THMMY.gr

Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών => Μηχανική Λογισμικού Ι (πρώην Τεχνολογία Λογισμικού) => Topic started by: Aurelius on February 25, 2006, 23:17:39 pm



Title: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: Aurelius on February 25, 2006, 23:17:39 pm
Λοιπον, μπορουμε να επεξεργστουμε ενα θεμα για την Τεχνολογια Λογισμικου και να το προτεινεουμε στον κ.Μητκα. Κατ' αρχην πειτε πιθανα θεματα. Ηδη μιλησαμε λιγο για παιχνιδι. Να φτιαξουμε θεωρητικα παιχνιδι. Αν συμφωνειτε με αυτο, πειτε ο καθενας τις προτασεις του για τι ειδους παιχνιδι και με ποια λογικη θα το κανουμε περιπου. Αν σκεφτεστε κατι αλλο ριξτε το...


Title: Re: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: Turambar on February 26, 2006, 08:42:32 am
Θα σας πρότεινα σαν παλιός, να φτιάξεται κάτι που ξέρεται, και ίσως υπάρχει ήδη (κάποια παρόμοια μορφή).

Στο πεδιό της σχεδίασης μπορείται να βρείτε άλλωστε πρωτότυπες ιδέες, για να γίνει πιο ενδιαφέρον η εργασία, όσες θέλεται.

Βέβαια το πόσο θέλεται να ζοριστείτε είναι δικό σας θέμα...
:)


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: marauber on February 26, 2006, 22:20:46 pm
Θα σας πρότεινα σαν παλιός, να φτιάξεται κάτι που ξέρεται, και ίσως υπάρχει ήδη (κάποια παρόμοια μορφή).

Στο πεδιό της σχεδίασης μπορείται να βρείτε άλλωστε πρωτότυπες ιδέες, για να γίνει πιο ενδιαφέρον η εργασία, όσες θέλεται.

Βέβαια το πόσο θέλεται να ζοριστείτε είναι δικό σας θέμα...
:)

 ^off-topic^. Ξέρεται,φτιάξεται, ενδιαφέρον εργασία κτλ
Θα έλεγα "της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελάει", αλλά στη δική σου περίπτωση είχε ήδη ξημερώσει ;D


Στο θέμα τώρα. Τι ενοούμε όταν λέμε να φτιάξουμε θεωρητικά παιχνίδι; Καταρχάς μιλάμε για κάτι απλό, σε στυλ Proximity(το flash), πασιέντζα των Windows κτλ, σωστά; Δηλαδή θα σχηματίσουμε στο μυαλό μας την ιδέα του παιχνιδιού (τι ακριβώς θα πρέπει να κάνει); Και μετά θα παρουσιάσουμε τον τρόπο υλοποίησης του χωρίς όμως να γράψουμε κώδικα; Και θα φτιάξουμε και ένα demo που θα δείχνει πως θα ήταν το παιχνίδι αν ολοκληρωνόταν από άποψη γραφικού περιβάλλοντος και λειτουργιών;

Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ αδυνατώ ακόμα να καταλάβω τι ακριβώς θα πρέπει να κάνουμε στο μάθημα. Ως εκ τούτου δε μπορώ να προτείνω κάτι συγκεκριμένο μέχρι να κατανοήσω το ζητούμενο καλύτερα :).


Title: Re: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: chggr005 on February 26, 2006, 23:20:42 pm
Δεν χρειάζεται το παιχνίδι να είναι "κάτι απλό". Μπορεί να είναι και "κάτι πολύπλοκο", αφού ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να γράψουμε τον κώδικά του.


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: lars on February 27, 2006, 04:44:44 am
Εγώ θα πρότεινα κτ άλλο, όπως το ASSIST ή κάποιο από τα projects στο iti(www.iti.gr (http://www.iti.gr),όπου πιθανόν να έχουμε τη δυνατότητα να μιλήσουμε με κάποιον "πελάτη" που είναι και το πιο σημαντικό(γι΄αυτό αποτυγχάνουν τα περισσότερα projects) ή  και κάποιο ERP, που είναι και το πιο συνηθισμένο για τα εγχώρια δεδομένα.

Ό,τι και να αποφασίσουμε πάντως, σημαντικό  είναι να ασχοληθούμε με αυτό όλες οι ομάδες, κάθε μια με ένα διαφορετικό κομμάτι και στο τέλος να γίνει η συνένωση, όπως γίνεται και κανονικά.

Πάντως, συνεχίζω να διαφωνώ με το παιχνίδι, γιατί θεωρώ εκτός μαθήματος να σκεφτούμε γρίφους κτλ και νομίζω ότι το πιο σημαντικό στο παιχνίδι είναι το story και τα γραφικά και όχι η διαδικασία σχεδίασης που σχετίζεται με το μάθημα.


Title: Re: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: dim on February 27, 2006, 05:05:02 am
Ό,τι και να αποφασίσουμε πάντως, σημαντικό  είναι να ασχοληθούμε με αυτό όλες οι ομάδες, κάθε μια με ένα διαφορετικό κομμάτι και στο τέλος να γίνει η συνένωση, όπως γίνεται και κανονικά.
To μάθημα κατά πάσα πιθανότητα θα το πάρω του χρόνου και όχι τώρα (οπότε είμαι εγώ ο ίδιος λίγο off topic), αλλά και 'γω σκεφτόμουνα αυτό ακριβώς που λέει και ο lars..
Και αυτός ήταν και ο λόγος που δε μου άρεσε αρκετά και η εργασία που πρότεινε ο Μήτκας..
Σαν ιδέα με τους γιατρούς-πελάτες σκίζει, έχει όμως ένα bug..
Το σημαντικότερο για 'μένα θα ήταν πέρα από αυτή την επικοινωνία, να αποφασιστεί ένα πρότζεκτ, το οποίο θα σπάσει σε κάμποσα υποπροβλήματα-εργασίες..
Νομίζω είναι πολύ σημαντικό να αναλάβει η κάθε ομάδα την ευθύνη να μην κρεμάσει τους υπόλοιπους συμμαθητές και να φέρει εις πέρας εμπρόθεσμα το έργο της με τις σωστές προσυμφωνημένες προδιαγραφές..


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: Aurelius on February 27, 2006, 10:12:41 am
Βασικα, μπορουν να υπαρξουν οι ομαδες οι οποιες θα ασχοληθουν με το Assist και αυτες οι οποιες θα κανουν κατι αλλο. To Assist δεν μ αρεσει επειδη ολες οι ομαδες θα κανουν το ιδιο ακριβως. Απο την αλλη εχετε δικιο που λετε αυτο για τον πελατη, αλλα το παιχνιδι θα εχει πιο πολυ πλακα. Και δεν χρειαζεται να ιενια κατι απλο. Αλλωστε μπορουμε και να σκεφτουμε και αλλες ιδεες περα απο αυτα τα δυο.
Εγω σκεφτομουν ενα παιχνιδι στρατηγικης αλλα με στοιχεια 3ου προσωπου.


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: lars on February 27, 2006, 17:13:46 pm
Δε θα με πείραζε να ασχοληθεί ο καθένας με αυτό που θέλει αλλά δεν είμαστε και 100 άτομα στο μάθημα, οπότε νομίζω ότι μας παίρνει μόνο για 2 το πολύ projects.Πάντως μέχρι Τετάρτη πρέπει να έχουμε αποφασίσει..
Ας πει και κάποιος άλλος τη γνώμη του..


Title: Re: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: chggr005 on February 27, 2006, 23:19:11 pm
Εγω σκεφτομουν ενα παιχνιδι στρατηγικης αλλα με στοιχεια 3ου προσωπου.
Τι θέλεις να πεις? Δεν σε καταλαβαίνω...


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: marauber on February 28, 2006, 00:03:21 am
Εγω σκεφτομουν ενα παιχνιδι στρατηγικης αλλα με στοιχεια 3ου προσωπου.

Μα όλα τα παιχνίδια στρατηγικής τρίτου προσώπου δεν είναι; Τα RTS τουλάχιστον που μου έρχονται στο μυαλό. Χειρίζεσαι όλες τις μονάδες και όχι μόνο μια. Ξέρεις εσύ κανένα παιχνίδι στρατηγικής πρώτου προσώπου;
Σαν γενική ιδέα πάντως καλό είναι, αν και νομίζω ότι χρειάζεται να προτείνουμε κάτι πιο συγκεκριμένο.

Ξαναρωτάω λοιπόν: Τι ακριβώς θα κάνουμε;
Σχεδίαση γραφικών; Σύνθεση ήχου; Συγγραφή σεναρίου;  Δημιουργία της ΑΙ του παιχνιδιού;
Ένα interface;
Μήπως τίποτα από τα παραπάνω; Τότε στην τελική τι θα έχουμε φτιάξει; Τι μένει αν βγάλουμε αυτά τα βασικά στοιχεία;


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: Aurelius on February 28, 2006, 12:31:42 pm
Βασικα οντως, σε αυτο το σημειο ειναι λιγο μπερδεμενο, δηλαδη το τι θα ανουμε. Οταν ελεγα τριτου προσωπου, εννοουσα action τριτου προσωπου. Δηλαδη κανονικα με στρατηγικες και ετσι, αλλα στη μαχη να παιζουμε και σαν μοναδες με οπλα, σπαθια και ετσι. Λιγο τραβηγμενο, αλλα ωραιο.


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: lars on March 02, 2006, 03:15:44 am
Επειδή δεν κατάφερα να έρθω σήμερα στο μάθημα, τι αποφασίσατε τλκ??


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: Aurelius on March 02, 2006, 09:36:50 am
Θα μπουν 2 3 θεματα και ο καθενας θα αποφασισει τελικα αυτο που θελει. Προσωπικα τελικα γουσταρω την ιδεα σου για το εξυπνο σπιτι. Μαλιστα ειπαμε οτι μπορουμε στο επομενο εξμηνο σε καποιο βαθμο να το υλοποιησουμε.


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: lars on March 02, 2006, 14:28:23 pm
Thanx ρε Aurelius..Και δε με/μου λες, θα τα βγάλει στο eTHMMY,γιατί δεν είμαι Θεσ/κη??


Title: Απ: Θεμα Εργασιας 2006
Post by: lars on March 15, 2006, 22:13:47 pm
Για όσους δεν είδαν ακόμη το inbox τους ούτε έχουν μπει στο eTHMMY, έχει βγει ανακοίνωση..

"Παρακαλείσθε  αύριο  στο  μάθημα  να  έχετε  καθορίσει  τις  μεταξύ  σας  ομάδες  εργασίας  ή  τουλάχιστον  το  Υ/Σ  για  το  οποίο  ενδιαφέρεσθε,  για  να  είστε  σε  θέση  να  κάνετε  μια  μικρή  (1-2  λεπτά)  παρουσίαση  τής  ομάδος  και  του  συστήματός  σας.

Είναι  καλό  να  ετοιμάσετε  ορισμένα  slides  του  power  point  για  την  παρουσίαση  αλλά  όχι  υποχρεωτικό."

ΕΡΩΤΗΣΗ:Κάθε ομάδα θα ασχοληθεί μόνο με ένα Υ/Σ??