THMMY.gr

Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου => Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ (πρώην Ηλεκτρικές Μηχανές B') => Topic started by: Kaelthas on May 05, 2010, 17:34:37 pm



Title: [Ηλεκτρικές Μηχανές Β'] Εργασίες 2010
Post by: Kaelthas on May 05, 2010, 17:34:37 pm
Για την εργαστηριακή άσκηση 2:

α) Μπορεί κάποιος να δώσει τις τιμές των αντιστάσεων στη σελίδα 10 του φυλλαδίου;

β) Στη σελίδα 19 αναφέρεται σε κάποια βήματα 8.2 και 8.9 τα οποία δεν βλέπω πουθενά στο φυλλάδιο (ίσως να ήταν σε παλαιότερη έκδοση). Τι γίνεται εδω;

γ) Στο τελευταίο πινακάκι οι τιμές της μετρούμενης ισχύος που κυμαίνεται. Εγω έχω σημειωμένο πως για 220V είναι 107. Δεν μου φαίνεται λογικό όμως γιατί για εν κενώ λειτουργία είμασταν κάπου στα 47.


Title: Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές Β'] Εργασίες 2010
Post by: Kaelthas on May 05, 2010, 18:08:39 pm
Βρήκα άκρη για την 2η απορία μου. Όπου γράφει 8.Χ μέσα στο φυλλάδιο εννοεί 6.Χ


Title: Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές Β'] Εργασίες 2010
Post by: Kaelthas on May 06, 2010, 17:14:32 pm
Πολλά ζητάω;;;  :o


Title: Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές Β'] Εργασίες 2010
Post by: mafalda on May 12, 2010, 12:35:19 pm
Για την εργαστηριακή άσκηση 2:

α) Μπορεί κάποιος να δώσει τις τιμές των αντιστάσεων στη σελίδα 10 του φυλλαδίου;

Ru=1.3,Rv=1.3,Rw=1.2,Rkl=4.4,Rkm=5,Rlm=5.3
Rstarter δυστυχώς ούτε εμείς μετρήσαμε.Όποιος προσφέρεται...

Quote
γ) Στο τελευταίο πινακάκι οι τιμές της μετρούμενης ισχύος που κυμαίνεται. Εγω έχω σημειωμένο πως για 220V είναι 107. Δεν μου φαίνεται λογικό όμως γιατί για εν κενώ λειτουργία είμασταν κάπου στα 47.

Οι δικές μας τιμές είναι μεταξύ 88 και 40 W (μειώνονται καθώς μειώνεται και η τάση).


Title: Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές Β'] Εργασίες 2010
Post by: Kaelthas on May 12, 2010, 14:00:51 pm
thx για την απάντηση

Για την αντίσταση Starter βάλε 110


Title: Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές Β'] Εργασίες 2010
Post by: cecs on May 14, 2010, 02:49:02 am
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για την άσκηση 2,Μέρος Α,ερώτημα 7.6 (πόση είναι η τιμή της ολίσθησης τη στιγμή της αντιστροφής στις ονομαστικές στροφές).

Έχω μια ιδέα,αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό...Επειδή πριν γίνει ακριβώς η αντιστροφή ο κινητήρας ακινητοποιείται για λίγο εκείνη την ώρα η ταχύτητα περιστροφής του είναι μηδέν,άρα η ολίσθηση είναι μέγιστη και ίση με 1.Βλακεία??