THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις => Topic started by: jiraiya on May 31, 2006, 03:06:36 am



Title: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: jiraiya on May 31, 2006, 03:06:36 am
Σήμερα είχα την ευκαιρία να παρεβρεθώ στη συζήτηση που έγινε στην αίθουσα 5 με τον κ. Μάργαρη και άλλους καθηγητές.
Στο τέλος της ομιλίας, ο πρόεδρος, πρότεινε κάτι που λίγο πολύ πολλοί είχαμε προτείνει τόσο καιρό: να καταγράψουμε κάπου τις απόψεις και τις ιδέες μας και στο τέλος να τις δημοσιεύσουμε. Αυτό θα εμπνεύσει κόσμο και θα δείξει ότι δεν κάνουμε κατάληψη για να πάμε διακοπές στη Χαλκιδική..!

Έτσι προτείνω σε αυτό το τόπικ να γράφουμε τις λύσεις και τις προτάσεις μας για το νόμο πλαίσιο και τις αλλαγές που θέλουμε να γίνουν στη σχολή, να τις σχολιάζουμε και στο τέλος να τις συγκεντρώσουμε.
Για μεγαλύτερη ευκολία αυτών που θα διαβάζουν το τόπικ προτείνω επίσης τις θέσεις μας να τις γράφουμε με χρωματιστά γράμματα για να γίνεται φανερή η ουσία και να είναι ευκολότερη η συγκέντρωσή τους στο τέλος, αν όντως αρέσει η ιδέα και στα άλλα μέλη του φόρουμ.

Για αρχή εγώ θα πω ότι σίγουρα:
+ Ζητούμε καλύτερες εκπαιδευτικές υποδομές. Ζητούμε εργαστήρια, βιβλιοθήκη, διδακτικό προσωπικό.
+ Αυτό θα επιτευχθεί με θέσπιση μεγαλύτερων κονδυλίων για την ανώτατη παιδεία.
+ Ζητούμε οι σχολές των μηχανικών να μην αντιμετωπίζονται όπως οι θεωρητικές σχολές, καθώς είναι σχολές πρακτικού ενδιαφέροντος και άμεσα συνδεδεμένες με όλους τους τομείς παραγωγής, συνεπώς και το μέλλον της χώρας.
+ Ζητούμε κατάργηση του 1,5*ν καθώς αυτό το μέτρο είναι απόλυτο και δε λαμβάνει υπόψιν διάφορες παραμέτρους.


Τα υπόλοιπα στη συνέχεια..


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Larry_Flynt on May 31, 2006, 06:25:04 am
Με σειρά προτεραιότητας:

(για τη σχολή μας)

1. Περισσότερους καθηγητές.
2. Εργαστήρια σωστά εξοπλισμένα.
3. Βιβλία για τα μαθήματα που δεν έχουν βιβλίο, και αναθεώρηση κακογραμμένων βιβλίων.



(που είναι αυτος ο νόμος πλαίσιο να τον μελετήσω;)


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Johnny English on May 31, 2006, 12:45:14 pm
Ποιος διαθέτει όλο τον προτεινόμενο νόμο σε ηλεκτρονική μορφή....
Θέλω να κάνω μερικές αλλαγές... (χεχεχε)
Και να συντάξω έναν αντι-νόμο πλαίσιο....


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: KorkoLyk on May 31, 2006, 13:01:45 pm
Απ' ό, τι ξέρω το πόρισμα υπάρχει μόνο...ο νέος νόμος πλαίσιο θα υπάρχει από τον Ιούλιο. Όσο για τον παλιό που ισχύει ως τώρα, φαντάζομαι ότι θα μπορεί να βρεθεί στο site της βουλής, σε κάποιο ΦΕΚ.

Συμφωνώ με τον VR6 για τη σειρά. Αυτά είναι τα βασικά. Μέχρι και αντιπόρισμα μπορούμε να συντάξουμε...κάτι που μέσα στο ΣΚ, κατά τη γνώμη μου, πρέπει να το δούμε (για να μη λασπώνουμε και επειδή μέχρι τότε λόγω άλλων δράσεων - παρεμβάσεων θα είναι λίγο ζόρικο). Οπότε μαζέψτε όλοι τις ιδέες σας για όλα τα θέματα, γενικά - ιδιωτικά πανεπιστήμια, χρηματοδότηση, άσυλο - ή ειδικά - της σχολής μας - και να τα βάλουμε κάτω ώστε να βγάλουμε ένα κείμενο και να το δημοσιεύσουμε, για να δούν όλοι τισ ΘΕΣΕΙΣ μας!

Υ.γ. Πάω στοίχημα ότι αν πετύχει η σοβαρή αυτή δουλειά οι καθηγητές μας θα την προσυπογράψουν, όχι όλοι, αλλά κάποιοι κομβικοί...  ;) 8)


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: KorkoLyk on May 31, 2006, 13:39:32 pm
Επίσης στο edopolytexneio.org έχει πολλά κείμενα...τσεκάρετε και εκεί...


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: aliakmwn on May 31, 2006, 14:43:45 pm
Μια ολοκληρωμενη προταση:


ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ - Ε.Ε.
-   Να μείνουν στα χαρτιά οι 4 νόμοι των ΝΔ - ΠΑΣΟΚ που ψηφίστηκαν την προηγούμενη χρονιά που ως στόχο έχουν την κατηγοριοποίηση και ιδιωτικοποίηση των ιδρυμάτων και των σχολών. (Ο ΔΟΑΤΑΠ, το Διεθνές Πανεπιστήμιο, η Αξιολόγηση και οι πιστωτικές μονάδες, τα Ινστιτούτα Δια Βίου Εκπαίδευσης) ΚΑΜΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΛΗΤΟΥΣ!
-   Όχι στην κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος! Όχι στην κατάργηση του δικαιώματος στη Δημόσια & Δωρεάν Μόρφωση!
-   Όχι στο νόμο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησης των Πανεπιστημίων! Καμία σκέψη για κατάργηση ή περιορισμό του ασύλου!
-   Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την εκκλησιαστική εκπαίδευση. Όχι στο ψευτοπανεπιστήμιο της ΓΣΕΕ. Καμία αναγνώριση ιδιωτικών «πανεπιστημίων»! Όχι στην ιδιωτικοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης και την υπαγωγή της στα συμφέροντα του κεφαλαίου.
-   Να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις της Μπολόνια και του Μπέργκεν.
-   Όχι στην κατάργηση του 8ωρου και την απελευθέρωση του ωραρίου.
-   Όχι στην εισαγωγή της κατάρτισης στην ανώτατη εκπαίδευση. Όχι στην πολιτική που μας θέλει αμόρφωτους, έρμαια στις ορέξεις του κεφαλαίου, με σκυμμένο το κεφάλι, χωρίς δικαιώματα, χωρίς ζωή.

ΕΝΙΑΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
-   Όλη η απαραίτητη για το αντικείμενο των σπουδών γνώση μέσα στο πτυχίο. Απόκτηση βαθιάς γνώσης, επιστημονικής ειδίκευσης στο αντικείμενο σπουδών.
-   Στα πλαίσια της σύνδεσης θεωρίας και πράξης που απαιτείται για ένα ολοκληρωμένο επιστήμονα προτείνουμε την ένταξη εργαστηρίων στην εκπαιδευτική διαδικασία μαθημάτων όπως Δομές Δεδομένων, Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα στους Ηλ/γους και να αυξηθούν οι εργαστηριακές ώρες σε μαθήματα όπως Ηλεκτρονική Ι, ΙΙ, & ΙΙΙ, Ηλεκτρικά Κυκλώματα, Ηλ. Μετρήσεις Ι & ΙΙ, Ψηφιακά Συστήματα, Δομημένος Προγραμματισμός στους Ηλ/γους                                                       
-   Τα εργαστήρια να έχουν ελεύθερες ώρες και προσωπικό για πρακτική ενασχόληση των φοιτητών για εργασίες ή ελεύθερο πειραματισμό.
-   Εκπαιδευτικές επισκέψεις σε αντιπροσωπευτικούς παραγωγικούς και εργασιακούς χώρους.
-   Χρήση σύγχρονων οπτικοακουστικών μέσων και μεθόδων διδασκαλίας. 
-   Να λυθεί άμεσα το πρόβλημα των υπερπληθών ακροατηρίων με το διαχωρισμό τους σε τμήματα  ή να χρησιμοποιηθούν τα συνήθως άδεια μεγάλα αμφιθέατρα.
-   Πρακτική άσκηση με ευθύνη του ιδρύματος για όλους τους φοιτητές. Οι ώρες της πρακτικής να πληρώνονται και να ασφαλίζονται κανονικά. Η πρακτική να είναι σχετική με το αντικείμενο σπουδών και όχι σε δουλειές άσχετες με αυτό, με πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα και κανονικό μισθό τουλάχιστον του ανειδίκευτου εργάτη.
-   Ενιαία λαϊκή παιδεία με το 12χρονο σχολείο για βασική εκπαίδευση και δημόσιες δωρεάν επαγγελματικές σχολές μετά από αυτό.
-   Κανένα μεταπτυχιακό με δίδακτρα. Παροχή υποτροφιών σε όλους τους μεταπτυχιακούς φοιτητές. Στους Ηλ/γους σε αρκετά από τα υπάρχοντα διατμηματικά μεταπτυχιακά που δεν οδηγούν σε διδακτορικό, μελετάται και προβλέπεται η επιβολή διδάκτρων προκειμένου να μην κλείσουν, λόγω της λήξης του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ  που τα χρηματοδοτούσε και της ανυπαρξίας κρατικής χρηματοδότησης. Ενιαίες προπτυχιακές σπουδές που το βάρος θα δίνεται στη μετάδοση της γνώσης που έχει ήδη παραχθεί. Μεταπτυχιακές σπουδές που θα οδηγούν σε διδακτορικό, με κύριο βάρος στην παραγωγή νέας γνώσης. Όχι σε κάθε είδους σπάσιμο και διαχωρισμούς σε κύκλους σπουδών. Όχι στην κατηγοριοποίηση και τον ανταγωνισμό ιδρυμάτων και φοιτητών που εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς.
-   Να μη γίνουν αντιεπιστημονικές αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών των ηλ/γων στην κατεύθυνση της δημιουργίας δύο κύκλων σπουδών.
-   Κατάργηση των ν+3, και των προαπαιτούμενων.
-   Στις περιπτώσεις που περνά κάποιο μάθημα λιγότερο από το 25% των φοιτητών που το δίνουν, να γίνεται επανεξέταση.
-   Εναλλακτικές μορφές εξέτασης (συμπληρωματικές και απαλλακτικές εργασίες, ασκήσεις και πρόοδοι), προαιρετικές όμως για να μην υπάρξει εντατικοποίηση των σπουδών.

-   Οικονομική και επιστημονική στήριξη των εκπαιδευτικών! Αύξηση του διδακτικού και τεχνικού προσωπικού, των αποδοχών και των συντάξεών τους, ώστε να είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης. Παιδαγωγική εκπαίδευση και περιοδική επιμόρφωσή τους.
-   Να καταργηθούν οι θέσεις επί συμβάσει (νόμος 407) και να οριστούν θέσεις μελών ΔΕΠ έτσι ώστε να υπάρχει και συνέχεια όσον αφορά την ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας των συγκεκριμένων μαθημάτων.
-   Να προσληφθούν με μόνιμες σχέσεις εργασίας και με τον ανάλογο μισθό αυτοί που θα λειτουργούν τη βιβλιοθήκη και τις νησίδες.

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΕΙ!
Γενναία αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 15% του κρατικού προϋπολογισμού.

-   Ανάπτυξη όλων των απαραίτητων υποδομών. Το τμήμα Η.Μ.Μ.Υ. συντηρείται σχεδόν αποκλειστικά από το ΤΣΜΕΔΕ καθώς είναι μηδαμινή η κρατική χρηματοδότηση.
-   Άμεση λύση του κτιριακού προβλήματος με αξιοποίηση και του νέου κτιρίου.
-   Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των εργαστηρίων (διαπιστώνονται συνωστισμός των φοιτητών και έλλειψη προσωπικού στο εργαστήριο της Ηλεκτρονικής). Αξιοποίηση του νέου κτιρίου για διδακτικούς σκοπούς.
-   Να δημιουργηθούν αίθουσες με σχεδιαστήρια και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό σε όργανα σχεδίου που να καλύπτουν τις ανάγκες των φοιτητών και των δύο τμημάτων, τόσο για τη διδασκαλία των μαθημάτων όσο και για τις εργασίες των φοιτητών, αλλά και τις εξετάσεις των σχετικών μαθημάτων (να δίνονται δωρεάν σε όλους).
-   Δημιουργία μεγαλύτερων αναγνωστήριων ? βιβλιοθηκών και για τα δύο τμήματα που να ικανοποιούν τις αυξημένες ανάγκες των φοιτητών, με ταυτόχρονη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας, πλήρη κάλυψη του απαραίτητου προσωπικού και αναβάθμιση του εξοπλισμού και της βιβλιοθήκης.
-   Περισσότερες και μεγαλύτερες νησίδες υπολογιστών (τόσο στο παλιό όσο και στο νέο κτίριο) με εκτυπωτές κοινής χρήσης, σύνδεση στο Internet σύμφωνα με το σύγχρονο επίπεδο της σχετικής τεχνολογίας και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό σε προγράμματα, τόσο για τα εργαστήρια των σχετικών μαθημάτων όσο και για ελεύθερη χρήση από τους φοιτητές. Θέσεις σύνδεσης φορητών υπολογιστών τόσο στις νησίδες όσο και στα αναγνωστήρια.
-   Ανάπτυξη υποδομών για πολιτιστικές ? αθλητικές δραστηριότητες και παράλληλα πρόσληψη μόνιμου ειδικού προσωπικού έτσι ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες των φοιτητών. Γενναία έκπτωση σε θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες κτλ.
-   Έρευνα κρατικά χρηματοδοτούμενη προς όφελος των κοινωνικών αναγκών και όχι των μονοπωλίων. Χαρακτηριστική της κατάστασης που υπάρχει είναι η αίτηση του ΝΑΤΟ προς την Πρυτανεία του ΕΜΠ για την παροχή προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών σε ερευνητικό πρόγραμμα  με μελέτη πάνω σε θέματα: «υποβρύχιος πόλεμος», «νάρκες», «βιολογικές δραστηριότητες στους ωκεανούς», «εγκαταστάσεις ενάντια στην τρομοκρατία»
-   Ένταξη στον κρατικό προϋπολογισμό των χρημάτων από το ΕΠΕΑΕΚ και τα κοινοτικά κονδύλια. Καμία ανταποδοτική-επιχειρηματική λειτουργία μέσω κονδυλίων και πακέτων.
-   Δωρεάν συγγράμματα σε όλα τα μαθήματα που σήμερα δίνονται σημειώσεις (π.χ. Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα στον τομέα ενέργειας, Ρομποτική στον τομέα Ηλεκτρονικής, για τη γλώσσα C στο Δομημένο Προγραμματισμό, τη C++  στις Προγραμματιστικές Τεχνικές και τη Java στις Δομές Δεδομένων κ.α. στους Ηλ/γους και Στατική, Αντοχή στους Μηχ/γους). Σε  όσα μαθήματα οι διδάσκοντες επιθυμούν να δίνουν επιπλέον σημειώσεις, αυτές να τυπώνονται στο τυπογραφείο του Πανεπιστημίου και να διανέμονται δωρεάν στους φοιτητές. Επιπλέον, επανέκδοση δυσανάγνωστων συγγραμμάτων (Λογισμός
 Ι, Γραμμική Άλγεβρα στους Ηλ/γους, Μετροτεχνία στους Μηχ/γους). Όλα τα απαραίτητα κονδύλια να καλυφθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό.
-   Δωρεάν σίτιση για όλους τους φοιτητές. Εστιατόρια, κυλικεία στην ευθύνη του πανεπιστημίου. Να φύγουν οι ιδιώτες από τα πανεπιστήμια.
-   Δωρεάν πάσο και δωρεάν μεταφορά στις συγκοινωνίες για όλους τους φοιτητές.
-   Δωρεάν στέγαση. Δωρεάν δωμάτια για όσους φοιτητές σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους και η οικογένειά τους έχει εισόδημα κάτω από 35000 ευρώ. Δωρεάν δωμάτια χωρίς κριτήρια σε όσους :έχουν άνεργο στην οικογένειά τους ,σε όσους έχουν χάσει γονιό ,σε όσους έχουν γονιό με σοβαρό πρόβλημα υγείας, σε όσους είναι από οικογένεια πολύτεκνη, στα άτομα με ειδικές ανάγκες ,σε αλλοδαπούς φοιτητές που προέρχονται από χώρες που πλήττονται από τον ιμπεριαλισμό (π.χ. Ιράκ, Παλαιστίνη). Ανέγερση νέων εστιών με χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Συντήρηση τους από το κράτος. Μέχρι τότε επινοικίαση ξενοδοχείων.



ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
-   Το πτυχίο να αποτελεί τη μόνη απόδειξη ότι ο κάτοχός του έχει πλήρη επιστημονική επάρκεια και επαγγελματική ικανότητα στο επιστημονικό αντικείμενο. Κατάργηση των εξετάσεων του ΤΕΕ και από οποιοδήποτε επιχειρηματικό φορέα. Όχι στις πιστωτικές μονάδες, το συμπλήρωμα διπλώματος και τη μετατροπή του πτυχίου σε πιστοποιητικό δεξιοτήτων. Άμεση πρόσληψη των αποφοίτων με βάση τις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες. Συνεχής επιμόρφωση των αποφοίτων μέσα από ένα δημόσιο και δωρεάν σύστημα υπό τη ευθύνη των πανεπιστημίων.
-   7ωρο, 5ήμερο, 35ωρο. Μισθοί που να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των αποφοίτων. Κατάργηση των αντεργατικών νόμων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων και μορφών απασχόλησης.
-   Μέτρα στήριξης για τους άνεργους πτυχιούχους:
-   επιδότηση στο 80% του μισθού χωρίς καμία προϋπόθεση, οι μέρες ανεργίας να ασφαλίζονται κανονικά. Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και βιβλιάριο ασθενείας για όλους. Επιδότηση ενοικίου και πάγωμα των δανείων.
-   Μέτρα στήριξης των εργαζόμενων φοιτητών:
-   6ωρη εργασία με αποδοχές 8ώρου. Άδεια με αποδοχές την περίοδο των εξεταστικών και δικαίωμα εναλλακτικών μορφών εξέτασης.
-   Οι ασφαλιστικές εισφορές των στρατευμένων και μεταπτυχιακών μηχανικών, να καταβάλλονται από την Πολιτεία
-   Διεύρυνση της έκπτωσης των ασφαλιστικών εισφορών για τους κάτω της 5ετίας συναδέλφους από το 40% στο 60%.


Αποσπασμα απο πλαισιο της ΠΚΣ


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Johnny English on May 31, 2006, 14:54:23 pm
Υπέροχη πρόταση για ένα 10ετές πλάνο*. Εφόσον έχετε τόσο καλές ιδέες, μήπως μπορείτε να ξεχωρίσετε κάποιες προτάσεις που να μπορούν να υλοποιηθούν μέσα σε (π.χ.) 1 χρόνο;

* Εννοώ πως οποιοδήποτε κόμμα κι αν κυβερνούσε χρειάζεται τουλάχιστο 10 χρόνια για να τα καταφέρει όλα αυτά. Κόντρες, διαπραγματεύσεις, διπλωματία ώστε να πέσουν τα έξοδα για εξοπλισμούς και πολλά άλλα...


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Χειρων on May 31, 2006, 15:42:33 pm
Η συγκεκριμένη πρόταση είναι ιδιαίτερα αξιόλογη.

Προτείνω η κωδικοποίηση των προτάσεων να ανατεθεί στην cybercat, που χειρίζεται έξοχα τον λόγο.

Για ευνόητους λόγους, ο Aliakmvn πρέπει να απομακρυνθεί από αυτήν την προσπάθεια, άσχετα με τις καλές του προθέσεις!!!

Πιστεύω ότι μπορεί να συνταχθεί εμπνευσμένο κείμενο, αντάξιο του επιπέδου, που παρουσιάζουν αυτές τις μέρες οι φοιτητές του Τμήματος.

Καλή προσπάθεια.


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Cyberkat on May 31, 2006, 17:31:43 pm
Η πρόταση με τιμά και θα το έκανα με πολλή χαρά, δεδομένου ότι υποστηρίζω αμέριστα την κατάληψη και τα φοιτητικά αιτήματα.

Δεν ξέρω αν είμαι το κατάλληλο άτομο, καθώς δεν υπήρξα ούτε είμαι τώρα εκπρόσωπος των φοιτητών και επίσης ενώ περνάω αρκετές ώρες στην κατάληψη, δεν μένω εκεί όπως κάποια παιδιά.

Συνεπώς χρειάζομαι κάποιου είδους εξουσιοδότηση ή έγκριση. Νομίζω ότι το πιο πρέπον θα ήταν να τεθεί το θέμα στο συντονιστικό της κατάληψης, τόσο όσον αφορά την ανάθεση της κωδικοποίησης των προτάσεων σε εμένα, όσο και στην αποδοχή του τελικού κειμένου αν αυτό προκύψει.

Σε λίγο ξεκινάω για την σχολή. Ελπίζω να γίνει κάποια αρχική συζήτηση.

ΥΓ: Χείρων ευχαριστώ.


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Turambar on June 01, 2006, 00:07:47 am
Ο Χείρων έδωσε μια καλή ιδέα για αρχή νομίζω. Να το συζητήσουμε στο συντονιστικό, και γιατί όχι να το συζητήσουμε με άλλες σχολές.
να κάνουμε την δικιά μας ομάδα Σοφών ;)


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: rhum on June 01, 2006, 23:03:27 pm
Στην πρωτη συνελευση (αυτη που αποφασισε δυο μερες καταληψη) στηριξα την ΠΚΣ ακριβως για αυτες τις συγκροτημενες θεσεις της.
Αν κατσουν 5 παιδια να συνταξουν ενα πολυσελιδο κειμενο με βαση αυτες τις(περισσοτερες απο αυτες τις) προτασεις, το αποτελεσμα θα ειναι κλασεις ανωτερο απο το πορισμα του ΕΣΥΠ. Θα εχουμε ετσι μια βαση διαλογου για οποιον μας κατηγορει οτι δεν παρουσιαζουμε λυσεις.


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: fugiFOX on June 02, 2006, 00:14:22 am
Η συγκεκριμένη πρόταση είναι ιδιαίτερα αξιόλογη.

Προτείνω η κωδικοποίηση των προτάσεων να ανατεθεί στην cybercat, που χειρίζεται έξοχα τον λόγο.

Για ευνόητους λόγους, ο Aliakmvn πρέπει να απομακρυνθεί από αυτήν την προσπάθεια, άσχετα με τις καλές του προθέσεις!!!

Πιστεύω ότι μπορεί να συνταχθεί εμπνευσμένο κείμενο, αντάξιο του επιπέδου, που παρουσιάζουν αυτές τις μέρες οι φοιτητές του Τμήματος.

Καλή προσπάθεια.

Και εγώ συμφωνώ. Όχι ότι ο Αλιάκμων δεν ξέρει να χειρίζεται το λόγο αλλά δηλώνω
κρυφός οπαδός του ρητορικού λόγου Κατερίνας.
Αυτή βάζει κάτω τους 7 "ψευτο-σοφούς" σε 10 λεπτα


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Χειρων on June 02, 2006, 00:31:09 am
Συγνώμην, η αναφορά μου στον aliakmwn ήταν για να τον πειράξω. Και βέβαια ο aliakmwn μπορεί να συμβάλει σημαντικά, αν αλλάξει μυαλά!


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Larry_Flynt on June 02, 2006, 04:47:18 am
Νομίζω βρήκα αυτόν τον περιβόητο.... μμμ μάλλον διαβόητο νόμο....

το κρεμάω

Βάζω και κανα 2 περιλήψεις που βρήκα


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Larry_Flynt on June 02, 2006, 04:59:23 am
Βρήκα και αυτά τα 2, δεν τα διάβασα ακόμη. Αν είναι άσχετα delete em, ή θα τα βγάλω μόνος μου όταν τα διαβάσω και διαπιστώσω την ασχετοσύνη τους  :P :P :P  :D

(κάπου τα πήρε το αυτί μου γι' αυτό τα επισυνάπτω)


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και τ
Post by: aliakmwn on June 02, 2006, 23:00:30 pm
Αναφορικα με το ζητημα λοιπον, σε συντομη κουβεντουλα που ειχαμε σημερα στην εκδηλωση με την Cyberkat, τον Netgull και τον apostolo, και μετεπειτα με τους bobomastoras, chggr005 και Aurelius, επεσε η ιδεα να οργανωσουμε λιγο καλυτερα τη συζητηση για τις αντι-προτασεις, οπως πολυ ωραια το εθεσε ο Χειρων.

Ετσι λοιπον, σκεφτηκαμε να δημιουργησουμε εναν καινουργιο πινακα, υπο-πινακα του παροντος, ο οποιος θα προοριζεται αποκλειστικα και μονο για συζητηση πανω στις προτασεις που εχουμε εμεις ως φοιτητες να κανουμε.

Ως δομη, προταθηκε η εξης:

Για καθε ζητημα, μικρο ή μεγαλο, να δημιουργειται ενα topic. Π.χ., ενα topic περι εργαστηριων, ενα topic σχετικα με το 3+2 ή 5 (master, bachelor), ενα για διδακτορικα, ενα για οικονομικα ζητηματα κλπ κλπ κλπ
Στο καθε topic, το καθε μελος θα καταθετει τις προτασεις του. Δεν θα μπει κανενας περιορισμος, εκτος απο δυο αυτονοητους:
1) Να μην μετατραπουν οι συζητησεις σε πεδια προσωπικων αντιπαραθεσεων. Καθε προταση ειναι σεβαστη και επιθυμητη, καμια τοποθετηση δεν απορριπτεται (ακομα και οι πιο αντιδραστικες). Στοχος δεν ειναι να μαλωσουμε μεταξυ μας, αλλα να καταληξουμε σε κατι συγκροτημενο.
2) Να μην ξεφευγουν offtopic οι συζητησεις. Σιγουρα καποια θεματα ειναι αλληλενδετα μεταξυ τους, αλλα πιστευουμε πως μπορουμε να μεινουμε σταθεροι πανω σε καποιους θεματικους αξονες.

Επιπλεον, για οσες απο τις θεματικες ενοτητες υπαρχει αναφορα στο διαβοητο "πορισμα των σοφων", θα μπορουσαμε να pastαρουμε την συγκεκριμενη προταση, και απο κατω να συγγραφουμε την αντιπροταση μας.

Κανενας δεν μπορει να ειναι σιγουρος για την καταληξη μιας τετοιας αποπειρας. Πιθανον να προκυ&
#968;ει κατι καλο και ολοκληρωμενο, αλλα πιθανον να καταληξουμε να μαλωσουμε μεταξυ μας ;D  Ωστοσο, ο πρωτος στοχος ειναι η ιδια η επικοινωνιακη διαδικασια, δηλαδη να μπορει ο καθενας να διατυπωνει τις προτασεις, τις σκεψεις του, και στο τελος να προκυψει κατι συνολικο και συγκροτημενο.


ΥΓ: Κατι πολυ σημαντικο που ξεχασα να αναφερω: Η αρχικη σκεψη του Χειρονα, με την οποια συμφωνησαμε μεχρι στιγμης ολοι απολυτα, ειναι το κειμενο που θα συνταχθει να μην αφορα αποκλειστικα και μονο στο τμημα μας, ή στα τμηματα Ηλεκτρολογων, αλλα γενικοτερα στις αναγκες των φοιτητων. Συνεπως, καλυτερα στις συζητησεις να μην αναφερουμε παραδειγματα οικεια, οπως π.χ. εργαστηριο Ηλεκτρονικης κλπ.

Μπορουμε παντως, να ανοιξουμε καινουργια topics, τα οποια να εξειδικευονται σε μας ;)


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Larry_Flynt on June 02, 2006, 23:03:44 pm
Οπωοσδήποτε!


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Cyberkat on June 03, 2006, 01:18:06 am
Επιβάλλεται να αναφέρω μια ασάφεια στο παραπάνω κείμενο του aliakmwn.

Η παραπάνω πρόταση για forumική επίλυση του αδιεξόδου στο οποίο είχε καταλήξει το εγχείρημα της κωδικοποίησης των προτάσεων ήταν του  aliakmwn.  ;)   Κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται.

Τέλος, πρέπει να τεθεί και κάποιος χρονικός περιορισμός έτσι ώστε το τελικό κείμενο να προκύψει σύντομα, σε 7-10 μέρες, οπότε καλούμαστε όλοι να καταθέσουμε τις προτάσεις μας συστηματικά, οργανωμένα και επί της ουσίας.


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Nessa (ναι ναι η γνωστή!) on June 03, 2006, 01:24:06 am
Το να ζητάμε ειδίκευση μέσα στο πτυχίο είναι σα να αυτοχαντακωνόμαστε.
Κατά τα άλλα οι προτάσεις είναι πολύ καλές.


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: electroSOK on June 03, 2006, 05:36:35 am
ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:


Οι οποιες προτασεις υπαρξουν ειναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να ερθουν και στις συναντησεις του συντονιστικου της καταληψης οπως επισης και στις συζητησεις που εχουν σχετικη θεματολογια και εχουν οργανωθει στα πλασια της καταληψης. Για παραδειγμα αναφερω τη σημερινη συζητηση με θεμα "Τι πανεπιστημιο θελουμε? Τι μηχανικο θελουμε?" που ηταν το πρωτο μερος ενος κυκλου συζητησεων πανω στο ζητημα των προτασεων μας. Ας εμπλουτισουμε λοιπον αυτες τις συζητησεις με τις προτασεις μας, διαφορετικα οι συζητησεις αυτες θα μεινουν κενες. Και το χειροτερο: Οι προτασεις μαλλον θα μεινουν στον αερα και δεν θα μπορεσουν να εκμεταλλευτουν τη μαζικοτητα της καταληψης για να υλοποιηθουν.


Title: Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Cyberkat on June 03, 2006, 11:29:19 am
Τάσο, εξυπακούεται ότι οι προτάσεις θα κατέβουν και στο συνονιστικό.
Απλώς επειδή μέχρι τώρα στις συζητήσεις οι διάφορες προτάσεις που ακούγονται είναι διάσπαρτες κι επειδή έχει αποδειχτεί ότι είναι πολύ δύσκολο να γραφτεί ένα κείμενο κατά την διάρκεια μιας συνέλευσης, η σκέψη ήταν να διαμορφωθεί κάπως με αυτήν την διαδικασία στο  forum, και μετά να προταθεί έτοιμο ώστε να γίνουν λιγότερες τροποποιήσεις και να είναι η διαδικασία πιο λειτουργική.
Τέλος εγώ θα πρότεινα όσον αφορά τα topicς τα εξής δύο επιπλέον σε αυτά που ανέφερε ο aliakmwn
1) Πτυχίο (μορφή του πτυχίου εννιαίο, με ή χωρίς εξειδίκευση, σπάσιμο ή όχι σε κύκλους, δίδακτρα κλπ επεξήγηση του τι εννοούμε γιατί αυτοί οι όροι τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιούνται όπως να ναι και σημαίνουν κάθε φορά και διαφορετικό πράγμα)
2)Συγγράμματα-Εργαστήρια (τι συγγράμματα θέλουμε, θα είναι δωρεάν, πόσα, βιβλιοθήκες κλπ)


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: Optima on June 04, 2006, 13:18:19 pm
Μερικές προτάσεις από μέρους μου ( θα έρθω και στο συντονιστικό γιατί όντως η κουβέντα δε γίνεται από εδώ):

1) ΟΧΙ στις μεταγραφές - ΝΑΙ όμως στην ενίσχυση από πλευράς του κράτους των δαπανών για δωρεάν στέγαση και σίτιση σε άτομα που το ετήσιο εισόδημα της οικογένειάς τους κρίνεται ανεπαρκές ή χαμηλό
 - και όχι για όλους, πράγμα που φωνάζουμε και ξαναφωναζουμε στις πορείες, αυτός που έχει τα χρήματα να τα δίνει και να ξαναδίνει


2) ΟΧΙ στην κατάργηση των αιωνίων φοιτητών, αυτό δεν μπορούμε να το απαιτούμε με τη σημερινή πραγματικότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που οδηγεί σε πολλά άτομα να χάνουν τον προσανατολισμό τους και να καθυστερούν στις σπουδές τους για ψυχολογικούς, προσωπικούς κτλ λόγους.


3) ΝΑΙ στην αξιολόγηση, μην είμαστε γμτ τόσο αρνητικοί και καχύποπτοι σ' αυτόν τον όρο. ΠΧ, άτομα που , πηγαίνουν στην Αγγλία και σπουδάζουν εκεί δεν αναγνωρίζονται ισότιμα τα πτυχία τους,ανάλογα με το πανεπιστήμιο που τελείωσαν, αλλά έρχονται εδώ κ  μέσω του ΔΙΚΑΤΣΑ  προσπαθούν να βρουν την αντιστοιχία. ( έχω ακούσει πως  στο ΔΙΚΑΤΣΑ πέφτουν αρκετά λαδώματα για να αναγνωριστεί το ένα πτυχίο ή το άλλο, κι έτσι έχουμε το φαινόμενο των γιατρών εκ Βουλγαρίας, αλλά, για να είμαι και τυπικά σωστή, δε γνωρίζω αν αληθεύει)

.....και ένα μπόνους: ΟΧΙ στους κάθε είδους τραμπουκισμούς. ΟΧΙ στους τραμπουκισμούς των ΔΑΠιτών στο ΠΑΜΑΚ, ΟΧΙ στους τραμπουκισμούς των  αριστερών στους ΔΑπίτες της ΓΕνικής Συνέλευσης, ΟΧΙ στη φιλική ψήφο και ΟΧΙ στις ταμπέλες. 8)

Φορουμοφιλάκι!


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: veridiano on June 04, 2006, 20:00:20 pm
Όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα που το πτυχίο εξασφαλίζει, αυτό που μπορεί να εξασφαλίσει το πανεπιστήμιο για το πτυχίο είναι η ποιότητα γνώσης. Ότι δεν είμαστε τίποτα μπακάληδες δηλαδή. Καθαρά συντεχνιακά (αν και δεν μ'αρέσει ο όρος) ότι η ΄θεωρητική έστω κατάρτισή μας είναι ικανή για να αναλύσουμε και να υλοποιήσουμε την λύση ενός προβλήματος.

Τώρα όσον αφορά το εργασιακό-ασφαλιστικό, πρέπει να προσπαθήσουμε μετά το πτυχίο τόσο να θεσπιστούν επαγγελματικά δικαιώματα αντίστοιχα των δυνατοτήτων και του κοινωνικού μας ρόλου (δεν είμαστε φιλόσοφοι, άνθρωποι της πράξης πρέπει να είμαστε) όσο και να φροντίσουμε συλλογικά να τηρούνται οι όροι αυτών των αποφάσεων. Το ΤΕΕ όπως ακούμε από κόσμο που βρίσκεται στον κόσμο της εργασίας βρίσκεται σε αδράνεια και παίζονται πολλά παιχνίδια. Υπάρχουν βέβαια διάφοροι φορείς, μικρής όμως εμβέλειας που κινητοποιούνται για τα επαγγελματικά μας δικαιώματα. Πρέπει να δημιουργηθεί πανελλήνιος φορέας διασφάλισης των δικαιωμάτων του κάθε μηχανικού. (μεγάλη κουβέντα)

Αυτό στο οποίο πρέπει κυρίως να επικεντρωνόμαστε είναι νομίζω κυρίως το τι συμβαίνει εντός πανεπιστημίου. Πρέπει τα αιτήματά μας να ακουστούν περισσότερο και να δοθεί έμφαση στα ουσιαστικότερα που θα κάνουν την κοινή γνώμη να προβληματιστεί για το που βαδίζει η παιδεία.

Μια extra δικιά μου πρόταση είναι η εμφάνιση κοινής αφίσας σε όλη την πόλη, με ένα σκετσάκι που να τραβάει τα βλέμματα (ίσως κάποιο σκιτσάκι comix) που να δίνει έμφαση στην εναντίωση στην υποβάθμιση παιδείας-πτυχίων, στην εξάλειψη δωρεάν παιδείας και στην ανάγκη περισσότερων κονδυλίων για την παιδεία.

Είπα χιλιοακουσμένα πράγματα, απλά προσπάθησα να εστιάσω σε κάποια. Όπως πολλοί θα γνωρίζετε δεν ψήφισα υπέρ της κατάληψης, γιατί δεν μας τιμάει καθόλου να κοιμόμαστε 2-3 χρόνια και ξαφνικά να βλέπουμε τι κάνουν οι Γάλλοι και να ξυπνάμε. Τέσπα, το θέμα είναι να πιάσει τόπο η κατάληψη. Από άποψη εσωτερικών εκδηλώσεων πάει καλά, σιγά σιγά προβάλλεται πιο ρεαλιστικά στα ΜΜΕ (πχ σημερινή Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία). Το θέμα είναι να την προβάλλουμε όπως πρέπει και να δημιουργηθεί κοινωνικός προβληματισμός. Αν και δεν μας τιμάει να συμβαίνει λόγω κατάληψης, είναι πολύ θετικό να βλέπεις φοιτητές που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για κάτι άλλο πέρα από τις εξεταστικές τους να προβληματίζονται για ζητήματα παιδείας/εργασιακά κτλ να ψάχνονται και να βλέπουν τι συμβαίνει στον κόσμο (πχ ρόλος ΜΜΕ) Ανάμεσα σε αυτούς τους φοιτητές ανήκω κι εγώ.

Χρήστος Καλουδάς


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: electroSOK on June 05, 2006, 02:27:00 am
                            ΝΑΙ ΡΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!


Τις τελευταιες μερες ερχονται καποιοι φοιτητες και καθηγητες στα συντονιστικα αλλα και προσωπικα στον καθενα απο οσους συμμετεχουμε στην καταληψη και μας κατηγορούν οτι δεν εχουμε προτασεις. Η κριτικη ειναι δεκτικη οσο ειναι καλοπροαιρετη βεβαια. Νιωθω την αναγκη να μπουν τα πραγματα στη θέση τους , γιατι δεν σας κρύβω ότι έχω αρχίσει λίγο να ενοχλούμαι από αυτήν την κριτική γιατί διαπιστώνω ότι εντέλει προέρχεται από ανθρώπους που οι ίδιοι δεν δηλώνουν διατεθειμένοι να μπουν σε κάποια διαδικασία διαμόρφωσης πρότασης. Δηλ. δεν κατάλαβα. Την πρόταση την περιμένουμε έτοιμη στο πιάτο μας από καποιους δήθεν φωστήρες της κατάληψης? Και ποιός είναι φωστήρας και ποιός όχι?


Κατ'αρχάς υπάρχει ήδη το αίτημα ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΕΝΙΑΙΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Σ'ΑΥΤΟ, ΩΣ ΤΗ ΜΟΝΗ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.

Θα μου πειτε αυτο σας ακουγεται αρκετα γενικολογο? Συμφωνω, ας το κανουμε λοιπον πιο συγκεκριμενο:

Ας καταλάβουμε πρωτα ομως όλοι ότι:
Οι ΣΟΒΑΡΕΣ προτασεις (ή αντιπροτάσεις) δεν είναι δυνατόν να βγουν σε ένα βράδυ ή σε μια μόνο συζήτηση. Απαιτούν έναν κύκλο συζητήσεων και ζυμώσεων στον οποίον θα συμμετάσχουν όχι μόνο φοιτητές αλλά και καθηγητές (δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για το πώς θα βελτιώσουμε τη σχολή μας χωρίς να γνωρίζουμε τις απόψεις-διαθέσεις των καθηγητών μας) αλλά και εργαζόμενοι (δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για το πτυχίο μας και να μην ξέρουμε τι πραγματικά συμβαίνει έξω στην παραγωγή). Και ύστερα από αυτόν τον κύκλο που απαιτεί και κάποιο χρονικό διάστημα θα βγουν οι τελικές προτάσεις. Έτσι λειτουργεί το πράγμα, διαφορετικά και γω μπορώ να σας αραδιάσω καμια δεκαπενταρια προτασεις που έχω έτσι χύμα στο μυαλό μου και να σας ρίξω στάχτη στα μάτια ότι δήθεν έχω σοβαρή πρόταση. Θα σας κοροιδεύσω όμως έτσι γιατί είναι προφανές ότι μια πρόταση που δεν έχει υποστεί μεγάλη επεξεργασία δεν είναι σοβαρή, δεν έχει προοπτικές εφαρμογής και συνεπώς δεν δίνει καμία προοπτική στις διεκδικήσεις μας.

Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της λογικής άνοιξε αυτήν τη βδομάδα ο κύκλος συζητήσεων με σκοπό τη συγκρότηση από πλευράς μας προτάσεων. Έτσι έγινε μια συζήτηση με θέμα "Τι πανεπιστήμιο θέλουμε? Τι μηχανικό χρειαζόμαστε?" και μια συζήτηση με θέμα "Οι εργασιακές προοπτικές του Μηχανικού". Και στις δύο αυτές συζητήσεις ακούστηκαν κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις (κρατώ ιδιαιτέρως τις προτάσεις του κ. Κοτσάκη, καθηγητή στην αρχιτεκτονική). Αυτές καταγράφηκαν από τον Μπάμπη και μένα στα πρακτικά, τα οποία αυτήν τη στιγμή τα έχω στην τσάντα μου και από Τρίτη πρωι-μεσημερι θα υπάρχουν φωτοτυπημένα στο κέντρο τύπου μας (αιθ. 7). Προφανώς τα πρακτικά αυτά θα αποτελέσουν τροφή για τις επόμενες συζητήσεις έτσι ώστε να υπάρχει μια συνέχεια σ'αυτήν την αναζήτηση από πλευράς μας προτάσεων.

Πραγματικά, καλώ τον καθένα που αγωνιά (και καλα κανει) να καταλήξουμε σε συγκεκριμένες προτάσεις, περαν του γενικολογου "Διεκδικουμε Δημοσια και Δωρεαν Παιδεια για ολους" και "Ενιαια Πτυχια με ολα τα εργασιακα δικαιωματα σ'αυτα" που λεμε μεχρι τωρα, να ερθει και να συμμετάσχει σ'αυτες τις συζητησεις (κοιτατε το προγραμμα και θα τις εντοπίσετε) και να αφησει κατα μερους την γκρινια και τη λογικη "περιμενω την προταση ετοιμη στο πιατο μου".


Title: Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
Post by: chggr005 on June 05, 2006, 11:09:07 am
Optima, Χρήστο, αν είναι δυνατόν αυτά να τα γράψετε στο αντίστοιχο topic του πίνακα “Θεσεις / Προτασεις / αντι-Πορισμα “ για να είναι κάπου συγκεντρωμένα.