Title: Απορίες για 3η εργασία Post by: Randall Flagg on January 11, 2013, 18:04:47 pm Διάβασα τη θεωρία και κατάλαβα τον αλγόριθμο και πως δουλεύει το σύστημα, απλά κολλάω στην αρχή του σχεδιασμού. Ποιες τιμές θα πάρουμε στην αρχή; Η ρίζα του δέντρου θα είναι 0 και θα βάζουμε θεωρητικά τιμές στους τελευταίους κόμβους;
Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: ValmadiaN on January 11, 2013, 19:00:14 pm Διάβασα τη θεωρία και κατάλαβα τον αλγόριθμο και πως δουλεύει το σύστημα, απλά κολλάω στην αρχή του σχεδιασμού. Ποιες τιμές θα πάρουμε στην αρχή; Η ρίζα του δέντρου θα είναι 0 και θα βάζουμε θεωρητικά τιμές στους τελευταίους κόμβους; Η ρίζα του δέντρου είναι η τελευταία που παίρνει τιμή και ουσιαστικά η τιμή που θα πάρει είναι αυτή που καθορίζει ποια κίνηση θα κάνει ο παίκτης(ή καλύτερα το παιδί της ρίζας που έχει αυτήν την τιμή καθορίζει την κίνηση του παίκτη). Τα τελευταία στοιχεία του δέντρου(αυτά που δεν έχουν παιδιά) παίρνουν αρχικά τιμές (μέσω της evaluate) και στη συνέχεια ανεβάζεις προς τα επάνω τους μεγαλύτερους ή τους μικρότερους αριθμούς ανάλογα με το αν παίζεις εσύ ή ο αντίπαλος( Max ή Min αντίστοιχα). Τα τελευταία στοιχεία του δέντρου είναι τα μόνα που παίρνουν τιμές μέσω της evaluate.Οι κόμβοι(τα στοιχεία που έχουν παιδιά) παίρνουν την μεγαλύτερη ή την μικρότερη τιμή των παιδιών τους. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα. ::) Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: Endeavour X on January 11, 2013, 19:13:20 pm https://www.youtube.com/watch?v=8Ud2UhW6LIs
ειλικρινες πειραγμα Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: ValmadiaN on January 11, 2013, 19:19:52 pm Έλα δεν τα είπα τόσο χάλια τα πράγματα! :D Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: c0ndemn3d on January 11, 2013, 19:32:48 pm https://www.youtube.com/watch?v=8Ud2UhW6LIs ειλικρινες πειραγμα xD Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: aseficha on January 12, 2013, 13:29:16 pm Πως θα γίνει να συμπεριλάβουμε την παλιά μας evaluate στον καινουργιο κώδικα μέσα στην Node? .Ολες οι συναρτήσεις πχ getUnits() getOwnUnits() τα id των παικτών βρίσκονται στο πακέτο Player
Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: Ναταλία on January 12, 2013, 13:58:59 pm Πως θα γίνει να συμπεριλάβουμε την παλιά μας evaluate στον καινουργιο κώδικα μέσα στην Node? .Ολες οι συναρτήσεις πχ getUnits() getOwnUnits() τα id των παικτών βρίσκονται στο πακέτο Player τα units θα ειναι τα nodeunits και το id θα το μεταφερεις στην κλάση Node. Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: L on January 12, 2013, 21:22:24 pm Είναι να σου φάει τη ζωή αυτή η εργασία...
Να ρωτήσω, υποτίθεται τον Heuristic που έχουν θα πρέπει να τον νικάμε; Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: Δον on January 12, 2013, 21:28:58 pm Είναι να σου φάει τη ζωή αυτή η εργασία... Να ρωτήσω, υποτίθεται τον Heuristic που έχουν θα πρέπει να τον νικάμε; Kάτι είχε πει ότι για να πάρουμε όλες τις μονάδες ( από τις 0.5 που πιάνει η εργασία ) θα πρέπει να νικάει ο minMax τον Heuristic. Τώρα δεν ξέρω αν εννοούσε να νικάει τον δικό του Heuristic (τον Heuristic ουσιαστικά με τον οποίο υλοποίησες τον MinMaxPlayer) ή τον άσχετο Heuristic ( του Αντώνη ). Κοίταξε , προσωπικά το βρίσκω πιο λογικό να θέλει να νικάμε τη δική μας την παλιά, παρά μια ξένη, για να πάρουμε μονάδες :S Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: L on January 12, 2013, 21:37:11 pm Πάντως με τη δική του βγαίνω πάντα ισοπαλία :P
edit: Απλώς δεν είχα κάνει σωστά τίποτα τελικά :P Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: ValmadiaN on January 12, 2013, 22:34:28 pm Έχει παρατηρήσει κανένας άλλος ότι η μεταβλητή int status
της κλάσης Unit δεν γίνεται ποτέ ίση με 2 ή έχω πειράξει καταλάθος κώδικα που δεν έπρεπε; (υποτίθεται ότι η μεταβλητή status γίνεται 2 όταν το συγκεκριμένο marine επιτίθεται στην αντίπαλη βάση ή σε αντίπαλο marine σύμφωνα με την εκφώνηση του 2ου μέρους της εργασίας). Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: virts11 on January 13, 2013, 12:06:02 pm καλημέρα! εχω μια απορία.. πως παίρνομε το ArrayList<Unit>temp που θελουμε να στελνουμε ως όρισμα κάθε φορα που φτιάχνουμε ένα Νοde? χρησιμοποιούμε την clone? :(
edit: άκυρο ..ήταν πολύ απλό τελικά Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: Neal on January 13, 2013, 12:34:33 pm tag στον τίτλο..
Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: Sand on January 13, 2013, 17:25:23 pm Έχω το εξής πρόβλημα: τις περισσότερες φορές όταν το τρέχω, ο MinMax Player συμπεριφέρεται όπως θα 'πρεπε-αναμένεται βάσει του κώδικα, αλλά κάποιες άλλες κάνει ότι να 'ναι, με αποτέλεσμα μέχρι και να χάσει. Έχει συμβεί σε κανέναν; Το 'χω τρέξει καμιά εικοσαριά φορές, μπορεί και περισσότερο. Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: ValmadiaN on January 13, 2013, 18:01:22 pm Έχω το εξής πρόβλημα: τις περισσότερες φορές όταν το τρέχω, ο MinMax Player συμπεριφέρεται όπως θα 'πρεπε-αναμένεται βάσει του κώδικα, αλλά κάποιες άλλες κάνει ότι να 'ναι, με αποτέλεσμα μέχρι και να χάσει. Έχει συμβεί σε κανέναν; Το 'χω τρέξει καμιά εικοσαριά φορές, μπορεί και περισσότερο. Έχεις ελέγξει τα κομμάτια του κώδικά σου που τρέχουν σπάνια; Ενδέχεται να μην επιστρέφουν αυτό που νομίζεις ότι επιστρέφουν και γι αυτό να κάνει κάποιες φορές του κεφαλιού του ο παίκτης σου. Γέμισε τα με System.out.println("mpla mpla mpla"); για να δεις τι παίζει! Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: napo7 on January 13, 2013, 19:03:51 pm otan leei na aksiologisoume ton kombo ti akrivws ennoei :-\
Title: Re: Απορίες για 3η εργασία Post by: johnnykost on January 13, 2013, 19:59:30 pm Έχει παρατηρήσει κανένας άλλος ότι η μεταβλητή int status Και σε μένα το ίδιο γίνεται ενώ αν βάλω >= δουλεύει :Pτης κλάσης Unit δεν γίνεται ποτέ ίση με 2 ή έχω πειράξει καταλάθος κώδικα που δεν έπρεπε; (υποτίθεται ότι η μεταβλητή status γίνεται 2 όταν το συγκεκριμένο marine επιτίθεται στην αντίπαλη βάση ή σε αντίπαλο marine σύμφωνα με την εκφώνηση του 2ου μέρους της εργασίας). |