THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Διοίκηση τμήματος => Topic started by: ChrisKaloy-Kakou on November 01, 2017, 14:46:16 pm



Title: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: ChrisKaloy-Kakou on November 01, 2017, 14:46:16 pm
Αύριο στις 10:30 στην Αίθουσα Γενικών Συνελεύσεων γίνεται γενική συνέλευση τμήματος των καθηγητών. Είναι ανάγκη να είμαστε εκεί μαζικά, προκειμένου να διεκδικήσουμε την επικύρωση των ψηφισμάτων της γενικής μας συνέλευσης (για πτυχιακή στο 5ο εξάμηνο, έγκαιρες διορθώσεις των μαθημάτων κλπ), αλλά και να στηρίξουμε τους διδακτορικούς σε μια κρίσιμη συνέλευση στην οποία αναμένουμε μια σημαντική νίκη του αγώνα τους.

Οπότε όλοι-ες ας είμαστε εκεί μαζικά για να μπορέσουμε να κερδίσουμε αυτά που θέλουμε.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: AckermanMik on November 01, 2017, 14:47:40 pm
Αύριο στις 10:30 στην Αίθουσα Γενικών Συνελεύσεων γίνεται γενική συνέλευση τμήματος των καθηγητών. Είναι ανάγκη να είμαστε εκεί μαζικά, προκειμένου να διεκδικήσουμε την επικύρωση των ψηφισμάτων της γενικής μας συνέλευσης (για πτυχιακή στο 1o εξάμηνο, έγκαιρες διορθώσεις των μαθημάτων κλπ), αλλά και να στηρίξουμε τους διδακτορικούς σε μια κρίσιμη συνέλευση στην οποία αναμένουμε μια σημαντική νίκη του αγώνα τους.

Οπότε όλοι-ες ας είμαστε εκεί μαζικά για να μπορέσουμε να κερδίσουμε αυτά που θέλουμε.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: SportBillyPap on November 01, 2017, 14:52:03 pm
Αληθεια τωρα οποιος παει για να πει πτυχιακη απο το 5ο εξαμηνο ας μην παει καθολου, ειναι κριμα να μην μας παιρνουν πλεον σοβαρα οι καθηγητες και να μην περασουν αλλα ψηφισματα επειδη καποιοι εχουν χιουμορ...


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: vanhelsing on November 01, 2017, 15:02:41 pm
5ο εξαμηνο πτυχιακη;
ελεος ρε παιδια


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: elefmylo on November 01, 2017, 15:03:55 pm
Ρε μπας και είναι τυπογραφικό?


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: megali mpougatsa on November 01, 2017, 15:06:19 pm
Πραγματικά τέτοιες διεκδικήσεις (πτυχιακή) υπονομεύουν την αξιοπιστία του συλλόγου και όταν θέλουμε κάτι ουσιαστικό, δε θα μας παίρνουν στα σοβαρά...

Πιστεύω καλό θα ήταν να αναθεωρήσετε...

Ως προς το θέμα των διδακτορικών, δεν ξέρω κατά πόσο η συγεκριμένη συνέλευση είναι κρίσιμη, καθώς οι καθηγητές έχουν κάθε λόγο να είναι 100% από την πλευρά των διδακτορικών, και ο "εχθρός" είναι εντελώς εξωτερικός.

Ίσως το μόνο αίτημα που στέκεται στ' αλήθεια είναι η έγκαιρη διόρθωση των γραπτών.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: vanhelsing on November 01, 2017, 15:11:20 pm
δεν ειναι μονο η αξιοπιστια που ειναι σοβαρο θεμα αλλα και οτι χανεται το ολο νοημα της πτυχιακης.
Το θεμα ειναι σε αυτη την εξτρα εξεταστικη να βοηθηθουν συναδελφοι μεγαλυτερων ετων που για οποιοδηποτε λογο εχουν μεινει πισω να περασουν (και ισως λιγο πιο ευκολα) μαθηματα που τους εχουν μεινει ωστε να παρουν το χαρτι
Αν εχεις 300 ατομα παει αυτο και επισης με τα φοβερα και τρομερα μελη δεπ που εχουμε που βαριουνται που ζουνε θα σφαζουν στις πτυχιακες (πολλοι ηδη το κανουν ωστε  να μην παταει κανεις )
Απαραιτητο να διεκδικουμε αλλα να ειμαστε σοβαροι


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: c0ndemn3d on November 01, 2017, 16:57:47 pm
H καθυστέρηση του να πάρεις τομέα ισοδυναμεί με το ότι θα τελειώσεις πιο αργά τη σχολή. Άρα λες όχι πτυχιακή εμβόλιμη στο 5ο, αλλά περίμενε μέχρι το 9ο για να δικαιολογείται και η πτυχιακή. Γελάνε και οι πέτρες

Η σχολή έχει μια συνέχεια στα μαθήματα και καλό είναι αυτό να τηρείται όσο γίνεται. Τα προτομεακά μαθήματα υπάρχουν για να υποστηρίζουν τα τομεακά, όχι για να τα περνάς στην πτυχιακή του 10ου εξαμήνου.

Μια εμβόλιμη στο 5ο και όχι 3 στα επί πτυχίω - και θα είναι και πιο χρήσιμη.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Escobar on November 01, 2017, 19:26:11 pm
H καθυστέρηση του να πάρεις τομέα ισοδυναμεί με το ότι θα τελειώσεις πιο αργά τη σχολή. Άρα λες όχι πτυχιακή εμβόλιμη στο 5ο, αλλά περίμενε μέχρι το 9ο για να δικαιολογείται και η πτυχιακή. Γελάνε και οι πέτρες

Η σχολή έχει μια συνέχεια στα μαθήματα και καλό είναι αυτό να τηρείται όσο γίνεται. Τα προτομεακά μαθήματα υπάρχουν για να υποστηρίζουν τα τομεακά, όχι για να τα περνάς στην πτυχιακή του 10ου εξαμήνου.

Μια εμβόλιμη στο 5ο και όχι 3 στα επί πτυχίω - και θα είναι και πιο χρήσιμη.

από την άλλη, είχες 7 εξεταστικές να συγκεντρώσεις 17 μαθήματα, θα σώσεις κάτι σε μία εξεταστική που απλά θα δώσεις παραπάνω? μόνο για κάποιον που χάνει τον τομέα για 1-2 μαθήματα το καταλαβαίνω, αλλά δε νομίζω ότι είναι γενικός κανόνας αυτό


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Σουλης on November 01, 2017, 19:36:14 pm
Γιατι τοσος ντορος ρε παιδια, δεν ειναι οτι θα αναγκαστουν οι καθηγητες να βγαλουν θεματα (αφου ηδη υπαρχει η πτυχιακη), απλα θα μπορεσουν παιδια απο το 5ο εξαμηνο να δωσουν εξτρα μαθηματα για να μη χασουν τον τομεα. Και εφοσον αυτοι ειναι λιγοι δεν θα ειναι και για τη διορθωση πολυς ο εξτρα κοπος για τους καθηγητες, δεν νομιζω τωρα παιδι που ξερει οτι δε χανει τον τομεα και εχοντας 7 φρεσκα μαθηματα να δωσει στο 5ο να παει και να δωσει πεδιο2

Κατα τη γνωμη μου ειναι χειροτερο το φαινομενο να δινουν τσιμα τσιμα οσα μαθηματα χειμερινου μονο εξαμηνου χρωσταν, να κοβονται και να παρακαλανε καθηγητες να τους περασουν για να παρουν τομεα, ενω θα μπορουσαν να δωσουν και καποια ευκολα εαρινου


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: απλυτος on November 01, 2017, 23:47:14 pm
πολύ σωστό το αίτημα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να δώσεις κι εαρινό μάθημα στην εξεταστική του Φεβρουαρίου. Γενικά ότι βοηθάει να δίνεις ένα μάθημα που έχεις διδαχθεί, όποτε θέλεις είναι σωστό. Να μην υπάρχει κανένα ανούσιο/γραφειοκρατικό εμπόδιο.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Leo_Paranoid on November 02, 2017, 01:21:57 am
Τι λέτε ρε παιδιά. Είστε σοβαροί; Είναι απαίτηση αυτή; Πρέπει να περάσεις 3 μαθήματα σε κάθε εξεταστική για να πάρεις τομέα.
Σας παρακαλώ μαζευτείτε λίγο, γιατί έχουμε ξεφύγει.

πολύ σωστό το αίτημα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να δώσεις κι εαρινό μάθημα στην εξεταστική του Φεβρουαρίου. Γενικά ότι βοηθάει να δίνεις ένα μάθημα που έχεις διδαχθεί, όποτε θέλεις είναι σωστό. Να μην υπάρχει κανένα ανούσιο/γραφειοκρατικό εμπόδιο.

Υπάρχουν κάποιο κανόνες για να λειτουργεί σωστά η σχολή, άρα το σωστό είναι να δίνει μάθημα στο εξάμηνο που ορίζεται.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Σουλης on November 02, 2017, 02:50:39 am
Τι λέτε ρε παιδιά. Είστε σοβαροί; Είναι απαίτηση αυτή; Πρέπει να περάσεις 3 μαθήματα σε κάθε εξεταστική για να πάρεις τομέα.
Σας παρακαλώ μαζευτείτε λίγο, γιατί έχουμε ξεφύγει.

Δεν διαφωνει κανεις οτι ειναι ευκολο να παρεις τομεα, αλλα εχοντας υπ'οψιν μου καποιες περιπτωσεις παιδιων που δεν πηραν, ειναι ψυχοφθορο το να μενεις ενα χρονο πισω για 1 και 2 μαθηματα. Γιατι πρεπει να προκρινουμε μια περισσοτερο τιμωρητικη λογικη οταν οπως εξηγησα πιο πανω ειναι χωρις κανενα μεγαλο κοστος η συμμετοχη παιδιων του 5ου μονο εξαμηνου στην πτυχιακη?


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Leo_Paranoid on November 02, 2017, 03:31:36 am
Ναι είναι "ψυχοφθορο" να μένεις 1 και 2 χρόνια πίσω όταν έχεις αποφασίσει να μην ασχοληθείς 1 και 2 χρόνια με την σχολή.

Σκέφτηκε κανείς σας να ρωτήσει την γραμματεία, αν μπορεί να ανοίξει νέα λίστα αποκλειστικά με τους τριτοετείς που θα δώσουν πτυχιακή στο 5ο εξάμηνο;


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: ioannispe on November 02, 2017, 03:58:10 am
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είστε τόσο κλειστοί σε νέες προτάσεις σχετικά με τη λειτουργία του τμήματος. Μπορεί στην τελική η πτυχιακή στο 5ο εξάμηνο να βοηθήσει κόσμο. Άτομα που θέλουν να πάρουν πιο γρήγορα τομέα για διάφορους λόγους θα έχουν περισσότερες διεξόδους όσον αφορά τον αριθμό μαθημάτων που θα δώσουν. Δε θα χρειάζεται να περιμένουν ένα ακόμη εξάμηνο (ή ακόμη και έτος ) για να πάρουν τομέα.

Ναι είναι "ψυχοφθορο" να μένεις 1 και 2 χρόνια πίσω όταν έχεις αποφασίσει να μην ασχοληθείς 1 και 2 χρόνια με την σχολή


Υπάρχουν φοιτητές που δυσκολεύονται στο να περάσουν μαθήματα (επειδή δουλεύουν ή έρχονται αντιμέτωποι με άλλου είδους δυσκολίες)


Σκέφτηκε κανείς σας να ρωτήσει την γραμματεία, αν μπορεί να ανοίξει νέα λίστα αποκλειστικά με τους τριτοετείς που θα δώσουν πτυχιακή στο 5ο εξάμηνο;


Στα πλαίσια της εργασίας τους βρίσκεται και αυτό, γι' αυτό αμείβονται



Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Leo_Paranoid on November 02, 2017, 04:16:18 am
Quote
Υπάρχουν φοιτητές που δυσκολεύονται στο να περάσουν μαθήματα (επειδή δουλεύουν ή έρχονται αντιμέτωποι με άλλου είδους δυσκολίες)

Αυτό το ακούω 10 χρόνια τώρα και είναι το πιο αστείο επιχείρημα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς για να με πείσει. Είμαι μέσα στα πράγματα αρκετά χρόνια και έχω δει πολλές περιπτώσεις φοιτητών.
Αυτοί που έχουν όντως πρόβλημα είναι λίγοι και έρχονται αντρίκια και μου ζητάνε βοήθεια, όχι για να περάσουν πιο εύκολα, αλλά για ελαστικότερα deadlines ή εξετάσεις εργαστηρίων εκτός των προβλεπόμενων.
Σε αυτούς δίνεται βοήθεια. Όλα τα άλλα είναι απλά δικαιολογίες.

Και στην τελική, θες να σου δώσω ονόματα φοιτητών που δούλευαν και τελείωσαν την σχολή στην ώρα τους; Κάτι αντίστοιχο δύσκολα θα το κάνεις γιατί δεν έχεις.

Quote
Στα πλαίσια της εργασίας τους βρίσκεται και αυτό, γι' αυτό αμείβονται

Η δουλειά της γραμματείας δεν είναι να κάνει τα χατίρια του κάθε φοιτητή. Έχει συγκεκριμένες υποχρεώσεις και γι αυτές πληρώνεται.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Grecs on November 02, 2017, 10:44:17 am
Νομιζω θα ηταν πιο ευκολο να καταργηθουν τα προαπαιτουμενα επιτελους.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: ioannispe on November 02, 2017, 15:33:44 pm
Νομιζω θα ηταν πιο ευκολο να καταργηθουν τα προαπαιτουμενα επιτελους.

+∞


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: megali mpougatsa on November 02, 2017, 15:56:48 pm
Δείγμα ωριμότητας του ανθρώπου είναι να προσαρμόζει τις απαιτήσεις του στα δεδομένα της πραγματικότητας και τις τρέχουσες τάσεις.

Σε περίοδο με φρέσκο πρόγραμμα σπουδών, το αίτημα για κατάργηση των μαθημάτων που απαιτούνται για τομέα, είναι καταδικασμένο.

Σε περίοδο που η βοήθεια των διδακτορικών δεν είναι καθόλου δεδομένη και απειλείται ανά πάσα στιγμή, το αίτημα για επιπλέον πτυχιακή (που φυσικά θα έθετε προηγούμενο και για τα επόμενα χρόνια) θα αντιμετωπιστεί πολύ αρνητικά από καθηγητές και διδακτορικούς.

Αποτέλεσμα; Η μελλοντική παρουσία του συλλόγου θα είναι ανεπιθύμητη, ακόμα και με την ταμπέλα του γραφικού ή αστείου (κοινώς, θα μας πάρουν με τις ντομάτες).


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: απλυτος on November 02, 2017, 16:19:03 pm
Αυτό το ακούω 10 χρόνια τώρα και είναι το πιο αστείο επιχείρημα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς για να με πείσει. Είμαι μέσα στα πράγματα αρκετά χρόνια και έχω δει πολλές περιπτώσεις φοιτητών.
Αυτοί που έχουν όντως πρόβλημα είναι λίγοι και έρχονται αντρίκια και μου ζητάνε βοήθεια, όχι για να περάσουν πιο εύκολα, αλλά για ελαστικότερα deadlines ή εξετάσεις εργαστηρίων εκτός των προβλεπόμενων.
Σε αυτούς δίνεται βοήθεια. Όλα τα άλλα είναι απλά δικαιολογίες.

Και στην τελική, θες να σου δώσω ονόματα φοιτητών που δούλευαν και τελείωσαν την σχολή στην ώρα τους; Κάτι αντίστοιχο δύσκολα θα το κάνεις γιατί δεν έχεις.

Η δουλειά της γραμματείας δεν είναι να κάνει τα χατίρια του κάθε φοιτητή. Έχει συγκεκριμένες υποχρεώσεις και γι αυτές πληρώνεται.

Τα παιδιά που το έχουν ανάγκη γιατί το βιώνουν, καταλαβαίνουν το δίκαιο του αιτήματος. Το αν θα πειστείς εσύ (που είσαι και χρόνια στο κουρμπέτι όπως μας πληροφόρησες) δεν έχει κάποια σημασία ούτε είναι στόχος κανενός.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: megali mpougatsa on November 02, 2017, 16:23:30 pm
Τα παιδιά που το έχουν ανάγκη γιατί το βιώνουν, καταλαβαίνουν το δίκαιο του αιτήματος.

Οι έννοιες αυτές, η ανάγκη και το δίκαιο δηλαδή, αν δεν στηρίζονται από ρεαλιστικές λύσεις, στρατηγική και συμμάχους, δεν βοηθάνε ούτε καν αυτόν που τα έχει.

Το αν θα πειστείς εσύ (...) δεν έχει κάποια σημασία ούτε είναι στόχος κανενός.

Τότε ποιός είναι ο στόχος; Αν δε μπορούμε ούτε τους διδακτορικούς να πείσουμε, φαντάσου με πόσα λεμόνια θα μας πάρει το σύνολο των καθηγητών.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: απλυτος on November 02, 2017, 17:14:52 pm
Οι έννοιες αυτές, η ανάγκη και το δίκαιο δηλαδή, αν δεν στηρίζονται από ρεαλιστικές λύσεις, στρατηγική και συμμάχους, δεν βοηθάνε ούτε καν αυτόν που τα έχει.

συμφωνώ. Είναι απόλυτα ρεαλιστικές απαιτήσεις. Χρειάζονται απο υλικοτεχνική υποδομή μια αίθουσα και 30-150 κόλλες κι από ανθρώπινο δυναμικό τους επιτηρητές και τους διορθωτές. Είναι υπερβολικό αυτό;


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: The Web on November 02, 2017, 18:07:36 pm
Χρειάζονται απο υλικοτεχνική υποδομή μια αίθουσα και 30-150 κόλλες κι από ανθρώπινο δυναμικό τους επιτηρητές και τους διορθωτές. Είναι υπερβολικό αυτό;

Οχι υπερβολικό δεν είναι.Απλά τα μέλη ΔΕΠ από οσα έχω δει , δεν έχουν καμία διάθεση να διενεργούν πτυχιακές. Απόδειξη είναι ότι μέχρι και το 2012 , πτυχιακές δίνανε μόνο όσοι χρωστούσαν εως 6 μαθήματα συνολικα (χειμερινά και θερινα) Μάλιστα συχνα τον Ιούνιο δεν δίνονταν καθόλου πτυχιακές , με το αιτιολογικό οτι "ο Σεπτέμβρης είναι κοντα" . Οι πτυχιακές επιβληθηκαν με το ζόρι (από το Υπουργείο) Αυτό καλό είναι να το έχουμε υπόψιν . Τώρα υπάρχουν και στους φοιτητές διαφωνίες πχ. κάποιοι θεωρούν ότι το να δίνουν όλοι πτυχιακή δεν δίνει το περιθώριο στον διδάσκοντα να βοηθήσει , αν το θέλει. Υπάρχει και μία μειοψηφία φοιτητών όπως ο Leo_Paranoid που είναι ιδεολογικά αντιθετοι με την υπαρξη πτυχιακής. Αυτήν είναι η κατάσταση.
Πάντως πρακτικό ζήτημα (υλικοτεχνικής υποδομής) δεν υφίσταται. Πιθανώς αν δίναν όλοι πτυχιακές , να αναγκάζονταν το τμήμα να αυξήσει κατα μία εβδομάδα τη διάρκεια των εξεταστικών Φεβρουαρίου και Ιουνίου. 

Τα παιδιά που το έχουν ανάγκη γιατί το βιώνουν, καταλαβαίνουν το δίκαιο του αιτήματος. Το αν θα πειστείς εσύ  δεν έχει κάποια σημασία ούτε είναι στόχος κανενός.

εδώ διαφωνούμε. Εχει σημασία να πείθεις όσο το δυνατόν περισσότερους , γιατί ειναι σωστό το τάδε αίτημά σου.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: megali mpougatsa on November 02, 2017, 18:12:22 pm
...ανθρώπινο δυναμικό τους επιτηρητές και τους διορθωτές. Είναι υπερβολικό αυτό;

Μάλλον παραπάνω από υπερβολικό, δεδομένων των συνθηκών. Πλέον είναι σε (εξωγενή) κίνδυνο ακόμα και τα μαθήματα ασκήσεων, για τι επιτηρήσεις και διορθώσεις μιλάμε;


Οι πτυχιακές επιβληθηκαν με το ζόρι (από το Υπουργείο) Αυτό καλό είναι να το έχουμε υπόψιν.

Πολύ σημαντικό να το θυμόμαστε. Τα μέλη ΔΕΠ ποτέ δεν ήθελαν ούτε να ακούνε για πτυχιακές

Το να επιμένουμε, αντι να ζητάμε καλύτερη διδασκαλία, ώρες φοιτητών, ώρες εργαστηρίων, ποιότητα εξετάσεων (ΣΑΕ γκουχ γκουχ), να ζητάμε περισσότερες εξετάσεις, είναι επίσης δείγμα ανωριμότητας και λόγος να μη μας παίρνουν στα σοβαρά.

Η λογική "να το δωσω εκατο φορες ημι-αδιαβαστος μεχρι να παρω το 5ρι" (κι εγω το εχω κανει αυτό για απεχθή μαθήματα) δε μπορεί να αποτελεί δημόσια διατυπωμένο αίτημα του συλλόγου. Σοβαρό αίτημα είναι οτιδήποτε μπορεί να κάνει τα μαθήματα λιγότερο απεχθή, ανεβάζοντας ουσιαστικά και την αξία του πτυχίου. Αυτό είναι κάτι που σε γενικές γραμμές επιθυμούμε και εμείς και αυτοί, γι' αυτό έχει και προοπτική κάποιας επιτυχίας.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Αλντεμπαράν on November 02, 2017, 19:01:24 pm
Δεδομένων των συνθηκών πρέπει να πληρώνουμε και στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών μπας και δεν καταρρεύσουν τα πάντα, δεν είναι λογική αυτή.

Επίσης οι διδακτορικοί, επειδή και μόνο είναι νεότεροι δεν χαίρουν της εκτίμηση του συλλόγου ως κανένα ιδιαίτερα προοδευτικό σώμα, η στάση τους στο ζήτημα των προαπαιτούμενων ήταν απογοητευτική, την ώρα που μερίδα των καθηγητών ενστερνιζόταν την θέση του συλλόγου. Προφανώς στο εσωτερικό κάθε συλλόγου(καθητητών, διδακτορικών κτλ) υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις, απλώς η αίσθηση που προϋπήρχε(και ορισμένοι φαίνεται να διατηρούν) ότι οι διδακτορικοί σαν σύνολο έχουν καμία ιδιαίτερη ευαισθησία σε τέτοια προβλήματα των φοιτητών καταρρίφθηκε από την θέσεις τους στην δεδομένη συνέλευση τμήματος.

Επίσης ο σύλλογος έχει τρέξει και τρέχει συνεχώς ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα στην σχολή όπως και πρόσφατα με τα επιλογής, την μέγιστη διάρκεια αναμονής ανακοίνωσης αποτελεσμάτων, συμπεριφορές καθηγητών που δεν κάνανε μάθημα κτλ. Νομίζω αδικούμε τους εαυτούς μας όταν λέμε ότι ο σύλλογος ασχολείται με καπρίτσια ημιδιαβασμένων φοιτητών. Προφανώς μπορεί να κάνει και άλλα και στο χέρι μας είναι να τα κυνηγήσουμε, προφανώς δεν θα λύσει τα προβλήματα της σχολής.

Επί του ζητήματος πάντως, η λογική να μην βάζεις τεχνητά εμπόδια στην πορεία των σπουδών είναι δικαιολογημένη. Η απουσία εμποδίων δεν συνεπάγεται ότι όλοι ξαφνικά θα κάθονται για 3 χρόνια και θα μπαίνουν στον τομέα με 5 μαθήματα περασμένα. Όπως επίσης η παρουσία προαπαιτούμενων δεν συνεπάγεται επαρκή γνώση για την είσοδο στον τομέα, ο μισός τηλέπ περνάει τα πεδία μέσα στον τομέα...

Ωστόσο στην λογική της πληρέστερης και πιο ολοκληρωμένης γνώσης που διεκδικεί σταθερά ο σύλλογος  κατ' εμέ η απόσυρση των προαπαιτούμενων θα έπρεπε να γίνει παράλληλα κάποιου είδους καθοδήγηση για την πορεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Γιατί 61 μαθήματα είναι αρκετά πολλά για να χαωθείς και αρκετά πολλά να αποκτήσεις ικανή εποπτεία  διαφόρων αντικειμένων αν τα προσεγγίσεις με μεθοδικότητα. Τι είδους καθοδήγηση, δεν ξέρω, πάντως σίγουρα όχι μία τιμωριτική τύπου προαπαιτούμενων.
  


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: c0ndemn3d on November 02, 2017, 19:05:02 pm
Γενικά αυτό το πράγμα που για όλα φταίνε οι φοιτητές είναι μεγάλος κανιβαλισμός. Εξηγούμαι ως εξής:

"να το δωσω εκατο φορες ημι-αδιαβαστος μεχρι να παρω το 5ρι"
 

Η λογική αυτή διατηρείται από τους καθηγητές, καθώς κάποιοι έχουν το χούι να βάζουν ό,τι θέμα τους κατέβει, έχοντας μεγάλη διαφορά η δυσκολία των θεμάτων ανάλογα με τη χρονιά και τα κέφια του καθ' ενός. Άμα κρατούσαν τη δυσκολία και τα διάφορα άλλα συγκεκριμένα, καθώς επίσης να μην ανακυκλώνουν τα θέματα συνεχώς, θα υπήρχε τουλάχιστον ένας λόγος να μην κυνηγάς εύκολο 5άρι. Άμα τώρα βαριέσαι να διδάξεις και να βάλεις θέματα της προκοπής, προφανώς θα δημιουργηθεί αυτή η κουλτούρα.

Πολύ σημαντικό να το θυμόμαστε. Τα μέλη ΔΕΠ ποτέ δεν ήθελαν ούτε να ακούνε για πτυχιακές

Το θέμα γενικά είναι να βάζεις κανονισμούς οι οποίοι να βοηθούν τους πάντες και θα αμβλύνουν τα όποια προβλήματα υπάρχουν. Σου λέει ο άλλος ότι θέλει όριο μαθημάτων, αλλά ξαφνιάζεται που μετά δημιουργείται κατηγορία φοιτητών που χρωστάνε πολλά μαθήματα στο τέλος. Δοκιμάζεις κάποια μέτρα και αν δεν λειτουργούν, τα αλλάζεις. Έτσι γίνεται γενικά, όχι να πουλάς μέτρα με γνώμονα το τι είναι <<αντικειμενικά>> ( ; )  δίκαιο και άλλα συναφή.



Μου αρέσει που θεωρείται από κάποιους ότι οι καθηγητές τα κάνουν όλα τέλεια (άκουσον άκουσον, να μην αρχίσουμε πάλι) και για όλη αυτήν την κατάσταση φταίνε μόνο οι φοιτητές (χωρίς να ισχυρίζομαι το αντίθετο). Τέρμα κόντρα σε κάποιες θεωρίες που διδασκόμαστε.


Και γενικά ποιος είναι ο σκοπός του να θέτεις κάποιον κανονισμό/περιορισμό; Να τιμωρείς ή να προωθείς τον κόσμο να μαθαίνει και να ασχολείται με τη σχολή; Πρέπει να αποσαφηνιστεί αυτό κάποτε.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: απλυτος on November 02, 2017, 20:13:14 pm
Μάλλον παραπάνω από υπερβολικό, δεδομένων των συνθηκών. Πλέον είναι σε (εξωγενή) κίνδυνο ακόμα και τα μαθήματα ασκήσεων, για τι επιτηρήσεις και διορθώσεις μιλάμε;

εδώ είναι που η κουβέντα γίνεται σουρεάλ. Μάλλον ζούμε στην εποχή που 50 κόλλες χαρτί και 2 διορθωτές χαρακτηρίζονται μαξιμαλισμός.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: raptalex on November 02, 2017, 20:25:34 pm
Να ρωτήσω λίγο.. Χωρίς να θυμάμαι καλά το νέο πρόγραμμα σπουδών , γιατί δεν ασχολούμαστε με αυτό ( τα + και τα - του) και γίνεται ολόκληρη κουβέντα για το 5ο εξάμηνο πτυχιακή κτλπ;; Φέτος αν δεν κάνω λάθος είναι η τελευταία χρονιά που θα ισχύσει αυτό το σύστημα , τομέα στο τέλος 5ου εξαμήνου.

Τι θέλω να πω, ασχολούμαστε πάρα πολύ για συμφοιτητές ενός εξαμήνου, (χωρίς να λέω οτι δεν πρέπει να μας απασχολήσει) που από του χρόνου δεν θα τίθεται καν θέμα αφού θα έχουμε το ΝΠΣ για τους συμφοιτητές του 5ου εξαμήνου.. Καλύτερα να δούμε αν χρειάζεται αυτό, το ΝΠΣ, κάποια αλλαγή που θα βοηθήσει και του επόμενους στις επόμενες χρονιές ζητώντας το ξανά και ξανά ( κάτι παρόμοιο που γίνεται με το 9ο εξάμηνο και τα ΕΕ του τομέα ηλεκτρονικής εδώ και 4-5 χρόνια αν δεν κάνω λάθος). Δηλαδή, κατά τη γνώμη, ξοδεύουμε χρόνο στο forum και στις συνελεύσεις σε αιτήματα που θα έπρεπε να λυθούν πριν χρόνια, και αυτός ο χρόνος μπορεί να αξιοποιηθεί σαφώς καλύτερα..

Τώρα αν όντως είναι τόσο φλέγον ζήτημα ( που όντως μπορεί να είναι ) ας γίνει ένα poll για τους συμφοιτητές που είναι 5ο εξάμηνο και να πουν ότι έχω αρκετά σοβαρό λόγο που έμεινα πίσω στη σχολή, οπότε χρειάζομαι εμβόλιμη για να πάρω τομέα κανονικά.. Αν μαζευτούν άτομα , ας κινηθεί ο σύλλογος κατάλληλα, αλλά να το απαιτούμε χωρίς όντως να είναι αίτημα του 5ου εξαμήνου ( γιατί δεν ξέρουμε και πόσοι συμμετείχαν από αυτούς στη συνέλευση-ψηφοφορία..)


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: megali mpougatsa on November 02, 2017, 20:29:36 pm
Ας γίνω λίγο ακόμα πιο unpopular:

Προσωπικά, όσα προτομεακα μαθήματα έκανα skip, τόσες περίπου ελλείψεις μου βγήκαν μπροστά, και έκαναν τη γνώση μου στα τομεακά πιο επιφανειακή και πρόχειρη.

Το ίδιο είδα και σε άλλους συναδέλφους στο περιβάλλον μου. Εκπλήσσομαι που δεν είναι προφανές σε όλους το ότι είναι απαραίτητα κάποιου είδος προαπαιτούμενα!


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Dealan on November 02, 2017, 21:05:15 pm
Ας γίνω λίγο ακόμα πιο unpopular:

Προσωπικά, όσα προτομεακα μαθήματα έκανα skip, τόσες περίπου ελλείψεις μου βγήκαν μπροστά, και έκαναν τη γνώση μου στα τομεακά πιο επιφανειακή και πρόχειρη.

Το ίδιο είδα και σε άλλους συναδέλφους στο περιβάλλον μου. Εκπλήσσομαι που δεν είναι προφανές σε όλους το ότι είναι απαραίτητα κάποιου είδος προαπαιτούμενα!

Θα έλεγα πως αυτό κάνει ακόμα χειρότερη την έλλειψη πτυχιακής. Αν έχω περάσει 10 μαθήματα και θέλω επιγόντως άλλα 5 για τομέα, σίγουρα δεν πρόκειται να διαβάσω Πεδίο, Ηλεκτρονική και Κυκλώματα ΙΙ. Επομένως σκουπίζω τα random εύκολα όπως τεχνική μηχανική,σχέδιο κτλ και σαν αποτέλεσμα περνάω στα μαθήματα τομέα χωρίς αυτές τις προαπαιτούμενες γνώσεις.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: The Web on November 02, 2017, 21:56:10 pm


Δεν νομίζω ότι είναι θέμα popularity. Ο κάθε ένας επηρεάζεται πολύ από τα προσωπικά του βιώματα, τι δυσκολίες βρήκε στη σχολή , για να διαμορφώσει άποψη. Επίσης και τα πολιτικά πιστεύω παίζουν ρόλο, οι και καλά αριστεροι φοιτητές ζουν για να διεκδικούν ! Σωστό , λάθος , μικρή σημασία εχει. Πρώτα διεκδικούν και μετά σκέφτονται τον αντίκτυπο.
Απ την άλλη οι διδακτορικοι κατά κανόνα ήταν καλοί φοιτητές , που πήραν τομέα στην ώρα τους , τελειώσαν τη σχολή στην ώρα τους , και το πρόβλημα τους ήταν αν θα πρέπει να κόψουν το 7ρι στο Πεδίο, για να το ξαναδώσουν !  Το βρίσκω πολύ λογικό να μην καταλαβαίνουν το φοιτητή που έχει αδυναμίες και να θεωρούν ότι οι πτυχιακές είναι περιττή πολυτέλεια που υποβαθμίζει την ποιότητα σπουδών της σχολής - αφού ποτέ δεν τις χρειάστηκαν.

Από τα δικά μου βιώματα, η πτυχιακή γίνεται χρήσιμη όταν εχεις περιορισμένο αριθμό μαθημάτων. Δηλαδή αμα έχεις 30 μαθήματα για πτυχίο τί να την κάνεις , έχεις αρκετές επιλογές για να δώσεις. Οπότε αν ήταν στο χέρι μου, θα εβαζα πτυχιακή στο 5ο εξάμηνο (όχι από το 5ο , που γράφει η απόφαση της συνέλευσης) με την προϋπόθεση ότι έχει περάσει ο φοιτητής 10 τουλάχιστον μαθήματα, αν έχει περάσει μόνο 2 δεν είναι υποψήφιος για τομέα anyway. Μετά θα ξεκινούσα πτυχιακές από το 10ο εξάμηνο, πάλι με όριο μαθημάτων πχ. 12 για πτυχίο, αλλιώς δεν τη χρειάζεται ο φοιτητής , έχει μαθήματα να δώσει. Το 9ο διαφέρει από το 10ο , γιατί εχει ωραιότατα φρέσκα μαθήματα και δεν χρειάζεται πτυχιακή . Από το 11ο και μετα υπάρχει οδηγία του Υπουργείου για πτυχιακές χωρίς όριο μαθημάτων - συνεπώς δεν υπάρχει και δίλημμα... τα προαπαιτούμενα θα τα αφηνα 17 , γιατι με το ΝΠΣ θα παίρνουν τομέα μετά το 6ο εξάμηνο, είναι μετα βίας τα μισά (αν είναι) ισα ισα να μην μπαίνεις στον τομέα κούρδος. Για τους ΠΠΣ θα έκανα το όριο 15 , για να υπάρχει δικαιοσύνη.
Οπως έγραψα και στην πρώτη φράση , ο καθένας διαμορφώνει άποψη σύμφωνα με τα δικά του βιώματα. Οπότε οι απόψεις για προαπαιτούμενα, πτυχιακές κτλ. είναι εξ ορισμού υποκειμενικές.


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: vanhelsing on November 02, 2017, 22:25:44 pm
η πτυχιακη για καποιον σε μαγαλο ετος που για τον οποιοδηποτε λογο μπορει  να χρωσταει οπως λες 30 μαθηματα δεν νομιζω οτι ειναι πολυτελεια καθως ετσι και μπορει να καθορισει τον πιο βατο για αυτο συνδιασμο μαθηματων τοσο απο πλευρας ημερομηνιων αλλα και απο δυσκολια μαθηματων. ειναι σημαντικη ομως και γιατι σε μεγαλο ποσοστο οι καθηγητες προσπαθουν να βοηθησουν λιγο παραπανω στην πτυχιακη και με θεματα και με την διορθωση τους

αυτος ειναι και ο λογος που εγω δεν συμφωνω με το αιτημα για πτυχιακες/εμβολιμες στο (η απο) το 5ο εξαμηνο (θα μου πεις ποιος σε ρωτησε)
με το προγραμμα σπουδων που εχουμε (το νυν ΠΠΣ) δεν ειναι τοσο δυσκολο να εχεις 17 μαθηματα στο 5ο εξαμηνο αλλα και να μην τα εχεις δεν νομιζω οτι τα θερινα θα σε σωσουν ουτε οτι ειναι πολυ πιθανο καποιος να περασει 10 η και 8 μαθηματα σε μια εξεταστικη ωστε να παρει με τα θερινα τομεα
Αρα (και κατα την γνωμη μου παντα) οι συναδελφοι που θα ευνοηθουν με το να παρουν οριακα τομεα στην εμβολιμη ειναι λιγοτεροι απο αυτους που θα δυσκολευτουν να παρουν πτυχιο αν αντι για 20 ειναι 180 ατομα στην πτυχιακη εξεταση ενος μαθηματος
Ισως να ειχε καποια λογικη το αιτημα αυτο σε πιο παλια χρονια οπου για να παρει τομεα καποιος ηθελε συγκεκριμενα μαθηματα (2 μαθηματικα 4 ηλεκτρονικα και 5ή6 οτι να ναι) και ισως ενα ευκολοτερο εαρινο μαθημα να εκανε την διαφορα

οσο για τα προαπαιτουμενα μαθηματα για  τομεα παροτι για εμενα που εχασα τομεα ηταν ενα εφαλτηριο να ασχοληθω/συγκεντρωθω περισσοτερο στην σχολη, καλο θα ηταν να ξεχναμε οτι ηλ μηχ βγαζει και η ξανθη και εκει δεν υπαρχουν (απο οσο ξερω δλδ)

οσο για αυτο που λες για τους αριστερους και τις διεκδικησεις τους στην σχολη ακομα και αν πολλες φορες ο νεανικος ενθουσιασμος πολλων τους κανει να χανουν την αισθηση του ρεαλιστικου (που ισως να ειναι και καλο) ειναι χιλιες φορες καλυτερο απο το να παρασυρονται απο ποταμια συντηρηστισμου που βαφτιζουν το αυτομαστιγωμα, συνεση


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: Grecs on November 02, 2017, 23:20:28 pm
Εγω παντως βρισκω τελειως μαλακες τους καθηγηταδες να κοπτονται να διατηρησουν τα προαπαιτουμενα και καλα για να κρατηθει ψηλα το επιπεδο, οταν ας πουμε φιλος μου απο την σχολη ηταν εκπροσωπος των φοιτητων για το ΝΠΣ και μου ειπε ποσο στα αρχιδια τους και αρπακολα βγαλανε το νεο προγραμμα. Το επιπεδο το φτιαχνεις αν εισαι μαγκας, αν εισαι καραγκιοζης το εκβιαζεις( και προφανως με το ζορι δε γινεται τιποτα και υποκρινεσαι οτι γινονται ολα οπως πρεπει).


Title: Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 2/11 ΣΤΙΣ 10:30
Post by: rafailnik on November 03, 2017, 00:55:05 am
Γράφτηκαν παραπάνω ορισμένες ιδιαίτερα "ενδιαφέρουσες" απόψεις που αποδεινκύουν  για ακόμα μια φορά ότι ορισμένοι είτε είναι εθισμένοι στο αυτομαστίγωμα έιτε πάλι ζουν σε μία κλειστή γυάλα χωρίς να έχουν καμία επαφή με την κοινωνία και το τι συμβαίνει γενικότερα.

Το ότι κάποιος (διδακτορικός ή προπτυχιακός) έιχε/έχει πολύ καλή επαφή με την σχολή του δεν δικαιολογεί αυτόματα το ότι μπορεί να είναι αποκομμένος από την κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοί του και να προσαρμόζει την οπτική του στα πράγματα από τον δικό του μικρόκοσμο. Είναι εξοργιστικό να αναφέρεται από ορισμένους ότι είναι αστεία διεκδίκηση να μπορείς να δίνεις ένα μάθημα τόσο στο χειμερινό όσο και στο εαρινό εξάμηνο. Ας μας πουν αυτοί οι τύποι και πόσο αστείο γεγονός είναι ότι 222 φοιτητές του ΑΠΘ έμειναν εκτός εστιών πριν από λίγες μέρες. Πόσο δίκαιο θα τους φαινόταν αν ένας συνάδελφος που δεν έχει λύσει το στεγαστικο του ζητημα αναγκαζόταν σε απομάκρυνση από τη σχολή για ένα διάστημα ή και για πάντα??

Το ίδιο ισχύει και για τους συναδέλφους που εργάζονται, άσχετα αν μερικόι νομίζουν πάλι ότι ο συνδυασμός εργασίας με την φοίτηση σε μία πολύ απαιτητική σχολή είναι αστείο επιχείρημα. Το να λες ότι θα δώσεις ονόματα φοιτητών που κατόρθωσαν να τα συνδυάσουν επιτυχώς δεν είναι επιχείρημα, είναι υποβάθμιση της κουβέντας. Κι από που ως που το να χρωστά κάποιος πολλά μαθήματα εκλαμβάνεται από ορισμένους ως αποτέλεσμα αδιαφορίας και όχι αδυναμίας λόγω δεδομένων παραγόντων (βιοποριστικών κτλ.) ;;;

Αναφέρθηκε επίσης ότι η εμβόλιμη, πτυχιακή (ή όπως αλλιώς θέλετε) εξεταστική ενδέχεται να οδηγήσει σε υποβάθμιση της ποιότητας σπουδών. Εκτός του ότι αυτό το επιχείρημα είναι αβάσιμο ( το ίδιο είναι να εξετάζεσαι σε ένα μάθημα που έχεις παρακολουθήσει και το χειμώνα και το καλοκαίρι) οδηγεί και στον εξής στρεβλό συλλογισμό : Δεν αρκούσε η τσεκουρεμένη κρατική χρηματοδότηση στα πανεπιστήμια, τα απαρχαιομένα και υποστελεχωμένα εργαστήρια, η έλλειψη (μόνιμου) διδακτικού προσωπικού , οι απλήρωτοι διδακτορικοί, τα μεταπτυχιακά με δίδακτρα κτλ. για να υποβαθμιστεί η ποιότητα σπουδών , αλλά περιμέναμε τον "Αρμαγεδώνα" της διπλής εξεταστικής.

Επειδή είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα αντειτείνουν το κλασσικό επιχείρημα "τι γίνεται στα  έξω πανεπιστήμια", θα αναφερθώ  στο RWTH ( κατά πολλούς το κορυφαίο πολυτεχνείο στην Ευρώπη ) όπου τα περισσότερα , αν όχι όλα τα μαθήματα , εξετάζονται τόσο τον χειμώνα όσο και το καλοκαίρι. Σε ότι αφορά τον βασικό κύκλο το να μιλά κανείς για γνωστικά προαπαιτούμενα είναι σωστό, αλλά αυτό δεν συνεπάγεται την θεσμοποίηση ορίων και περιορισμών στα περασμένα μαθήματα. Κάτι τέτοιο δεν συνηθίζεται ούτε έξω ούτε και σε πολλά πανεπιστήμια εδώ. Κλασσικό παράδειγμα το μαθηματικό Αθήνας όπου από την στιγμή που μπαίνεις στην σχολή έχεις την δυνατότητα να εξεταστείς σε οποιδήποτε μάθημα του 4οετους κύκλου σπουδών.

Το όριο του 5ου εξαμήνου που προτάθηκε από το σύλλογο πιστεύω έιναι και προσαρμοσμένο και στο γεγονός ότι από τον τομέα και μετά πολλά μαθήματα είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και η τοποθέτησή τους στα διάφορα εξάμηνα είναι , κατά τα λόγια ορισμένων καθηγητών μάλιστα, τυχαία.

Εν τέλει είναι καλό να γίνει κατανοητό ότι καθήκον του συλλόγου δεν έιναι  "να προσαρμόζει τις απαιτήσεις του στα δεδομένα της πραγματικότητας και τις τρέχουσες τάσεις" όπως αναφέρθηκε, αλλά να διεκδικεί τα αυτονόητα. Διαφορετικά ο σύλλογος δεν έχει λόγο ύπαρξης . Επομένως αυτοί που μιλάνε για την αξιοπιστία του συλλόγου και κατά πόσο αυτή γελιοποιείται, καλό θα ήταν να έρθουν στην επόμενη συνέλευση  και να μας πουν τις απόψεις τους.