Title: Προς τι η ενοποίηση των ταμείων? Post by: Aurelius on December 06, 2010, 11:55:44 am Εγω δεν καταλαβαινω γιατι τα ταμεια πρεπει να σχετιζονται με το επαγγελμα; Περα απο το οτι για επαγγελματα που ειναι επιβλαβη για την υγεια, για ποιο λογο το ταμειο συνταξιοδοτησης σου να επηρεαζεται απο το επαγγελμα σου;
Title: deleted Post by: BOBoMASTORAS on December 06, 2010, 13:29:53 pm deleted
Title: Προς τι η ενοποίηση των ταμείων? Post by: Aurelius on December 06, 2010, 13:31:55 pm Χαχα, οξυδερκης ο bob :P
Title: deleted Post by: BOBoMASTORAS on December 06, 2010, 13:39:50 pm deleted
Title: Re: Προς τι η ενοποίηση των ταμείων? Post by: Katarameno on December 06, 2010, 15:53:10 pm Προς τι η ενοποίηση των Ταμείων??? Μα, για να μη χρειάζεται να κλέβουν από πολλές μεριές, αλλά από μία. :P
Επίσης, λίγο πριν αποδράσει από τη χώρα με ελικόπτερο ή ιδιωτικό τζετ ο Πρωθυπουργός μας, θα έχει να πάει να σηκώσει τη μίζα του από το ξεπούλημα της χώρας από ένα και μόνο Ταμείο. Αυτό που το βάζεις? Title: Re: Προς τι η ενοποίηση των ταμείων? Post by: Turambar on December 06, 2010, 16:46:48 pm Τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν φανεί (με το σκηνικό των δομημένων ομολόγων) ότι λειτουργούν σαν αντιστροφή της μίζας.
Συνήθως χρησιμοποιούνται για να κρυφτεί το δημοσιονομικό έλλειμμα, και για να το πετύχουν καλά, δίνουν μίζα στους ιδιώτες (βλ JP MORGAN). Δηλαδή οι πολιτικοί δίνουν μίζα στους ιδιώτες να κλείσουν τις τρύπες, σε αντιστοιχία που οι ιδιώτες δίνουν μίζα στους πολιτικούς, για να πάρουν την δουλειά στα έργα. Φυσικά και στις δύο περιπτώσεις, τη μίζα την πληρώνει ο λαός. Με την ενοποίηση των ταμείων, το μακρύ χέρι του κράτους, μπορεί πια να βάλει χέρι σε συντεχνικά/επιχειρισιακά σωματεία, βάζοντας πχ το ΕΤΑΑ πάνω από το ΤΣΜΕΔΕ, και εμμέσως πλην σαφώς διοικώντας. Θεωρητικά εμείς οι μηχανικοί θα πρέπει να τα πάρουμε στο κρανίο, με το ότι χάνει ο ασφαλιστικός φορέας μας ένα μέρος της ανεξαρτησίας του (στα αρχίδια μας βασικά) και ένα μεγάλο μέρος του αποθεματικού του (εδώ πονάμε). Όμως αν το σκεφτείτε το αποθεματικό αυτό δημιουργήθηκε μέσω μιας υποβαθμισμένης εισφοροπρακτικά, συνταξιοδοτικά και ιατροφαμακευτικά υπηρεσίας. Δυστυχώς όμως, ούτε εδώ φαίνεται να αλλάζει κάτι. Αντίθετα φαίνεται να χάνουμε και αυτά που είχαμε, δηλαδή την σιγουριά ότι κάποτε, όση και αν είναι, θα τη πάρουμε τη ρημάδα την σύνταξη. Οπότε δικαίως τα παίρνουμε στο κρανίο. Να σχολιάσω ότι τον βρώμικο ρόλο στην απόκρυψη του ελλείματος, που έχουν παίξει τα ταμία, και από τον οποίο ζημιώθηκαν τόσοπολύ, το έχουν παίξει και πολλές ΔΕΚΟ, με αποκορύφωση ίσως τον ΟΣΕ. Δηλαδή, ο ΟΣΕ πώς καταφέρνει, παρά τις τόσες ζημιές που έχει, να διατηρεί μια τόσο ταιράστια περιουσία? Πώς χτίστηκε? Με την συνδρομή του δημοσίου? Από τα κέρδη των ναύλων? Το δημόσιο, ως μόνος μέτοχος αυτού του οργανισμού, και έχοντας υπόψη την κοινωφελή αξία του έργου του ΟΣΕ, έπρεπε να χρηματοδοτεί το αναπτυξιακό του πρόγραμμα. (νέες γραμμές, επέκταση δικτύου, αντικατάσταση στόλου). Αντί να πράξει τα δέοντα, αναβαθμίζοντας τις κοινωνικές υπηρεσίες του ως κράτος, και να τα χρηματοδοτήσει, ουσιαστικά έβαζε τον ΟΣΕ να δανείζεται από τους αγαπημένες πια σε όλους τους Έλληνες, αγορές. Αποτέλεσμα? Η περιουσία του δημοσίου ανεβαίνει, το δημόσιο χρέος παραμένει (αφού μόλις πρόσφατα άρχισαν να υπολογίζουν τα ελλείμματα των ΔΕΚΟ στο δημοσιονομικό έλλειμμα και είδατε τι ντόρος έγινε) και η χώρα εκσυγχρονίζεται. (όλοι μπορούμε να φέρουμε στο μυαλό μας κάποιο διαφημιστικό σποτ κυβερνώντος κόμματος σε προεκλογική εκστρατεία, με ένα υπερσύγχρονο τρένο να σχίζει τον αέρα περνώντας κάτω από μια γέφυρα (το πιάσατε το υπονοούμενο εσείς οι άντρες) και η περήφανη βραχνή φωνή να λέει "η Ελλάδα εκσυγχρονίστηκε"). ΥΓ Ψιλο οφφ τοπικ ο ΟΣΕ αλλά πραγματικά είναι πολύ βρώμικη ιστορία, και προφανώς τα κανάλια κάνουν το κουμάντο της κυβέρνησης (βλ υπεράριθμο προσωπικό, μαύρα βαγόνια και όλα τα σκοτεινά και περίεργα). |