Title: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Mr K on October 22, 2013, 13:06:24 pm Ας κάνω το ποδαρικό. :D :D
Δεν καταλαβαινω την χρησιμοτητα του δευτερου ορισματος board στην συνάρτηση getNextMove. Βεβαια μιας και μου πετάει error ολο και κάποια χρησιμοτητα θα έχει :P Καμιά ιδέα; -------------------------------------------------------------------- Συζήτηση και απορίες περί της πρώτης εργασίας. Μιας και αφορά σοβαρά πολύ κόσμο, καλό είναι να αποφευχθούν τα πολύ άσχετα σχόλια και η συζήτηση να περιοριστεί σε θέματα άμεσης σχέσης με την εργασία. Εκ του συντονισμού Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 02, 2013, 20:24:21 pm Δεν καταλαβαινω την χρησιμοτητα του δευτερου ορισματος board στην συνάρτηση getNextMove. Βεβαια μιας και μου πετάει error ολο και κάποια χρησιμοτητα θα έχει :P Καμιά ιδέα; Και εγώ έτσι όπως το βλέπω, δεν πρέπει να έχει κάποια χρησιμότητα σε αυτήν τη φάση. Ίσως αργότερα να κάνουμε κάποια τροποίηση που να απατεί να έχουμε και το board? :???: Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Eragon on November 02, 2013, 21:19:32 pm Δεν καταλαβαινω την χρησιμοτητα του δευτερου ορισματος board στην συνάρτηση getNextMove. Βεβαια μιας και μου πετάει error ολο και κάποια χρησιμοτητα θα έχει :P Καμιά ιδέα; Και εγώ έτσι όπως το βλέπω, δεν πρέπει να έχει κάποια χρησιμότητα σε αυτήν τη φάση. Ίσως αργότερα να κάνουμε κάποια τροποίηση που να απατεί να έχουμε και το board? :???: Λογικά η συνάρτηση getNextMove θα υλοποιει αργότερα τη στρατηγική του παίκτη,η οποία για να είναι "ενδιαφέρουσα" και όχι τυχαία,όπως στην πρώτη εργασία,θα πρέπει ο παίκτης να εκμεταλλεύεται το configuration του board... Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Mr K on November 03, 2013, 12:14:46 pm Απο οτι με εξηγησε ενα παιδι, το πρώτο κομματι ειναι random αλγοριθμος , το δεύτερο ειναι βλέπουμε την καλύτερη κίνηση και αποφασίζουμε, και το τριτο βλεπουμε την καλύτερη κινηση μας και του αντιπάλου και πράττουμε
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: thanospr on November 04, 2013, 22:16:03 pm java.lang.NoSuchMethodException: gr.auth.ee.dsproject.crush.player.RandomPlayer.<init>(java.lang.Integer)
at java.lang.Class.getConstructor0(Unknown Source) at java.lang.Class.getConstructor(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:339) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) java.lang.NoSuchMethodException: gr.auth.ee.dsproject.crush.player.RandomPlayer.<init>(java.lang.Integer) at java.lang.Class.getConstructor0(Unknown Source) at java.lang.Class.getConstructor(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:369) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Exception in thread "Thread-2" java.lang.NullPointerException at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:391) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Εμενα ενω τρεχει αν και εχει μερικα warnings μετα μολις παταω play μου κρασαρει και μου πεταει αυτα.Εχετε ιδεα τι μπορει να φταει; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 04, 2013, 22:22:29 pm java.lang.NoSuchMethodException: gr.auth.ee.dsproject.crush.player.RandomPlayer.<init>(java.lang.Integer) at java.lang.Class.getConstructor0(Unknown Source) at java.lang.Class.getConstructor(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:339) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) java.lang.NoSuchMethodException: gr.auth.ee.dsproject.crush.player.RandomPlayer.<init>(java.lang.Integer) at java.lang.Class.getConstructor0(Unknown Source) at java.lang.Class.getConstructor(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:369) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Exception in thread "Thread-2" java.lang.NullPointerException at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:391) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Εμενα ενω τρεχει αν και εχει μερικα warnings μετα μολις παταω play μου κρασαρει και μου πεταει αυτα.Εχετε ιδεα τι μπορει να φταει; Έχεις κάνει constructor και get/set συναρτήσεις για την κλάση RandomPlayer, ε? Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: L on November 04, 2013, 22:39:46 pm και το τριτο βλεπουμε την καλύτερη κινηση μας και του αντιπάλου και πράττουμε Ποιο troll στο είπε αυτό; :P :P Δεντράκι θα έχει στην τρίτη (minmax αλγόριθμο) και θα βλέπετε "στο μέλλον"... (ωραία πράματα) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: octane on November 04, 2013, 23:00:24 pm java.lang.NoSuchMethodException: gr.auth.ee.dsproject.crush.player.RandomPlayer.<init>(java.lang.Integer) at java.lang.Class.getConstructor0(Unknown Source) at java.lang.Class.getConstructor(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:339) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) java.lang.NoSuchMethodException: gr.auth.ee.dsproject.crush.player.RandomPlayer.<init>(java.lang.Integer) at java.lang.Class.getConstructor0(Unknown Source) at java.lang.Class.getConstructor(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:369) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Exception in thread "Thread-2" java.lang.NullPointerException at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:391) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Εμενα ενω τρεχει αν και εχει μερικα warnings μετα μολις παταω play μου κρασαρει και μου πεταει αυτα.Εχετε ιδεα τι μπορει να φταει; Δοκίμασε να βάλεις πριν τον constructor τον προσδιοριστή public . ( public Tile(......) {....... ) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: thanospr on November 05, 2013, 20:33:45 pm Τελικα δεν ειχα βαλει public στους constructors.Τωρα τρεχει κανονικα.Ευχαριστω πολυ
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: MARIOS on November 06, 2013, 05:42:04 am Παιδια παιζει καποιος να μπορει να μου πει πως ακριβως λυνεται το c κομματι της δευτερης ασκησης που ζητειται?μετα τους contstructors και τα get/set υπαρχει χαος.
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 06, 2013, 15:29:15 pm Παιδια παιζει καποιος να μπορει να μου πει πως ακριβως λυνεται το c κομματι της δευτερης ασκησης που ζητειται?μετα τους contstructors και τα get/set υπαρχει χαος. Αρχικά πρέπει να καταλάβεις τι περιέχει η ArrayList<int[]> availableMoves, τι μορφή πρέπει να έχει ο 1x4 array που θα πρέπει να επιστρέψεις και να σκεφτείς γενικά πως θα σχημάτιζες αυτόν τον πίνακα. Εσύ σε ποιο από αυτά τα βήματα προβληματίζεσαι; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: alexpaxi on November 06, 2013, 17:28:55 pm εγω σε ολα αυτα εχω προβλημα..ειδα πως δηλωνω πινακα 1Χ3 και ειδα και πως να κανω random επιλογη κινησης..αλλα δεν ξερω τι μορφη να εχει ο array ουτε πως ακριβως να τον σχηματισω.. :(
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: MARIOS on November 06, 2013, 17:46:38 pm Παιδια παιζει καποιος να μπορει να μου πει πως ακριβως λυνεται το c κομματι της δευτερης ασκησης που ζητειται?μετα τους contstructors και τα get/set υπαρχει χαος. Αρχικά πρέπει να καταλάβεις τι περιέχει η ArrayList<int[]> availableMoves, τι μορφή πρέπει να έχει ο 1x4 array που θα πρέπει να επιστρέψεις και να σκεφτείς γενικά πως θα σχημάτιζες αυτόν τον πίνακα. Εσύ σε ποιο από αυτά τα βήματα προβληματίζεσαι; Εγώ ρε παλικάρι το έχω περάσει το μάθημα χρόνια τώρα...το τι παίχτηκε και έχει πόστ μου εδώ... δεν έχω ιδέα :D :???: Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 06, 2013, 18:14:48 pm εγω σε ολα αυτα εχω προβλημα..ειδα πως δηλωνω πινακα 1Χ3 και ειδα και πως να κανω random επιλογη κινησης..αλλα δεν ξερω τι μορφη να εχει ο array ουτε πως ακριβως να τον σχηματισω.. :( Θα ορίσεις έναν 1x4 πίνακα, του οποίου τα δύο πρώτα στοιχεία είναι η θέση που θα γίνει η κίνηση (τις συντεταγμένες θα τις πάρεις από την κίνηση που θα πάρεις τυχαία, από τις διαθέσιμες). Έπειτα, ανάλογα με την κατεύθυνση, θα υπολογίσεις τις δύο επόμενες συντεταγμένες του 1x4 πίνακα. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: alexpaxi on November 06, 2013, 18:23:47 pm θα ηταν ευκολο αν γινεται να εγραφες τον κωδικα για το συγκεκριμενο κομματι?γιατι ορισα πινακα 1Χ4 αλλα κολλησα στο πως να περασω τις συντεταγμενες μεσα απο τις διαθεσιμες κινησεις που υπαρχουν.thanks παντως για ολα αυτα
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 06, 2013, 18:26:26 pm θα ηταν ευκολο αν γινεται να εγραφες τον κωδικα για το συγκεκριμενο κομματι?γιατι ορισα πινακα 1Χ4 αλλα κολλησα στο πως να περασω τις συντεταγμενες μεσα απο τις διαθεσιμες κινησεις που υπαρχουν.thanks παντως για ολα αυτα Έτοιμο κώδικα δε μπορώ να δώσω. Αλλά δε μιλάμε για κάτι πολύπλοκο, έχεις έναν 1x4 πίνακα και έναν 1x3. Τα δύο πρώτα του 1x4 θα πρέπει να ταυτίζονται με του 1x3 και τα άλλα δύο θα προκύπτουν από τα δύο πρώτα του 1x3 ανάλογα με την κατεύθυνση της κίνσης (UP, DOWN, LEFT, RIGHT), και η οποία αποθηκεύεται στο τρίτο στοιχείο του 1x3 πίνακα. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: RFed the King on November 07, 2013, 15:28:59 pm Ερωτηση sos:
Πρεπει να δωσουμε στις συναρτησεις set και τις τιμες του καθε πινακα?(εχω κανει πινακες τα color,id) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Fcoriolis on November 07, 2013, 16:26:26 pm Ερωτηση sos: Μεταβλητές είναι αυστηρά γιατί το λέει η εκφώνηση!Πρεπει να δωσουμε στις συναρτησεις set και τις τιμες του καθε πινακα?(εχω κανει πινακες τα color,id) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: RFed the King on November 07, 2013, 16:36:58 pm Ερωτηση sos: Μεταβλητές είναι αυστηρά γιατί το λέει η εκφώνηση!Πρεπει να δωσουμε στις συναρτησεις set και τις τιμες του καθε πινακα?(εχω κανει πινακες τα color,id) Επισης με την id στην Tile τι θα γινει?Πως θα ξερω οτι ειναι μοναδικο το ονομα της? Ολα αυτα οριζονται στη main? Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Fcoriolis on November 07, 2013, 16:54:49 pm Ερωτηση sos: Μεταβλητές είναι αυστηρά γιατί το λέει η εκφώνηση!Πρεπει να δωσουμε στις συναρτησεις set και τις τιμες του καθε πινακα?(εχω κανει πινακες τα color,id) Επισης με την id στην Tile τι θα γινει?Πως θα ξερω οτι ειναι μοναδικο το ονομα της? Ολα αυτα οριζονται στη main? Γενικά στο πρόγραμμα δεν χρειάζεται να ελέγχεις πράγματα εκτός αν στο λέει(προς το παρόν) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: RFed the King on November 07, 2013, 16:58:15 pm Εσύ κάνε ότι ακριβώς λέει η εκφώνηση, δηλαδή τιμές δίνονται ήδη ή θα δώσουμε στην επόμενη εργασία. Γενικά στο πρόγραμμα δεν χρειάζεται να ελέγχεις πράγματα εκτός αν στο λέει(προς το παρόν) Ωραια δηλαδη ολη η δουλεια που εχω να κανω ειναι στη συναρτηση(στην οποια δεν ξερω τι να κανω ^seestars^ :P ) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Fcoriolis on November 07, 2013, 17:07:41 pm Ωραια δηλαδη ολη η δουλεια που εχω να κανω ειναι στη συναρτηση(στην οποια δεν ξερω τι να κανω ^seestars^ :P ) Γενικά στη συνάρτηση θέλει τυχαία να παίρνεις μια θέση και τον προορισμό και να βγάζεις την καινούργια! Αν κολλάς στη συνάρτηση ρώτα ελεύθερα. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: torino on November 07, 2013, 22:53:06 pm Να κάνω μια απλή ερώτηση.. Η κίνηση που θα γίνεται θα πρέπει οπωσδήποτε να σχηματίζει 3άδα, 4άδα ή 5άδα, ή θα είναι μια τυχαία κίνηση με οποιδήποτε τετράγωνο από όλη την οθόνη;
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 07, 2013, 23:04:47 pm Να κάνω μια απλή ερώτηση.. Η κίνηση που θα γίνεται θα πρέπει οπωσδήποτε να σχηματίζει 3άδα, 4άδα ή 5άδα, ή θα είναι μια τυχαία κίνηση με οποιδήποτε τετράγωνο από όλη την οθόνη; Η λίστα availableMoves (που θα δίνεται σαν όρισμα στη συνάρτηση που καλέισαι να γράψεις) περιέχει κινήσεις που πάντα σχηματίζουν κάποιο συνδυασμό. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: torino on November 07, 2013, 23:12:17 pm Να κάνω μια απλή ερώτηση.. Η κίνηση που θα γίνεται θα πρέπει οπωσδήποτε να σχηματίζει 3άδα, 4άδα ή 5άδα, ή θα είναι μια τυχαία κίνηση με οποιδήποτε τετράγωνο από όλη την οθόνη; Η λίστα availableMoves (που θα δίνεται σαν όρισμα στη συνάρτηση που καλέισαι να γράψεις) περιέχει κινήσεις που πάντα σχηματίζουν κάποιο συνδυασμό. Την λίστα αυτή θα πρέπει να την δημιουργήσω εγώ ή δημιουργείται από τον έτοιμο κώδικα; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 07, 2013, 23:14:24 pm Να κάνω μια απλή ερώτηση.. Η κίνηση που θα γίνεται θα πρέπει οπωσδήποτε να σχηματίζει 3άδα, 4άδα ή 5άδα, ή θα είναι μια τυχαία κίνηση με οποιδήποτε τετράγωνο από όλη την οθόνη; Η λίστα availableMoves (που θα δίνεται σαν όρισμα στη συνάρτηση που καλέισαι να γράψεις) περιέχει κινήσεις που πάντα σχηματίζουν κάποιο συνδυασμό. Την λίστα αυτή θα πρέπει να την δημιουργήσω εγώ ή δημιουργείται από τον έτοιμο κώδικα; Η λίστα θα δίνεται έτοιμη, ως όρισμα, στη συνάρτηση που καλείσαι να γράψεις. Εσύ απλά θα την χειριστείς καταλλήλως. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: torino on November 07, 2013, 23:35:54 pm Ωραία, ευχαριστώ!
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: arisfili on November 12, 2013, 20:25:57 pm παιδιά η μεταβλητή index παίρνει τυχαία τιμή μέσω μιας random;
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 12, 2013, 22:08:16 pm παιδιά η μεταβλητή index παίρνει τυχαία τιμή μέσω μιας random; Ναι, θα πρέπει να διαλέγεις τυχαία μια ακέραια τιμή (που θα αντιστοιχεί στην τυχαία θέση που θα διαλέξεις). Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: arisfili on November 12, 2013, 22:19:06 pm ο πίνακας available moves θα περιέχει τις συντεταγμένες των διαθέσιμων θέσεων;
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 12, 2013, 22:24:53 pm ο πίνακας available moves θα περιέχει τις συντεταγμένες των διαθέσιμων θέσεων; Περιέχει 1x3 πίνακες, τα δύο πρώτα στοιχεία των οποίων περιέχουν τις συντεταγμένες της συγκεκριμένης διαθέσιμης κίνησης. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: arisfili on November 12, 2013, 22:25:50 pm οκ,ευχαριστώ
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: xetamon on November 12, 2013, 22:49:58 pm Και το 3ο στοιχείο των πινάκων τι θα περιέχει??
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 13, 2013, 00:11:22 am Και το 3ο στοιχείο των πινάκων τι θα περιέχει?? Την κατεύθυνση (UP, DOWN, LEFT, RIGHT) προς την οποία θα γίνει η κίνηση (σε σχέση με τη θέση που ορίζουν τα δύο προηγούμενα στοιχεία). Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: 020400e on November 13, 2013, 01:21:27 am Ρε παιδιά, ο ρόλος του index στην getRandomMove() ποιός είναι?
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 13, 2013, 02:05:36 am Ρε παιδιά, ο ρόλος του index στην getRandomMove() ποιός είναι? Στην getRandomMove δίνεις μια λίστα και ένα index, και σου επιστρέφει ότι περιέχει η λίστα στη θέση index. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: mparmpas on November 13, 2013, 12:37:06 pm Ρε παιδιά, ο ρόλος του index στην getRandomMove() ποιός είναι? Στην getRandomMove δίνεις μια λίστα και ένα index, και σου επιστρέφει ότι περιέχει η λίστα στη θέση index. Την λιστα αυτη που θα δωσουμε ως ορισμα που τη ξερουμε;ειναι ετοιμη φτιαγμενη σε καποιο σημειο του προτζεκτ ή πρεπει να την φτιαξουμε εμεις; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 13, 2013, 15:17:37 pm Ρε παιδιά, ο ρόλος του index στην getRandomMove() ποιός είναι? Στην getRandomMove δίνεις μια λίστα και ένα index, και σου επιστρέφει ότι περιέχει η λίστα στη θέση index. Την λιστα αυτη που θα δωσουμε ως ορισμα που τη ξερουμε;ειναι ετοιμη φτιαγμενη σε καποιο σημειο του προτζεκτ ή πρεπει να την φτιαξουμε εμεις; Δε θα ασχοληθείς με τη δημιουργία της λίστας, εσύ τη δέχεσαι έτοιμη ως όρισμα στη συνάρτηση που καλείσαι να γράψεις. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: mparmpas on November 14, 2013, 01:27:15 am Η συναρτηση moves.size() που πρεπει να χρησιμοποιηθει;
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 14, 2013, 01:41:46 am Η συναρτηση moves.size() που πρεπει να χρησιμοποιηθει; Όπως λέει και το .pdf με την εκφώνηση, θα χρησιμοποιηθεί μέσα στη συνάρτηση getNextMove για να υπολογίσεις το μέγεθος της λίστας που δέχεται ως όρισμα η συνάρτηση. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: anchelon on November 14, 2013, 13:43:45 pm Μία ερώτηση! Στο πρώτο ερώτημα(constructor της tile) τι είδους αντιστοίχηση απαιτείται??έχει σχέση με την κλάση CrushUtilities?κ αν ναι πως γίνεται αυτή η αντιστοίχηση?δεν το κάνει σαφές νομίζω η εκφώνηση.Ευχαριστώ :)
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: anchelon on November 14, 2013, 16:34:58 pm plzz ένα help με τον 1ο constructor!έχω κολλήσει με την αρχικοποίηση... :'(
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 14, 2013, 16:51:59 pm Τι εννοείς; Η κλάση tile έχει τον απλούστερο constructor που μπορεί να υπάρξει. Έχεις 5 ορίσματα και 5 μεταβλητές στην κλάση και μετά βάζεις μια μεταβλητή τής κλάσης ίση με μια μεταβλητή από τα ορίσματα κ.ο.κ.
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: anchelon on November 14, 2013, 16:59:43 pm Τι εννοείς; Η κλάση tile έχει τον απλούστερο constructor που μπορεί να υπάρξει. Έχεις 5 ορίσματα και 5 μεταβλητές στην κλάση και μετά βάζεις μια μεταβλητή τής κλάσης ίση με μια μεταβλητή από τα ορίσματα κ.ο.κ. ααα αυτό το τόσο απλό??εγώ νόμιζα ότι οι μεταβλητές της κλάσης πρέπει να παίρνουν προδιαγεγραμμένες τιμές από την κλάση crush utillities!!pwwwww................ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνηση! :)Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Schro on November 15, 2013, 00:44:28 am Στο pdf λεει οτι νικητης ειναι ο παικτης που θα συγκεντρωσει πρωτος 200 ζαχαρωτα. Εμενα το προγραμμα μου τρεχει αλλα σταματει οταν καποιος απο τους δυο παικτες φτασει στα 300 ζαχαρωτα. Πρεπει να βαλω καποιον περιορισμο εγω για το Score;
Επισης χρησιμοποιησατε πουθενα το NUMBER_OF_ROWS και NUMBER_OF_COLUMNS; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 15, 2013, 00:58:52 am Επισης χρησιμοποιησατε πουθενα το NUMBER_OF_ROWS και NUMBER_OF_COLUMNS; ΌχιΠρεπει να βαλω καποιον περιορισμο εγω για το Score; ΌχιΝομίζω έχει κάποια "προβλήματα" ο κώδικάς του παιχνιδιού (όχι το δικό σου κομμάτι). Η βαθμολογία ούτως ή άλλως δεν πρέπει να επηρεάζεται από το κομμάτι που γράφουμε εμείς. Τα NUMBER_OF_ROWS και NUMBER_OF_COLUMNS έχουν και αυτά κάποιο πρόβλημα (το ένα ισούται με 10 και το άλλο με 20, ενώ θα 'πρεπε να ισούνται και τα 2 με 20, όπως αναφέρει και η εκφώνηση, και όπως παρατηρούμε και στο παιχνίδι άλλωστε). Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Schro on November 15, 2013, 01:02:56 am Οκεικ. Σ'ευχαριστω πολυ! :)
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: aekmetso on November 15, 2013, 14:50:53 pm Έχω κάνει όλο τον κώδικα και στο τέλος μου βγάζει error για το Board board.Για την ακρίβεια βγάζει "Board cannot be resolved to a type".Καμμιά βοήθεια?
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 15, 2013, 15:14:14 pm Έχω κάνει όλο τον κώδικα και στο τέλος μου βγάζει error για το Board board.Για την ακρίβεια βγάζει "Board cannot be resolved to a type".Καμμιά βοήθεια? Πρέπει να κάνεις import την αντίστοιχη κλάση. Πιο απλά, κάνε hover τον cursor πάνω από το σημείο του κώδικα που είναι κοκκινισμένος και βγάζει το error (χωρίς να κάνεις click) και ο Eclipse θα σου προσφέρει αντίστοιχη διόρθωση για το error. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: lakis on November 15, 2013, 15:48:04 pm exomag δε σε πιάνω 8)) έχω και γω το ίδιο error για την board αλλά και για την arraylist
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 15, 2013, 15:57:07 pm import java.util.ArrayList; και import gr.auth.ee.dsproject.crush.board.Board; στην αρχή του αρχείου.
To Eclipse εντοπίζει αμέσως το πρόβλημα που υπάρχει και προσφέρει λύσεις, αν απλώς μετακινήσετε τον κέρσορα πάνω στην έκφραση που σας βγάζει σφάλμα. Δοκίμασε το, θα δεις ότι προτείνει αυτές τις 2 εντολές ως λύσεις. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: lakis on November 15, 2013, 16:14:46 pm tnx....μου βγάζει ένα error τώρα
Τhe method getRandomMove(ArrayList<int[]>,int) is undefined for the type RandomPlayer ξέρεις πως την δηλώνω για την randomplayer? Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 15, 2013, 16:38:12 pm tnx....μου βγάζει ένα error τώρα Τhe method getRandomMove(ArrayList<int[]>,int) is undefined for the type RandomPlayer ξέρεις πως την δηλώνω για την randomplayer? Η συνάρτηση getRandomMove πρέπει να χρησιμοποιείται ως συνάρτηση-μέλος της κλάσης CrushUtilities. Μηπως χρησιμοποίησες κάπου μέσα στον κώδικα που έγραψες τη συνάρτηση με αντικείμενο διαφορετικού τύπου ως πρόθεμα? (Αν θες να την χρησιμοποιείς, θα πρέπει πάντα να γράφεις CrushUtilities.getRandomMove(...)). Το λάθος που λογικά έκανες είναι ότι δεν έκανες import την κλάση CrushUtilities! (κάνε το κόλπο που είπε ο condemned για να διορθώνεις εύκολα τέτοια λάθη) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: lakis on November 15, 2013, 16:56:55 pm ευχαριστώ παιδιά.Exomag τελικά δεν είχα χρησιμοπιήσει το πρόθεμα Utilities για να πάρω την static συνάρτηση , βλακεία μου.........
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: talkshowhost on November 15, 2013, 19:00:48 pm Εκτος απο τις διαφανειες των ασκησεων , χρειαζεται να διαβασω κ κατι αλλο για την εργασια?
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: lakis on November 15, 2013, 20:45:27 pm 'οχι δεν χρειάζεται,για ότι δεν καταλαβαίνεις κάνε παραπομπές στο tutorial που μας ανέβασε ή γενικά στο google.
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: anchelon on November 16, 2013, 16:34:35 pm java.lang.NoSuchMethodException: gr.auth.ee.dsproject.crush.player.RandomPlayer.<init>(java.lang.Integer) μου βγάζει και εμένα παρόμοια!κ έχω κάνει όλα όσα προαναφέρθηκαν για public constructors κλπ!καμιά άλλη ιδέα? :-\at java.lang.Class.getConstructor0(Unknown Source) at java.lang.Class.getConstructor(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:339) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) java.lang.NoSuchMethodException: gr.auth.ee.dsproject.crush.player.RandomPlayer.<init>(java.lang.Integer) at java.lang.Class.getConstructor0(Unknown Source) at java.lang.Class.getConstructor(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:369) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Exception in thread "Thread-2" java.lang.NullPointerException at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:391) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Εμενα ενω τρεχει αν και εχει μερικα warnings μετα μολις παταω play μου κρασαρει και μου πεταει αυτα.Εχετε ιδεα τι μπορει να φταει; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: anchelon on November 16, 2013, 16:39:39 pm Για να γίνω πιο συγκεκριμένη(γιατί μπορεί να μοιάζουν αλλά εν τέλει να είναι εντελώς διαφορετικά)
java.lang.InstantiationException at sun.reflect.InstantiationExceptionConstructorAcce ssorImpl.newInstance(Unknown Source) at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:342) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) java.lang.InstantiationException at sun.reflect.InstantiationExceptionConstructorAcce ssorImpl.newInstance(Unknown Source) at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:372) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Exception in thread "Thread-2" java.lang.NullPointerException at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:391) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Gru on November 16, 2013, 20:23:50 pm Να ρωτήσω κάτι. Πάω να τρέξω το πρόγραμμα και μου βγάζει
could not find the main class gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform.Program will exit. Τι παίζει να φταίει? Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Schro on November 16, 2013, 21:28:32 pm Να ρωτήσω κάτι. Πάω να τρέξω το πρόγραμμα και μου βγάζει could not find the main class gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform.Program will exit. Τι παίζει να φταίει? Εμας το τρεχει κανονικα στο ενα pc και στο αλλο βγαζει το ιδιο προβλημα που λες κι εσυ!!! Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Schro on November 16, 2013, 22:01:56 pm Να ρωτήσω κάτι. Πάω να τρέξω το πρόγραμμα και μου βγάζει could not find the main class gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform.Program will exit. Τι παίζει να φταίει? Εμας το τρεχει κανονικα στο ενα pc και στο αλλο βγαζει το ιδιο προβλημα που λες κι εσυ!!! Λογικα θα εχει καποιο προβλημα ο Eclipse. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 16, 2013, 22:33:20 pm Ίσως να μην κάνατε σωστά την εισαγωγή του προγράμματος στον Eclipse.
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: mparmpas on November 17, 2013, 14:16:58 pm Το "move score" που εχει πανω στο παιχνιδι συμβολιζει τη n-αδα που σχηματιζει η κινηση ε;
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Gru on November 17, 2013, 16:10:54 pm Να ρωτήσω κάτι. Πάω να τρέξω το πρόγραμμα και μου βγάζει could not find the main class gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform.Program will exit. Τι παίζει να φταίει? Εμας το τρεχει κανονικα στο ενα pc και στο αλλο βγαζει το ιδιο προβλημα που λες κι εσυ!!! Λογικα θα εχει καποιο προβλημα ο Eclipse. Πρέπει να αλλάξεις κάτι στο Eclipse. Πάτα project -> Properties ->Java Compiler και άλλαξε το 1.7 που έχει σε 1.6. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Gru on November 17, 2013, 16:12:32 pm Τι μπορεί να έχω λάθος και μου σταματάει όταν ένας από τους 2 παίχτες φτάνει περίπου στο 90?
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 17, 2013, 16:28:22 pm Στα 90; Το τμήμα του κώδικα που γράφουμε εμείς δεν μπορεί να επηρεάσει κατά κανέναν τρόπο τη βαθμολογία. Δοκίμασε να ξανακατεβάσεις το πρόγραμμα από το ethmmy, να αντιγράψεις το τμήμα του κώδικα που έγραψες εσύ (δηλαδή τις 2 εκείνες κλάσεις). Αν συνεχίζει το πρόβλημα ξαναστείλε εδώ μήνυμα...
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: anchelon on November 17, 2013, 16:29:07 pm Για να γίνω πιο συγκεκριμένη(γιατί μπορεί να μοιάζουν αλλά εν τέλει να είναι εντελώς διαφορετικά) στο δικό μου τι μπορεί να φταίει?στις κλάσεις που είχαμε να συμπληρώσουμε δεν έχω ούτε ένα error/warning!Αντιθέτως πιστεύω ότι τα παραπάνω exceptions πηγάζουν από τν MainPlatform!κ είναι κ φουλ στα warnings!κανείς καμιά βοήθεια?θα σκάσω αν δν τρέξει..κ δν μπορώ κ να δω κ αν ο κώδικας μου δουλεύει έτσι! java.lang.InstantiationException at sun.reflect.InstantiationExceptionConstructorAcce ssorImpl.newInstance(Unknown Source) at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:342) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) java.lang.InstantiationException at sun.reflect.InstantiationExceptionConstructorAcce ssorImpl.newInstance(Unknown Source) at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Unknown Source) at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:372) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Exception in thread "Thread-2" java.lang.NullPointerException at gr.auth.ee.dsproject.crush.MainPlatform$3$1.run(MainPlatform.java:391) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 17, 2013, 16:31:10 pm Το "move score" που εχει πανω στο παιχνιδι συμβολιζει τη n-αδα που σχηματιζει η κινηση ε; Ναι, γενικά τη βαθμολογία που σχηματίζει εκείνη η κίνηση που ισούται με το πλήθος των tiles που έχεις καταστρέψει. Δηλαδή μπορείς να σπάσεις μια τριάδα στην αρχή αλλά καθώς πέφτουν τα tiles να σχηματίσουν άλλη μια τριάδα, οπότε θα έχεις move score 6. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Gru on November 17, 2013, 17:17:56 pm Στα 90; Το τμήμα του κώδικα που γράφουμε εμείς δεν μπορεί να επηρεάσει κατά κανέναν τρόπο τη βαθμολογία. Δοκίμασε να ξανακατεβάσεις το πρόγραμμα από το ethmmy, να αντιγράψεις το τμήμα του κώδικα που έγραψες εσύ (δηλαδή τις 2 εκείνες κλάσεις). Αν συνεχίζει το πρόβλημα ξαναστείλε εδώ μήνυμα... Έκανα αυτό που μου είπες και τώρα ο ένας πήγε στο 108 και ο άλλος στο 200..Αλλά γενικά κάθε φορά που θα το τρέξω κάνει και μια άλλη βλακεία. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Schro on November 17, 2013, 17:41:06 pm Στα 90; Το τμήμα του κώδικα που γράφουμε εμείς δεν μπορεί να επηρεάσει κατά κανέναν τρόπο τη βαθμολογία. Δοκίμασε να ξανακατεβάσεις το πρόγραμμα από το ethmmy, να αντιγράψεις το τμήμα του κώδικα που έγραψες εσύ (δηλαδή τις 2 εκείνες κλάσεις). Αν συνεχίζει το πρόβλημα ξαναστείλε εδώ μήνυμα... Έκανα αυτό που μου είπες και τώρα ο ένας πήγε στο 108 και ο άλλος στο 200..Αλλά γενικά κάθε φορά που θα το τρέξω κάνει και μια άλλη βλακεία. Ναι με τo score εχω κι εγω ενα θεμα. Παιζουν μεχρι τα 300! Πρεπει να κανουμε γραπτη αναφορα και για αυτο το κομματι της εργασιας, ετσι? Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 17, 2013, 17:42:37 pm Στα 90; Το τμήμα του κώδικα που γράφουμε εμείς δεν μπορεί να επηρεάσει κατά κανέναν τρόπο τη βαθμολογία. Δοκίμασε να ξανακατεβάσεις το πρόγραμμα από το ethmmy, να αντιγράψεις το τμήμα του κώδικα που έγραψες εσύ (δηλαδή τις 2 εκείνες κλάσεις). Αν συνεχίζει το πρόβλημα ξαναστείλε εδώ μήνυμα... Έκανα αυτό που μου είπες και τώρα ο ένας πήγε στο 108 και ο άλλος στο 200..Αλλά γενικά κάθε φορά που θα το τρέξω κάνει και μια άλλη βλακεία. Ναι με τo score εχω κι εγω ενα θεμα. Παιζουν μεχρι τα 300! Πρεπει να κανουμε γραπτη αναφορα και για αυτο το κομματι της εργασιας, ετσι? Μέχρι τα 300 πηγαίνει. Έχουν λάθος αυτοί, όχι εσύ. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Schro on November 17, 2013, 17:44:07 pm Γραπτη αναφορα κανουμε ή τσουκου?
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Gru on November 17, 2013, 17:52:30 pm Ε πως γίνεται να έχουν λάθος αυτοί μόνο σε μένα?
Ναι για όλα κάνεις γραπτή αναφορά.!! Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: tpt on November 18, 2013, 18:41:03 pm Νικητής είναι ο παίκτης που θα συγκεντρώσει πρώτος 200 ζαχαρωτά (ο αριθμός μπορεί
να αλλάξει στην πορεία). παιρνω αυτην την πρωταση απο το pdf που περιγραφει την εργασια, αρα μαλλον για τον καθενα αλλαζει! (υποθετω βεβαια οπως ολοι!) Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: hackintosh on November 18, 2013, 20:45:14 pm Παίδες,έχω κολλήσει στην GetNextMove μπορεί κάποιος που νιώθει να με κατατοπίσει , επίσης που χρησιμεύει η moves.size() ;
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: themis93 on November 18, 2013, 23:55:29 pm πως θα δίνεται η τιμή στην index?
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 19, 2013, 00:02:47 am πως θα δίνεται η τιμή στην index? Χρησιμοποίησε την κλάση Random. http://docs.oracle.com/javase/1.4.2/docs/api/java/util/Random.html Το πλήθος των επιτρεπόμενων κινήσεων το παίρνεις από τη μέθοδο moves.size() Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Fcoriolis on November 19, 2013, 00:17:37 am πως θα δίνεται η τιμή στην index? Χρησιμοποίησε την κλάση Random. http://docs.oracle.com/javase/1.4.2/docs/api/java/util/Random.html Το πλήθος των επιτρεπόμενων κινήσεων το παίρνεις από τη μέθοδο moves.size() Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: themis93 on November 19, 2013, 00:51:32 am ευχαριστώ!
τώρα δουλεύει αλλά σταματάει κάθε φορά και σε διαφορετικό σκορ και δεν ξέρω τι φταίει Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 19, 2013, 00:55:46 am Είναι όλα λίγο πάνω από 300; Αν ναι, τότε είσαι εντάξει.
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: mpidis on November 19, 2013, 02:26:49 am to moves.size() επιστρέφει μια integer τιμή? Δηλαδή μπορώ να πω: int d= moves.size() και μετά να χρησιμοποιησω τη μεταβλητή σαν όρισμα στη random? ή είμαι τελείως λάθος? Επισης το moves που to δηλώνουμε? μου βγάζει πως δεν το αναγνωρίζει.. το ίδιο και για το available moves, χρειάζεται να το πάρω απο κάπου? τη getrandomMoves την καλουμε μέσα στη getΝextmove? Όποιος μπορεί, να βοηθησει πάνω σ αυτές τις απορίες, παρακαλώ...
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 19, 2013, 02:57:00 am to moves.size() επιστρέφει μια integer τιμή? ΝαιΔηλαδή μπορώ να πω: int d= moves.size() και μετά να χρησιμοποιησω τη μεταβλητή σαν όρισμα στη random? ΝαιΕπισης το moves που to δηλώνουμε? Δεν δηλώνεις το moves, έχεις έτοιμο το availableMoves ως όρισμα.το ίδιο και για το available moves, χρειάζεται να το πάρω απο κάπου? Πρέπει να εισαγάγεις την κλάση. Στην αρχή του κώδικα γράψε το εξής:Code: import java.util.ArrayList; τη getrandomMoves την καλουμε μέσα στη getΝextmove? Ναι, εννοείται, πρέπει να βρεις κάπως έναν τυχαίο αριθμό (μπορείς να χρησιμοποιήσεις την κλάση Random || http://docs.oracle.com/javase/1.4.2/docs/api/java/util/Random.html και με τη moves.size() ξέρεις το πλήθος των διαθέσιμων κινήσεων).Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: mpidis on November 19, 2013, 03:34:27 am Σ' ευχαριστώ πολύ για το κόπο που έκανες, ν' απαντήσεις σε ολα τα ερωτήματα μου.Ένα τελευταίο μονο: Όταν καλεσω την getrandomMove μεσα sthn getmove ποια ορίσματα θα έχει?? To ενα θα ειναι το Index, που θα το βρω μεσω μιας random. To άλλο??
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: c0ndemn3d on November 19, 2013, 03:40:52 am Στην εκφώνηση της εργασίας λέει το moves, άρα εσύ θα βάλεις το συγκεκριμένο αντικείμενο, δηλαδή το availableMoves.
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: mpidis on November 19, 2013, 03:42:41 am Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: WashAndGo on November 19, 2013, 12:31:31 pm Μπορεί κάποιος να πει τι ακριβώς πρεπει να γραψουμε στην αναφορα?? Ποια θα ειναι η μορφη της? Πρεπει να γραψουμε πως λύσαμε την ασκηση ή μονο σε περιπτωση που εχουμε καποιο προβλημα πρεπει να το αναφερουμε?
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 19, 2013, 12:37:44 pm Μπορεί κάποιος να πει τι ακριβώς πρεπει να γραψουμε στην αναφορα?? Ποια θα ειναι η μορφη της? Πρεπει να γραψουμε πως λύσαμε την ασκηση ή μονο σε περιπτωση που εχουμε καποιο προβλημα πρεπει να το αναφερουμε? Λογικά να πεις περιφραστικά το τι έκανες, να γράψεις κανά ψευδοκώδικα, να εξηγήσεις τη λογική κάποι κομματιού κώδικα σου (με snippets από τον δικό σου κώδικα αν θες). Standar πράματα, δε νομίζω να θέλουν αυστηρά κάποια μορφοποίηση. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Gru on November 19, 2013, 14:56:28 pm Μπορεί κάποιος να πει τι ακριβώς πρεπει να γραψουμε στην αναφορα?? Ποια θα ειναι η μορφη της? Πρεπει να γραψουμε πως λύσαμε την ασκηση ή μονο σε περιπτωση που εχουμε καποιο προβλημα πρεπει να το αναφερουμε? Ο Αντώνης είπε ότι θέλει να του περιγράψουμε ας πούμε την συνάρτηση getNextMove σαν να τη διαβάζει κάποιος που δεν ξέρει..Να εξηγήσεις ουσιαστικά τον κώδικα σου, γιατί το έκανες αυτό που έκανες. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: vasilis1005 on November 20, 2013, 12:34:56 pm πως θα συνταξω την random, γιατι ολο λαθος μου βγαζει;
μπηκα σε αυτο το λινκ παραπανω αλλα δεν πολυκαταλαβα. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 20, 2013, 13:27:59 pm πως θα συνταξω την random, γιατι ολο λαθος μου βγαζει; μπηκα σε αυτο το λινκ παραπανω αλλα δεν πολυκαταλαβα. Μπορείς να κάνεις: Code: int randomMoveIndex = new Random().nextInt(availableMoves.size()); Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: talkshowhost on November 20, 2013, 13:48:02 pm 'Οταν λέει να στείλουμε όλο το project στον Εclipse , εννοεί το φάκελο πού επιλέξαμε για workspace
ή το φάκελο Thmmh Crush Part 1 ή κάτι άλλο? Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Schro on November 20, 2013, 14:28:45 pm 'Οταν λέει να στείλουμε όλο το project στον Εclipse , εννοεί το φάκελο πού επιλέξαμε για workspace Το φακελο Thmmy Crush Part 1 και την γραπτη αναφορα.ή το φάκελο Thmmh Crush Part 1 ή κάτι άλλο? Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: vasilis1005 on November 20, 2013, 14:33:11 pm Έτοιμο κώδικα δε μπορώ να δώσω. Αλλά δε μιλάμε για κάτι πολύπλοκο, έχεις έναν 1x4 πίνακα και έναν 1x3. Τα δύο πρώτα του 1x4 θα πρέπει να ταυτίζονται με του 1x3 και τα άλλα δύο θα προκύπτουν από τα δύο πρώτα του 1x3 ανάλογα με την κατεύθυνση της κίνσης (UP, DOWN, LEFT, RIGHT), και η οποία αποθηκεύεται στο τρίτο στοιχείο του 1x3 πίνακα. για να το κανω αυτο θα πρεπει να ορισω 2 πινακες και με for να βαζω τα 2 πρωτα στοιχεια του 1χ3 στα 2 πρωτα 1χ4 και συνεχιζω αναλογα με την κατευθυνση ή μπα; αλλιως πως θα το κανω; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: talkshowhost on November 20, 2013, 14:49:54 pm 'Οταν λέει να στείλουμε όλο το project στον Εclipse , εννοεί το φάκελο πού επιλέξαμε για workspace Το φακελο Thmmy Crush Part 1 και την γραπτη αναφορα.ή το φάκελο Thmmh Crush Part 1 ή κάτι άλλο? Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: skipper on November 20, 2013, 14:55:58 pm Έτοιμο κώδικα δε μπορώ να δώσω. Αλλά δε μιλάμε για κάτι πολύπλοκο, έχεις έναν 1x4 πίνακα και έναν 1x3. Τα δύο πρώτα του 1x4 θα πρέπει να ταυτίζονται με του 1x3 και τα άλλα δύο θα προκύπτουν από τα δύο πρώτα του 1x3 ανάλογα με την κατεύθυνση της κίνσης (UP, DOWN, LEFT, RIGHT), και η οποία αποθηκεύεται στο τρίτο στοιχείο του 1x3 πίνακα. για να το κανω αυτο θα πρεπει να ορισω 2 πινακες και με for να βαζω τα 2 πρωτα στοιχεια του 1χ3 στα 2 πρωτα 1χ4 και συνεχιζω αναλογα με την κατευθυνση ή μπα; Αυτο ακριβως που ειπες, αλλα δε χρειαζεται for loop. Θα το κανεις μια φορα μεσα στη συναρτηση και θα επιστρεψεις τον 1x4 πινακα. Απο κει και περα, η συναρτηση θα κληθει αυτοματα οσες φορες χρειαστει, κατα τη διαρκεια εκτελεσης του προγραμματος. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Σαλτιμπάγκος on November 20, 2013, 17:51:09 pm Quote Το πρόγραμμά σας πρέπει να περιέχει επικεφαλίδα σε μορφή σχολίων με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμα, ΑΕΜ, τηλέφωνα και ηλεκτρονικές διευθύνσεις). Που τα βαζουμε αυτα; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 20, 2013, 18:19:10 pm Quote Το πρόγραμμά σας πρέπει να περιέχει επικεφαλίδα σε μορφή σχολίων με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμα, ΑΕΜ, τηλέφωνα και ηλεκτρονικές διευθύνσεις). Που τα βαζουμε αυτα; Στο πάνω μέρος της κάθε κλάσης, στην οποία έγραψες κώδικα, είναι μια καλή ιδέα. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: macvegie on November 20, 2013, 18:28:55 pm τον πίνακα που επιστρέφει η getRandomMove πως τον κρατάω; μπορώ να κάνω π.χ. int d[]= int[] getRandomMove(....) και να έχω τον 1x3 πίνακα; και αν ναι, θέλει δήλωση ο d[] ;
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Exomag on November 20, 2013, 18:34:05 pm τον πίνακα που επιστρέφει η getRandomMove πως τον κρατάω; μπορώ να κάνω π.χ. int d[]= int[] getRandomMove(....) και να έχω τον 1x3 πίνακα; και αν ναι, θέλει δήλωση ο d[] ; Έστω ότι θες ο πίνακας που θα επιστραφεί να αποθηκευθεί σε έναν temp (τον οποίο θα ορίσεις, βέβαια). Τότε απλά κάνεις: Code: int[] temp = getRandomMove(...); Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: reservoir dog on November 20, 2013, 21:58:03 pm πως δινουμε τιμη στον index?
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: L on November 20, 2013, 21:59:09 pm Το είπαν ήδη...
πως θα δίνεται η τιμή στην index? Χρησιμοποίησε την κλάση Random. http://docs.oracle.com/javase/1.4.2/docs/api/java/util/Random.html Το πλήθος των επιτρεπόμενων κινήσεων το παίρνεις από τη μέθοδο moves.size() Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: reservoir dog on November 20, 2013, 22:04:14 pm oops sorry. thx
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: macvegie on November 20, 2013, 22:32:09 pm καλώ την getRandomMove με τον τρόπο αυτό
int randomMoveIndex=new Random().nextInt(availableMoves.size()); int[] temp=CrushUtilities.getRandomMove(ArrayList<int[]> availableMoves, randomMoveIndex); και μ λεει "ArrayList cannot be resolved to a variable" . τι μπορώ ν κάνω; Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: skipper on November 20, 2013, 22:38:15 pm καλώ την getRandomMove με τον τρόπο αυτό int randomMoveIndex=new Random().nextInt(availableMoves.size()); int[] temp=CrushUtilities.getRandomMove(ArrayList<int[]> availableMoves, randomMoveIndex); και μ λεει "ArrayList cannot be resolved to a variable" . τι μπορώ ν κάνω; Δεν εχεις δημιουργησει (δεσμευσει μνημη για) τον πινακα temp, απλα τον δηλωνεις. Πρεπει να κανεις πρωτα int[] temp=new int[3]; και μετα temp=... Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: reservoir dog on November 20, 2013, 22:44:19 pm ισως χαζη ερωτηση αλλα τα αποτελεσματα απο την getNextMove πως τα επιστρεφω στην main, μεσω πινακα? Και κατι ακομα που μαλλον εχει να κανει με τον eclipse περισσοτερο.. την main την γραφω στην δευτερη κλαση?
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: macvegie on November 20, 2013, 22:45:30 pm καλώ την getRandomMove με τον τρόπο αυτό int randomMoveIndex=new Random().nextInt(availableMoves.size()); int[] temp=CrushUtilities.getRandomMove(ArrayList<int[]> availableMoves, randomMoveIndex); και μ λεει "ArrayList cannot be resolved to a variable" . τι μπορώ ν κάνω; Δεν εχεις δημιουργησει (δεσμευσει μνημη για) τον πινακα temp, απλα τον δηλωνεις. Πρεπει να κανεις πρωτα int[] temp=new int[3]; και μετα temp=... το έχω κάνει στην αμέσως προηγούμενη εντολή, μάλλον δεν είναι αυτό το πρόβλημα.. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: L on November 20, 2013, 22:58:54 pm Δεν εχεις δημιουργησει (δεσμευσει μνημη για) τον πινακα temp, απλα τον δηλωνεις. Πρεπει να κανεις πρωτα int[] temp=new int[3]; και μετα temp=... Αυτό που ήθελα να πω και στον Exomag... Είναι βέβαια πάλι λάθος αυτό που έγραψες, με την έννοια ότι αν κάνεις temp=CrushUtilities.getRandomMove(ArrayList<int[]> availableMoves, randomMoveIndex); , τότε θα πάψει να δείχνει ο temp στο "new int[3];" και θα δείχνει πάλι στον πίνακα που επιστρέφει η συνάρτηση (θα γίνει το ίδιο και με πριν δηλαδή). Για να γίνει σωστά θα πρέπει κάθε τιμή του πίνακα που επιστρέφεται από το μακρυνάρι να μπαίνει μία-μία στον temp. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Fcoriolis on November 20, 2013, 23:21:54 pm ισως χαζη ερωτηση αλλα τα αποτελεσματα απο την getNextMove πως τα επιστρεφω στην main, μεσω πινακα? Και κατι ακομα που μαλλον εχει να κανει με τον eclipse περισσοτερο.. την main την γραφω στην δευτερη κλαση? Με πίνακαδεν γράφεις main δεν χρειάζεται. Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: L on November 20, 2013, 23:24:30 pm @macvegie το πρόβλημά σου δεν έχει να κάνει με αυτό που είπαμε προηγουμένως, είναι βασικά σα να έχεις κάπου γραμμένο ξέμπαρκο, σκέτο ArrayList (π.χ. ArrayList=0;)...
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Jim D. Ace on November 20, 2013, 23:30:05 pm καλώ την getRandomMove με τον τρόπο αυτό int randomMoveIndex=new Random().nextInt(availableMoves.size()); int[] temp=CrushUtilities.getRandomMove(ArrayList<int[]> availableMoves, randomMoveIndex); και μ λεει "ArrayList cannot be resolved to a variable" . τι μπορώ ν κάνω; Δεν εχεις δημιουργησει (δεσμευσει μνημη για) τον πινακα temp, απλα τον δηλωνεις. Πρεπει να κανεις πρωτα int[] temp=new int[3]; και μετα temp=... το έχω κάνει στην αμέσως προηγούμενη εντολή, μάλλον δεν είναι αυτό το πρόβλημα.. το οτι εχει γινει import στην abstractplayer δεν σημαινει οτι μπορεις να την χρησιμοποιεις στην randomplayer χωρις να την κανεις πρωτα Import Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: L on November 20, 2013, 23:33:02 pm Αυτό, όμως, πετάει ArrayList cannot be resolved to a type.
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Jim D. Ace on November 20, 2013, 23:35:07 pm Αυτό, όμως, πετάει ArrayList cannot be resolved to a type. προφανως αφου δεν ξερει τι ειναιTitle: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: L on November 20, 2013, 23:36:20 pm Ναι, αλλά του πετάει ArrayList cannot be resolved to a variable.
Title: Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασία Α 2013/14 Post by: Jim D. Ace on November 20, 2013, 23:42:56 pm Ναι, αλλά του πετάει ArrayList cannot be resolved to a variable. ωπα τωρα το ειδανομιζα ελεγε Type οχι variable μηπως δεν εχει κανει σωστα τις δηλωσεις νομιζω τοτε σου βγαζει αυτο το μηνυμα |