Title: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on February 05, 2006, 14:18:09 pm Λοιπόν, εδώ πέρα ευελπιστώ να γίνεται μια συζήτηση για το ποια μαθήματα διδάσκονται σε ένα τμήμα-αίθουσα, ποια σε δυο κλπ του 4ου εξαμήνου ώστε να έρθουμε σε συνεννόηση με τους καθηγητές κάποια στιγμή πριν αρχίσουν τα μαθήματα ( >:( κάτι που έπρεπε να κάνουν αυτοί τέλος πάντων >:( )
Αυτό για να αποφευχθούν συνωστισμοί και γενικά να είναι η παρακολούθηση όσο πιο ευχάριστη γίνεται. Τα μαθήματα 4ου εξαμήνου είναι: 1. Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II 2. Ψηφιακά Συστήματα I (+εργαστήριο) 3. Ηλεκτρικά Κυκλώματα III (+εργαστήριο) 4. Αρχιτεκτονική Υπολογιστών 5. Αριθμητική Ανάλυση 6. Εισαγωγή στην Ενεργειακή Τεχνολογία Ι 7. Στοχαστικό σήμα (Νομίζω αυτά είναι από το ΝΠΣ) Παρακαλούμε όποιον συνάδελφο μπορεί, να κάνει ενδείξεις. Title: Απ: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: Alexkasgr on February 07, 2006, 00:35:45 am Λοιπόν, καταρχήν να πω ότι αυτή η δουλειά θα έπρεπε να γίνεται από καιρό σε όλα τα εξάμηνα του βασικού κύκλου όπου και υπάρχει το πρόβλημα του υπερπληθυσμού. Αφού μαζέψετε κάποιες γνώμες εδώ, μαζευτείτε κάποια άτομα ή προσπαθήστε να κάνετε μια συνέλευση έτους να τα συζητήσετε και πάτε να συνενοηθείτε με τους διδάσκοντες.
Εξαιρώντας την Αρχιτεκτονική Υπολογιστών και το Στοχαστικό Σήμα που δεν τα γνωρίζω λόγω ΠΠΣ, θα σας πω τα εξής: Πέρυσι, τα Κυκλώματα ΙΙΙ ασκήσεις ξεκίνησε ένα μόνο τμήμα με τον κ. Δάιο. Πανικός στην αίθουσα 3! Με απλές ενέργειες, μιλήσαμε με την κ. Σαραφίδου και σε μια εβδομάδα είχαμε και 2ο τμήμα Κυκλώματα ΙΙΙ της ίδια ώρα, που γινότανε σε αίθουσα που βρήκαμε στους Τοπογράφους με το Πρόγραμμα Συνδιαχείρισης Αιθουσών του Πολυτεχνείου. Αποτέλεσμα, 2 γεμάτες αίθουσες, αλλά κανένας χωρίς θέση! Πρόβλημα θα έχετε σίγουρα στα Ψηφιακά. Στη θεωρία είχε πολύ κόσμο αν και πρωί, ωστόσο έστω και οριακά νομίζω ήταν οκ. Στις ασκήσεις που γινότανε στην αίθουσα 5 με την κα. Καδή, γινότανε το αδιαχώρητο. Επιχειρήστε αν υπάρχει πρόβλημα (για τις ασκήσεις είναι βέβαιο) να μιλήσετε με τους διδάσκοντες (κ. Κοντολέοντα και κα. Καδή). Να ξέρετε όμως ότι είναι δύσκολο να γίνει κάτι και εδώ έχουμε το πρόβλημα έλλειψης διδασκόντων. Πεδίο στις ασκήσεις συνεχίζουν τα 2 τμήματα κανονικά, θεωρία ίσως ξεκινήσουν 2 και στην πορεία ενωθούν λόγω απουσίας ακροατηρίου. Και εδώ τα πράγματα εύκολα διευθετούνται με συνεννόηση με τους διδάσκοντες (για φέτος νομίζω κ. Αντωνόπουλος και κ. Παπαγιαννάκης). Αριθμητική Ανάλυση μετά το 1ο-2ο μάθημα θα ψάχνετε για... παρέα ( :P ). Στην Ενεργειακή δεν θυμάμαι ιδαιέτερο πρόβλημα, σε κάθε περίπτωση ξέρετε σε ποιον να απευθυνθείτε! Αυτά γενικά, ελπίζω να βοήθησα! ;) Title: Re: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on February 07, 2006, 12:57:01 pm Ευχαριστούμε πολύ Άλεξ για τον χρόνο σου! :)
Και άλλες γνώμες από συναδέλφους είναι φυσικά ευπρόσδεκτες. *μέχρι τώρα σύνοψη: πρόβλημα στα Κυκλώματα-ασκήσεις Ψηφιακά Συστήματα Title: Απ: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: Alexkasgr on February 07, 2006, 15:35:36 pm Επίσης θα έλεγα να γίνει μια σχετική κουβέντα για τα βιβλία. Θα μιλήσω με τα περσινά δεδομένα.
Κυκλώματα, Πεδίο: Έχουν καλογραμμένα βιβλία θεωρίας καθώς και ασκήσεων. Ψηφιακά υπάρχει το σύγγραμμα θεωρίας, το οποίο έχει εμπλουτιστεί με ασκήσεις από πέρυσι και είναι αρκετά ικανοποιητικό νομίζω. ΕΕΤ Ι δεν είμαι σίγουρος τι βιβλία θα πάρετε φέτος, μιας και πέρυσι πέσαμε στην επανασυγγραφή του βιβλίου. Αριθμητική Ανάλυση υπάρχει ένα σοβαρό θέμα. Δίνονται 3 βιβλία του κ. Φραγκάκη, το ένα για Fortran (άσχετο με το μάθημα όπως διδάσκεται), το άλλο για το Mathematica και αριθμητικές μεθόδους (επίσης άσχετο) και το τρίτο με την... θεωρία της αριθμητικής ανάλυσης. Μάλλον όμως κανένα δε θα διαβάσετε αφού το μάθημα διδάσκεται από τον κ. Πιτσούλη βάσει των σημειώσεών του που πέρυσι αγοράζαμε από το International έναντι 5,5?. Eκεί, αν δε γίνει από μόνο του, μπορείτε να απαιτήσετε να διανεμηθούν από το τμήμα. Γενικά αυτά. Υ.Γ.: Καλό είναι να γίνει αντίστοιχο topic και για το 2ο εξάμηνο, να εξηγήσουν στους νέους την κατάσταση οι φετινοί 2ετείς. Title: Re: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on February 07, 2006, 15:38:49 pm Επίσης θα έλεγα να γίνει μια σχετική κουβέντα για τα βιβλία. Θα μιλήσω με τα περσινά δεδομένα. Κυκλώματα, Πεδίο: Έχουν καλογραμμένα βιβλία θεωρίας καθώς και ασκήσεων. Ψηφιακά υπάρχει το σύγγραμμα θεωρίας, το οποίο έχει εμπλουτιστεί με ασκήσεις από πέρυσι και είναι αρκετά ικανοποιητικό νομίζω. ΕΕΤ Ι δεν είμαι σίγουρος τι βιβλία θα πάρετε φέτος, μιας και πέρυσι πέσαμε στην επανασυγγραφή του βιβλίου. Αριθμητική Ανάλυση υπάρχει ένα σοβαρό θέμα. Δίνονται 3 βιβλία του κ. Φραγκάκη, το ένα για Fortran (άσχετο με το μάθημα όπως διδάσκεται), το άλλο για το Mathematica και αριθμητικές μεθόδους (επίσης άσχετο) και το τρίτο με την... θεωρία της αριθμητικής ανάλυσης. Μάλλον όμως κανένα δε θα διαβάσετε αφού το μάθημα διδάσκεται από τον κ. Πιτσούλη βάσει των σημειώσεών του που πέρυσι αγοράζαμε από το International έναντι 5,5?. Eκεί, αν δε γίνει από μόνο του, μπορείτε να απαιτήσετε να διανεμηθούν από το τμήμα. Γενικά αυτά. Υ.Γ.: Καλό είναι να γίνει αντίστοιχο topic και για το 2ο εξάμηνο, να εξηγήσουν στους νέους την κατάσταση οι φετινοί 2ετείς. Θα το έχουμε υπόψιν άλεξ! *Και αυτό για το 2ο εξάμηνο... Θα πρέπει να κινητοποιηθεί πρωτοετής. Για να υπάρχει η βάση. Και μετά εγώ μπορώ να πω πράγματα (αφού είμαι του ΝΠΣ). Junioooor!! Title: Απ: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: Junior on February 07, 2006, 16:09:09 pm Χαχαχα... ακούγεται πολύ γραφειοκρατικό
Φυσικά και θέλουμε να μάθουμε τι γίνεται με τα μαθήματα του 2ου εξαμήνου. Άλλωστε στη συνέλευση έτους αποφασίσαμε να κινητοποιηθούμε και να φροντίσουμε να λυθούν προβλήματα υπερπληθυσμού αιθουσών. Καθυστερούμε τις διαδικασίες λόγω εξεταστικής, αλλά καλό είναι να μάθουμε τι μας περιμένει. Ενημέρωσέ μας εσύ εδώ και εγώ θα φροντίσω να μιλήσω και με τα άλλα παιδιά που είναι να ασχοληθούν με το θέμα. EDIT: Άνοιξα νέο θέμα για το δεύτερο εξάμηνο Title: Re: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on February 18, 2006, 10:47:47 am Απ'ότι βλέπω στο πρόγραμμα, δεν υπάρχουν 2 τμήματα στα:
Ψηφιακά συστήματα 1 και Εισ. στην Ενεργειακή Τεχνολογία 1 Καλά, για την ΕΕΤ, αρχίζουμε από την άλλη βδομάδα (όπως είπε ο gpap) αλλά για τα Ψηφιακά... να δούμε πρώτα και μετά να πράξουμε; Τι νομίζετε συνάδελφοι 4οεξαμηνίτες; *επίσης με μπερδεύει το πρόγραμμα της αριθμητικής ανάλυσης. Τι Α/Β είναι αυτά;; Και δεν έχουν καν συμμετρικές ώρες! Title: Απ: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: Andrikos on February 18, 2006, 11:22:51 am Απ'ότι βλέπω στο πρόγραμμα, δεν υπάρχουν 2 τμήματα στα: Ψηφιακά συστήματα 1 και Εισ. στην Ενεργειακή Τεχνολογία 1 Καλά, για την ΕΕΤ, αρχίζουμε από την άλλη βδομάδα (όπως είπε ο gpap) αλλά για τα Ψηφιακά... να δούμε πρώτα και μετά να πράξουμε; Τι νομίζετε συνάδελφοι 4οεξαμηνίτες; *επίσης με μπερδεύει το πρόγραμμα της αριθμητικής ανάλυσης. Τι Α/Β είναι αυτά;; Και δεν έχουν καν συμμετρικές ώρες! Τα Α Β ειναι τα δυο τμηματα... Title: Απ: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: emmanuel on February 18, 2006, 13:23:17 pm και τι πιο φυσιολογικό,στην αρχιτεκτονική υπολογιστών,σύμφωνα με την ανακοίνωση του eTHMMY,το Α ειναι το Λ-Ω,και το Β ειναι το Α-Λ.....ΜΑ ΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ :D
Title: Re: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on February 18, 2006, 14:40:41 pm και τι πιο φυσιολογικό,στην αρχιτεκτονική υπολογιστών,σύμφωνα με την ανακοίνωση του eTHMMY,το Α ειναι το Λ-Ω,και το Β ειναι το Α-Λ.....ΜΑ ΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ :D :o :o Title: Re: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on February 22, 2006, 16:10:02 pm *επίσης με μπερδεύει το πρόγραμμα της αριθμητικής ανάλυσης. Τι Α/Β είναι αυτά;; Και δεν έχουν καν συμμετρικές ώρες! Να μη ληφθεί υπόψη, φαίνεται έσβησα (?πώς το κατάφερα χωρίς να το καταλάβω?) κάποιες ώρες από το αρχείο (.doc) του προγράμματος... Κατά τα άλλα, όπως είναι το πρόγραμμα, ένα τμήμα είναι μόνο στα Ψηφιακά Ι και στην ΕΕΤ Ι. Θέλω να πω για τα Ψηφιακά Συστήματα, που μας διδάσκονται σε ένα τμήμα και όπου γίνεται πα-νι-κός. Ακόμα και σήμερα, που υποτίθεται πολλοί το ήξεραν ήδη ότι δε θα γίνονταν ασκήσεις και άρα δεν ήρθαν, οι υπόλοιποι δεν χωρούσαμε!!! :o Δε νομίζετε ότι θα 'πρεπε να επικοινωνήσουμε με τους καθηγητές; Πείτε τίποτα...(πήρε και την cecs το μάτι μου σήμερα ή μου φάνηκε?) Title: Απ: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: Alexkasgr on February 22, 2006, 17:48:20 pm Μαζευτείτε 3-4 άτομα και πάτε να μιλήσετε στους διδάσκοντες. Η cecs δεν έχει PC αυτόν τον καιρό. Με την κα. Καδή επίσης συνεννοηθείτε πότε θα κάνει μαθήματα, γιατί τα πρώτα σίγουρα δεν θα τα κάνει ως συνήθως...
Title: Re: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on February 22, 2006, 21:06:02 pm Με την κα. Καδή επίσης συνεννοηθείτε πότε θα κάνει μαθήματα, γιατί τα πρώτα σίγουρα δεν θα τα κάνει ως συνήθως... ? Δεν κάνει μαθήματα? Είναι έθιμο? Title: Απ: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: Andrikos on February 23, 2006, 01:32:06 am Με την κα. Καδή επίσης συνεννοηθείτε πότε θα κάνει μαθήματα, γιατί τα πρώτα σίγουρα δεν θα τα κάνει ως συνήθως... ? Δεν κάνει μαθήματα? Είναι έθιμο? ...Ναι της αρεσει να κανει παντα πανυγηρικη εισοδο στο 2ο,3ο ή 4ο μαθημα... Title: Re: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on February 23, 2006, 02:03:37 am Με την κα. Καδή επίσης συνεννοηθείτε πότε θα κάνει μαθήματα, γιατί τα πρώτα σίγουρα δεν θα τα κάνει ως συνήθως... ? Δεν κάνει μαθήματα? Είναι έθιμο? ...Ναι της αρεσει να κανει παντα πανυγηρικη εισοδο στο 2ο,3ο ή 4ο μαθημα... ...με χορούς και μπαλαλάικες...? ^rotate^ Title: Re: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on March 10, 2006, 01:11:28 am Πάντως ΕΕΤ Ι σήμερα, όπου έπρεπε να γίνεται χαμός (λόγω της ανυπαρξίας τμημάτων), έβρισκες θέση - αν ήσουν και λίγο μούργος...
Το λυπηρό (?) είναι ότι στα επόμενα μαθήματα αυτοί που παρακολουθούν θα είναι το μέγιστο οι μισοί. Σε σχετική ερώτηση, ο κ.Παπαγιάννης απάντησε ότι είναι εμπειρικά διαπιστωμένο, ότι και παλιότερα, τα δυο τμήματα έγιναν ένα σε δυο-τρία μαθήματα. Υποθέτω μπαίνει το θέμα της "σημαντικότητας" του κάθε μαθήματος... Και τα μαθήματα όπου γίνονται υπολογιστικά "συγυρίσματα" (βλέπε πεδία, κυκλώματα) με ασκήσεις δέχονται υψηλότερο δέος των φοιτητών... Ε, καλά, μέχρι στιγμής η ΕΕΤ είναι λίγο μελέτη περιβάλλοντος... Άντε να δω πότε θα πατήσω στα ψηφιακά για να δω την κατάσταση. Δεν ξέρω τι με πιάνει την Τρίτη πρωί... το πάπλωμα πέφτει βαρύ... μάλλον... αούυννν... Title: Re: Προ-Διαχείριση αιθουσών 4ου εξαμήνου Post by: 4Dcube on April 11, 2006, 03:19:36 am Τελικά φιάσκο η υπόθεση.
Νομίζω ότι τίποτε δεν μπορεί να νικήσει την βαρεμάρα των φοιτητών για τις παρακολουθήσεις μαθημάτων, που αυξάνεται εκθετικά. Και οι καθηγητές εκ του αποτελέσματος κρίνουν και τον αριθμό των αιθουσών με αμελητέο σφάλμα ;D Τώρα τα ερωτήματα είναι άλλα: Γιατί οι φοιτητές δεν παρακολουθούν τις διαλέξεις μαθημάτων; (ας θεωρήσουμε ότι η βαρεμάρα είναι αμελητέα ;D) Πολλοί συμφοιτητές μου τις θεωρούν χάσιμο χρόνου. (στα περισσότερα μαθήματα) Μου φαίνεται καταλήγω στο θέμα που έφτιαξα εδώ (http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=2940.0) |