THMMY.gr

Μαθήματα Βασικού Κύκλου => Εφαρμοσμένα Μαθηματικά I (ΠΠΣ) => Topic started by: kouk on February 03, 2006, 23:50:10 pm



Title: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: kouk on February 03, 2006, 23:50:10 pm
Όλοι εμείς οι φοιτητές του ΤΗΜΜΥ ευχαριστούμε τον κ. Κανάκη γιατί...

           1) ...μας απέδειξε ότι η αύξηση του αριθμού των θεμάτων δεν έχει άνω όριο... (10 και ανεβαίνουμε)
           2) ...15 λεπτά ανά θέμα είναι υπέραρκετά!
           3) ...Bonus ήταν και πάει...
           4) ...σε μία εξέταση χωράει όλη (μα ΌΛΗ) η ύλη
           5) ...μας έδειξε πόσο λάθος κάναμε που δεν περάσαμε το μάθημα επί Κεχαγιά
           6) ...αναβάθμισε το μάθημα σε ένα από τα πιο πολύπλοκα της σχολής (ποιος τομέας τώρα...)
           7) ...η θεωρία καλά κρατεί...
           8) ...μας βοήθησε να εμπεδώσουμε την αξία του απλός να περάσουμε το μάθημα
           9) ...γίνε και εσύ αντιπαθητικός....μπορείς (Τώρα ξέρεις τον τρόπο)
         10) ...Έτσι μας αρέσει. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!  ^wav^


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: emmanuel on February 04, 2006, 02:27:26 am
ο κανακης αποδιεκνύει ότι είναι....larger than life!! :D ;D


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: Zorbas-E- on February 04, 2006, 02:39:05 am
  Τα θέματα των εξετάσεων δεν είχαν προηγούμενο. Τα μισά τουλάχιστον εξ αυτών δύσκολα και με πολλές πράξεις με το στανιό ο πιο γρήγορος να πιάσει το 7.Είμαι περιέργος να δω τους βαθμούς όσων έδωσαν. Όσο για μένα... πέρασα το μάθημα το σεπτέμβριο με 5 και ζήτησα από τον κο Κανάκη να το κόψει. Ε, λέω στο 3ο εξάμηνο πάει το μάθημα θα πέσουν οι απαιτήσεις θα διαβάσω και καλύτερα..έτσι κι έγινε. Παρότι διάβασα όλη την ύλη πρόλαβα να κάνω 4 θέματα. Να δω με τι μούτρα θα πάω τώρα να του ζητήσω να μου κρατήσει τον παλιό βαθμο....εσείς τι λέτε να μου πει...;


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: emmanuel on February 04, 2006, 03:24:22 am
πριν μερικά χρόνια ξεκίνησα με 5 θέματα....δε ξέρω πόσοι πίστεψαν σε μένα....
σήμερα,βάζω 10....και ακόμα συνεχίζω....
loukas kanakis walk....keep walking....
                                      (απολαύστε υπεύθυνα...)

πιο πολλά θέματα γίνεται?γίνεται...
πιο δύσκολα γίνονται?γίνεται....
πιο πολύ ύλη γίνετια?γίνεται....
πιο παράξενες ασκήσεις γίνεται?γίνεται....
πιο πολλοί να χρωστάνε το μάθημα γίνεται?γίνεται...
πιο λουκας κανάκης,ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!
 8)


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: meltemi on February 04, 2006, 03:36:52 am
                             EIΣΤΕ ΦΟΒΕΡΟΙ!!!!!!!  ^shy^

            Anyway, mr Kechagia, we want you back!!! 
   ^wav^ ^wav^
                                           :'( :'(


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: marauber on February 04, 2006, 03:38:13 am
  Τα θέματα των εξετάσεων δεν είχαν προηγούμενο. Τα μισά τουλάχιστον εξ αυτών δύσκολα και με πολλές πράξεις με το στανιό ο πιο γρήγορος να πιάσει το 7.Είμαι περιέργος να δω τους βαθμούς όσων έδωσαν. Όσο για μένα... πέρασα το μάθημα το σεπτέμβριο με 5 και ζήτησα από τον κο Κανάκη να το κόψει. Ε, λέω στο 3ο εξάμηνο πάει το μάθημα θα πέσουν οι απαιτήσεις θα διαβάσω και καλύτερα..έτσι κι έγινε. Παρότι διάβασα όλη την ύλη πρόλαβα να κάνω 4 θέματα. Να δω με τι μούτρα θα πάω τώρα να του ζητήσω να μου κρατήσει τον παλιό βαθμο....εσείς τι λέτε να μου πει...;

E ρε γλέντια ;D ;D!!!
Και εγώ το είχα περάσει το Σεπτέμβριο με 5 και δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένος. Πηγαίνω στο γραφείο του αποφασισμένος να το κόψω. Και μου λέει κόψτο άμα θες αλλά να ξέρεις ότι θα αλλάξει λίγο η ύλη το Φεβρουάριο. Δεν ξέρω τι με φώτισε εκείνη τη στιγμή και δεν το έκοψα τελικά :D. Μετά από μια ώρα το είχα μετανιώσει που δεν το έκοψα. Με τα θέματα όμως που λέτε τι να πω ρε παιδιά. Καλό κουράγιο σε σας!!
Και να φανταστείτε ότι τον Ιούνη του 2004 που το δήλωσα για πρώτη φορά είχε βάλει εύκολα (αλλά εγώ δεν είχα διαβάσει)...και γενικά θεωρούνταν εύκολο μάθημα σε σχέση με τα υπόλοιπα. Το Σεπτέμβριο 2004 δυσκόλεψαν λίγο (αλλά εγώ πάλι κόπηκα  ;D) και τα θέματα Σεπτεμβρίου 2005 νόμιζα ότι ήταν..as difficult as it gets!

Τι άλλο να πω πια; Τα είπε όλα το παιδί
loukas kanakis walk....keep walking....


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: ~Michelle~ on February 04, 2006, 04:45:40 am
Πώπω με αυτά που διάβασα μου έφυγαν οι τύψεις που τελευταία στιγμή δεν πήγα να δώσω (μιας και δεν ένιωθα και πολύ καλά) και προτίμησα να κοιμηθώ. ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ!!! :D :D


Title: Re: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: ROSTY on February 04, 2006, 10:45:36 am
                             EIΣΤΕ ΦΟΒΕΡΟΙ!!!!!!!  ^shy^

            Anyway, mr Kechagia, we want you back!!! 
   ^wav^ ^wav^
                                           :'( :'(
                             EIΣΤΕ ΦΟΒΕΡΟΙ!!!!!!!  ^shy^

            Anyway, mr Kechagia, we want you back!!! 
   ^wav^ ^wav^
                                           :'( :'(
συμφωνω απολυτα!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


Title: Re: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: giostau on February 04, 2006, 11:45:26 am
Ελάτε βρε παιδιά που παραπονιέστε...

είναι ποτέ δυνατό να θέλετε να γίνεται ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και:

  • να μην μπορείτε μέσα σε 10 λεπτάκια να βγάλετε ένα αντίστροφο μετασχηματισμό Laplace? (με μιγαδικές μεθόδους... όχι με τον κλασσικό τρόπο... δεν είμαστε τίποτα τυχαίοι!)
  • να μη θυμάστε απ' έξω καμιά 10αριά αποδείξεις τύπων; (όσο άχρηστες και να σας είναι....)
  • να μη μπορείτε να υπολογίσετε, έτσι για πλάκα, μερικά "απλά" ολοκληρώματα; τς τς τς... τι πράματα είναι αυτά???
  • να μη ξέρετε απ' έξω μετασχηματσμούς Ζ, fourier, Laplace, O, C, Κ, Ξ??? που πάτε χωρίς αυτές τις ΒΑΣΙΚΕΣ γνώσεις???
(και μη βγει κανένας να μου πει, ότι δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσει ποτέ αυτά τα πράγματα! Ή ότι ακόμα και για τη συνέχεια της σχολής είναι άχρηστα! Αν δεν ξέρεις μιγαδική ανάλυση δεν είσαι τίποτα! Εξάλλου για να πάρεις διπλωματική, ή εργασία σε κάποιο μάθημα του τομέα, ή ακόμα και δουλειά αργότερα, σε εξετάζουν στην μιγαδική ανάλυση....)

Ελάτε τώρα που σας φάνηκαν δύσκολα τα θέματα....
Απλά ήταν! (για έναν καθηγητή του Μαθηματικού...)

Εξάλλου όπως είπε και ο αγαπητός μας Κανάκης την ώρα της εξέτασης: "Αν έχετε διαβάσει αυτά που πρέπει, απαντάτε σε 3 γραμμές!!!"
(τώρα τι ήθελε να πει, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο....)

Ούτε πολλά ήταν!
Απλά ο Κανάκης μας προετοιμάζει για το μέλλον! Όταν με το καλό θα τελειώσουμε (αν περάσουμε τα Εφαρμοσμένα Ι βέβαια) και θα δουλεύουμε σε μια εταιρία, θα έχουμε κάποιο deadline για να παραδώσουμε το έργο/πρόγραμμα/ό,τι κάνουμε.... Εκεί τι θα πούμε; "ήταν πολλά και δεν πρόλαβα?"
Βλέπετε λοιπον? Για το καλό μας το κάνει! Μας προετοιμάζει!
Και τον κατηγορείτε άδικα τον άνθρωπο!
Θα τα ακούει αυτά και θα του κοπεί η όρεξη! (μετά την 19η τυρόπιτα...)





Αυτά από έναν κάποιον, που το αν θα πάρει πτυχίο κρέμεται από τα χέρια του Κανάκη...


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: nec on February 04, 2006, 11:54:34 am
Ε ναι βρε παιδια καλα λέει ο  giostau... Να μας προετοιμάσει θέλει ο άνθρωπος για τη ζωη, όλα έτοιμα στο πιατο να τα έχουμε???Τώρα βέβαια αν μέχρι να ξεπερδέψουμε απο τα εφαρμοσμένα γίνουμε ψυχικά "πέρα δωθε"..ε δεν εχει κ πολυ σημασια...'Ισως δε θα ειμαστε οι μόνοι...!!! ^tickedOff^ ^tickedOff^ ^tickedOff^
Κ που ξέρετε μπορεί κάποτε να τον ευγνωμονουμε τον Κανάκη.... Λέτε????????????? ^nono^ ^nono^ ^nono^ ^nono^ ^knuppel^ ^knuppel^


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: Karaμazoβ on February 04, 2006, 12:56:26 pm
Τον ατιμο ρε...

Εβαλε μετασχηματισμους κ δεν εδωσε τυπολογιο! Εγω τον μετασχημτισμο Ζ σαν Laplace τον εκανα :)



Kanaki - Kanaki - Kanaki - Kanaki - Kanaki - Kanaki - Kanaki - Kanaki - Kanaki - Kanaki - Kanaki - Kanaki................


Title: Re: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: pstp on February 04, 2006, 13:17:53 pm
 Ρε παιδιά, τον γλωσσοφάγαμε τον άνθρωπο!!(Μεταξύ μας καλά κάναμε)

Πήγα λοιπόν και εγώ χθες να γράψω κι έλεγα πρεέπει να περάσω το μάθημα, τόσα έδωσα, κανένα δεν πέρασα,κάποιο πρέπει να περάσω...Δεν το παρακολουθούσα καθόλου όλο το εξάμηνο, το έπιασα σε μια βδομάδα,έβγαλα την ύλη,ήξερα κάποια κλασσικά θέματα που πέφτουν και το παίδεψα....
Ειλικρινά, κάποιος ας μου απαντήσει, πρέπει όντως να έχουν τόσο τρελές απαιτήσεις από εμάς?? :o :o :o
Είναι σαν να μας λεν ότι αν έρχονταν 7 πνευματικά ανώτεροι τους και ο καθείς του ανέλυε 7 διαφορετικά θέματα( που βέβαια τους ήταν άγνωστα στην προηγούμενη ζωή τους και τους  δυσκόλευαν) επι 6 μήνες(στην ουσία ούτε 3 δεν είναι) και στο τέλος εξετάζονταν πάνω σ' αυτά θα έγραφαν τέλεια και θα τα πήγαιναν περίφημα!!!Ας μη γελιόμαστε,τέτοια πράματα δεν γίνονται!!Γι' αύτο, τις επόμενες φορές:
NAI,μπορείτε να βάλετε πιο πολλά θέματα,
ΚΑΙ ΝΑΙ,μπορούν να είναι πιο δύσκολα....
(λίγα δύσκολα μαθήματα είχαμε, ένα ακόμη τι μας πειράζει...) ::) ::) ::)


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: l0v3null on February 04, 2006, 13:41:31 pm
παντως περα απο την πλακα σε ολα αυτα και τα πολλα "υποτιθεμενα" δυσκολα μαθηματα που έχουμε μεχρι στιγμης παρατηρω οτι επι των πλειστων ειναι επιεικεις πιθανοτατα στη βαθμολογηση, οποτε αξιολογήσε, οχι τοσο με βαση αυτο που εγραψες αλλα συμφωνα με το συνολο....παντως εγω τη βρισκω που ειναι ετσι περιεργη η φαση αλλιως θα ηταν ξενερωτο και βαρετο.  ^idiot^  ^idiot^...σκεφτειτε να περνουσαμε με την πρωτη ή ανετα ολα τα μαθηματα?  ^sleep^ ^sleep^ .....θα καναμε καν ολη αυτη τη κουβεντα?.... ^hello^ ^hello^

P.S κανακη είναι τον φάγαμε τι αλλο να κάνουμε..... ^peace^


Title: Re: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: pstp on February 04, 2006, 14:30:18 pm
 Αφού έκανα το post και μέτα κ φυσικά πέρα απ' την πλάκα, σκέφτηκά,ότι ίσως δεν πρέπει να είμαστε τόσο απόλυτοι!! ^tickedOff^ ^tickedOff^
Και εγώ παραφέρθηκα κάπως γιατί διάβασα,έστω και μια βδομάδα, και δεν έγραψα όπως θα ήθελα...
Τώρα που διάβασα αυτά που μας ανταπαντάς, δεν μου φαίνονται τόσο λάθος!!Ίσως μια δεύτερη και μια τρίτη φορά ακόμα να βοηθήσει και να έχουμε περισσότερες πιθανότητες..κανείς δεν ξέρει...Ευχαριστούμε  ^hello^LOv3null που μας έδωσες μια διαφορετική άποψη,(όχι τίποτα,έτσι για να συνεχίζουμε την κουβέντα...)


Title: Re: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: Turambar on February 04, 2006, 15:34:53 pm
Ίσως ο κ.Κανάκης να ψάχνει να βρει τον άνθρωπο MATLAB.

Μηχανικοί είμαστε, κάποιοι στον γενικό τομέα το έχουν ξεχάσει...


Title: Re: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: shuffle on February 04, 2006, 16:08:55 pm
Εγω πιστευω οτι η αποδειξη της ανισοτητας Cauchy για  0.8 μοναδες παραηταν ευκολη  ;) ;)
Το σεπτεμβριο περιμενω αποδειξη του Θ.Laurent(2+ σελιδες) για μιση μοναδα   :D


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: aliakmwn on February 04, 2006, 16:40:42 pm
Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια.........

Γιατι δεν κανονιζετε μια συναντηση, για να ερθετε σε επαφη με τον Κανακη και να διαμαρτυρηθειτε?

Επισης, μπορειτε να διαμαρτυρηθειτε αρχικα στο Μαργαρη, και αμεσως μετα στον προεδρο του Γενικου Τμηματος της Πολυτεχνικης...


Title: Re: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: liago13 on February 04, 2006, 17:20:13 pm
Κανακης-Ηλεκτρολογοι 2-0  Ασος το σημειο

Για οσους το παιζαν στο στοιχημα ηταν απο τα στανταρ!


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: Alexkasgr on February 04, 2006, 17:55:26 pm
Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια.........

Γιατι δεν κανονιζετε μια συναντηση, για να ερθετε σε επαφη με τον Κανακη και να διαμαρτυρηθειτε?

Επισης, μπορειτε να διαμαρτυρηθειτε αρχικα στο Μαργαρη, και αμεσως μετα στον προεδρο του Γενικου Τμηματος της Πολυτεχνικης...

Μην αποφεύγετε να απαντήσετε, εδώ είναι η ουσία του τι κάνουμε για να βελτιώσουμε τα πράγματα στη σχολή! Κανονίστε λοιπόν για να μην έχετε και άλλα εξάμηνα να θάβετε τον κ. Κανάκη (εκτός κι αν σας... αρέσει).
Εγώ προσωπικά θα σας έλεγα ότι αν παρακολουθούσατε το μάθημα κανονικά θα είχατε περισσότερες τύχες (αν και φυσικά τα πολλά θέματα σημαίνει ότι πρέπει να είστε στην τσίτα και να ξεσκιστείτε λίγο στον χρόνο, αλλά το έχουν κάνει και άλλοι αυτό).


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: emmanuel on February 04, 2006, 18:24:43 pm
είμαι ένας από τους 10-20 που παρακολουθούσαν τον κανάκη ΟΛΗ τη χρονιά.Δεν μπορώ να πώ ότι είναι σπατάλη χρόνου,και σίγουρα η ενασχόληση με ένα μάθημα επι ένα εξάμηνο βοηθάει έστω και λίγο στο να αποδώσεις.

Από την άλλη ο κανάκης είναι έτσι όπως είναι.Δε σημαίνει ότι αν τον παρακολουθήσεις θα σε βοηθήσει,γιαυτό καταλήγει το μάθημα να γίνεται με 20 άτομα.Όποια διαμαρτυρία δεν νομίζω ότι θα του αλλάξει όποιες απόψεις,τις οποίες έχει εκφράσει πολλές φορές.Το μάθημα το κάνει όπως θέλει αυτός(ο κεχαγίας πλέον έχει ρόλο guest,προτείνει ενα δύο θέματα και "επαφύεται στα χέρια του κανάκη"),έχει την πεποίθηση ότι το κάνει καλά,και θεωρεί "γαιδούρια" όσους φεύγουν απο την τάξη την ώρα του μαθήματος,γιατί ΄"μπορει τωρα να τα θεωρούν ανιαρά,αλλα στο τέλος του εξαμήνου έρχονται και με ρωτάνε απλά πράγματα.και γω τους λέω ας προσέχατε".έχει την πεποίθηση ότι αν διαβάσεις το βιβλίο "απαντάς σε 3 γραμμες το κάθε θέμα",θεωρεί το βιβλίο των εφαρμοσμένων την απόλυτη βίβλο για μιγαδικές,και τέλος,πιστευέι ότι είναι χρήσιμο στο κάθε μάθημα να ανλώσνουμε το 70% της ώρας σε θεωρίες και αποδείξεις.

δεν λέω ότι τα παραπάνω είναι όλα παράλογα ή παράξενα,απλα αυτή είναι η λογική του εν λόγω ατόμου,καλώς ή κακώς.δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος καθηγητής που κάνει το μάθημα με τρόπο "μη ελκυστικό",ενώ τηρουμένων των αναλογιών,των πεποιθήσεων και των μεθόδων,αυτά που ζητάει είναι εντός "λογικών" ορίων.


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: Alexkasgr on February 05, 2006, 01:19:02 am
Συμφωνώ, αλλά γιατί δεν το δοκιμάζετε μιας και υπάρχει αγανάκτηση να ακούσετε έστω και μια καλή δικαιολογία? Δεν είπα ούτε ότι είναι άγιος ούτε ότι θα σας χαριστεί. Απλά να μην κατηγορούμε απλά, να βλέπουμε αν μπορούμε να κάνουμε και κάτι!
Επίσης, το να φέυγεις από την αίθουσα είναι γαϊδουριά ότι και να λέμε...


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: aliakmwn on February 05, 2006, 03:15:57 am
Επίσης, το να φέυγεις από την αίθουσα είναι γαϊδουριά ότι και να λέμε...

Ετσι ακριβως...
Με εξαιρεση πολυ ακραιες περιπτωσεις, ολοι μπορουν να κανουν υπομονη λιγα λεπτα μεχρι να ερθει το διαλειμμα...

Να τονισουμε ομως πως κατι τετοιο δεν ισχυει σε περιπτωσεις καθηγητων που κανουν 2 ωρες συνεχομενα χωρις διαλειμμα...

έχει την πεποίθηση ότι αν διαβάσεις το βιβλίο "απαντάς σε 3 γραμμες το κάθε θέμα"

Και συμφωνω απολυτα μαζι του, μια μικρη ενσταση ομως: Για να φτασεις στο επιπεδο να απαντας οχι μονο σε 3 γραμμες, αλλα και σε 3 λεπτα, πρεπει, αφου μελετησεις διεξοδικα τη θεωρια, να εχεις προσβαση σε καμια 50-100αδα ασκησεις, για να εφαρμοσεις στην πραξη αυτα που μαθαινεις στη θεωρια... Και το βιβλιο μας δεν περιλαμβανει ασκησεις, εκτος απο μερικες δειγματοληπτικα, και απ' οσο θυμαμαι ο ιδιος δεν μοιραζει κανενα φυλλαδιο..........

θεωρεί το βιβλίο των εφαρμοσμένων την απόλυτη βίβλο για μιγαδικές

Επισης συμφωνω, το συγκεκριμενο βιβλιο ειναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ, οσο το διαβασα. Ειναι απο τα λιγα βιβλια μαθηματικων που εχω διαβασει, τοσο καλογραμμενο, και οσο αναλυτικο χρειαζεται!

Αλλα προφανως δεν απευθυνεται σ' αυτον που θελει να "ξεπεταξει" το μαθημα σε 2-3 μερες...

και τέλος,πιστευέι ότι είναι χρήσιμο στο κάθε μάθημα να ανλώσνουμε το 70% της ώρας σε θεωρίες και αποδείξεις.

Εδω ηρθε η ωρα να διαφωνησω... με το ποσοστο.

Κατ' εμε, οχι το 70, αλλα το 100% της καθε διαλεξης πρεπει να αναλωνεται στη θεωρια! Ποτε μου δεν καταλαβα τα μαθηματα που εχουν και "ωρες ασκησεων"... Σε ποιους νομιζουν πως απευθυνονται? Μα μονο σε παπαγαλους!!!

Αυτο βεβαια προϋποθετει, οτι η θεωρια θα διδασκεται με τον καταλληλο τροπο...


Εγω, ξεκαθαρα, διαμαρτυρομαι μονο για το πληθος των θεματων κατα την εξεταση, σε συνδυασμο με το μικρο χρονικο περιθωριο που δινει...
Το μονο που πιστευω πως δικαιουμαστε να ζητησουμε, ειναι ειτε περισσοτερο χρονο εξετασης, ειτε λιγοτερα θεματα...
Κατα τα αλλα, το μαθημα μου αρεσει πολυ οπως γινεται!


Title: Re: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: Turambar on February 05, 2006, 08:42:35 am
Οι ασκήσεις είναι απαραίτητες πιστεύω... ανάλογα με το μάθημα πάντα.

Κυρίως όμως να γίνονται για να συμμετέχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οι φοιτητές (με το να δίνετε η ευκαιρία να δοκιμάσουν πρώτα οι μόνοι τους, και να το κάνουν οι λεχρήτες (με το συμπάθειο) αντί να χαζολογάνε κάθε φορά που ο καθηγητής σωπαίνει για λίγο).

Αυτό γιατί
1ον, πολλές απορίες μπορούν να προκύψουν στην διάρκεια της λύσης μιας άσκησης, που στην θεωρία το μυαλό μας την θεωρεί δεδομένη την απάντηση
2ον, να γίνετε κατανοητή η θεωρία πολύ καλύτερα (σκέτη θεωρία για μερικά μυαλά δεν σημαίνει τίποτα)
3ον, να καταλάβει ο φοιτητής το επίπεδο της κατανόησης που απαιτείται από αυτόν.

Η παραπάνω σειρά είναι τυχαία και θα μπορούσαν να προστεθούν και άλλα στην δικαιολόγηση των ασκήσεων την ώρα του μαθήματος.


Title: Re: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: 4Dcube on February 05, 2006, 10:53:47 am
Επειδή το θέμα εξελίχθηκε σε bash kanakis -  love kehagias, να πω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη ότι ο τρόπος διδασκαλίας του κ.Κανάκη είναι ιδιαίτερα ιδιόμορφος. Η ροή του μαθήματός του δεν είναι συνεχής, διότι τυχαίνει από το ένα θέμα να πηδάει στο άλλο, πράγμα που κάνει αρκετούς συναδέλφους να δυσανασχετούν. Προσωπικά τον δικαιολογώ, έχω γνωρίσει άλλους 2-3 τέτοιους μαθηματικούς. Σε αντίθεση τώρα με τον κ.Κεχαγιά που έχει μια πιο παιδαγωγική προσέγγιση του θέματος.

Να πω και κάτι άλλο. Στην αρχή της χρονιάς (που παρακολουθούσα εφαρμοσμένα), στην αίθουσα δεν μπορούσες να καθήσεις σαν άνθρωπος (καθόμουν συνήθως σε μισή θέση στις πίσω πίσω θέσεις) από την πολυκοσμία, πόσο μάλλον να παρακολουθήσεις. Όταν το αναφέραμε αυτό, μας είπε χαρακτηριστικά "θα περιμένουμε 2-3 βδομάδες κι αν δεν έχουμε αραιώσει θα ψάξω για επιπλέουσα αίθουσα τελευταίας λύσης". Δηλαδή ότι όταν οι φοιτητές θα αγανακτήσουν πια από τις δυσκολίες παρακολούθησης, και δε θα έρχονται, δε θα χρειαστεί να κάνει τίποτα, γιατί θα έχουν μείνει λίγοι, οι οποίοι λόγω του μικρού πλήθους τους δε δικαιούνται να διαμαρτύρονται!!! (Οκ, συμβαίνει σε κάθε μάθημα στην αρχή αυτό, αλλά να το πούμε, δεν είναι αυτονόητο)

Το άλλο ωραίο είναι ότι αν πας να ρωτήσεις τίποτα, αμέσως παραπέμπεσαι σε "αυτά τα έχω πει και άλλη φορά".

Χώρια που κινδυνεύεις να πας από ιπτάμενη κιμωλία μες στο μάθημα επειδή μιλάει ο πίσω σου...


Title: Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
Post by: Alexkasgr on February 05, 2006, 14:09:58 pm
Να πω και κάτι άλλο. Στην αρχή της χρονιάς (που παρακολουθούσα εφαρμοσμένα), στην αίθουσα δεν μπορούσες να καθήσεις σαν άνθρωπος (καθόμουν συνήθως σε μισή θέση στις πίσω πίσω θέσεις) από την πολυκοσμία, πόσο μάλλον να παρακολουθήσεις. Όταν το αναφέραμε αυτό, μας είπε χαρακτηριστικά "θα περιμένουμε 2-3 βδομάδες κι αν δεν έχουμε αραιώσει θα ψάξω για επιπλέουσα αίθουσα τελευταίας λύσης". Δηλαδή ότι όταν οι φοιτητές θα αγανακτήσουν πια από τις δυσκολίες παρακολούθησης, και δε θα έρχονται, δε θα χρειαστεί να κάνει τίποτα, γιατί θα έχουν μείνει λίγοι, οι οποίοι λόγω του μικρού πλήθους τους δε δικαιούνται να διαμαρτύρονται!!! (Οκ, συμβαίνει σε κάθε μάθημα στην αρχή αυτό, αλλά να το πούμε, δεν είναι αυτονόητο)

Mε κίνδυνο να γίνω κουραστικός, αυτό βαραίνει αποκλειστικά τους φοιτητές οι οποίοι προτιμάνε την εύκολη λύση της μη-παρακολούθησης με το πρόσχημα της πολυκοσμίας.
Το φετινό 3ο έτος μοίρασε τα μαθήματά που υπήρχε πρόβλημα με το ακροατήριο σε τμήματα, κατόπιν συνεννοήσεως με τους καθηγητές. Δεν λύθηκαν όλα τα προβλήματα, μιας και δεν υπάρχει ικανός αριθμός μελών ΔΕΠ και αιθουσών για να γίνει αυτό σε όλα τα μαθήματα, αλλά βοήθησε. Οργανωθείτε στο έτος σας με μία μίνι συνέλευση, δείτε τα προβλήματα και προχωρήστε σε λύσεις. Ο electrosok έχει γεμίσει το forum και τη σχολή με ανακοινώσεις για το πρόγραμμα συνδιαχείρισης αιθουσών. Σκεφτείτε από τώρα για το 4ο εξάμηνο, ρωτώντας τους παλαιότερους για τα προβλήματα και κανονίστε την δράση σας.
Έτσι η γκρίνια μας (σας) για τα κακώς κείμενα της σχολής θα γίνει εποικοδομητική.