THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις => Topic started by: Cyberkat on June 04, 2006, 21:36:21 pm



Title: Υποδομές
Post by: Cyberkat on June 04, 2006, 21:36:21 pm
1-  Ανάπτυξη όλων των απαραίτητων  υποδομών.

2-  Άμεση λύση του κτιριακού προβλήματος.

3-  Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των  εργαστηρίων.

4-  Να δημιουργηθούν αίθουσες με  σχεδιαστήρια και όλο τον απαραίτητο  εξοπλισμό σε όργανα σχεδίου που να  καλύπτουν τις ανάγκες των φοιτητών  και των δύο τμημάτων, τόσο για τη  διδασκαλία των μαθημάτων όσο και για  τις εργασίες των φοιτητών, αλλά και  τις εξετάσεις των σχετικών μαθημάτων  (να δίνονται δωρεάν σε όλους).

5-  Δημιουργία μεγαλύτερων  αναγνωστήριων – βιβλιοθηκών και για  τα δύο τμήματα που να ικανοποιούν τις  αυξημένες ανάγκες των φοιτητών, με  ταυτόχρονη διεύρυνση του ωραρίου  λειτουργίας, πλήρη κάλυψη του  απαραίτητου προσωπικού και  αναβάθμιση του εξοπλισμού και της βιβλιοθήκης.

6-  Περισσότερες και μεγαλύτερες  νησίδες υπολογιστών (τόσο στο παλιό  όσο και στο νέο κτίριο) με εκτυπωτές  κοινής χρήσης, σύνδεση στο Internet  σύμφωνα με το σύγχρονο επίπεδο της  σχετικής τεχνολογίας και όλο τον  απαραίτητο εξοπλισμό σε προγράμματα,  τόσο για τα εργαστήρια των σχετικών  μαθημάτων όσο και για ελεύθερη χρήση  από τους φοιτητές. Θέσεις σύνδεσης  φορητών υπολογιστών τόσο στις  νησίδες όσο και στα αναγνωστήρια.

7-  Ανάπτυξη υποδομών για πολιτιστικές  – αθλητικές δραστηριότητες και  παράλληλα πρόσληψη μόνιμου ειδικού  προσωπικού έτσι ώστε να καλύπτονται  οι ανάγκες των φοιτητών. Γενναία  έκπτωση σε θέατρα, κινηματογράφους,  συναυλίες κτλ.




Title: Απ: Υποδομές
Post by: Cyberkat on June 05, 2006, 18:21:11 pm
Το 4 νομίζω ότι είναι άστοχο και περιττό για την δικιά μας σχολή. Τι να τα κάνουμε τα σχεδιαστήρια? Προτείνω να φύγει και να αντικατασταθεί με αντίστοιχη πρόταση για τα εργαστήρια.

- Να κατασκευαστούν νέα εργαστήρια και να επισκευασθούν τα ήδη υπάρχοντα. Όργανα και εργαλεία απαραίτητα για τους φοιτητές (πχ πολύμετρο) να τους διανέμονται δωρεάν στην αρχή της ακαδημαικής τους πορείας. Τα εργαστήρια να είναι ανοιχτά όλη μέρα και να υπάρχει επιβλέπων ώστε να έχουν οι φοιτητές πρόσβαση σε εξειδικευμένο και ακριβό εξοπλισμό, που τους είναι απαραίτητος σε προσωπικούς πειραματισμούς και εργασίες στα πλαίσια συγκεκριμένων μαθημάτων.


Title: Απ: Υποδομές
Post by: Kat on June 05, 2006, 19:36:52 pm
Σαν γενική παρατήρηση σε αυτό το θέμα θα έλεγα ότι αφορά κυρίως τη δική μας σχολή, κατά βάση, καθώς τα αιτήματα είναι πολύ συγκεκριμένα. Τέλος πάντων...

1-  Ανάπτυξη όλων των απαραίτητων  υποδομών.

Αυτό θέλει ανάπτυξη. Ποιες είναι οι απαραίτητες υποδομές; Πρέπει να εξηγηθεί το πρόβλημα και να γίνει λίστα με τις απαραίτητες υποδομές (η λίστα προκύπτει εύκολα, από τα παρακάτω bullets).


2-  Άμεση λύση του κτιριακού προβλήματος.

Εντάξει.


3-  Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των  εργαστηρίων.

Συμφωνώ, όμως η πρόταση είναι πολύ γενική. Τι εννοείται με τη λέξη "αναβάθμιση", που δεν περιλαμβάνεται στον εκσυγχρονισμό;

Εκτός από αυτό, πρέπει να ζητηθεί αύξηση των θέσεων εργασίας στα εργαστήρια (των πάγκων, δηλαδή, και των οργάνων).


4-  Να δημιουργηθούν αίθουσες με  σχεδιαστήρια και όλο τον απαραίτητο  εξοπλισμό σε όργανα σχεδίου που να  καλύπτουν τις ανάγκες των φοιτητών  και των δύο τμημάτων, τόσο για τη  διδασκαλία των μαθημάτων όσο και για  τις εργασίες των φοιτητών, αλλά και  τις εξετάσεις των σχετικών μαθημάτων  (να δίνονται δωρεάν σε όλους).

Τα σχεδιαστήρια είναι άχρηστα σε εμάς.


5-  Δημιουργία μεγαλύτερων  αναγνωστήριων – βιβλιοθηκών και για  τα δύο τμήματα που να ικανοποιούν τις  αυξημένες ανάγκες των φοιτητών, με  ταυτόχρονη διεύρυνση του ωραρίου  λειτουργίας, πλήρη κάλυψη του  απαραίτητου προσωπικού και  αναβάθμιση του εξοπλισμού και της βιβλιοθήκης.

Συμφωνώ.


6-  Περισσότερες και μεγαλύτερες  νησίδες υπολογιστών (τόσο στο παλιό  όσο και στο νέο κτίριο) με εκτυπωτές  κοινής χρήσης, σύνδεση στο Internet  σύμφωνα με το σύγχρονο επίπεδο της  σχετικής τεχνολογίας και όλο τον  απαραίτητο εξοπλισμό σε προγράμματα,  τόσο για τα εργαστήρια των σχετικών  μαθημάτων όσο και για ελεύθερη χρήση  από τους φοιτητές. Θέσεις σύνδεσης  φορητών υπολογιστών τόσο στις  νησίδες όσο και στα αναγνωστήρια.

Συμφωνώ γενικά. Internet υπάρχει ήδη, άρα δεν χρειάζεται να διευκρινιστεί, πιστεύω. Μου αρέσει η πρόταση για αύξηση των θέσεων σύνδεσης υπολογιστών.


7-  Ανάπτυξη υποδομών για πολιτιστικές  – αθλητικές δραστηριότητες και  παράλληλα πρόσληψη μόνιμου ειδικού  προσωπικού έτσι ώστε να καλύπτονται  οι ανάγκες των φοιτητών. Γενναία  έκπτωση σε θέατρα, κινηματογράφους,  συναυλίες κτλ.

Και πάλι, οι δύο προτάσεις λένε διαφορετικά πράγματα. Για τις αθλητικές δραστηριότητες, το γήπεδο δεν είναι επαρκές; Ή εννοούμε καλύτερα όργανα γυμναστικής εκεί; Δεν καταλαβαίνω. Γενικά δεν διαφωνώ, αλλά μου φαίνεται λίγο "ψωμί, τυρί δεν έχουμε, ραπανάκια για την όρεξη". Τέλος πάντων.

Για τις πολιτιστικές δραστηριότητες, ήδη υπάρχει έκπτωση. Τι εννοείται εδώ; Ότι θέλουμε παραπάνω; Άλλωστε, το θέμα των εκπτώσεων ορίζεται από τους ίδιους τους κινηματογράφους και τα θέατρα, το κράτος δεν μπορεί να κάνει κάτι γι'αυτό, πολύ περισσότερο όταν και οι κινηματογράφοι και τα θέατρα έχουν μειωμένα έσοδα. Επομένως, εδώ δεν πολυσυμφωνώ. Ακόμη, τι πάει να πει αυτό το "κτλ"; Δεν μου αρέσει το "κτλ" σε τέτοια κείμενα. Αν υπάρχουν και άλλα μέρη, από όπου ζητείται έκπτωση, να αναφερθούν ονομαστικά. Αν όχι, το "κτλ"

να φύγει.
- Να κατασκευαστούν νέα εργαστήρια και να επισκευασθούν τα ήδη υπάρχοντα. Όργανα και εργαλεία απαραίτητα για τους φοιτητές (πχ πολύμετρο) να τους διανέμονται δωρεάν στην αρχή της ακαδημαικής τους πορείας. Τα εργαστήρια να είναι ανοιχτά όλη μέρα και να υπάρχει επιβλέπων ώστε να έχουν οι φοιτητές πρόσβαση σε εξειδικευμένο και ακριβό εξοπλισμό, που τους είναι απαραίτητος σε προσωπικούς πειραματισμούς και εργασίες στα πλαίσια συγκεκριμένων μαθημάτων.

Διαφωνώ με τη δωρεάν διανομή οργάνων. Το πολύμετρο, άλλωστε, δεν είναι ακριβό. Το πανεπιστήμιο δεν μπορεί να μοιράζει σετ "ο μικρός ηλεκτρολόγος". Αφήστε που, γιατί μόνο πολύμετρο και όχι και δοκιμαστικό κατσαβίδι και κολλητήρι; Σε κάποιο σημείο, αυτός που ενδιαφέρεται να γίνει ηλεκτρολόγος, θα πρέπει να φροντίσει να εφοδιαστεί με αυτά που χρειάζεται. Είναι και θέμα νοιαξίματος.

Όσον αφορά στα εργαστήρια, νομίζω ότι σε όλα (και σίγουρα στα τηλεπ, που έχουν μακράν τον καλύτερο και ακριβότερο εξοπλισμό), ήδη μπορεί να δουλέψει κάποιος, με ή χωρίς βοήθεια, εάν δηλώσει αυτός και ο καθηγητής του ότι αυτό είναι απαραίτητο. Άρα, δεν προσθέτει κάτι.

Εκτός αυτού, το να ζητά κανείς να είναι ανοιχτά τα εργαστήρια όλη μέρα, με επίβλεψη, είναι απάνθρωπο για τους επιβλέποντες. Το ξαναείπα, αυτοί οι άνθρωποι σπίτια δεν έχουν, θα κάθονται όλη μέρα στο πανεπιστήμιο, να μας επιβλέπουν, έχουν δεν έχουν δουλειά; Να ξεκαθαρίσω εδώ, επίσης, ότι για συγκεκριμένα εργαστήρια είναι λίγοι οι άνθρωποι που πραγματικά μπορούν να επιβλέψουν, με ό,τι συνεπάγεται αυτό (δηλαδή να ελέγχουν να μην κλαπεί κάτι, να ξέρουν να βοηθήσουν, να ξέρουν τι να κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος κτλ). Επομένως, ακόμη και να προσλαμβανόταν επιπλέον προσωπικό, αυτό δεν θα μπορούσε να έχει την πλήρη ευθύνη επίβλεψης, όταν ο βασικός επιβλέπων λείπει.