Title: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on March 04, 2013, 13:33:24 pm 14:00 @ αιθ. 5
Εγινε ΔΣ σημερα και οριστηκε με θεματολογια -σχεδιο "Αθηνα" -νεο προγραμμα σπουδων ηλεκτρολογων -εισφορες ΤΣΜΕΔΕ -κλειδωματα στο πολυτεχνειο Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Silvo the Beautiful on March 04, 2013, 13:36:11 pm σημερα ρε λουλου?
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Karaμazoβ on March 04, 2013, 13:45:08 pm εχετε και "εισφορές ΤΣΜΕΔΕ" στην θεματολογια :D
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on March 04, 2013, 13:47:24 pm σημερα ρε λουλου? το λεει στον τιτλο παπ-αρηTitle: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Silvo the Beautiful on March 04, 2013, 13:48:19 pm εχετε και "εισφορές ΤΣΜΕΔΕ" στην θεματολογια :D αφου ειμαστε ειδικοι ρε Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: provataki on March 04, 2013, 14:28:24 pm εχετε και "εισφορές ΤΣΜΕΔΕ" στην θεματολογια :D αφου ειμαστε ειδικοι ρε ε ναι οταν βιωνεις κατι στο πετσι σου, ο λόγος σου μετά είναι πυρινος σαν της Ρόζας Λούξεμπουργκ(και 50οC παραπάνω μη σου πω)... Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Ex_Mechanus on March 04, 2013, 18:06:32 pm εχετε και "εισφορές ΤΣΜΕΔΕ" στην θεματολογια :D αφου ειμαστε ειδικοι ρε ε ναι οταν βιωνεις κατι στο πετσι σου, ο λόγος σου μετά είναι πυρινος σαν της Ρόζας Λούξεμπουργκ(και 50οC παραπάνω μη σου πω)... η πούτσα είναι άσχημη και στην ιδέα να την τρως Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: tolis_1 on March 04, 2013, 18:23:48 pm δεν βαζετε κ θεμα την αργοπορεια στην διορθωση γραπτων που κανονικα ειναι μεχρι 20 μερες?
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: tolis_1 on March 04, 2013, 18:34:09 pm και τις εισοφορες στο ΤΣΜΕΔΕ ξεχαστετες .Παει για ενοποιηση
Title: Απ: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Karaμazoβ on March 04, 2013, 18:44:26 pm και τις εισοφορες στο ΤΣΜΕΔΕ ξεχαστετες .Παει για ενοποιηση αυτό δεν καταργεί τις εισφορές...στην πράξη σημαίνει μαλλον ενοποιηση του "pool" των αποθεματικών. Για την ιστορία το ΤΣΜΕΔΕ έχει ήδη ενοποιηθεί με τα ταμεία των δικηγόρων, γιατρών και αλλων επιστημόνων και έχει δημιουργηθεί το νεο ταμείο ΕΤΑΑ. Αλλα οι εισφορές συνεχίζονται κανονικά και σκέφτονται αύξηση. Επίσης, νομιζω πως πέρασε και στην Βουλή η κατάργηση του Ταμείου Υγείας του ΕΤΑΑ και η ένταξη του στον -χρεωκοπημενο- ΕΟΠΥΥ. Η διοικηση του ΤΣΜΕΔΕ πήγε να κάνει κατι αλχημείες και να κυρήξει το ΤΣΜΕΔΕ Νομικο Προσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, για να το αποφύγει, αλλα μαλλον πηρε πουλί http://www.tsmede.gr/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%82%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%95%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/tabid/267/Default.aspx#eopy_an Title: Re: Απ: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: tolis_1 on March 04, 2013, 19:07:06 pm και τις εισοφορες στο ΤΣΜΕΔΕ ξεχαστετες .Παει για ενοποιηση αυτό δεν καταργεί τις εισφορές...στην πράξη σημαίνει μαλλον ενοποιηση του "pool" των αποθεματικών. Για την ιστορία το ΤΣΜΕΔΕ έχει ήδη ενοποιηθεί με τα ταμεία των δικηγόρων, γιατρών και αλλων επιστημόνων και έχει δημιουργηθεί το νεο ταμείο ΕΤΑΑ. Αλλα οι εισφορές συνεχίζονται κανονικά και σκέφτονται αύξηση. Επίσης, νομιζω πως πέρασε και στην Βουλή η κατάργηση του Ταμείου Υγείας του ΕΤΑΑ και η ένταξη του στον -χρεωκοπημενο- ΕΟΠΥΥ. Η διοικηση του ΤΣΜΕΔΕ πήγε να κάνει κατι αλχημείες και να κυρήξει το ΤΣΜΕΔΕ Νομικο Προσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, για να το αποφύγει, αλλα μαλλον πηρε πουλί http://www.tsmede.gr/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%82%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%95%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/tabid/267/Default.aspx#eopy_an εγω καπου διαβασα οτι το υπουργειο σκεφτεται για την δημιουργια μονο 2 ταμειων ΙΚΑ κ των ελευθερων επαγγελματιων και αναλογα με το αν εχεις μπλοκακι η οχι θα μπαινει εκει ο μηχανικος. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: fugiFOX on March 04, 2013, 19:48:51 pm 14:00 @ αιθ. 5 Εγινε ΔΣ σημερα και οριστηκε με θεματολογια -σχεδιο "Αθηνα" -νεο προγραμμα σπουδων ηλεκτρολογων -εισφορες ΤΣΜΕΔΕ -κλειδωματα στο πολυτεχνειο εμένα πάλι θα με ενδιέφερε πολύ το θέμα " νέο προγραμμα σπουδων ηλεκτρολογων." Θα χαιρομουν πολύ αν η ΓΣ έφερνε συγκεκριμένες προτάσεις (σημ. όχι αντιπροτάσεις) για το καινούριο πρόγραμμα. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Silvo the Beautiful on March 04, 2013, 19:53:07 pm δεν βαζετε κ θεμα την αργοπορεια στην διορθωση γραπτων που κανονικα ειναι μεχρι 20 μερες? Σε μερικες περιπτωσεις απλα χρειαζεται να προσληφθουν νεοι καθηγητες το οποιο δεν προκειται να γινει....Οσοι εκλεχθηκαν μεχρι και πριν 3 χρονια μαλλον προλαβανε να παρουν τη θεση... Αν νομιζεις οτι εισαι σε θεση να πιεσεις για κατι τετοιο πες το μας Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Karaμazoβ on March 04, 2013, 23:49:55 pm εμένα πάλι θα με ενδιέφερε πολύ το θέμα " νέο προγραμμα σπουδων ηλεκτρολογων." Θα χαιρομουν πολύ αν η ΓΣ έφερνε συγκεκριμένες προτάσεις (σημ. όχι αντιπροτάσεις) για το καινούριο πρόγραμμα. οι φοιτητές δεν γίνεται να προτείνουν προγραμμα σπουδών γιατι πολύ απλά είναι μαθητευόμενοι, και δεν εχουν ακομα την πληρη εικόνα της σχολής. Ωστόσο πρεπει να συμμετέχουν για να εκφέρουν γνώμη για ζητήματα όπως η διεξαγωγή των μαθημάτων (πως θα είναι πιο κατανοητές για αυτούς) και για να μπορούν να διαμαρτυρηθούν/επεμβουν οταν το πράγμα κινείται προς την τρισκατάρατη "εντατικοποίηση" :D Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Marmotakos on March 04, 2013, 23:59:02 pm το νεο προγραμμα σπουδων υπάρχει κάπου?
για ποιους θα ισχυει? τι γινεται με παλιους αν καταργηθουν μαθηματα? Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: provataki on March 05, 2013, 01:06:51 am εμένα πάλι θα με ενδιέφερε πολύ το θέμα " νέο προγραμμα σπουδων ηλεκτρολογων." Θα χαιρομουν πολύ αν η ΓΣ έφερνε συγκεκριμένες προτάσεις (σημ. όχι αντιπροτάσεις) για το καινούριο πρόγραμμα. οι φοιτητές δεν γίνεται να προτείνουν προγραμμα σπουδών γιατι πολύ απλά είναι μαθητευόμενοι, και δεν εχουν ακομα την πληρη εικόνα της σχολής. Ωστόσο πρεπει να συμμετέχουν για να εκφέρουν γνώμη για ζητήματα όπως η διεξαγωγή των μαθημάτων (πως θα είναι πιο κατανοητές για αυτούς) και για να μπορούν να διαμαρτυρηθούν/επεμβουν οταν το πράγμα κινείται προς την τρισκατάρατη "εντατικοποίηση" :D μια χαρα ειναι η ενατικοποιηση. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Κονσερβοκούτης on March 05, 2013, 03:44:30 am δεν είναι η εντατικοποίηση, είναι η κινεζοποίηση :D
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Grecs on March 05, 2013, 04:16:05 am δεν είναι η εντατικοποίηση, είναι η κινεζοποίηση :D Eξυπνο comment. Να μαθαινετε οι υπολοιποι.Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: fugiFOX on March 05, 2013, 12:10:34 pm εμένα πάλι θα με ενδιέφερε πολύ το θέμα " νέο προγραμμα σπουδων ηλεκτρολογων." Θα χαιρομουν πολύ αν η ΓΣ έφερνε συγκεκριμένες προτάσεις (σημ. όχι αντιπροτάσεις) για το καινούριο πρόγραμμα. οι φοιτητές δεν γίνεται να προτείνουν προγραμμα σπουδών γιατι πολύ απλά είναι μαθητευόμενοι, και δεν εχουν ακομα την πληρη εικόνα της σχολής. Ωστόσο πρεπει να συμμετέχουν για να εκφέρουν γνώμη για ζητήματα όπως η διεξαγωγή των μαθημάτων (πως θα είναι πιο κατανοητές για αυτούς) και για να μπορούν να διαμαρτυρηθούν/επεμβουν οταν το πράγμα κινείται προς την τρισκατάρατη "εντατικοποίηση" :D Διαφωνώ. Κάποιος που είναι στο 4ο/5ο έτος έχει δει σχεδόν το σύνολο του ΠΣ και μπορεί να εκφέρει άποψη. Δεν μπορεί τα μέλη της ΓΣ να είναι ώριμα να να συζητούν για οικονομικό-κοινωνικο-πολιτικά θέματα, π.χ. οικονομικά μοντέλα που θα μας απομακρύνουν από την οικονομική κρίση, αλλά να είναι ανώριμα να φέρουν προτάσεις για τα μαθήματά τους. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Silvo the Beautiful on March 05, 2013, 13:18:53 pm ως ενα βαθμο γιατι το να γνωριζεις ποια εργαλεια θα χρησιμοποιηθουν τελικα για ενα μεταπτυχιακο ή διδακτορικο ή ακομα και στη εργασια ειναι αδυνατον.
Λιγο πολυ μπορουν να πουν αν καποιο μαθημα δεν απαιτειτε τοσο ενταντικα ή πρεπει καποιες ωρες να πανε απο το ενα μαθημα στο αλλο ή αν χρειαζεται ενα μαθημα που αποτελειτε απο 3 κομματια ( οπως τα κυκλωματα) να συγχωνευτει σε 2. Ομως ο φοιτητης δνε νομιζω οτι ειναι σε θεση να αποφασισει ποια μαθηματα θα του χρειαστουν και πια οχι. Σε αυτα θα επρεπε να συμμετεχουν ολοι οι διδακτορικοι μας για να βοηθησουν. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: provataki on March 05, 2013, 14:42:42 pm ως ενα βαθμο γιατι το να γνωριζεις ποια εργαλεια θα χρησιμοποιηθουν τελικα για ενα μεταπτυχιακο ή διδακτορικο ή ακομα και στη εργασια ειναι αδυνατον. Λιγο πολυ μπορουν να πουν αν καποιο μαθημα δεν απαιτειτε τοσο ενταντικα ή πρεπει καποιες ωρες να πανε απο το ενα μαθημα στο αλλο ή αν χρειαζεται ενα μαθημα που αποτελειτε απο 3 κομματια ( οπως τα κυκλωματα) να συγχωνευτει σε 2. Ομως ο φοιτητης δνε νομιζω οτι ειναι σε θεση να αποφασισει ποια μαθηματα θα του χρειαστουν και πια οχι. Σε αυτα θα επρεπε να συμμετεχουν ολοι οι διδακτορικοι μας για να βοηθησουν. Υπάρχουν μαθήματα βάσης με γενικό περιεχόμενο (πεδία, κυκλώματα, μαθηματικά κτλ) τα οποία αυτούσια δεν ανταποκρίνονται σε πρακτικές εφαρμογές. Υπάρχουν και μαθήματα πιο εξειδικευμένα, που παίρνουν τις βασικές αρχές και ασχολούνται με τον τρόπο εφαρμογήςτους σε πιο απτά αντικείμενα (πχ οι μηχανές χρησιμοποιούν πεδία και κυκλώματα στο βαθμό που εφαρμόζονται). Μια δημοφιλής άποψη, λέει ότι δε χρειάζεται να έχεις περάσει ή να έχεις διαβάσει πεδία και κυκλώματα όταν ασχοληθείς με τις μηχανές γιατί ότι χρειαστείς θα το «μάθεις» εκεί και είναι και πιο απλά. Επιπλέον, τυχαίνει να μην παίζουν και ιδιαίτερο ρόλο στις εξετάσεις (γιατί έτσι αποφάσισαν οι εκάστοτε καθηγητές). Οπότε, αυτόματα μπορώ να πω ότι τα πεδία δε χρειάζονται πουθενά στον ενεργειακό τομέα, γεγονός που όμως είναι απόλυτα αναληθές. Το πρόβλημα για ένα φοιτητή, για το τι χρειάζεται να ξέρεις στον τομέα είναι συνάρτηση του προσανατολισμού που δίνει σε ένα μάθημα ο αντίστοιχος καθηγητής. Ως εκ τούτου, δε μπορεί να διαμορφώσει το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών, ούτε να έχει καθαρή άποψη. Το καινούριο πρόγραμμα σπουδών θα πρέπει ίσως να έχει και προαπαιτούμενα (ο αριθμός μαθημάτων έτσι γενικά είναι κάτι τελείως χαζό) συγκεκριμένα μαθήματα (ίσως ανά τομέα διαφορετικά), ώστε να εξασφαλίζει τουλάχιστον μια πρώτη ενασχόληση των φοιτητών με βασικές έννοιες… Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Social_waste on March 05, 2013, 14:51:18 pm [Το κακο με τα προαπαιτουμενα ειναι οτι προσπαθουν με εναν ανελαστικο τροπο να
'εξασφαλισουν' κατι, και οχι οτι αυτο το κατι ειναι ασχημα επιλεγμενο] Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: provataki on March 05, 2013, 14:59:59 pm [Το κακο με τα προαπαιτουμενα ειναι οτι προσπαθουν με εναν ανελαστικο τροπο να 'εξασφαλισουν' κατι, και οχι οτι αυτο το κατι ειναι ασχημα επιλεγμενο] δε διαφωνώ καθόλου επι της ουσίας. και μενα με αγχώνει η ιδέα ότι θα πρέπει να περάσω συγκεκριμένα πεδίο Ι και κυκλώματα στην ώρα τους αλλιώς δε θα πάρω τομέα. απλά έχω βρει και προβληματικό να υπάρχει γενικά απορία για το νομο του Ampere, ας πούμε, όταν πας να κανεις μηχανές επειδή "διάλεξες να μη διαβάσεις" πεδίο ή να μη μπορείς να καταλάβεις γιατί δύο αντιστάσεις είναι παράλληλα. Γι' αυτό το λόγο γίνεται μια επικάλυψη σε πιο προχωρημένο μάθημα και φεύγει τσάμπα χρόνος. Αν υποθέσουμε ότι ένα ΝΠΣ εξαλείφει εντελώς τις επικαλύψεις, τότε θα προκύψει σοβαρό θέμα για κάποιον που δεν ξέρει βασικά πράγματα από το γενικό κύκλο. Προς το παρόν αυτό το κενό κουκουλώνεται όπως όπως, τουλάχιστον όπως το χω δει εγώ στον τομέα μου. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: JakeLaMotta on March 05, 2013, 15:08:23 pm [Το κακο με τα προαπαιτουμενα ειναι οτι προσπαθουν με εναν ανελαστικο τροπο να 'εξασφαλισουν' κατι, και οχι οτι αυτο το κατι ειναι ασχημα επιλεγμενο] δε διαφωνώ καθόλου επι της ουσίας. και μενα με αγχώνει η ιδέα ότι θα πρέπει να περάσω συγκεκριμένα πεδίο Ι και κυκλώματα στην ώρα τους αλλιώς δε θα πάρω τομέα. απλά έχω βρει και προβληματικό να υπάρχει γενικά απορία για το νομο του Ampere, ας πούμε, όταν πας να κανεις μηχανές επειδή "διάλεξες να μη διαβάσεις" πεδίο ή να μη μπορείς να καταλάβεις γιατί δύο αντιστάσεις είναι παράλληλα. Γι' αυτό το λόγο γίνεται μια επικάλυψη σε πιο προχωρημένο μάθημα και φεύγει τσάμπα χρόνος. Αν υποθέσουμε ότι ένα ΝΠΣ εξαλείφει εντελώς τις επικαλύψεις, τότε θα προκύψει σοβαρό θέμα για κάποιον που δεν ξέρει βασικά πράγματα από το γενικό κύκλο. Προς το παρόν αυτό το κενό κουκουλώνεται όπως όπως, τουλάχιστον όπως το χω δει εγώ στον τομέα μου. Ναι,αλλά άμα βάλουμε τα πεδία και τα κυκλώματα σαν προαπαιτούμενα,το 80% της σχολής δεν θα πάρει τομέα στην ώρα του.Για ευνόητους λόγους,που δεν είναι το αν οι φοιτητές έχουν ασχοληθεί με τα συγκεκριμένα μαθήματα... Το αν θα ξέρει κάποιος βασικά πράγματα,είναι δικό του πρόβλημα στην τελική.Ναι,θα πρέπει να έχει ασχοληθεί με τα μαθήματα του γενικού,για να μπορεί να ανταπεξέλθει στη συνέχεια στον τομέα,είναι λογικό αυτό.Το αν θα πρέπει να τα έχει περάσει όμως,είναι άλλο θέμα. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Grecs on March 05, 2013, 15:12:41 pm Το καινούριο πρόγραμμα σπουδών θα πρέπει ίσως να έχει και προαπαιτούμενα (ο αριθμός μαθημάτων έτσι γενικά είναι κάτι τελείως χαζό) συγκεκριμένα μαθήματα (ίσως ανά τομέα διαφορετικά), ώστε να εξασφαλίζει τουλάχιστον μια πρώτη ενασχόληση των φοιτητών με βασικές έννοιες… Aν και συμφωνω με αυτο θεωρητικα, πρακτικα διαφωνω καθετα. Ολοι ξερουμε πως διδασκονται τα περισσοτερα μαθηματα βασης και οτι ουσιαστικα στα περισσοτερα η φαση ειναι μαθε το μονος σου. Πολλες βασικες εννοιες τις "εμαθα" χωρις να ξερω τι πραγματικα σημαινουν και φυσικα τις ξεχασα ή δεν τις πολυκαταλαβα. Αργοτερα βλεποντας τις εφαρμογες πολλα πραγματα πηρανε νοημα και μαλιστα με κινησανε να ξαναδιαβασω βασικα πραγματα ωστε να τις κατανοησω καλυτερα. Προφανως στα προαπαιτουμενα εμπιπτουν οι ηλεκτρονικες και τα κυκλωματα που ολοι ξερουμε τι προβληματα διδασκαλιας υπαρχουν στα 1α και προβληματα βαθμολογησης,καθυστερησης στα δευτερα. Αφου ξερουμε πολυ καλα οτι ειμαστε αβοηθητοι σε πολλα μαθηματα καλυτερα να εχουμε την επιλογη να κανουμε τη ζωη μας ευκολοτερη και να μαθει ο καθενας οπως τον βολευει. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Silvo the Beautiful on March 05, 2013, 15:24:34 pm και παλι ομως πρεπει να εχεις μια επαφη με τις βασικες εννοιες ωστε οταν πας στην εφαμοργη τους να ειναι ευκολο να τις κατανοησεις. Δηλαδη πρεπει να εχεις γνωση ποιες ειναι αυτες και πως δουλευουν
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: provataki on March 05, 2013, 15:28:17 pm Ναι,αλλά άμα βάλουμε τα πεδία και τα κυκλώματα σαν προαπαιτούμενα,το 80% της σχολής δεν θα πάρει τομέα στην ώρα του.Για ευνόητους λόγους,που δεν είναι το αν οι φοιτητές έχουν ασχοληθεί με τα συγκεκριμένα μαθήματα... Το αν θα ξέρει κάποιος βασικά πράγματα,είναι δικό του πρόβλημα στην τελική.Ναι,θα πρέπει να έχει ασχοληθεί με τα μαθήματα του γενικού,για να μπορεί να ανταπεξέλθει στη συνέχεια στον τομέα,είναι λογικό αυτό.Το αν θα πρέπει να τα έχει περάσει όμως,είναι άλλο θέμα. καλα φυσικά το να περάσεις ένα μάθημα δε σημαίνει ότι έμαθες κιόλας... αλίμονο :P ενδεχομένως, να υπάρχει και άλλος τρόπος να ξέρεις ότι όσοι μπηκαν στον τομέα θα γνωρίζουν τουλάχιστον ποιοτικά κάποια πράγματα. Δε μπορώ να σκεφτώ όμως κάτι διαφορετικό. Το αν κάποιος θα ξέρει βασικά πράγματα δεν είναι μόνο δικό του πρόβλημα. Το γενικότερο επίπεδο των φοιτητών καθορίζει σε ένα βαθμό το βάθος που θα μπει ο τομέας και σε ποια αντικείμενα μπορεί να κινηθεί. Φαίνεται από τις απορίες που υπάρχουν σε μαθήματα, φαίνεται από το τι θεωρείται δύσκολο γενικά. Το ότι πολλά μαθήματα είναι στον αυτόματο πιλότο, είναι θέμα ποσοτικό(δηλαδή αν πας λίγο πιο κει, θα κοπεί αρκετός κόσμος στο μάθημα). Τέτοια μαθήματα υπάρχουν πολλά. Δε μπορώ να σκεφτώ έναν ενεργειακό τομέα με μαθήματα σχετικά με τα smart-grids ας πούμε, που θα διδάσκεται σε φοιτητές που δε θα έχουν ακούσει τη λέξη αλγόριθμος ή δε θα ξέρουν μεθόδους ανάλυσης κυκλωμάτων... Aν και συμφωνω με αυτο θεωρητικα, πρακτικα διαφωνω καθετα. Ολοι ξερουμε πως διδασκονται τα περισσοτερα μαθηματα βασης και οτι ουσιαστικα στα περισσοτερα η φαση ειναι μαθε το μονος σου. Πολλες βασικες εννοιες τις "εμαθα" χωρις να ξερω τι πραγματικα σημαινουν και φυσικα τις ξεχασα ή δεν τις πολυκαταλαβα. Αργοτερα βλεποντας τις εφαρμογες πολλα πραγματα πηρανε νοημα και μαλιστα με κινησανε να ξαναδιαβασω βασικα πραγματα ωστε να τις κατανοησω καλυτερα. Προφανως στα προαπαιτουμενα εμπιπτουν οι ηλεκτρονικες και τα κυκλωματα που ολοι ξερουμε τι προβληματα διδασκαλιας υπαρχουν στα 1α και προβληματα βαθμολογησης,καθυστερησης στα δευτερα. Αφου ξερουμε πολυ καλα οτι ειμαστε αβοηθητοι σε πολλα μαθηματα καλυτερα να εχουμε την επιλογη να κανουμε τη ζωη μας ευκολοτερη και να μαθει ο καθενας οπως τον βολευει. Το πρόγραμμα σπουδών έχει χρονική τοποθέτηση των μαθημάτων και υποτίθεται έχει ένα νόημα αυτό. Αλλιώς να το κάνουμε ελεύθερο εντελώς και να επιλέγεις όποτε θες εσύ ένα μάθημα. Υποτίθεται ένα πρόγραμμα σπουδών σου δίνει μια λογική σειρά που πρέπει να μάθεις κάποια πράγματα για να πας σε ανώτερο επίπεδο. Προφανώς μαθαίνεις μόνος σου τα περισσότερα πράγματα. Προφανώς δε χάθηκε ο κόσμος αν δε μαθεις κάτι σε ένα μάθημα στο 2ο έτος και το μάθεις στο 4ο. Προφανώς φταίνε και οι καθηγητές. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: πρεζ on March 05, 2013, 15:30:52 pm γινεται να κανουμε κατι εμεις για τα προαπαιτουμενα μεσα απο την γενικη συνελευση ?
αν δεν μπορουν να καταργηθουν θα μπορουσαν τουλαχιστον να μειωθουν Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Grecs on March 05, 2013, 15:46:51 pm Aν και συμφωνω με αυτο θεωρητικα, πρακτικα διαφωνω καθετα. Ολοι ξερουμε πως διδασκονται τα περισσοτερα μαθηματα βασης και οτι ουσιαστικα στα περισσοτερα η φαση ειναι μαθε το μονος σου. Πολλες βασικες εννοιες τις "εμαθα" χωρις να ξερω τι πραγματικα σημαινουν και φυσικα τις ξεχασα ή δεν τις πολυκαταλαβα. Αργοτερα βλεποντας τις εφαρμογες πολλα πραγματα πηρανε νοημα και μαλιστα με κινησανε να ξαναδιαβασω βασικα πραγματα ωστε να τις κατανοησω καλυτερα. Προφανως στα προαπαιτουμενα εμπιπτουν οι ηλεκτρονικες και τα κυκλωματα που ολοι ξερουμε τι προβληματα διδασκαλιας υπαρχουν στα 1α και προβληματα βαθμολογησης,καθυστερησης στα δευτερα. Αφου ξερουμε πολυ καλα οτι ειμαστε αβοηθητοι σε πολλα μαθηματα καλυτερα να εχουμε την επιλογη να κανουμε τη ζωη μας ευκολοτερη και να μαθει ο καθενας οπως τον βολευει. Το πρόγραμμα σπουδών έχει χρονική τοποθέτηση των μαθημάτων και υποτίθεται έχει ένα νόημα αυτό. Αλλιώς να το κάνουμε ελεύθερο εντελώς και να επιλέγεις όποτε θες εσύ ένα μάθημα. Υποτίθεται ένα πρόγραμμα σπουδών σου δίνει μια λογική σειρά που πρέπει να μάθεις κάποια πράγματα για να πας σε ανώτερο επίπεδο. Προφανώς μαθαίνεις μόνος σου τα περισσότερα πράγματα. Προφανώς δε χάθηκε ο κόσμος αν δε μαθεις κάτι σε ένα μάθημα στο 2ο έτος και το μάθεις στο 4ο. Προφανώς φταίνε και οι καθηγητές. Ρε προβατε τι δεν καταλαβαινεις στο οτι θεωρητικα εχεις απολυτο δικιο. Επειδη το πρακτικο προβλημα ειναι τοσο προφανες οπως λες κι εσυ, εγω πιστευω οτι δε θα πρεπε να αλλαξει η κατασταση. Αν φτιαχτει το σκηνικο της διδασκαλιας-εξετασης-βαθμολογησης ας βαλουν και 32 προαπαιτουμενα. Δε μπορεις να αυξανεις τις απαιτησεις στους φοιτητες ενω οι καθηγητες μενουν στα ιδια και χειροτερα. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: provataki on March 05, 2013, 16:27:22 pm Aν και συμφωνω με αυτο θεωρητικα, πρακτικα διαφωνω καθετα. Ολοι ξερουμε πως διδασκονται τα περισσοτερα μαθηματα βασης και οτι ουσιαστικα στα περισσοτερα η φαση ειναι μαθε το μονος σου. Πολλες βασικες εννοιες τις "εμαθα" χωρις να ξερω τι πραγματικα σημαινουν και φυσικα τις ξεχασα ή δεν τις πολυκαταλαβα. Αργοτερα βλεποντας τις εφαρμογες πολλα πραγματα πηρανε νοημα και μαλιστα με κινησανε να ξαναδιαβασω βασικα πραγματα ωστε να τις κατανοησω καλυτερα. Προφανως στα προαπαιτουμενα εμπιπτουν οι ηλεκτρονικες και τα κυκλωματα που ολοι ξερουμε τι προβληματα διδασκαλιας υπαρχουν στα 1α και προβληματα βαθμολογησης,καθυστερησης στα δευτερα. Αφου ξερουμε πολυ καλα οτι ειμαστε αβοηθητοι σε πολλα μαθηματα καλυτερα να εχουμε την επιλογη να κανουμε τη ζωη μας ευκολοτερη και να μαθει ο καθενας οπως τον βολευει. Το πρόγραμμα σπουδών έχει χρονική τοποθέτηση των μαθημάτων και υποτίθεται έχει ένα νόημα αυτό. Αλλιώς να το κάνουμε ελεύθερο εντελώς και να επιλέγεις όποτε θες εσύ ένα μάθημα. Υποτίθεται ένα πρόγραμμα σπουδών σου δίνει μια λογική σειρά που πρέπει να μάθεις κάποια πράγματα για να πας σε ανώτερο επίπεδο. Προφανώς μαθαίνεις μόνος σου τα περισσότερα πράγματα. Προφανώς δε χάθηκε ο κόσμος αν δε μαθεις κάτι σε ένα μάθημα στο 2ο έτος και το μάθεις στο 4ο. Προφανώς φταίνε και οι καθηγητές. Ρε προβατε τι δεν καταλαβαινεις στο οτι θεωρητικα εχεις απολυτο δικιο. Επειδη το πρακτικο προβλημα ειναι τοσο προφανες οπως λες κι εσυ, εγω πιστευω οτι δε θα πρεπε να αλλαξει η κατασταση. Αν φτιαχτει το σκηνικο της διδασκαλιας-εξετασης-βαθμολογησης ας βαλουν και 32 προαπαιτουμενα. Δε μπορεις να αυξανεις τις απαιτησεις στους φοιτητες ενω οι καθηγητες μενουν στα ιδια και χειροτερα. τοτε η λυση ειναι καποιας μορφης αξιολόγηση καθηγητων... τζιιιιζζζ ;D Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Karaμazoβ on March 05, 2013, 17:19:32 pm ως ενα βαθμο γιατι το να γνωριζεις ποια εργαλεια θα χρησιμοποιηθουν τελικα για ενα μεταπτυχιακο ή διδακτορικο ή ακομα και στη εργασια ειναι αδυνατον. Λιγο πολυ μπορουν να πουν αν καποιο μαθημα δεν απαιτειτε τοσο ενταντικα ή πρεπει καποιες ωρες να πανε απο το ενα μαθημα στο αλλο ή αν χρειαζεται ενα μαθημα που αποτελειτε απο 3 κομματια ( οπως τα κυκλωματα) να συγχωνευτει σε 2. Ομως ο φοιτητης δνε νομιζω οτι ειναι σε θεση να αποφασισει ποια μαθηματα θα του χρειαστουν και πια οχι. Σε αυτα θα επρεπε να συμμετεχουν ολοι οι διδακτορικοι μας για να βοηθησουν. Ουτε οι διδακτορικοί μπορούν να βοηθήσουν πολυ γιατι εχουν μικρη επαφή ακόμη με την διδασκαλία, και το αντικείμενο συνολικα. Ωστόσο, κι αυτοί πρεπει να λένε τη γνώμη τους, όχι όμως να σχεδιασουν by scratch το ΠΣ. γινεται να κανουμε κατι εμεις για τα προαπαιτουμενα μεσα απο την γενικη συνελευση ? αν δεν μπορουν να καταργηθουν θα μπορουσαν τουλαχιστον να μειωθουν οι φοιτητές δεν συμμετέχουν στην ΓΣ Τμηματος του ΤΗΜΜΥ. Κι αν συμμετείχαν δεν ξερω τι θα γινόταν βεβαια. Υπάρχει ενας σκληρος πυρηνας ΔΕΠ που είναι φόλα υπερ των προαπαιτουμένων, γιατι πιστεύει οτι έτσι θα ανέβει τρομερά το επίπεδο στον Τομεα. Υπάρχουν και πολλοι άλλοι που πιστεύουν πως τα πράγματα πρεπει να μεινουν ως έχουν. Aν και συμφωνω με αυτο θεωρητικα, πρακτικα διαφωνω καθετα. Ολοι ξερουμε πως διδασκονται τα περισσοτερα μαθηματα βασης και οτι ουσιαστικα στα περισσοτερα η φαση ειναι μαθε το μονος σου. Πολλες βασικες εννοιες τις "εμαθα" χωρις να ξερω τι πραγματικα σημαινουν και φυσικα τις ξεχασα ή δεν τις πολυκαταλαβα. Αργοτερα βλεποντας τις εφαρμογες πολλα πραγματα πηρανε νοημα και μαλιστα με κινησανε να ξαναδιαβασω βασικα πραγματα ωστε να τις κατανοησω καλυτερα. Προφανως στα προαπαιτουμενα εμπιπτουν οι ηλεκτρονικες και τα κυκλωματα που ολοι ξερουμε τι προβληματα διδασκαλιας υπαρχουν στα 1α και προβληματα βαθμολογησης,καθυστερησης στα δευτερα. Αφου ξερουμε πολυ καλα οτι ειμαστε αβοηθητοι σε πολλα μαθηματα καλυτερα να εχουμε την επιλογη να κανουμε τη ζωη μας ευκολοτερη και να μαθει ο καθενας οπως τον βολευει. Το πρόγραμμα σπουδών έχει χρονική τοποθέτηση των μαθημάτων και υποτίθεται έχει ένα νόημα αυτό. Αλλιώς να το κάνουμε ελεύθερο εντελώς και να επιλέγεις όποτε θες εσύ ένα μάθημα. Υποτίθεται ένα πρόγραμμα σπουδών σου δίνει μια λογική σειρά που πρέπει να μάθεις κάποια πράγματα για να πας σε ανώτερο επίπεδο. Προφανώς μαθαίνεις μόνος σου τα περισσότερα πράγματα. Προφανώς δε χάθηκε ο κόσμος αν δε μαθεις κάτι σε ένα μάθημα στο 2ο έτος και το μάθεις στο 4ο. Προφανώς φταίνε και οι καθηγητές. Ρε προβατε τι δεν καταλαβαινεις στο οτι θεωρητικα εχεις απολυτο δικιο. Επειδη το πρακτικο προβλημα ειναι τοσο προφανες οπως λες κι εσυ, εγω πιστευω οτι δε θα πρεπε να αλλαξει η κατασταση. Αν φτιαχτει το σκηνικο της διδασκαλιας-εξετασης-βαθμολογησης ας βαλουν και 32 προαπαιτουμενα. Δε μπορεις να αυξανεις τις απαιτησεις στους φοιτητες ενω οι καθηγητες μενουν στα ιδια και χειροτερα. τοτε η λυση ειναι καποιας μορφης αξιολόγηση καθηγητων... τζιιιιζζζ ;D οι φοιτητές δεν ξερω αν "ευθυνονται" ακριβώς, αλλα το 90% ερχόμαστε στο πανεπιστήμιο με μια νοοτροπία πανελληνίων, η οποία ευννοεί τα sos και ετσι αμα εξεταστει κάτι εξω απο τα συνηθισμενα, αλλα απαιτησει κριση, τα αποτελεσματα είναι απογοητευτικα. Έτσι, δημιουργείται ένα δίπολο φοιτητών-καθηγητών, όπου ο ένας πόλος καλείται να προσαρμοστεί στις ικανότητες (ή και αδυναμίες) του αλλου. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: KiFiNaS on March 05, 2013, 17:55:57 pm "οι φοιτητές δεν ξερω αν "ευθυνονται" ακριβώς, αλλα το 90% ερχόμαστε στο πανεπιστήμιο με μια νοοτροπία πανελληνίων, η οποία ευννοεί τα sos και ετσι αμα εξεταστει κάτι εξω απο τα συνηθισμενα, αλλα απαιτησει κριση, τα αποτελεσματα είναι απογοητευτικα.
Έτσι, δημιουργείται ένα δίπολο φοιτητών-καθηγητών, όπου ο ένας πόλος καλείται να προσαρμοστεί στις ικανότητες (ή και αδυναμίες) του αλλου." Αλλο κριση και αλλο συνδιαστικα τα θεματα....και επισης εσεις γενικα οι υποψιφιοι λειτουργειτε με SOS και ANTISOS?επειδη σε ακουσα να λες προτου... https://www.youtube.com/watch?v=11YgMR_VtWI Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Endeavour X on March 05, 2013, 18:09:59 pm ποια ηταν η συνεισφορα αυτου του ποστ; :o
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: nasia!! on March 05, 2013, 18:12:48 pm (Συγγνώμη, αλλά δεν κρατήθηκα, το βίντεο όμως του παραπάνω post είναι καταπληκτικό ;D ;D ;D )
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Grecs on March 05, 2013, 20:27:01 pm οι φοιτητές δεν ξερω αν "ευθυνονται" ακριβώς, αλλα το 90% ερχόμαστε στο πανεπιστήμιο με μια νοοτροπία πανελληνίων, η οποία ευννοεί τα sos και ετσι αμα εξεταστει κάτι εξω απο τα συνηθισμενα, αλλα απαιτησει κριση, τα αποτελεσματα είναι απογοητευτικα. Έτσι, δημιουργείται ένα δίπολο φοιτητών-καθηγητών, όπου ο ένας πόλος καλείται να προσαρμοστεί στις ικανότητες (ή και αδυναμίες) του αλλου. Oυτε καν. Προσωπικα αυτην την νοοτροπια την απεκτησα στο πανεπιστημιο. Στην αρχη δεν εδινα σημασια στα παλια θεματα διαβαζα βιβλιαρακι ενδεικτικες ασκησεις απο το καθε κεφαλαιο και επαιρνα max 5,6 γιατι δεν μου εφτανε ο χρονος να σκεφτω και να γραψω. Τωρα με τα σος πεφτει κατι ιδιο και το γραφω σε λιγα λεπτα και εχω χρονο να σκεφτω τα υπολοιπα που δεν ειναι σος. Αμα θελει ο καθηγητης να βαλει κρισεως ας βαλει αλλα οχι χιλια θεματα σε 2 ωρες. Καλα μη μιλησουμε για το τραγικο το κανεις αλλα εχεις ενα λαθακι καπου και παιρνεις 0,5/3. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: konstantina08 on March 06, 2013, 16:02:50 pm Ξέρει κανείς τι γίνεται με την συνέλευση;
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: nasia!! on March 06, 2013, 16:03:57 pm Δεν θα γίνει, υπήρχε ελάχιστος κόσμος στην Α5.
Κατεβάζω και το topic από τις ανακοινώσεις. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: provataki on March 06, 2013, 16:39:56 pm Δεν θα γίνει, υπήρχε ελάχιστος κόσμος στην Α5. Κατεβάζω και το topic από τις ανακοινώσεις. οχι στις ΓΣ ζητω ο βασιλιας και τα ΔΣ. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on March 12, 2013, 05:30:09 am ειχα ξεχασει να το γραψω τις προαλλες.
μπηκε εξ αναβολης για σημερα, Τριτη 12/3. ιδια ωρα ιδιο μερος. Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Silvo the Beautiful on March 12, 2013, 13:45:38 pm οταν λες ιδιο μερος?
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: Μουργόλυκος on March 12, 2013, 14:10:51 pm A5 ρε γαβ γαβ
Title: Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ/Μηχ Τεταρτη 6 Μαρτη Post by: rspappas on March 12, 2013, 14:40:07 pm οταν λες ιδια ωρα?
|