Title: Στο τραπέζι οι εισακτέοι Post by: pmousoul on February 18, 2009, 05:37:07 am Εισηγήσεις για αύξηση θέσεων ακόμα και σε περιζήτητες σχολές, στη σύσκεψη μεταξύ υπουργού Α. Σπηλιωτόπουλου και στελεχών του υπ. Παιδείας. Με 9 σημαντικές αλλαγές θα διεξαχθούν οι φετινές πανελλαδικές εξετάσεις http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8400&pubid=2470737 Και μιλάμε ύστερα για σοβαρή αντιμετώπιση των προβλημάτων της παιδείας.. βλέπεις έρχονται εκλογές! Title: Re: Στο τραπέζι οι εισακτέοι Post by: fugiFOX on February 18, 2009, 10:11:13 am Το διάβασα και εγώ και ελπίζω να είναι απλώς μια φημολογία
που διαδίδει η συγκεκριμένη εφημερίδα για ευνόητους λόγους Title: Re: Στο τραπέζι οι εισακτέοι Post by: translator on February 21, 2009, 14:46:13 pm ως μέλος δεπ, άλλου τμήματος, χρειάζομαι την εκτίμησήσας για τις αλλαγές στις εξετάσεις του 2009 και του 2010:
1. είναι ίση η αντιμετώπιση σε διαφορετικές χρονικές στιγμές [και με διαφορετικά θέματα], υποψηφίων που επιθυμούν να εγγραφούν σε ίδια τριτοβάθμια ιδρύματα δεδομένου οτι οι Πανελλαδικές εξετάσεις κατόχων β κύκλου ημερησίων ΤΕΕ (μόνο για τους αποφοίτους) θα διενεργηθούν το πρώτο δεκαπενθήμερο του μηνός Μαϊου, δηλαδή έναν μήνα νωρίτερα συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές.? 2. το πρόβλημα της αξιοκρατικής επιλογής υποψηφίων λύνεται αν οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν τα γραπτά δοκίμια των Πανελλαδικών εξετάσεων? 3. το πρόβλημα της διαφάνειας και της αυτοπειθαρχίας όλων των βαθμολογητών σε αντικειμενικά και κοινά αποδεκτά κριτήρια βαθμολογίας λύνεται με το που αυξάνονται (από 13 σε 18) τα μέλη των Βαθμολογικών Κέντρων (ΒΚ), τα οποία συντονίζουν και εποπτεύουν τη διαδικασία βαθμολόγησης - αναβαθμολόγησης των γραπτών δοκιμίων? 4. εξασφαλίζεται η αυτδύναμη και χωρίς επηρεασμούς Β βαθμολόγηση των γραπτών επειδή απαγορεύεται να σημειώνει ο Α βαθμολογητής πάνω στο γραπτό δοκίμιο λάθη ή ελλείψεις, ώστε ο Β βαθμολογητής κατά τη βαθμολόγηση να το αξιολογεί ανεπηρέαστος? 5. περιορίζεται η υποκειμενική βαθμολόγηση καθώς μειώνεται κατά 10 μονάδες (από 50 γίνεται 40) στην εκατοντάβαθμη κλίμακα η βαρύτητα της παραγωγής κειμένου στο μάθημα της «Νεοελληνικής Γλώσσας» και αυξάνεται αντίστοιχα η βαρύτητα των ασκήσεων (από 25 γίνεται 35), με στόχο τον περιορισμό της υποκειμενικής βαθμολόγησης στο συγκεκριμένο μάθημα? 6. αλήθεια ο δρόμος των χωρίς κόστος υποσχέσεων είναι εύκολος, στην ευρωπαική ένωση είμαστε απο τις λίγες χώρες που το δημόσιο δέν μεριμνά με νόμο για την εξασφάλιση συνθηκών ισότιμης εκπαίδευσης των φοιτητών με αναπηρία. τί νόημα έχει το γεγονός οτι προσαρμόστηκαν οι διατάξεις του ΠΔ για την προφορική εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με βάση τον νέο ν. 3699/2008 της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. το θέμα είναι οτι το μετά δέν μας λέει το υπουργείο πως θα λυθεί... 7. [ό,τι και στο 6] Γίνεται αποσυμφόρηση των ΒΚ από τους προφορικά εξεταζόμενους υποψηφίους με τη θέσπιση ανώτατου ορίου εξεταζομένων (80 υποψηφίους ανά ΒΚ) και τη λειτουργία ειδικών εξεταστικών κέντρων σε πρωτεύουσες των νομών ή εκπαιδευτικών περιφερειών. 8. υπάρχουν στα σχολεία θέσεις εργασίας σε υπολογιστές για την εξυπηρέτση μεγάλου αριθμού μαθητών ταυτόχρονα/ θα μελετηθούν σωστές και εύληπτες οδηγίες, θα δοκιμαστεί το σύστημα πιλοτικά/ θα υπάρξουν αυτοματισμοί με ευέλικτη συμπεριφορά σε συνήθη ανθρώπινα λάθη όταν θα γίνεται ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις (1-20 Φεβρουαρίου) με έγκαιρη δήλωση όλων των εξεταζόμενων μαθημάτων (Γενικής Παιδείας - Αρχές Οικονομικής Θεωρίας - Ειδικά Μαθήματα κ.λπ.) για την καλύτερη οργάνωση των εξετάσεων? 9. [ό,τι και στο 8] Τα Μηχανογραφικά Δελτία που υποβάλλουν οι υποψήφιοι (απόφοιτοι Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων) το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου θα τους γνωστοποιηθούν φέτος για πρώτη φορά, μέσω Διαδικτύου, εντός του μηνός Μαρτίου. Τα Μηχανογραφικά Δελτία για τους κατόχους β κύκλου ΤΕΕ και τους τελειοφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων, που κατατίθενται στο λύκειο περίπου το δεύτερο δεκαήμερο του Μαρτίου, θα γνωστοποιηθούν στους υποψηφίους, μέσω Διαδικτύου, εντός του μηνός Φεβρουαρίου. 10. θα βρούν ποσά να πληρώσουν προσωπικό ώστε για τις εξετάσεις που θα διεξαχθούν από το 2010 και έπειτα θα αναγράφεται στο γραπτό η αναλυτική βαθμολογία για κάθε ερώτημα, σύμφωνα με τις οδηγίες της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων. Με τον τρόπο αυτό θα αποφεύγονται τυχόν λάθη κατά την άθροιση των επιμέρους βαθμών και ο υποψήφιος, βλέποντας στο λύκειό του το απόκομμα του γραπτού του, θα ενημερώνεται για την αναλυτική βαθμολογία του? δηλαδή θα έχουμε και ενστάσεις? πώς θα επιλύονται διαφορές μεταξύ υποψηφίων και του συστήματος αξιολόγησησης? |