Title: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: sΚονταριτσα on February 18, 2009, 11:56:22 am Ας γραφουμε εδω συγκεντρωμενα ότι έχουμε κατά νου για τη αυριανή εξέταση..μπας και βάλει ο Θεός το χεράκι του και περάσουμε... ;D
Σαν πρώτη ερώτηση... τυπολόγιο παίρνουμε μαζί??και γενικά αν μπορεί ένας παλιος να μας πει για το στυλ των θεμάτων.. Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: Papefth on February 18, 2009, 12:26:10 pm Τυπολογιο δεν επιτρεπεται μονο ενα υποτυπωδες που δινουν αυτοι.
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: sΚονταριτσα on February 18, 2009, 12:28:39 pm Μπορείς να μου πεις περίπου αν θυμάσαι και ξέρεις τι τύπους περίπου έχει αυτό το τυπολόγιον??
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: N3ikoN on February 18, 2009, 12:54:01 pm Μπορείς να μου πεις περίπου αν θυμάσαι και ξέρεις τι τύπους περίπου έχει αυτό το τυπολόγιον?? Νομιζω οτι στ θεματα π χει στ νταουνλοαδς έχει κ τους τυπους που διναν..χεβ ε λουκ! ;) Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: sΚονταριτσα on February 18, 2009, 13:00:26 pm thanks πολλα ρε φιλαράκο....καλο κουραγιο.. :D ;D
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: sΚονταριτσα on February 18, 2009, 13:38:29 pm αμα ξερει καποιος στα σιγουρα τι γινεται με τα ανωμαλα σημεια πανω στην καμπυλη ολοκληρωσης ας το ποσταρει λιγο...
δεν αναφερει τιποτις στο βιβλιο... :D Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: sΚονταριτσα on February 18, 2009, 14:01:04 pm απαντησις....
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=27318.msg564464#msg564464 Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: bjork on February 19, 2009, 13:16:07 pm άντε βρε καλή επιτυχία!
θα το δώσω κι εγώ αλλά μόνο για να πάρω τα θέματα μουαχαχα! θα με περιμένει όμως χοχοχο... Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: Salvation on February 20, 2009, 15:34:18 pm Παιδιά πώς ήταν τα θέματα χθες; Τα ανέβασε κανένας στα downloads?
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: totti10 on February 20, 2009, 17:11:18 pm Δύσκολα και πολλά.. :'(
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: Salvation on February 20, 2009, 18:46:56 pm Δύσκολα και πολλά.. :'( Μπορεί να τα ανεβάσει κάποιος; Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: bjork on February 20, 2009, 20:17:00 pm δε μ' άφησαν να τα πάρω :(
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: manos88 on February 20, 2009, 20:17:12 pm Εάν τα έχει κάποιος ας τα ανεβάσει είναι καλό να υπάρχουν και για τους νεότερους. ;)
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: sΚονταριτσα on February 20, 2009, 20:17:23 pm δυσκολα πολλα και επιπονα....εχω την αισθηση οτι το περασα..αλλα μπορει να πηρα και κανα 4 και να μεινω μαλακας... :D
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: Angie_Ann on February 20, 2009, 21:36:14 pm τα θέματα δεν μπόρεσα να τα πάρω αλλά μιας και τα έχω φρέσκα θα σας τα γράψω εδώ στο περίπου.
(όσο και αν με πονάει :P) Κάππος 1ο θέμα Αποδείξτε ότι είναι αρμονικές, βρείτε τη συζυγή, βρείτε f(z) και μία απεικόνιση 2ο θέμα Είχε ένα τριώνυμο με μιγαδικούς και έπρεπε να βρεις την ευθεία που όριζαν οι ρίζες τις εξίσωσης. Μετά έπρεπε να αποδείξεις ότι η ρίζα της παραγώγου άνηκε στην ευθεία και βρισκόταν ανάμεσα στις προηγούμενες ρίζες. Κατά τη γνώμη μου διαβαθμισμένα και έξυπνα τα θέματα του Κάππου. Δηλαδή το 2 στα 3 μπορούσες να το πάρεις σχετικά άνετα. Μετά όμως....το χάος! Κανάκης 3ο α) Εκείνο το θέμα με την αντίστροφη από της σημειώσεις του (βρείτε την αντίστροφη sin-1z) b) Είχε μια καμπύλη σαν σαλιγκάρι και έλεγε να λύσεις το επικαμπύλιο ολοκλήρωμα 1/sqrt(1-z^2). ( όποιος το έλυσε ας μου πει και μένα πως! >:() 4ο Ένα ολοκλήρωμα που λυνόταν με ολοκληρωτικά υπόλοιπα (μάλλον) 5ο Αποδείξτε τη σχέση |cosz|^2= cosz^2 + sinhz^2 και μετά βρείτε την μέγιστη τιμή της |cosz| στο τετράγωνο που ορίζεται από τα |x|<1, |y|<1 6o Αναπτύξτε μια σειρά laurent (όχι με κέντρο το 0), βρείτε το δακτύλιο σύγκλισης και πείτε αν θα μπορούσαμε να τη χρησιμοποιήσουμε για την εύρεση του αντίστοιχου αναπτύγματος Taylor 7o Βρείτε τον μετασχηματισμό Fourier της 1/(4+t^2) και εξηγείστε τη συλλογιστική σας πορεία ( :o...σιγά μη γράψω και έκθεση ) 8o Με φ(α)=sinz+cos2z+sin3z+cos4z βρείτε την u(r,θ) στον κύκλο |z|=4 Αυτά τα απλά και πανεύκολα... Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: sΚονταριτσα on February 20, 2009, 21:39:11 pm ρε ηθελε να εισαι πολυ καλα διαβασμενος για να μπορεσεις να ανταπεξελθεις σε αυτα τα θεματα...και απο σημειωσεις του κανακη-καππου και λυμμενα θεματα...
παντως δεν ηταν τελειως παραλογα...ηταν σε γενικες γραμμες βατα μετα απο πολυ καλο διαβασμα.. ;D Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: kalderoom on February 20, 2009, 21:39:49 pm δυσκολα πολλα και επιπονα....εχω την αισθηση οτι το περασα..αλλα μπορει να πηρα και κανα 4 και να μεινω μαλακας... :D Εγώ είμαι στην κλασσική περίπτωση που ακροβατείς ανάμεσα στο 3 και στο 5 και τελικά παίρνεις τα τρία.4 δεν παίρνεις.Το 4 στρογγυλοποιείται στο 3 για να μην πας στο γραφείο και ρωτάς γιατί και πώς.Και αν πας θα σου πουν "αν δεν ξέρεις αυτό δε γίνεται να περάσεις".Και για να ξέρετε,λάθος αποτελεσμα με σωστή λογική δίνει περίπου τη μισή άσκηση.Και αν για παράδειγμα σε κάποιο υπολογισμό σου έφυγε κανένα 2πi ή κανένα -(πχ στο Fourier) τότε μην περιμένεις και πολλά.Κατά τα άλλα αν και πολλά,ήταν ψιλοβατά για ένα 5-6 με προσοχή. Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: megapixel on February 20, 2009, 21:47:24 pm Ανεβηκαν τα θεματα στα downloads.
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: Salvation on February 20, 2009, 21:48:41 pm Ανεβηκαν τα θεματα στα downloads. Είσαι Θεός φίλε!!!!!! :D Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: Salvation on February 20, 2009, 22:25:56 pm Μου βγάζει σφάλμα το rar. Βασικά λεει ότι είναι 0kb! Τι παίζει?
Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: megapixel on February 20, 2009, 22:44:14 pm Μου βγάζει σφάλμα το rar. Βασικά λεει ότι είναι 0kb! Τι παίζει? Δε ξερω. Το ξανανεβασα, περιμενει εγκριση απο διαχειριστη Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: vasso on February 20, 2009, 22:55:03 pm δυσκολα πολλα και επιπονα....εχω την αισθηση οτι το περασα..αλλα μπορει να πηρα και κανα 4 και να μεινω μαλακας... :D Εγώ είμαι στην κλασσική περίπτωση που ακροβατείς ανάμεσα στο 3 και στο 5 και τελικά παίρνεις τα τρία.4 δεν παίρνεις.Το 4 στρογγυλοποιείται στο 3 για να μην πας στο γραφείο και ρωτάς γιατί και πώς.Και αν πας θα σου πουν "αν δεν ξέρεις αυτό δε γίνεται να περάσεις".Και για να ξέρετε,λάθος αποτελεσμα με σωστή λογική δίνει περίπου τη μισή άσκηση.Και αν για παράδειγμα σε κάποιο υπολογισμό σου έφυγε κανένα 2πi ή κανένα -(πχ στο Fourier) τότε μην περιμένεις και πολλά.Κατά τα άλλα αν και πολλά,ήταν ψιλοβατά για ένα 5-6 με προσοχή. Δηλαδή αν έχω σωστή λογική σε όλες τις ασκήσεις αλλά κανένα σωστό αποτέλεσμα περνάω; :D (ένα όνειρο τρελό... όνειρο απατηλό που έλεγε και ο αοιδός) Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: sΚονταριτσα on February 20, 2009, 23:20:18 pm ο Κάππος ξηγήθηκε πολύ ωραία...βατά και κατανοητά.. :D
αλλά ο Κανάκης οκ...έβαλε τσιμπημένα,αλλά το θέμα είναι ότι κόβει και εύκολα και από αριθμητικό λάθος.... :( Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: sΚονταριτσα on February 21, 2009, 17:03:59 pm Quote Αν και δεν έγραψα καλά.. ούτε την βάση, αυτό νομίζω ότι το έλυσα! Tongue στο πρώτο μέρος της άσκησης σου έλεγε να βρεις την έκφραση του sin^{(-1)}z (βλέπε σελ. 99 του Churchill) Η έκφραση μέσα στο ολοκλήρωμα ήταν η παράγωγος της sin^{(-1)}z (βλέπε σελ. 100, σχέση 5 στο βιβλίο του Churchill) και έλεγες ότι επειδή η υπό ολοκλήρωση συνάρτηση είναι συνεχής στον τόπο ολοκλήρωσης και επειδή έχει αντιπαράγωγο σε αυτόν τότε το ολοκλήρωμα είναι ανεξάρτητο του δρόμου ολοκλήρωσης. Η υπό ολοκλήρωση συνάρτηση είχε δύο μεμονωμένα σημεία ανωμαλίας (τα z=\pm1) τα οποία δεν ανήκαν στον τόπο ολοκλήρωσης γιατί η σπείρα ήταν η r=\theta/10 η σπείρα ξεκινούσε από το \theta=0 και πήγαινε μέχρι \theta=2\pi άρα το r μεταβαλλόταν από r=0 μέχρι r=\pi/5 Γνωρίζοντας ότι η καμπύλη ολοκλήρωσης δεν περνά από σημείο ανωμαλίας μπορεί να βρεθεί τόπος D στον οποίο η υπό ολοκλήρωση συνάρτηση είναι συνεχής, έχει αντιπαράγωγο και άρα τα ολοκληρώματα που ενώνουν δύο σταθερά σημεία έχουν πάντα την ίδια τιμή ανεξάρτητα του δρόμου ολοκλήρωσης. (Είναι το θεώρημα στην 124 του Churchill). Έτσι η τιμή του ολοκληρώματος ήταν sin^{(-1)}z από z = 0 μέχρι z = \pi/5 Δηλ. I = sin^{(-1)} (\pi/5) - sin^{(-1)} (0) Title: Re: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009 Post by: CounterSpell on February 21, 2009, 17:16:16 pm Και στο sin^(-1) του 0 τι γινόταν; Αφού μηδενίζεται στον παρονομαστή.
|