Title: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: fourier on May 22, 2009, 18:50:46 pm Σας κοινοποιω απαντηση που ελαβα απο τον κ. Γεωργιο Θεοδωριδη, υποψηφιο διδακτορα στον τομεα Τηλεπικοινωνιων του τμηματος, και συνεπικουρουντα στο μαθημα "Δικτυα Τηλεπικοινωνιων".
Ευσταθιος Α. Παπαδοπουλος προπτυχιακος φοιτητης (ΑΕΜ: 5455) -------- Original Message -------- Subject: Re: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων Date: Fri, 22 May 2009 18:05:17 +0300 From: Georgios Theodoridis <getheod(at)auth.gr> To: Efstathios Papadopoulos <aliakmwn(at)gmail.com> References: <5073ffad0905220703u6dfa26ecj1b8b504803cdfdc6(at)mail.gmail.com> Αγαπητέ Στάθη, η συγκεκριμένη άσκηση λύθηκε στην αίθουσα χθες. Δυστυχώς δεν είναι δυνατό να απαντάμε σε τέτοιες ερωτήσεις ανά φοιτητή. Για αυτό το λόγο υπάρχουν οι παραδόσεις. Διαφορετικά το μάθημα θα γινόταν με φυλλάδια από τα φωτοτυπία της Μελενίκου... Λυπάμαι για την απάντηση μου, αλλά αυτή είναι η αλήθεια... Με εκτίμηση -------------------------------------------------------------------- Georgios Theodoridis Ph.D. Student Aristotle University of Thessaloniki Faculty of Engineering Dept. of Electrical and Computer Engineering Telecommunications Division 54124, Thessaloniki, Greece Tel/Fax +30 2310 994192 -------------------------------------------------------------------- ----- Original Message ----- From: Efstathios Papadopoulos To: getheod(at)auth.gr ; ikarapis(at)auth.gr Sent: Friday, May 22, 2009 5:03 PM Subject: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων Καλησπερα, εχω μια απορια σε μια ασκηση στο μαθημα Δικτυα Τηλεπικοινωνιων. Ειναι απο ενα φυλλαδιο με ασκησεις που ειχε μοιραστει σε παλιοτερο ετος, για το κεφαλαιο της κωδικοποιησης: "Καθοριστε την ακολουθια των ψηφιακων λεξεων που απαιτουνται για την κωδικοποιηση ενος ημιτονικου σηματος 1kHz με μεγιστο πλατος εισοδου 0.707Αmax. Θεωρηστε PCM μ255. Θεωρηστε επισης οτι το πρωτο δειγμα λαμβανεται στις 22,5 μοιρες." Στη λυση της ασκησης που εχω (και μαλιστα σε 2 εκδοσεις, μια απο συμφοιτητη και αλλη μια απο το Α4), γραφει οτι παιρνουμε ως συχνοτητα δειγματοληψιας fs = 8 kHz, χωρις να εξηγει γιατι, και η λυση συνεχιζεται με βαση αυτο. Αφου η συχνοτητα του σηματος ειναι 1kHz, με βαση το κριτηριο Nyquist πρεπει να παρουμε fs>=2kHz, και τις περισσοτερες φορες παιρνουμε το ισο. Για ποιο λογο παιρνουμε συγκεκριμενα 8kHz και οχι 2kHz, ή 4kHz ας πουμε? Πώς αιτιολογειται? Ευχαριστω και συγνωμη για την ενοχληση, Σταθης Παπαδοπουλος Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: corina on May 22, 2009, 18:55:29 pm Μήπως δεν ξέρει γιατί? :P :P :P
Title: Απ: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: emmanuel on May 22, 2009, 19:06:42 pm Μήπως δεν ξέρει γιατί? :P :P :P +1 ;Dπερα απο την πλακα,μου φαινεται αρκετα απλη απορια που απαντιεται σε λιγότερο 1'.... Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on May 22, 2009, 19:11:01 pm ε μετα γιατι δεν απαντησε (στην απορια) ; :P :P
Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτ` Post by: Γιώργος on May 22, 2009, 19:11:24 pm ε μετα γιατι δεν απαντησε; :P :P Ε, πώς θα πουλήσεις μούρη; :P ΖΗΤΩ το ελληνικό δημόσιο! Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: Karaμazoβ on May 22, 2009, 20:00:57 pm μαλλον τον πείραξε η αναφορά στο Α4... :P
Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: Γιώργος on May 22, 2009, 20:15:25 pm μαλλον τον πείραξε η αναφορά στο Α4... :P Ώρες ώρες νομίζω ότι κάποιοι γεννιούνται απευθείας Υ.Δ. ή καθηγητές, χωρίς να περάσουν από το στάδιο του φοιτητή. :P Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: Godhatesusall on May 22, 2009, 20:25:14 pm (http://acenetwork.net/images/biafranigeria/TorchOfOdumegwu1.jpg) + (http://www.gods-inc.de/macavity/IsleOfShadows/weapons/trident.jpg)
Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: anonymous-root on May 22, 2009, 20:39:39 pm 2 ερωτήσεις:
Στάθη ήσουν στο μάθημα; και για όσους ξέρουν, πόσες γραμμές είναι η απάντηση στην απορία του Στάθη; Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: Emfanever on May 22, 2009, 20:46:25 pm θα μπορούσε αυτή τη φορά να απαντήσει στην ερώτηση και να πει, ότι στο μέλλον δε θα απαντάει σε απορίες για ασκήσεις μέσω mail
(δεν είναι και ο μόνος) αλλά μπορεί πράγματι να μην ήξερε την απάντηση! ;D Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: ikoufis on May 22, 2009, 20:58:44 pm Εγώ έχω την εντύπωση από ό,τι θυμάμαι πάντως ότι η απάντηση βρίσκεται σε κάποια άλλη άσκηση από τις φωτοτυπίες του Α4.
Οχι, για να μην κατηγορείτε το Α4 :D Αλλά Στάθη ούτε τις φωτοτυπίες του Α4 δε διάβασες ολόκληρες ;D ;D Και θες και απάντηση.. Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: Doctor_Doctor on May 22, 2009, 22:05:00 pm Προέχει το ερευνητικό έργο....
Title: Απ: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: Tonia on May 22, 2009, 22:23:53 pm το σωστοτερο θα ηταν αν δεν ηθελε να απαντησει, να του πει "περνα απο το γραφειο τις ωρες αποριών" ή ρώτα με στο μάθημα
Title: Re: Απ: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: corina on May 22, 2009, 22:45:36 pm το σωστοτερο θα ηταν αν δεν ηθελε να απαντησει, να του πει "περνα απο το γραφειο τις ωρες αποριών" ή ρώτα με στο μάθημα τις ΠΟΙΕΣ???!!!! μουαααχαχαχαχαχαχχχχχαχαχχχχ ;D ;D ;D :D Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: anonymous-root on May 22, 2009, 23:55:30 pm όπως και να έχει, στάθη πιάστηκες αδιάβαστος ;D
Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: nbourgis on May 23, 2009, 00:06:54 am Τελικα ξερει κανεις την απαντηση ή τσαμπα τις μαλακιες σας διαβαζω; Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: corina on May 23, 2009, 00:16:32 am Τελικα ξερει κανεις την απαντηση ή τσαμπα τις μαλακιες σας διαβαζω; αααααχχχχχχχχ σ'εφαγε κι εσένα το σύστημα και δε βλέπεις την ουσίααααα :D :D :P :P :P :P :P Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: Γιώργος on May 23, 2009, 00:19:50 am σ'εφαγε κι εσένα το σύστημα και δε βλέπεις την ουσίααααα Ποια ουσία ρε Κορίνα, τον δράκο στην κουζίνα τον είδες; :D Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: nbourgis on May 23, 2009, 00:23:12 am Τελικα ξερει κανεις την απαντηση ή τσαμπα τις μαλακιες σας διαβαζω; αααααχχχχχχχχ σ'εφαγε κι εσένα το σύστημα και δε βλέπεις την ουσίααααα :D :D :P :P :P :P :P Εδωσε ο χαχανουλης του φορουμ την απαντηση για μενα. Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: corina on May 23, 2009, 00:30:19 am καΠΣιμο
Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: pandora on May 23, 2009, 11:30:00 am Προέχει το ερευνητικό έργο.... Μην ενοχλείτε τους ερευνητές ρε :P Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: nbourgis on May 23, 2009, 12:22:59 pm :-*
Θελω και εγω να ανεβασω τα ποστ μου. Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: ikoufis on May 24, 2009, 14:21:50 pm :-* Θα σου δώσω τη δυνατότητα :PΘελω και εγω να ανεβασω τα ποστ μου. Εγώ έχω να δηλώσω ότι έχω στείλει αναρίθμητα μαιλ αποριών στον μεταπτυχιακό φοιτητή των Μικροκυμάτων 1 με ψευδώνυμο JAE και συνεχίζει να με γράφει κανονικά. Πώς θα μάθω εγώ μετά με τέτοια συμπεριφορά? :D :D :D :D :D Title: Re: Περι διδασκαλιας (Fwd: Απορια σε μια ασκηση των Δικτυων Τηλεπικοινωνιων) Post by: nbourgis on May 24, 2009, 14:32:34 pm Πως να ανεβασω τα ποστ μου οταν οι αλλοι μου τα σβηνουν; :'( Μη διαδιδεις ανακριβιες - δεν εχω σχεση με τα μικροκυματα Ι. :P Α και θα βαλω φιλτρο στο email μου. ;D |