THMMY.gr

Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα => Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς => Topic started by: Karaμazoβ on September 22, 2010, 10:31:06 am



Title: Κυκλοφοριακη αναδιαρθρωση του κεντρου
Post by: Karaμazoβ on September 22, 2010, 10:31:06 am
Μηχανάκι ρε!! :P
Και αμα υπήρχαν λιγότερα αυτοκίνητα θα ταν και πιο ασφαλές. Τα αυτοκίνητα ειναι η αιτία που τα δικυκλα ειναι επικίνδυνα, που τα λεωφορεία αργούν, που τα πεζοδρόμια είναι παρκαρισμενα, που αναγκάζεσαι να κάνεις επικίνδυνες μανούβρες για να αποφύγεις τα διπλοπαρκαρισμένα στην Α.Θρακης πχ, που έχουν κανει το δρομο να χει μια λωρίδα, που το πανεπιστήμιο έχει γίνει ένα απέραντο παρκινγκ.

Μικρότερη χρήση του αυτοκινήτου, λιγότερα προβληματα

splitted out from Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης (https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=16528.0)


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: AgentCain on September 22, 2010, 10:35:32 am
Με μία μέρα (τη σημερινή) δε σωζόμαστε. Ίσα ίσα πιστεύω περισσότερη ζημιά κάνανε.

Άκουσα ότι οι καταστηματάρχες του κέντρου κάνουν εκπτώσεις για να προσελκύσουν κόσμο. Λογικό αφού με απαγόρευση κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στο κέντρο και μόνο με τον ΟΑΣΘ σαν εναλλακτικό μέσο, ο πολίτης θα αποφύγει το κέντρο για τις δουλειές/αγορές του. Τέτοιες κινήσεις έχουν νόημα σε πόλεις/χώρες όπου ο πολίτης έχει πλειάδα επιλογών μετακίνησης (μετρό, τραμ, λεωφορείο, προαστιακό). Αν τώρα πλακώσουν όλοι στον ΟΑΣΘ (γιατί και τα ταξί ακριβά είναι) τότε πάνε βούλιαξαν οι γραμμές.

παντως ποδήλατο respect, λίγο να το αντιμετώπιζαν και οι μεν και οι δε σαν κανονικό όχημα και θα ήμασταν οκ


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: Karaμazoβ on September 22, 2010, 10:39:17 am
Nα αφήσει το αυτοκίνητο εξω απο το κέντρο και να περπατησει 20' ως το κεντρο να τον βαρέσει λιγο ο αερας



ΥΓ "αναστατος ο επιχειρηματικός κόσμος" που λεει και ο Μιχαλος


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: AgentCain on September 22, 2010, 10:43:28 am
πίστεψέ με αρκετοί δεν έχουν καμία όρεξη να κατέβουν κέντρο και το κάνουν μόνο και μόνο επειδή τους το επιβάλλει η δουλειά/το αφεντικό τους. Και σίγουρα είναι ιδιαίτερα εκνευρισμένοι για να διανοηθούν να κατέβουν για βόλτα στο κέντρο
ευκαιρία λοιπον να το αποφύγουν  :P

προσωπικά δε κατεβαίνω σχολή με αμάξι για 2 λόγους, δε γουστάρω να σκαω 20άρια για βενζίνες μιας και το κάνουν ήδη οι δικοί μου αυτο και επιπλέον γνωρίζω το πρόβλημα του παρκινγκ της σχολής και δε θελω το επιβαρύνω και αυτό και την ψυχική μου υγεία ψάχνοντας θέση.

Παρόλαυτά ο τόπος μόνιμης κατοικίας μου απαγορεύει τη χρήση ποδιών και δικύκλου, εκτός από μεγάλου κυβισμού που δε γουστάρω.
Απόκει και πέρα κοιτάω να συνδυάσω μετακίνηση με άλλον συνάδελφο ή με τους δικούς μου μεχρι ενα μέρος της πόλης και μετά με λεωφορείο.

Σίγουρα πάντως θα ήθελα τις 2-3 φορές στο 2μηνο που θα χρειαστεί να κατέβω με αμάξι, να μην πρέπει να κοιτάω το ρολόι μου για να πετυχω εύκολα παρκινγκ πριν τις 11 ή μετά τις 3


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: apostolos1986 on September 22, 2010, 10:50:19 am

ΥΓ "αναστατος ο επιχειρηματικός κόσμος" που λεει και ο Μιχαλος


ποιος επιχειρηματικος κοσμος....στην ελλαδα και δη στη θεσσαλονικη..

επιχειρηματικος κοσμος στην ελλαδα => τεραστιο ανεκδοτο


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: Karaμazoβ on September 22, 2010, 10:54:10 am

ΥΓ "αναστατος ο επιχειρηματικός κόσμος" που λεει και ο Μιχαλος


ποιος επιχειρηματικος κοσμος....στην ελλαδα και δη στη θεσσαλονικη..

επιχειρηματικος κοσμος στην ελλαδα => τεραστιο ανεκδοτο


υπάρχει ρε τόλη, ασχετως ποσο δυνατος ειναι σε σχεση με τον γαλλικο πχ . Ο Βαρδινογιάννης δλδ τί είναι?
τώρα στη θεσσαλονίκη, ισως ειναι ανεκδοτο όντως :P


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: Karaμazoβ on September 22, 2010, 10:56:09 am
Παρόλαυτά ο τόπος μόνιμης κατοικίας μου απαγορεύει τη χρήση ποδιών και δικύκλου, εκτός από μεγάλου κυβισμού που δε γουστάρω.

το γουστάρεις, αφου στην υπογραφή εχεις Harley Davinson :P :P :D


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: AgentCain on September 22, 2010, 10:58:16 am
Α φίλε αυτό σηκώνει νέο τόπικ  :D
Ναι είμαι χαρλεάς, απένταρος όμως  ^crybaby^ και μη μου τις συγκρίνεις με τις ducati!


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: apostolos1986 on September 22, 2010, 10:59:10 am

ΥΓ "αναστατος ο επιχειρηματικός κόσμος" που λεει και ο Μιχαλος


ποιος επιχειρηματικος κοσμος....στην ελλαδα και δη στη θεσσαλονικη..

επιχειρηματικος κοσμος στην ελλαδα => τεραστιο ανεκδοτο


υπάρχει ρε τόλη, ασχετως ποσο δυνατος ειναι σε σχεση με τον γαλλικο πχ . Ο Βαρδινογιάννης δλδ τί είναι?
τώρα στη θεσσαλονίκη, ισως ειναι ανεκδοτο όντως :P

υπαρχουν ρε ...αλλα τωρα μην τρελαθουμε στην ελλαδα ολα γυρω απο το κρατος κινουνται...τελειωσδαν τα φθηνα δανεικα...κατερρευσε και ο επιχειρηματικος κοσμος...σε κριση η αγορα...ολα γυρω απο το κρατος ειναι δομημενα...τωρα να δουμε ποσοι μπορουν να αντεξουν..θα γινει ενα χοντρο ξεσκαρταρισμα...και οι αεριτζηδες λογω κρισης θα εξαφανιστουν...

ειμαστε οφφ-τοπικ και σταματαω....


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: AgentCain on September 22, 2010, 16:02:41 pm
http://spectrum.ieee.org/green-tech/mass-transit/how-to-keep-18-million-people-moving

έξυπνες λύσεις με νέες θέσεις εργασίας


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: Καλλισθένης on September 22, 2010, 18:34:23 pm
ΛΟΓΙΑ:


http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=9129379


 Δ Η Μ Ο Σ Θ Ε Σ Σ Α Λ Ο Ν Ι Κ Η Σ
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    22-9-2010
    ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    ΣΗΜΕΡΑ (ΤΕΤΑΡΤΗ) 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
    ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος κατά τη διάρκεια της σημερινής, καθιερωμένης συνάντησής του με τους δημοσιογράφους αναφέρθηκε στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Χωρίς Αυτοκίνητο και τις εκδηλώσεις που ετοιμάζει ο Δήμος Θεσσαλονίκης με επίκεντρο το περιβάλλον και την άθληση.

    Όπως ανέφερε κ. Παπαγεωργόπουλος, η Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο είναι μια υπενθύμιση, ότι στόχος του σύγχρονου ανθρώπου πρέπει να είναι η προστασία του περιβάλλοντος και η βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας. Είναι συγχρόνως μια υπενθύμιση, ότι στη χώρα μας δεν έχουμε ακόμη αναπτύξει στο βαθμό που θα έπρεπε τις κατάλληλες εναλλακτικές υποδομές για τις μετακινήσεις μας μέσα στην πόλη.

    Η Θεσσαλονίκη γιορτάζει φέτος την Ευρωπαϊκή Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο με την ολοκλήρωση από το Δήμο Θεσσαλονίκης ενός ποδηλατόδρομου μήκους 12 χιλιομέτρων, που ενθαρρύνει με τον καλύτερο τρόπο τη χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς.  [...]





ΕΡΓΑ:






Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: apostolos1986 on September 22, 2010, 19:03:18 pm
η τελευταια κορυφαια...με την πινακιδα μεσα και το αντιδημαρχος φατσα φορα...


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: Καλλισθένης on September 22, 2010, 19:29:09 pm
Όποιος θέλει, μπορεί να του κάνει μια κλήση στο κινητό του....

να του δώσει πχ συγχαρητήρια που πάρκαρε πάνω στον ποδηλατόδρομο.


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: harris on September 22, 2010, 20:27:13 pm
Όποιος θέλει, μπορεί να του κάνει μια κλήση στο κινητό του....

να του δώσει πχ συγχαρητήρια που πάρκαρε πάνω στον ποδηλατόδρομο.
και γτ δεν το κανες εσυ;με συνδεσεις/καρτοκινητα φακελωμενα πλεον θα εκανες τετοιο πραγμα σε αντιδημαρχο;που ξερω γω τι τρελα κουβαλαει αυτος;


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: Karaμazoβ on September 23, 2010, 00:26:49 am
«Δε γίνεται»

Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

Το ΄91, η «El Pais» δημοσίευσε συνέντευξη του Αντώνη Τρίτση που λίγο νωρίτερα είχε εκλεγεί δήμαρχος Αθηναίων. Ο συντάκτης της εφημερίδας συναντήθηκε με τον Τρίτση στον Λυκαβηττό. «Λένε ότι είστε τόσο ρομαντικός, ώστε χάνετε την επαφή με την πραγματικότητα», παρατήρησε ο δημοσιογράφος, αναπαράγοντας ένα στερεότυπο, που εν μέρει καλλιέργησε και το ΠΑΣΟΚ για ν' απαξιώσει τον Τρίτση επειδή δεν έμπαινε στα καλούπια του λαϊκισμού της δεκαετίας του '80. Εκείνος του έδειξε από ψηλά το χάος της Αθήνας και απάντησε. «Βλέπετε αυτήν την άσχημη πόλη; Οι ρεαλιστές τη δημιούργησαν».

Δυστυχώς, ο Τρίτσης έφυγε νωρίς από τη ζωή και το μεγαλύτερο μέρος από τα σχέδιά του ξεχάστηκε στα συρτάρια. Κάποια, όμως, από εκείνα που μοιράστηκε με τη Μελίνα έγιναν πραγματικότητα πολλά χρόνια αργότερα. Η ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων ή η πεζοδρόμηση της Διονυσίου Αρεοπαγίτου χάρισαν στην Αθήνα έναν από τους ωραιότερους περιπάτους της Ευρώπης, ενώ το τραμ, που έγινε στόχος πικρών «ρεαλιστικών» σχολίων, άλλαξε την εικόνα των μετακινήσεων στο παραλιακό μέτωπο. Σε όλες τις περιπτώσεις, όμως, η πρώτη αντίδραση στην ιδέα ήταν η τυπική ελληνική. «Δε γίνεται».

Η Θεσσαλονίκη, ως πρωτεύουσα της συντήρησης και της ακινησίας, δε θα μπορούσε να πάει πίσω. Εδώ, βέβαια, δεν υπήρξαν τέτοια σχέδια. Ισως επειδή η πόλη δεν είχε ποτέ Τρίτση και Μελίνα, ίσως επειδή η τοπική κοινωνία βολεύτηκε στο «κάθε μέρα όπως και χτες», ίσως επειδή η αυτοδιοίκηση βυθίστηκε στη λογική του πολιτικού κόστους και δεν τόλμησε να βγάλει κανέναν από το βόλεμά του. Η ανάπλαση της Νέας Παραλίας υπήρξε πράγματι ένα σημαντικό έργο, που πιστώνεται στην απερχόμενη δημοτική αρχή, αλλά εκεί κανένα μικρό ή μεγάλο συμφέρον δεν υπήρχε για να ενοχληθεί. Οταν, όμως, οι παρεμβάσεις αγγίζουν το ιστορικό κέντρο, εκεί αρχίζουν οι ενστάσεις του «ρεαλισμού». Η πυρίκαυστος ερημώνεται, τα καταστήματα καταστρέφονται προς όφελος των περιφερειακών shopping mall, η υστέρηση της πόλης αναδεικνύεται σ' όλες τις διαστάσεις, αλλά η σκέψη να πεζοδρομηθεί η Μητροπόλεως, η Σβώλου ή η Αγίας Σοφίας αντιμετωπίζεται λες και η Ελλάδα θέλει να στείλει επανδρωμένο διαστημόπλοιο στον Αρη. Και η επωδός είναι πάντοτε αυτοκινητοκεντρική. «Τι θα γίνει με την κυκλοφορία»; Να μείνει το ΙΧ στο σπίτι παραμένει αδιανόητο.

Οι δημοτικές εκλογές είναι ευκαιρία για να ανοίξουν τα κλειστά χαρτιά. Είμαστε περίεργοι να ακούσουμε ποιος δεσμεύεται για τι...


Ο Αγγελιοφόρος (http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=36&artid=59234)


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: stratis on September 23, 2010, 01:58:23 am
πίστεψέ με αρκετοί δεν έχουν καμία όρεξη να κατέβουν κέντρο και το κάνουν μόνο και μόνο επειδή τους το επιβάλλει η δουλειά/το αφεντικό τους. Και σίγουρα είναι ιδιαίτερα εκνευρισμένοι για να διανοηθούν να κατέβουν για βόλτα στο κέντρο
ευκαιρία λοιπον να το αποφύγουν  :P


Πίστεψε με, επειδή ήμουνα στο κέντρο με το ποδήλατο σήμερα, ήταν πάρα πολλοί αυτοί που κατέβηκαν για βόλτα και απόλαυσαν την πόλη χωρίς αυτοκίνητα... Πραγματικά ήταν πολύ ωραίο θέαμα να βλέπεις τόσο κόσμο -πεζούς και ποδηλάτες- να κυκλοφορεί ανενόχλητα στη Τσιμισκή, στην Ερμού και στη Μητροπόλεως και μακάρι να αποφασίσουν επιτέλους να πεζοδρομήσουν μονίμως κάποια από αυτές τις οδούς για να βλέπουμε συνέχεια αυτές τις εικόνες.

Κατά τ'άλλα, επειδή πρώτη φορά κατέβηκα κέντρο με το ποδήλατο- οι "ποδηλατόδρομοι" μας είναι ελάχιστοι, πρόχειρα κατασκευασμένοι και μου δίνουν την εντύπωση πως κυρίως εξυπηρετούν δηλώσεις του Βασιλάκη για δίκτυο 12 χλμ και όχι όσους θέλουν να χρησιμοποιούν το ποδήλατο τους για την καθημερινή τους μετακίνηση. Άσε που για να φτάσω από Εύοσμο στον πρώτο ποδηλατόδρομο (Δωδεκανήσου) έπρεπε πρώτα να περάσω από 5 χλμ επικίνδυνων δρόμων με διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και με την ελπίδα πως κανένας οδηγός δε θα με προσπερνούσε περνώντας από πάνω μου...  Δυστυχώς την επόμενη φορά μάλλον θα προτιμήσω ένα πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο...  >:( :-\

Υ.Γ. Συγχαρητήρια στον ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ μας! Πάντα κοντά στον αναίσθητο πολίτη που παρκάρει όπου βρει (γιατί όχι και στον ποδηλατόδρομο?)



Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: M1TS()S on September 23, 2010, 02:15:50 am
καλα η ασυνεχεια των ποδηλατοδρομων ειναι για γελια. ειναι φτιαγμενοι πιο πολυ εκει που φαινονται για να λεμε οτι κατι καναμε. τουλαχιστον ειναι πολυ καλυτεροι απο αλλες πολεις και λαμβανουν παραπανω σεβασμο απο οδηγους αποτι περιμενα στην αρχη


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: Grecs on September 23, 2010, 02:24:08 am
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ. Ειναι στην ακρη του δρομου οπου τα αμαξια πετανε τα πετραδακια και σκαλωνεις αν οδηγας οχημα με μικροτερες ροδες. πχ πατινι.

Εγω οδηγαω το πατινι μου στη μεση και αμα τους αρεσει


Title: Πεζοδρομηση του κεντρου και αναδιαρθρώσεις
Post by: AgentCain on September 23, 2010, 11:29:19 am
Πίστεψε με, επειδή ήμουνα στο κέντρο με το ποδήλατο σήμερα, ήταν πάρα πολλοί αυτοί που κατέβηκαν για βόλτα και απόλαυσαν την πόλη χωρίς αυτοκίνητα... Πραγματικά ήταν πολύ ωραίο θέαμα να βλέπεις τόσο κόσμο -πεζούς και ποδηλάτες- να κυκλοφορεί ανενόχλητα στη Τσιμισκή, στην Ερμού και στη Μητροπόλεως και μακάρι να αποφασίσουν επιτέλους να πεζοδρομήσουν μονίμως κάποια από αυτές τις οδούς για να βλέπουμε συνέχεια αυτές τις εικόνες.

Με ποιάνεις αδιάβαστο...
Και μιας και πέρασες από το κέντρο, ενώ εγω είμαι από τη μειοψηφία που δε κατέβηκε κέντρο όπως φαίνεται, πώς πήγαν οι δουλειές στα μαγαζιά και τις υπηρεσίες? Ή μήπως όλοι αυτοί πήγαν για βόλτα?
Το άλλο με την πεζοδρόμηση καλό ανέκδοτο. Μου θύμησες τις δηλώσεις  Μπιρμπίλη. Αμφιβάλλω αν πήρε ποτέ τα ποδαράκια της να δει ποιες είναι οι Τσιμισκή, Δωδεκανήσου κτλ. Βεβαια δήλωσε ότι το σχέδιό της θα ξεκινήσει εφόσον γίνει η 2η περιφερειακή (σιγα μη γίνει) και η υποθαλάσσια (αλλη μαλακία της). Οπότε μάλλον γλυτώσαμε. Μιλάμε η γυναίκα δεν έχει αίσθηση του τι σημαίνει Θεσσαλονίκη, τη στιγμή που σε άλλες ευρωπαικές πόλεις, πχ Παρίσι, από το κέντρο τους περνάει κεντρικότατος δρόμος! Τι δρόμος, αυτοκινητόδρομος να λες καλύτερα.
Εγώ πιστεύω ότι επειδή το κέντρο της Θεσσαλονίκης δεν είναι ιστορικό σε βαθμό που να προσελκύει τουρίστες, πχ Πράγα, και επειδή είναι κατά κύριο λόγο εμπορικό, με το που θα κάνουν τη παραμικρή κίνηση πεζοδρόμησης, πάει πέθανε η Θεσσαλονίκη. Το κέντρο θα γίνει νεκρή ζώνη, ήδη το ένα ενοικιαστήριο εμφανίζεται μετά το άλλο. Αρχίζω να το βλέπω σαν κίνηση συνωμοσίας από τους Αθηναίους, πρώτα το λιμάνι, ύστερα αυτό.

στα άλλα συμφωνώ


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: apostolos1986 on September 23, 2010, 11:37:17 am
δν ξερω λεπτομερειες των προτασεων Μπιρμπιλη...αλλα δν νομιζω οτι ο/η υπουργος αποφασιζει τι θα πεζοδρομηθει και τι οχι.... αυτα λογικα τα εχει προτεινει ο οργανισμος ρυθμιστικου σχεδιου θεσσαλονικης...που ξερεις στελεχωνεται απο αρχιτεκτονες, τοπογραφους... μηχανικους...

τεσπα...δν νομιζω οτι μας χαλαει η ιδεα του μητροπολιτικου παρκου στο χωρο της ΔΕΘ και γυρω γυρω....ουτε ο διπλασιασμος του Σειχ Σου...πολυ φιλοδοξα ακουγονται φυσικα...




Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: Karaμazoβ on September 23, 2010, 11:38:04 am
Cain , αμα ολοκληρωθεί το μετρό , οι πεζοδρομήσεις ίσως να μην είναι τόσο κακή ιδέα.

πολύ θα θελα να δω και τραμ στην παραλια


εδιτ: εχει καποιος λινκ με τς προτασεις? Να ανοιξουμε νεο τόπικ, γιατι είμαστε όφφ


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: apostolos1986 on September 23, 2010, 11:42:44 am
http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=ojoG1PRSCZg%3d&tabid=367
 
η παρουσιαση της τινας

και τα κειμενα

http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=362&sni[524]=553


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: AgentCain on September 23, 2010, 11:45:21 am
Cain , αμα ολοκληρωθεί το μετρό , οι πεζοδρομήσεις ίσως να μην είναι τόσο κακή ιδέα.

πολύ θα θελα να δω και τραμ στην παραλία
Μετρο τραμ προαστιακό και γιατί όχι καραβάκια για Περαία-Αγια Τριάδα όπως παλιά. Τότε ναι! Οι δρόμοι θα αδειάσουν, και μπορούμε τότε να μιλάμε για πεζοδρομήσεις. Αυτή όμως έκανε λόγο για τη Θεσσαλονίκη του 2012, με χρονικό περιθώριο 12-15 χρόνια. Δεν προλαβαίνουμε...

δν ξερω λεπτομερειες των προτασεων Μπιρμπιλη...αλλα δν νομιζω οτι ο/η υπουργος αποφασιζει τι θα πεζοδρομηθει και τι οχι.... αυτα λογικα τα εχει προτεινει ο οργανισμος ρυθμιστικου σχεδιου θεσσαλονικης...που ξερεις στελεχωνεται απο αρχιτεκτονες, τοπογραφους... μηχανικους...

τεσπα...δν νομιζω οτι μας χαλαει η ιδεα του μητροπολιτικου παρκου στο χωρο της ΔΕΘ και γυρω γυρω....
Όσο και ο υπουργός υγείας στελεχώνεται από ικανούς γιατρούς.

Και αυτή η κυρία να επιμένει στην υποθαλάσσια, τη στιγμή που οι Θεσσαλονικείς είπαν ΟΧΙ. Και να μην εξαγγέλλει χρηματική κάλυψη για όλα αυτα τα έξοδα. Εδώ ένα Δημαρχείο κάναμε, ακόμα το πληρώνουμε.


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: Aurelius on September 23, 2010, 11:48:12 am
Γιατι η πεζοδρομηση να ειναι κατι κακο; Εγω πιστευω οτι τα αυτοκινητα δεν χωρανε στο κεντρο μιας πολης. Αυτη την στιγμη δηλ τι εξυπηρετουν; Η μηπως η κατασταση αλλαξε τοσο πολυ τα τελευταια 2 χρονια; Υπαρχουν απειρες λυσεις (υποθετω με βαση την λογικη) οι οποιες ειναι πολυ πιο εξυπηρετικες απο το να παιρνεις το αυτοκινητο, να ψαχνεις μιση ωρα για παρκινγκ, στο τελος να το παρατας οπου να ναι και να γαμας την κινηση ακομα περισσοτερο.


Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: apostolos1986 on September 23, 2010, 11:49:52 am

δν ξερω λεπτομερειες των προτασεων Μπιρμπιλη...αλλα δν νομιζω οτι ο/η υπουργος αποφασιζει τι θα πεζοδρομηθει και τι οχι.... αυτα λογικα τα εχει προτεινει ο οργανισμος ρυθμιστικου σχεδιου θεσσαλονικης...που ξερεις στελεχωνεται απο αρχιτεκτονες, τοπογραφους... μηχανικους...

τεσπα...δν νομιζω οτι μας χαλαει η ιδεα του μητροπολιτικου παρκου στο χωρο της ΔΕΘ και γυρω γυρω....
Όσο και ο υπουργός υγείας στελεχώνεται από ικανούς γιατρούς.


ναι ναι εχεις δικιο..εκατσε μια μερα σε ενα γραφειο...εβαλε ενα χαρτη κατω ...και ειπε...

Τσιμισκη
Λ.Γεωργικης Σχολης
Λαγκαδα
& Μοναστηριου....



Title: Re: Σχετικα με το παρκαρισμα εντος της σχολης
Post by: AgentCain on September 23, 2010, 12:03:18 pm
Γιατι η πεζοδρομηση να ειναι κατι κακο; Εγω πιστευω οτι τα αυτοκινητα δεν χωρανε στο κεντρο μιας πολης. Αυτη την στιγμη δηλ τι εξυπηρετουν; Η μηπως η κατασταση αλλαξε τοσο πολυ τα τελευταια 2 χρονια; Υπαρχουν απειρες λυσεις (υποθετω με βαση την λογικη) οι οποιες ειναι πολυ πιο εξυπηρετικες απο το να παιρνεις το αυτοκινητο, να ψαχνεις μιση ωρα για παρκινγκ, στο τελος να το παρατας οπου να ναι και να γαμας την κινηση ακομα περισσοτερο.

Ναι συμφωνώ δε χωράνε. Αν είχαμε σοβαρές εναλλακτικές λύσεις, η κίνηση στο κέντρο θα μειωνόταν γιατι αυτός που θα πήγαινε για ψώνια θα έπαιρνε το λεφορείο, εγώ ο φοιτητής για να πάω στην Αριστοτέλους θα έπαιρνα το μετρό κοκ. Στο τέλος θα μειωνόταν η κίνηση τόσο που και 1 λωρίδα να είχες θα εξυπηρετούνταν οι 2-3 οδηγοί που έχουν σοβαρό λόγο να πάρουν αμάξι.


Title: Re: Κυκλοφοριακη αναδιαρθρωση του κεντρου
Post by: Karaμazoβ on September 23, 2010, 12:08:59 pm
καλά το Δημαρχείο ήταν η υψιστη μουφα του Παπαγεωργόπουλου...τι χρειαζεται η Θεσσαλονικη ? α ναι ενα Δημαρχείο-παλατι...


Title: Re: Κυκλοφοριακη αναδιαρθρωση του κεντρου
Post by: apostolos1986 on September 23, 2010, 12:10:15 pm
που μαλιστα δν ειχε καμια σχεση με το ρυθμιστικο σχεδιο που ειχε εκπονησει πριν χρονια ο αντιστοιχος οργανισμος.....

αλλα τουλαχιστον...δν προλαβει να το χαρει.... ο αχρηστος που εδωσε 1.5 εκ. ευρω για τους ποδηλατοδρομους...αν εχει θεο του...


Title: Απ: Κυκλοφοριακη αναδιαρθρωση του κεντρου
Post by: emmanuel on September 23, 2010, 12:13:47 pm
ο χωρος που εγινε το δημαρχειο ηταν απο 20ετιας προορισμενος για το δημαρχειο....με σχεδιο πολης νομιζω....τωρα βεβαια δεν ηταν προτεραιοτητα, υπαρχουν αλλα εργα 50ετιας που ακομα δεν την παλευουν...
και φυσικα δεν ηταν αναγκη να γινει γκουμουτσα οπως εγινε...


Title: Re: Κυκλοφοριακη αναδιαρθρωση του κεντρου
Post by: Karaμazoβ on September 23, 2010, 12:14:13 pm
που μαλιστα δν ειχε καμια σχεση με το ρυθμιστικο σχεδιο που ειχε εκπονησει πριν χρονια ο αντιστοιχος οργανισμος.....

αλλα τουλαχιστον...δν προλαβει να το χαρει.... ο αχρηστος που εδωσε 1.5 εκ. ευρω για τους ποδηλατοδρομους...αν εχει θεο του...



ενω ο Γκιουλέκας θα τα φερει όλα τουμπα...αυτή η πολη είναι η πρωτεύουσα της συντηρισης στην Ελλάδα: δεν κουνιέται τίποτα, ολα ίδια, με τη συναινεση των κατοίκων της.


πρέπει δηλαδή καθε φορά να έρχονται απο την κεντρικη διοικηση για να προτείνουν κατι το διαφοπρετικο?? Απο τα πανω παντα οι αλλαγες?


Title: Re: Κυκλοφοριακη αναδιαρθρωση του κεντρου
Post by: apostolos1986 on September 23, 2010, 12:18:30 pm
ο χωρος που εγινε το δημαρχειο ηταν απο 20ετιας προορισμενος για το δημαρχειο....με σχεδιο πολης νομιζω....τωρα βεβαια δεν ηταν προτεραιοτητα, υπαρχουν αλλα εργα 50ετιας που ακομα δεν την παλευουν...
και φυσικα δεν ηταν αναγκη να γινει γκουμουτσα οπως εγινε...

ναι ναι δικιο εχεις τελικα...απλα διαφωνουσαν ολοι οι αλλοι με την προταση αυτη :P :P...


Title: Re: Κυκλοφοριακη αναδιαρθρωση του κεντρου
Post by: stratis on September 23, 2010, 15:11:28 pm
Με ποιάνεις αδιάβαστο...
Και μιας και πέρασες από το κέντρο, ενώ εγω είμαι από τη μειοψηφία που δε κατέβηκε κέντρο όπως φαίνεται, πώς πήγαν οι δουλειές στα μαγαζιά και τις υπηρεσίες? Ή μήπως όλοι αυτοί πήγαν για βόλτα?
Το άλλο με την πεζοδρόμηση καλό ανέκδοτο. Μου θύμησες τις δηλώσεις  Μπιρμπίλη. Αμφιβάλλω αν πήρε ποτέ τα ποδαράκια της να δει ποιες είναι οι Τσιμισκή, Δωδεκανήσου κτλ. Βεβαια δήλωσε ότι το σχέδιό της θα ξεκινήσει εφόσον γίνει η 2η περιφερειακή (σιγα μη γίνει) και η υποθαλάσσια (αλλη μαλακία της). Οπότε μάλλον γλυτώσαμε. Μιλάμε η γυναίκα δεν έχει αίσθηση του τι σημαίνει Θεσσαλονίκη, τη στιγμή που σε άλλες ευρωπαικές πόλεις, πχ Παρίσι, από το κέντρο τους περνάει κεντρικότατος δρόμος! Τι δρόμος, αυτοκινητόδρομος να λες καλύτερα.
Εγώ πιστεύω ότι επειδή το κέντρο της Θεσσαλονίκης δεν είναι ιστορικό σε βαθμό που να προσελκύει τουρίστες, πχ Πράγα, και επειδή είναι κατά κύριο λόγο εμπορικό, με το που θα κάνουν τη παραμικρή κίνηση πεζοδρόμησης, πάει πέθανε η Θεσσαλονίκη. Το κέντρο θα γίνει νεκρή ζώνη, ήδη το ένα ενοικιαστήριο εμφανίζεται μετά το άλλο. Αρχίζω να το βλέπω σαν κίνηση συνωμοσίας από τους Αθηναίους, πρώτα το λιμάνι, ύστερα αυτό.

στα άλλα συμφωνώ

Αν και δεν έδωσα ιδιαίτερη προσοχή και χωρίς να μπορώ να καταλάβω ακριβώς το νόημα της ερώτησης, μια χάρά μου φάνηκε να δουλεύουν τα μαγαζιά...
Προφανώς δεν προτείνω να πεζοδρομηθεί όλη η Θεσσαλονίκη. Η Εγνατία (ιδιαίτερα χωρίς έργα μετρό), η Τσιμισκή και η Αγίου Δημητρίου είναι κεντρικότατοι δρόμοι και μπορούν να εξυπηρετήσουν πολύ μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο. Από την άλλη δρόμοι με μικρή κυκλοφορία όπως η Ερμού-Σβώλου για παράδειγμα θα μπορούσαν να δοθούν αποκλειστικά για την κίνηση λεωφορείων, πεζών και ποδηλάτων χωρίς ιδιαίτερες επιπτώσεις. Θεωρείς ότι έτσι θα πέθαινε η Θεσσαλονίκη και ότι αντίθετα τα χιλιάδες κολλημένα στην κίνηση αυτοκίνητα είναι ένδειξη ζωντάνιας?  Οι μεγάλες πόλεις στην Ευρώπη δεν έχουν μόνο μεγάλους δρόμους -έχουν και μεγάλα πάρκα και πολλούς πεζόδρομους και πλατείες.
    Τέλος, μια χαρά ιστορικό κέντρο έχει η Θεσσαλονίκη - Καμάρα, Ανάκτορα Γαλερίου, Λευκός Πύργος, ρωμαική αγορά, πολλές παλιές εκκλησίες, πολλά διατηρητέα (και ακόμα πιο πολλά αδιατήρητα ) κτίρια...  Και αν με προσεγμένες πεζοδρομήσεις, ποδηλατοδρομήσεις, καλύτερη χρήση των μμμ και συνολική αναδιοργάνωση της κυκλοφορίας, γίνει η πόλη πιο ανθρώπινη, μόνο κέρδος θα έχουν τα εμπορικά καταστήματα του κέντρου ( παρεμπιπτόντως, από τις κύριες αιτίες για το κλείσιμο των καταστημάτων του κέντρου πέρα από την κρίση δεν είναι οι πιθανές πεζοδρομήσεις, αλλά το ότι πολλοί προτιμούν εμπορικά κέντρα όπως το cosmos για τις αγορές τους, όπου βρίσκουν πάντα χώρο να σταθμεύσουν το όχημα τους και όπου οι οικογένειες με παιδικό καροτσάκι ή τα αμεα δε συμμετέχουν σε αγώνες μετ'εμποδίων ).
   Στο λιμάνι τι ακριβώς έχει γίνει?