Title: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Joseph D. on February 01, 2011, 15:24:13 pm Νομίζω στην Ομάδα Α ήταν
Code: #include <iostream> και στην Ομάδα Β πρέπει να ήταν Code: #include <iostream> Τρέχοντάς τα, στην Ομάδα Α βγαίνει 19 94 13 7 97 και στην Ομάδα Β βγαίνει 16 67 12 6 69. Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: kakashi on February 01, 2011, 15:44:06 pm Ο κορτέσης δεν επικοινωνεί με την πραγματικότητα.Ήταν αυτά θέματα για 2 μιση ώρες;;;;
Ήταν τουλάχιστον η διπλάσια δουλεία από άλλες χρονιές που κάθησα και έλεισα.Πραγματικά δεν ξέρω τι περιμένουν από εμάς να κάνουμε.Σε κωλόχαρτο γράφουμε όχι σε compiler να κάνουμε copy paste το διάβασμα των 30 μεταβλητών που ζητούσε. Και μια ερώτηση για όποιον είχε το Β.Στην πρώτη άσκηση η virtual της get_area για την πρώτη μέθοδο(με τα φορτηγα) ήθελε 2 παραμέτρους, ενώ για την δεύτερη(με τις ταινίες) ήθελε 3 παραμέτρους.Πως μπορεί να γίνει η virtual με διαφορετικό αριθμό παραμέτρων σε κάθε περίπτωση;;;;;; Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: i_am_batman on February 01, 2011, 15:50:28 pm Βάλε 3 και στην άλλη και μην τη χρησιμοποιείς την τρίτη.
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: dnitsos on February 01, 2011, 16:12:52 pm Ο κορτέσης δεν επικοινωνεί με την πραγματικότητα.Ήταν αυτά θέματα για 2 μιση ώρες;;;; Ήταν τουλάχιστον η διπλάσια δουλεία από άλλες χρονιές που κάθησα και έλεισα.Πραγματικά δεν ξέρω τι περιμένουν από εμάς να κάνουμε.Σε κωλόχαρτο γράφουμε όχι σε compiler να κάνουμε copy paste το διάβασμα των 30 μεταβλητών που ζητούσε. Και μια ερώτηση για όποιον είχε το Β.Στην πρώτη άσκηση η virtual της get_area για την πρώτη μέθοδο(με τα φορτηγα) ήθελε 2 παραμέτρους, ενώ για την δεύτερη(με τις ταινίες) ήθελε 3 παραμέτρους.Πως μπορεί να γίνει η virtual με διαφορετικό αριθμό παραμέτρων σε κάθε περίπτωση;;;;;; καλά ηταν.... βατά θα έλεγε κανεις... και μιά ωρίτσα αρκούσε άνετα, μην υπερβάλλετε ^kremala^ αυτά ειναι ένα μάθημα το εξάμηνο για το γενικό τμήμα.. 33 τα μαθήματά του = 33 εξάμηνα = 33/2 =16,5 χρόνια άντε βγάλε και μερίκα λίγο πιο έυκολα ->10 χρονάκια μόνο για γενικό τμήμα!! βάλε και τον τομέα πάμε στα 13 χρόνια> ν+2 του νομου πλαισίου. Η Διαμαντοπούλου όμως, έδωσε την λύση εχθές μολις... "οι αιωνιοι φοιτητές θα μπορούν αν δεν ολοκληρώσουν τον προβλεπόμενο χρόνο σπουδων (τώρα γυρνάνε στο κεφάλι σου όλες οι πρακτικές του γενικού τμήματος), να έχουν την δυνατότητα, αφούν διαγραφούν απο το πανεπιστήμιο, να εγγράφονται σε ΙΕΚ" .... η διαμαντοπούλου εδωσε και την λύση,τι αγχώνεστε?? στα ΙΕΚ!!! σε λίγα χρόνια θα έιναι και ίσης αξίας πτυχία, καθώς η Μπολόνια και η ΕΕ φροντίζει γι΄αυτό με την αμέριστη συμπαράσταση της Διαμαντοπούλου και του.... Γενικου Τμήματος!!! ...αντε γεία μας ^beer^ Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Groucho on February 01, 2011, 16:45:59 pm Ο κορτέσης δεν επικοινωνεί με την πραγματικότητα.Ήταν αυτά θέματα για 2 μιση ώρες;;;; Ήταν τουλάχιστον η διπλάσια δουλεία από άλλες χρονιές που κάθησα και έλεισα.Πραγματικά δεν ξέρω τι περιμένουν από εμάς να κάνουμε.Σε κωλόχαρτο γράφουμε όχι σε compiler να κάνουμε copy paste το διάβασμα των 30 μεταβλητών που ζητούσε. Και μια ερώτηση για όποιον είχε το Β.Στην πρώτη άσκηση η virtual της get_area για την πρώτη μέθοδο(με τα φορτηγα) ήθελε 2 παραμέτρους, ενώ για την δεύτερη(με τις ταινίες) ήθελε 3 παραμέτρους.Πως μπορεί να γίνει η virtual με διαφορετικό αριθμό παραμέτρων σε κάθε περίπτωση;;;;;; καλά ηταν.... βατά θα έλεγε κανεις... και μιά ωρίτσα αρκούσε άνετα, μην υπερβάλλετε ^kremala^ αυτά ειναι ένα μάθημα το εξάμηνο για το γενικό τμήμα.. 33 τα μαθήματά του = 33 εξάμηνα = 33/2 =16,5 χρόνια άντε βγάλε και μερίκα λίγο πιο έυκολα ->10 χρονάκια μόνο για γενικό τμήμα!! βάλε και τον τομέα πάμε στα 13 χρόνια> ν+2 του νομου πλαισίου. Η Διαμαντοπούλου όμως, έδωσε την λύση εχθές μολις... "οι αιωνιοι φοιτητές θα μπορούν αν δεν ολοκληρώσουν τον προβλεπόμενο χρόνο σπουδων (τώρα γυρνάνε στο κεφάλι σου όλες οι πρακτικές του γενικού τμήματος), να έχουν την δυνατότητα, αφούν διαγραφούν απο το πανεπιστήμιο, να εγγράφονται σε ΙΕΚ" .... η διαμαντοπούλου εδωσε και την λύση,τι αγχώνεστε?? στα ΙΕΚ!!! σε λίγα χρόνια θα έιναι και ίσης αξίας πτυχία, καθώς η Μπολόνια και η ΕΕ φροντίζει γι΄αυτό με την αμέριστη συμπαράσταση της Διαμαντοπούλου και του.... Γενικου Τμήματος!!! ...αντε γεία μας ^beer^ Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: kbelouis on February 01, 2011, 17:04:07 pm στο τυπωμα, αν κανεις μια πραξη(αλγεβρικη) λαθος και τα εξηγησεις ολα σωστα, περνεις κανενα βαθμο, η τον πουλλο? 8))
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: inspired on February 01, 2011, 17:07:36 pm και στην Ομάδα Β πρέπει να ήταν Code: #include <iostream> Τρέχοντάς τα, στην Ομάδα Α βγαίνει 19 94 13 7 97 και στην Ομάδα Β βγαίνει 16 67 12 6 69. why oh why γαμω το χριστο μου edit: return a->k+a->n; αυτο γτ επιστρεφει 16 ρ παιδια? w=2, k=5, n=7, z=2 αρχικα ετσι? k+n=12 wtf Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: sofigami on February 01, 2011, 17:10:07 pm Κάντε poll.. Βατά τα θέματα. Παλεύονταν. Για 2,5 ώρες ήταν, για 2 με τίποτα..
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: pol on February 01, 2011, 17:46:43 pm και στην Ομάδα Β πρέπει να ήταν Code: #include <iostream> Τρέχοντάς τα, στην Ομάδα Α βγαίνει 19 94 13 7 97 και στην Ομάδα Β βγαίνει 16 67 12 6 69. why oh why γαμω το χριστο μου edit: return a->k+a->n; αυτο γτ επιστρεφει 16 ρ παιδια? w=2, k=5, n=7, z=2 αρχικα ετσι? k+n=12 wtf Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: inspired on February 01, 2011, 18:13:31 pm και στην Ομάδα Β πρέπει να ήταν Code: #include <iostream> Τρέχοντάς τα, στην Ομάδα Α βγαίνει 19 94 13 7 97 και στην Ομάδα Β βγαίνει 16 67 12 6 69. why oh why γαμω το χριστο μου edit: return a->k+a->n; αυτο γτ επιστρεφει 16 ρ παιδια? w=2, k=5, n=7, z=2 αρχικα ετσι? k+n=12 wtf εκτος κ αν οι compiler επαναστατησαν κ βαλθηκαν ν μ σπασουν τ νευρα σμρ :P Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Burlitsa on February 01, 2011, 18:15:11 pm :D :D :D :D :D :D
19 94 13 7 92 Αχ αυτά έβγαλα κ εγω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! φυσικά διάλεξα να γράψω μόνο το ένα θέμα γτ δεν προλάβαινα!!! Οι 2.5 ωρες ήταν πολύ λίγες!!! Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: nohponex on February 01, 2011, 18:39:23 pm να πάρει δεν μπορώ να θυμηθώ τι τιμές έβαλα οτι τυπώνει :-[ :-[
εχει κανείς τις εκφωνήσεις απο τα υπόλοιπα θέματα ? Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Christheo on February 01, 2011, 18:51:06 pm και στην Ομάδα Β πρέπει να ήταν Code: #include <iostream> Τρέχοντάς τα, στην Ομάδα Α βγαίνει 19 94 13 7 97 και στην Ομάδα Β βγαίνει 16 67 12 6 69. why oh why γαμω το χριστο μου edit: return a->k+a->n; αυτο γτ επιστρεφει 16 ρ παιδια? w=2, k=5, n=7, z=2 αρχικα ετσι? k+n=12 wtf Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Joseph D. on February 01, 2011, 18:54:21 pm και στην Ομάδα Β πρέπει να ήταν Code: #include <iostream> Τρέχοντάς τα, στην Ομάδα Α βγαίνει 19 94 13 7 97 και στην Ομάδα Β βγαίνει 16 67 12 6 69. why oh why γαμω το χριστο μου edit: return a->k+a->n; αυτο γτ επιστρεφει 16 ρ παιδια? w=2, k=5, n=7, z=2 αρχικα ετσι? k+n=12 wtf Το w είναι global, επομένως στη δημιουργία του a[1] θα έχει γίνει 4 (ήταν 2 με τη δημιουργία του a[0] και αυξάνεται κατά 2). Οπότε, k=7, n=9. Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Burlitsa on February 01, 2011, 18:54:46 pm βασικά στο Α την 1 πως τι λύσατε? εγώ έκανα μια κλάση mach1 μια mach2:public mach1 την μια την συνάρτηση την έκανα friend και την άλλη την έβαλα και στις 2 και την κάλεσα μεσα απο την πρώτη...
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Christheo on February 01, 2011, 19:21:25 pm Ουπς. w global >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( ελπιζω να μην την κοψει ολη... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Burlitsa on February 01, 2011, 19:25:31 pm Feb2011A-3
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Άδης on February 01, 2011, 19:30:53 pm Στο πρώτο θέμα της Α ομάδας έλεγε στην εκφώνηση ότι η ισχύς που δουλεύει κάθε μηχανή είναι γνωστή. Αυτό τι σημαίνει; Εγώ το έβαλα να διαβάζει την ισχύ με τον constructor. Είναι λάθος;
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Burlitsa on February 01, 2011, 19:42:47 pm και εγώ αυτό έκανα... νομίζω σωστό είναι...
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: The Stig on February 01, 2011, 19:49:15 pm βασικά στο Α την 1 πως τι λύσατε? εγώ έκανα μια κλάση mach1 μια mach2:public mach1 την μια την συνάρτηση την έκανα friend και την άλλη την έβαλα και στις 2 και την κάλεσα μεσα απο την πρώτη... Εγώ έκανα μία machine και μετά ως public παραγόμενες τις mach 1 και 2. Οι δύο συναρτήσεις δεν ήταν ούτε friend ούτε virtual. Κάπως σαν την εργασία f δηλαδή. Τώρα βέβαια δεν ξέρω αν είναι πιο σωστό ή αν είναι καν σωστό αλλά είναι ανεξάρτητο και φαίνεται να δουλεύει. Ο constructor μου δεν έκανε τίποτα καθώς για να χειρίζομαι τις τιμές έβαλα virtual setters-getters. Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Burlitsa on February 01, 2011, 19:53:01 pm βασικά και εγώ αρχικά μια κλάση μασιν πήγα να κάνω και οι άλλες 2 παμπλικ αλλά μιας που η μασ1 είχε ότι θα βαζα στην μασιν το κανα τελικά έτσι...
χμμμμ ίσως είναι το μόνο και το πρώτο μάθημα, που θέλω να δω τ αποτελέσματα και ΤΩΡΑ αν γίνεται.... :D Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Άδης on February 01, 2011, 19:56:47 pm Εγώ έκανα μία βασική κλάση τη machine και δύο παραγόμενες τις mach1 και mach2. Από τις συναρτήσεις τη μία την έκανα virtual (την pieces_cost), και την άλλη απλή συνάρτηση (ούτε virtual, ούτε friend).
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: Burlitsa on February 01, 2011, 20:01:00 pm Εγώ έκανα μία βασική κλάση τη machine και δύο παραγόμενες τις mach1 και mach2. Από τις συναρτήσεις τη μία την έκανα virtual (την pieces_cost), και την άλλη απλή συνάρτηση (ούτε virtual, ούτε friend). Ταιριάζουμε παρα μια friend και μια κλάση.... Ομολογώ πως έκανα Code: μλ κια Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: varvoutis on February 01, 2011, 20:27:54 pm Στο πρώτο θέμα της Α ομάδας έλεγε στην εκφώνηση ότι η ισχύς που δουλεύει κάθε μηχανή είναι γνωστή. Αυτό τι σημαίνει; Εγώ το έβαλα να διαβάζει την ισχύ με τον constructor. Είναι λάθος; αυτο το ειναι γνωστο το ρωτησα στον Συμεωνιδη, και μου ειπε οτι το παιρνει σαν εισοδο... Τωρα απο τη στιγμη που δε σου λεει ρητα πώς να το υλοποιησεις και σου αφηνει καποια ελευθερια, δεν βλεπω γιατι να ειναι λαθος με constructor. και γω ετσι το κανα ;D Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: pap-x on February 01, 2011, 21:15:45 pm To πρώτο θέμα της Α ήταν μια εύκολη εκδοχή της εργασίας F. Ήθελε και εδώ μια γενική κλάση machine π.χ. και μια virtual για το cost γιατί υλοποιούταν διαφορετικά για machine1 και machine2... Μετά ο constructor των 2 κλάσεων έπερνε τις απαραίτητες πληροφορίες και οι διάφορες get συναρτήσεις θα μπορούσαν να είναι μέσα στην machine...
Title: Re: [C++] Θέματα Φεβρουαρίου 2011 - Πώς γράψατε Post by: The Stig on February 02, 2011, 02:15:54 am To πρώτο θέμα της Α ήταν μια εύκολη εκδοχή της εργασίας F. Ήθελε και εδώ μια γενική κλάση machine π.χ. και μια virtual για το cost γιατί υλοποιούταν διαφορετικά για machine1 και machine2... Μετά ο constructor των 2 κλάσεων έπερνε τις απαραίτητες πληροφορίες και οι διάφορες get συναρτήσεις θα μπορούσαν να είναι μέσα στην machine... +1 |