκτός από ζήτημα εργασιακών δικαιωμάτων είναι και εντελώς αντιεπιστημονικός.
Υπάρχουν 2 επιλογές λοιπόν: είτε θα πάρουμε μόνοι μας τα λεφτά για τη σχολή μας και τις άλλες σχολές με το να εξαναγκάσουμε τις κυβερνήσεις να τα δώσουν, είτε θα τρέχουμε από 'δω κι από 'κει να δίνουμε λεφτά ή τζάμπα εργατική δύναμη για να μάθουμε. Το δεύτερο είναι σκοταδισμός, διότι από τη μία λέει ότι πρέπει να πληρώσουμε ή να δουλέψουμε τζάμπα για να μάθουμε, λες και το να μαθαίνουμε δεν είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα ξργ, από την άλλη αναθέτει το τι θα μαθαίνουμε σε ιδιώτες που θα επιλέγουν τι θα μας διδάξουν ανάλογα με το τι χρειάζονται οι εταιρίες τους. Οπότε και να μην το έλεγες, η σύνδεση πάλι υπάρχει. Δεν κράζω εσένα προσωπικά, αλλά τη λογική που λέει ότι "δεν το έχω στη σχολή; κλάιν, intership/σεμινάριο/απλήρωτη πρακτική". Κάποιες επιλογές μπορεί να φαίνονται προσωπικές αλλά επηρεάζουν κι άλλο κόσμο, στη συγκεκριμένη περίπτωση όλη τη σχολή και τα παιδιά που θα περάσουν στο μέλλον. Title: Re: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών Post by: zisis00 on October 28, 2018, 20:49:01 pm Το ουσιαστικό είναι ότι υπάρχει διαχωρισμός θεωρίας-πράξης στη σχολή. Αυτό γίνεται επειδή το κράτος δε δίνει λεφτά για εργαστήρια και καθηγητές, αλλά κι επειδή η αγορά εργασίας θέλει απόφοιτους πολλών ταχυτήτων (πχ στην Αθήνα και τα Χανιά έχουν καλή ασφάλεια, εμείς καλά πεδία, στην Πάτρα καλή ενέργεια). Ο διαχωρισμός θεωρίας πράξης εκτός από ζήτημα εργασιακών δικαιωμάτων είναι και εντελώς αντιεπιστημονικός. Διαφωνώ. Σίγουρα τα πανεπιστήμια είναι υποχρηματοδοτούμενα και πολλές φορές γίνεται κάκη διαχείριση των διαθέσιμων οικονομικών πόρων αλλά δεν πιστέυω ότι αυτός είναι ο πραγματικός λόγος. Ιδιαιτερα τα μαθήματα του τομέας της ηλεκτρονικής και υπολογιστών (όπως και το μάθημα της ασφάλειας) δεν εξαρτώνται από κάποιο μεγάλο εργαστήριο ή σύνθετες εγκαστάσεις όπως ας πούμε ο τομέας της ενέργειας ή κάποιο άλλο τμήμα (πχ φυσικό). Το επίπεδο ποιότητας του μαθήματος εξαρτάται πρωτίστως από τον εκάστοτε καθηγητή και αμέσως μετά από την όρεξη των φοιτητών. Συγκεκριμένα για το μάθημα της ασφάλειας η ευθύνη έπεφτε στον καθηγητή. Υπάρχουν 2 επιλογές λοιπόν: είτε θα πάρουμε μόνοι μας τα λεφτά για τη σχολή μας και τις άλλες σχολές με το να εξαναγκάσουμε τις κυβερνήσεις να τα δώσουν, είτε θα τρέχουμε από 'δω κι από 'κει να δίνουμε λεφτά ή τζάμπα εργατική δύναμη για να μάθουμε. Για το λόγο που εξήγησα προηγουμένως δεν πιστεύω οτι ακόμη και το τμήμα μας να είχε ενα budget, το μάθημα θα είχε καλύτερο επίπεδο. Το δεύτερο είναι σκοταδισμός, διότι από τη μία λέει ότι πρέπει να πληρώσουμε ή να δουλέψουμε τζάμπα για να μάθουμε, λες και το να μαθαίνουμε δεν είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα ξργ, από την άλλη αναθέτει το τι θα μαθαίνουμε σε ιδιώτες που θα επιλέγουν τι θα μας διδάξουν ανάλογα με το τι χρειάζονται οι εταιρίες τους. Οπότε και να μην το έλεγες, η σύνδεση πάλι υπάρχει. Δεν κράζω εσένα προσωπικά, αλλά τη λογική που λέει ότι "δεν το έχω στη σχολή; κλάιν, intership/σεμινάριο/απλήρωτη πρακτική". Κάποιες επιλογές μπορεί να φαίνονται προσωπικές αλλά επηρεάζουν κι άλλο κόσμο, στη συγκεκριμένη περίπτωση όλη τη σχολή και τα παιδιά που θα περάσουν στο μέλλον. Νομίζω ότι το πας στα άκρα. Καταρχάς δεν μίλησε κανείς για τζάμπα εργασία. Δεύτερον, αντιλαμβάνομαι τη δυνατότητα που μπορεί να έχει μια (πολυεθνική?) εταιρία να δημιουργήσει "ψευτικη επιστήμη" ή πιο σωστά "ψευτικά ερευνητικά αποτελέσματα". Κλασικό παράδειγμα είναι τι θα γινόταν αν πχ η Marlboro χρηματοδωτούσε ένα εργαστήριο ενός τμήματος το οποίο κάνει έρευνα για τη σύνδεση μεταξύ καπνίσματος και καρκίνου του πνεύμονα. Απο την άλλη βέβαια, είναι πραγματικότητα ότι ένα μεγάλο ποσοστό αποφοίτων από τα πανεπιστήμια θα αποφασίσει να δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα. Η πρακτική δεν είναι για την εκμετάλλευση τους. Αντίθετα και οι δύο εχουν όφελος σε μια υγιή πρακτική. Ο φοιτητής μπορεί να δει τι γίνεται στο κόσμο εκτός πανεπιστημίου παίρνοντας εμπειρία και ένα μισθό και ταυτόχρονα η εταιρεία μπορεί να εκπεδεύσει κάποιον, ο οποίος θεωρητικά είναι αρχάριος, ώστε αύριο-μεθαύριο να γίνει κανονικός εργαζόμενος της. Ας μην δαιμονοποιούμε κάποιες διαδικασίες που είναι οφέλιμες για όλες τις πλευρές. Φιλικά :) |