Title: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: TT_PTOLEMAIDA on March 23, 2006, 22:41:28 pm Το φαινόμενο που συμβαίνει στο μάθημα των ασκήσεων , θα συμφωνήσετε όλοι ότι είναι απαράδεκτο!
Ο συγκεκριμένος μεταπτυχιακός φοιτητής, μπορεί να έχει όλη την καλή θέληση να κάνει σωστά την δουλειά του, αλλά το αποτέλεσμα δεν αρέσει σε κανέναν από εμάς θέλω να πιστεύω. Το μόνο που κάνουμε όλοι όσοι πάμε στην αίθουσα είναι ένα “copy-paste” του πίνακα στις σημειώσεις μας. Αν είναι να πηγαίνουμε στην αίθουσα για ένα απλό “copy-paste”, τότε γιατί παιδευόμαστε τζάμπα και δεν του λέμε να κατεβάσει τις λύσεις στο Ίντερνετ! Λόγω του μεγάλου όγκου των ασκήσεων που πρέπει να μας κάνει, γράφει τόσο γρήγορα που καλά καλά δεν καταλαβαίνουμε ούτε τα γράμματά του και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό , που οι περισσότεροι δυσκολευόμαστε να ολοκληρώσουμε αυτό το copy-paste στις σημειώσεις μας, πόσο μάλλον να προβληματιστούμε για την ίδια την άσκηση και να θέσουμε ερωτήσεις! Φυσικά θα έχετε παρατηρήσει ότι βρίσκει περιττό να επεξηγεί τι κάνει καθώς γράφει…. Όπως μας είπε ο ίδιος, ο όγκος των ασκήσεων που πρέπει να γίνουν στο μάθημα είναι τόσο μεγάλος, που πέρσι ίσα ίσα πρόλαβε να βγάλει όλη αυτήν την ύλη. Σε ερώτηση αν οι λύσεις υπάρχουν στο Ίντερνετ, απάντησε αρνητικά και μας έδωσε να καταλάβουμε ότι δεν προτίθεται κιόλας να κάνει κάτι τέτοιο…Κάτι που θα βοηθούσε και τους φοιτητές στα επόμενα έτη που ακολουθούν… Μετά από κάθε λύση υπάρχει πάντα κάποιο πρόβλημα :D , γιαυτό.... Οι λύσεις στο συγκεκριμένο πρόβλημα είναι: Λύση-1: Nα μην κάνουμε το ενδιάμεσο διάλλειμα, μήπως και τα παραπάνω 15 λεπτά του διαλλείματος τον κάνουν να πηγαίνει πιο αργά και άρα να καλυτερέψει λίγο η κατάσταση…(προσωπικά δεν συμφωνώ) Λύση-2: Να βγάλει τις λύσεις σε διαφάνειες και να μας τις δείχνει με προτζέκτορα, προκειμένου ο χρόνος που θα κερδιθεί να καταναλωθεί σε επεξήγηση της ίδιας της άσκησης….(ούτε και με αυτήν την λύση συμφωνώ) Λύση-3: Να μας κάνει ακριβώς τις μισές ασκήσεις που είχε προγραμματίσει να μας κάνει, προκειμένου να πηγαίνει πιο αργά και κατανοητά, ενώ τις άλλες μισές να τις σκανάρει μέσα από τις σημειώσεις του (οι οποίες ελπίζω να ΜΗΝ είναι βιαστικά γραμμένες! :D ) και να τις ανεβάσει στο Ίντερνετ .(Εδώ συμφωνώ) Λύση-4: Κάποια άλλη λύση, που δεν σκέφτηκα…ίσως Λύση-5: Να τον αφήσουμε να κάνει ότι θέλει! :o Title: Απ: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Netgull on March 23, 2006, 22:56:10 pm Σε κάθε περίπτωση πάντως πρέπει να το συζητήσετε μαζί του.
Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: fugiFOX on March 23, 2006, 23:49:49 pm ενώ τις άλλες μισές να τις σκανάρει μέσα από τις σημειώσεις του (οι οποίες ελπίζω να ΜΗΝ είναι βιαστικά γραμμένες! :D ) και να τις ανεβάσει στο Ίντερνετ .(Εδώ συμφωνώ) Αυτό το είχαμε ζητήσει και εμείς από την περισυνή μεταπτυχιακό αλλά είχε πει ότι ο Στρίντζης δεν θέλει να βγούνε στο ίντερνετ. Δεν ξέρω ίσως να φοβάται μην του τις κλέψουν; Τέσπα, αυτό που προτείνω να κάνετε είναι να πείτε στον μεταπτυχιακό να σας δώσει τις σημειώσεις του να πάτε να τις βγάλετε φωτοτυπία και να μην ξαναγίνει το μάθημα. Γιατί με τον τρόπο που γίνεται καλυτερα να σταματήσει Title: Απ: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: JAs0n-X on March 24, 2006, 01:22:12 am Δεν νομιζω η λυση να ειναι να σταματησουμε το μαθημα.
Πολυ καλη η δευτερη λυση σου!! Νομιζω πρεπει να του το προτεινουμε. Ενω εχει ορεξη να σου πει κατι αμα ρωτησεις και φαινεται καλος και συνεργασιμος, οταν γραφει στον πινακα...το ΧΑΟΣ!! αντε βγαλε εσυ μετα διευκρινιστικη απορια!! Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: TT_PTOLEMAIDA on March 24, 2006, 01:48:54 am Αυτό το είχαμε ζητήσει και εμείς από την περισυνή μεταπτυχιακό αλλά είχε πει ότι ο Στρίντζης δεν θέλει Αφού δεν θέλει να βγουν στο Ίντερνετ, δεν μένει παρά να το σεβαστούμε...να βγούνε στο ίντερνετ. Δεν ξέρω ίσως να φοβάται μην του τις κλέψουν; Τέσπα, αυτό που προτείνω να κάνετε είναι να πείτε στον μεταπτυχιακό να σας δώσει τις σημειώσεις του να πάτε να τις βγάλετε φωτοτυπία... Η λύση όμως που προτείνεις περί φωτοτυπίας δεν μου φαίνεται καθόλου άσχημη...Δηλαδή στην λύση-3, αντί να τις ανεβάσει στο Ίντερνετ, να τις βγάλει φωτοτυπία... ::) Πάντως κι εγώ δεν πιστεύω πως η λύση θα είναι να σταματήσουμε το μάθημα... Πολυ καλη η δευτερη λυση σου!! Δεν ξέρω αλλά έίμαι εναντίον αυτού του στυλ μαθήματος με τους προτζέκτορες!Νομιζω πρεπει να του το προτεινουμε. Εγώ πιστεύω ότι η καλύτερη "μεταφορά γνώσεων" γίνεται με την κιμωλία! Παραδέχομαι τους τρεις "καθηγητές της κιμωλίας" όπως τους ονομάζω εγώ - του τομέα μας: Δοκουζγιάννη, Πέτρου, Μητράκο - για την μεγάλη κατανάλωση κιμωλίας που κάνουν και περνάν έτσι τις γνώσεις σε μας... Αλλά στο συγκεκριμένο πρόβλημα, νομίζω πως είναι μια καλή λύση. Να δούμε τι θα πουν και οι άλλοι φοιτητές... Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Johnny English on March 24, 2006, 03:38:29 am Διαπύστωσα και εγώ το πρόβλημα και συμπέρανα ότι δεν είναι ζήτημα του διδάσκοντα αλλά προφανώς του όγκου των ασκήσεων που σκοπεύει να μας παραδώσει. :'(
Δεν με βρίσκουν σύμφωνο το μάθημα με projector (πολύ βαρετό) ούτε οι σημειώσεις στο internet (αν δεν τα γράψεις δεν τα μαθαίνεις καλα) {χρήσιμο θα ήταν ωστόσο αν ανέβαιναν πριν τις εξετάσεις ;)}. Ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης του φαινομένου θεωρώ πως είναι να συζητήσουμε κάποια επιπλέον 2ωρα (όσα χρειαστούν) ώστε να επιβραδύνει ο ρυθμός του μαθήματος και να προλαβαίνουμε να κατανοούμε αυτά που γράφουμε ώστε να ρωμάμε κιόλας. Έτσι θα πάψει να μοιάζει το μάθημα με copy - paste. Άλλωστε ο συνάδελφος φαίνεται διατεθιμένος να εξηγήσει οτιδήποτε όπως είπε και ο Jason... Title: Απ: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Larry_Flynt on March 24, 2006, 04:48:34 am Εγώ πιστεύω αν δεν τα λύσεις μόνος και μετά δείς απο έγκυρα λυμενα τα αποτελέσματα και τον τρόπο δε μαθαίνεις.
Αν έβαζαν τις σημειώσεις στο internet για μένα θα ταν το καλύτερο γιατί δε μπορώ τις παραδόσεις! ;D Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: fugiFOX on March 24, 2006, 12:13:47 pm ΤΗΜΜΥ είμαστε που να πάρει!
Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Faidon on March 24, 2006, 14:01:34 pm Έγω συμφωνώ με τη φωτοτυπία ή το eTHMMY όπως και να έχει είμαι μέσα να υποστηρίξω ενεργά την κίνηση.
Στην περίπτωση που τα βγάλουμε φωτοτυπία, τα ανεβάζουμε εμείς στο eTHMMY. ;) Υ.Γ. Όπως και να έχει πιστεύω ότι δεν πρέπει να κάνεις μάθημα αν δε μπορείς να το κάνεις τουλάχιστον μέτρια... Εγώ το μόνο αξιόλογο μάθημα που έχω παρακολουθήσει είναι τα Δικτύα Υπολογιστών Ι του Μητράκου. Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: elisabeth on March 24, 2006, 16:10:50 pm Δεν με βρίσκουν σύμφωνο το μάθημα με projector (πολύ βαρετό) ούτε οι σημειώσεις στο internet (αν δεν τα γράψεις δεν τα μαθαίνεις καλα) {χρήσιμο θα ήταν ωστόσο αν ανέβαιναν πριν τις εξετάσεις ;)}. Συμφωνω μονο που και να τα αντι-γραφεις απλα χωρις να προλαβαίνεις να καταλαβεις τι γραφεις δεν είναι καλυτερο απο το να τα κατεβασεις.Ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης του φαινομένου θεωρώ πως είναι να συζητήσουμε κάποια επιπλέον 2ωρα (όσα χρειαστούν) ώστε να επιβραδύνει ο ρυθμός του μαθήματος και να προλαβαίνουμε να κατανοούμε αυτά που γράφουμε ώστε να ρωμάμε κιόλας. Έτσι θα πάψει να μοιάζει το μάθημα με copy - paste. Άλλωστε ο συνάδελφος φαίνεται διατεθιμένος να εξηγήσει οτιδήποτε όπως είπε και ο Jason... κατα τη γνώμη μου : ειτε να κανει τις μισες και τις υπολοιπες να μας τις δωσει καπως(καλυτερα να κανουμε τις μισες καλα και να τις καταλάβουμε παρα ολες και να μην καταλάβουμε σχεδον καμια) ειτε να κανουμε παραπάνω ωρες. παντως αυτη η κατασταση δεν πρεπει να συνεχιστει .εγω εχθες δεν προλάβαινα ουτε καν να κανω αυτο το copy-paste. Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Turambar on March 24, 2006, 18:04:12 pm Συμφωνώ με την Ελισάβετ.
Άλλωστε το να βγάζει τις ασκήσεις σε διαφάνειες και να τις εξηγεί διεξοδικά (και ας επαναλαμβάνει συχνά κάποια πράγματα, δεν είναι κακό, το αντίθετο) αντι να γράφονται απλά στον πίνακα. Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: chggr005 on March 24, 2006, 23:57:37 pm Ωραία, με βάση αυτά που ειπώθηκαν από τους συναδέλφους, μπορούμε να το συζητήσουμε μαζί του στο επόμενο μάθημα. Επίσης μπορούμε να θέσουμε τις παραπάνω λύσεις του Megawatt σε ψηφοφορία μέσα στην τάξη.
Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Fouster on March 25, 2006, 12:18:03 pm Ναι παιδιά η κάτασταση στο μάθημα είναι τραγική.Σε ένα σημέιο δεν καταλάβαινα καλά καλά τι έγραφε n ή π , κτλ?
Πρέπει να βρούμε μια λύση γιατί όντως ο τύπος φαίνεται να θέλει να δουλέψει. Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: TT_PTOLEMAIDA on March 26, 2006, 19:07:31 pm Μια που το θυμήθηκα, νομίζω πως θα ήταν σωστό να μην αναφέρουμε κάτι για το θέμα αυτό, αύριο στο μάθημα του κ.Στρίντζη.
Θα ήταν λάθος να μεταβιβαστεί το πρόβλημα στον (ιεραρχικά) ανώτερο, πριν καλά καλά δούμε αν μπορεί να λύθεί από πιο 'κάτω'. Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: supernova2.0 on March 26, 2006, 19:39:04 pm Ποτέ δε φταίει μόνο ένας!Το μάθημα δε γίνεται με τον καλύτερο τρόπο,αφού ο μεταπτυχιακός θα μπορούσε να εξηγεί περισσότερο τι κάνει σε κάθε άσκηση,(δεν είναι δα και τόσο χρονοβόρο!)και όχι απλά να περιμένει τις όποιες απορίες μας ,ή/και να διαβάζει ο,τι γράφει για να καταλαβαίνουμε τα γράμματά του.
Ίσως και εμεις να μην έχουμε ασχοληθεί αρκετά με το μάθημα(και τα ΨΕΣ) και καμιά φορά να μην καταλαβαίνουμε και τα στοιχειώδη... :-\ Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει πρώτα να μιλήσουμε με τον ίδιο και όχι με ανώτερους στην ιεραρχία ..... 8) Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: dictator23 on March 29, 2006, 14:23:56 pm Κατα τη γνωμη μου ασκησεις με λυσεις θα επρεπε να ανεβαινουν στο ιντερνετ αφου ετσι κι αλλιως το μαθημα οπως πραγματοποιειται ειναι απαραδεκτο.Επισης κατα τη γνωμη μου ειναι μαθημα τυπολογικο χωρις δηλαδη μεγαλες δυνατοτες για εκδηλωση φαντασιας απο μερους του φοιτητη.Με λιγα λογια θα μπορουσαμε να μη χανουμε την ωρα μας για να αντιγραφουμε πραματα που θα μπορουσαμε να τα κοιταξουμε σπιτακι μας.Ετσι θα μπορουσε ο ρολος του μεταπτυχιακου να ειναι κυριως συμβουλευτικος και σε ασκησεις που ειναι ανεβασμενου επιπεδου.Αν κανονισατε κατι με τον Στριντζη μπορειτε να το ανακοινωσετε και στους υπολοιπους που δεν προσηλθαμε χτες
Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: chggr005 on March 30, 2006, 09:42:52 am Πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε πως στο μάθημα της Δευτέρας (τελικά κάναμε ασκήσεις), τα πράγματα ήταν λίγο καλύτερα. Ο μεταπτυχιακός δεν βιαζόταν τόσο και σταματούσε συχνά για να προλάβουμε να γράψουμε.
Λέτε να διαβάζει το τόπικ? :) Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: elisabeth on March 30, 2006, 11:27:50 am Πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε πως στο μάθημα της Δευτέρας (τελικά κάναμε ασκήσεις), τα πράγματα ήταν λίγο καλύτερα. Ο μεταπτυχιακός δεν βιαζόταν τόσο και σταματούσε συχνά για να προλάβουμε να γράψουμε. Λέτε να διαβάζει το τόπικ? :) μαλλον μονο τις πεμπτες σεληνιάζεται!!!!!!!!!!!!! Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: fugiFOX on March 30, 2006, 11:39:48 am Πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε πως στο μάθημα της Δευτέρας (τελικά κάναμε ασκήσεις), τα πράγματα ήταν λίγο καλύτερα. Ο μεταπτυχιακός δεν βιαζόταν τόσο και σταματούσε συχνά για να προλάβουμε να γράψουμε. Λέτε να διαβάζει το τόπικ? :) ::) ::) ^superinnocent^ Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: abc on March 31, 2006, 00:49:15 am Σήμερα αμ δε... ήταν μία ομορφιά!
Από τη μία ο κος Στρίντζης να παλέβει με ευστάθεια και από την άλλη ο μεταπτυχιακός να κάνει τις ίδιες ασκήσεις. Όσοι ήταν στο μάθημα μάλλον καταλαβαίνουν για τι μιλάω... Το γράφω αυτό χωρίς να θέλω να κατηγορήσω κανέναν από τους δυο. Μέσα από την τραγικότητα του πράγματος στην ουσία διαπιστώνουμε ποιοι είμαστε σαν τμήμα. Και παρά το ότι έγινε, τον κο Στρίντζη τον πάω αφάνταστα. Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Faidon on March 31, 2006, 14:25:58 pm Είπατε τίποτα στον μεταπτυχιακό;;
Εγώ ήρθα στο μάθημα, αλλά δεν ήξερα ποιοι είστε... :-[ Τελοσπάντων έγω είμαι λιγνός και έχω κοτσίδα τα μαλλιά και κάθομαι πίσω συνήθως και με λένε Γιώργο. Αν είναι να κάνουμε τίποτα για το θέμα πείτε μου!! :) Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: TT_PTOLEMAIDA on March 31, 2006, 14:45:53 pm Πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε πως στο μάθημα της Δευτέρας (τελικά κάναμε ασκήσεις), τα πράγματα ήταν λίγο καλύτερα. Ο μεταπτυχιακός δεν βιαζόταν τόσο και σταματούσε συχνά για να προλάβουμε να γράψουμε. Εγώ την Δευτέρα δεν ήμουνα για να συμφωνήσω μαζί σου...Λέτε να διαβάζει το τόπικ? :) Είπατε τίποτα στον μεταπτυχιακό;; Δεν είπαμε τίποτα... Εγώ πάντως σκέφτομαι να συντάξω μια έκθεση για να την διαβάσει και η οποία θα περιέχει τις λύσεις που προτείνουμε εδώ. Αλλά δεν βλέπω με ποια λύση συμφωνείτε!Ας απαντήσουν και άλλοι.....γιατί ξέρω και ΤΗΜΜΥους που έρχονται στο μάθημα αλλά ακόμα αδιαφορούν και δεν έχουν προτείνει κάποια λύση...... >:( :P Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: chggr005 on March 31, 2006, 14:50:44 pm Εγώ πάντως νομίζω πως ο μεταπτυχιακός παρακολουθεί το φόρουμ και συγκεκριμένα αυτό το τόπικ.
Απλά κάνε copy-paste σε ένα email αυτά που γράφεις παραπάνω (τις διάφορες λύσεις) και στείλτο. Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: TT_PTOLEMAIDA on March 31, 2006, 15:21:20 pm Εγώ πάντως νομίζω πως ο μεταπτυχιακός παρακολουθεί το φόρουμ και συγκεκριμένα αυτό το τόπικ. Εννοείς προφανώς να μην περιμένω να καταλήξουμε σε κάποια (συγκεκριμένη_) λύση, αλλά στις ήδη προαναφερθείσες λύσεις...... ::)Απλά κάνε copy-paste σε ένα email αυτά που γράφεις παραπάνω (τις διάφορες λύσεις) και στείλτο. Title: Απ: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Aurelius on March 31, 2006, 20:47:20 pm Ναι μωρε, οτι τον βολευει κι αυτον....
Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: supermodified on May 04, 2007, 21:50:52 pm Να ρωτήσω κάτι: ο ίδιος μεταπτυχιακός που το έκανε πέρυσι (ενώ γραφόταν αυτό το thread) το κάνει και φέτος;
Γιατί ερχόμουν εδώ να ανοίξω ένα thread σημειώνοντας ακριβώς τα ίδια πράγματα μετά τη χθεσινή πρώτη παρακολούθηση. Παραθέτω ορισμένες από τις απόψεις που αναφέρθησαν προηγουμένως και οι οποίες με εκφράζουν 100%: == "Ο συγκεκριμένος μεταπτυχιακός φοιτητής, μπορεί να έχει όλη την καλή θέληση να κάνει σωστά την δουλειά του, αλλά το αποτέλεσμα δεν αρέσει σε κανέναν από εμάς θέλω να πιστεύω. Το μόνο που κάνουμε όλοι όσοι πάμε στην αίθουσα είναι ένα “copy-paste” του πίνακα στις σημειώσεις μας. [...] Λόγω του μεγάλου όγκου των ασκήσεων που πρέπει να μας κάνει, γράφει τόσο γρήγορα που καλά καλά δεν καταλαβαίνουμε ούτε τα γράμματά του και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό , που οι περισσότεροι δυσκολευόμαστε να ολοκληρώσουμε αυτό το copy-paste στις σημειώσεις μας, πόσο μάλλον να προβληματιστούμε για την ίδια την άσκηση και να θέσουμε ερωτήσεις! Φυσικά θα έχετε παρατηρήσει ότι βρίσκει περιττό να επεξηγεί τι κάνει καθώς γράφει…." "Ενω εχει ορεξη να σου πει κατι αμα ρωτησεις και φαινεται καλος και συνεργασιμος, οταν γραφει στον πινακα...το ΧΑΟΣ!! αντε βγαλε εσυ μετα διευκρινιστικη απορια!!" "Ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης του φαινομένου θεωρώ πως είναι να συζητήσουμε κάποια επιπλέον 2ωρα (όσα χρειαστούν) ώστε να επιβραδύνει ο ρυθμός του μαθήματος και να προλαβαίνουμε να κατανοούμε αυτά που γράφουμε ώστε να ρωμάμε κιόλας. Έτσι θα πάψει να μοιάζει το μάθημα με copy - paste. Άλλωστε ο συνάδελφος φαίνεται διατεθιμένος να εξηγήσει οτιδήποτε όπως είπε και ο Jason..." "παντως αυτη η κατασταση δεν πρεπει να συνεχιστει .εγω εχθες δεν προλάβαινα ουτε καν να κανω αυτο το copy-paste." "Ναι παιδιά η κάτασταση στο μάθημα είναι τραγική.Σε ένα σημέιο δεν καταλάβαινα καλά καλά τι έγραφε n ή π , κτλ? Πρέπει να βρούμε μια λύση γιατί όντως ο τύπος φαίνεται να θέλει να δουλέψει." == Αισθάνεται κανείς και φέτος το ίδιο; Ή είμαι μόνος μου; Το ερώτημα είναι μάλλον ρητορικό γιατί αφενός μεν είδα με τα μάτια μου ορισμένους συναδέλφους να μην προλαβαίνουν να γράψουν, αφετέρου προσέξατε ότι διευκρινιστικές απορίες είχαν το πολύ 3 με 4 άτομα από τα 50; Όλοι οι άλλοι τα εμπεδώσαμε; Το θέμα είναι πόσοι από τη φετινή φουρνιά είμαστε διατεθειμμένοι να το συζητήσουμε με τον μεταπτυχιακό. Ακούω απόψεις... Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: supermodified on May 08, 2007, 02:57:17 am Κι ένα update:
Στο σημερινό μάθημα ήταν ελαφρώς καλύτερη η κατάσταση (λίγο πιο αργός, λίγο περισσότερα λόγια) αλλά η κατάσταση απέχει ακόμα από το να χαρακτηριστεί ικανοποιητική. Είναι ένα βήμα μπροστά όμως. Είδωμεν. (Αν η κατάσταση μείνει στάσιμη, ή γυρίσει στα επίπεδα του 1ου μαθήματος, θα πάω να του μιλήσω κι ας είμαι και μόνος μου.) Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: abc on May 08, 2007, 19:26:02 pm Πάτε και μιλήστε του σε προσωπικό επίπεδο και να δείτε που θα βελτιωθεί.
Είναι πολύ καλό παιδί. Πέρσι τα ίδια τραβάγαμε και μετά από κανά 2-3 μαθήματα συνήλθαμε. Όπου έχετε απορία να τον σταματάτε γιατί αλλιώς θα τα θεωρεί δεδομένα. Συνεχίζει το γράμμα h να το γράφει ίδιο με το k ??? :D Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Megawatt on May 08, 2007, 22:11:57 pm Συνεχίζει το γράμμα h να το γράφει ίδιο με το k ??? :D ;D ;D ;DΘυμάμαι τί σύγχυση υπήρχε όταν ο πίνακας είχε και h και k !! :D Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Turambar on May 08, 2007, 22:18:39 pm εγώ είμαι ακόμα συγχυσμένος.
Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: supermodified on May 12, 2007, 21:11:47 pm Πάτε και μιλήστε του σε προσωπικό επίπεδο και να δείτε που θα βελτιωθεί. Είναι πολύ καλό παιδί. (Δεν αμφιβάλλω καθόλου γι'αυτό το τελευταίο.) Μάλλον αυτό θα κάνω -- αν συνεχιστεί ο ίδιος ανεξήγητος ρυθμός, θα προσπαθήσω να μιλήσω μαζί του για το θέμα. Συνεχίζει το γράμμα h να το γράφει ίδιο με το k ??? :D Μην τα συζητάς! Δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει αναρωτηθεί αν τώρα γράφει "n ή π;", "k ή u;". Είναι απίστευτο! Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: abc on May 14, 2007, 18:31:41 pm Πάτε και μιλήστε του σε προσωπικό επίπεδο και να δείτε που θα βελτιωθεί. Είναι πολύ καλό παιδί. (Δεν αμφιβάλλω καθόλου γι'αυτό το τελευταίο.) Μάλλον αυτό θα κάνω -- αν συνεχιστεί ο ίδιος ανεξήγητος ρυθμός, θα προσπαθήσω να μιλήσω μαζί του για το θέμα. Συνεχίζει το γράμμα h να το γράφει ίδιο με το k ??? :D Μην τα συζητάς! Δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει αναρωτηθεί αν τώρα γράφει "n ή π;", "k ή u;". Είναι απίστευτο! Μπορείς βέβαια βέβαια να του στείλεις και ένα ανώνυμο mail με το link σε αυτό το thread. Άσε που σίγουρα μας διαβάζει ήδη. hail moustakas ^sfinaki^ Eagle fly free... Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: supermodified on May 14, 2007, 22:58:28 pm Μπορείς βέβαια βέβαια να του στείλεις και ένα ανώνυμο mail με το link σε αυτό το thread. Άσε που σίγουρα μας διαβάζει ήδη. hail moustakas ^sfinaki^ Eagle fly free... Δεν τίθεται ανωνυμίας μου, ακόμα κι αν έστελνα ένα τέτοιο email επώνυμα θα το έστελνα. Αλλά όπως είπα, μάλλον θα προσπαθήσω να μιλήσω μαζί του αν δω ότι ο ρυθμός παραμένει ίδιος. Είδωμεν! Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: kalderoom on June 12, 2007, 12:36:43 pm Αν και λίγο αργά θα πω την άποψή μου
Για 'μένα ΔΕΝ φταίει ο μεταπτυχιακός.Πιστεύω πως αν έκανε μόνος του το μάθημα(Ασκήσεις και θεωρία)θα μπορούσε να οργανώσει την ύλη και το χρόνο του πολύ καλύτερα.Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο Στρίντζης μπερδεύει την κατάσταση.Πιθανόν όποτε του καπνίσει και χωρίς να έχει οργανώσει την ύλη λέει στον κακομοίρη τον μεταπτυχιακό "πήγαινε εσύ σήμερα".Απόδειξη το ότι ο μεταπτυχιακός δεν ξέρει αν σε κάθε επόμενο μάθημα θα έρθει αυτός ή ο Στριντζης!Πως να οργανώσει το μάθημα με τέτοιες συνθήκες; ΥΣ1:Δεν γνωρίζω προσωπικά τον μεταπτυχιακό,ούτε του έχω καμιά ιδιαίτερη συμπάθεια. ΥΣ2:Τον μεταπτυχιακό που βοηθάει στο μάθημα κάθε καθηγητή,τον διαλέγει ο ίδιος ο καθηγητής.Το ψάρι βρωμάει ΠΑΝΤΑ από το κεφάλι. ΥΣ3:Αν ο καθηγητής ενδιαφερόταν δεν θα άλλαζε την κατάσταση,η οποία κρατάει χρόνια; ΥΣ4:Είναι το πρώτο ή το τελευταίο μάθημα με τέτοιες συνθήκες; Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: Tonia on June 12, 2007, 13:06:01 pm Δε ξέρω αν ήρθατε στο τελευταίο μάθημα, πάντως πήγε αρκετά καλά. Κι ενώ κι εγώ στην αρχή είχα πρόβλημα με τα γράμματα, τώρα η κατάσταση έχει βελτιωθεί πολύ. Επίσης εξηγούσε και έλεγε και θεωρία για όσους δεν είχαν πάει στο μάθημα του Στρίντζη.
Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: supermodified on June 13, 2007, 03:58:33 am Μου δίνεται και μένα η αίσθηση ότι με μια καλύτερη συνεννοήση μεταξύ των δύο θα υπήρχε περισσότερος χρόνος για τις ασκήσεις.
Όπως είπε και η Τόνια βέβαια, στα τελευταία μαθήματα του μεταπτυχιακού η κατάσταση έχει αλλάξει και είναι εντάξει τα πράγματα. (Τα "ν", "π" και "κ" παραμένουν σταθερή αξία βέβαια, αλλά δεν είναι τίποτα!) Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: aika on June 15, 2007, 20:13:40 pm Την προηγούμενη Δευτέρα παίδες έκανε ο Στρίντζης μάθημα ή ο μεταπτυχιακός; Την επόμενη Δευτέρα ποιός θα είναι; (να ξέρω, να ρθω ή να μην έρθω :P)
Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: supermodified on June 16, 2007, 00:22:49 am Την προηγούμενη Δευτέρα παίδες έκανε ο Στρίντζης μάθημα ή ο μεταπτυχιακός; Την επόμενη Δευτέρα ποιός θα είναι; (να ξέρω, να ρθω ή να μην έρθω :P) Αικα, ξεφεύγουμε από το θέμα! ;D Τη Δευτέρα έκανε ο μεταπτυχιακός. Για την ερχόμενη, δεν ξέρω. Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: aika on June 16, 2007, 09:51:50 am Ε είπα να γράψω σε ένα τόπικ που διαβάζεται πολύ για να εξασφαλίσω απάντηση! :D Title: Re: Απαράδεκτο φαινόμενο... Post by: aika on June 28, 2007, 21:30:54 pm ^off-topic^ :)
Άσχετο με το θέμα του τόπικ πάλι, αλλά πού να φτιάχνω νέο.. @Σωτήρη, αν μας διαβάζεις, σόρρυ που ξέχασα σήμερα να σου δώσω τις σημειώσεις σου! Αν σε βολεύει, την Τρίτη που θα δίνω πτυχιακή στις 11 (αιθουσα 8 ) θα τις έχω μαζί μου. ΥΣ. Επειδή δεν ξέρω αν μπαίνει στο φόρουμ ο Σωτήρης, όποιος το διαβάζει ας του το μεταφέρει πλιζ |