THMMY.gr

Μαθήματα Βασικού Κύκλου => Δομές Δεδομένων => Topic started by: sΚονταριτσα on October 01, 2009, 21:33:27 pm



Title: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: sΚονταριτσα on October 01, 2009, 21:33:27 pm
Ο σκοπός του τόπικ αυτού είναι να καταγράφουμε τις απορίες που έχουμε στις ακήσεις στις Δομές δεδομένων ώστε να γίνεται διάλογος που θα βοηθάει όλους.Κάθε απορία για οποιαδήποτε άσκηση θα την γράφουμε εδώ μέσα.

Οποιοδήποτε μήνυμα άσχετο με τον παρόν τόπικ, θα το διαχειριζόμαστε αναλόγως.

Παρακαλείσθε να μην ανοίγετε καθε φορά καινούριο τόπικ όταν έχετε απορία σε κάποια άσκηση.Υπάρχουν επίσης ξεχωριστά τόπικς για την ύλη και την επικαιρότητα του μαθήματος.


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: guillem on November 24, 2009, 21:40:02 pm
Η άσκηση που κάνουμε στο εργαστήριο τώρα υπάρχει πουθενά??? η εκφώνηση εννοώ....


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Emfanever on November 24, 2009, 21:44:24 pm
εννοείς με τις κλάσεις SimpleComplex και Complex ?


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: guillem on November 24, 2009, 21:46:52 pm
εννοείς με τις κλάσεις SimpleComplex και Complex ?
αχα


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Emfanever on November 24, 2009, 22:16:41 pm
εννοείς με τις κλάσεις SimpleComplex και Complex ?
αχα

Απότι θυμάμαι ήταν έτσι:


Κλάση SimpleComplex

Μεταβλητές :
float real
float imaginary

Μέθοδοι:
SimpleComplex()                           -> αρχικοποίηση με real =0 , imaginary = 0
SimpleComplex(float re,float im)      -> αρχικοποίηση real και imaginary

void setReal(float real)
float getReal()

void setIm(float im)
float getIm()

float computeNorm()   -> επιστρέφει το μέτρο του μιγαδικού ( χρησιμοποιούμε και την , double Math.sqrt() για ρίζα)


Κλάση Complex  - Κληρονομεί την SimpleComplex

Μέθοδοι

Complex()
Complex(float re,float im)

Complex conjugate()  -> επιστρέφει το συζυγή
Complex multiply(Complex c1,Complex c2) -> επιστρέφει το γινόμενο των μιγαδικών c1,c2


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: haas on December 08, 2009, 20:33:18 pm
ethmmy ρε παιδες το εχει στην JAVA 2η διαλεξη


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: oMpixlas on January 02, 2010, 12:58:09 pm
Παιδιά να ρωτήσω... Γι αυτούς που έχουν την Β3... Λέει να ρωτάει τη διαδρομή ανάγνωσης του αρχείου... Τι εννοεί? Αν θα διαβάσει τους αριθμούς απο την αρχή ή από κάπου αλλού? Κι αν είναι αυτό, τότε πως μέσα στη main θα βάλουμε μεταβλητή που να δείχνει τη θέση του κάθε αριθμού που γράφουμε? Εκτός κι αν τα βάλουμε απο τη main σε ένα πίνακα... Τι λετε?


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: zioy on January 20, 2010, 15:02:42 pm
Ερώτηση: Δίνεται ένας αραιός πίνακας ακεραίων διάστασης 6 x 6. Αν Ν είναι ο αριθμός των μη μηδενικών στοιχείων του πίνακα, ποια είναι η μέγιστη τιμή του Ν, ώστε ο βέλτιστος τρόπος αποθήκευσης του πίνακα να είναι ως τριάδες αριθμών, όπου κάθε τριάδα αντιστοιχεί σε ένα μη μηδενικό στοιχείο (γραμμή, στήλη, τιμή); Θεωρείστε ότι για την αποθήκευση ενός ακεραίου χρησιμοποιούνται 4 bits. 
Παιδια η σωστη απαντηση δεν ειναι 4?!??!? και αν οχι γτ?


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: perukas on January 27, 2010, 11:41:36 am
παιδια ξερει κανεις στο Θεμα του Φεβρουαριου 2008 με το: "ΝΕΟΣΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ"
Πως να σχηματισουμε το δενδρο???
Με δυσκολευει πολυ....

thnx


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Airmak_gr on January 27, 2010, 13:00:01 pm
παιδια λιγο βοηθεια στον κατακερματισμο γιατι δεν το πιανω.....μας δινει πχ την λεξη ΔΙΑΚΟΠΗ....πως θα την μετατρεψουμε σε ψηφια??διαβασα οτι κατι παιζει με κωδικα ascii αλλα δεν εβγαλα ακρη...οποιος μπορει να help thx :)


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: perukas on January 27, 2010, 13:08:00 pm
Αυτο θα ρωτουσα κι εγω τωρα...
Βρηκα εναν πινακα ASCII ελληνικων χαρακτηρων...(που αν ειναι σωστο μαλλον θα δινεται κατι τετοιο)
αλλα η λυση που βρηκα δε ταιριαζει με τις απαντησεις της ασκηκης....
κι αν μπορει καποιος ας απαντησει και στο προηγουμενο ερωτημα μου.....

thnx in advance...


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Airmak_gr on January 27, 2010, 13:16:49 pm
βρηκα απαντηση....πρωτον οι ελληνικοι κεφαλαιοι χαρακτηρες αρχιζουν απο 193(το λεω για να μη ρωτηση κανεις αλλος) οποτε εφαρμοζουμε τον τροπο που λεει ο μητκας μεσα....επειτα οι απαντησεις στα παλια θεματα ειναι αυτες που εβγαλε το παιδι που τα ανεβασε και οχι απαραιτητα οι σωστες....και γω αλλα εβγαλα...ας πουμε για γραμμικη εβγαλα ΗΙΚΑΛ_ΔΟΠ και οχι αυτο που λεει αυτος....τεσπα στο δεντρο επειδη ειναι πληρες δυαδικο αυτο σημαινει οτι δεν θα υπαρχει κομβος χωρις παιδια....επειτα αρχιζεις απο το τερμα αριστερα φυλλο(πρωτο αριστερα παιδι απο την τελευταια σειρα) και αρχιζεις με την μεθοδο που λεει να ακολουθεις τα βελακια του σχεδιαγραμματος του μητκα...εγω ετσι το εκανα και βγαινει....και αν δεν μπορεις να το βγαλεις,φτιαξε πρωτα το δεντρο ΝΕΟΣΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ και στην συνεχεια ακολουθα την απαντηση και θα καταλαβεις πως παει το δεντρο...δεν ειναι δυσκολο θα το βρεις....αν οχι παλι εδω ειμαστε :) :)


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Airmak_gr on January 27, 2010, 13:18:30 pm
ρωτησει με ει φυσικα και οχι ρωτηση οπως εγραψα...αλλωστε τα ορθογραφικα στον μητκα μετρανε :o  :o


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Emfanever on January 27, 2010, 13:22:29 pm
Σε αυτό με τη λέξη ΔΙΑΚΟΠΗ, αν αντιστοιχήσεις κάθε γράμμα της αλφαβήτου με έναν αριθμό, πχ

Δ ->4
 Ι -> 9
Α ->1
κτλ...

βγαίνει όπως το λέει.

Λογικά, αν δικαιολογήσεις τον τρόπο που βγήκε το αποτέλεσμα , είναι σωστό και αυτό


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Airmak_gr on January 27, 2010, 13:25:31 pm
ετσι οπως το θετεις ναι ειναι σωστο...και ειναι και πιθανο γιατι μπορει να μην ηξεραν πως προκυπτει απο τον πινακα ascii(η να μην τους τον εδωσε ο μητκας)και να τους ειπε να κανουν ετσι την αντιστοιχιση...right thinking emfaner....τωρα λιγο help στο αλλο ερωτημα...πως κανουμε τετραγωνικη εξεταση με c=2...δεν καταλαβα απο τις σημειωσεις τι ακριβως κανω


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Airmak_gr on January 27, 2010, 13:26:06 pm
emfanever*


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Emfanever on January 27, 2010, 13:30:21 pm
Αν συγκρουστούν στη θέση a, προσπαθείς να το βάλεις στη θέση a+c

αν συγκρουστούν και εκεί, στη θέση a+4c ,κοκ

Δλδ αν έχεις σύγκρουση στη θέση 2 με c=2 βλέπεις αν είναι ελεύθερη η θέση 4 και αν υπάρχει και εκεί σύγκρουση βλέπεις αν ειναι ελεύθερη η θέση 6 10.

νομίζω έτσι ειναι


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Airmak_gr on January 27, 2010, 13:35:31 pm
ναι ναι ετσι ειναι ;D...απλα εκανα παλι τετραγωνικη με πινακα ascii γι αυτο εβγαλα λαθος αποτελεσμα....λογικα με Α=1 Δ=4 κλπ θα βγαινει.....thx a lot


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Left_Behind on January 27, 2010, 14:32:36 pm
Αν συγκρουστούν στη θέση a, προσπαθείς να το βάλεις στη θέση a+c

αν συγκρουστούν και εκεί, στη θέση a+4c ,κοκ

Δλδ αν έχεις σύγκρουση στη θέση 2 με c=2 βλέπεις αν είναι ελεύθερη η θέση 4 και αν υπάρχει και εκεί σύγκρουση βλέπεις αν ειναι ελεύθερη η θέση 6 10.

νομίζω έτσι ειναι

Μήπως μπορείς να εξηγήσεις λίγο πιο αναλυτικά πως γίνεται η διάταξη της φράσης???


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Emfanever on January 27, 2010, 14:55:31 pm
Πχ
αν πούμε

Α = 1
Δ = 4
Ι = 9

4%9 = 4 , άρα το Δ παει στη θέση 4
9%9 = 0 , άρα το Ι πάει στο 0
1%9 = 1 , άρα το Α πάει στο 1

κοκ
αν γίνει σύγκρουση  κάνεις αυτό που είπα παραπάνω ( για τετραγωνική εξέταση)


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: perukas on January 27, 2010, 14:59:57 pm
βασικα αντιμετωπιζω προβλημα στο να φτιαξω το δενδρο ΝΕΟΣΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ σε προδιατεταγμενη....
Διορθωστε με καποιος...
Το δενδρο δε πρεπει να ειναι υψους 3 (δλδ 0-1-2-3)?
με μπερδευει που μαλλον ενα παιδι θα ναι μονο του....

(κι επισης αν αυτο το διαβασει καποιος που δεν εχει ιδεα απο δομες και τα σχετικα θα νομιζει οτι εδς ειναι forum σουρεαλιστικων συζητησεων)

edit:Το ΒΡΗΚΑ!!!YAhooooo!!!


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: adianohtos on January 27, 2010, 15:02:00 pm
Μπορει καποιος να εξηγησει με καποιο παραδειγμα τη λεξη this και τη χρηση της;  :( :-\


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: perukas on January 27, 2010, 15:10:33 pm
διορθωστε με αν δεν γινω κατανοητος γιατι το χω στο μυαλο μου αλλα δε ξερω αν θα το εξηγησω καλα:

λοιπον πες οτι εχεις μια κλαση:
public Aclass{
  public int integer;
  public void Aclass();
.
.
.
}

και:
public Bclass extends Aclass{
  public int integer;
  public void Bclass{
       int i;
       int x;
       this.integer=i+x;   //αν πεις this.integer αναφερεσαι στον integer της Αclass...γιατι απ αυτην παραγεται η Bclass
       integer=x*i;          //αν πεις integer αναφερεσαι στον integer της Bclass..
}                           

τουλαχιστον ετσι το θυμαμαι απο το εργαστηριο....       


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Left_Behind on January 27, 2010, 15:14:39 pm
Πχ
αν πούμε

Α = 1
Δ = 4
Ι = 9

4%9 = 4 , άρα το Δ παει στη θέση 4
9%9 = 0 , άρα το Ι πάει στο 0
1%9 = 1 , άρα το Α πάει στο 1

κοκ
αν γίνει σύγκρουση  κάνεις αυτό που είπα παραπάνω ( για τετραγωνική εξέταση)

Ευχαριστώ..!


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: Cthulu on January 27, 2010, 16:26:02 pm
Έχεις τον κώδικα:

for i=1 : n
    for j=2i : n
         εντολή // εκτελείται σε χρόνο a

Ο χρόνος εκτέλεσης της εντολής θα είναι:
Tex code
Πώτς γένεν αυτό?? :o
Ακυρο κατάλαβα  :P. Για i>n/2 το αθροισμα δε λαμβάνεται υποψιν.


Title: Re: [Δομές δεδομένων]Απορίες στις ασκήσεις 2009/10
Post by: AgentCain on January 27, 2010, 16:37:15 pm
διορθωστε με αν δεν γινω κατανοητος γιατι το χω στο μυαλο μου αλλα δε ξερω αν θα το εξηγησω καλα:

λοιπον πες οτι εχεις μια κλαση:
public Aclass{
  public int integer;
  public void Aclass();
.
.
.
}

και:
public Bclass extends Aclass{
  public int integer;
  public void Bclass{
       int i;
       int x;
       this.integer=i+x;   //αν πεις this.integer αναφερεσαι στον integer της Αclass...γιατι απ αυτην παραγεται η Bclass
       integer=x*i;          //αν πεις integer αναφερεσαι στον integer της Bclass..
}                           

τουλαχιστον ετσι το θυμαμαι απο το εργαστηριο....       

Όχι ακριβώς
το this αναφέρεται στα στοιχεία του αντικειμένου που καλεί την συνάρτηση. Δηλαδή this.integer και integer για αντικείμενο τύπου Β ειναι το ίδιο πράγμα στην περίπτωση αυτή (καθώς η μεταβλητή της κλάσης Β με αυτή του αντικειμένου Β δεν διαφοροποιούνται)
Αν θες το integer της κλάσης Β γράφεις super.integer στη Β

επισης οι constructors δε θέλουν προσδιορισμο είδους εξόδου (όχι public void Aclass αλλά public Aclass)