THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Μαθήματα - Εξεταστικές => Topic started by: nasia!! on January 10, 2011, 20:25:21 pm



Title: Συζήτηση για το πρόγραμμα σπουδών
Post by: nasia!! on January 10, 2011, 20:25:21 pm
Η συζήτηση προέκυψε από εδώ (https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=45146.0)..
Εκ του συντονισμού


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: kp_13 on April 05, 2011, 23:06:15 pm

ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ) ΔΕ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΕΣΤ Ή ΕΡΓΑΣΙΑ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Ή ΟΙ ΠΡΟΟΔΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΟ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΒΑΘΜΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ
ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ


Οι υποχρεωτικές εργασίες βοηθούν στην κατανόηση του εκάστοτε αντικειμένου. Είναι απαράδεκτο να ζητάτε να καταργηθούν.



• ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ


Σας αρέσει το πρόγραμμα σπουδών όπως είναι; Αν ναι μάλλον δεν έχετε ιδέα για το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος και για το τμήμα γενικότερα.



-Μαζική παράσταση στη συνέλευση τμήματος Ηλεκτρολόγων, όποτε και αν αυτό γίνει, ώστε να διεκδικήσουμε κατάργηση των προαπαιτουμένων, θέσπιση πτυχιακής εξεταστικής για όλους όσους ολοκληρώνουν το 5ο έτος σπουδών.


Μήπως να διεκδικήσετε να δίνουν πτυχίο σε όλους όσους ολοκληρώνουν το 5ο έτος σπουδών ανεξάρτητα από αριθμό μαθημάτων;

Το πανεπιστήμιο δεν είναι εξεταστικό κέντρο που χορηγεί πτυχία. Πάρτε το απόφαση.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: billakos on April 05, 2011, 23:08:21 pm

ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ) ΔΕ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΕΣΤ Ή ΕΡΓΑΣΙΑ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Ή ΟΙ ΠΡΟΟΔΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΟ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΒΑΘΜΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ
ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ


Οι υποχρεωτικές εργασίες βοηθούν στην κατανόηση του εκάστοτε αντικειμένου. Είναι απαράδεκτο να ζητάτε να καταργηθούν.



εγώ δεν διάβασα να καταργηθούν. να μην είναι υποχρεωτικές λέει...  :P εγώ προσωπικά θεωρώ ότι καλά είναι να τις κάνεις γιατί βοηθούν άπειρα και περνάς πολύ πιο εύκολα. αλλά δεν μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον που δεν θέλει...


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: kp_13 on April 05, 2011, 23:31:14 pm

ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ) ΔΕ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΕΣΤ Ή ΕΡΓΑΣΙΑ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Ή ΟΙ ΠΡΟΟΔΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΟ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΒΑΘΜΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ
ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ


Οι υποχρεωτικές εργασίες βοηθούν στην κατανόηση του εκάστοτε αντικειμένου. Είναι απαράδεκτο να ζητάτε να καταργηθούν.



εγώ δεν διάβασα να καταργηθούν. να μην είναι υποχρεωτικές λέει...  :P εγώ προσωπικά θεωρώ ότι καλά είναι να τις κάνεις γιατί βοηθούν άπειρα και περνάς πολύ πιο εύκολα. αλλά δεν μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον που δεν θέλει...

Δεν καταλαβαίνω τι θα πει δεν μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον που δεν θέλει. Φυσικά και οι καθηγητές μπορούν αν κρίνουν ότι έτσι θα γίνει καλύτερα αντιληπτό το αντικείμενο.

Αντί να απαιτεί ο σύλλογος να μπουν εργασίες και στα άλλα μαθήματα, απαιτεί να καταργηθούν οι υποχρεωτικές γιατί προφανώς η πλειοψηφία των φοιτητών βαριέται να τις κάνει.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: billakos on April 05, 2011, 23:35:05 pm
εγώ το αντιλαμβάνομαι ως να καταργηθεί η υποχρεωτική μορφή των εργασιών.και ο καθηγητής μπορεί να το κάνει αυτό. οι εργασίες είναι καλές κλπ κλπ κλπ αλλά θα δεις ότι όταν έχεις 5-6 εργασίες σε ένα εξάμηνο αρκετά απαιτητικές δεν θα τις κάνεις καλά κάποιες γιατί ο χρόνος είναι συγκεκριμένος . Δεν τα προλαβαίνεις όλα. Τι νόημα έχει να κάνω εργασία κάπου όταν λόγω χρόνου δεν θα έχει να μου δώσει κάτι ? Ενώ προτιμώ να δώσω όλο το χρόνο και να εστιάσω σε 2-3 που με ενδιαφέρουν πραγματικά και να κερδίσω πολλά.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: kp_13 on April 05, 2011, 23:38:00 pm
Έχω πάρει πτυχίο. Το πρόβλημα είναι το πρόγραμμα σπουδών που είναι πολύ βαρύ και πρέπει να αλλάξει όχι οι εργασίες.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: billakos on April 05, 2011, 23:41:17 pm
ναι αλλά μέχρι να αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών γιατί να μην αλλάξει ο χαρακτήρας των εργασιών?? και ακόμα και αν αλλάξει σου λέω , προτιμάς ο φοιτητής να αναγκάζεται να κάνει όλες τις εργασίες ή να ασχολείται με μερικές από αυτές και να τις κάνει πολύ καλύτερες?εγώ δηλαδή αν δεν θέλει ο άλλος δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο να τον αναγκάσεις. Προφανώς δεν αναφέρομαι σε εργαστήρια και στις εργασίες αυτών.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Mr K on April 05, 2011, 23:47:04 pm
εγώ το αντιλαμβάνομαι ως να καταργηθεί η υποχρεωτική μορφή των εργασιών.και ο καθηγητής μπορεί να το κάνει αυτό. οι εργασίες είναι καλές κλπ κλπ κλπ αλλά θα δεις ότι όταν έχεις 5-6 εργασίες σε ένα εξάμηνο αρκετά απαιτητικές δεν θα τις κάνεις καλά κάποιες γιατί ο χρόνος είναι συγκεκριμένος . Δεν τα προλαβαίνεις όλα. Τι νόημα έχει να κάνω εργασία κάπου όταν λόγω χρόνου δεν θα έχει να μου δώσει κάτι ? Ενώ προτιμώ να δώσω όλο το χρόνο και να εστιάσω σε 2-3 που με ενδιαφέρουν πραγματικά και να κερδίσω πολλά.

1) Αν οι εργασιες δεν ειναι υποχρεωτικες δεν θα τις κανει κανεις, μην κοροιδευουμε τον εαυτο μας
2) Χρονος ΥΠΑΡΧΕΙ, αν θελεις καλο πτυχιο και βαθμο ε! πρεπει να ασχοληθεις και οταν δεν θελεις, οχι μονο οταν βαριεσαι τον καφε
3) Ειμαστε πανεπιστημιο που υποτιθεται θα βγουμε επιστημονες δεν γινεται να ειναι ολα ευκολα και στο πιατο!
4) Οι εργασιες δεν γινονται μονο για τον βαθμο αλλα για να μαθουμε κανοντας τες (ναι στοχος ειναι η γνωση οχι μονο ο βαθμος και πως θα τον παρω με το λιγοτερο δυνατον διαβασμα)
5) Αν θελεις να εστιασεις σε αλλα ενδιαφεροντα καντο στον ελευθερο χρονο ή αν δεν το προτιμας (δικαιωμα σου εξαλλου) περιμενε κακο βαθμο, μην διαμαρτυρεσαι οτι σε καταπιεζουν οι καθηγητες..

Δεν τα λεω σε σενα συγκεκριμενα αλλα γενικα στα ατομα που εχουν την γνωμη σου. Ειπα και ελαλησα..


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: billakos on April 05, 2011, 23:54:04 pm
καλά κάνεις αλλά διαφωνώ κάθετα με το 1) . Άτομα που αγαπάνε κάποιο αντικείμενο θα καούν με αυτό. Εγώ και το βλέπω σε διάφορους συμφοιτητές και το κάνω!!  :P Το 3ο είναι άσχετο. Η εργασία δεν προσθέτει δυσκολία πολλές φορές. Ίσα ίσα. Για το 2ο συμφωνώ για μερίδα φοιτητών. Για το 4ο συμφωνώ επίσης αλλά θα μάθεις περισσότερα αν κάνεις κάτι που σ αρέσει. Και για το 5 άλλο ο κακός βαθμός άλλο η υποχρέωση και το να εστιάζεις σε ενδιαφέρονται όπως αθλήματα,μπαρ,κωλόμπαρα, κλπ κλπ είναι διαφορετικό από το να εστιάζεις πχ στις Ψηφιακές Επικοινωνίες και όχι στις Αναλογικές. Γούστα είναι αυτά. Στη ζωή σου με κάτι πρέπει να ασχοληθείς και πρέπει να επιλέγεις.... Πρέπει το πανεπιστήμιο να σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέγεις. Τι νόημα έχει να κάνει ίδια πανομοιότυπα (και πιθανώς δυσαρεστημένα) "μοντέλα"????


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: fantomas on April 06, 2011, 01:07:15 am

Μήπως να διεκδικήσετε να δίνουν πτυχίο σε όλους όσους ολοκληρώνουν το 5ο έτος σπουδών ανεξάρτητα από αριθμό μαθημάτων;

Το πανεπιστήμιο δεν είναι εξεταστικό κέντρο που χορηγεί πτυχία. Πάρτε το απόφαση.
Έστω πτυχιακή εξεταστική με 10 μαθήματα...είναι αρκετά normal σαν αίτημα,δε συμφωνείς???
Με 61 μαθήματα τόσο παράλογο είναι πτυχιακή στα 10???Αλλά ναι ξέχασα...εμείς είμαστε η σουπερ ουάου σχολή κ μπλα-μπλα
δε μας νοιάζει που π.χ. οι Πολιτικοί Μηχανικοί έχουν πτυχιακή εξεταστική με το που φτάσουν στο 5ο έτος....



Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Laza G on April 06, 2011, 01:31:02 am

Μήπως να διεκδικήσετε να δίνουν πτυχίο σε όλους όσους ολοκληρώνουν το 5ο έτος σπουδών ανεξάρτητα από αριθμό μαθημάτων;

Το πανεπιστήμιο δεν είναι εξεταστικό κέντρο που χορηγεί πτυχία. Πάρτε το απόφαση.
Έστω πτυχιακή εξεταστική με 10 μαθήματα...είναι αρκετά normal σαν αίτημα,δε συμφωνείς???
Με 61 μαθήματα τόσο παράλογο είναι πτυχιακή στα 10???Αλλά ναι ξέχασα...εμείς είμαστε η σουπερ ουάου σχολή κ μπλα-μπλα
δε μας νοιάζει που π.χ. οι Πολιτικοί Μηχανικοί έχουν πτυχιακή εξεταστική με το που φτάσουν στο 5ο έτος....



+ ∞


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: kp_13 on April 06, 2011, 01:55:24 am
Όπως είπα και πιο πάνω το πρόγραμμα σπουδών έχει πρόβλημα. Λύσεις του τύπου πτυχιακή με 10 μαθήματα, δηλαδή να δίνονται τα μαθήματα 3 φορές το χρόνο, δεν προσφέρουν κάτι. Στόχος πρέπει να είναι η βελτίωση της ποιότητας σπουδών και όχι το πως θα πάρουμε το πτυχίο χωρίς κόπο.

Με λυπεί που ο σύλλογος προτείνει τέτοιες λύσεις και δεν ζητά να αλλάξει το πρόγραμμα σπουδων.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on April 06, 2011, 03:03:21 am
Έχω πάρει πτυχίο. Το πρόβλημα είναι το πρόγραμμα σπουδών που είναι πολύ βαρύ και πρέπει να αλλάξει όχι οι εργασίες.
μιλας για τις εργασιες στην Πληροφορικη των Μηχανολογων...
ειμαστε Hλεκτρολογοι εμεις...
ετσι for the record :P

και οι αποφασεις των συνελευσεων θα εξακολουθησουν να λενε τα ιδια για το ΠΣ των ηλεκτρολογων
οσο στις ΓΣ θα μιλανε οι ιδιοι και οι ιδιοι.
και εμενα με λυπει, kp_13.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Anastacia on April 06, 2011, 11:59:56 am
οφφ:
Μιλούσαμε για "λαοθάάάάάλασσες" όταν έγιναν πριν από καιρό 2 συζητήσεις γύρω από το πρόγραμμα σπουδών.
Έτσι for the record κ αυτό. Για το πραγματικό ενδιαφέρον του κόσμου. Κ για το πως βαριέται να έρθει να πει live ακόμα κ τα "παράπονά" του για τη σχολή (τα οποία αρκετά συχνά φέρει ως τα σημαντικότερα όλων).


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: blacksession on April 06, 2011, 18:03:06 pm
Να κοπούν άχρηστα μαθήματα όπως Εφαρμοσμένα,τεχνική μηχανική,σαε2 μην πώ και φυσική....και η C++ να γίνει επιλογής... :D


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: arashi on April 06, 2011, 18:04:13 pm
Να κοπούν άχρηστα μαθήματα όπως Εφαρμοσμένα,τεχνική μηχανική,σαε2 μην πώ και φυσική....και η C++ να γίνει επιλογής... :D

+1


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Karaμazoβ on April 06, 2011, 18:12:10 pm
παντως στην ατυπη "ΓΣ" του ΤΗΜΜΥ για νεο πρόγραμμα σπουδών, δεν είδα και πολλούς φοιτητές ... μονο καποιους απο ΠΚΣ και ΕΑΑΚ (οι τελευταίοι μίλησαν και πιο πολυ και κατεθεσαν την αποψη τους). Κανονικά θα έπρεπε να μη χωραμε και η ΓΣ να πηγαινε ή στην 5 ή αλλου.

αρα το προγραμμα σπουδων θα φτιαχτεί χωρίς εσας (χωρίς αμεση πληροφόρηση και καταθεση απόψεων/προβληματων) για εσας, εκτός αν οι συζητησεις στο φόρουμ διαβαζονται απο τον Αντωνόπουλο...


ΥΓ αν και εδω που τα λεμε ενα νεο προγραμμα σπουδων δεν προκειται να εφαρμοστει άμεσα και δε θα το προλάβει σχεδον κανενας οποτε δεν υπαρχει κανένα προβλημα


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: jimmakos on April 06, 2011, 19:05:37 pm
παντως στην ατυπη "ΓΣ" του ΤΗΜΜΥ για νεο πρόγραμμα σπουδών, δεν είδα και πολλούς φοιτητές ... μονο καποιους απο ΠΚΣ και ΕΑΑΚ (οι τελευταίοι μίλησαν και πιο πολυ και κατεθεσαν την αποψη τους). Κανονικά θα έπρεπε να μη χωραμε και η ΓΣ να πηγαινε ή στην 5 ή αλλου.

αρα το προγραμμα σπουδων θα φτιαχτεί χωρίς εσας (χωρίς αμεση πληροφόρηση και καταθεση απόψεων/προβληματων) για εσας, εκτός αν οι συζητησεις στο φόρουμ διαβαζονται απο τον Αντωνόπουλο...


ΥΓ αν και εδω που τα λεμε ενα νεο προγραμμα σπουδων δεν προκειται να εφαρμοστει άμεσα και δε θα το προλάβει σχεδον κανενας οποτε δεν υπαρχει κανένα προβλημα
Ναι, απλά έχει ένα νόημα η συζήτηση μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο, βέβαια στο forum με τα +άπειρα και τις μη τεκμηριωμένες ειδικευμένες προτάσεις που ίσως αποτελούν τροχοπέδη στην όλη φάση απλά δε παίζει να βγει άκρη, οπότε όσοι θέλετε κάτι να πείτε, ετοιμαστε το, δουλέψτε το, μέχρι την επόμενη ΓΣ φοιτητών ή τμήματος ή κάποιας εκδήλωσης συλλόγου/τμήματος.
Σίγουρα θα υπάρχει κόσμος που θέλει να ακούσει.
Τέλος έχω την εντύπωση, αν κατάλαβα καλά από την τελευταία Γ.Σ. τμήματος, το πρόγραμμα σπουδών που διανύουμε τώρα έγινε σε έναν σχετικά "κλειστό κύκλο", με ότι και να συνεπάγεται αυτή η έκφραση, και οδηγηθήκαμε στην σημερινή κατάσταση. Δεν είμαι απόλυτος, αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Οπότε έχει ένα αρκετά μεγάλο νόημα για τους μελλοντικούς συναδέλφους αλλά και για την ίδια τη σχολή μια πιο μαζική συμμετοχή στην όλη κουβέντα


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: il capitano on April 06, 2011, 19:31:13 pm
Επειδή το θέμα είναι μεγάλο, πιστεύω ότι πρέπει σαν σύλλογος να έχουμε άποψη συγκεκριμένη, και όχι γενικολογίες. Γιατί αυτή την στιγμή δεν έχουμε συγκεκριμένη άποψη ως σύλλογος, απλά ο καθένας έχει λίγο-πολύ την προσωπική του γνώμη, που άλλοι την λένε και άλλοι την κρατάνε για τον εαυτό τους...

Βέβαια για να γίνει όλο αυτό πρέπει να αφιερώσουμε μία - ή και περισσότερες - ΓΣ με μοναδικό θέμα συζήτησης το ΠΣ. Και να ξεφύγουμε απ' την συνηθισμένη δομή των ΓΣ (με πλαίσια κλπ), αλλά να γίνει ουσιαστική συζήτηση που θα συμμετέχουν όλοι για να καταλήξουμε σε μια συγκεκριμένη απόφαση.

Απλά δεν ξέρω κατά πόσων μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο και τι αντιδράσεις θα δημιουργηθούν!


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: jimmakos on April 06, 2011, 19:35:14 pm
Επειδή το θέμα είναι μεγάλο, πιστεύω ότι πρέπει σαν σύλλογος να έχουμε άποψη συγκεκριμένη, και όχι γενικολογίες. Γιατί αυτή την στιγμή δεν έχουμε συγκεκριμένη άποψη ως σύλλογος, απλά ο καθένας έχει λίγο-πολύ την προσωπική του γνώμη, που άλλοι την λένε και άλλοι την κρατάνε για τον εαυτό τους...

Βέβαια για να γίνει όλο αυτό πρέπει να αφιερώσουμε μία - ή και περισσότερες - ΓΣ με μοναδικό θέμα συζήτησης το ΠΣ. Και να ξεφύγουμε απ' την συνηθισμένη δομή των ΓΣ (με πλαίσια κλπ), αλλά να γίνει ουσιαστική συζήτηση που θα συμμετέχουν όλοι για να καταλήξουμε σε μια συγκεκριμένη απόφαση.

Απλά δεν ξέρω κατά πόσων μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο και τι αντιδράσεις θα δημιουργηθούν!
Νομίζω πως αυτό που προσπαθείς να περιγράψεις λέγεται εκδήλωση/συζήτηση για να βγούνε κάποια συμπεράσματα/να γίνει κουβέντα, όπως είχε γίνει τον Οκτώβρη/Νοέμβρη του '08


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Godhatesusall on April 06, 2011, 19:46:34 pm
Συζήτηση για το ΠΣ,και μάλιστα με πρόταση από την μεριά του σχήματος στο οποίο συμμετείχα παλαιότερα , είχε οργανωθεί. Απλά δεν τελεσφόρησε η διαδικασία γιατί κανείς(ΕΑΑΚ-ΠΚΣ) δεν ήθελαν να ασχοληθούν με αυτό, και οι λοιποί φοιτητές δεν είχαν όρεξη για τρέξιμο.

Συνημμένο το κείμενο-πρόταση(γραμμένο πρόπερσι), το οποίο είναι λίγο γλυκανάλατο κατά την άποψή μου, αλλά νομίζω είναι αρκετά καλό σαν βάση πιο συγκεκριμένης πρότασης(τα συνημμένα δεν τα βλέπουν οι guests btw)





Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: il capitano on April 06, 2011, 20:01:07 pm
Επειδή το θέμα είναι μεγάλο, πιστεύω ότι πρέπει σαν σύλλογος να έχουμε άποψη συγκεκριμένη, και όχι γενικολογίες. Γιατί αυτή την στιγμή δεν έχουμε συγκεκριμένη άποψη ως σύλλογος, απλά ο καθένας έχει λίγο-πολύ την προσωπική του γνώμη, που άλλοι την λένε και άλλοι την κρατάνε για τον εαυτό τους...

Βέβαια για να γίνει όλο αυτό πρέπει να αφιερώσουμε μία - ή και περισσότερες - ΓΣ με μοναδικό θέμα συζήτησης το ΠΣ. Και να ξεφύγουμε απ' την συνηθισμένη δομή των ΓΣ (με πλαίσια κλπ), αλλά να γίνει ουσιαστική συζήτηση που θα συμμετέχουν όλοι για να καταλήξουμε σε μια συγκεκριμένη απόφαση.

Απλά δεν ξέρω κατά πόσων μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο και τι αντιδράσεις θα δημιουργηθούν!
Νομίζω πως αυτό που προσπαθείς να περιγράψεις λέγεται εκδήλωση/συζήτηση για να βγούνε κάποια συμπεράσματα/να γίνει κουβέντα, όπως είχε γίνει τον Οκτώβρη/Νοέμβρη του '08

Προσωπικά λίγο με απασχολεί αν θα λέγετε Εκδήλωση ή ΓΣ ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων. Το θέμα είναι να πάρουμε μια απόφαση, να την καταθέσουμε στο τμήμα, και να πιέσουμε η αλλαγή να γίνει προς αυτή την κατεύθυνση.

Το μόνο που με προβληματίζει είναι η "νομιμότητα" αυτής της εκδήλωσης, γι' αυτό και είπα εξ αρχής ότι πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο σε μια ΓΣ. Γιατί δυστυχώς θα υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που θα προσπαθήσουν να σαμποτάρουν την όποια απόφαση. Ειδικά αν αυτή παρθεί και από κάποια εκδήλωση, και όχι από ΓΣ, μιας και ουσιαστικά θα είναι "άτυπη".


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Μάρω on April 06, 2011, 20:05:22 pm
Επειδή το θέμα είναι μεγάλο, πιστεύω ότι πρέπει σαν σύλλογος να έχουμε άποψη συγκεκριμένη, και όχι γενικολογίες. Γιατί αυτή την στιγμή δεν έχουμε συγκεκριμένη άποψη ως σύλλογος, απλά ο καθένας έχει λίγο-πολύ την προσωπική του γνώμη, που άλλοι την λένε και άλλοι την κρατάνε για τον εαυτό τους...

Βέβαια για να γίνει όλο αυτό πρέπει να αφιερώσουμε μία - ή και περισσότερες - ΓΣ με μοναδικό θέμα συζήτησης το ΠΣ. Και να ξεφύγουμε απ' την συνηθισμένη δομή των ΓΣ (με πλαίσια κλπ), αλλά να γίνει ουσιαστική συζήτηση που θα συμμετέχουν όλοι για να καταλήξουμε σε μια συγκεκριμένη απόφαση.

Απλά δεν ξέρω κατά πόσων μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο και τι αντιδράσεις θα δημιουργηθούν!
Νομίζω πως αυτό που προσπαθείς να περιγράψεις λέγεται εκδήλωση/συζήτηση για να βγούνε κάποια συμπεράσματα/να γίνει κουβέντα, όπως είχε γίνει τον Οκτώβρη/Νοέμβρη του '08

Προσωπικά λίγο με απασχολεί αν θα λέγετε Εκδήλωση ή ΓΣ ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων. Το θέμα είναι να πάρουμε μια απόφαση, να την καταθέσουμε στο τμήμα, και να πιέσουμε η αλλαγή να γίνει προς αυτή την κατεύθυνση.

Το μόνο που με προβληματίζει είναι η "νομιμότητα" αυτής της εκδήλωσης, γι' αυτό και είπα εξ αρχής ότι πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο σε μια ΓΣ. Γιατί δυστυχώς θα υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που θα προσπαθήσουν να σαμποτάρουν την όποια απόφαση. Ειδικά αν αυτή παρθεί και από κάποια εκδήλωση, και όχι από ΓΣ, μιας και ουσιαστικά θα είναι "άτυπη".

Μπορούμε να περάσουμε ψήφισμα από ΓΣ για να γίνει μια τέτοια εκδήλωση ειδικά για το ΠΣ. :D

εδιτ: πέρα απ'την πλάκα, κι εγώ νομίζω πως το ΠΣ μπορεί να 'ναι μέρος της συζήτησης μιας ΓΣ.
Αρκεί να υπάρχουν διάθεση κ ιδέες από τους φοιτητές...


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: il capitano on April 06, 2011, 20:11:42 pm
Οδηγούμαστε σε φαύλο κύκλο σιγά-σιγά, ε?

Τεσπά, δεν βρίσκω λόγο να μην γίνει αυτή η κουβέντα μέσα σε μια ΓΣ. Άσε που πιστεύω ότι θα φέρει και κόσμο στην ΓΣ γιατί θα γίνει πράξη και αυτό για το οποίο πολλοί διαμαρτύρονται. Ότι δεν μιλάμε για πράματα της σχολής στην ΓΣ.

Ε, σ' αυτήν θα μιλήσουμε!!


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Issle on April 06, 2011, 20:25:54 pm
Αν θέλει ο άλλος να κλέψει θα κλέψει. Είτε η εργασία είναι υποχρεωτική είτε απαλλακτική. Η αντιγραφή στις εργασίες πάει σύννεφο, είτε αυτές είναι μεγάλες ( βλέπε nachos/ Δίκτυα 1/2 / Παράλληλα και κατανεμημένα ) είτε είναι μικρές ( κάτι αναγνωρίσεις προτύπων κτλ ). Άρα το επιχείρημα "κατάργηση υποχρεωτικών εργασιών" είναι άστοχο και το ερμηνεύω ως "κατάργηση υποχρεωτικών αντιγραφών" . Αυτός που θα κάνει τις εργασίες για να μάθει και όχι για τον βαθμό, θα τις κάνει είτε είναι απαλλακτικές είτε υποχρεωτικές και δεν θα τις αντιγράψει ( αλλά θα πάρει τον ίδιο περίπου βαθμό με τον αντιγραφάκια .. ). Αλλά φυσικά αυτό βολεύει τους περισσότερους άρα δεν θίγετε στην συνέλευση.



Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Grecs on April 06, 2011, 20:43:35 pm
 Και η αντιγραφη σχετικη ειναι, υπαρχει η αντιγραφη του βαριεμαι να το κανω και να ασχοληθω και η αντιγραφη του μας εβαλε εργασια πουτσα μας καθοδηγησε ελαχιστα, το μαθημα δεν εχει καμια σχεση με την εργασια και δε ξερω τι να κανω. Ε πιστευω στη 2η περιπτωση επιβαλλεται η αντιγραφη αν δε νιωθει ο καθηγητης. Just sayin.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on April 06, 2011, 20:44:44 pm
εδω και 4 [ ή 3 ] συνελευσεις το συζηταμε το ΠΣ,
λιγο μεν ... 2 κουβεντες ακους, αλλα τιποτα δε γινεται.
Κατα τη γνωμη μου, την ευθυνη γι αυτο
την εχουν κατα 70+%  ολοι οι εξωπαραταξιακοι
[ το ποσοστο προκυπτει απο την συνθεση του σωματος της ΓΣ ]
που δεν μιλανε στις ΓΣ.

αυτοι που δεν πατανε ειναι απο αλλο ανεκδοτο.

edit : βασικα το ποσοστο ειναι λαθος τωρα που το ξανασκεφτομαι, γιατι στο σωμα ειναι και μηχανολογοι. ακυρο :D


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Karaμazoβ on April 06, 2011, 21:52:27 pm
Αν θέλει ο άλλος να κλέψει θα κλέψει. Είτε η εργασία είναι υποχρεωτική είτε απαλλακτική. Η αντιγραφή στις εργασίες πάει σύννεφο, είτε αυτές είναι μεγάλες ( βλέπε nachos/ Δίκτυα 1/2 / Παράλληλα και κατανεμημένα ) είτε είναι μικρές ( κάτι αναγνωρίσεις προτύπων κτλ ). Άρα το επιχείρημα "κατάργηση υποχρεωτικών εργασιών" είναι άστοχο και το ερμηνεύω ως "κατάργηση υποχρεωτικών αντιγραφών" . Αυτός που θα κάνει τις εργασίες για να μάθει και όχι για τον βαθμό, θα τις κάνει είτε είναι απαλλακτικές είτε υποχρεωτικές και δεν θα τις αντιγράψει ( αλλά θα πάρει τον ίδιο περίπου βαθμό με τον αντιγραφάκια .. ). Αλλά φυσικά αυτό βολεύει τους περισσότερους άρα δεν θίγετε στην συνέλευση.


πολλες φορες η αντιγραφη κανει μπαμ αλλα, επίσης, πολλες φορες δεν υπάρχει διαθεση απο διδακτορικους/καθηγητες για κόψίματα σε εργασίες. Το πολυ πολυ να κόψουν καμια μοναδα.
Τους κοροιδεύεις, το ξερουν, κοροιδεύουν τον εαυτό τους, φτιαχνουμε μια ωραία ατμόσφαιρα και η όλη φάση συνεχίζεται.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Social_waste on April 06, 2011, 22:43:21 pm
βασικα πολλες φορες κανει μπαμ οτι δεν τις διορθωνουν καν τις εργασιες.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: AgentCain on April 08, 2011, 23:19:17 pm
Να κοπούν άχρηστα μαθήματα όπως Εφαρμοσμένα,τεχνική μηχανική,σαε2 μην πώ και φυσική....και η C++ να γίνει επιλογής... :D

ΣΑΕ2 και C++ ειναι χρήσιμα μαθήματα

για τα υπόλοιπα το συζητάμε, όχι κατάργηση αλλά ενοποίηση


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: N3ikoN on April 08, 2011, 23:56:07 pm
Να κοπούν άχρηστα μαθήματα όπως Εφαρμοσμένα,τεχνική μηχανική,σαε2 μην πώ και φυσική....και η C++ να γίνει επιλογής... :D

ΣΑΕ2 και C++ ειναι χρήσιμα μαθήματα

για τα υπόλοιπα το συζητάμε, όχι κατάργηση αλλά ενοποίηση

σορρυ κιολας αλλα καθολου αχρηστα δεν ειναι τα εφαρμοσμενα!   :)


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: fantomas on April 09, 2011, 00:19:00 am
Φυσική θέλει όντως πέταμα...δε χρειάζεται πουθενά...τα υπόλοιπα λίγο πολύ χρειάζονται ανά τομέα...


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: kp_13 on April 09, 2011, 02:56:40 am
Να κοπούν άχρηστα μαθήματα όπως Εφαρμοσμένα,τεχνική μηχανική,σαε2 μην πώ και φυσική....και η C++ να γίνει επιλογής... :D

ΣΑΕ2 και C++ ειναι χρήσιμα μαθήματα

για τα υπόλοιπα το συζητάμε, όχι κατάργηση αλλά ενοποίηση

σορρυ κιολας αλλα καθολου αχρηστα δεν ειναι τα εφαρμοσμενα!   :)

Για τον ενεργειακό τομέα χρειάζονται οι πρώτες 20 σελίδες. Γιατί να διδάσκεται το υπόλοιπο της ύλης; Μαθηματικό είμαστε;

Η C++ χρειάζεται, όπως και τα ΣΑΕ ΙΙ. Στα ΣΑΕ όμως πρέπει να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: N3ikoN on April 09, 2011, 09:34:59 am
Να κοπούν άχρηστα μαθήματα όπως Εφαρμοσμένα,τεχνική μηχανική,σαε2 μην πώ και φυσική....και η C++ να γίνει επιλογής... :D

ΣΑΕ2 και C++ ειναι χρήσιμα μαθήματα

για τα υπόλοιπα το συζητάμε, όχι κατάργηση αλλά ενοποίηση

σορρυ κιολας αλλα καθολου αχρηστα δεν ειναι τα εφαρμοσμενα!   :)

Για τον ενεργειακό τομέα χρειάζονται οι πρώτες 20 σελίδες. Γιατί να διδάσκεται το υπόλοιπο της ύλης; Μαθηματικό είμαστε;

Η C++ χρειάζεται, όπως και τα ΣΑΕ ΙΙ. Στα ΣΑΕ όμως πρέπει να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης.
η C++ που χρειαζεται στον ενεργειακο τομεα?


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: fugiFOX on April 09, 2011, 09:53:07 am

Η C++ χρειάζεται, όπως και τα ΣΑΕ ΙΙ. Στα ΣΑΕ όμως πρέπει να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης.
η C++ που χρειαζεται στον ενεργειακο τομεα?
[/quote]

όσο το πτυχίο φέρει τον τίτλο Ηλ/γος Μηχανικός και Μηχανικός ΥΠολογιστών
το ΠΣ θα έχει τέτοια φαινόμενα.
Επομένως, παρότι τελείωσες Ενεργειακό τομέα,
δεν μπορεί να λέγεσαι "και Υπολογιστων" και να μην ξέρεις προγραμματισμό.
Όπως πρέπει να ισχύει και το αντίστροφο.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: AgentCain on April 09, 2011, 11:37:54 am
η C++ που χρειαζεται στον ενεργειακο τομεα?

Η λογική του βασικού κύκλου είναι να σε βάλει και σε μια διαδικασία να διαλέξεις μετά τομέα
Με την ίδια λογική, εγώ που είμαι ηλεκτρονικής δεν έπρεπε να κάνω ΕΕΤ, γιατί μέχρι τώρα δε μου χρειάστηκε πουθενά.

+ αυτό που λεει ο fugiFOX

Αλλά μαθήματα όπως τα Εφαρμοσμένα ξεφεύγουν από αυτό το στόχο. Το ζήτημα είναι να σου διδάξουν μηχανισμούς που θα χρησιμοποιηθούν αργότερα. Πχ στο λογισμό μάθαμε για διανύσματα κάθετα σε επιφάνειες, επικαμπύλια ολοκληρώματα κτλ πράγματα που ουσιαστικά εμπεδώνεις πολύ καλύτερα στο Πεδίο

Άρα μιλάμε πλέον για μια προσαρμογή συγκεκριμένων μαθημάτων. Η γραμμική άλγεβρα πχ δεν εμφανίζει τετοιο πρόβλημα γιατί χρησιμοποιείς τους μηχανισμούς της συνέχεια (ενδεικτικά από την εμπειρία μου Ρομποτική, Γραφική Υπολογιστών κτλ)


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: stefdth on April 09, 2011, 14:52:54 pm
Ίσως αντί για 2 γλώσσες προγραμματισμου, C και C++, θα μπορούσε να γίνεται μόνο η μια, και στη θέση της δεύτερης άλλής να γινόταν κάποιο μάθημα σχετικό με MATLAB που μου φαίνεται και πολύ πιο χρήσιμο για τους περισσότερους μηχανικούς ανεξαρτήτος τομέα.
Τα εφαρμοσμένα απο την άλλη άχρηστα δεν είναι σε καμιά περίπτωση, ίσα ίσα που κάποια κεφάλαια που δεν διδάσκονται (π.χ. διγραμμικός μετασχηματισμός και μετασχηματισμός Ζ) είναι και πολύ χρήσιμα.
Για τη Θεωρία Γραμμικών Συστημάτων (σήματα), το στοχαστικό σήμα και της αναλογικές επικοινωνίες, ίσως να θα μπορούσαν να ενωποιηθούν κάπως, γιατί πιστευω προσωπικά ότι είναι πολύ χρήσιμα μαθήματα αλλά ακόμη και περνώντας το αναλογικό σήμα για παράδειγμα δεν σου μένει ότι πρέπει τελικά να σου μείνει.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Social_waste on April 09, 2011, 15:09:54 pm
παντως matlab μαθαινεις γενικα μεσα στη σχολη.
και ο μετασχηματισμος z ειναι σχεδον το μοναδικο πραγμα
που σε διδασκουν τα ΨΕΣ.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: kp_13 on April 09, 2011, 15:10:35 pm
Γενικά όσο το τμήμα είναι Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών είναι αδύνατον να μην κάνουμε μαθήματα από όλους τους τομείς πριν πάρουμε τομέα.


Εγώ πιστεύω ότι κάποιες αλλαγές προς τη σωστή κατεύθυνση θα ήταν οι εξής:

Να βγουν από το πρόγραμμα σπουδών μαθήματα όπως η Φυσική, η Τεχνική Μηχανική κ.ά.

Να γίνουν επιλογής κάποια όπως τα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά.

Να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας στα μαθήματα του Γενικού Τμήματος, δηλαδή να μην τα διδασκόμαστε λες και είμαστε στο μαθηματικό.

Να κατέβει η επιλογή τομέα στο 5ο εξάμηνο και να φύγουν έτσι μαθήματα όπως οι Δομές Δεδομένων κ.ά. πριν από τον τομέα.

Να μειωθούν τα μαθήματα ανά εξάμηνο γιατί ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος και είναι δύσκολο να ανταπεξέλθουν οι φοιτητές.

Επιπλεον, πιστεύω ότι ένα μάθημα που να ασχολείται με το Matlab θα ήταν καλό να μπει στο πρόγραμμα σπουδών.

Αυτά εν συντομία. Βέβαια καταρχήν πρέπει να αποφασίσουμε αν θέλουμε έναν Ηλεκτρολόγο Μηχανικό και Μηχανικό Υπολογιστών με κάποια εξειδίκευση ή αν θέλουμε Ενεργειακό Μηχανικό, Μηχανικό Υπολογιστών και Τηλεπικοινωνιακό Μηχανικό.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: jimmakos on April 09, 2011, 15:15:03 pm
Ίσως αντί για 2 γλώσσες προγραμματισμου, C και C++, θα μπορούσε να γίνεται μόνο η μια, και στη θέση της δεύτερης άλλής να γινόταν κάποιο μάθημα σχετικό με MATLAB που μου φαίνεται και πολύ πιο χρήσιμο για τους περισσότερους μηχανικούς ανεξαρτήτος τομέα.
Αντιλαμβάνεσαι όμως ότι αλλού επικεντρώνεται η ύλη στη C και αλλού στην C++, έτσι;
Οπότε αν μιλάς για ενοποίηση των δυο μαθημάτων δεν θα 'ναι ακατόρθωτο για τους ηλεκτρονικάριους.
Στους άλλους να δω τι σφαγή έχει να γίνει, ειδικά αυτούς που 'ρχονται από θετική. ;D


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: AgentCain on April 09, 2011, 15:30:48 pm
παντως matlab μαθαινεις γενικα μεσα στη σχολη.
και ο μετασχηματισμος z ειναι σχεδον το μοναδικο πραγμα
που σε διδασκουν τα ΨΕΣ.
+1 και στα 2

ειδικά η matlab για κάποιον που έχει περάσει C και C++ είναι εξαιρετικά γελοίο να μάθεις να τη χρησιμοποιείς για τα βασικά πράγματα που απαιτούν τα μαθήματα και οι εργασίες τους
απλώς πρέπει να μάθουμε επιτέλους οτι ειδικά η matlab εχει φοβερό documentation και πληροφορία στο inet, μάλλον χρειάζεται κανένα μάθημα του στυλ "Πως να χρησιμοποιήσετε το ινετ για κάτι άλλο εκτός από facebook και Πάμε Στοίχημα"


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: stefdth on April 09, 2011, 16:19:22 pm
Όντως η C και C++ πραγματεύονται διαφορετικά αντικείμενα, απλά η φιλοσοφία της C είναι η πολύ η απλή φιλοσοφία προγραμματισμού την οποία κατέχουν οι περισσότεροι ερχόμενοι στη σχολή και νομίζω ότι αυτοί που δεν την κατείχαν από πριν δεν την μαθαίνουν κιόλας, οπότε ίσως να ήταν καλύτερο να αντικατασταθεί με κάτι άλλο που να είναι γενικά πιο χρήσιμο. Οι περισσότεροι φοιτητές για παράδειγμα στη σχολή μαθαίνουν Matlab τουλάχιστον κατά τη διάρκεια του 3ου έτους και πολύ αργότερα ίσως ενώ μια εξοικίωση πιο νωρίς ίσως να ήταν πιο χρήσιμη. Όσο για το ότι μπορείς να βρεις υλικό και να μάθεις Matlab μέσω internet ή το help του ίδιου του προγράμματος δεν διαφωνώ, εξάλλου το ίδιο μπορείς να κάνεις σε όλα τα μαθήματα σχεδόν. Απλά το θέμα είναι ότι είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για όλους.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: Grecs on April 09, 2011, 16:24:47 pm
Ίσως αντί για 2 γλώσσες προγραμματισμου, C και C++, θα μπορούσε να γίνεται μόνο η μια, και στη θέση της δεύτερης άλλής να γινόταν κάποιο μάθημα σχετικό με MATLAB που μου φαίνεται και πολύ πιο χρήσιμο για τους περισσότερους μηχανικούς ανεξαρτήτος τομέα.
Αντιλαμβάνεσαι όμως ότι αλλού επικεντρώνεται η ύλη στη C και αλλού στην C++, έτσι;
Οπότε αν μιλάς για ενοποίηση των δυο μαθημάτων δεν θα 'ναι ακατόρθωτο για τους ηλεκτρονικάριους.
Στους άλλους να δω τι σφαγή έχει να γίνει, ειδικά αυτούς που 'ρχονται από θετική. ;D
Εγω που ρθα απο θετικη και ειμαι και ηλεκτρονικαριος :P και δεν ειχα ιδεα απο προγραμματισμο μου φανηκε πιο ευκολος ο τροπος γραφης της C++ και εμαθα 1α αυτην και μετα περασα C.


Title: Re: Απόφαση ΓΣ 5/4/11
Post by: N3ikoN on April 09, 2011, 16:49:48 pm
η C++ που χρειαζεται στον ενεργειακο τομεα?

Η λογική του βασικού κύκλου είναι να σε βάλει και σε μια διαδικασία να διαλέξεις μετά τομέα
Με την ίδια λογική, εγώ που είμαι ηλεκτρονικής δεν έπρεπε να κάνω ΕΕΤ, γιατί μέχρι τώρα δε μου χρειάστηκε πουθενά.

+ αυτό που λεει ο fugiFOX

Αλλά μαθήματα όπως τα Εφαρμοσμένα ξεφεύγουν από αυτό το στόχο. Το ζήτημα είναι να σου διδάξουν μηχανισμούς που θα χρησιμοποιηθούν αργότερα. Πχ στο λογισμό μάθαμε για διανύσματα κάθετα σε επιφάνειες, επικαμπύλια ολοκληρώματα κτλ πράγματα που ουσιαστικά εμπεδώνεις πολύ καλύτερα στο Πεδίο

Άρα μιλάμε πλέον για μια προσαρμογή συγκεκριμένων μαθημάτων. Η γραμμική άλγεβρα πχ δεν εμφανίζει τετοιο πρόβλημα γιατί χρησιμοποιείς τους μηχανισμούς της συνέχεια (ενδεικτικά από την εμπειρία μου Ρομποτική, Γραφική Υπολογιστών κτλ)

προς fugi και agent , συμφωνω μαζι σας , αυτο που ειπα το ειπα ως απαντηση στο τι να κανω τα εφαρμοσμενα .

και τα εφαρμοσμενα δεν ξεφευγουν καθολου!


Title: Re: Συζήτηση για το πρόγραμμα σπουδών
Post by: Nessa NetMonster on April 10, 2011, 18:20:35 pm
Στην Ηλεκτρονική τουλάχιστον, μπορείς να περάσεις όλα τα άλλα μαθήματα χωρίς να έχεις ανοίξει ποτέ τα Εφαρμοσμένα. Πανάχρηστα είναι.


Title: Re: Συζήτηση για το πρόγραμμα σπουδών
Post by: Karaμazoβ on April 10, 2011, 20:33:29 pm
στον τηλεπ σε μεμονωμένες περιπτώσεις χρειαστηκαν απλες μιγαδικες συναρτήσεις (πχ μια ριζα του z) , αλλα δεν είναι κατι που δε θα μπορούσε να γίνεται ως κεφαλαιο ενός μαθήματος μαθηματικών.

μια ιδεα θα ήταν να αναδιοργανωθούν πληρως τα μαθηματα των μαθηματικών και να γίνουν Μαθηματικα Ι, ΙΙ, ΙΙΙ οπου θα διδάσκονται συγκεκριμένα πραγματα απο κάθε αντικείμενο (Λογισμός, Διαφορικές, Μιγαδικες συναρτησεις) τα οποια θα χρειάζονται ως εργαλεία στη συνέχεια.