THMMY.gr

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα => Laptops, Notebooks, PDAs, Mobiles => Topic started by: potirikolonato on January 21, 2016, 18:29:44 pm



Title: Πρόβλημα με Laptop
Post by: potirikolonato on January 21, 2016, 18:29:44 pm
Αγόρασα πριν κάνα 4μηνο ένα Lenovo Y50-70. Και μετά απο καιρό παρατήρησα ότι όταν δεν τον έχω
στη μπαταρία νιώθω ένα τσίμπημα στον αριστερό καρπό μου..
Κάθομαι και ψάχνω να βρω στο λαπτοπ μην έχει καμία ακίδα
 ή κάτι τέτοιο και δεν έβρισκα τίποτα..
Οπότε λέω καποια μαλακία έχει παιχτεί εδώ!

Βάζω λοιπόν στο σημείο που ένιωθα το τσίμπημα ένα ηλεκτρολογικό
κατσαβίδι και μου ανάβει το λαμπάκι και παρατήρησα ότι όταν το έχω
στο ρεύμα δεν τρέχει κάτι.. μόνο όταν είναι αποκλειστικά στην
μπαταρία γίνεται αυτο.

Κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορώ να κάνω; ή τι φταιει;

ΥΓ: το λαπτοπ έχει εγγυηση αλλα δεν πολυψηνομαι να μείνω
χωρίς αυτο για αρκετό καιρο.


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: gabonstv on January 21, 2016, 18:40:55 pm
Άνοιξε το και βρες το στοιχείο που δημιουργεί το πρόβλημα. Να φανταστώ για να λες αριστερό καρπό είναι πάνω από τα ledακιά λειτουργίας. Με λίγη μονωτική σε ότι είναι εκτεθιμένο το λύνεις προσωρινά. Καλύτερα να αλλάξεις το προβληματικό στοιχείο.

εδιτ: αν έχεις να κάνεις με κανένα γυμνό καλώδιο μπορείς τα το καλύψεις με θερμοσυστελλόμενο σωληνάκι. always does the trick.


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: potirikolonato on January 21, 2016, 18:46:27 pm
Όχι, είναι ακριβώς στην αριστερή γωνία. Για την ώρα δεν μου δημιουργεί κανένα πρόβλημα στη λειτουργία αλλά επειδή ποτέ δε ξέρεις, μάλλον κάτι τέτοιο θα κάνω..
Καλή φάση αυτο με το σωληνάκι.. Αυτό πως το λιώνω,απλά με αναπτήρα; ή θελει κανα πιστόλι;


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: gabonstv on January 21, 2016, 19:01:40 pm
Και με αναπτήρα μπορείς απλά σε καλή απόσταση για να μην χαλάσεις το το σωληνάκι. Πιο καθαρή δουλειά με πιστόλι... αν έχεις σταθμό συγκόλλησης είσαι κομπλέ.


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: Apostolof on January 21, 2016, 19:03:41 pm
Καλύτερα να χρησιμοποιήσεις την εγγύηση. Τώρα για να μη μείνεις χωρίς laptop μέσα στην εξεταστική μπορείς να βρεις κάποια προσωρινή λύση αλλά πριν το ανοίξεις δες αν έχει κάποιο sticker ή κάτι που όταν το ανοίγεις σπάει και χάνεις την εγγύηση!


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: Argirios on January 21, 2016, 19:15:13 pm
Αφού έχεις εγγύηση μη το σκεύτεσαι, ακόμα και να μπορέσεις να το φτιάξεις μόνος σου καλύτερα να πάρεις το κενούργιο και να συνεχίσεις να έχεις και την εγγύηση για το μέλλον.


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: potirikolonato on January 21, 2016, 19:27:41 pm
Μάλλον η λύση είναι η χρήση της εγγύησης μετά την εξεταστική  :P :P
Θα μου άρεσε να πειραματιστώ αλλά πλήρωσα ακριβά το μηχάνημα.
Θα κάνω τα κόλπα σε άλλα μηχανηματα!!  ;D ;D
Thanks anyway!


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: rspappas on January 21, 2016, 22:40:43 pm
+ κι εγω για εγγυηση.

προσωρινα να παιζεις με γαντια για να μην σε χτυπαει

εμενα σε ενα παλιο μου, ειχε το ιδιο θεμα, και με χτυπουσε μονο οταν ηταν στην πριζα. οποτε δοκιμασε, και ως βραχυπροθεσμη λυση ξερω γω, να το εχεις με μπαταρια οταν δουλευεις.


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: Apostolof on January 21, 2016, 22:47:58 pm
Μεταξύ αστείου και σοβαρού:
Κόλλησε έναν καλώδιο με μονωτική ταινία πάνω στο πλαίσιο του λάπτοπ και βάλε το άλλο άκρο του αγωγού στη γείωση μιας ελεύθερης πρίζας ή σε ένα καλοριφέρ.
Δε ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει στη λειτουργία του αλλά δοκίμασε.


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: rspappas on January 21, 2016, 22:53:44 pm
εγω λεω να μην κανει αυτο με το καλωδιο, μην καει τιποτα στην μητρικη απο την εκφορτιση.

αλλα μια στρωση μονωτικη πανω στα μεταλλα που χτυπανε, ειναι καλη λυση


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: potirikolonato on January 22, 2016, 15:26:59 pm
Ψάχτηκα στο ιντερνετ και τελικα απευθύνθηκα στην Lenovo για τον αν θα έχω πρόβλημα αν το ανοίξω. Η απάντηση ήταν όχι, αρκεί να μην δημιουργήσω εγώ κάποιο πρόβλημα και όταν σταλεί για επισκευή να υπάρχουν μέσα οι εργοστασιακές RAM , ROM. Πάω όλος χαρά λοιπόν να ανοίξω το μηχάνημα και η τελευταία βίδα με πρόδωσε. Φρακαρισμένη και μαντέψτε που βρίσκεται αυτή η βίδα..εκεί που υπάχει η διαρροή.Απ'ότι φαίνεται το πρόβλημα τελικά προκύπτει εργοστασιακά στην συναρμολόγηση του. Προσπάθησα αλλά χωρίς ένταση να βγάλω τη βίδα αλλά δεν μου έκανε την χάρη. Φαίνεται ότι έχει βιδωθεί με λάθος τρόπο και πολύ φοβάμαι ότι ακουμπάει σε κάποιο κύκλωμα. Χωρίς πολλά πολλά η λύση είναι πιστεύω μονόδρομος να το στείλω στην εταιρία για επισκευη. :(

ΥΓ: Θέλω να κάνω αλλαγή σκληρού να βάλω ssd και δε μπορώ. Στη τελική ουτε να το καθαρίσω δε μπορώ. Πφφ


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: di_em on January 22, 2016, 15:39:53 pm
Αποκλείεται να σε αφήνει η Lenovo να ανοίξεις το laptop με οποιοδήποτε τρόπο διατηρώντας την εγγύηση...


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: Obarack Sand on January 22, 2016, 15:41:52 pm
Αποκλείεται να σε αφήνει η Lenovo να ανοίξεις το laptop με οποιοδήποτε τρόπο διατηρώντας την εγγύηση...

Κοίτα αν έχει σε γραπτό ότι αυτοί είναι ΟΚ απλά με το να μην έχουν αλλάξει ram/rom, δε νομίζω να του κάνουν θέμα απλά αν ξεβιδώσει να δει τι παίζει.
Τώρα με την αλλαγή σκληρού, νομίζω χάνεις την εγγύηση, ναι.

ΥΓ: Θέλω να κάνω αλλαγή σκληρού να βάλω ssd και δε μπορώ. Στη τελική ουτε να το καθαρίσω δε μπορώ. Πφφ

Ψιλοάσχετο με το πρόβλημά σου. Θες να βάλεις τον SSD στο κεντρικό slot και να πας τον αρχικό HDD στη θέση του CD ή απλά να κάνεις τράμπα;


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: Katarameno on January 22, 2016, 15:50:03 pm
Ακόμα και από τις βίδες (το πόσο βιδωμένες είναι) μπορούν να καταλάβουν αν έχεις ανοίξει τη συσκευή (το είχα πάθει σε ένα CD Player Technics, και μου είπαν οτι το έχω ανοίξει, άρα δεν ισχύει η εγγύηση). Γενικώς η νοοτροπία είναι δεν επιτρέπω τον χρήστη ή κάθε μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό να το ανοίξει καν.


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: potirikolonato on January 22, 2016, 16:15:39 pm
Ψιλοάσχετο με το πρόβλημά σου. Θες να βάλεις τον SSD στο κεντρικό slot και να πας τον αρχικό HDD στη θέση του CD ή απλά να κάνεις τράμπα;


Να κάνω αντικατάσταση τον HDD και να βάλω SSD. To λαπτοπ δεν έχει CDέρια.

Επίσης,το μόνο που κοιτάνε όταν σταλεί για επισκευή είναι αν έχει μέσα το εργοστασιακό hardware.Μπορώ δηλαδή να χρησιμοποιώ διαφορετικό σκληρό αλλά όταν το στείλω σε αυτούς θέλουν το εργοστασιακό πάνω.(δεν ξερω γιατι-δε με νοιαζει κ ολας). Η εγγύηση επίσης χαλάει αν προκληθεί βλάβη κατά το άνοιγμα. Γενικά η εμπειρία μου με άλλες συσκευές μου επιτρέπει να σας πω ότι δεν είναι τόσο αυστηροί με τα θέματα εγγυήσης. Απαντώντας και στον Katarameno.


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: di_em on January 22, 2016, 19:22:53 pm
Ακόμα και από τις βίδες (το πόσο βιδωμένες είναι) μπορούν να καταλάβουν αν έχεις ανοίξει τη συσκευή (το είχα πάθει σε ένα CD Player Technics, και μου είπαν οτι το έχω ανοίξει, άρα δεν ισχύει η εγγύηση). Γενικώς η νοοτροπία είναι δεν επιτρέπω τον χρήστη ή κάθε μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό να το ανοίξει καν.

Εγώ με fujitsu που είμαι πάντως ξέρω ότι στις βίδες έχουν μπλε δική τους κόλλα ώστε αν το ανοίξεις να φαίνεται εκτός και αν βρεις κάποιο τρόπο να την αντικαταστήσεις. Αυτά.

Lenovo δεν ξέρω πόσο αυτστηροί είναι αλλά μου κάνει μεγάλη εντύπωση να μην έχει στικερς που να μην σπάνε με το άνοιγμα και να μπορείς να κάνεις ότι θέλεις εσύ.

Έχω δει μέχρι και με update BIOS να γίνεται void η εγγύηση.


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: Apostolof on January 22, 2016, 20:27:09 pm
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες στο θέμα της εγγύησης, πρόσεχε το!
Εσύ με ποιον επικοινώνησες και σου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να το ανοίξεις; Με το μαγαζί από όπου το πήρες ή με την εταιρία;

Εδώ σε pc από multirama έχω δει αυτοκόλλητο που όταν σπάσει δεν ισχύει η εγγύηση...


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: rspappas on January 22, 2016, 20:30:40 pm
εφ'οσον υπαρχει εγγυηση, μην παιζεις. δωστο


Title: Re: Πρόβλημα με Laptop
Post by: opcode on January 22, 2016, 21:01:16 pm
Ψιλοάσχετο με το πρόβλημά σου. Θες να βάλεις τον SSD στο κεντρικό slot και να πας τον αρχικό HDD στη θέση του CD ή απλά να κάνεις τράμπα;


Να κάνω αντικατάσταση τον HDD και να βάλω SSD. To λαπτοπ δεν έχει CDέρια.

Επίσης,το μόνο που κοιτάνε όταν σταλεί για επισκευή είναι αν έχει μέσα το εργοστασιακό hardware.Μπορώ δηλαδή να χρησιμοποιώ διαφορετικό σκληρό αλλά όταν το στείλω σε αυτούς θέλουν το εργοστασιακό πάνω.(δεν ξερω γιατι-δε με νοιαζει κ ολας). Η εγγύηση επίσης χαλάει αν προκληθεί βλάβη κατά το άνοιγμα. Γενικά η εμπειρία μου με άλλες συσκευές μου επιτρέπει να σας πω ότι δεν είναι τόσο αυστηροί με τα θέματα εγγυήσης. Απαντώντας και στον Katarameno.

Στις βίδες υπάρχει ειδική μπογιά η οποία δείχνει αν ξεβίδωσες την βίδα ή όχι. Επίσης, στο εσωτερικό των περισσότερων συσκευών υπάρχουν ταινίες οι οποίες κόβονται μόλις αφαιρέσεις το περίβλημα. Αν εντοπίσουν οτιδήποτε από αυτά τα δύο έχουν το "νομικό" δικαίωμα να σου πουν πως έχασες την εγγύηση. Δεν είναι το θέμα να έχει το εργοστασιακό hardware. Αν ήταν έτσι θα το άλλαζες, θα έβαζες ότι γούσταρες και μόλις γινόταν η στραβή θα έβαζες τα εργοστασιακά και θα ήσουν κομπλέ.  :P  Δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να βάλεις "χέρι" στο εσωτερικό του μηχανήματος για να είναι σίγουροι πως δεν οφείλεται η βλάβη στον χρήστη και πως είναι δικό τους πρόβλημα. Δεν υπάρχει τρόπος να εντοπίσουν αν "χάλασε κατα το άνοιγμα" όπως αναφέρεις. Ομολογώ, πως πρώτη φορά ακούω εταιρία να σε αφήνει να ανοίξεις την συσκευή της. Αν ισχύει αυτό που λες να τότε Lenovo με τα χίλια !! :D :D