Title: Εντός και Εκτός Ύλης?? Post by: elmaya on January 26, 2006, 00:22:58 am Το μικρό μου μυαλουδάκι εξακολουθεί να μην μπορεί να χωνέψει τον τρόπο που ενεργούν μερικοί μέσα στο τμήμα.
Δεν τρέφω αυταπάτες ότι αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης είναι κοινή πρακτική για τον περισσότερο ακαδημαικό κόσμο, αλλά τουλάχιστον καταθέτω τη γνώμη μου.( Να 'χαμε να λέγαμε. Μήπως θα αλλάξει τίποτα?) Χθες, λοιπόν, ήταν η εξετάσεις στα ΨΕΣ και όταν μοιράστηκαν τα θέματα, διαπιστώσαμε με έκπληξη ότι 3 μονάδες ήταν εκτός ύλης. Συνομώτησαν όλοι και αντέδρασαν άμεσα? (ερώτηση προς τους υπεύθυνους) Παραθέτω το http://psyche.ee.auth.gr/hcourses_fr.htm για του λόγου το αληθές, όπου η κυκλική συνέλιξη (παρ.2.4) είναι εκτός ύλης. Ακόμη και αν ήταν έτσι, τι είδους αντιμετώπιση ήταν αυτή από τον καθηγητή μας? (όσοι ήταν εκεί ξέρουν) Κάνουμε ασκήσεις ετοιμότητας στο άγχος? Υπάρχουν άνθρωποι που υπό συνθήκες άγχους δεν αποδίδουν όσο θα απέδιδαν υπό κανονικές συνθήκες. Για ποιο ρημαδιασμένο λόγο τους φέρνουμε προ τετελεσμένων? Ή έχει πλάκα να μας βλέπουν αγχωμένους? Ώς πότε θα νομίζουν οι καθηγηταράδες μας ότι έχουν το αλάθητο και πότε θα αρχίσουν να συμπεριφέρονται σαν γήινοι? Γιατί ακόμη και μετά τη διαπίστωση ότι η συγκεκριμένη παράγραφος είναι εκτός δεν παραδέχονται οι αυθεντίες το λάθος τους? Τόσο δύσκολο είναι να κατεβάσουν καινούριο θέμα? Και αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις αυτών που έκαναν το μάθημα, ποιοι να υποθέσουμε ότι βάζουν τα θέματα? Και μην ακούσω πάλι από τους διάφορους ότι πρέπει να έχουμε γενική και πλήρη γνώση... Αν είναι έτσι γιατί το συγκεκριμένο κεφάλαιο είναι εκτός? Τελειώνω κάνοντας την εξής διαπίστωση: Σε μερικά μαθήματα τα θέματα είναι αντικειμενικά πολύ δύσκολα και η πλειοψηφία των φοιτητών τα πάει πολύ καλά. Πού μας οδηγεί αυτή η διαπίστωση? Ότι οι καθηγητές αυτοί κάνουν δουλειά και μάλιστα κάνουν καλή δουλειά. Σου μένουν πράγματα από το μάθημα που θα τα θυμάσαι μια ζωή. Από την άλλη ακόμη και σε εύκολα θέματα κάποιων άλλων μαθημάτων γίνεται βατερλώ...Γιατί συμβαίνει αυτό? Είναι η συνδυασμένη επίδραση της ανικανότητας των καθηγητών να μεταφέρει ακόμη και αυτά που ξέρει, η έλλειψη σοβαρών βιβλίων (τόσο που μερικές φορές ξεπερνάει το γελοίο αυτή η έλλειψη), η ανοργανωσιά του τμήματος, η εκτεταμένη χρήση ακατάλληλων μέσων για τις διαλέξεις (εδώ αναφέρομαι σε άλλα μαθήματα όπου η χρήση του project-ορα έχει γίνει cult) και και και... Αυτά προς το παρόν. Ένας πολύ απογοηευμένος... Title: Απ: Εντός και Εκτός Ύλης?? Post by: lars on January 26, 2006, 06:45:33 am Για το συγκεκριμένο γεγονός έχεις δίκιο. Δε νομίζω ότι έγινε επίτηδες. Μάλλον έγινε λόγω έλλειψης συνεννόησης ανάμεσα στον καθηγητή και τον μεταπτυχιακό που κάνει τις ασκήσεις για την ενημέρωση του site με την ύλη.
Κατά πάσα πιθανότητα το θέμα θα μετρήσει πολύ λιγότερο. Έτσι ελπίζω τουλάχιστον!!! Γενικά πάντως δε νομίζω να έχει ξαναγίνει κτ τέτοιο με θέμα εκτός ύλης.. Όοον αφορά το βιβλίο, είναι απλά απαράδεκτο και πρέπει να αλλάξει, όπως και σε πολλά άλλα μαθήματα, όπως είπες Title: Re: Εντός και Εκτός Ύλης?? Post by: Καμένος on January 26, 2006, 12:13:49 pm Βασικά το θέμα με την κυκλική συνέλιξη το έβαλε επειδή η κυκλική συνέλιξη μπορεί να υπολογιστεί με τη βοήθεια της γραμμικής συνέλιξης (που ήταν στη ύλη) με μία απλή διεύρυνση των δύο σειρών με μηδενικα. Το διευκρίνισε και μέσα στην αίθουσα που εξεταζόμασταν..
Άρα, τελικά έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε την γραμμική.. Φυσικά το πως περιμένει να ξέρουμε την παραπάνω ιδιότητα της κυκλικής συνέλιξης ενώ είναι εκτός ύλης, είναι ένα ανεξήγητο γεγονός.. (Φυσικά(2) δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γυρίσεις στις σελίδες της κυκλίκής συνέλιξης και να το δείς! Οι περισσότεροι αυτό έκαναν, και μάλιστα αρκετοί το έκαναν με κυκλική συνέλιξη!!) Title: Απ: Εντός και Εκτός Ύλης?? Post by: BOBoMASTORAS on January 27, 2006, 17:49:49 pm Ναι αυτό μας είπε ο Λεόντιος. Λέει:
Η κυκλική συνέλιξη δεν συνδέεται με την γραμμική συνέλιξη? Κάντε το έτσι. Το θέμα είναι που να ξέρουμε αν η κυκλική συνέλιξη συνδέεται με την γραμμική, αφού ήταν εκτός............ Οπότε τελικά καταλήξαμε όλοι να διαβάζουμε την κυκλική συνέλιξη μέσα στην αίθουσα κατά την διάρκεια των εξετάσεων μήπως και βγάλουμε άκρη. |