Title: Silent Hunter 5 Post by: ripper_george on February 27, 2010, 19:09:31 pm https://www.youtube.com/watch?v=cLhb8IBZNyE
http://silent-hunter.uk.ubi.com/silent-hunter-5/ Σαρδέλα δε θα μείνει! Όλες στον πάτο! :P Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: Karaμazoβ on February 27, 2010, 20:51:30 pm α ρε Silent Hunter 3 , τρελό κάψιμο ήτανε. Το 4 που ήταν στον Ειρηνικό δε μου άρεσε πολύ να πω την αληθεια , γιατι δεν είχε το κυνητό γατα-ποντίκι που είχε το 3: οι Αμερικανοί ειχαν ανταξιο και στη συνέχεια ανώτερο ναυτικό απο τους Ιαπωνες. Στον Ατλαντικό, ομως ώς Γερμανος, επρεπε να κρυβεσαι συνεχώς μιας και είχες να αντιμετωπίσεις τεχνολογικά ανώτερους αντιπάλους οι οποίοι όσο περνάγαν τα χρόνια τόσο έχτιζαν αεροπορικές βάσεις σε καθε νησακι, εφτιαχναν καλύτερες βόμβες και σοναρ, και εβαζαν όλο και περισσότερα πλοία συνοδείας στις νηοπομπές. Αμα έφτανες να είσαι ακόμα στην υπηρεσία και ζωντανός την ημέρα που έπεφτε το Βερολίνο, ε ήσουν και πολύ μαγκας.
αρα μπορώ να πω πως συμφωνώ με τα χίλια που η σειρά επέστρεψε στo Γερμανικό Ναυτικό ;) edit: ελπίζω μόνο να διατήρησαν την επιλογή γλωσσας στο speech (αγγλικά - γερμανικά) Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: AgentCain on February 27, 2010, 21:10:55 pm Take us to the surface lieutenant 8))
Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: ripper_george on February 27, 2010, 21:57:35 pm Συμφωνώ απόλυτα!!!
Το μόνο campaign που τερμάτισα στο 4 ήταν αυτό του expansion (wolves of the pacific) που ήμουν και πάλι γερμανός !!!! (Δεν ξέρω κατά πόσο ιστορικά ακριβές ήταν, αλλά είχε πλάκα!) Το καινούργιο έχει γαμάτα γραφικά, και μπορείς επιτέλους να κόβεις βόλτες μέσα στο υποβρύχιο!!! Νιώθεις πως έισαι ζωντανός ρε παιδάκι μου!!! Η μόνη χαζομάρα είναι ότι το campaign τερματίζει το 1943!!! Εκεί που αρχίζει το πραγματικό ψωμί!!! Εκεί που τα πράγματα γίνονται πραγματικά δύσκολα! Το καλό είναι ότι επιτέλους μπορείς και να κερδίσεις το πόλεμο! Ja wohl Herr Kaleun! :P Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: AgentCain on March 06, 2010, 13:30:37 pm Μέγιστη μούφα το παιχνίδι, περίμενα κάτι καλύτερο δεδομένων των δυνατοτήτων των σύγχρονων συστημάτων.
Και πέρα της οπτικής απόλαυσης που δεν ειναι και το παν στο κάτω κάτω, ο ρεαλισμός είναι και αυτός άθλιος. Σίγουρα μπορείς να ελέγξεις τον ρεαλισμό του gameplay αν δλδ θα τελειώνουν ή όχι τα καύσιμα και ο αέρας αλλά ρε φίλε το εσωτερικό είναι τόσο άψογο λες και περιμένουμε επίσκεψη από το ναύαρχο. Ούτε μια φωτό γκόμενας στο τοιχο, ουτε μια κούπα καφέ ρε φιλε :P Και βέβαια όλα αυτά παραβλέποντας το γεγονός ότι οι ναύτες είναι τελείως στόκοι, δεν υπαρχει τρόπος να ανεβεις στο υποβρύχιο σου όταν πιασεις λιμάνι, τα πλοία εμφανίζονται ξαφνικά σαν φαντασματα και άλλα τέτοια ωραία απογοήτευση :-\ Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: ripper_george on March 06, 2010, 14:34:56 pm Ωχ Ωχ Ωχ....
Πάλι μαλακίες έκανε η Ubi? Περιμένω ακόμη να το παίξω να δω αν αξίζει να το αγοράσω ή όχι... Μα καλά ρε γαμότο, αφού είχαν κάνει εκπληκτική δουλειά με το silent hunter 3, γιατί πήγαν και άλλαξαν το devteam, και πήραν την κατηφόρα??? Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: AgentCain on March 06, 2010, 15:40:50 pm Κανε pop, swap ή skip αμα λάχει, αλλά στην παρούσα μορφή του μη το πάρεις το 5! Καλύτερα το 3 με ολα τα mod :P
1)Υπάρχει campaign mode αλλά και historical missions. Δεν υπάρχει "σκέτο" tutorial. 2)Το tutorial πρακτικά αρχίζει με την έναρξη του campaign. Δεν τρελάθηκα με τη μηχανή γραφικών, με φουλ ρυθμίσεις χάνει κάποια καρέ ακόμα και μέσα στο υποβρύχιο. Είναι απαράδεκτο για PC που σηκώνει άνετα CoD:MW2, Mass Effect2 και γενικά όλα τα καινούρια παιχνίδια στο φουλ. 3)Οι πρώτες διαταγές που παίρνουμε είναι να βυθίσουμε ένα καράβι που ως εκ θαύματος εμφανίζεται μπροστά μας! Εκεί που έχουμε πιάσει την κουβέντα με τον καπετάνιο στο κατάστρωμα, ξαφνικά ακούγεται η γνώριμη φωνή "ship at 2 o'clock" κλπ. Γυρνάμε το κεφάλι και το καράβι βρίσκεται στα 300 μέτρα! Τόση ώρα δηλαδή που χάζευαν οι ναύτες? 4)Ο καπετάνιος δίνει διαταγή να κατέβουν όλοι στο Command room και να σηκώσουμε το περισκόπιο, ώστε να τορπιλίσουμε το καράβι. Δεν λέει όμως τίποτα για κατάδυση. Κάποιος να πει στους devs ότι σε επιθέσεις επιφανείας δεν υπήρχε εκκένωση του καταστρώματος και ότι χρησιμοποιούσαν το σκόπευτρο UZO του καταστρώματος και όχι το περισκόπιο! 5)Αν έχουμε αφήσει τη σκόπευση στο αυτόματο, χρειαζόμαστε μόλις 2 κλικ για να βυθίσουμε το καράβι, ένα για Lock target και άλλο ένα για Fire. Λες και παίζω παιχνίδι στο SuperNES... 6)Δεν κατάλαβα ακριβώς αν υπάρχει οθόνη για TDC (torpedo data computer). Το GUI της στόχευσης που εμφανίζεται πάνω αριστερά στο periscope view μου φάνηκε για τα πανηγύρια. 7)Στη συνέχεια το παιχνίδι δίνει μια οδηγία να κινηθούμε βορειοανατολικά, ώστε να βυθίσουμε άλλα δυο καράβια. Ο αρχάριος παίχτης πρέπει να μυρίσει τα νύχια του για να καταλάβει πώς θα κάνει το υποβρύχιο να κινηθεί, πώς να χαράξει πορεία στο χάρτη και πώς να στρίψει. 8)Που είναι η ράμπα για να ανέβει κάποιος στο υποβρύχιο του όταν βγει στο λιμάνι? Κολυμπώντας πάει? 9)Μερικές φορές ο ήχος των βημάτων είναι λες και χορεύεις καντρίλιες. Πολύ σπάσιμο. 10)Που είναι το ωραίο interface των προηγούμενων 2 παιχνιδιών? Με 2-3 κλικ μπορούσα να μάθω το βάθος, τη πρόβλεψη του καιρού, να δώσω εντολές για μανούβρες, να ανεβάσω το περισκόπιο πάνω κάτω (τώρα νομίζω μπορούμε μόνο χειροκίνητα να το κάνουμε) 11)Ωραία η επιλογή να μετακινείσαι ελεύθερα στο υποβρύχιο, αλλά όταν δεν έχω επιλογές για άμεσες εντολές σε συγκεκριμένα τμήματα ή κάποιο κουμπί που να μεταφέρομαι σε ένα τμήμα, καταντάει κουραστικό να τρέχεις πάνω κάτω και ειδικά σε τμήματα προσβάσιμα με σκάλες που μερικές φορές πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να ανεβοκατέβεις. 12)Στα προηγούμενα παιχνίδια τα πλοία εμφανίζονταν πιο ρεαλιστικά. Εδώ μου αναφέρει το σοναρ ότι έχω 2 πλοία και ενώ κοιτάω με το περισκόπιο δε βλέπω τπτ. Ξαφνικά εμφανίζονται ολοκάθαρα τα 2 πλοία-φαντάσματα! 13)Αν παραβλέψουμε το γεγονός ότι κάθε φορά που πρέπει να επιστρέψεις στη βάση πρέπει να σχεδιάζεις την πορεία εκ νέου, το fast-forward δε δουλεύει σωστά για μια ακόμα φορά. Είμαστε λίγα μίλια έξω από την φιλική ακτή και μου σταματάει το χρόνο για να αναφέρει 2 φιλικά πλοία, duh! 14)Η λεπτομέρεια εντός του υποβρυχίου έχει χώρο για βελτίωση. Το υποβρύχιο μοιάζει λες και είναι έτοιμο να δεχτεί το ναύαρχο ξέρω γω. Όλα πεντακάθαρα, ούτε μια φωτογραφία κοπέλας στο χώρο του πληρώματος, ούτε μια κούπα καφέ που λέει ο λόγος στο γραφείο του μαρκόνι. 15)Τι στο καλό ψάχνουν οι τυπάδες στη γέφυρα μετα μανίας όταν είσαι στο λιμάνι? Τι θα μπορούσε να εμφανιστεί δλδ στον ορίζοντα? οποτε από μενα τρώει pause μέχρι να βγαλουν κανα καλό patch :P Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: ripper_george on March 06, 2010, 16:07:32 pm Περιμένω πως και πως να το δοκιμάσωνα ρίξω κι εγω το review μου!
Αλλά από αυτά που ακούω... Μάλλον να μην έχω προσδοκίες... >:( Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: Karaμazoβ on March 12, 2010, 20:59:26 pm https://www.youtube.com/watch?v=2DPkydllx-Q
:) Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: Karaμazoβ on March 14, 2010, 18:26:35 pm μου κάνατε ζημιά και ξανάρχισα το SH3 (γιατι το 5 δε το σηκώνει η κάρτα :P)
https://www.youtube.com/watch?v=pefS5BD_Bv8 Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: ripper_george on March 14, 2010, 20:55:12 pm Σαβαρά. καλυτερα το 3!
Χοντρες βλακείες έχουν κάνει! Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: AgentCain on March 14, 2010, 22:04:15 pm Μερικά tips που έμαθα μόνος μου γιατι το tutorial ειναι γτπ
Shift+insert ή delete ανεβοκατεβάζει το περισκόπιο όλο πανω ή όλο κάτω Αν στο χάρτη πατήσουμε το εικονίδιο τέρμα δεξιά τοτε το fast forward δε σταματαει όταν βρεθει καποιο πλοίο. Προσοχή γιατί μπορει να στουκαρουμε πουθενα Το F5 για να επανδρώσουμε το πυροβόλο δε δουλεύει πάντα. Αυτό που δουλεύει πάντα είναι να το χειριστούμε μόνοι μας (παντα τοπλήρωμα θα μπειστη θεση του) Αν παταμε το κουμπι για κατάδυση και δε γινεται τπτ είναι γιατί βρισκόμαστε έξω από το υποβρύχιο Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: AgentCain on March 15, 2010, 14:03:48 pm https://www.youtube.com/watch?v=RAeyBi-vgMs
αντε ποτε θα βγει το νεο paaaaatch, μπας και δουμε ασπρη μερα :P Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: AgentCain on April 04, 2010, 17:44:08 pm Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic v1.2 Patch (coming April 12, 2010)
* Fix for CO2 not being saved correctly * Fix for crew morale. * Fix for weather being reset to clear weather after load. * Fixes for crewmen showing under water under certain conditions * Fixes for ships exploding in ports for unapparent reasons or hitting the shore * Now waypoint tools are not accessible in bunker anymore * Compass added * Return to course added * Several fixes to ship recognition manual * Depth under keel added * Morale reaching 0 bug fixed * Several crew abilities (like man the deck gun and man the flack gun don’t cost morale anymore) * Several crew animation and interaction fixes * Fixed performance problems inside submarine * Shadow optimizations * Fixed very slow eye light adaptation after a lost device (alt-tab) * Fixed selection contour being visible when a character was already selected * Fixed a bug where the moon was closer than it should * Fixed a bug where the sun disk would be visible underneath thick cloud cover * Environmental lighting and effects improvements * Improvements on particle performance on single core processors * Fixed torpedo doors * Fixed torpedo propeller (not turning) * Fixed electric torpedoes trail * Fixed spawn radius for some convoys (previously spawned on the shore) * Fixed several dials that were not working inside the submarine * Ports in the north Africa in the German territory are under enemy occupation * South Africa supplies: The existence of another ship that looks identically with the targeted one may generate confusion * No more crewmen on burning ships * Fixed a bug where the player can get stuck in the sub's outer hatch geometry * Crewmen on deck change clothes during bad weather * German language localization fixes πηγή:http://worthplaying.com/article/2010/4/2/news/73432/ Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: Karaμazoβ on April 04, 2010, 19:22:52 pm καλό το patch? το σωζει το παιχνίδι?
Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: AgentCain on April 04, 2010, 20:58:46 pm ετσι όπως το κόβω, θα το βελτιώσει αρκετά (παλι καλά που θυμήθηκαν και το depth under keel)
θα μάθουμε στις 12+ του μηνός ;) Title: Re: Silent Hunter 5 Post by: Karaμazoβ on July 25, 2010, 21:26:45 pm και μετα το patch 1.2 υπάρχει ένα σπαστικό πρόβλημα:
το έχεις βαλει στο fast forward και ταξιδευεις μεχρι που ξαφνικα η ταχύτητα πεφτει στο x32 . Βγαινεις στη γεφυρα να δεις, δε βλεπεις τίποτα με το UZO και δεν υπάρχει εντολη (απ όσο ξερω) να ρωτήσεις τον Αξιωματικό Παρατηρησης να σου πει αν είδε κατι. Φαινεται να δείχνει κατι στον οριζοντα , αλλα είναι σα να το βλέπει απο 20 km μακρια, εκτος οπτικης επαφης. Μετα απο λίγο -σε κανα 10λεπτο- μπορεί να εμφανιστει κατι στον ορίζοντα, σα φαντασμα οπως είπε ο ΑγκεντΚαιν Ο Αξιωματικός και ο ναυτης που χειρίζεται το σοναρ πολλες φορες να ξεχνάνε να σου δώσουν αναφορές οταν σταματαει το χρονο το παιχνίδι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προσπερνάς πλοια και κονβόυ ή ακόμα χειρότερα να πέφτεις πάνω σε αντιτορπιλικά οταν το ξαναβαζεις στο FF και να χάνεις ακαριαία το παιχνίδι... :-\ ΥΓ ειναι πολυ σπαστικό επισης που δεν μπορεις να ρωτησεις τον Αξιωματικο Παρατηρησης για τις καιρικές συνθηκες και την ορατότητα |