THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: megali mpougatsa on February 24, 2018, 19:49:18 pm



Title: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: megali mpougatsa on February 24, 2018, 19:49:18 pm
(Δεν είμαι ενεργειακός, δεν είχα το μάθημα ποτέ, δεν έχω κάτι να κερδίσω από την υπόθεση, αλλά αφού δε το κάνουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, δημιουργώ εγώ το topic.)

Στην εξέταση Μηχανών Γ' του Φεβρουαρίου 2018 πέρασαν 14 στους 82 (οι 8 εκ των οποίων με 5ρι).

Αρκετοί απ' αυτούς που κόπηκαν, το είχαν ως τελευταίο μάθημα για πτυχίο και το είχαν διαβάσει πολύ.

Πιστεύω πως θα έπρεπε να κινητοποιηθείτε και να το πάτε στη συνέλευση τμήματος ως θέμα, όχι με την προσδοκία να αλλάξουν οι βαθμοί, αλλά για να μην επαναληφθεί τον Ιούνιο.

Αν οι ενδιαφερόμενοι φοβούνται πως θα υπάρξει προσωπική κόντρα με τον καθηγητή που θα αποβεί εις βάρος τους, τότε καλύτερα να κατέβει ως αίτημα από τον Σύλλογο.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Argirios on February 24, 2018, 20:07:01 pm
Ίσως κάποιος που το έδινε να μας πει τι ακριβώς παίχτηκε. Έβαλε παλούκια, έκοψε επίτηδες ή απλά δεν έγραψαν καλά οι φοιτητές?


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Μπίλυ ο τρομερός on February 24, 2018, 21:12:24 pm
Κοίτα εγώ προσωπικά είμαι ένας απο αυτούς που αναφέρεις. Πίστευα ότι ήμουν στη βάση αλλά πήρα...τα τρία μου, οπότε θα πάω από Δευτέρα να δω το γραπτό μου. Τον Σεπτέμβρη με λιγότερο διάβασμα ήμουν υψηλότερα πάντως :D

Τα θέματα ήταν αυτά που ήταν... δεν ήταν ούτε παλούκια ούτε περίεργα. Ήταν ας το πω βατά...
Στη βαθμολόγηση υπάρχει θέμα, εκτός και αν ένα 80% έρχεται συνέχεια σαν τουρίστας στην εξέταση... που το βρίσκω λίγο τραβηγμένο να γίνεται τόσες εξεταστικές συνεχόμενα αυτό. Εγώ προσωπικά αν ήμουν καθηγητής πάντως θα αναρωτιόμουνα γιατί πατώνουν τόσο οι φοιτητές μου σε τόσες εξεταστικές...

Στο δια ταύτα τι μπορεί να γίνει δεν ξέρω... υπήρχε κάποτε ο θεσμός της αναβαθμολόγησης; υπάρχει ακόμα;
Στη συνέλευση να πάει το θέμα ως τι; αν όχι για να γίνει αναβαθμολόγηση; Να μην επαναληφθεί τον Ιούνη; Πως διασφαλίζεις κάτι τέτοιο;

Υ.Γ. Να μην μιλήσω ότι χωρίς το "bonus" θα είχαν περάσει 9 ολόκληρα άτομα...  :o


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Αλντεμπαράν on February 24, 2018, 23:02:59 pm
Προσωπική εκτίμηση, και τίποτα να μην επιτευχθεί άμεσα και μόνο να γνωστοποιηθεί στην συνέλευση τμήματος ότι στο Χ μάθημα κόβεται το 80% αποτελεί έναν πρώτο έλεγχο του καθηγητή.

βέβαια ο συγκεκριμένος είναι κάλλος απ' όσα έχουμε ακούσει τόσα χρόνια αλλά και πάλι, ότι μένει στο φόρουμ δεν μπορεί να ξεφύγει από τα όρια διαμαρτυρίας καφενείου.

Το ζήτημα των μαζικών κοψίματων επανέρχεται τακτικά, οπότε ίσως θα έπρεπε ο σύλλογος να αποκτήσει μία ευελιξία στην καταγγελία τους. να βρεθει μια φόρμουλα και να μην χαονομαστε σε ανώφελες συζητήσεις κάθε φορά.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: megali mpougatsa on February 25, 2018, 00:46:57 am
Στο δια ταύτα τι μπορεί να γίνει δεν ξέρω... υπήρχε κάποτε ο θεσμός της αναβαθμολόγησης; υπάρχει ακόμα;

Υπάρχει, ο νόμος λέει ότι στα 3 κοψίματα δικαιούστε αναβαθμολόγηση από επιτροπή 3 άλλων καθηγητών.

Προσωπική εκτίμηση, και τίποτα να μην επιτευχθεί άμεσα και μόνο να γνωστοποιηθεί στην συνέλευση τμήματος ότι στο Χ μάθημα κόβεται το 80% αποτελεί έναν πρώτο έλεγχο του καθηγητή.

Συμφωνώ με αυτό, κι εγώ πιστεύω πως και μόνο το να ακουστεί το θέμα στη σ.τ., θα είναι για καλό.

βέβαια ο συγκεκριμένος είναι κάλλος απ' όσα έχουμε ακούσει τόσα χρόνια αλλά και πάλι

Εδώ πιστεύω πως φταίνε και οι φοιτητές, και ιδιαίτερα οι ενεργειακοί που βλέπω ότι γενικότερα τείνουν να είναι πιο ανεκτικοί στην αυθαιρεσία της εξουσίας.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: The Web on February 25, 2018, 02:22:36 am
Ίσως κάποιος που το έδινε να μας πει τι ακριβώς παίχτηκε. Έβαλε παλούκια, έκοψε επίτηδες ή απλά δεν έγραψαν καλά οι φοιτητές?

Τα θέματα ήταν οκ. Εγώ πίστευα ότι έγραψα γύρω στη βάση , πήρα 3,5 οπότε θα πάω την ημέρα που δείχνουν γραπτά για να... υπερασπιστώ το γραπτό μου ! Μέχρι τότε δυστυχώς δεν μπορώ να εκφράσω καθαρή αποψη εάν αδικήθηκα και ποιος με αδίκησε ή αν έχω κάνει κάποια χοντρή και δεν το έχω συνειδητοποιησει ! Δυστυχώς ούτε για το σύνολο των φοιτητών μπορώ να έχω καθαρή αποψη - επειδή το μάθημα έχει την ιδιομορφία να εξετάζεται με τα πάντα ανοιχτα (και η θεωρία) δεν μπορώ να αποκλείσω ότι ένα ποσοστό των φοιτητών κατέβηκαν κούρδοι. Ηταν και βολική ώρα, χωρίς πρωινό ξύπνημα, μια χαρά !

Δεύτερη φορά εξεταζόμουν. Την πρώτη φορά πήρα λιγότερο απ ότι περίμενα στη θεωρία. Τώρα πήρα λιγότερο απ ότι περίμενα στις ασκήσεις. Παρ το αβγό και κούρευτο! 


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Πάτρικ Αστέρης on February 25, 2018, 23:57:39 pm
Γενικα καλο ειναι να ενημερωθουμε αυριο απο τα παιδι που το εδωσαν
ειναι απαραδεκτο το ποσοστο επιτυχιας
δεν μπορουμε να αφηνουμε καθηγητες στο βωμο της "αριστειας" και καλα που δηθεν εκπροσωπουν, να στερουν πτυχια


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: The Web on February 26, 2018, 17:31:44 pm
Ρε παιδιά , άλλαξε τελικά κανένας βαθμός ή όλοι με το πουλί στο χέρι μείναμε ;

Edit : όσον αφορά το δικό μου γραπτό τελικά είχα πράγματι λάθος που επηρέαζε την άσκηση. Στη θεωρία νομίζω ότι βαθμολογήθηκα λίγο πιο αυστηρα απ ότι έπρεπε - στην τάξη της μισής μονάδας.



Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: s0r0n on February 26, 2018, 18:01:27 pm
Ειπε απαντησεις? πχ στην ερωτηση με το δρομεα και το στατη, τι ηθελε να γραψουμε?


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Ακεφαλος Καβαλαρης on February 26, 2018, 18:22:30 pm
Γενικά προφανώς όλοι είχαμε λάθη και μας έκοψαν. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η αυστηρή βαθμολόγηση, αλλά και η δυσκολία των θεμάτων σε συνδυασμό και με  τον χρόνο που δίνεται! Εκεί πρέπει να γίνει κάτι. Κατά τη γνώμη μου, η μια ώρα στις ασκήσεις δεν έφτανε σε καμία περίπτωση.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: pentium4 on February 26, 2018, 18:33:41 pm
Γενικά προφανώς όλοι είχαμε λάθη και μας έκοψαν. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η αυστηρή βαθμολόγηση, αλλά και η δυσκολία των θεμάτων σε συνδυασμό και με  τον χρόνο που δίνεται! Εκεί πρέπει να γίνει κάτι. Κατά τη γνώμη μου, η μια ώρα στις ασκήσεις δεν έφτανε σε καμία περίπτωση.

συμφωνώ πλήρως


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: lady_of_winter on February 26, 2018, 18:35:24 pm
συμφωνώ πλήρως

έδωσες και εσύ?


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: The Web on February 26, 2018, 18:44:27 pm
Ειπε απαντησεις? πχ στην ερωτηση με το δρομεα και το στατη, τι ηθελε να γραψουμε?

Αν εννοείς την ερώτηση 2 της θεωρίας , η απάντηση που ήθελε είναι ότι θερμικό πρόβλημα μπορει να εχει και ο στάτης και ο δρομέας , από την αύξηση του ρεύματος διέγερσης , επειδή στην περίπτωση που μας έδωσε αυξανόταν η άεργη ισχυ και συνεπώς το ρεύμα στο στατη. Στην ανταπάντηση μου ότι, στο μυαλό μου, ο δρομέας είναι πιο ευαίσθητος ενώ ο στάτης πιο στοιβαρός , μου είπε ότι εχει να κάνει και με το σύστημα ψύξης και άλλους παράγοντες και ναι, μπορει να πάθει ζημιά και ο στάτης. Αν εγραφες στάτη και δρομέα, εδινες την πλήρη απάντηση, μου είπε.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Μπίλυ ο τρομερός on February 26, 2018, 19:06:03 pm
Προφανώς και όλοι έχουμε λάθη το θέμα είναι πως σε έναν κόβει 0,5 μονάδες απ' τη 1 της θεωρίας και σε άλλον επειδή δεν ανέφερε το ίδιο κόβει 0,72... άντε βγάλε άκρη! Δεν θέλει να βλέπει copy paste απαντήσεις γι' αυτό και εκεί κόβει περισσότερο (αντικειμενικό επιστημονικό κριτήριο για το αν ένας φοιτητής έχει διαβάσει ή όχι) . Αλλά εφόσον γράφουμε με ανοιχτά βιβλία τι θέλει δηλαδή;  :o Προφανώς και δεν γίνεται να ξες όλα τα θέματα θεωρίας απ' έξω και να τα γράψεις όλα με δικά σου λόγια αλλιώς δεν θα ήμασταν προπτυχιακοί φοιτητές! Έλεος.  :o
Όσον αφορά τις ασκήσεις γελάει και το παρδαλό κατσίκι επειδή θέλουν να τις λύνουμε με τον δικό τους τρόπο όταν το αποτέλεσμα που βγάζεις είναι εφάμιλλο... οπότε όλη λάθος η άσκηση. ^sfyri^

Καλά το γεγονός που αναφέρεις ότι θερμικό όριο είναι τόσο στον στάτη όσο και στον δρομέα... δεν το αναφέρει καν στο βιβλίο του, οπότε είναι σαν να βαθμολογήσει με 50% τον εαυτό του... ^aytoxeir^


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vanhelsing on February 26, 2018, 19:38:37 pm
3η σερι εξεταστικη με ποσοστο επιτυχιας <=20% ο θειος Χαρης βλεπω

για ιουνιο μην εχετε υψηλες προσδοκιες παντως
εχει δηλωσει την ωρα της εξετασης το 2016 οτι δεν συμφωνει με τις πτυχιακες εξεταστικες
και ειχε παλι 11/44 επιτυχοντες


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: pentium4 on February 26, 2018, 19:40:08 pm
έδωσες και εσύ?

3η φορά


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: ntaFAQ on February 26, 2018, 19:58:21 pm
Εγώ πάντως δίνω 3η φορά επισης και δευτερη σερι δεν ορκίζομαι..


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vagus on February 26, 2018, 21:43:49 pm
Προφανώς και όλοι έχουμε λάθη το θέμα είναι πως σε έναν κόβει 0,5 μονάδες απ' τη 1 της θεωρίας και σε άλλον επειδή δεν ανέφερε το ίδιο κόβει 0,72... άντε βγάλε άκρη! Δεν θέλει να βλέπει copy paste απαντήσεις γι' αυτό και εκεί κόβει περισσότερο (αντικειμενικό επιστημονικό κριτήριο για το αν ένας φοιτητής έχει διαβάσει ή όχι) . Αλλά εφόσον γράφουμε με ανοιχτά βιβλία τι θέλει δηλαδή;  :o Προφανώς και δεν γίνεται να ξες όλα τα θέματα θεωρίας απ' έξω και να τα γράψεις όλα με δικά σου λόγια αλλιώς δεν θα ήμασταν προπτυχιακοί φοιτητές! Έλεος.  :o
Όσον αφορά τις ασκήσεις γελάει και το παρδαλό κατσίκι επειδή θέλουν να τις λύνουμε με τον δικό τους τρόπο όταν το αποτέλεσμα που βγάζεις είναι εφάμιλλο... οπότε όλη λάθος η άσκηση. ^sfyri^

Καλά το γεγονός που αναφέρεις ότι θερμικό όριο είναι τόσο στον στάτη όσο και στον δρομέα... δεν το αναφέρει καν στο βιβλίο του, οπότε είναι σαν να βαθμολογήσει με 50% τον εαυτό του... ^aytoxeir^
3η σερι εξεταστικη με ποσοστο επιτυχιας <=20% ο θειος Χαρης βλεπω

για ιουνιο μην εχετε υψηλες προσδοκιες παντως
εχει δηλωσει την ωρα της εξετασης το 2016 οτι δεν συμφωνει με τις πτυχιακες εξεταστικες
και ειχε παλι 11/44 επιτυχοντες

Θα πατε να τα αναφερετε αυτα στον προεδρο της σχολης ; Θα συνταξετε επιστολη ενστασεως με αποδεκτη την Πρυτανια ; Ο συλλογος, που υποτίθεται πως μας εκπροσωπεί, εχει επισημη θεση για το ζητημα ; Διοτι αν συζηταμε εδω, μερικως αστοχα και σχεδον ασκοπα, για ευθυνες και κρεμαλες, το αποτελεσμα ηταν, ειναι και θα ειναι το ιδιο, κατ'εξακολουθηση.
Οι απαιτησεις του διδασκοντα δεν ειναι το προβλημα. Το προβλημα εγκειται στην αναλογια των απαιτησεων αυτων με το επιπεδο και τον τροπο μαθησης. Το υλικο, ειδικα των ασκησεων, ειναι μη επαρκες, τηρουμενων των αναλογιων της συνδυαστικης σκεψης που απαιτουν τα θεματα, εντος μιας ωρας, χρονος που αποτελει τα 2/3 του χρονου που δινουν για την επιλυση ασκησεων σε καθε αλλο, αναλογης εξετασης, μαθημα.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: megali mpougatsa on February 26, 2018, 21:54:28 pm
3η σερι εξεταστικη με ποσοστο επιτυχιας <=20%

Αν αληθεύει αυτό, είναι πολύ βαρύ. Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει καταγγελία από το Σύλλογο
1. στον Πρόεδρο
2. στη Συνέλευση Τμήματος
3. στον Κοσμήτορα
4. στην Πρυτανεία


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vagus on February 26, 2018, 22:10:26 pm
Αν αληθεύει αυτό, είναι πολύ βαρύ. Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει καταγγελία από το Σύλλογο
1. στον Πρόεδρο
2. στη Συνέλευση Τμήματος
3. στον Κοσμήτορα
4. στην Πρυτανεία

Eιναι γεγονός αυτό. Το ζητουμενο θα ηταν ενας εποικοδομητικος διαλογος με τον διδασκοντα. Εάν και εφόσον ο ιδιος φερει τετοια διαθεση. Σε επιπεδο ευθύνης, συνολικης ευθύνης και των δυο πλευρων, πρεπει να γινουν τα 1, 2, 3, 4 και κάθε πλευρα να στοιχειοθετησει αναλόγως.
Παρολα αυτά. ο κραταιος ωχαδελφισμος του σεβαστου συλλογου και της πλειψοφιας των συναδελφων μας δεν επιτρεπει ουτε τον εποικοδομητικο διαλογο ουτε την επισημη τοποθετηση αυτου του είδους.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vanhelsing on February 26, 2018, 23:28:54 pm

Τα αποτελεσματα ειναι στο ετημμυ και αν δεν μετραω λαθος για τον ιουνιο και σεπτεμβρη του 2017 ειναι 12/42 και 12/121 αντιστοιχα
αρα κατω απο 30%, υπερεβαλλα

Δεν παιρνει απο λογια ο Δημουλιας. Δεν ξερω γιατι αλλα παροτι δεν νομιζω οτι το επιπεδο της διδασκαλιας του το δικαιολογει εχει απιστευτα υψηλες απαιτησεις απο εμας για το μαθημα του


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: megali mpougatsa on February 27, 2018, 00:11:25 am
12/121   

wtf???


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vanhelsing on February 27, 2018, 00:36:52 am
Ηταν πολλοι που δεν πρεπει να πηγαν καν για αυτο εχει 121 ονοματα αλλα και παλι με αυτους που πηγαν και κοπηκαν το ποσοστο επιτυχιας ηταν μικρο..
Μακαρι παιδια να καταφερετε κατι αλλα δυσκολα με Δημουλια


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: megali mpougatsa on February 27, 2018, 02:34:20 am
Λοιπόν, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, τα αποτελέσματα για όσους παρέδωσαν γραπτό είναι τα εξής:
 
Ιούνιος 2017:            12/42   ή  28,6%
Σεπτέμβριος 2017:   10/48   ή  20,8%
Φεβρουάριος 2018:  14/82   ή  17,1%



Αν αυτή η κατάσταση δεν είναι άξια ένστασης, τότε τί είναι;


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: ChrisKaloy-Kakou on February 27, 2018, 20:18:24 pm
Τρίτη 6/3 έχει συνέλευση στις 14:30, καλό είναι να τεθεί εκεί το ζήτημα και να περαστεί και ψήφισμα. Ο Δημουλιάς γενικά είναι πλήρως αντιδραστικός και πουλάει πολλή τρέλα σε σχέση με την πτυχιακή. Πρέπει όσοι-ες κόπηκαν να είναι στη συνέλευση να μεταφέρουν τι παιχτηκε ακριβώς και όσοι δεν μπορούν, τουλάχιστον στην κινητοποίηση που θα αποφασιστεί.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: megali mpougatsa on February 27, 2018, 23:47:04 pm
Επίσης, επειδή αναφέρθηκε κάτι περί πτυχιακής... Χειμερινό μάθημα δεν είναι οι Μηχανές Γ? Δεν ήταν πτυχιακή δηλαδή τώρα, τον Ιούνιο ήταν πτυχιακή!


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: tartoufos on February 28, 2018, 09:13:07 am
Ναι , τον Ιούνιο είναι η πτυχιακη. Αυτό για τις πτυχιακές αφορα κυρίως τα μαθήματα του που εχουν εργασία και προφορικη εξέταση = περισσότερα γκρουπ, χρόνος κτλ. για τον/τους διδάσκοντες και όχι τις μηχανές. Νομίζω. Ελπίζω!



Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: ppontiks on February 28, 2018, 13:46:39 pm
για να ζητησουμε επανεξέταση απο επιτροπη καθηγητών γινεται μεσω της γραμματείας;
επίσης οι προϋποθέσεις ειναι να εχεις κοπει 3 φορες;
εχει γινει και στο παρελθόν στο λογισμο 2 με τον Καππο,
ενδιαφέρεται κανεις αλλος;


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: The Web on February 28, 2018, 14:44:12 pm
Δεν είχε γίνει ακριβώς αυτό με τον Κάππο.

Τότε υπήρξε μία μαζική (και πολλές μεμονωμένες) διαμαρτυρίες , και αποφάσισε το Δ.Σ. του τμήματος την επανάληψη της εξεταστικής γι αυτούς που κόπηκαν. Ξαναδώσαν δηλαδη όλοι (οι κομμένοι) εξετάσεις , με άλλα θέματα. Κατα μία εννοια κύρηξε το Δ.Σ. του τμήματος την πρώτη εξεταστική ως άκυρη. Δεν έγινε μεμονωμένη επανεξέταση φοιτητή . Ας επιβεβαιώσει κάποιος γιατι και εγώ απ το φόρουμ τα διάβασα - ημουν στρατό εκείνον τον καιρο.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Grecs on February 28, 2018, 14:55:59 pm
της πουτανας ειχε γινει


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: AckermanMik on February 28, 2018, 14:57:54 pm
Ευτυχώς υπάρχουν και Χάρηδες Δημουλιάδεες και Γεώργιοι Ροβιθάκηδες και κρατάνε το όνομα της σχολής. Την καλοείδατε μου φαίνεται με τα πεδία και οι απαιτήσεις φτάσανε στο Θεό. Αυτός που έγραψε 9 Μηχανές Γ' τι είναι, η διάνοια των μηχανών ή απλά στρώθηκε και κατάλαβε 10 πράματα.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Fantine on February 28, 2018, 15:02:48 pm
Ευτυχώς υπάρχουν και Χάρηδες Δημουλιάδεες και Γεώργιοι Ροβιθάκηδες και κρατάνε το όνομα της σχολής. Την καλοείδατε μου φαίνεται με τα πεδία και οι απαιτήσεις φτάσανε στο Θεό. Αυτός που έγραψε 9 Μηχανές Γ' τι είναι, η διάνοια των μηχανών ή απλά στρώθηκε και κατάλαβε 10 πράματα.

Οι υπόλοιποι 80 τι είναι, τα στουρνάρια των μηχανών ή απλά τεμπλέληδες και αδιάβαστοι;


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: AckermanMik on February 28, 2018, 15:39:01 pm
Οι υπόλοιποι 80 τι είναι, τα στουρνάρια των μηχανών ή απλά τεμπλέληδες και αδιάβαστοι;
\

Μάλλον και τα δυο. Και αν τους δεις,μερικοι απο αυτους πεδία με 8+ έχουν σε προσφατες εξεταστικές πεδίων.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: The Web on February 28, 2018, 15:55:01 pm
Το παιδι πριν ρώτησε αν γίνετε και με ποιες προϋποθεσεις , αναβαθμολόγηση γραπτου. Ξέρει κάποιος να του πει, αντι να μαλώνουμε ποιος είναι πιο στουρνάρι ;

Η σχολή είναι ήδη βαριά , δεν νομίζω ότι μας παίρνει να παραπονιόμαστε και για τα μαθήματα που γίνονται ευκολότερα! Οποιος θέλει να μάθει Πεδίο, εχει και τις βάσεις (από αλλα μαθήματα) και χιλιες δυο πηγές να διαβάσει. Δεν χρειάζεται να το κουβαλάει και καμια 10ρια χρόνια...


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Ακεφαλος Καβαλαρης on February 28, 2018, 16:10:06 pm
Τελικά υπάρχουν πολλοί κομπλεξικοί στο τμήμα... και μετά απορούμε γιατί είναι έτσι και μερικοί καθηγητές.. GoldRoger να σε στείλουμε σημαιοφόρο στην παρέλαση να αναγνωριστεί η αριστεία σου επιτέλους και να μας αφήσεις ήσυχους εμάς τους μέτριους


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: AckermanMik on February 28, 2018, 16:15:35 pm
Τελικά υπάρχουν πολλοί κομπλεξικοί στο τμήμα... και μετά απορούμε γιατί είναι έτσι και μερικοί καθηγητές.. GoldRoger να σε στείλουμε σημαιοφόρο στην παρέλαση να αναγνωριστεί η αριστεία σου επιτέλους και να μας αφήσεις ήσυχους εμάς τους μέτριους

Ρίξε τα κλάματα σου σε αυτό το τοπικ οσο θες και περιμενε τον απο μηχανής θεο να λύσει τα προβλήματα σου, για τα οποία τοσο ωραία παραπονιέσαι από τον καναπέ του σπιτιού σου.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Spiral on February 28, 2018, 16:47:24 pm
Ρίξε τα κλάματα σου σε αυτό το τοπικ οσο θες και περιμενε τον απο μηχανής θεο να λύσει τα προβλήματα σου, για τα οποία τοσο ωραία παραπονιέσαι από τον καναπέ του σπιτιού σου.

Κανονικά το τόπικ αφορά μόνο τα άτομα που εξετάστηκαν και άτομα που ενδιαφέρονται. Αν ήρθες εδω για να πεις αυτές τις χαζομάρες και οτιδήποτε ασχετο με το τι προβλέπεται έπειτα από μια ανεπιτυχή εξέταση, είναι σαν να μιλάς στον αέρα.

Το ότι κάποιος παίρνει τομέα στην ώρα του ,περνά τα μαθήματα μόνο με 10 ή 10 με θαυμαστικό και αυτοκολλητάκι από την δασκάλα , διαβάζει 24/7 όλα από μόνος του και κάνει όλες τις εργασίες, δεν εξυπηρετεί κάποιο συλλογικό συμφέρον (εκτός από της μαμάς του).


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Grecs on February 28, 2018, 17:16:48 pm
Ρίξε τα κλάματα σου σε αυτό το τοπικ οσο θες και περιμενε τον απο μηχανής θεο να λύσει τα προβλήματα σου, για τα οποία τοσο ωραία παραπονιέσαι από τον καναπέ του σπιτιού σου.
Remember those words when the void looks into you


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: mprizakias on February 28, 2018, 17:32:17 pm
Σταματηστε το off-topic και το κραξιμο.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vagus on February 28, 2018, 17:42:36 pm
Επιτρεψτε στην κυρια αυτη την εκφραση της αποψης της, καθεις εχει το δικαιωμα αυτο, ανεξαρτήτως πνευματικής ευστάθειας.

Οσο φαγωνεστε στο μεταξυ, καποια χέρια τρίβουν μεταξυ τους.

Εαν και εφοσον υπαρχει μαζικη διαθεση για συζητηση των γενικων και ειδικων συνθηκων του μαθηματος, αναφορικα με το διδασκοντα, η ευκαιρία ειναι η συνελευση που προαναφερθηκε. Αλλα το μεγαλο προβλημα ειναι πως εκεινη η συνελευση θα χει λιγοτερα ατομα και απο τους επιτυχοντες του μαθηματος, ο ωχαδερφισμός που προανεφερα και η ευθυνοφοβια. Συνεπώς, η μεγαλη θαυμαστής του κυρίου Ροβιθακη εχει δίκιο όταν αναφέρεται στο δογμα του καναπε, δυστυχως.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Πάτρικ Αστέρης on February 28, 2018, 17:44:27 pm
επειδη ειπατε για τον συλλογο
εμεις σαν ΑΡΑΓΕ λεγαμε να κατεβασουμε ενα ψηφισμα αλλα μετα απο σκεψη ειπαμε να το κρατησουμε μετα την παρουσιαση γραπτων καλυτερα για να δουμε πως θα παει
τωρα εφοσον μπηκε και συνελευση στις 6/3 καλυτερα να ερθει εκει καποιος/καποια να μας πει τι εχει γινει ακριβως και να περασουμε ενα ψηφισμα για να υπαρχει και αυτη η αναγκαια "εκπροσωπηση απο τον σύλλογο"
χιλιες φορες να περασει απο συνελευση ενα ψηφισμα παρα απο δσ


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: megali mpougatsa on February 28, 2018, 17:46:35 pm
Άτομα που το έχουν τελευταίο για πτυχίο, που ετοιμάζονται ή έχουν ήδη ξενοικιάσει, που τους περιμένουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά ή οικογένειες, και θέλουν να ορκιστούν, δεν είναι αδιάβαστοι σε καμία περίπτωση.

Απ' όσο κατάλαβα, η παρουσίαση των γραπτών έγινε, έτσι δεν ειναι;


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Πάτρικ Αστέρης on February 28, 2018, 17:47:12 pm
ναι την δευτερα νομιζω ηταν


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: ppontiks on February 28, 2018, 17:54:42 pm
Ευτυχώς υπάρχουν και Χάρηδες Δημουλιάδεες και Γεώργιοι Ροβιθάκηδες και κρατάνε το όνομα της σχολής. Την καλοείδατε μου φαίνεται με τα πεδία και οι απαιτήσεις φτάσανε στο Θεό. Αυτός που έγραψε 9 Μηχανές Γ' τι είναι, η διάνοια των μηχανών ή απλά στρώθηκε και κατάλαβε 10 πράματα.

Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που μας λες, οι κ. Καταρτζής, Αντωνόπουλος και Γιούλτσης ρίχνουν το επίπεδο της σχολής;
Ο παραλογισμός του καθένα δεν προσφέρει τίποτα στο επίπεδο και στο όνομα της σχολής καθώς επίσης δε θα διαμορφώσει το ποσό καλός μηχανικός θα γίνει κάποιος φοιτητής αύριο.
Όπως υπάρχουν υποχρεώσεις, υπάρχουν και δικαιώματα, όλοι κρίνονται και κανείς δεν είναι υπεράνω για να κάνει ότι θέλει..
Δε μπορεί η ζωή κάποιων ανθρώπων να πηγαίνει πίσω για το έτσι θέλω.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: mpraskafoutas on February 28, 2018, 18:04:24 pm
Ευτυχώς υπάρχουν και Χάρηδες Δημουλιάδεες και Γεώργιοι Ροβιθάκηδες και κρατάνε το όνομα της σχολής. Την καλοείδατε μου φαίνεται με τα πεδία και οι απαιτήσεις φτάσανε στο Θεό. Αυτός που έγραψε 9 Μηχανές Γ' τι είναι, η διάνοια των μηχανών ή απλά στρώθηκε και κατάλαβε 10 πράματα.

μυρίζομαι πακέτο από συνέντευξη για δουλειά.

χμμμμ ας μπω τημμυ να κράξω τους υπόλοιπους.η πλέμπα χαλάει τη φάση μου.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vagus on February 28, 2018, 18:19:19 pm
Σταματηστε να μυριζετε και να κανετε αστοχες υποθέσεις. Εάν πρόκειται για προπτυχιακη συναδελφο μας, εχει καθε δικαιωμα να διαμορφωνει τις προτιμησεις της οπως θελει, ασχετως αν οι συγκρισεις που κανει ειναι ασχετες με το ζητημα και αστοιχειωτες και ασχετως αν τις ασπαζομαστε ή οχι. Αρκει να μην προσβάλλουμε αμεσα την αξιοπρεπεια μεμονομενων ατόμων ή ομαδων ατομων.
Εαν ομως πρόκειται για την κυρια Μαμαλάκη, τοτε θα πρεπει να εξετάσουμε διαφορετικα την αποψη της και να τη λάβουμε σοβαρα υποψη.
Το ζητημα πρεπει να συζητηθει, ανοιχτα και ομαλα. Το τι θα γινει στην πορεια, θα πρεπει να είναι αποτελεσμα συμμετοχικης διαδικασιας. Με όρους και συνθηκες κοτετσιου, κανενα ουσιαστικο και θετικο αποτέλεσμα δε θα προκυψει για τους αμεσα θιγομενους.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: The Web on March 02, 2018, 03:15:47 am
Σταματηστε να μυριζετε και να κανετε αστοχες υποθέσεις. Εάν πρόκειται για προπτυχιακη συναδελφο μας, εχει καθε δικαιωμα να διαμορφωνει τις προτιμησεις της οπως θελει, ασχετως αν οι συγκρισεις που κανει ειναι ασχετες με το ζητημα και αστοιχειωτες και ασχετως αν τις ασπαζομαστε ή οχι. Αρκει να μην προσβάλλουμε αμεσα την αξιοπρεπεια μεμονομενων ατόμων ή ομαδων ατομων.
Εαν ομως πρόκειται για την κυρια Μαμαλάκη τοτε θα πρεπει να εξετάσουμε διαφορετικα την αποψη της και να τη λάβουμε σοβαρα υποψη.
Το ζητημα πρεπει να συζητηθει, ανοιχτα και ομαλα. Το τι θα γινει στην πορεια, θα πρεπει να είναι αποτελεσμα συμμετοχικης διαδικασιας. Με όρους και συνθηκες κοτετσιου, κανενα ουσιαστικο και θετικο αποτέλεσμα δε θα προκυψει για τους αμεσα θιγομενους.

Εντάξει, το να λέμε κυρία Μαλαμάκη μια κοπέλα 30 χρονών που μέχρι πριν 2 χρόνια ήταν στα θρανία (αμφιθέατρα) μαζί μας , νομίζω την αδικεί και την ίδια. Προσωπικά μου θυμίζει το "κυρία Μοιραράκη" .

Είπες όμως κάτι σημαντικό - η μεταπτυχιακός του Δημουλιά είναι το μόνο, προσβάσιμο στους φοιτητές πρόσωπο, που έχει πλήρη εικόνα για τις εξετάσεις των μηχανών και τους λόγους της αποτυχίας. Ολοι οι υπόλοιποι ξέρουμε μόνο για τον εαυτό μας.

Επίσης ξέρει και πόσοι βαθμοι τελικά αλλάχτηκαν - κάποιοι βγήκαν χαμογελαστοι απ το γραφείο ! Είναι χρήσιμη πληροφορία και για τη μεγάλη μπουγάτσα που αρέσκεται στη στατιστική ανάλυση !

Κάντε μια προσπάθεια να την καλέσετε στη συνέλευση να μιλήσει για το θέμα. Δεν ξέρω αν θα έρθει - γιατι κινδυνεύει σοβαρά να φάει αυτήν όλο το βρισίδι , το προοριζόμενο για το Δημουλιά !

Αλλά οτι έχει άποψη , έχει...



Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Escobar on March 02, 2018, 11:01:40 am
Αλλά οτι έχει άποψη , έχει...

Και η άποψη αυτή είναι ίδια με του Δημουλια, ότι δεν νοείται ενεργειακός μηχανικός χωρίς γνώση μηχανών και πεδίου όπως θέλει να το περάσει (κατανόηση των εννοιών δηλαδή και όχι αποστήθιση ασκήσεων και ερωτήσεων θεωρίας  όπως γίνεται κατά κόρον στον ενεργειακό τομέα). Επίσης, προσωπικά πιστεύω ότι διορθώνει πολύ αυστηρότερα από τον Δημουλια, ειδικά στα ισχύος. Οποτε και να κληθεί σε οποιαδήποτε συνέλευση, δεν θα πει κάτι διαφορετικό από αυτό που θα έλεγε ο Δημουλιας, γιατί πιστεύει το ίδιο, χωρίς να λέω ότι αυτό που πιστεύει/κανει είναι απαραίτητα κακό.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vagus on March 02, 2018, 12:22:09 pm
Και η άποψη αυτή είναι ίδια με του Δημουλια, ότι δεν νοείται ενεργειακός μηχανικός χωρίς γνώση μηχανών και πεδίου όπως θέλει να το περάσει (κατανόηση των εννοιών δηλαδή και όχι αποστήθιση ασκήσεων και ερωτήσεων θεωρίας  όπως γίνεται κατά κόρον στον ενεργειακό τομέα). Επίσης, προσωπικά πιστεύω ότι διορθώνει πολύ αυστηρότερα από τον Δημουλια, ειδικά στα ισχύος. Οποτε και να κληθεί σε οποιαδήποτε συνέλευση, δεν θα πει κάτι διαφορετικό από αυτό που θα έλεγε ο Δημουλιας, γιατί πιστεύει το ίδιο, χωρίς να λέω ότι αυτό που πιστεύει/κανει είναι απαραίτητα κακό.

Την κυρια εδω δε τη γνωρίζω προσωπικά, έκανα υποθεσεις. Εαν ισχυει πως ειναι 30 και εδινε μαθηνατα μεχρι πρότινος, προφανως επικρινει και τον ευατο της, οσο στοχοποιει συναδελφους που "καλομαθαν" στα εύκολα και ζοριζονται στα δυσκολα.
Το μόνο γνωστο γεγονος είναι πως η θεωρια διορθωθηκε απο τον καθηγητη και οι ασκησεις απο την κυρια Μαμαλάκη. Το γνωστο καθεστώς είναι πως η ευθυνη του μαθηματος ανηκει σε ενα άτομο.
Στη συναντηση για συζητηση επ αυτου, εαν κι εφοσον γινει, να έρθουν οι χαμογελαστοι να μας εξηγησουν τι αλλαξε προς το καλύτερο. Προσωπικά, κοπηκα και ξερω ακριβώς πώς, κατι που μπορω να μοιραστω


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: paul on March 02, 2018, 13:36:53 pm
Πιστεύω πως το πρόβλημα με τις Μηχανές Γ είναι ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος.
Όποιος έχει παρακολουθήσει έστω ένα μάθημα του Δημουλιά ή έχει εξεταστεί στα Ισχύος, καταλαβαίνει πως ο Δημουλιάς ζητάει κατανόηση του αντικειμένου σε βάθος. Αντίστοιχα και στην εξέταση του ζητάει εξήγηση των απαντήσεων σε βάθος.

Στην προφορική εξέταση πέραν της βασικής ερώτησης θα σου κάνει πάντα μερικές ακόμα ερώτησουλες για να καταλάβει πόσα γνωρίζεις και πόσα έχεις κατανοήσει. Στην γραπτή εξέταση, όμως, εμπίπτει στην κρίση του φοιτητή το πότε θα σταματήσει να αναπτύσσει ένα θέμα. Επίσης, μεγάλος λάκκος είναι το οτι επιτρέπει ανοιχτές σημειώσεις στην θεωρία. Καταλήγουμε να κάνουμε copy-paste από τις σημειώσεις μας, ο Δημουλιάς το καταλαβαίνει αυτό και πετσοκόβει.

Αυτό που θεωρώ πραγματικά απαράδεκτο, είναι ο ελάχιστος χρόνος που δίνεται για το κομμάτι των ασκήσεων. Πρακτικά δεν έχεις χρόνο να σκεφτείς. Πρέπει, από την στιγμή που θα δοθούν τα θέματα, να αρχίσεις να γράφεις.

Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι ο σύλλογος θα πρέπει να ζητήσει προφορικές εξετάσεις στο μάθημα των Μηχανών Γ, πράγμα για το οποίο ,θεωρώ πως, θα συμφωνήσει και ο Δημουλιάς.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: The Web on March 02, 2018, 14:40:07 pm
Την κυρια εδω δε τη γνωρίζω προσωπικά, έκανα υποθεσεις. Εαν ισχυει πως ειναι 30 και εδινε μαθηνατα μεχρι πρότινος, προφανως επικρινει και τον ευατο της, οσο στοχοποιει συναδελφους που "καλομαθαν" στα εύκολα και ζοριζονται στα δυσκολα.
Το μόνο γνωστο γεγονος είναι πως η θεωρια διορθωθηκε απο τον καθηγητη και οι ασκησεις απο την κυρια Μαμαλάκη. Το γνωστο καθεστώς είναι πως η ευθυνη του μαθηματος ανηκει σε ενα άτομο.
Στη συναντηση για συζητηση επ αυτου, εαν κι εφοσον γινει, να έρθουν οι χαμογελαστοι να μας εξηγησουν τι αλλαξε προς το καλύτερο. Προσωπικά, κοπηκα και ξερω ακριβώς πώς, κατι που μπορω να μοιραστω

προφανώς είναι χρήσιμο να μοιραστείς την εμπειρία σου (εγώ το έκανα δυο σελίδες πίσω)
Ποιος σε αδίκησε και πόσο πιστεύεις ότι σε αδίκησε. Αλλιώς πώς θα βγει άκρη ;
Δηλαδή , άντε πες πάει ένα άτομο στη συνέλευση των φοιτητών την Τρίτη και μιλάει για τις εξετάσεις των μηχανών... τι θα πει ; Την προσωπικη του εμπειρία θα πει. Είναι δυνατόν να μιλήσει αντι 84 ατόμων ;


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vanhelsing on March 02, 2018, 15:17:42 pm
Πιστεύω πως το πρόβλημα με τις Μηχανές Γ είναι ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος.
.

Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι ο σύλλογος θα πρέπει να ζητήσει προφορικές εξετάσεις στο μάθημα των Μηχανών Γ, πράγμα για το οποίο ,θεωρώ πως, θα συμφωνήσει και ο Δημουλιάς.

Προφορικες ειναι και στα ισχυος και οταν εξεταζει ο Δημουλιας σφαζει
και το προβλημα ειναι οτι δεν διδασκει τοσο καλα ωστε να δικαιολογει τις απαιτησεις του

ΥΓ ρε παιδια η διδακτορικη φοιτητρια του δημουλια Μαλαμακη λεγεται



Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Πάτρικ Αστέρης on March 02, 2018, 15:50:18 pm
παιδια καλο το τημμυ δεν λεω
απλα ελατε στην συνελευση μονο ετσι θα μπορεσουμε να κανουμε κατι
αυτη την στιγμη το θεμα το ξερετε μονο εσεις και οποιος εχει ακουσει τυχαια
καλο ειναι να ανοικτει στον συλλογο που θα πιασει πολυ παραπανω κοσμο
τριτη 14:00


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vagus on March 02, 2018, 16:22:50 pm
Πιστεύω πως το πρόβλημα με τις Μηχανές Γ είναι ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος.
Όποιος έχει παρακολουθήσει έστω ένα μάθημα του Δημουλιά ή έχει εξεταστεί στα Ισχύος, καταλαβαίνει πως ο Δημουλιάς ζητάει κατανόηση του αντικειμένου σε βάθος. Αντίστοιχα και στην εξέταση του ζητάει εξήγηση των απαντήσεων σε βάθος.

Στην προφορική εξέταση πέραν της βασικής ερώτησης θα σου κάνει πάντα μερικές ακόμα ερώτησουλες για να καταλάβει πόσα γνωρίζεις και πόσα έχεις κατανοήσει. Στην γραπτή εξέταση, όμως, εμπίπτει στην κρίση του φοιτητή το πότε θα σταματήσει να αναπτύσσει ένα θέμα. Επίσης, μεγάλος λάκκος είναι το οτι επιτρέπει ανοιχτές σημειώσεις στην θεωρία. Καταλήγουμε να κάνουμε copy-paste από τις σημειώσεις μας, ο Δημουλιάς το καταλαβαίνει αυτό και πετσοκόβει.

Αυτό που θεωρώ πραγματικά απαράδεκτο, είναι ο ελάχιστος χρόνος που δίνεται για το κομμάτι των ασκήσεων. Πρακτικά δεν έχεις χρόνο να σκεφτείς. Πρέπει, από την στιγμή που θα δοθούν τα θέματα, να αρχίσεις να γράφεις.

Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι ο σύλλογος θα πρέπει να ζητήσει προφορικές εξετάσεις στο μάθημα των Μηχανών Γ, πράγμα για το οποίο ,θεωρώ πως, θα συμφωνήσει και ο Δημουλιάς.

Αυτό που ζηταει ο διδάσκοντας είναι λογικο και θεμιτο, την καλη κατανοηση. Στον βαθμο που το ζηταει, είναι πολύ δυσκολο προς διαχειριση. Το οποιο δεν αποτελει μονο δικο του γνωρισμα, είναι ένα πολύ κλασσικο συνδρομο μεταξυ των καθηγητών: παραβλεπουν το γεγονός πως το τμημα μας οριζει την υποχρεωση των 61 μαθηματων και όχι 11, συνεπως γινεται κατανομή χρονου, μελετης, συγκέντρωσης, ενεργειας, αναλογα με τις συνολικες απαιτησεις. Και οι συνολικες απαιτησεις, το ξερουμε καλα ολοι μας, ακομα και η κυρια των 30 που βαφτισε ευκολες τις εξετασεις των Πεδιων, είναι πολύ δυσκολες προς διαχειριση.
Συμφωνώ πως ο τροπος εξετασης λειτουργει εν δυναμει εις βαρος μας. Το ανοιχτο βιβλιο σε καθοδηγει στην πιστη αντιγραφη αυθορμήτως, συνεπως το να εξηγήσεις εσυ πως το αντιληφθηκες αιρεται αυτομάτως. Η μια ωρα των ασκήσεων, ας ξαναπω το βασικο δεδομενο, δεν υφίσταται ως τροπος εξετασης σε κανενα άλλο μαθημα του τμηματος (προφανως αναφέρομαι σε εξεταση ασκήσεων που απαιτουν υψηλο βαθμο κατανοησης). Δεν υπαρχει βαθμολογικη διαβαθμιση αναλογη του βαθμου κατανοησης, δηλαδή τα θεματα δεν ευνοουν τη σταδιακα αυξανομενη βαθμολογηση, είναι κατασταση hit or miss.

προφανώς είναι χρήσιμο να μοιραστείς την εμπειρία σου (εγώ το έκανα δυο σελίδες πίσω)
Ποιος σε αδίκησε και πόσο πιστεύεις ότι σε αδίκησε. Αλλιώς πώς θα βγει άκρη ;
Δηλαδή , άντε πες πάει ένα άτομο στη συνέλευση των φοιτητών την Τρίτη και μιλάει για τις εξετάσεις των μηχανών... τι θα πει ; Την προσωπικη του εμπειρία θα πει. Είναι δυνατόν να μιλήσει αντι 84 ατόμων ;

Η βασικοτερη απεχθεια σχετικα με κοινα ζητήματα είναι η αυθαιρετη εκπροσωπηση των πολλων εκ του ενός ή των λιγων. Το οποιο μεσα στο τμημα, τα προηγουμενα ειδικα χρονια, ειχε γινει το απολυτο καθεστώς.
Θα είμαι στη συνελευση, ως ανεργος, άφραγκος, στρεσαρισμένος, σχεδόν καταθληπτικος προπτυχιακος, που προσπαθει να βγαλει μια ακρη επι αρκετα χρονια στο τμημα, χωρις παραλληλες, παρατυπες διαδικασιες, οι οποιες εδωσαν πληθωρα πτυχιων ως τωρα (πτυχια του 6 και πτυχια του 9). Και θα μοιραστω την αποψη μου και για το μαθημα και για το συνολο των μαθηματων, διοτι εχω αρκετη εμπειρια, πλεον, για να μιλησω συνειδητοποιημένα και υπεύθυνα, ανεξαρτήτως του ποιος και ποσο θα με ακουσει. Εάν κανουμε ολοι το ιδιο, ηδη εχουμε επιτυχει ένα σωστο αποτέλεσμα.

Προφορικες ειναι και στα ισχυος και οταν εξεταζει ο Δημουλιας σφαζει
και το προβλημα ειναι οτι δεν διδασκει τοσο καλα ωστε να δικαιολογει τις απαιτησεις του

ΥΓ ρε παιδια η διδακτορικη φοιτητρια του δημουλια Μαλαμακη λεγεται

Στα Ηλ. Ισχυος Ι, το ποσοστο επιτυχιας ηταν μαλλον μικροτερο. Πιθανον χρηζει και αυτό εξετασης.
Ο κυριος Δημουλιας, θεωρω προσωπικα και νομιζω πως ο ιδιος προαγει, είναι ενας αξιος τεχνοκρατης. Η εκπαιδευτικη διαδικασια περιλαμβανει και άλλες, πολύ βασικες, παραμέτρους, περα από τις αυστηρα τεχνοκρατικες. Το κατά ποσο τις ενστερνίζεται ο ιδιος, αυτό το γνωριζουν ολοι οσοι τον εχουν ακουσει με τα ιδια τους τα αυτια, όταν αναφέρεται σε αυτό το ζητημα. Θεωρητικα, εμεις και εκεινος κρινομαστε αναλόγως, εκ του αποτελέσματος.
Τη στοχοποιηση στην κυρια Μαμαλακη πρεπει να τη σταματήσετε παραυτα, η διαχειριση ευθύνης εχει διαφορετικη πορεια.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: paul on March 02, 2018, 18:38:52 pm
Προφορικες ειναι και στα ισχυος και οταν εξεταζει ο Δημουλιας σφαζει
και το προβλημα ειναι οτι δεν διδασκει τοσο καλα ωστε να δικαιολογει τις απαιτησεις του



Δεν νομίζω πως τα ποσοστά επιτυχίας είναι ίδια στα Ισχύος και στις Μηχανές.
Στο sis μπορείτε να δείτε την κατανομή της βαθμολογίας στην εξεταστική που σας έχει περαστεί ο βαθμός.

Ισχύος 1, Ιούνιος 2017: Βαθμολογημένοι φοιτητές: 38, Επιτυχόντες 29
Ισχύος 2, Σεπτέμβριος 2017: Βαθμολογημένοι φοιτητές: 44, Επιτυχόντες:16

Ο Δημουλιάς είναι ο Δημουλιάς. Είτε δίνεις γραπτά είτε προφορικά πρέπει αν φτύσεις αίμα για να περάσεις.
Παρόλα αυτά, τα νούμερα (στα οποία έχω πρόσβαση εγώ) δείχνουν ότι στα προφορικά τα ποσοστά επιτυχίας είναι αυξημένα σε σχέση με τα γραπτά. Δεν λέω ότι αυτή είναι η μοναδική ή η καλύτερη λύση στο πρόβλημα, είναι όμως μία πρόταση που την θεωρώ ρεαλιστική.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Escobar on March 02, 2018, 19:42:06 pm
Στα ισχύος για κανένα λόγο δεν είναι το ίδιο. Το ότι είναι προφορικά του δίνει καλύτερη εικόνα για το αν έχεις κατανοήσει ή όχι. Επίσης εγώ εμαθα και είδα ότι προσπαθούσε να βοηθήσει σε αρκετές περιπτώσεις. Απλά αν καταλάβει ότι δεν έχεις ιδέα, θα σε διώξει άρον άρον.

Επίσης στις μηχανές φέτος στο μάθημα είχε πει ότι σκεφτόταν να το κάνει προφορικα με εργασία όπως ακριβώς στα ισχύος, αλλά τελικα δεν προχωρησε. Δηλαδή το είχε στο μυαλό του


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Γρηγόρης on March 02, 2018, 20:18:02 pm
Πιστεύω πως το πρόβλημα με τις Μηχανές Γ είναι ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος.
Όποιος έχει παρακολουθήσει έστω ένα μάθημα του Δημουλιά ή έχει εξεταστεί στα Ισχύος, καταλαβαίνει πως ο Δημουλιάς ζητάει κατανόηση του αντικειμένου σε βάθος. Αντίστοιχα και στην εξέταση του ζητάει εξήγηση των απαντήσεων σε βάθος.

Στην προφορική εξέταση πέραν της βασικής ερώτησης θα σου κάνει πάντα μερικές ακόμα ερώτησουλες για να καταλάβει πόσα γνωρίζεις και πόσα έχεις κατανοήσει. Στην γραπτή εξέταση, όμως, εμπίπτει στην κρίση του φοιτητή το πότε θα σταματήσει να αναπτύσσει ένα θέμα. Επίσης, μεγάλος λάκκος είναι το οτι επιτρέπει ανοιχτές σημειώσεις στην θεωρία. Καταλήγουμε να κάνουμε copy-paste από τις σημειώσεις μας, ο Δημουλιάς το καταλαβαίνει αυτό και πετσοκόβει.

Αυτό που θεωρώ πραγματικά απαράδεκτο, είναι ο ελάχιστος χρόνος που δίνεται για το κομμάτι των ασκήσεων. Πρακτικά δεν έχεις χρόνο να σκεφτείς. Πρέπει, από την στιγμή που θα δοθούν τα θέματα, να αρχίσεις να γράφεις.

Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι ο σύλλογος θα πρέπει να ζητήσει προφορικές εξετάσεις στο μάθημα των Μηχανών Γ, πράγμα για το οποίο ,θεωρώ πως, θα συμφωνήσει και ο Δημουλιάς.

this x100


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: Gatsomaths on March 02, 2018, 21:07:02 pm
this x100
+1 και εγώ. Στις ασκήσεις πρόλαβα οριακά και ενδεχομένως αν είχα παραπάνω χρόνο να έβλεπα το λάθος που έκανα. Επιπλέον στην επίδειξη γραπτών ειπώθηκε στον κ. Δημουλιά το ζήτημα του χρόνου στις ασκήσεις και ήταν συζητήσιμος στο να δίνεται παραπάνω χρόνος.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vagus on March 02, 2018, 23:29:38 pm
+1 και εγώ. Στις ασκήσεις πρόλαβα οριακά και ενδεχομένως αν είχα παραπάνω χρόνο να έβλεπα το λάθος που έκανα. Επιπλέον στην επίδειξη γραπτών ειπώθηκε στον κ. Δημουλιά το ζήτημα του χρόνου στις ασκήσεις και ήταν συζητήσιμος στο να δίνεται παραπάνω χρόνος.

Ειπωθηκε κατι τετοιο ; Τοτε ας εστιασουμε σε αυτο, στην προθεση αυτη του καθηγητη, που λειτουργει προς οφελος μας.
Κατα την ταπεινη μου αποψη, οι Μηχανες δεν πρεπει να δινονται προφορικα. Απαιτειται αναθεωρηση των συνθηκων εξετασης, δηλαδη διαθεσιμου χρονου, διαθεσιμου υλικου προς μελετη και της δομησης των θεματων σε επιπεδα κατανοησης. Οι ασκησεις που δινονται ειναι κομματια που στο τελικο θεμα των εξετασεων πρεπει να ενωθουν σωστα, δυο φορες για καθε ασκηση. Ο αντιστοιχος τροπος εξετασης των ΣΗΕ περιλαμβανει ασκησεις με περιεχομενο πολυ κοντα σε αυτο των θεματων προς εξεταση, αρα η κατευθυνση της σκεψης ειναι πιο σωστα κατευθυνομενη και λειτουργουμε με περισσοτερη αυτοπεποιθηση, σε μιαμιση ωρα που ειναι επισης αρκετα πιεστικη.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: anestisla on March 03, 2018, 03:01:08 am
Όταν είχε αναφέρει στο μάθημα ο κ. Δημουλιάς ότι εξετάζει να βάλει συμπληρωματική προφορική εξέταση στο μάθημα, όλοι άρχισαν να δυσανασχετούν πάντως. Αν θεωρούμε τόσο κακό ότι μας αφήνει να έχουμε ανοιχτές σημειώσεις στη θεωρία, ε εντάξει καλύτερα να πυροβοληθούμε. Όποιος θέλει μπορεί να τις έχει κλειστές, δεν τον αναγκάζει κανείς να τις έχει ανοιχτές :D


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: vagus on March 03, 2018, 04:09:09 am
Προφορικες εξετασεις με τον ιδιο ογκο υλης και το ίδιο επιπεδο απαιτησεων απο τον καθηγητη ; Θα το περιεγραφα ως ανθρωπινως αδυνατο εως καταστροφικο.
Εαν οι προφορικές εξετάσεις προσαρμοστουν στο επιπεδο των Ηλ. Ισχυος, θα μπορουσε να δοκιμαστει.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: paul on March 03, 2018, 11:52:10 am
Όταν είχε αναφέρει στο μάθημα ο κ. Δημουλιάς ότι εξετάζει να βάλει συμπληρωματική προφορική εξέταση στο μάθημα, όλοι άρχισαν να δυσανασχετούν πάντως. Αν θεωρούμε τόσο κακό ότι μας αφήνει να έχουμε ανοιχτές σημειώσεις στη θεωρία, ε εντάξει καλύτερα να πυροβοληθούμε. Όποιος θέλει μπορεί να τις έχει κλειστές, δεν τον αναγκάζει κανείς να τις έχει ανοιχτές :D

Επειδή μοιραζόμαστε προσωπικές εμπειρίες θα παραθέσω και την δική μου.

Το μάθημα το έδωσα πρώτη φορά τον Σεπτέμβρη και χωρίς να έχω παρακολουθήσει είμαι εντελώς στα χαμένα. Μιλάω με έναν φίλο που το έχει περάσει για να μου δώσει καμιά συμβουλή. Ουσιαστικά αυτό που μου πρότεινε ήταν να μάθω την θεωρία απ'έξω και στο βιβλίο να ανατρέξω μόνο για κάποιες λεπτομέρειες.
Ε λοιπόν αυτό έκανα και εγώ και το πέρασα. Την ίδια στιγμή ένας συμφοιτητής που καθόταν δίπλα μου την ώρα της εξέτασης δομούσε τις απαντήσεις του χρησιμοποιώντας ολόκληρα κομμάτια αυτούσια από τις σημειώσεις. Το παλικάρι αυτό κόπηκε, και μετά από μια συζήτηση που είχαμε αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ίδια λογική που χρησιμοποίησα και εγώ. Ήταν ένας από τους 14 που πέρασαν το μάθημα στην εξεταστική που μας πέρασε.

Δεν είναι μονόδρομος αυτός ο τρόπος διαβάσματος αλλά πιστεύω πως οι περισσότεροι που πηγαίνουν να δώσουν το μάθημα έχουν μια γενική ιδέα και νομίζουν ότι έχοντας ανοιχτές σημειώσεις θα καταφέρουν να δώσουν ολοκληρωμένες απαντήσεις.


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: The Web on March 03, 2018, 15:33:05 pm



έχω κι εγώ να πω κάτι ανάλογο. Στην ερώτηση της θεωρίας για την ασύμμετρη φόρτιση του στάτη , θυμόμουν την απάντηση και την έγραψα με δικά μου λόγια (λόγω και έλλειψης χρόνου...)  Μου έδωσε ολόκληρη τη μονάδα.

Αυτήν η ερώτηση έχει ως απάντηση ένα κομμάτι από τον Chapman. Οι περισσότεροι συνάδελφοι ανοίξαν τον Chapman και γράψαν το κομμάτι (λογικο)

Ε , και τη μέρα που έδειχναν γραπτά άκουσα από πολλούς ότι τους έδωσε μισή μονάδα! Τι σκατά , γράφω καλύτερα από τον Τσαπμαν ;; Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ο μεγάλος δυσανασχετει όταν παίρνει πολλές ιδιες απαντήσεις , ακόμη κι αν είναι οι άρτιες !


Title: Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
Post by: anestisla on March 06, 2018, 05:07:58 am
Επειδή μοιραζόμαστε προσωπικές εμπειρίες θα παραθέσω και την δική μου.

Το μάθημα το έδωσα πρώτη φορά τον Σεπτέμβρη και χωρίς να έχω παρακολουθήσει είμαι εντελώς στα χαμένα. Μιλάω με έναν φίλο που το έχει περάσει για να μου δώσει καμιά συμβουλή. Ουσιαστικά αυτό που μου πρότεινε ήταν να μάθω την θεωρία απ'έξω και στο βιβλίο να ανατρέξω μόνο για κάποιες λεπτομέρειες.
Ε λοιπόν αυτό έκανα και εγώ και το πέρασα. Την ίδια στιγμή ένας συμφοιτητής που καθόταν δίπλα μου την ώρα της εξέτασης δομούσε τις απαντήσεις του χρησιμοποιώντας ολόκληρα κομμάτια αυτούσια από τις σημειώσεις. Το παλικάρι αυτό κόπηκε, και μετά από μια συζήτηση που είχαμε αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ίδια λογική που χρησιμοποίησα και εγώ. Ήταν ένας από τους 14 που πέρασαν το μάθημα στην εξεταστική που μας πέρασε.

Δεν είναι μονόδρομος αυτός ο τρόπος διαβάσματος αλλά πιστεύω πως οι περισσότεροι που πηγαίνουν να δώσουν το μάθημα έχουν μια γενική ιδέα και νομίζουν ότι έχοντας ανοιχτές σημειώσεις θα καταφέρουν να δώσουν ολοκληρωμένες απαντήσεις.

Αν έχεις κατανοήσει ορισμένα πράγματα δε χρειάζεται να παίρνεις αυτούσια κομμάτια του βιβλίου για να απαντήσεις, ούτε λεξικό για να διαμορφώσεις τις απαντήσεις σου. Εκτός από την αποδεικτική ερώτηση θεωρίας, οι υπόλοιπες τρεις δεν ήθελαν καν γνώση μαγνητικών πεδίων ή διανυσματικών ισοδύναμων για να απαντηθούν, εκτός από "στοιχειώδεις γνώσεις" πάνω στο κύριο χαρακτηριστικό που διέπει τη λειτουργία των σύγχρονων μηχανών: τη διέγερση και τι προκαλεί η μεταβολή του ρεύματος διέγερσης αναλόγως με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η μηχανή όσον αφορά την άεργο ισχύ. Μην τρελαθούμε κιόλας...