THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Διπλωματική => Topic started by: kehagiat on August 24, 2016, 13:09:18 pm



Title: Προτεινόμενες Διπλωματικές
Post by: kehagiat on August 24, 2016, 13:09:18 pm
Επιβλέπων: Θ. Κεχαγιάς
Χρόνος Εκπόνησης: 2016-2017
Επικοινωνία: kehagiat@ece.auth.gr
-------------------------------------------------------------   
A. Ανάπτυξη Έξυπνου Φροντιστή Μαθηματικών
Ανάπτυξη λογισμικού το οποίο:
1. παρέχει στον χρήστη μία ακολουθία μαθηματικών ασκήσεων,
2. βαθμολογεί αυτόματα τις λύσεις του χρήστη,
3. προσαρμόζει τις επόμενες ασκήσεις της ακολουθίας έτσι ώστε να βελτιώνεται η επίδοση του χρήστη.
Το λογισμικό μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα ή διαδικτυακά.
Απαιτήσεις: Η εργασία απαιτεί κυρίως εμπειρία σε προγραμματισμό και δευτερευόντως ικανοποιητική γνώση μίας περιοχής των μαθηματικών (π.χ. Λογισμός Ι ή Διαφορικές Εξισώσεις). Η βάση των ασκήσεων έχει ήδη αναπτυχθεί. Για πιο προχωρημένη υλοποίηση θα είναι χρήσιμη και η γνώση στοιχείων Μηχανικής Μάθησης.
-------------------------------------------------------------
Β. Προβλήματα Καταδίωξης / Διαφυγής
Ανάπτυξη αλγορίθμων για την επίλυση προβλημάτων καταδίωξης / διαφυγης σε διακριτό χρονο και χώρο. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία τέτοιων προβλημάτων, αλλά το δικό μου ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι σε προβλήματα  Αστυνόμων και Κλεφτών (Cops and Robbers) και Pacman.
Απαιτήσεις: Ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του φοιτητή η εργασία μπορεί να εστιάσει στην ανάπτυξη και υλοποίηση των αλγορίθμων (με χρήση Matlab) ή στην μαθηματική ανάλυση (με χρήση Θεωρίας Παιγνίων).
-------------------------------------------------------------
Γ. Oπτικοποίηση προβλημάτων καταδίωξης / διαφυγής 
Αυτό το θέμα σχετίζεται με το προηγούμενο. Συγκεκριμένα, εδώ το ζητούμενο είναι η ανάπτυξη εφαρμογής η οποία θα χρησιμοποιείται για την τριδιάστατη οπτικοποίηση (visualization) και την σύγκριση διαφόρων στρατηγικών / αλγορίθμων.
Απαιτήσεις: Δεν υπάρχει απαίτηση για μαθηματική ανάλυση ή ανάπτυξη αλγορίθμων. Το ζητούμενο ειναι η υλοποίηση υπαρχόντων αλγορίθμων σε τριδιάστατο περιβάλλον. Επίσης η οπτικοποίηση θα βασιστεί σε κάποια υπάρχουσα game engine. Κατά συνέπεια η κύρια απαίτηση είναι η ικανότητα προγραμματισμού στην γλώσσα της αντίστοιχης game engine (Π.χ. Javascript για την Unity ή Lua για την Leadwerks κτλ.).
-------------------------------------------------------------
Δ. Προσομοιωτής / Οπτικοποιητής Capoeira
Ο στοχος είναι η ανάπτυξη εφαρμογής για την τριδιάσταστη οπτικοποίηση (visualization) αναμετρήσεων Capoeira μεταξύ δύο μαχητών. Οι κινήσεις των μαχητών μπορούν να προσδιορίζονται με κάποιον από τους εξής τρόπους:
διαδραστικά από τον χρηστη,
προγραμματιστικά από τον χρήστη (π.χ. με script),
αυτόνομα, με χρηση τεχνικών Μηχανικής Μάθησης.
Απαιτήσεις: Όπως και στο προηγούμενο θέμα, η οπτικοποίηση θα βασιστεί σε κάποια υπάρχουσα game engine και άρα η κύρια απαίτηση είναι η ικανότητα προγραμματισμού στην γλώσσα της αντίστοιχης game engine (π.χ. Javascript για την Unity ή Lua για την Leadwerks κτλ.). Στην περίπτωση αυτόνομων παικτών θα χρειαστεί και γνώση στοιχείων Μηχανικής Μάθησης.