Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: haas on December 23, 2011, 02:43:42 am Μιας και εχουμε ακομα 2011 ας ποσταρω εδω.
Ασχολειται κανεις με την εργασια?Εχει καταλαβει κανεις τις διαφορές των κλασεων Eff1 και Eff2 στον καταλογο των κινητηρων? Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: tolis_1 on December 30, 2011, 20:43:20 pm πως βρηκες το πρωτο ερωτημα?
Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: haas on December 31, 2011, 02:46:04 am πως βρηκες το πρωτο ερωτημα? F=m*g*WfWf-->ειδικη αντισταση κυλισης Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: tolis_1 on January 02, 2012, 19:25:50 pm πως βρηκες το πρωτο ερωτημα? F=m*g*WfWf-->ειδικη αντισταση κυλισης στο 6 τι εκανες? στο 7 J=m(r^2)? Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: haas on January 02, 2012, 22:05:51 pm πως βρηκες το πρωτο ερωτημα? F=m*g*WfWf-->ειδικη αντισταση κυλισης στο 6 τι εκανες? στο 7 J=m(r^2)? 6.γωνιακη επιταχυνση τροχου aL=a/R οπου a=amax 7.ναι.βλεπε σελ.5 [03]drives.pdf οπως επισης και το παραδειγμα στην σελ.14 [03]drives.pdf απο το PPT.rar Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: haas on January 13, 2012, 17:55:57 pm ρε παιδια ποια ειναι η μεγιστη ισχυς πεδησης στο ερωτημα 15? με τον τυπο P=Tm*n/9.55 μου βγαινει περιπου 1 Watt δεν ειναι λογικο αυτο
Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: Andre on February 22, 2012, 02:40:22 am Στο ερώτημα 14, ποια είναι η συνθήκη για να μην έχουμε ολίσθηση;
Των σημειώσεων: FR>Fb+Fw ή (σε πιο πάνω ποστ): FR>Fb Επίσης παίρνουμε μ=0,3 έτσι; Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: Andre on February 23, 2012, 01:48:13 am Ρε παιδιά στο ερώτημα 19, η rms τιμή της ροπής μου βγαίνει κατά πολύ μεγαλύτερη (31,58 Νm) της ονομαστικής τιμής 25 Nm!!!
Χρειάζεται να επιλέξω μεγαλύτερο κινητήρα; (αν και απλά λέει να συγκρίνουμε τις 2 ροπές) Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: igoutas on March 08, 2012, 12:11:48 pm Να ρωτήσω και εγώ κάτι παιδιά!στην επιλογή κινητήρα εαν έχουμε δυο πανομοιότυπους αλουμινίου και σιδήρου που είναι στα ίδια kW και πληρούν τα κριτήρια τότε η επιλογή γίνεται τυχαία?
Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: jay jay on March 08, 2012, 12:39:55 pm Συνήθως οι cast iron έχουν μεγαλύτερο βάρος και ροπή αδράνειας. Και μιας και ο κινητήρας μετακινεί και το δικό του βάρος επέλεξα τον aluminum. 8))
Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: igoutas on March 08, 2012, 13:08:32 pm είσαι ωραίος!
Title: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: xrysa_ on March 09, 2012, 18:03:46 pm Να ρωτησω κι εγω κατι.. στο 5 βρηκε κανεις n λιγο κατω απο 2000 rpm? γιατι μ βγαινει τοσο κ δεν μου φαινεται καλο
Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: kakarot89 on March 10, 2012, 18:14:55 pm Να ρωτησω κι εγω κατι.. στο 5 βρηκε κανεις n λιγο κατω απο 2000 rpm? γιατι μ βγαινει τοσο κ δεν μου φαινεται καλο Και εμάς τόσο βγήκε περίπου(1995rpm) και ανυσηχούσαμε μήπως είναι λάθος...πάλι καλά δεν έιμαστε οι μόνοι ;)Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: xrysa_ on March 10, 2012, 19:03:24 pm ωραιααα! :) ευχαριστω πολυ!
Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: katerina!! on March 10, 2012, 21:01:44 pm παιδια για το ερωτημα 20, για το psim στον κινητηρα και το φορτιο τι βαζουμε στο moment of inertia? Επισης.. με το που παμε να το τρεξουμε βγαζει error στο VGNL1 , εχει κανεις ιδεα γιατι? :)
Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: bloox@ on March 10, 2012, 21:19:12 pm Στον κινητηρα αυτή που βρηκες στο 9 και στο φορτίο αυτή που βρήκες στο 7 δια (η*i^2).
Στο 14 έχει καταλάβει κανεις τι παίζει με τη διολίσθηση; Έχει στις σημειώσεις του μια σχεση Fr>Fw+Fb.Αν η δύναμη της τριβής είναι μεγαλύτερη θα ξεκινήσει;Επίσης το Fw πρεπει να το λαβουμε σίγουρα υπ όψιν; Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: Left_Behind on March 10, 2012, 21:47:23 pm Ρε παιδιά στο ερώτημα 19, η rms τιμή της ροπής μου βγαίνει κατά πολύ μεγαλύτερη (31,58 Νm) της ονομαστικής τιμής 25 Nm!!! Χρειάζεται να επιλέξω μεγαλύτερο κινητήρα; (αν και απλά λέει να συγκρίνουμε τις 2 ροπές) με αρκετή καθυστέρηση αλλά δεν πειράζει.. Κανονικά πρέπει να διαλέξεις καινούργιο κινητήρα, τώρα αν θα κάνεις μελέτη ξανά ή απλά θα το αναφέρεις εξαρτάται από εσένα λογικά. Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: Left_Behind on March 10, 2012, 21:53:35 pm Να ρωτησω κι εγω κατι.. στο 5 βρηκε κανεις n λιγο κατω απο 2000 rpm? γιατι μ βγαινει τοσο κ δεν μου φαινεται καλο δεν είναι και τόσο περίεργο. Αν έχεις ένα επαγωγικό κινητήρα και θέλεις να τον οδηγήσεις ας πούμε με 1800 rpm..αυτός πρέπει να είναι διπολικός και επομένως θα έχει σύγχρονη ταχύτητα 3000 rpm. Θα έχεις ωστόσο πολύ μεγάλη ολίσθηση και αυξημένες απώλειες, το θέμα θα υπήρχε αν έβρισκες ταχύτητα μικρότερη από 1500 rpm, γιατί τότε για οικονομικούς λόγους θα έπρεπε να χρησιμοποιήσεις τετραπολικό κινητήρα Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: xrysa_ on March 10, 2012, 23:31:52 pm Να ρωτησω κι εγω κατι.. στο 5 βρηκε κανεις n λιγο κατω απο 2000 rpm? γιατι μ βγαινει τοσο κ δεν μου φαινεται καλο δεν είναι και τόσο περίεργο. Αν έχεις ένα επαγωγικό κινητήρα και θέλεις να τον οδηγήσεις ας πούμε με 1800 rpm..αυτός πρέπει να είναι διπολικός και επομένως θα έχει σύγχρονη ταχύτητα 3000 rpm. Θα έχεις ωστόσο πολύ μεγάλη ολίσθηση και αυξημένες απώλειες, το θέμα θα υπήρχε αν έβρισκες ταχύτητα μικρότερη από 1500 rpm, γιατί τότε για οικονομικούς λόγους θα έπρεπε να χρησιμοποιήσεις τετραπολικό κινητήρα thanks!! Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: Andre on March 11, 2012, 01:05:39 am ... Στο 14 έχει καταλάβει κανεις τι παίζει με τη διολίσθηση; Έχει στις σημειώσεις του μια σχεση Fr>Fw+Fb.Αν η δύναμη της τριβής είναι μεγαλύτερη θα ξεκινήσει;Επίσης το Fw πρεπει να το λαβουμε σίγουρα υπ όψιν; Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: sΚονταριτσα on March 11, 2012, 03:47:07 am παιδια για το ερωτημα 20, για το psim στον κινητηρα και το φορτιο τι βαζουμε στο moment of inertia? Επισης.. με το που παμε να το τρεξουμε βγαζει error στο VGNL1 , εχει κανεις ιδεα γιατι? :) Στον κινητηρα βαζεις την αδρανει που σου δινει ο κατασκευαστης και οχι αυτην που εχεις υπολογισει.Αν και την υπολογισθεισα να βαλεις,τα αποτελεσματα ειναι τραγικα ιδια.Μιλαμε για διαφορες στα δεκαδικα.Οποτε μην αγχωνεσαι αν το εχεις τρεξει ηδη. Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: belo on March 11, 2012, 17:05:48 pm παιδιά στο ερώτημα 22, τις rms τιμές των ρευμάτων στο psim τις βρήκατε για το χρονικό διάστημα ttotal ή για το διάστημα ttotal +tp;
Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: Andre on March 11, 2012, 21:40:28 pm παιδιά στο ερώτημα 22, τις rms τιμές των ρευμάτων στο psim τις βρήκατε για το χρονικό διάστημα ttotal ή για το διάστημα ttotal +tp; Εμείς τις βρήκαμε για το ttotal +tp (ό,τι ζητάει και στην εκφώνηση). Σε περίπτωση που χρησιμοποιούμε περισσότερες από 4 αντιστάσεις σε σειρά, μπορούμε να επιλέξουμε των 230 V; EDIT: Για υπολογισμένη αντίσταση 134 Ω, τί είναι προτιμότερο, 4x44 Ω ή 7x22 Ω; Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: ion on March 11, 2012, 22:39:07 pm πόση διαφορά είναι λογική στον υπολογισμό των ροπών;
τεσπά πόση βρήκατε εσείς; έχουμε 2 Nm στην rms και κοντά 7 στην επιβράδυνσης.. Title: Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2012 Post by: manos_reth on March 12, 2012, 01:41:55 am Την εργασια που την παραδιδουμε αυριο?? στο γραφειο του Δημουλια? και αν ναι τι ωρες?
|