THMMY.gr

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα => Γενική συζήτηση, Απορίες, Τεχνολογικά Νεα, Εκθέσεις ... => Topic started by: Σουλης on December 07, 2017, 21:47:00 pm



Title: Καμμένη οθόνη σε καινούριο λάπτοπ
Post by: Σουλης on December 07, 2017, 21:47:00 pm
Καλησπέρα, έχω ένα φίλο που μου έστειλε τη φωτογραφία την οποία και ανεβάζω, σχετικά με λαπτοπ αγορασμένο πριν 1 μήνα περίπου. Πρόκειται για ενα
lenovo v310-15isk , το βρήκε από skroutz σε ένα κατάστημα ονόματι MG Manager στην Αθήνα. Όπως μου έχει πει η οθόνη εμφανίστηκε καμμένη ανοιγοντάς το χωρίς να έχει προηγηθεί καμία μηχανική καταπόνηση και επίσης δεν έχει κάποια εγγύηση να τον καλύπτει ( oh well είπα εκεί αλλά τέλος πάντων ). Γενικά με ρώτησε αν υπάρχει κάποιος που να αναλαμβάνει να αντικαταστήσει την οθόνη, σχετικά φτηνά, αλλιώς έαν υπάρχει κάποιο καλό Service Θεσσαλονίκη να το πάει εκεί.  ;)


Title: Re: Καμμένη οθόνη σε καινούριο λάπτοπ
Post by: ioannispe on December 07, 2017, 22:22:41 pm
Σαν αναπαράσταση μιγαδικής συνάρτησης στο επίπεδο είναι

edit: Δεν είχε εγγύηση (?) :(


Title: Re: Καμμένη οθόνη σε καινούριο λάπτοπ
Post by: c0ndemn3d on December 07, 2017, 22:25:44 pm
Δεν χρειάζεται να 'χει εγγύηση νομίζω. Ήταν έτσι πριν το πάρεις, οπότε πρέπει να διαμαρτυρηθείς και να ζητήσεις νέο.


Title: Re: Καμμένη οθόνη σε καινούριο λάπτοπ
Post by: mprizakias on December 07, 2017, 23:35:38 pm
Επισης αν αγοραστηκε καινουργιο νομιζω εχει 2 χρονια εγγυηση απο τον νομο, οτι και να λεει το καταστημα. Αν δεν ειναι σπασμενο και του λενε βλακειες απο εκει ας μιλησει κατευθειαν με την αντιπροσωπεια


Title: Re: Καμμένη οθόνη σε καινούριο λάπτοπ
Post by: sterpapi on December 08, 2017, 02:14:35 am
Αγορασμένο πριν 1 μήνα, το βρήκε σπασμένο και ψάχνεται τι να κάνει τώρα? Δεν υπάρχει περίπτωση να τον πιστέψουν ότι το άνοιξε σπασμένο τότε...my opinion


Title: Re: Καμμένη οθόνη σε καινούριο λάπτοπ
Post by: rspappas on December 08, 2017, 02:22:21 am
Αν είναι όντως μαγαζί σε Ελλάδα (και οχι κάποια βιτρίνα ή κάτι σκούρο) αν δεν του αναγνωρίσουν την εγγύηση, συνήγορο καταναλωτή άμεσα.

Επίσης,
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm


Title: Re: Καμμένη οθόνη σε καινούριο λάπτοπ
Post by: Katarameno on December 08, 2017, 06:02:41 am
Αν είναι όντως μαγαζί σε Ελλάδα (και οχι κάποια βιτρίνα ή κάτι σκούρο) αν δεν του αναγνωρίσουν την εγγύηση, συνήγορο καταναλωτή άμεσα.

Επίσης,
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή αναλαμβάνει την άμεση και ανέξοδη διαμεσολάβηση για τη φιλική διευθέτηση διαφορών των καταναλωτών ή των ενώσεών τους με προμηθευτές του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις καταγγελίες τους κατά προμηθευτών για ζητήματα που φρονούν ότι θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλειά τους ή συνιστούν προσβολή των οικονομικών συμφερόντων τους.
Τρόποι υποβολής αναφορών
  Υποβολή με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία της Αρχής
  Αποστολή μέσω συμβατικού ταχυδρομείου (Λ.Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα)
  Αποστολή μέσω τηλεομοιοτυπίας-fax (210-6460414)
  Αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (grammateia@synigoroskatanaloti.gr)
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

grammateia@synigoroskatanaloti.gr

Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή ΕΚΚ-Ελλάς
Λ.Αλεξάνδρας 144,
114 71, Αθήνα
Τηλ.: +30 2106460862, +30 2106460814
Fax +30 2106460784
email: info@eccgreece.gr

Άρα ένα EMail ξερό ούτε πολλά  ::) λόγια ούτε τίποτα : "Παρακαλώ να αντικαταστήσετε άμεσα στην διεύθυνση (...) το ελαττωματικό προϊόν (μοντέλο laptop, αριθμό και ημερομηνία τιμολογίου ή απόδειξης αγοράς ή ότι κωδικό παραγγελίας μπορεί να βρει το παιδί) που αγόρασα καινούργιο από το κατάστημά σας"
μόνο να στείλει πίσω εκεί από όπου το αγόρασε βάζοντας απλά στο Κοινοποίηση (Φανερή, CC, όχι Bcc, δηλαδή κρυφή κοινοποίηση) τα email :
grammateia@synigoroskatanaloti.gr και info@eccgreece.gr, δε θα διαβάσουν καν τι θα τους γράφει, θα ψάξουν μόνο τι μοντέλο ήταν και σε ποια διεύθυνση να το στείλουν αυθημερόν.
Μόλις βλέπουν Συνήγορο τους κόβεται η καθυστέρηση.


Title: Re: Καμμένη οθόνη σε καινούριο λάπτοπ
Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on December 08, 2017, 13:44:38 pm
Κι εγω τον Οκτωβρη πηρα το ιδιο λαπτοπ απο το ιδιο καταστημα. Και ειχε εγγυηση. Οποτε δε παιζει να μην εχει εγγυηση ο φιλος σου.


Title: Re: Καμμένη οθόνη σε καινούριο λάπτοπ
Post by: Jim D. Ace on December 08, 2017, 14:52:49 pm
Γενικα το συγκεκριμενο μαγαζι ειναι φουλ εμπιστο και υπαρχει καιρο. Δεν υπαρχει περιπτωση ουτε να ειναι καποια βιτρινα οπως ειπε καποιος παραπανω ουτε να μην του δινει εγγυηση. Επικοινωνησε με το καταστημα;