Title: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: ASDF_ on June 22, 2006, 12:37:16 pm (Αρθρο 15)
«Κάθε εξάμηνο διαρκεί σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον δεκατρείς πλήρεις εβδομάδες διδασκαλίας που καλύπτουν έναν ελάχιστο αριθμό πιστωτικών μονάδων. Σε περίπτωση που δεν συμπληρωθεί ο ελάχιστος αριθμός διδακτικών εβδομάδων και πιστωτικών μονάδων το εξάμηνο θεωρείται ότι χάνεται και δεν μπορεί να αναπληρωθεί με κανέναν τρόπο» (παρ. 1). «Διπλή εξέταση στην ίδια εξεταστική περίοδο απαγορεύεται απολύτως» (παρ. 2α). Με λίγα λόγια ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ γιοκ... Ακούς εκεί 10 αλήτες να κρατάνε κλειστό το πανεπιστήμιο χωρίς κυρώσεις... Πέρα από την πλάκα τώρα, Δεκατρείς πλήρεις βδομάδες διδασκαλίας μπορούν να γίνουν μόνο με απρόσκοπτη λειτουργία των πανεπιστημίων, χωρίς απεργίες μελών ΔΕΠ, χωρίς κινητοποιήσεις φοιτητών Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: Verminoz on June 22, 2006, 12:41:02 pm Απο πού είναι αυτό το κείμενο?
Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: kp_13 on June 22, 2006, 12:58:15 pm Το κείμενο αυτό είναι από το προσχέδιο του νόμου και ουσιαστικά θέλει να μας κάνει να μην ξανακάνουμε καταλήψεις. Προσωπικά το βρίσκω φασιστικό.
Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: ASDF_ on June 22, 2006, 13:57:56 pm Ναι συγνώμη, είναι από το "προσχέδιο πρότασης για αλλαγές του θεσμικού πλαισίου για την δομή και λειτουργία των ΑΕΙ"
Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: ASDF_ on June 22, 2006, 14:07:08 pm Αλήθεια τώρα που το βλέπω γραμμένο με τα ΤΕΙ τι παίζει?
Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: miss_elec on June 22, 2006, 14:07:47 pm Οι κινήσεις για να γίνουμε μια μάζα χειραγωγήσιμων φοιτητών είναι πολύ συντονισμένες τελικά...
Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: gpap on June 22, 2006, 14:25:10 pm Καλά ο Σανονίδης στη λίστα τα είπε πολύ καλά.
Δεν μπήκαν στον κόπο οι άνθρωποι να κάνουν μια ανάγνωση στο ..πόνημα? Τι θα πει 'τουλάχιστον 13 εβδομάδες' ?? Δηλαδή το μέγιστο πόσο θα είναι ..43??? Με απόφαση της Συγκλήτου και μετά από πρόταση της ΓΣ του Τμήματος επιτρέπεται παράταση της διάρκειας του εξαμήνου μξέχρι 4 εβδομάδες προκειμένου να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος ελάχιστος αριθμός εβδομάδων διδασκαλίας.... Αν λοιπόν το ελάχιστο είναι 13... και δεν συμπληρωθεί (συνήθως κάνουμε 11-12 βδομάδες στα πιο παραγωγικά εξάμηνα) θα πάρουμε και κανά 2-3 βδομάδες παράταση στο εξάμηνο...... Καλά στο Υπουργείο ημερολόγια δεν έχουν? Να τους στείλω ένα από την ενορία μου...(έχει και τις γιορτές μέσα). Γρηγόρης Παπαγιάνννης ΥΓ 1 ...αλλά το άρθρο 16 ..τα λέει όλα... οργάνωση μαθημάτων και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής (η διπλωματική ή πτυχιακή που πήγε?) σε ξένη γλώσσα....glam!!! (τι του λείπει του ψωριάρη...σκούφια με μαργαριτάρι...) ΥΓ2 Τα Ποντιακά είναι ξένη γλώσσα?? ΥΓ3 Ρε μας δουλεύουν........ ΥΓ4 Ωραίος νόμος πλαίσιο που πιάνει όλα τα γενικά θέματα της Ανώτατης Παιδείας... για άλλα δεν ξέρω αλλά οι λεπτομέρειες του πότε μια επιστημονική εργασία θεωρείται δημοσιευμένη και πότε όχι και πότε μετράει και πότε όχι στο βιογραφικό ενός υποψηφίου είναι χαρακτηριστικά γενικές και πλαισιωτικές.... ΥΓ4. Όχι δεν μας λέει τι χρώμα ρούχα θα πρέπει να φοράμε όταν θα μπαίνουμε για μάθημα... Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: megapixel on June 22, 2006, 14:28:20 pm Το κείμενο αυτό είναι από το προσχέδιο του νόμου και ουσιαστικά θέλει να μας κάνει να μην ξανακάνουμε καταλήψεις. Προσωπικά το βρίσκω φασιστικό. Δηλαδή οι καλήψεις τι είναι? Και εγώ τις βρίσκω άκρως φασιστικές.Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: Appelsinpiken on June 22, 2006, 16:24:35 pm Το κείμενο αυτό είναι από το προσχέδιο του νόμου και ουσιαστικά θέλει να μας κάνει να μην ξανακάνουμε καταλήψεις. Προσωπικά το βρίσκω φασιστικό. Δηλαδή οι καλήψεις τι είναι? Και εγώ τις βρίσκω άκρως φασιστικές.Γιατί να επανερχόμαστε στα ίδια και τα ίδια; Το έχουμε συζητήσει ένα εκατομμύριο φορές ότι οι καταλήψεις είναι απόφαση της πλειοψηφίας της σχολής.... Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: emmanuel on June 22, 2006, 16:36:02 pm 2-3 βδομάδες παράταση στο εξάμηνο...... Καλά στο Υπουργείο ημερολόγια δεν έχουν? Να τους στείλω ένα από την ενορία μου...(έχει και τις γιορτές μέσα). που να δείτε ένα δαπίτη 5οετή των μηχανολόγων,όπου σε μια γσ προσπαθούσε να πείσει ότι κανονικά πρέπει να διδαχθούν 9 βδομάδες,αλλά είχαν διδαχθεί μόνο 7(ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ) ενω ταυτόχρονα ένας συνάδελφος΄έλεγε ότι πραγματικά είχαν γίνει 11 βδομάδες(απο τις 13) Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: cecs on June 22, 2006, 16:52:56 pm Quote ΥΓ4. Όχι δεν μας λέει τι χρώμα ρούχα θα πρέπει να φοράμε όταν θα μπαίνουμε για μάθημα... Μπα,κοιτάξτε λίγο καλύτερα,κάπου θα το λέει κι αυτό. Τελικά αυτό το προσχέδιο έχει τόσες λεπτομέρειες και όμως όλα είναι τόσο γεμάτο με ασάφειες και ανακρίβεις... Δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται αυτό... :???: Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: kp_13 on June 22, 2006, 17:00:11 pm Το κείμενο αυτό είναι από το προσχέδιο του νόμου και ουσιαστικά θέλει να μας κάνει να μην ξανακάνουμε καταλήψεις. Προσωπικά το βρίσκω φασιστικό. Δηλαδή οι καλήψεις τι είναι? Και εγώ τις βρίσκω άκρως φασιστικές.Μεγάλε μάλλον δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Από τη στιγμή που ο σύλλογος αποφασίζει κατάληψη με τέτοιες πλειοψηφίες οι καταλήψεις είναι απόλυτα δημοκρατικές. Φασιστικό είναι το άρθρο 15 του προσχεδιου του νόμου που ουσιαστικά απειλεί τους φοιτητές με χάσιμο εξαμήνων. Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: cecs on June 22, 2006, 17:05:51 pm Η αλήθεια πάντως είναι ότι δεν μου κάνει και εντύπωση που υπάρχει και τέτοιο άρθρο στο προσχέδιο.
Τρομοκρατήστε τους φοιτητές με κάθε μέσο ρεεεεε!!!!! Εσείς που είστε κοντά στις ανάγκες μας! Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: electroSOK on June 22, 2006, 22:37:05 pm ^shout^
Και μην ξεχνάμε ΑΫΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14:00 ΑΙΘ.5 Ηλ/γων ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ! Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: electroSOK on June 23, 2006, 00:10:25 am Καλά ο Σανονίδης στη λίστα τα είπε πολύ καλά. Μεταφέρω το μήνυμα του Σανονίδη από τη λίστα: "Η δική μου αίσθηση και -διακινδυνεύω- γνώμη: πρόκειται για φύλλο συκής, που καλύπτει την απόφασή τους να μην προωθήσουν νόμο. Θέλουν απλώς να απεμπλακούν με το μικρότερο δυνατό κόστος. Δεν πρόκειται να το υπερασπιστούν. Είμαι βέβαιος, ότι το κείμενο δεν το είδε κανένας σοβαρός νομικός. Το συνέταξαν νύχτα οι δευτεροκλασάτοι σύμβουλοι, το έδωσαν πρωί και πήγαν στα σπίτια τους. Δεν υπήρξε ποτέ προσχέδιο ή νομοσχέδιο τόσο πρόχειρο. Η υπόθεση έκλεισε. Θα τα πούμε με την επόμενη κυβέρνηση. Κύριοι ας ευχαριστήσουμε την κα Γιαννάκου. Πρόσφερε στο έθνος ό,τι μπορούσε καλύτερο! Μια ζωντανή, ρωμαλέα νέα γενιά. Οι φλούφληδες και οι κανάρες ανδρώθηκαν και έγιναν γυναίκες αντίστοιχα, σε έναν μόλις μήνα. Εγώ, τουλάχιστον την ευχαριστώ. Χαρίλαος" Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: Turambar on June 23, 2006, 00:16:58 am Το κείμενο αυτό είναι από το προσχέδιο του νόμου και ουσιαστικά θέλει να μας κάνει να μην ξανακάνουμε καταλήψεις. Προσωπικά το βρίσκω φασιστικό. Δηλαδή οι καλήψεις τι είναι? Και εγώ τις βρίσκω άκρως φασιστικές.ρε μεγκαπίξελ... άνοιξε το μυαλό σου. δεν κινδυνεύουν οι καταλήψεις μόνο αλλά κάθε πιθανή προσπάθεια συνδικαλισμού απο φοιτητες και καθηγητές. γιατί αμέσως θα χτυπάει το καμπανάκι της εξεταστικής και θα έρχονται οι κοινωνικές ομάδες σε σύγκρουση. όπως θέλει η κυβέρνηση... και η κάθε κυβέρνηση... να μας έχει.. :-X :-X :-X :-X :-X Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: ~Michelle~ on June 23, 2006, 09:15:30 am ΑΙΣΧΟΣ. :(
Τι θα ακούσω ακόμα... Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: Zarathoustra on June 23, 2006, 16:01:13 pm Το κείμενο αυτό είναι από το προσχέδιο του νόμου και ουσιαστικά θέλει να μας κάνει να μην ξανακάνουμε καταλήψεις. Προσωπικά το βρίσκω φασιστικό. Δηλαδή οι καλήψεις τι είναι? Και εγώ τις βρίσκω άκρως φασιστικές.Από τον νόμο πλαίσιο του 82(που ισχύει μέχρι και σήμερα): 4. Διακοπή του εκπαιδευτικού έργου αλλά και της εν γένει λειτουργίας ενός Α.Ε.Ι., πέρα από τα προβλεπόμενα στο νόμο αυτό, είναι δυνατή με απόφαση της Συγκλήτου και μόνο γα εξαιρετικές περιπτώσεις. Title: Re: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: megapixel on June 23, 2006, 17:03:40 pm Το κείμενο αυτό είναι από το προσχέδιο του νόμου και ουσιαστικά θέλει να μας κάνει να μην ξανακάνουμε καταλήψεις. Προσωπικά το βρίσκω φασιστικό. Δηλαδή οι καλήψεις τι είναι? Και εγώ τις βρίσκω άκρως φασιστικές.Από τον νόμο πλαίσιο του 82(που ισχύει μέχρι και σήμερα): 4. Διακοπή του εκπαιδευτικού έργου αλλά και της εν γένει λειτουργίας ενός Α.Ε.Ι., πέρα από τα προβλεπόμενα στο νόμο αυτό, είναι δυνατή με απόφαση της Συγκλήτου και μόνο γα εξαιρετικές περιπτώσεις. Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: cecs on June 23, 2006, 19:49:46 pm Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα για άλλη μια φορά.
Η κατάληψη είναι μια παράνομη πράξη που όμως ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Αν δεν ίσχυε το υπάρχον καθεστώς του ασύλου,πιθανότατα η αστυνομία θα έμπαινε και θα σταματούσε με τη βία την κατάληψη. Τώρα δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο,γι'αυτό αν θέλετε μπορείτε να παραστείτε μαζικά στη ΓΣ και να ανατρέψετε την απόφαση.Αν και πλέον κάτι τέτοιο δε θα 'χει και τόσο νόημα... Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: civilos on June 24, 2006, 01:08:44 am Χωρίς να λέω ότι συμφωνώ με το όριο των 13 εβδομάδων (στο χέρι μας είναι διαφωνήσουμε, να αποδείξουμε ότι δεν είναι λογικό και να το τροποποιήσουμε), πιστεύω ότι ένα όριο πρέπει να υπάρχει και ΥΠΑΡΧΕΙ εκ των πραγμάτων. Εαν χαθεί σημαντικός αριθμός μαθημάτων (για παράδειγμα αν οι καταλήψεις έτρωγαν τον νοέμβρη και το δεκέμβρη του χειμερινού εξαμήνου) τότε το εξάμηνο ουσιαστικά έχει καταδικαστεί.
Όσο για το αν αυτό το μέτρο αποσκοπεί στο να τρομοκρατήσει τους φοιτητές και να σταματήσει τις πιθανές μελλοντικές καταλήψεις, ένα έχω να πω. Η κατάληψη, πέρα από μία δημοκρατική διαδικασία και όλα όσα προηγουμένως αναφέρθηκαν, είναι ένα ακραίο, "επαναστατικό" μέτρο. Αν το φοιτητικό κίνημα, ή το όποιο κίνημα θέλει να φθάσει στα άκρα, τότε δεν θα πρέπει να σταματάι μπροστά σε διατάξεις που απειλούν την άνεσή του. Απεργία κατά την οποία οι απεργούντες πληρώνονται είναι γελοία. Για το αν θα περιορίσει τις καταλήψεις, ναι, ίσως να τις περιορίσει. Γιατί θα σταματήσει κάθε προσπάθεια που δεν είναι ουσιαστική και η οποία κυρίως θα ζημιώσει, παρά θα οφελήσει. Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: cecs on June 24, 2006, 01:43:56 am Συμφωνώ σε ό,τι είπες για τα μαθήματα.
Επίσης σε αυτό που λες για τους απεργούς. Θα ισοπεδώσουμε όμως τα πάντα;Κάθε μορφή έκφρασης των φοιτητών; Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: emmanuel on June 24, 2006, 02:01:29 am Χωρίς να λέω ότι συμφωνώ με το όριο των 13 εβδομάδων (στο χέρι μας είναι διαφωνήσουμε, να αποδείξουμε ότι δεν είναι λογικό και να το τροποποιήσουμε), πιστεύω ότι ένα όριο πρέπει να υπάρχει και ΥΠΑΡΧΕΙ εκ των πραγμάτων. Εαν χαθεί σημαντικός αριθμός μαθημάτων (για παράδειγμα αν οι καταλήψεις έτρωγαν τον νοέμβρη και το δεκέμβρη του χειμερινού εξαμήνου) τότε το εξάμηνο ουσιαστικά έχει καταδικαστεί. το ανέφερα και προηγουμένως civile.θα σου πω και νόμους,αφού θες.υπάρχει όριο.σύμφωνα με το νομο που ισχύει,αρθρο 24 παρ.3"Κάθε εξαμηνιαίο μάθημα περιλαμβάνει έναν αριθμό "διδακτικών μονάδων" (δ.μ.) Η δ.μ. αντιστοιχεί σε μια εβδομαδιαία ώρα διδασκαλίας επί ένα εξάμηνο προκειμένου περί αυτοτελούς διδασκαλίας μαθήματος και σε μια μέχρι τρείς εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας ή εξάσκησης επί ένα εξάμηνο για το υπόλοιπο εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με σχετική απόφαση της Γ.Σ. Τμήματος." άρθρο 25,παρ.5 "αν για οποιοδήποτε λόγο ο αριθμός των ωρών διδασκαλίας που πραγματοποιήθηκαν σε ένα μάθημα είναι μικρότερος από τα "4/5" του προβλεπόμενου στο Πρόγραμμα για τις εργάσιμες μέρες του αντίστοιχου εξάμηνου, το αντίστοιχο μάθημα θεωρείται ότι δε διδάχθηκε." ακόμα " Με τους εσωτερικούς κανονισμούς των ΑΕΙ ορίζονται τα σχετικά με τη δυνατότητα οργάνωσης και λετουργίας θερινών εξαμήνων για ταχύρρυθμη διδασκαλία ή συμπλήρωση ύλης εξάμηνου." σύμφωνα με τον κανοηνισμό του αριστότελείου,εδώ (http://www.auth.gr/univ/calendar/index_el.html),"Το εκπαιδευτικό έργο κάθε ακαδημαϊκού έτους διαρθρώνεται σε δύο εξάμηνα σπουδών, στο χειμερινό και στο εαρινό, καθένα των οποίων περιλαμβάνει 13 εβδομάδες διδασκαλίας και δύο ή τρεις εβδομάδες εξετάσεων. άρα τελικά καταλήγουμε στο συμπέρασμα 13x(4/5)~11. 11 από τις 13 βδομαδες αυτό και πραγματικά αυτό το μέτρο μέχρι τώρα έσωζε εξάμηνα,γιατι με αργίες και τέτοια ποτέ δεν γινονταν 13 βδμαδες. το συμπέρασμα είναι ότι στην τελική,το κράτος παρεμβαίνει σε μια λειτουργία που καλώς ή κακώς ανήκε μέχρι σήμερα στην αρμοδιότητα των πανεπιστημίων. Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: civilos on June 24, 2006, 02:09:58 am Καμία διαφωνία με τα όσα λες. Εξάλλου δήλωσα από την αρχή ότι δεν συμφωνώ με την τιμή του ορίου (13 εβδομάδες) και ότι θα πρέπει αυτή να τροποποιηθεί. Αναγνώρισα απλώς την ανάγκη να υπάρχει αυτό το όριο και το γεγονός ότι εκ των πραγμάτων υπάρχει. Και δήλωσα την αντίθεσή μου στη λογική ότι ο σκοπός αυτού του μέτρου είναι να χτυπήσει τις καταλήψεις.
Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: emmanuel on June 24, 2006, 02:50:39 am απλά παιζει πολύ το τελευταιο μου σχολιο.το κρατος έχει ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΤΠΜΕΡΕΙΕΣ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟ.ειμαστε σε ενα ελευθερο πανεπιστημιο που ξερει πολυ καλυτερα τα προβληματα με τις ωρες.
Title: Re: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: Optima on June 24, 2006, 23:13:27 pm ΥΓ 1 ...αλλά το άρθρο 16 ..τα λέει όλα... οργάνωση μαθημάτων και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής (η διπλωματική ή πτυχιακή που πήγε?) σε ξένη γλώσσα....glam!!! (τι του λείπει του ψωριάρη...σκούφια με μαργαριτάρι...) ΥΓ4 Ωραίος νόμος πλαίσιο που πιάνει όλα τα γενικά θέματα της Ανώτατης Παιδείας... για άλλα δεν ξέρω αλλά οι λεπτομέρειες του πότε μια επιστημονική εργασία θεωρείται δημοσιευμένη και πότε όχι και πότε μετράει και πότε όχι στο βιογραφικό ενός υποψηφίου είναι χαρακτηριστικά γενικές και πλαισιωτικές.... ΥΓ1 :Εγώ πιστεύω πως κάτι τέτοιο θα άνοιγε πολύ τα πανεπιστήμιά μας στο εξωτερικό. Δηλαδή αν ήθελε να έρθει ένας Κινέζος ( τώρα που θα μας φάνε όπως λένε ;D) για να κάνει διδακτορικό στο Αριστοτελειάκι μας, γιατί να μην του δίνεται η δυνατότητα; Όσο για τα μαθήματα, δηλώνεται ότι η απόφαση για το αν θα γίνουν σε ξένη γλώσσα θα περνάει από τη Γενική Συνέλευση, οπότε αν δε θέλει το τμήμα δε γίνονται. Αν θέλει όμως , τότε μπορεί το πανεπιστήμιο να απευθύνεται σε κοινό και του εξωτερικού, οπότε αυτόματα είναι μια διαδικασία που μας φέρνει πιο κοντά με την Ευρώπη. ΥΓ4:Αυτό δεν είναι μια απαραίτητη διευκρίνιση,ούτως ώστε οι εξελίξεις των μελών ΔΕΠ νά έχουν όσο το δυνατόν αντικειμενικά κριτήριά; Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: civilos on June 25, 2006, 00:48:18 am Πιστεύω και εγώ πως η δυνατότητα χρήσης μίας ξένης γλώσσας στο πανεπιστήμιο είναι πολύ σημαντική, τόσο για το πανεπιστήμιο, γιατί αυτομάτως ανοίγεται για αυτό ένα ευρύτερο κοινό, όσο και για τους φοιτητές, οι οποίοι θα μπορέσουν να εξοικειωθούν στη χρήση μίας ξένης γλώσσας πάνω στο αντικείμενό τους. Οι δρόμοι που ανοίγονται είναι πολλοί. Αυτή τη στιγμή δυστυχώς υπάρχουν σχολές στις οποίες η ξένη γλώσσα απουσιάζει εντελώς από το πρόγραμμα σπουδών.
Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: cecs on June 25, 2006, 09:18:46 am Εμείς πλέον δεν κάνουμε καθόλου ξένη γλώσσα με το Κ.Π.Σ.
Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: civilos on June 25, 2006, 11:33:14 am Οι πολιτικοί μηχανικοί μαθαίνουν την αγγλική ορολογία όταν ο καθηγητής θυμηθεί να τη δώσει σε παρένθεση δίπλα στην ελληνική. Ολοκληρωμένη μέθοδος διδασκαλίας ;D ;D ;D
Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: Optima on June 25, 2006, 17:24:21 pm σεκσ πιστεύω στη σχολή μας κακώς καταργήθηκαν τα Αγγλικά - υπάρχουν πολλά παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώνουν φροντιστήρια κ η εκμάθηση της Αγγλικής είναι μια αναγκαιότητα στις μέρες μας. Άσε που θα περνάμε κ ένα μαθηματάκι λίιιγο πιο έυκολα απ' τα υπόλοιπα ;D
Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: cecs on June 25, 2006, 19:19:30 pm Κι εγώ το πιστεύω αυτό,όχι ότι με το πανεπιστημιακό μάθημα δε χρειάζονται φροντιστήρια βέβαια,ορολογία κάνουμε άλλωστε-ή μάλλον δεν κάνουμε για την ακρίβεια!
Civile,κι εμείς αυτή τη μέθοδο εφαρμόζουμε...! Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: Turambar on June 25, 2006, 20:09:53 pm Πάνω κάτω τα βασικά θεωρούνταν δεδομένα, οι εξετάσεις κυρίως είχαν ορολογία και θα ήταν πολύ δύσκολο για κάποιον που δεν έχει ήδη μια καλή γνώση. Βέβαια η Νίντζα που παρακολουθούσε κιόλας το μάθημα ίσως έχει μια άποψη παραπάνω επί του θέματος
Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: poly1 on June 25, 2006, 20:20:29 pm Aπό το μάθημα των Αγγλικών έμαθα πολλά (κι ας είχα από πριν καλή γνώση αγγλικών) .
Εννοείται οτι από ορολογιά μαθαίνεις βασικές έννοιες αλλά εξίσου χρήσιμες. Σε καμιά περίπτωση δε θα πρεπε να καταργηθούν τα αγγλικά. Επιπλέον καλό θα ήταν να κάναμε και γερμανικά.. παλαιότερα κάνανε νομίζω. Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: gpap on June 25, 2006, 20:51:51 pm Μια και άνοιξε κουβέντα για το θέμα των ξένων γλωσσών....
Στην πρόσφατη αναμόρφωση του ΠΣ οι ξένες γλώσσες καταργήθηκαν ως υποχρεωτικά μαθήματα και υπάρχουν πλέον με προαιρετική μορφή (κάτι σαν σεμινάρια ας πούμε) σε 3 εξάμηνα με περιεχόμενο την τεχνική ορολογία. Οι λόγοι αυτής της αλλαγής είναι δυο. 1. Θεωρείται ότι καθε φοιτήτρια ή φοιτητής (για να ακολουθήσω το τυπικό των υπουργικών προτάσεων) διαθέτει βασικές γνώσεις μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας αφού την έχει διδαχθεί για τουλάχιστον 6 χρόνια στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα έχει υποχρεωτικά διδαχθεί και άλλα 2(ή 3?) χρόνια μια δεύτερη γλώσσα υποχρεωτικά στο Γυμνάσιο αλλά αυτό είναι μια άλη ιστορία. 2. Σε ένα πρόγραμμα σπουδών που επιχειρεί να καλύψει σε αρκετή έκταση ένα κεντρικό και ενιαίο κορμό και να δώσει και κάποια ειδίκευση στα 4 τελευταία εξάμηνα, σε ένα πρόγραμμα που επιβάλλει 60 υποχρεωτικά και κατ'επιλογήν μαθήματα δεν υπάρχει χώρος για πρόσθετα υποχρεωτικά μαθήματα ξένων γλωσσών. Ομόφωνη ήταν και η αντίρρηση να βγουν κάποια από τα μαθήματα κορμού για να μπουν στη θέση τους μαθήματα ξένων γλωσσών. Συνεπώς οι ξγ μένουν με σεμιναριακή μορφή, θα πρότεινα να τις παρακολουθήσετε όλοι (γιατί όχι και μια δεύτερη ή τρίτη γλώσσα). Θα πρότεινα επίσης κάτι τέτοια αντικέιμενα να αποτελούν στόχο αιτημάτων να υπάρχουν και να εμπλουτίζονται ανεξάρτητα από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα σπουδών. Δεν χρειάζεται να εξεταστείς και να πάρεις βαθμό για να μάθεις 5 πράγματα για την ιστορία πχ του κινηματογράφου ή τη φιλοσοφία της επιστήμης. Ούτε είναι απαραίτητο τέτοια θέματα να έχουν εξαμηνιαίες διάρκειες αφού μπορούν να καλυφθούν από κύκλους διαλέξεων...συνεπώς... Και με την ευκαιρία να δώσω και 2 απαντήσεις στην Optima. Και σήμερα υπάρχει η δυνατότητα μια εργασία (πχ διπλωματική ή διδακτορικό ή ακόμη και θέμα) να γίνει σε ξένη γλώσσα κάτω από συγκεκριμένες τυπικές προϋποθέσεις (έγκριση από τομέα και τμήμα). Ετσι γίνετια όταν έρχονται φοιτητές Erasmus και κάνουν διπλωματική, οταν δικοί μας φοιτητές κάνουν διπλωματικές σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού και τις παρουσιάζουν εδώ και όταν κάποιος (πχ που θέλει να συνεχίσει για μεταπτυχιακά) ζητήσει να κάνιε πχ διπλωματική στα Αγγλικά. Πρόσφατα σκεφτήκαμε στον Τομέα μας, κάποιες εργασίες φοιτητικές που γίνονται στα ΣΗΕ Ι και παρουσιάζονται σε ειδική ημερίδα να είναι δυνατό να γίνονται και ν απαρουσιάζονται στα Αγγλικά, εφόσον το θέλουν οι φοιτητές που την εκπονούν. Αρα τέτοια πράγματα γίνονται στο σημερινό, ελεεινό και άχρηστο πανεπιστήμιο και δε χρειάζεται κοτζαμ νόμος πλαίσιο για να μας πει να τα ..κάνουμε... Το να γίνονται μαθήματα στα Αγγλικά το θεωρώ αντιδεοντολογικό γι αελληνικό πανεπιστήμιο. Οπως ο φοιτητής που πάει με Εrasmus για 6 μήνες Βαρκελώνη είναι υποχρεωμένος να μάθει ! πρόσεξε εδώ! Καταλανικά όχι Ισπανικά!! το να υποχρεώνουμε τον αλλοδαπό φοιτητή πλήρους φοίτησης να μάθει ελληνικά (και όχι Ποντιακά ή Κρητικά) είναι νομίζω στοιχειώδες δικαίωμα. Και βέβαια σαν φιλόξενοι ελληνες είναι βέβαιο ότι εξαντλούμε τα όρια των διευκολύνσεων για τους περιστασιακούς φοιτητές που έρχονται εδώ (μέχρι που τους κοιμίζουμε στα γραφεία γιατί δεν είχαν λεφτά για ενοίκιο, τους κάνουμε ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών γιατί δεν ξέρουν .. Αγγλικά και δεν συμμαζεύεται.. Σε σχέση με τις κρίσεις των μελών ΔΕΠ σαφώς και οι δημοσιεύσεις αποτελούν το βασικό (και σε ορισμένες περιπτώσεις και το μοναδικό) στοιχείο αξιολόγησης. Δεν χρειάζεται όμως να μπει ειδικό άρθρο στο ν. Πλαίσιο των ΑΕΙ που να λέει πότε μετράει μια δημοσίευση και σε ποιά περιοδικά ..έλεος..σε κρετίνους απευθύνεται? Φυσικά και όχι. Απλά η καχυποψία στους μανδαρίνους του Υπουργείου για τα μέλη ΔΕΠ και αντίστροφα είναι τόσο μεγάλη που δεν επιτρέπει σε κανέναν να δει δάσος πέρα από το πρώτο δένδρο. Δυστυχώς όμως έτσι θεσμικά πλαίσια δε στηνονται, ούτε καν νόμοι ρυθμιστικοί. Και όσο πιο γρήγορα το καταλάβουν αυτό εκείνοι που έχουν το μαχαίρι και κόβουν το καρπούζι τόσο περισσότερες ελπίδες μπορεί να έχει το ελληνικό πανεπιστήμιο. Αλλιώς ....όπως άντεξε η ελληνική παιδεία 400 χρόνια τουρκοκρατίας ελπίζω να αντέξει και μια ακόμη επίθεση νεοβαρβάρων... Γρηγόρης Παπαγιάννης Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: sminias_hlektromhxanikos on June 26, 2006, 00:58:04 am Πάντως πρέπει να συμμαζευτεί λιγάκι το καθεστώς εκλογής μέλους ΔΕΠ. Όταν βλέπω προκύρηξη για κάλυψη θέσης Δ.Ε.Π. στο γνωστικό αντικείμενο "Πετάλωμα ψύλλου συνομοταξίας psilous pidikoulous σε θερμοκρασίες 27 βαθμών κελσίου με ειδικές οπτοηλεκτρονικές διατάξεις" κάτι μου λέει πως η θέση είναι πολύ μιλημένη, και κομμένη και ραμμένη στα μέτρα ενός και μοναδικού υποψηφίου...
Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: emmanuel on June 26, 2006, 02:58:32 am σε σεμιναριακή μορφή ακούγεται όντως ελκυστικό κύριε παπαγιάννη,αλλά πραγματικά όταν το πρόγραμμα είναι γεμάτο,και ιγα να είμαστε ρεαλιστές,πρέπει α είναι κάποιος "σεμιναριατζής"για να πάει π.χ τη μοναδική παρασκευή που έχει ελευθερη πρωι και να στηθεί 3 ώρες κάθε βδομάδα...
Title: Απ: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: gpap on June 26, 2006, 08:36:24 am Quote σε σεμιναριακή μορφή ακούγεται όντως ελκυστικό κύριε παπαγιάννη,αλλά πραγματικά όταν το πρόγραμμα είναι γεμάτο,και ιγα να είμαστε ρεαλιστές,πρέπει α είναι κάποιος "σεμιναριατζής"για να πάει π.χ τη μοναδική παρασκευή που έχει ελευθερη πρωι και να στηθεί 3 ώρες κάθε βδομάδα... Το πρόγραμμα του καθένα γεμίζει και αδειάζει με πράγματα που αυτός ενδιαφέρεται να κάνει. Ξεχάστε για λίγο τη μαθητική νοοτροπία και τις άκριτες παρακολουθήσεις των 8-10 ωρών την ημέρα. Ας γίνουν όλα λίγο πιο ουσιαστικά. Μια προσπάθεια θα σας πείσει ότι τα πράγματα είναι ευκολότερα από όσο ακούγεται.. Quote Πάντως πρέπει να συμμαζευτεί λιγάκι το καθεστώς εκλογής μέλους ΔΕΠ. Όταν βλέπω προκύρηξη για κάλυψη θέσης Δ.Ε.Π. στο γνωστικό αντικείμενο "Πετάλωμα ψύλλου συνομοταξίας psilous p idikoulous σε θερμοκρασίες 27 βαθμών κελσίου με ειδικές οπτοηλεκτρονικές διατάξεις" κάτι μου λέει πως η θέση είναι πολύ μιλημένη, και κομμένη και ραμμένη στα μέτρα ενός και μοναδικού υποψηφίου.. Δε διαφωνώ, τέτοια φαινόμενα υπάρχουν και θα υπάρχουν..πιστεύεις ότι μια διάταξη σαν τη συγκεκριμένη σε ένα νομοσχέδιο όπως το περιβόητο θα αλλάξει τα πράγματα? Εγώ είμαι βέβαιο ότι δεν θα αλλάξει τίποτε στο συγκεκριμένο τομέα....Ασε που μερικές φορές (πέρα από τα απαγορευτικά σούρτα φέρτα των εκλεκτόρων) μερίκοι υποψήφιοι θα αισθάνονται ευτυχέστεροι με εκλεκτορικά που συμμετέχουν επιστημονικά κολλητοί κατά το 1/3 παρά διάφοροι 'συν'άδελφοι' με τους οποίους έχουν επανειλημμένα 'σκοτωθεί' μέσα στο Τμήμα τους.... ΓΠ Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: 4Dcube on June 26, 2006, 10:31:42 am Quote σε σεμιναριακή μορφή ακούγεται όντως ελκυστικό κύριε παπαγιάννη,αλλά πραγματικά όταν το πρόγραμμα είναι γεμάτο,και ιγα να είμαστε ρεαλιστές,πρέπει α είναι κάποιος "σεμιναριατζής"για να πάει π.χ τη μοναδική παρασκευή που έχει ελευθερη πρωι και να στηθεί 3 ώρες κάθε βδομάδα... Το πρόγραμμα του καθένα γεμίζει και αδειάζει με πράγματα που αυτός ενδιαφέρεται να κάνει. Ξεχάστε για λίγο τη μαθητική νοοτροπία και τις άκριτες παρακολουθήσεις των 8-10 ωρών την ημέρα. Ας γίνουν όλα λίγο πιο ουσιαστικά. Μια προσπάθεια θα σας πείσει ότι τα πράγματα είναι ευκολότερα από όσο ακούγεται.. Το ότι κάποιος παρακολουθεί κάτι, καλό είναι να το κάνει από ενδιαφέρον. Να πω και τη δική μου εμπειρία, όταν παρακολούθησα σεμιναριακά τα αγγλικά ΙΙ στο δεύτερο εξάμηνο. Κατέχω profficiency στα αγγλικά και έχω τακτικά επαφή (καθημερινά σχεδόν). Οι περισσότερες λέξεις που συναντούσαμε δεν ήταν ορολογία, αλλά "δύσκολες", δλδ επιπέδου προφίσιενσι. Δεδομένου ότι πολλοί ήταν εκείνοι που είχαν επίπεδο FC στα αγγλικά, μάλλον αναλωνόμασταν σε φιλολογικές αναζητήσεις. Ωστόσο, δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Γιατί αν μη τι άλλο, μια επανάληψη δεν έβλαψε ποτέ κανέναν :) Το πρόβλημα είναι ότι συναντούσαμε όρους τους οποίους θα μανθαίναμε στα Ηλεκτρικά Κυκλώματα του άλλου εξαμήνου! Και ήταν αρκετά σπαστικό καθώς το διδακτικό φυλλάδιο είχε και κάποιες επιστημονικές ασκήσεις αλλά εμείς δεν είχαμε τις κατάλληλες γνώσεις (2ο εξάμηνο) για να τις λύσουμε! Και μας έδινε η καθηγήτρια κατευθείαν τις λύσεις :( Αφήστετ που όταν χρειαζόμασταν επεξήγηση σε κάποιον όρο, η εν λόγω κυρία δεν μπορούσε να μας απαντήσει (καθότι φιλόλογος, πολύ λογικό). Αυτοί ήταν και οι λόγοι που με έκαναν να μη ξαναδηλώσω το μάθημα... Γιατί στην τελική ανάλυση, νομίζω είναι πιο ευχάριστο να καταλαβαίνεις τους όρους από το περιεχόμενο, καθώς διαβάζεις το ξενόγλωσσο βιβλίο, παρά να προσπαθείς να τους αποστηθίζεις από πριν, σε άσχετη φάση. Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: sminias_hlektromhxanikos on June 26, 2006, 14:20:21 pm Για την εκλογή μέλους ΔΕΠ, και την περαιτέρω εξελιξή του, πρέπει να υπάρξει μια σοβαρή πρόταση. Αλλά αυτό δεν γίνεται από την μια στιγμή στην άλλη!
Title: Re: Ευθεία επίθεση κατά των ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ Post by: Turambar on December 14, 2010, 02:39:31 am Καλά ο Σανονίδης στη λίστα τα είπε πολύ καλά. Δεν μπήκαν στον κόπο οι άνθρωποι να κάνουν μια ανάγνωση στο ..πόνημα? Τι θα πει 'τουλάχιστον 13 εβδομάδες' ?? Δηλαδή το μέγιστο πόσο θα είναι ..43??? Με απόφαση της Συγκλήτου και μετά από πρόταση της ΓΣ του Τμήματος επιτρέπεται παράταση της διάρκειας του εξαμήνου μξέχρι 4 εβδομάδες προκειμένου να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος ελάχιστος αριθμός εβδομάδων διδασκαλίας.... Αν λοιπόν το ελάχιστο είναι 13... και δεν συμπληρωθεί (συνήθως κάνουμε 11-12 βδομάδες στα πιο παραγωγικά εξάμηνα) θα πάρουμε και κανά 2-3 βδομάδες παράταση στο εξάμηνο...... Καλά στο Υπουργείο ημερολόγια δεν έχουν? Να τους στείλω ένα από την ενορία μου...(έχει και τις γιορτές μέσα). Γρηγόρης Παπαγιάνννης ΥΓ 1 ...αλλά το άρθρο 16 ..τα λέει όλα... οργάνωση μαθημάτων και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής (η διπλωματική ή πτυχιακή που πήγε?) σε ξένη γλώσσα....glam!!! (τι του λείπει του ψωριάρη...σκούφια με μαργαριτάρι...) ΥΓ2 Τα Ποντιακά είναι ξένη γλώσσα?? ΥΓ3 Ρε μας δουλεύουν........ ΥΓ4 Ωραίος νόμος πλαίσιο που πιάνει όλα τα γενικά θέματα της Ανώτατης Παιδείας... για άλλα δεν ξέρω αλλά οι λεπτομέρειες του πότε μια επιστημονική εργασία θεωρείται δημοσιευμένη και πότε όχι και πότε μετράει και πότε όχι στο βιογραφικό ενός υποψηφίου είναι χαρακτηριστικά γενικές και πλαισιωτικές.... ΥΓ4. Όχι δεν μας λέει τι χρώμα ρούχα θα πρέπει να φοράμε όταν θα μπαίνουμε για μάθημα... |