THMMY.gr

Αίθουσα Υποδοχής => Πληροφορίες για τους πρωτοετείς => Topic started by: Joseph D. on September 14, 2009, 22:05:11 pm



Title: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Joseph D. on September 14, 2009, 22:05:11 pm
Κάνω νέο topic, γιατί δε βρήκα παρόμοιο thread και το βάζω εδώ ως μια γενική ερώτηση για τα μαθήματα.

(http://img19.imageshack.us/img19/7341/10125628.jpg)

Σε ποια από τα μαθήματα (τουλάχιστον του 1ου εξαμήνου) επιλέγουμε με ποιον καθηγητή θα κάνουμε το μάθημα και σε ποια όχι;
Επίσης, όσον αφορά σε αυτά στα οποία μπορούμε να επιλέξουμε καθηγητή, ποιοι καθηγητές είναι «καλοί» και ποιοι «κακοί»;  ^redface^
Πάντα χωρίς να θέλω να θίξω οικογένειες και να προσβάλλω πρόσωπα, ρωτάω ποιους συνήθως επιλέγουν οι φοιτητές για «μια βοήθεια παραπάνω» βαθμολογικά και ποιους αποφεύγουν;


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: El Niño on September 14, 2009, 22:11:47 pm
η απαντηση ειναι απλη...σε κανεναν...ειναι 2 τμηματα αλφαβητικα!!!α-κ και λ-ω...δεν επιλεγεις καθηγητες που θα δωσεις...μονο στην παρακολουθηση μπορεις να πας οπου θες...στην εξεταστικη δηλαδη θα εξεταστεις σε θεματα του τμηματος σου (αν δεν ειναι κοινα!!)τωρα για καθηγητες μην ρωτας και πολλα...


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Wade on September 14, 2009, 22:14:18 pm
Από όσο ξέρω δεν υφίσταται επιλογή καθηγητή - ειδικά στο θέμα των εξετάσεων και της βαθμολογίας.  Έδιτ: Αυτό που είπε ο Ελ Νίνιο δηλαδή :P

Νομίζω η μόνη εξαίρεση είναι για αυτούς που χρωστάνε Λογισμό Ι από μεγαλύτερα έτη και επιλέγουν σε ποιον καθηγητή θα εξεταστούν - αυτό όμως δεν ισχύει για τους πρωτοετείς...


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: corina on September 14, 2009, 22:19:29 pm

Σε ποια από τα μαθήματα (τουλάχιστον του 1ου εξαμήνου) επιλέγουμε με ποιον καθηγητή θα κάνουμε το μάθημα και σε ποια όχι;

 :D :D ;D ;D

Bad news mate...σε κανένα μάθημα...και σε κανένα εξάμηνο...
Ακόμη και αν υπάρχουν 2 τμήματα με διαφορετικό καθηγητή, αυτά χωρίζονται ονομαστικά, όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω...



Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Joseph D. on September 14, 2009, 22:20:34 pm
Ε, εντάξει, εγώ βασικά για την παρακολούθηση έλεγα, απλώς νόμιζα ότι όποιος σου κάνει μάθημα σε εξετάζει κιόλας.

Πείτε ποιους προτείνετε για παρακολούθηση.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: corina on September 14, 2009, 22:22:44 pm
Ε, εντάξει, εγώ βασικά για την παρακολούθηση έλεγα, απλώς νόμιζα ότι όποιος σου κάνει μάθημα σε εξετάζει κιόλας.

Πείτε ποιους προτείνετε για παρακολούθηση.

ισχύει ότι όποιος σου κάνει μάθημα, σε εξετάζει κιόλας


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Niels on September 14, 2009, 22:26:53 pm
Μεγάλε αυτό που ζητάς, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, δεν είναι σωστό. Να κατονομάσουμε δημοσίως ποιους θεωρούμε καλούς, άρα να απορρίψουμε τους υπόλοιπους? Δε λέω ότι δεν έχει πέσει θάψιμο σε καθηγητές εδώ μέσα(και συμμετείχα προσωπικά), αλλά όχι ως προς το τι καθηγητές είναι. Μην τρελαθούμε τελείως... Έλα στη σχολή και δες τα μόνος σου αυτά, ή κάνε την κουβέντα αυτή με κάποιον σε προσωπικό επίπεδο

edit: Φιλικά πάντα, για να μην παρεξηγηθώ


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Joseph D. on September 14, 2009, 22:35:53 pm
Ναι, εντάξει, συγγνώμη, κι εγώ δεν ήμουν σίγουρος για τη δημιουργία αυτού του θέματος (από άποψη ηθικής).
Ευχαριστώ που το επισημάνετε.

Οι admins/mods ας το κλειδώσουν ή και να το σβήσουν.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Niels on September 14, 2009, 22:38:28 pm
Καλά εντάξει μην τρελένεσαι, εδώ δεν έχουν κλειδώσει άλλα κι άλλα :)


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: El Niño on September 14, 2009, 22:43:43 pm
χεχε...αυτο ξαναπες το!


Title: Απ: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: emmanuel on September 14, 2009, 23:30:28 pm
παντως αν χρωστας κανα μαθημα για χρονια μπορει καποαι στιγμη να αλλαξουν οι καθηγητες μεταξυ του αν δε βαριουνται-ή ακομα να αλλαξει ο ενας καθηγητης που κανει το μαθημα και να ερθει καινουριος   :P


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Megawatt on September 15, 2009, 00:49:40 am
αμα βλεπεις καθηγητη να κραταει κιμωλια, μπες να παρακολουθησεις.  8)


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: pmousoul on September 15, 2009, 01:12:50 am

ο καθένας έχει τον τρόπο του.. σημασία δεν έχει η κιμωλία.. σημασία έχει το να σου μεταδώσει αυτά που δύσκολα θα καταλάβεις εάν πάρεις απλά το βιβλίο και αρχίσεις να διαβάζεις!

επίσης σημασία έχει να τονίσει τα περισσότερο σημαντικά.. να τα θεμελιώσει έτσι, ώστε ξεκινώντας από αυτά να είσαι σε θέση να αντιμετωπίσεις τις ιδιαίτερες περιπτώσεις ενός αντικειμένου..

τέλος.. θέλει μεράκι και αγάπη.. είναι και αυτά στοιχειά που θα προωθήσουν την μετάδοση, θα εμπνεύσουν να αναζητήσεις αυτά που τελικά πρέπει να εμπεδώσεις.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: fourier on September 15, 2009, 01:13:39 am
Ναι, εντάξει, συγγνώμη, κι εγώ δεν ήμουν σίγουρος για τη δημιουργία αυτού του θέματος (από άποψη ηθικής).
Ευχαριστώ που το επισημάνετε.

Οι admins/mods ας το κλειδώσουν ή και να το σβήσουν.

1) Γαμα την ηθικη.

2) Αντε και πες οτι σου λεω εγω οτι ο Α ειναι καλος και ο Β αθλιος, θα με πιστεψεις? Δεν εχεις την περιεργεια να πας μια φορα, ετσι για μια ωρα, να δεις τι παιζει και μετα να αποφασισεις μονος σου?



Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Megawatt on September 15, 2009, 01:27:48 am

ο καθένας έχει τον τρόπο του.. σημασία δεν έχει η κιμωλία.. σημασία έχει το να σου μεταδώσει αυτά που δύσκολα θα καταλάβεις εάν πάρεις απλά το βιβλίο και αρχίσεις να διαβάζεις!

επίσης σημασία έχει να τονίσει τα περισσότερο σημαντικά.. να τα θεμελιώσει έτσι, ώστε ξεκινώντας από αυτά να είσαι σε θέση να αντιμετωπίσεις τις ιδιαίτερες περιπτώσεις ενός αντικειμένου..

τέλος.. θέλει μεράκι και αγάπη.. είναι και αυτά στοιχειά που θα προωθήσουν την μετάδοση, θα εμπνεύσουν να αναζητήσεις αυτά που τελικά πρέπει να εμπεδώσεις.
σωστα, αλλα για να γινει τελεια η "μεταδοση" της γνωσης, δεν υπαρχει καλυτερος τροπος απο το να γραφει ο καθηγητης στον πινακα.(κατα την γνωμη μου)

Αμα ειναι να κραταει λειζερ και να δειχνει με προτζεκτορα αυτα που εχει να πει, χανει...

Και χανει για 2 λογους:
1ον επειδη ο φοιτητης δεν εχει καποιο λογο - καποιο κινητρο - να κρατησει σημειωσεις πανω σε ενα συγκεκριμενο θεμα που ισως να ειναι σημαντικο.
2ον επειδη ο φοιτητης δεν προλαβαινει (κυριως) να κρατησει σημειωσεις.

Αποτελεσμα:
Οι φοιτητες ρωτανε τον καθηγητη: Κυριε, τις διαφανειες θα τις ανεβασετε στο ιντερνετ?
Ναι, απανταει αυτος. Και αισθανονται τυχεροι οι φοιτητες. Ομως, δεν συνειδητοποιουν, οτι αυτες οι διαφανειες ειναι σημειωσεις του καθηγητη -> ΧΩΡΙΣ επεξηγησεις, τετοιες που θα εγραφαν προφανως οι φοιτητες αν κρατουσαν σημειωσεις με εναν καθηγητη να γραφει με κιμωλια.

Λογικό συμπερασμα:
Ποιος ο λογος να γινεται το μαθημα σε αιθουσα, αν ειναι να γινεται ετσι? Μπορουν να ειναι οι φοιτητες στα σπιτια τους και ο καθηγητης να κανει τηλεμαθημα.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: pmousoul on September 15, 2009, 01:34:22 am
αν σου δώσει (με τον τρόπο του) να καταλάβεις 5 σημαντικά πράγματα.. δεν χρειάζεται να τα σημειώσεις πουθενά.. ούτε να τα διαβάσεις σε κάποια διαφάνεια..

όταν ανοίξεις το βιβλίο να διαβάσεις θα έρθουν να σε βρουν..

εφόσον η μετάδοση είναι επιτυχημένη γιατί να χρειάζεται να τα ξαναδιαβάσεις από σημειώσεις και διαφάνειες?

η επιτυχημένη μετάδοση προϋποθέτει ότι δεν θα ξαναχρειαστεί να σπαταλήσεις χρόνο για να καταλάβεις αυτά που σου είπε μέσα στην αίθουσα.. αυτά τα έχεις καταλάβει και μπορείς να προχωρήσεις πλέον σε ειδικότερα θέματα..


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Megawatt on September 15, 2009, 01:45:24 am
Αντιλαμβάνεσαι, λοστ, οτι περιγραφεις μια ιδανικη κατασταση.

Οι απώλειες μεταδοσης αυξανονται με τις διαφανειες και το λειζερ. Με την κιμωλία, δεν εξαφανίζονται, αλλά ελαχιστοποιουνται. Εκει θελω να καταληξω.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: pmousoul on September 15, 2009, 01:49:14 am

αυτά είναι γούστα του καθενός.. και είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικό..

δεν περιγράφω μία ιδανική κατάσταση.. είναι στα πλαίσια της διδασκαλίας..

και για καφέ να πηγαίναμε με τον διδάσκων.. εάν είχε όρεξη να σου μεταδώσει 5 πράγματα.. θα έβρισκε τρόπο να το κάνει.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Tempus Fugit on September 15, 2009, 02:34:19 am
Τι λες ρε μεγαβατ?  ;D
Σε ποσα εξαμηνα πηγες (μαθηματικα να πω, προ-τομεακα) και αρχισαν να σου γραφουν τυπους στον πινακα και δεν εβγαζες ακρη
γιατι ειτε α) δεν ειχαν συνοχη αλλα τα γραφαν αλλου ντ' αλλου β) δεν σου ειχαν εξηγησει πιο πριν τα βασικα και σου πεταγαν
μετασχηματισμους σχεσεων χωρις να καταλαβαινεις απο που βγηκε;

Κιμωλια vs προτζεκτορας ειναι μαχη που εγγυται στο αντικειμενο του μαθηματος.

Κατα τ' αλλα αμα θελει ο αλλος να στο εξηγησει και να στο βαλει στο κεφαλι και σε χαρτοπετσετες στο γραφει και στο μοιραζει.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Megawatt on September 15, 2009, 03:01:54 am
γιατι ειτε α) δεν ειχαν συνοχη αλλα τα γραφαν αλλου ντ' αλλου β) δεν σου ειχαν εξηγησει πιο πριν τα βασικα και σου πεταγαν
μετασχηματισμους σχεσεων χωρις να καταλαβαινεις απο που βγηκε;
Καμια φορα η ΣΩΣΤΗ μεταδοση της γνωσης απαιτει και το καταλληλο feedback απο μας τους φοιτητας. Αν διαβαζεις μετα απο καθε μαθημα και βλεπεις να σου συμβαινει αυτο, γιατι δεν σηκωνεις το χερι να ρωτησεις - και γιατι οχι να απαιτησεις* επεξηγησεις - και μενεις με την απορια?

Οσο για την κιμωλια, επιμενω στην άποψη μου. ::)


*Κακα τα ψεματα εγω ποτε δεν απαιτησα και γιαυτο θαυμαζα εκεινον τον φοιτητη οταν το εκανε


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Tempus Fugit on September 15, 2009, 03:12:04 am
οχι που δε θα επεμενες.  :P
Αμα το μαθημα του επι ενα διωρο εχει καθε 4 σχεσεις και ενα λογικο (ανεξηγητο αλμα) -κυριως στο πρωτο ετος που δεν καταλαβαινεις τοσο τι παιζει για να τα βγαζεις μονος σου τα λογικα αλματα- τοτε οι περισσοτεροι θα κολωναν να κατσουν να
σηκωνουν χερι 20 φορες στη διαρκεια του μαθηματος σε ενα αμφιθεατρο στην καλυτερη 50 ατομων -για τα μικρα ετη παλι, οπου "ξεκιναει το κακο"-
επισης ξερω οτι και να χα το θαρρος να ρωτησω μεχρι να καταλαβει τι ρωταω να εξηγησει να καταλαβω στις τοσες φορες στο
διωρο, θα μενε πισω στην υλη προφανως θα μας τρεξει μετα, στο διωρο η σε επομενο μαθημα. οποτε δωρον αδωρον.
Τωρα απ' την αλλη, αν ειναι να τ' αφηνω να περασουν και να τα καταλαβω μονος μου, προφανως δεν μπορω να το κανω εκεινη την
ωρα στο αμφιθεατρος γιατι χανω τον συνειρμο. Αν δεν το κανω, παλι χανω τον συνειρμο  :P
Αν κατσω σπιτι να το διαβασω απ' την αρχη, δεν εχει και νοημα, ας καθομουν απ' την αρχη σπιτι.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Megawatt on September 15, 2009, 03:22:38 am
ναι για τα μαθηματα του πρωτου ετους, εχεις δικιο. Ομως  συμβαινει το εξης:

Η φυση, ειναι μία.
Απλώς ο άνθρωπος την χωριζει σε χημεια, ανθρωπολογια, φυσικη, μαθηματικα, .....
Μετα, την χημεια την χωριζει σε οργανικη-ανοργανη...
την φυσικη: σε μηχανική, κυματα, ηλεκτρομαγνητισμό, αστρονομια...
Μετα τον ηλεκτρομαγνητισμο σε μαγνητικο πεδιο, ηλεκτρικο πεδιο, ηλεκτρομαγνητικα κυματα.... κλπ κλπ
Η φυση ομως ειναι μία και απορω αν γνωριζει η ιδια οτι ο ανθρωπος για να την καταλαβει την εχει κατακερματισει :P

Απορεις που θελω να καταληξω, φανταζομαι...

Θελω να καταληξω, στο οτι απο την φυση τους, τα μαθηματα του πρωτου ετους, αφηνουν αναποφευκτα ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ καποια πραγματα, ειτε επειδη θα εξηγηθουν στο μελλον σε αλλα μαθηματα - που ειναι αλληλενδετα με αυτα, ειτε επειδη το μαθηματικο/φυσικό σας υπόβαθρο δεν επαρκει για να τα καταλαβει. Αρα, σας αφηνει με ανεξηγητα "αλματα" που θελω να πιστευω θα σας εξηγηθουν καποτε...


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Tempus Fugit on September 15, 2009, 03:27:46 am
τι "σας" ρε God?


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Tempus Fugit on September 15, 2009, 03:32:28 am
Θελω να καταληξω, στο οτι απο την φυση τους, τα μαθηματα του πρωτου ετους, αφηνουν αναποφευκτα ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ καποια πραγματα, ειτε επειδη θα εξηγηθουν στο μελλον σε αλλα μαθηματα - που ειναι αλληλενδετα με αυτα, ειτε επειδη το μαθηματικο/φυσικό σας υπόβαθρο δεν επαρκει για να τα καταλαβει. Αρα, σας αφηνει με ανεξηγητα "αλματα" που θελω να πιστευω θα σας εξηγηθουν καποτε...

ενα κομματι τι υλης ειναι ενα κομματι της υλης. Ηλεκτρονικη 1 πχ, εχεις μαθει απ' το λυκειο για το "κυκλωμα" που ειναι κλειστο και παει και σου σχεδιαζει κυκλωμα που δεν "κλεινει" και σου βαζει και 2 γειωσεις (που την γειωση σαν εννοια στο λυκειο την ανεφεραν μονο μερικοι καθηγητες ετσι, σαν "εξτρα γνωση") και λες κατσε ρε γμτ, που τρεχει το ρευμα, εγω αλλα εχω μαθει. Δεν μπανει στον
κοπο να σου πει και αν κανεις πως ρωτας θα σου πει κατι στα γρηγορα. Την γειωση σαν εννοια καλα, παρολο που ηξερα εμπειρικα
πανω κατω, την καταλαβα μετα απο πολυυυυ καιρο. Που κολλαει ο κατακερματισμος του κοσμου κ αυτα που μου λες με τετοια θεματα?


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: bjork on September 15, 2009, 03:35:01 am
Θελω να καταληξω, στο οτι απο την φυση τους, τα μαθηματα του πρωτου ετους, αφηνουν αναποφευκτα ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ καποια πραγματα, ειτε επειδη θα εξηγηθουν στο μελλον σε αλλα μαθηματα - που ειναι αλληλενδετα με αυτα, ειτε επειδη το μαθηματικο/φυσικό σας υπόβαθρο δεν επαρκει για να τα καταλαβει. Αρα, σας αφηνει με ανεξηγητα "αλματα" που θελω να πιστευω θα σας εξηγηθουν καποτε...

ενα κομματι τι υλης ειναι ενα κομματι της υλης. Ηλεκτρονικη 1 πχ, εχεις μαθει απ' το λυκειο για το "κυκλωμα" που ειναι κλειστο και παει και σου σχεδιαζει κυκλωμα που δεν "κλεινει" και σου βαζει και 2 γειωσεις (που την γειωση σαν εννοια στο λυκειο την ανεφεραν μονο μερικοι καθηγητες ετσι, σαν "εξτρα γνωση") και λες κατσε ρε γμτ, που τρεχει το ρευμα, εγω αλλα εχω μαθει. Δεν μπανει στον
κοπο να σου πει και αν κανεις πως ρωτας θα σου πει κατι στα γρηγορα. Την γειωση σαν εννοια καλα, παρολο που ηξερα εμπειρικα
πανω κατω, την καταλαβα μετα απο πολυυυυ καιρο. Που κολλαει ο κατακερματισμος του κοσμου κ αυτα που μου λες με τετοια θεματα?

τελικά γιατί στην ηλεκτρονική βάζουμε γειώσεις και όχι "κλειστό κύκλωμα"?


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Megawatt on September 15, 2009, 03:55:38 am
τι "σας" ρε God?
εννοώ οτι σε καποιο απο τα μαθηματα των επομενων ετων θα βρρειτε τις απαντησεις.

ενα κομματι τι υλης ειναι ενα κομματι της υλης. Ηλεκτρονικη 1 πχ, εχεις μαθει απ' το λυκειο για το "κυκλωμα" που ειναι κλειστο και παει και σου σχεδιαζει κυκλωμα που δεν "κλεινει" και σου βαζει και 2 γειωσεις (που την γειωση σαν εννοια στο λυκειο την ανεφεραν μονο μερικοι καθηγητες ετσι, σαν "εξτρα γνωση") και λες κατσε ρε γμτ, που τρεχει το ρευμα, εγω αλλα εχω μαθει. Δεν μπανει στον
κοπο να σου πει και αν κανεις πως ρωτας θα σου πει κατι στα γρηγορα. Την γειωση σαν εννοια καλα, παρολο που ηξερα εμπειρικα
πανω κατω, την καταλαβα μετα απο πολυυυυ καιρο. Που κολλαει ο κατακερματισμος του κοσμου κ αυτα που μου λες με τετοια θεματα?
Εγω μιλαω για αλλες πιο γενικες φυσικες/μαθηματικες εννοιες που αναλυονται σε πιο μεγαλα εξαμηνα.

Στο συγκεκριμενο θεμα που ρωτας, η απαντηση βρισκεται στο οτι το συνεχες ρευμα, εχει θετικο ή αρνητικο δυναμικο. Για να δειξεις οτι το ταδε σημειο βρισκεται σε δυναμικο μηδεν, το δειχνεις με το συμβολο της γειωσης. Το γνωστο. Αυτο το σημειο εχει δυναμικο μηδεν και απορροφαει ολα τα ρευματα=καταβόθρα ρευματος.
Βεβαια, εκτος απο το +, - , μηδεν υπαρχει και η φαινομενικη γειωση. Μπορει ενα σημειο να συνδέεται με την γη μεσω ΜΕΓΑΛΗΣ αντιστασης. Ναι μεν το δυναμικο του ειναι μηδεν, αλλα επειδη η μεγαλη αντισταση δεν αφηνει τα ρευματα να "πεσουν" στην γη, δεν υπάρχει πτώση τασης πανω της και αρα οτι δυναμικο εχει η γη, εχει και τοι σημειο αυτο.Το συμβολο της φαινομενικης γειωσης, ειναι ενα τριγωνακι χωρις παραλληλες γραμμες οπως εχει το συμβολο της γειωσης. Αν δεν διδαχτεις τελεστικους ενισχυτες (κυκλωματα ΙΙ, ηλεκτρονικη 2), ειναι δυσκολο να καταλαβεις την φαινομενικη γειωση :) και αρα και την 'κλασσικη' γειωση.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Joseph D. on September 15, 2009, 04:32:11 am
Ναι, εντάξει, συγγνώμη, κι εγώ δεν ήμουν σίγουρος για τη δημιουργία αυτού του θέματος (από άποψη ηθικής).
Ευχαριστώ που το επισημάνετε.

Οι admins/mods ας το κλειδώσουν ή και να το σβήσουν.

1) Γαμα την ηθικη.

2) Αντε και πες οτι σου λεω εγω οτι ο Α ειναι καλος και ο Β αθλιος, θα με πιστεψεις? Δεν εχεις την περιεργεια να πας μια φορα, ετσι για μια ωρα, να δεις τι παιζει και μετα να αποφασισεις μονος σου?



Ρε συ, εγώ το ρώτησα επειδή πρώτα ρώτησα και σε ποια μαθήματα μπορούμε να επιλέξουμε καθηγητή, οπότε να ξέρω τι να κάνω. Δεν ήξερα ότι δεν μπορούμε σε κανένα μάθημα να επιλέξουμε.

Και τελικά, ως συμπέρασμα, δεν μπορούμε σε κανένα (ούτε στα εργαστήρια) να επιλέξουμε καθηγητή; Το ρωτάω μόνο και μόνο γιατί έχω ακούσει ότι σε κάποιες σχολές γίνεται.


Υ.Γ.: κουνελαρχης, εντάξει, μη νευριάζεις, δεν υπάρχεις λόγος. Από τα λόγια σου, δηλαδή, κατάλαβα ότι ψιλονευρίασες, αλλά εξήγησα παραπάνω γιατί ρώτησα αυτό που ρώτησα. Και, btw, δε γαμάω αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: ^^DaRk_HunTeR on September 15, 2009, 04:42:43 am
h parakolou8hsh einai gtp... diabaze spiti


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: manos88 on September 15, 2009, 06:56:14 am
Φίλε ότι και να ακούσεις,με τον καιρό θα καταλάβεις κάποια πράγματα.........
Παρακολούθηση χρειάζονται κάποια μαθήματα και αυτό όχι για να τα περάσεις αλλά επειδή εκτιμάς τον καθηγητή και σε ενδιαφέρει το αντικείμενο και θες να μάθεις καποια πράγματα παραπάνω,κυρίως για τον τομέα μιλάω βέβαια.
Εάν δεν κάτσεις να διαβάσεις μόνος σου ώστε να αποκτήσεις αυτενέργεια δεν κάνεις απόλυτα τίποτα...........
σε κάτι βέβαια που δεν βοηθάει το σύστημα του λυκείου όπου πολύ μπαίνουν με 19000++ και νομίζουν ότι είναι θεοί επί της γης και προσγειώνονται μετά το πέρας του 2ου εξαμήνου πολύ απότομα.......................... δυστυχώς για αυτούς:???: :???: :???:
Χρειάζεται διάβασμα με πρόγραμμα,λίγη παρακολούθηση εκεί που θα κρίνεις εσύ ότι χρειάζεται και σου είναι αναγκαίο και χαμηλούς τόνους τον πρώτο καιρό.....


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Grecs on September 15, 2009, 07:15:03 am
Γνωμη μου πηγαινε σε οσα μαθηματα πιστευεις οτι αξιζει να παρακολουθεις. Δηλαδη στην αρχη πανε σε ολα και απεκλεισε αυτα που νομιζεις οτι δε σε βοηθανε οι καθηγητες.

Γνωμη μου για 1ο εξαμηνο καλο ειναι να πηγαινεις γραμμικη αλγεβρα γιατι ειναι καπως διαφορετικα τα μαθηματικα απο αυτα που εχεις συνηθισει στο λυκειο και πρεπει να μπεις στο κλιμα(και ο κεχαγιας οπως και ο ξενος κανουν ωραιο  μαθημα).

Στα συστηματα υπολογιστων, καθως το μαθημα ειναι κατι σαν "εισαγωγη" για τα μετεπειτα ετη και ειναι ισως το μονο ενδιαφερον μαθημα στο 1ο εξαμηνο.

Σχεδιο ειναι εργαστηριακη φαση θες δε θες πας.

Στα αλλα δε νομιζω οτι χρειαζεται αν κι εγω τα παρακολουθησα στο 1ο εξαμηνο και ειλικρινα μετα απο 2 χρονια σκεφτηκα τι χασιμο χρονου ηταν.



Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Junior on September 15, 2009, 12:29:02 pm
Και, btw, δε γαμάω αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος.

Το ότι χανόμαστε δεν είναι σοβαρός λόγος;; :D



Νέε τήμμυ, μην τους ακούς! Σε αρκετά μαθήματα των πρώτων εξαμήνων γίνονται δύο τμήματα από διαφορετικούς καθηγητές και μπορείς να επιλέξεις ποιον θα παρακολουθείς. Τυπικά σου λένε να πας στο ένα ή το άλλο τμήμα, αλλά κανείς δε θα σε ελέγξει, ούτε θα έχει πρόβλημα, ούτε καν ξέρουν αν έπρεπε να ήσουν στο δικό τους τμήμα ή στο άλλο. Τα θέματα που βάζουν στις εξετάσεις είναι συνήθως κοινά.
Με το που αρχίσεις να πηγαίνεις στη σχολή θα μάθεις τι παίζει με τα πάντα, δε χρειάζεται να ανησυχείς. Επίσης, όπως είπαν και κάποιοι άλλοι είναι ανούσιο να σου πούμε ποιους καθηγητές προτιμήσαμε εμείς, εξαρτάται από το άτομο!

Τέλος, σα συμβουλή, μην ξεχάσεις να δοκιμάσεις την άλλη οδό, του να διαβάζεις μόνος σου στο σπίτι. Έχει πολλά πλεονεκτήματα που κάνει πολλούς, όπως εμένα, να θεωρούν τις παρακολουθήσεις βλακεία. Άλλοι θα διαφωνήσουν. Το τι ταιριάζει σε σένα θα το μάθεις μόνος σου.


Title: Re: Ερώτηση για μαθήματα-καθηγητές
Post by: Tempus Fugit on September 15, 2009, 12:44:51 pm
τι "σας" ρε God?
εννοώ οτι σε καποιο απο τα μαθηματα των επομενων ετων θα βρρειτε τις απαντησεις.

ενα κομματι τι υλης ειναι ενα κομματι της υλης. Ηλεκτρονικη 1 πχ, εχεις μαθει απ' το λυκειο για το "κυκλωμα" που ειναι κλειστο και παει και σου σχεδιαζει κυκλωμα που δεν "κλεινει" και σου βαζει και 2 γειωσεις (που την γειωση σαν εννοια στο λυκειο την ανεφεραν μονο μερικοι καθηγητες ετσι, σαν "εξτρα γνωση") και λες κατσε ρε γμτ, που τρεχει το ρευμα, εγω αλλα εχω μαθει. Δεν μπανει στον
κοπο να σου πει και αν κανεις πως ρωτας θα σου πει κατι στα γρηγορα. Την γειωση σαν εννοια καλα, παρολο που ηξερα εμπειρικα
πανω κατω, την καταλαβα μετα απο πολυυυυ καιρο. Που κολλαει ο κατακερματισμος του κοσμου κ αυτα που μου λες με τετοια θεματα?
Εγω μιλαω για αλλες πιο γενικες φυσικες/μαθηματικες εννοιες που αναλυονται σε πιο μεγαλα εξαμηνα.

Στο συγκεκριμενο θεμα που ρωτας, η απαντηση βρισκεται στο οτι το συνεχες ρευμα, εχει θετικο ή αρνητικο δυναμικο. Για να δειξεις οτι το ταδε σημειο βρισκεται σε δυναμικο μηδεν, το δειχνεις με το συμβολο της γειωσης. Το γνωστο. Αυτο το σημειο εχει δυναμικο μηδεν και απορροφαει ολα τα ρευματα=καταβόθρα ρευματος.
Βεβαια, εκτος απο το +, - , μηδεν υπαρχει και η φαινομενικη γειωση. Μπορει ενα σημειο να συνδέεται με την γη μεσω ΜΕΓΑΛΗΣ αντιστασης. Ναι μεν το δυναμικο του ειναι μηδεν, αλλα επειδη η μεγαλη αντισταση δεν αφηνει τα ρευματα να "πεσουν" στην γη, δεν υπάρχει πτώση τασης πανω της και αρα οτι δυναμικο εχει η γη, εχει και τοι σημειο αυτο.Το συμβολο της φαινομενικης γειωσης, ειναι ενα τριγωνακι χωρις παραλληλες γραμμες οπως εχει το συμβολο της γειωσης. Αν δεν διδαχτεις τελεστικους ενισχυτες (κυκλωματα ΙΙ, ηλεκτρονικη 2), ειναι δυσκολο να καταλαβεις την φαινομενικη γειωση :) και αρα και την 'κλασσικη' γειωση.

lol.
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?action=profile;u=2666