Title: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Vlassis on December 25, 2015, 21:54:50 pm Σχόλια και συζητήσεις σχετικά με το 3ο μέρος της εργασίας DS - Proximity 2015.
Η εκφώνηση εδώ (http://alexander.ee.auth.gr:8083/eTHMMY/archive/46/downloadFile/6293/ds-project-2015-16-C.pdf) και το συμπιεσμένο αρχείο zip με τα αρχεία Java που θα χρειαστείτε εδώ (http://alexander.ee.auth.gr:8083/eTHMMY/archive/46/downloadFile/6293/Proximity%20Part%20C.zip) . Καλές γιορτές από τον Άγιο Βασίλη. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1o update 04/01 Quote Νέα έκδοση της πλατφόρμας της τρίτης εργασίας Στο Υλικό Μαθήματος έχει ανέβει ανανεωμένος ο κώδικας της πλατφόρμας που θα χρειαστείτε για την τρίτη εργασία. Οι αλλαγές αφορούν την διόρθωση κάποιων bugs που ανακαλύψαμε. Καλή χρονιά σε όλους! 2o update 08/01 Quote Νέα έκδοση εκφώνησης. Στο Υλικό Μαθήματος έχει ανέβει μια νέα έκδοση της εκφώνσης της εργασίας στην οπόια διευκρινίζουμε το τρόπο ονομασίας της κλάσης που δημιουργεί του κόμβους του δένδρου. 3o update 11/01 Quote Παράταση Υποβολής Τρίτης Εργασίας Η νέα ημερομηνία παράδοσης για την τρίτη εργασία είναι η Κυριακή 17 Ιανουαρίου στις 23.59. 4o update 12/01 Νέα έκδοση της πλατφόρμας. Αναλυτικα εδω (https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=65502.msg1109584#msg1109584) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 15/01/16 Post by: Vlassis on January 02, 2016, 20:19:47 pm Η evaluate() πρεπει να ειναι static ;
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 15/01/16 Post by: kaspas on January 03, 2016, 17:52:01 pm Τι constructor φτιάχνω και τι να αρχικοποιήσω εκεί μέσα;
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 15/01/16 Post by: Vlassis on January 03, 2016, 18:30:48 pm Τι constructor φτιάχνω και τι να αρχικοποιήσω εκεί μέσα; Λογικα εναν χωρις ορισματα, να τα βαζει ολα 0 και null, και εναν που να δινει ως ορισμα το board;το index που επιστρεφει η συναρτηση chooseMinMaxMove(Node root) τι ειναι; οι συντεταγμενες της καλυτερης κινησης η κατι αλλο; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 15/01/16 Post by: kaspas on January 03, 2016, 21:15:59 pm Τι constructor φτιάχνω και τι να αρχικοποιήσω εκεί μέσα; Λογικα εναν χωρις ορισματα, να τα βαζει ολα 0 και null, και εναν που να δινει ως ορισμα το board;το index που επιστρεφει η συναρτηση chooseMinMaxMove(Node root) τι ειναι; οι συντεταγμενες της καλυτερης κινησης η κατι αλλο; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Vlassis on January 13, 2016, 14:25:15 pm Quote from: Τσαπανος Νέα έκδοση την πλαρφόρμας. 12 Ιαν 2016 8:22 μμ Όπως παρατήρησαν αρκετοί από εσάς η τυχαιότητα που εισάγεται στο παιχνίδι - από το γεγονός οτι σε κάθε κίνηση ο αριθμός που θα πρέπει να τοποθετηθεί στο ταμπλό είναι τυχαίος - δεν βοηθάει στο να αξιολογηθεί σωστά ο αλγόριθμος MinMax που δημιουργείτε στην τρίτη εργασία. Για τον λόγο αυτό αλλάξαμε τον τρόπο με τον οποίο κληρώνονται οι αριθμοί. Η σειρά με την οποία θα εμφανιστούν παραμένει τυχαία με μόνη διαφορά πως πλέον έχουμε την δυνατότητα να σας δίνουμε σε κάθε βήμα τους 10 επόμενους αριθμούς που θα παιχτούν. Στην νέα έκδοση της πλατφόρμας υπάρχει πλέον η συνάρητη getNextTenNumbersToBePlayed() της κλάσης Board η οποία υλοποιεί ακριβώς αυτή την λειτουργία. Για περισσότερες λεπτομέρεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της συνάρτησης δείτε την νέα έκδοση της εκφώνησης που επίσης ανέβηκε στο Υλικό μαθήματος. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Apostolof on January 13, 2016, 14:42:11 pm Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Apostolof on January 16, 2016, 16:26:20 pm Εσάς σας βγάζει συνέχεια:
Quote ERROR, wrong Player ID στο console;;Επίσης η getOpponentsPool() και η printBoard() της board λειτουργούνε; >:( ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Vlassis on January 16, 2016, 16:30:53 pm [..] κατεβασες την τελευταια εκδοση σιγουρα ε;γιατι με την opponentPool() ειχα και γω προβλημα με μια πιο παλια εκδοση ΠΑΡΑΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗ Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Apostolof on January 16, 2016, 16:36:46 pm [..] κατεβασες την τελευταια εκδοση σιγουρα ε;γιατι με την opponentPool() ειχα και γω προβλημα με μια πιο παλια εκδοση ΠΑΡΑΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗ Ξέρω γω... Χθες τη (ξανά)ξεκίνησα, χθες κατέβασα και το project :P Αν αλλάξανε πάλι τη πλατφόρμα να δώσουν και άλλες 3-4 μέρες να προσαρμόσουμε το κώδικα :-X Με την opponentPool νευρίασα τόσο που έβγαλα τελείως ένα σωρό κώδικα για να μη τη χρησιμοποιώ.... Αλλά και πάλι κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού μου πετάει ΣΥΝΕΧΕΙΑ ERROR, wrong Player ID Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Apostolof on January 16, 2016, 20:02:19 pm ... Εντάξει, δεν έχει κανένα error πια. Τώρα απλά δε μου κάνει evaluation και τα βάζει στη σειρά από πάνω προς τα κάτω :P Νομίζω ο Αντώνης είχε πει κάτι (τη δευτέρα) στο μάθημα για αυτό και τι λάθος κάνουμε. Αν θυμάται κανείς/ έχει καμιά ιδέα. Θα τον ανταμείψω πλουσιοπάροχα! Ιδιαίτερα μαθήματα στο cs 1.6 μέχρι να κανονίσουμε το lanάκι :P Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Escobar on January 16, 2016, 20:40:52 pm ... Εντάξει, δεν έχει κανένα error πια. Τώρα απλά δε μου κάνει evaluation και τα βάζει στη σειρά από πάνω προς τα κάτω :P Νομίζω ο Αντώνης είχε πει κάτι (τη δευτέρα) στο μάθημα για αυτό και τι λάθος κάνουμε. Αν θυμάται κανείς/ έχει καμιά ιδέα. Θα τον ανταμείψω πλουσιοπάροχα! Ιδιαίτερα μαθήματα στο cs 1.6 μέχρι να κανονίσουμε το lanάκι :P Πρόσεξε που κάνεις new στα προσωρινά αντικείμενα που χρησιμοποιείς..αν κάποιο temp αντικείμενο , π.χ ένα τύπου Tile ή ένα τύπου Node αλλάζει μέσα σε μία επανάληψη, σε αυτή να το κάνεις και new κάθε φόρα. Learned it the hard way Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Apostolof on January 16, 2016, 20:47:38 pm Πρόσεξε που κάνεις new στα προσωρινά αντικείμενα που χρησιμοποιείς..αν κάποιο temp αντικείμενο , π.χ ένα τύπου Tile ή ένα τύπου Node αλλάζει μέσα σε μία επανάληψη, σε αυτή να το κάνεις και new κάθε φόρα. Learned it the hard way Ήταν κάτι πολύ πιο ηλίθιο... Όταν έκανα evaluate δε το αποθήκευα στο nodeEvaluation :-[ Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία C 2015/2016 Προθεσμία 17/01/16 Post by: Vlassis on January 17, 2016, 17:38:41 pm Code: System.out.println(this.getId()); >:( >:( Code: int opponentId=1; εντιτ: ακυρο ειχα κανει μαλακια ::) |