THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Πανεπιστήμιο.gr => Topic started by: a on February 11, 2009, 00:53:45 am



Title: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: a on February 11, 2009, 00:53:45 am
Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση

Tου Xρηστου Γιανναρα

Πότε λέμε ότι «έχει τελειώσει πολιτικά» μια κυβέρνηση; Μάλλον όταν τα ενεργήματά της δεν υπακούνε σε καμιά λογική. Ούτε καν στη λογική του ενστίκτου αυτοσυντήρησης.

Ας απαντούσε έστω σε μία και μόνη ερώτηση ο σημερινός (ένας ακόμα μοιραίος για τον τόπο) πρωθυπουργός: Για ποιον σκοπό πιστεύει ότι εκλέγεται μια κυβέρνηση; Για να κυβερνήσει τη χώρα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα που προεκλογικά έχει εξαγγείλει και η πλειοψηφία των πολιτών προέκρινε; ΄Η για να αποδυθεί σε «διαλόγους» κολακεύοντας οργανωμένα συμφέροντα, μήπως και αυτά της επιτρέψουν περιορισμένης ευθύνης διαχείριση των κοινών;

Βαρναλικές φιγούρες της πολιτικής –«δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι»– ας απαντήσουν: Τι ακριβώς σημαίνει ένας «από μηδενική βάση διάλογος» για την Παιδεία; Οτι παραιτείται η κυβέρνηση από τις προγραμματικές της δεσμεύσεις και τη λαϊκή εντολή να τις εφαρμόσει;

Και προδίδοντας τη δεδηλωμένη πλειοψηφία των πολιτών καλεί σε διάλογο ποιους; Τις συνδικαλιστικές μαφίες των μειοψηφικών κομμάτων; Καλεί όσα δύστυχα μαθητούδια έχουν στρατωνιστεί στον κομματικό γενιτσαρισμό του «μαθητικού κινήματος»; ΄Η τους συλλόγους των γονέων, που μπορεί ειλικρινά να ενδιαφέρονται για την παιδεία των παιδιών τους, αλλά δεν διαθέτουν οπωσδήποτε τις εξειδικευμένες γνώσεις για να έχουν υπολογίσιμη γνώμη.

Είναι περισσότερο από φανερό ότι και ο ίδιος πρωθυπουργός ούτε που υποψιάζεται ποιες πολύμοχθες ειδικές σπουδές απαιτεί μια γόνιμη αναμέτρηση με τα προβλήματα της εκπαίδευσης, ποια τεράστια πείρα παιδαγωγική, ποιαν έκτακτη ευφυΐα, τι εχέγγυα ανεξαρτησίας από ιδεολογικές μεροληψίες. Δεν υποψιάζεται τίποτε από αυτά, γι’ αυτό και διόρισε τρεις έως τώρα υπουργούς Παιδείας με κριτήρια που αποτελούν αίνιγμα και σκάνδαλο: Ποια εξειδίκευση, ποια προετοιμασία, ποιο κύρος είχαν και οι τρεις αυτές θλιβερές κομματικές πριμαντόνες που προκρίθηκαν από τον πρωθυπουργό για να ριχτούν στην κάμινο του πυρός την καιομένη;

Εγραφε το κύριο άρθρο της «Καθημερινής» στις 30/1/2009, πώς «όταν στόχος μιας κυβέρνησης είναι η συνέχιση της αδράνειας, τότε επιλέγεται ο διάλογος από μηδενική βάση που ουσιαστικά σημαίνει το πάγωμα κάθε μεταρρύθμισης». Δηλαδή επιλέγεται ο αδιάντροπος εμπαιγμός της κοινωνίας των πολιτών. Δεκαετίες τώρα οι κυβερνήσεις των δύο «κομμάτων εξουσίας» θάβουν την ντροπή ευτελισμού της εκπαίδευσης στον παραλογισμό του προσχηματικού «διαλόγου». Και η παρακμιακή μας κοινωνία καταπίνει τον εμπαιγμό. Συνεχίζει να προσφέρει την ψήφο της στους δεξιοτέχνες της απάτης. Μας έχουν οδηγήσει σε εφιάλτη κοινωνικής διάλυσης και αδιεξόδου, αλλά οι δημοσκοπήσεις βεβαιώνουν ότι ένα 60 ή και 70% των ψηφοφόρων παραμένουν, με απίστευτη μαζοχιστική εμμονή, υποστηρικτές των δημίων μας.

Βέβαια, η φενάκη του «διαλόγου» και ειδικότερα ο παραλογισμός του «διαλόγου από μηδενική βάση» είναι η αντιπαροχή εξουσίας που προσφέρουν οι κυβερνήσεις στα μειοψηφικά κομματικά απολειφάδια του Κοινοβουλίου. Αντιπαροχή εξευμενισμού (όπως στον μύθο τα νεανικά κορμιά αντιπαροχή στον Μινώταυρο) επειδή τα κομματικά απολειφάδια διεκδικούν μερίδιο εξουσίας με όπλο τη βία – είναι η μόνιμη απειλή της έννομης τάξης που οι κυβερνήσεις αδυνατούν να ελέγξουν. Εχουν δηλώσει προκλητικότατα οι δήθεν «αριστερές» κομματικές μειοψηφίες ότι αρνούνται να πειθαρχούν στους νόμους της Δημοκρατίας, ότι τις αποφάσεις της Βουλής τις κρίνει η οχλοκρατία στους δρόμους.

Εχουν τον αέρα να το κάνουν. Συνεχίζουν «με καινούργιες μορφές πάλης» το πραξικόπημα του 1946-1949. Ποντάροντας στην αλογία της ψυχολογίας του όχλου ελέγχουν τις λυμφατικές κυβερνήσεις των ασπόνδυλων «πολυσυλλεκτικών» κομμάτων εξουσίας με όπλο γκανγκστερικούς εκβιασμούς στο τραπέζι «διαλόγων».

Ετσι οι «διάλογοι», στους οποίους έντρομες καταφεύγουν οι κυβερνήσεις, είναι πάντοτε μονότροπα προκαθορισμένοι: Οι τάχα και «αριστεροί» ζητάνε μόνο λεφτά, μόνο αυξήσεις κονδυλίων. Και οι άλλοι, που δεν έχουν κανένα κοινωνικό όραμα να αντιτάξουν, καμιά πίστη, αρκούνται να παζαρεύουν. Κοινωνιοκεντρικές προτεραιότητες, έστω κατ’ επίφασιν, δεν ξεμυτίζουν στον «διάλογο». Τα κομματίδια του «αριστερού» καριερισμού δεν μάχονται για αξιοκρατία, δεν απαιτούν ποιότητα. Δεν διανοούνται να ελέγξουν με ποια προετοιμασία, ποιαν εξειδίκευση, ποια γνώση των εκπαιδευτικών συστημάτων, ποια παιδαγωγική εμπειρία αναλαμβάνονται ευθύνες υπουργού Παιδείας, υφυπουργού, γενικού γραμματέα, προέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, προέδρου του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Ερευνας. Το μόνο που ενδιαφέρει είναι να ρεύσει χρήμα, να επωφεληθούν τα τρωκτικά της παραεξουσίας.

Η μονοτροπία των οικονομικών διεκδικήσεων δεν επιτρέπει, ούτε σαν ψίθυρο, την άμεσα επαληθεύσιμη πιστοποίηση: Οτι, αν εξαιρέσουμε τη συνεχή ανάγκη να προστίθενται και να συντηρούνται κτίρια, η Παιδεία στην Ελλάδα σήμερα δεν χρειάζεται ούτε δραχμή παραπάνω. Η σπατάλη σε σχολειά και πανεπιστήμια είναι εξωφρενική. Οι αργομισθίες προκλητικές. Οι ατιμώρητες καταστροφές υλικού (όχι μόνο από κουκουλοφόρους) πελώριο σκάνδαλο. Η δωρεάν παροχή βιβλίων και συγγραμμάτων σε φτωχούς και πλούσιους, σωστή παράνοια. Το ίδιο και η πληθώρα εργαστηρίων φυσικής και χημείας που μένουν αχρησιμοποίητα, οι αναρίθμητοι υπολογιστές που περιμένουν επισκευή ή είναι άχρηστοι από κακή συντήρηση, οι όγκοι βιβλίων παροπλισμένων σε κλειδωμένες βιβλιοθήκες – τέλος δεν έχει η πολυποικιλότητα της σπατάλης. Νοικοκύρεμα χρειάζεται η Παιδεία, όχι λεφτά. Και αμείλικτη αξιοκρατία σε κάθε πτυχή της.

Τριάντα πέντε χρόνια τώρα η κομματική ιδιοτέλεια εκμαυλίζει την ελλαδική κοινωνία και ειδικότερα τη νεολαία, με δωρεάν φανταιζίστικες παροχές, ενώ εγκληματικά στερεί τη χώρα από παραγωγικές επενδύσεις σε απαιτητικές δομές εκπαίδευσης και έρευνας. Μπουκωμένη η νεολαία και πεπεισμένη ότι το κράτος μόνο της οφείλει και της τα οφείλει όλα δωρεάν, δεν έχει άλλη διαφυγή από την επακόλουθη ανία παρά μόνο το σπορ της καταστροφής, το αυτονόητο των βανδαλισμών. Και δεν υπάρχει ούτε μια τίμια αριστερή φωνή να κραυγάσει: «Καταργήστε την εκμαυλιστική φενάκη της δωρεάν παιδείας, ούτε δραχμή παραπάνω στο μπάχαλο της παιδείας, αναμορφώστε από τα θεμέλια τη διαλυμένη παιδεία».

Ανάσχεση της κατάφωρης κοινωνικής αποσύνθεσης και της συντελεσμένης καταστροφής του κράτους δεν είναι λογικό να περιμένουμε: οι πολιτικές εξελίξεις είναι φρακαρισμένες στα δόκανα της οικογενειοκρατίας, στο τέλμα μικρονοϊκής εξουσιολαγνείας σπιθαμιαίων ηγεμονίσκων. Οι ηγεμονίσκοι δεν μπορούν καν να διαβάσουν αυτές εδώ τις γραμμές ή όποια άλλη γραφή κριτικής και πολιτικής αγωνίας: οι «γκουβερνάντες» τους ξεχωρίζουν από τις εφημερίδες μόνο τα εύπεπτα για τον αρχηγό αποκόμματα!..

Και είναι μόλις ογδόντα έξι χρόνια που ο Καβάφης έγραφε «το άριστον εκείνο, Ελληνικός – ιδιότητα δεν έχ’ η ανθρωπότης τιμιοτέραν· εις τους θεούς ευρίσκονται τα πέραν». Μέσα σε δυο γενιές φτάσαμε από τον Καβάφη στον Αλαβάνο.


Πηγη http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_08/02/2009_302657


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: pandora on February 11, 2009, 02:08:19 am
: Για ποιον σκοπό πιστεύει ότι εκλέγεται μια κυβέρνηση; Για να κυβερνήσει τη χώρα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα που προεκλογικά έχει εξαγγείλει και η πλειοψηφία των πολιτών προέκρινε; ΄Η για να αποδυθεί σε «διαλόγους» κολακεύοντας οργανωμένα συμφέροντα, μήπως και αυτά της επιτρέψουν περιορισμένης ευθύνης διαχείριση των κοινών;
Από πότε ακριβώς το αντιπροσωπευτικό σύστημα έγινε το Α και το Ω της δημοκρατίας?
Ποιός φτιάχνει τα προεκλογικά προγράμματα και τί είδους "οργανωμένα" συμφέροντα βρίσκονται από πίσω?

Quote
Βαρναλικές φιγούρες της πολιτικής –«δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι»– ας απαντήσουν: Τι ακριβώς σημαίνει ένας «από μηδενική βάση διάλογος» για την Παιδεία; Οτι παραιτείται η κυβέρνηση από τις προγραμματικές της δεσμεύσεις και τη λαϊκή εντολή να τις εφαρμόσει;
Η συναρτησιακή σχέση μεταξύ της ψήφου του καθενός στις εκλογές και του ποσοστού συμφωνίας ή διαφωνίας του με τις προεκλογικές εξαγγελίες του κόμματος που ψηφίζει πρέπει να διερευνηθεί από τον γράφοντα εξ αρχής, σε επίπεδο τέτοιο που διδάσκονται τα παιδάκια του Γυμνασίου το τί σημαίνει "αντιπροσωπευτικό πολιτείακό σύστημα". Επίσης η σχέση μεταξύ μιας προεκλογικής εξαγγελίας ενός κόμματος και της υλοποίησής της είναι κάτι που επίσης πρέπει να διερευνηθεί από τον γράφοντα. Ακόμη και ένας αμόρφωτος άνθρωπος μπορεί να δεί τη διαφορά, πόσο μάλλον ένας καθηγητής (sic) σαν τον Γιανναρά.

Quote
Και προδίδοντας τη δεδηλωμένη πλειοψηφία των πολιτών καλεί σε διάλογο ποιους; Τις συνδικαλιστικές μαφίες των μειοψηφικών κομμάτων; Καλεί όσα δύστυχα μαθητούδια έχουν στρατωνιστεί στον κομματικό γενιτσαρισμό του «μαθητικού κινήματος»;
^superconfused^
Πλήρης ένδεια δομημένης σκέψης, επιχειρημάτων, και στοιχειώδους αξιοπρέπειας.
Τί σημαίνει "μαφία" λεξιλογικά? Γιατί εγώ από μικρή έμαθα ότι είναι μία ομάδα ανθρώπων που αρπάζει λεφτά για να "πουλάει προστασία". Χμ... κάτι μου θυμίζει.... τα κόμματα εξουσίας ίσως?
Δυστυχα μαθητούδια? Από πότε γίναμε κριτές του συναισθηματικού κόσμου ακόμη και ενός ανήλικου παιδιού?
Κομματικός γενιτσαρισμός? Κρίμα, γιατί νόμιζα ότι ο κ. Γιανναράς είναι ο εκκλησιαστικός γενιτσαρισμός προσωποποιημένος! Μιλάει για στράτευση κομματική, αλλά μάλλον ξεχνά την πολιτική στράτευση που προσπαθεί να επιφέρει ο ίδιος, απόχρωσης φασιστικής ξεκάθαρα πλέον.

Quote
ποιαν έκτακτη ευφυΐα
Το μάθαμε κι αυτό που δεν ξέραμε. Το πρόβλημα της παιδείας μπορεί να επιλυθεί από ευφυείς ανθρώπους. Οι υπόλοιποι χαζοί δεν χρειαζεται να συμμετάσχουν σε κάτι που τους αφορά και χαράσσει την πορεία της υπόλοιπης ζωής τους, διαμορφώνει εν μέρει την προσωπικότητα, το χαρακτήρα και την καλλιέργειά τους!

Quote
τι εχέγγυα ανεξαρτησίας από ιδεολογικές μεροληψίες.
Ιδεολογικές μεροληψίες? Έχει ακούσει ποτέ αυτά που λέει ο κ. Γιανναράς? Έχει κοιταχτεί ποτέ του στον καθρέφτη? Εχει καμία απολύτως σχέση ο κ. Γιανναράς με την "αμεροληψία" ή είχε ποτέ του? Μήπως την μπερδεύει με την "ιδεοληψία"? Το πρόβλημα της παιδείας δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική?
Ξεχνά ο κ. Γιανναράς απλά πραγματάκια που έφεραν τα πάνω - κάτω στην παιδεία όπως το βιβλίο της Ρεπούση? Αυτό δεν είναι πολιτικό ζήτημα? Η σχεδίαση, η οργάνωση της παιδείας, η σύνδεσή της με το επάγγελμα και την αυριανή κοινωνική ολοκλήρωση των παιδιών είναι ζητήματα μη - πολιτικά και μη - ιδεολογικά? Βρε, τι μαθαίνει κανείς....


Quote
Δηλαδή επιλέγεται ο αδιάντροπος εμπαιγμός της κοινωνίας των πολιτών.
Τι στο διάολο σημαίνει επιτέλους αυτή η "κοινωνία των πολιτών" που επικαλούνται οι νεόκοποι πολιτικάντηδες στις ομιλίες τους? Οι παππούδες τους απέιρως πιό πετυχημένοι πολιτικοί από τους ίδιους, χρησιμοποιούσαν τον "λαό" στις ομιλίες τους. Τί άλλαξε και μετατραπήκαμε σε "κοινωνία πολιτων?" Πώς ακριβώς η έκφραση αυτή πιστεύουν ότι μπορεί να αποκρύψει τον υποβόσκων λαϊκισμο που χρησιμοποιούν στις ομιλίες τους? Και πώς ακριβώς η έκφραση αυτή αποκτά πολιτικό νόημα μέσα σε ένα τέτοιο κείμενο που θέλει να βρίσκεται μακρυά από "ιδεολογικές μεροληψίες?"

 
Quote
Αντιπαροχή εξευμενισμού (όπως στον μύθο τα νεανικά κορμιά αντιπαροχή στον Μινώταυρο) επειδή τα κομματικά απολειφάδια διεκδικούν μερίδιο εξουσίας με όπλο τη βία – είναι η μόνιμη απειλή της έννομης τάξης που οι κυβερνήσεις αδυνατούν να ελέγξουν. Εχουν δηλώσει προκλητικότατα οι δήθεν «αριστερές» κομματικές μειοψηφίες ότι αρνούνται να πειθαρχούν στους νόμους της Δημοκρατίας, ότι τις αποφάσεις της Βουλής τις κρίνει η οχλοκρατία στους δρόμους.
Τρικυμία εν κρανίω... μόνο και μόνο για να καταλήξει ότι τον ενοχλούν οι κουκουλοφόροι, θέλοντας να αγνοήσει την ιδεολογική, πολιτική ή (και καθόλου) σχέση που μπορεί να έχουν ή να μην έχουν με τα κόμματα της κοινοβουλευτικής Αριστεράς. Προφανώς ο συγγραφέας αγνοεί και τα κοινοβουλευτικά δικαιώματα ενός "μειοψηφικού" κόμματος στη λήψη αποφάσεων στη Βουλή και στην ψήφιση νομοσχεδίων, και των λοιπών λειτουργιών του κοινοβουλευτικού μας συστήματος. Ακόμη πιό προφανώς αγνοεί την έννοια, τη σημασία και την αξία φαινομένων παγκοσμίων όπως ο συνδικαλισμός και οι κοινωνικοί αγώνες που μπορούν να ασκήσουν πίεση στους εκλεγμένους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους χάριν ολόκληρης της κοινωνίας ή ακόμη και μιας ομάδας επαγγελματιών/ εργαζομένων για τα επαγγελματικά, κοινωνικά και οικονομικά τους προβλήματα.

Quote
Εχουν τον αέρα να το κάνουν. Συνεχίζουν «με καινούργιες μορφές πάλης» το πραξικόπημα του 1946-1949.
^superconfused^ ^superconfused^
Εντάξει, το χουμε χαμένο. Εκτός των άλλων είναι και ανιστόρητος.


Quote
Οι τάχα και «αριστεροί» ζητάνε μόνο λεφτά, μόνο αυξήσεις κονδυλίων.
Σωστά ! Γιατί δεν έχουν πεί ακόμη και "ευχαριστώ" ! Αφού η καθημερινότητα που ακόμη και τα εν μέρει λογοκριμένα δελτία ειδήσεων δεν μπορούν να αποκρύψουν, τους επιβεβαιώνει για το "που" πάνε τα λεφτά αυτού του κράτους ... σε άξεστους και διεφθαρμένους παπάδες που ασχολούνται με real estate, σε δημοσιογράφους κιτρίνου τύπου και στους μαύρους λογαριασμούς τους που γεμίζουν από κομματάρχες και καρεκλοκένταυρους που κατασπαταλούν το δημόσιο χρήμα προσπαθώντας να ικανοποιήσουν όλη την ατέλειωτη λίστα με τα ρουσφέτια, σε εταιρείες που συναλλάσονται με υπουργούς (βλ siemens), σε μεγαλοεπιχειρηματίες και μεσάζοντες που δεν υπόκεινται σε κανέναν κρατικό έλεγχο.


Quote
Και οι άλλοι, που δεν έχουν κανένα κοινωνικό όραμα να αντιτάξουν, καμιά πίστη, αρκούνται να παζαρεύουν.
Αμφιβάλλω αν έχει διαβάσει και ποτέ τον γραπτό λόγο όσων κατακρίνει.

Quote
Η σπατάλη σε σχολειά και πανεπιστήμια είναι εξωφρενική. Οι αργομισθίες προκλητικές. Οι ατιμώρητες καταστροφές υλικού (όχι μόνο από κουκουλοφόρους) πελώριο σκάνδαλο. Η δωρεάν παροχή βιβλίων και συγγραμμάτων σε φτωχούς και πλούσιους, σωστή παράνοια. Το ίδιο και η πληθώρα εργαστηρίων φυσικής και χημείας που μένουν αχρησιμοποίητα, οι αναρίθμητοι υπολογιστές που περιμένουν επισκευή ή είναι άχρηστοι από κακή συντήρηση, οι όγκοι βιβλίων παροπλισμένων σε κλειδωμένες βιβλιοθήκες – τέλος δεν έχει η πολυποικιλότητα της σπατάλης. Νοικοκύρεμα χρειάζεται η Παιδεία, όχι λεφτά. Και αμείλικτη αξιοκρατία σε κάθε πτυχή της.
Ναι έτσι ακριβώς... σε σχολεία που στάζουν οι αίθουσες, σε σχολεία που ψάχνεις μπεταντίν όταν χτύπησε ένα παιδάκι και δεν βρίσκεις ούτε στο φαρμακευτικό κουτί του σχολείου επειδή η διευθύντρια δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει στην κρατική γραφειοκρατία τη "σπατάλη", σε σχολεία όπου απουσιάζει η αισθητική και το έρεισμα, τον ενδιαφέρον, σε γκρίζα κλουβιά ενός τετραγωνικού μέτρου ανά παιδί που κάνουν τα παιδιά να δραπετεύουν και να την "κοπανάνε" πηδώντας τα κάγκελα, σε σχολέια όπου τα παιδιά δεν έχουν κάνει ούτε μισό κλίκ στον υπολογιστή επειδή έχει χαλάσει και δεν έχει αντικατασταθεί, σε σχολεία όπου σκουριάζουν τα θρανία και τα βάφει με έξοδα δικά του ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, σε σχολεία που η έννοια της "βιβλιοθήκης" είναι ανύπαρκτη, σ΄αυτά τα σχολεία μάλλον θα εννοεί ο κ. Γιανναράς ότι γίνεται σπατάλη.


Το άρθρο μου ανακάτεψε το στομάχι.
Και προφανώς ο τύπος τα χει τελείως χαμένα.


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Sartre on February 11, 2009, 02:15:47 am
Γιανναρας για παντα ρε.... 12.000watt....

Quote
Οι ατιμώρητες καταστροφές υλικού (όχι μόνο από κουκουλοφόρους) πελώριο σκάνδαλο.

Αυτο να το ακουνε ορισμενοι καθηγητες που κοβουν σπογγους στη μεση και πετανε κιμωλιες.... την επομενη φορα που θα το κανει καποιος θα τον τιμωρησω σπαζοντας του το χερι με γουδι για φιλετα.... 8)


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Social_waste on February 11, 2009, 02:16:11 am

[...]με το συγκεκριμένο πρόγραμμα που προεκλογικά έχει εξαγγείλει και η πλειοψηφία των πολιτών προέκρινε; [...]

[...]αλλά δεν διαθέτουν οπωσδήποτε τις εξειδικευμένες γνώσεις για να έχουν υπολογίσιμη γνώμη.[...]


για κατι τετοια αστεια διαβαζουμε
καθημερινη.
(οταν δεν εχει το περιπτερο γραμμη)

(το οτι ο user  a(αλφαδι) ειναι υπερδεξιος ειναι λεπτη ειρωνια?)


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Karaμazoβ on February 11, 2009, 02:19:34 am
Βέβαια, η φενάκη του «διαλόγου» και ειδικότερα ο παραλογισμός του «διαλόγου από μηδενική βάση» είναι η αντιπαροχή εξουσίας που προσφέρουν οι κυβερνήσεις στα μειοψηφικά κομματικά απολειφάδια του Κοινοβουλίου. Αντιπαροχή εξευμενισμού (όπως στον μύθο τα νεανικά κορμιά αντιπαροχή στον Μινώταυρο) επειδή τα κομματικά απολειφάδια διεκδικούν μερίδιο εξουσίας με όπλο τη βία – είναι η μόνιμη απειλή της έννομης τάξης που οι κυβερνήσεις αδυνατούν να ελέγξουν. Εχουν δηλώσει προκλητικότατα οι δήθεν «αριστερές» κομματικές μειοψηφίες ότι αρνούνται να πειθαρχούν στους νόμους της Δημοκρατίας, ότι τις αποφάσεις της Βουλής τις κρίνει η οχλοκρατία στους δρόμους.

Εχουν τον αέρα να το κάνουν. Συνεχίζουν «με καινούργιες μορφές πάλης» το πραξικόπημα του 1946-1949. Ποντάροντας στην αλογία της ψυχολογίας του όχλου ελέγχουν τις λυμφατικές κυβερνήσεις των ασπόνδυλων «πολυσυλλεκτικών» κομμάτων εξουσίας με όπλο γκανγκστερικούς εκβιασμούς στο τραπέζι «διαλόγων».


σα να ακουω κανεναν κυβερνητικό της δεκαετίας του 60...


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: a on February 11, 2009, 03:06:12 am
Pandora σ ευχαριστω για τα quote και εγω πιστευω οτι αυτα ειναι τα πιο σημαντικα σημεια του αρθρου στα οποια πρεπει ο καθενας να εστιασει και να συμφωνησει και μ εβγαλες απο εναν κοπο. (Λυπαμαι για το στομαχι σου,καταλαβαινω οτι σου πεσε βαρυ το αρθρο)
Social Waste μπορει να προσπαθεις να βαλεις ταμπελες σαν μαθητευομενος γκεμπελισκος ετεροπροσδιορίζοντας αλλα για να δεις τι ψυχαρα εχω,εγω θα συμφωνησω τελειως με τον αυτοπροσδιορισμο σου.
Δυστυχως ή ευτυχως δεν ετυχε να ακουσω πολιτικους του 60 ,ετυχε μονο να ακουω πολλους στους δρομους να διαδηλωνουν λες και ζουνε στο 60...


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Karaμazoβ on February 11, 2009, 03:20:59 am
μαλλον καθε συζητηση μαντεύω οτι δε θα βγαλει πουθενα...υπαρχει χασμα...

το κείμενο μιλαει μονο του παντως ωστε να βγουν συμπερασματα για λογαριασμο του καθενος..


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Ex_Mechanus on February 11, 2009, 05:18:17 am
μια καλή αποδελτίωση έκανε η πανδώρα

εγώ, αφού τονίσω ότι αγνοούσα την έκταση της γελοιότητας του συγγραφέα,
από κύκλους και μερική ενασχόληση τον ήξερα σαν ικανό δεξιό ομιλητή στο περίπου,
θα σταθώ σε αυτό το σημείο, που είναι χαρακτηριστικό και του υπόλοιπου κειμένου:

Η μονοτροπία των οικονομικών διεκδικήσεων δεν επιτρέπει, ούτε σαν ψίθυρο, την άμεσα επαληθεύσιμη πιστοποίηση: Οτι, αν εξαιρέσουμε τη συνεχή ανάγκη να προστίθενται και να συντηρούνται κτίρια, η Παιδεία στην Ελλάδα σήμερα δεν χρειάζεται ούτε δραχμή παραπάνω. Η σπατάλη σε σχολειά και πανεπιστήμια είναι εξωφρενική. Οι αργομισθίες προκλητικές. Οι ατιμώρητες καταστροφές υλικού (όχι μόνο από κουκουλοφόρους) πελώριο σκάνδαλο. Η δωρεάν παροχή βιβλίων και συγγραμμάτων σε φτωχούς και πλούσιους, σωστή παράνοια. Το ίδιο και η πληθώρα εργαστηρίων φυσικής και χημείας που μένουν αχρησιμοποίητα, οι αναρίθμητοι υπολογιστές που περιμένουν επισκευή ή είναι άχρηστοι από κακή συντήρηση, οι όγκοι βιβλίων παροπλισμένων σε κλειδωμένες βιβλιοθήκες – τέλος δεν έχει η πολυποικιλότητα της σπατάλης. Νοικοκύρεμα χρειάζεται η Παιδεία, όχι λεφτά. Και αμείλικτη αξιοκρατία σε κάθε πτυχή της.

Τριάντα πέντε χρόνια τώρα η κομματική ιδιοτέλεια εκμαυλίζει την ελλαδική κοινωνία και ειδικότερα τη νεολαία, με δωρεάν φανταιζίστικες παροχές, ενώ εγκληματικά στερεί τη χώρα από παραγωγικές επενδύσεις σε απαιτητικές δομές εκπαίδευσης και έρευνας. Μπουκωμένη η νεολαία και πεπεισμένη ότι το κράτος μόνο της οφείλει και της τα οφείλει όλα δωρεάν, δεν έχει άλλη διαφυγή από την επακόλουθη ανία παρά μόνο το σπορ της καταστροφής, το αυτονόητο των βανδαλισμών. Και δεν υπάρχει ούτε μια τίμια αριστερή φωνή να κραυγάσει: «Καταργήστε την εκμαυλιστική φενάκη της δωρεάν παιδείας, ούτε δραχμή παραπάνω στο μπάχαλο της παιδείας, αναμορφώστε από τα θεμέλια τη διαλυμένη παιδεία».

πιστεύω πως μια ακόμα ανάγνωση θα κάνει τις ήδη εγερμένες ενοχλήσεις σας να κοχλάσουν
επειδή στο μυαλό μου ήδη γκρεμίζεται το μοντέλο "Γιανναράς" που ασχέτως σεβασμού ή μη στην πολιτική του ύπαρξη
περιείχε έννοιες όπως "αναλητής", "άνθρωπος της γνώσης", "επιστήμων"
και καθώς οδηγείται αυτό το μοντέλο σε μια καρικατούρα συντηρητικού ανδρίκελου (δεν γίνεται να μιλάει σοβαρά τώρα...)
δεν θα επιχερήσω να αποδομήσω λογικά κάθε ανωτέρω κομμάτι ξεχωριστά

θα το πάω στην ωραία, ήρεμη, και διασφαλισμένη ζωούλα που διάγουμε όλοι μας
μιας και νομίζουμε ότι διαφύγαμε του κινδύνου
άλλα ούτε έχουμε διαφύγει, ούτε τον βαθμό επικινδυνότητας του έχουμε αρχίσει να προσεγγίζουμε
θα παραθέσω αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/Fascio

διαβάστε, προσεκτικά,
καθώς πολλοί ακόμα, ειδικά όσοι νομίζουμε διαφορετικά
αγνοούμε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αυτής της τόσο αναμασημένης και εκσφενδονισμένης λέξης
που η άκριτη απόρριψη και μόνο στο άκουσμα του μυθοποιημένου ονόματος της
μας έχει αφήσει γυμνούς από εμπεριστατωμένη, εσωγενή και εξωγενή, αμφισβήτηση στης δομικές έννοιες της

θα ήταν παιδαριώδες η αμέλεια μας να επιτρέψει την επανεμφάνιση *συνειδητών* τέτοιων τάσεων
στις αναμεταξύ μας τριβές

Quote from: wikipedia
...Fascio (plural: fasci) is an Italian word that effectively means "league" in English, and which was used in the late 19th century to refer to political groups of many different (and sometimes opposing) orientations...During the 19th century, the bundle of rods, in Latin called fasces and in Italian fascio, came to symbolize strength through unity. By extension, the word fascio came in modern Italian political usage to mean group, union, band or league. It was first used in this sense in the 1870s by groups of revolutionary democrats in Sicily, to describe themselves...Thereafter, the word retained revolutionary connotations. It was these connotations which made it attractive, for example, to young nationalists who demanded Italian intervention in World War I. The fasci they formed were scattered over Italy, and it was to one of these spontaneously created groups, devoid of party affiliations, that Benito Mussolini belonged...Other fasci of the same name were created, with the common goal of opposing all those – including the king and statewhose pacific leanings were deemed to be depriving Italy of the fruits of victory in the war [[σ.σ, ή αντίστοιχα, οι μη αποδοτικές στρατηγικές στην παιδεία που στερούν από τα παιδία μας τους καρπούς της εκπαίδευσης]]

έτσι παιδία, μην το ψάχνετε, στην πραγματικότητα έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε,
ας δεθούμε όλοι μια γρόθια, μην την ψάχνετε πολιτικά, η κακή διαχείρηση φταίει
δεν υπάρχει τίποτα να μας χωρίζει, ο εχθρός είναι αλλού σας λέω
και ενωμένοι πια, με τάξη, πυγμή, και υποταγή στο θεόπνευστο νομοθετικό πλαίσιο που μας κυβερνά
ας νοικοκυρέψουμε το εκπαιδευτικό σύστημα


κάποτε "φασκιώνονταν" κάτω από εθνικιστικά παραληρήματα
τώρα κάτω από μεταρρυθμιστικά

δεν φαίνεται και τόσο ελκυστικό πια ε?


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Aurelius on February 11, 2009, 11:30:00 am
Καλα, ο ανθρωπος τι νομιζει οτι ειναι ? Η αυθεντια ?

Το αρθρο ειναι τραγικο. Ουτε μεχρι την τριτη παραγραφο δεν εφτασα, τοση βλακεια συμπυκνωμενη δεν αντεχεται πρωινιατικα.

Και καλα αυτος υπαρχει, παντα τετοιοι τυποι θα υπαρχουν. Αλλα εμεις γιατι να τον διαβασουμε; Σε τι φταιμε; Μονο απο τα υπολοιπα αρθρα του, περι χριστιανισμου και πιστης, καταλαβαινεις το μεγεθος της ανοησιας και του κομπλεξ αυτου του ανθρωπου.

Γιατι ειναι ενα πραγμα το να ειναι κανεις ανοητος, και αλλο να ειναι ανοητος αλλα να το παιζει φιλοσοφος, διανοητητης, πνευματικος σωτηρας ενος τοπου, οπου για τα οσα κακα συμβαινουν κατηγορει, οχι την εκλεγμενη κυβερνηση, αλλα τις "μειοψηφιες".

Ημαρτον, τι σοβαροτητα μπορει να εχει ενας ανθρωπος, οταν πιστευει σε τετοιες αρλουμπες.


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Niels on February 12, 2009, 20:44:03 pm
Δυστυχως ή ευτυχως δεν ετυχε να ακουσω πολιτικους του 60 ,ετυχε μονο να ακουω πολλους στους δρομους να διαδηλωνουν λες και ζουνε στο 60...

Οχι ρε μαλάκα... Πάνε να μετατρέψουν το πτυχίο σου σε κωλόχαρτο κι εσυ κατσε σπιτάκι σου. Να κατέβεις σε πορεία????
Για όνομα του Θεού, στο '60 ζούμε?

Λυπαμαι για το στομαχι σου,καταλαβαινω οτι σου πεσε βαρυ το αρθρο

Τόση μαλακία μαζεμένη πως να μην σου κάτσει βαριά?


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: corina on February 12, 2009, 21:26:29 pm
πιστευω οτι αυτα ειναι τα πιο σημαντικα σημεια του αρθρου στα οποια πρεπει ο καθενας να εστιασει και να συμφωνησει

ε, εντάξει...αφού μας λες και ότι πρέπει να συμφωνήσουμε κιόλας...να το κάνουμε τότε... ^puke^


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Niels on February 12, 2009, 21:33:48 pm
Νοικοκύρεμα χρειάζεται το κεφάλι σου. Η παιδεία λεφτά χρειάζεται


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: a on February 17, 2009, 04:35:15 am
Φοιτητικά πάρτυ, λαμόγια, κορόιδα, και…

αφορολόγητα ΚΕΡΔΗ!…
..
Email-άρθρο
του κ.Γ.Πιπερόπουλου
Καθηγητή Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
.
Κάθε φορά που οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες βλέπουν τις πολύχρωμες, υψηλού κόστους και, ενίοτε. προκλητικές αφίσες που κοσμούν τοίχους, κάγκελα, στύλους της ΔΕΗ και προσόψεις Πανεπιστημιακών κτιρίων τους δημιουργείται το εύλογο ερώτημα «με 2 και 3 πάρτυ κάθε εβδομάδα, με εκδρομές εσωτερικού τουρισμού τον χειμώνα στην Αράχοβα και την άνοιξη στην Μύκονο και εξωτερικού από την Πράγα και την Βουδαπέστη στην Βαρκελώνη, τα παιδιά αυτά πότε διαβάζουν;»
Από σήμερα θα ήθελα να προσθέσω μία πολύ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ διάσταση στο παραπάνω σύνθετο ερώτημα προτρέποντας τους «ανυποψίαστους και απροβλημάτιστους» φοιτητές και φοιτήτριες, τους γονείς τους, τις κατά τόπους αρμόδιες ΔΟΥ (δηλαδή τις…Εφορίες) και τον προσφάτως διορισθέντα Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων να αρχίσουν να αναρωτιούνται «ποιος και μάλιστα στηριζόμενος σε ποια κείμενη Νομοθεσία, επιτρέπει τα πάρτυ σε χώρους του Πανεπιστημίου, ποιος ελέγχει ποιοι συμμετέχουν σε αυτά, ποιοί αγοράζουν, πωλούν και σερβίρουν τα αλκοολούχα ποτά, ποιοι ελέγχουν ταυτότητες και ηλικίες, πόσα κέρδη προκύπτουν και, τελικά, σε ποιες ΤΣΕΠΕΣ καταλήγουν αυτά τα κέρδη;»
Στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας όσο και στο Αριστοτέλειο και μπορεί ο καθένας μας να υποθέσει και σε άλλα ΑΕΙ και ΤΕΙ της πατρίδας μας η διαδικασία είναι η ακόλουθη:

--- Η ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΔΥΝΑΜΗ στην απίστευτα κερδοφόρα «μπίζνα» των φοιτητικών πάρτι είναι η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ (και πίσω της αυτό που στον τύπο είχε χαρακτηρισθεί ως ΟΝΝΕΔ, Α.Ε.) και σε μικρότερο βαθμό η ΠΑΣΠ (με πρόχειρους υπολογισμούς 4 με 5 χιλιάδες φοιτητές σε κάθε πάρτυ και με μέση κατανάλωση τουλάχιστον 10-12 ευρώ μπορεί κανείς να μιλά για ΣΑΡΑΝΤΑ, ΠΕΝΗΝΤΑ ή και ΕΞΗΝΤΑ χιλιάδες ευρώ εισπράξεων σε μια βραδιά από μια παρέα φοιτητών! Αυτό πώς το ερμηνεύουν τα αυριανά παιδιά της γενιάς των 700 ευρώ;).
….. Το πάρτι ανακοινώνεται με τις σχετικές πολύχρωμες και υψηλού κόστους αφίσες (αλήθεια ποιος τις τυπώνει, ποιος τις πληρώνει, και ποιός, γιατί και με ποια «αμοιβή» κάνει την…αφισοκόλληση;)
----- Ποιοί, από ποιούς προμηθευτές και με ποιά σχετικά παραστατικά προμηθεύονται τα ποτά (αλήθεια σε ποιους πανεπιστημιακούς χώρους και με ποια Πρυτανική έγκριση τα αποθηκεύουν);
---- Ποιοί και με ποιά χρηματοοικονομικά κριτήρια προσκαλούνται και εγκαθιστούν τις ηχητικές εγκαταστάσεις (αλήθεια, μετά από ποιόν μειοδοτικό διαγωνισμό;)
----- Με ποια Νομικά ερείσματα οι Πρυτανικές Αρχές, π.χ. του δικού μας ΑΕΙ, δηλαδή του Πανεπιστημίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ επιτρέπουν την εγκατάσταση και τις ηλεκτρικές συνδέσεις (συνεπώς και την κατανάλωση ρεύματος- με ποιες προδιαγραφές ασφάλειας των φοιτητών) στις ιδιωτικές εταιρείες ηχητικών εγκαταστάσεων με τα εκπληκτικά video walls;
---- Ποιά αρμόδια Κρατική Αρχή, ποια ΔΟΥ (δηλαδή…Εφορία) έχει ελέγξει τα εισιτήρια εισόδου στον Πανεπιστημιακό χώρο για αγορά ποτών, σε ποια ταμειακή μηχανή καταγράφονται οι καταναλώσεις, ποιοι ελέγχουν εάν οι «πελάτες» είναι φοιτητές ή μη πανεπιστημιακοί καταναλωτές, εάν βρίσκονται στην Νόμιμη ηλικία για να επιτρέπεται να τους σερβιριστούν αλκοολούχα ποτά;
---- Την επομένη ημέρα του πάρτι ποιοι κρατούν το ΤΑΜΕΙΟ και σε ποιόν λογαριασμό κατατίθενται οι κολοσσιαίες εισπράξεις για τα δεδομένα μιας Ελλάδας των χιλιάδων ανέργων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που κλείνουν καθημερινά;
----- Τα ΕΞΟΔΑ καθαριότητας την επομένη του πάρτι ποιός και με βάση ποια ΑΠΟΦΑΣΗ των Πρυτανικών Αρχών τα αναλαμβάνει;
---- ΤΕΛΙΚΑ, θα ήθελα να ρωτήσω το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας αξιοποίησης της Περιουσίας του Πανεπιστημίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ το οποίο κλείνει τους ισολογισμούς της επί σειρά ετών με παθητικό, εισπράττει κάποια χρηματικά ποσά από αυτά τα πάρτυ ή μήπως υπάρχει θέμα με την «ελεύθερη εκμετάλλευση» πανεπιστημιακών χώρων δίκην «εις υγείαν των…κορόϊδων» οπότε αναρωτιέται εύλογα κανείς ποιοι λειτουργούν ως «λαμόγια» και ποιοι μένουν ως…κορόϊδα;

Όλα τα παραπάνω προκύπτουν ως ερωτήματα που γεννήθηκαν την περασμένη Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου καθώς αποχωρούσα από τα Δικαστήρια της Έδεσσας όπου μετέβην για να συμπαρασταθώ στην προσπάθεια φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών να εφαρμόσουν το ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, και εξηγώ:
Μία εκπληκτικής σύνθεσης ομάδα φοιτητών, με ιδεολογικές προτιμήσεις, αλλά χωρίς Κομματικές αγκυλώσεις που σπουδάζουν στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας το οποίο εδρεύει στην Έδεσσα αποφάσισαν να ακολουθήσουν τον Νόμο 3549/2007 - ΦΕΚ 69/Α'/20.3.2007 που στοχεύει στην «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου για τη δομή και λειτουργία των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων» και στο Αρθρο 22, με τίτλο « Συλλογική έκφραση - εκπροσώπηση στα Πανεπιστήμια» γράφει:
1. Οι εργαζόμενοι στα Α.Ε.Ι., καθώς και οι φοιτητές ή σπουδαστές, είναι ελεύθεροι να εκφράζονται συλλογικά μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα που διευκολύνονται στη λειτουργία τους από τις αρχές των Α.Ε.Ι..
2.α) Η παράγραφος 3 του άρθρου 2 του ν. 1268/1982 αντικαθίσταται ως εξής:
«3. Η ανάδειξη των εκπροσώπων των φοιτητών στα πανεπιστημιακά όργανα γίνεται για ετήσια θητεία και μόνο από το νόμιμο φοιτητικό σύλλογο κάθε τμήματος, ο οποίος οφείλει να έχει συγκροτηθεί ως νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου. Μέλη του φοιτητικού συλλόγου μπορούν να είναι όλοι οι φοιτητές του Τμήματος, εκτός από εκείνους που έχουν νομίμως διαγραφεί……..»
Στην προσπάθεια των φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών της Έδεσσας ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΑΧΘΗΚΕ με πείσμα και με πακτωλό χρημάτων που ξοδεύθηκαν σε δικονομικές μεθοδεύσεις η Διοίκηση του Κεντρικού Φοιτητικού Συλλόγου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ο οποίος είναι παγκοίνως γνωστό ότι ελέγχεται από την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και ο οποίος σύμφωνα με την κείμενη Νομοθεσία και την εκτίμηση έγκριτων Νομικών είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ιδιαίτερα μετά την δημοσίευση του παραπάνω Νόμου τον Μάρτιο του 2007).
Η ίδια Διοίκηση του – κατά την γνώμη πολλών «παράνομου» - ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ φοιτητικού συλλόγου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας είχε αντιπαραταχθεί με πείσμα και με πολυέξοδο δικαστικό αγώνα στην προσπάθεια των φοιτητών του Τμήματος Διοίκησης Τεχνολογίας που εδρεύει στην Νάουσα να δημιουργήσουν τον δικό τους ανεξάρτητο φοιτητικό σύλλογο ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου.
Στην Νάουσα οι φοιτητές δημιούργησαν τον δικό τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ Σύλλογο ο οποίος ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΑ από την συμμετοχή του στα δρώμενα του Τμήματος καθώς ο Προεδρεύων της Προσωρινής Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος καθηγητής και Αντιπρύτανης κ Αθανάσιος Νούλας ΟΥΔΕΠΟΤΕ πληροφορεί την διοικούσα επιτροπή του Ανεξάρτητου Φοιτητικού Συλλόγου για τις ημερομηνίες Γενικών Συνελεύσεων – οπότε είναι διαφαινόμενη η προστασία των Πρυτανικών Αρχών στο Κεντρικό Φοιτητικό Σύλλογο που ελέγχεται ΑΠΟΛΥΤΑ από την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Παρόμοια προσπάθεια φοιτητών του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη – στην έδρα του ΠΑΝΜΑΚ – ΠΟΛΕΜΗΘΗΚΕ με πείσμα!.. Στη συνέχεια, όμως, και μετά από δικονομικές και άλλες μεθοδεύσεις στελέχη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δημιούργησαν έναν «δήθεν και γιαλαντζί» κατά τα λεγόμενα εκπροσώπων του συγκεκριμένου τμήματος Ανεξάρτητο Φοιτητικό Σύλλογο ο οποίος καθώς δημιουργήθηκε και ελέγχεται πλήρως από συγκεκριμένα μέλη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ έχει παραχωρήσει ΟΛΑ τα δικαιώματά του στον ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ παραμένοντας από την ημέρα της Ίδρυσής του….ΑΔΡΑΝΗΣ καθώς αυτός ήταν ο ΣΤΟΧΟΣ και εκεί αποσκοπούσαν οι ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ των...δημιουργών του!...
Ευελπιστώ ότι αρχίζει να γίνεται εμφανής η βάση πάνω στην οποία μεθοδεύεται η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ενάντια στη δημιουργία Ανεξάρτητων κατά Πανεπιστημιακό Τμήμα Φοιτητικών Συλλόγων καθώς «απειλούνται» από την ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ στο Νόμο κεκτημένα οικονομικής φύσεως αλλά και δίαυλοι που οδηγούν στην κατάκτηση της Εξουσίας σε ΑΕΙ και ΤΕΙ με την βοήθεια οργανωμένων φοιτητικών «ομάδων»…
Κλείνω προσφέροντας τα παραπάνω ως ΟΡΕΚΤΙΚΟ σε ένα πνευματικό Συμπόσιο που θα ακολουθήσει και στο οποίο θα προσπαθήσω – μαζί και με άλλους συναδέλφους/σες να φέρω στο φως το «τρικούβερτο γλέντι» που έχει στηθεί στους χώρους του Πανεπιστημίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (όπως, πιστεύω, και σε όλα τα ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ) όπου κάποιοι θησαυρίζουν ανεξέλεγκτα και κάποιοι το ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ καθώς έτσι αναρριχώνται σε καίριους θώκους ΕΞΟΥΣΙΑΣ!...

http://greece-salonika.blogspot.com/2009/02/blog-post_2360.html


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on February 17, 2009, 04:43:03 am
----- Ποιοί, από ποιούς προμηθευτές και με ποιά σχετικά παραστατικά προμηθεύονται τα ποτά
----- Με ποια Νομικά ερείσματα οι Πρυτανικές Αρχές, π.χ. του δικού μας ΑΕΙ, δηλαδή του Πανεπιστημίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ επιτρέπουν την εγκατάσταση και τις ηλεκτρικές συνδέσεις (συνεπώς και την κατανάλωση ρεύματος- με ποιες προδιαγραφές ασφάλειας των φοιτητών) στις ιδιωτικές εταιρείες ηχητικών εγκαταστάσεων με τα εκπληκτικά video walls;
---- Ποιά αρμόδια Κρατική Αρχή, ποια ΔΟΥ (δηλαδή…Εφορία) έχει ελέγξει τα εισιτήρια εισόδου στον Πανεπιστημιακό χώρο για αγορά ποτών, σε ποια ταμειακή μηχανή καταγράφονται οι καταναλώσεις, ποιοι ελέγχουν εάν οι «πελάτες» είναι φοιτητές ή μη πανεπιστημιακοί καταναλωτές, εάν βρίσκονται στην Νόμιμη ηλικία για να επιτρέπεται να τους σερβιριστούν αλκοολούχα ποτά;
---- Την επομένη ημέρα του πάρτι ποιοι κρατούν το ΤΑΜΕΙΟ και σε ποιόν λογαριασμό κατατίθενται οι κολοσσιαίες εισπράξεις για τα δεδομένα μιας Ελλάδας των χιλιάδων ανέργων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που κλείνουν καθημερινά;
Αυτα ειναι πολυ ευλογα ερωτηματα.............
Ωραιο αρθρο, εν μερει,  αμιγκο  ;)


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Doctor_Doctor on February 17, 2009, 04:43:27 am
Τι πίνεις και δε μας δίνεις;


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on February 17, 2009, 04:44:29 am
Και το εγραψε και καθηγητης απο ΠΑΜΑΚ....
Πως τολμησε :D


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Doctor_Doctor on February 17, 2009, 04:51:30 am
Καλά έκανε...

Προβλήματα που 'χει ο κόσμος...


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on February 17, 2009, 05:01:06 am
Βασικα εβαλα ολα τα ερωτηματα στο quote, γτ βαριομουνα.
Αλλα αφου εκανες την παρατηρηση διορθωνω
Μερικα τα προσπερναω γτ δεν αξιζει να ασχοληθεις.Κανω edit, αν θες ξανακοιτα το


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Doctor_Doctor on February 17, 2009, 05:04:57 am
Δεν αναφέρομαι σε σένα φίλε, δεν το έκανα για σένα το σχόλιο.

(το πρώτο πρώτο το είχα κάνει πριν δω ότι μεσολαβεί δικό σου post, εξ' ού και η παρεξήγηση μάλλον)


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on February 17, 2009, 05:07:18 am
Δλδ επειδη μπερδευτηκα νυχτιατικα, σε τι/ποιον αναφεροσουνα με το "τι πινεις;"
Στο ερωτημα που ελεγε απο που προμηθευονται τα ποτα;;;; :(


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Social_waste on February 17, 2009, 05:13:41 am

alfadia pantou.
http://kafeneio-gr.blogspot.com/2009/01/blog-post_1177.html


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: emmanuel on February 17, 2009, 12:17:45 pm
Εννέα αλλαγές στο σύστημα των Πανελληνίων από το υπουργείο Παιδείας

17/02/09 09:52

Αθήνα

Οκτώ αλλαγές στο φετινό σύστημα των Πανελληνίων Εξετάσεων, και μία που θα ισχύσει το 2010, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας. Λήγει στις 20 Φεβρουαρίου η προθεσμία υποβολής αιτήσεων των υποψηφίων.

Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν είναι οι εξής:

* Από εφέτος οι υποψήφιοι θα μπορούν και πάλι να βλέπουν τα γραπτά τους, μετά τις δικαστικές αποφάσεις που δικαίωσαν υποψηφίους.

* Αυξάνονται από 13 σε 18 τα μέλη των Βαθμολογικών Κέντρων που συντονίζουν και εποπτεύουν τη διαδικασία βαθμολόγησης- αναβαθμολόγησης των γραπτών.

* Απαγορεύεται από εφέτος να σημειώνει ο α' βαθμολογητής πάνω στο γραπτό λάθη ή ελλείψεις.

* Μειώνεται κατά 10 μονάδες στην εκατοντάβαθμη κλίμακα η βαρύτητα της παραγωγής κειμένου στο μάθημα της «Νεοελληνικής Γλώσσας» (από 50 μονάδες θα λαμβάνει 40) και αυξάνεται αντίστοιχα η βαρύτητα των ασκήσεων (από 25 σε 35 μονάδες).

* Προσαρμόστηκαν οι διατάξεις για την προφορική εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στο εξής θα εξετάζονται με βάση τον νέο Ν. 3699/2008 της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

* Γίνεται αποσυμφόρηση των Βαθμολογικών Κέντρων από τους προφορικά εξεταζόμενους με τη θέσπιση ανώτατου ορίου εξεταζομένων (80 υποψήφιοι ανά Βαθμολογικό Κέντρο) και τη λειτουργία ειδικών Εξεταστικών Κέντρων.

* Ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις (1-20 Φεβρουαρίου).

* Τα Μηχανογραφικά Δελτία που θα υποβάλουν οι απόφοιτοι Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου, φέτος για πρώτη φορά θα τους γνωστοποιηθούν, μέσω Διαδικτύου, εντός του Μαρτίου. Τα Μηχανογραφικά Δελτία για τους κατόχους β΄ κύκλου ΤΕΕ και τους τελειοφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων που κατατίθενται στο λύκειο περίπου το δεύτερο δεκαήμερο του Μαρτίου θα γνωστοποιηθούν στους υποψηφίους, μέσω Διαδικτύου, εντός του Φεβρουαρίου.

Τέλος, από το 2010 θα αναγράφεται στο γραπτό η αναλυτική βαθμολογία για κάθε ερώτημα σύμφωνα με τις οδηγίες της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων.


 http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=987117&lngDtrID=244

 


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: corina on February 17, 2009, 12:26:28 pm
Μία παρατήρηση για το προηγούμενο άρθρο:

Τώρα θυμήθηκαν ότι στη Νάουσα υπάρχει πρόβλημα??

Ο σύλλογος αυτός προσπαθεί να δημιουργηθεί εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον...


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: fourier on February 17, 2009, 12:48:02 pm
* Μειώνεται κατά 10 μονάδες στην εκατοντάβαθμη κλίμακα η βαρύτητα της παραγωγής κειμένου στο μάθημα της «Νεοελληνικής Γλώσσας» (από 50 μονάδες θα λαμβάνει 40) και αυξάνεται αντίστοιχα η βαρύτητα των ασκήσεων (από 25 σε 35 μονάδες).

Και τυπικα πλεον δηλαδη, με τη σφραγιδα του υπουργειου πεδυας, πιο πισω κι απ' την επινοηση της γραφης...


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Aurelius on February 17, 2009, 13:08:16 pm
* Μειώνεται κατά 10 μονάδες στην εκατοντάβαθμη κλίμακα η βαρύτητα της παραγωγής κειμένου στο μάθημα της «Νεοελληνικής Γλώσσας» (από 50 μονάδες θα λαμβάνει 40) και αυξάνεται αντίστοιχα η βαρύτητα των ασκήσεων (από 25 σε 35 μονάδες).

Και τυπικα πλεον δηλαδη, με τη σφραγιδα του υπουργειου πεδυας, πιο πισω κι απ' την επινοηση της γραφης...

Διαφωνω. Η εκθεση-εκφραση ειναι κατ εμε η πιο βλακωδης μεθοδος για να εξετασεις την συλλογιστικη ενος ατομου. Ειναι πολυ καλος τροπος για να εξετασεις την εκφραστικη δεινοτητα, αλλα κατα τα αλλα, θεωρω οτι ειναι πολυ ηλιθιο να σου δινουν μια προταση και να σου λενε: "γραψε"

Απλα σε αυτες τις περιπτωσεις εχει σημαντικο προβαδισμα αυτος που γραφει ωραια.

Η για να το πουμε αντιστροφα, αν καποιος γραφει ωραια(με ωραιες εκφρασεις και απλες(ή και τυποποιημενες) συλλογιστικες, δεν μπορει να πατωσει, απλα θα αποδωσει αρκετα καλα. Αν καποιος εχει καλες ιδεες, αλλα δεν μπορει να τις εκφρασει σωστα, τοτε σιγουρα θα πατωσει.

Αλοιμονο ομως αν καποιος κρινοταν για τη εισαγωγη του σε καποια πανεπιστημιακη σχολη, απο το αν μπορει να εκφραστει καλα ή οχι. Τοτε οι μισοι καθηγητες στα Πανεπιστημια θα ειχαν μεινει στην ιδια ταξη, αν κατι το επιστημονικο τους εργο ειναι μια χαρα


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Karaμazoβ on February 17, 2009, 13:20:54 pm
ε οχι ρε Αουρελιους , η εκφραστική δεινότητα δεν ειναι κατι έμφυτο, μαθαίνεται. Αλιμονο, αν επειδη εχουμε καθηγητές που δεν μπορουν να εκφραστουν καλα, και κατα συνεπεια να μην μπορουν να διδαξουν, αλλα να ειναι καλοι επιστημονες, εμεις να θελουμε να παγιώσουμε αυτήν την κατασταση.

επειδή δεν μας αρεσε το μαθημα και δεν τα πηγαίναμε καλα , μη το γαμήσουμε κιολας. Το ζήτημα ειναι να αναβαθμιστεί το μαθημα, να δωθει έμφαση στο πως τα λες και όχι στο τι λες.


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Aurelius on February 17, 2009, 13:37:31 pm
Δεν νομιζω οτι ισχυει, οτι η εκφραστικη δεινοτητα μαθαινεται. Προφανως καλλιεργειται, προφανως και οταν ξεκινας π.χ. το Λυκειο εισαι πολυ χειροτερος απο οτι οταν τελειωνεις, αρα βελιωνεσαι, αλλα στην τελικη αυτοι που πετυχαινουν καλυτερα και αυτοι που γραφουν πιο ομορφα ειναι εκεινοι που εξ αρχης το ειχαν.

Το ιδιο χαζο μου φαινεται, οταν καποιος που προοριζεται για φιλολογος εξεταζεται σε φυσικη ή χημεια.

Το να υπαρχουν αυτα τα μαθηματα ειναι προφανες. Να γινονται και πιο εντατικα συμφωνω. Αλλα οχι και να εξεταζεσαι αν μπορεις να γραψεις 500 λεξεις μεσα σε 2.5 ωρες για να μπεις π.χ. μαθηματικο. Η να εξεταζεσαι για την ευθυγραμμη ομαλη κινηση αν θες να μπεις αρχαιολογικο.


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Karaμazoβ on February 17, 2009, 13:39:17 pm
Ουσιαστικα υποστηρίζεις μια επιστροφή στις Δεσμες δλδ, και στη θεση της Εκθεση να μπει μια Χημεια πχ


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: pandora on February 17, 2009, 13:48:37 pm
Το μείζων θέμα που προκύπτει με την Εκθεση είναι ότι συνήθως δεν βαθμολογείται το πώς γράφεις, αλλά το τί.... και σε ποιό επίπεδο συμφωνίας κινείσαι με βάση αυτό που έχει ο βαθμολογητής στο μυαλό του.



Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Karaμazoβ on February 17, 2009, 13:54:45 pm
Το μείζων θέμα που προκύπτει με την Εκθεση είναι ότι συνήθως δεν βαθμολογείται το πώς γράφεις, αλλά το τί.... και σε ποιό επίπεδο συμφωνίας κινείσαι με βάση αυτό που έχει ο βαθμολογητής στο μυαλό του.


ετσι ειναι...αλλα επειδη υπαρχει αυτό το προβλημα , ειναι πολυ πιο οικονομικό να ανεβασει τις ασκησεις το υπουργείο, παρα αν κανει σεμινάρια στους καθηγητες. Κλασσική κοντόφθαλμη, ανεγκεφαλη πολιτικη


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: anonymous-root on February 17, 2009, 14:12:24 pm
Το μείζων θέμα που προκύπτει με την Εκθεση είναι ότι συνήθως δεν βαθμολογείται το πώς γράφεις, αλλά το τί.... και σε ποιό επίπεδο συμφωνίας κινείσαι με βάση αυτό που έχει ο βαθμολογητής στο μυαλό του.




καλά ρε παιδιά, όταν γράφαμε έκθεση, δε μας λέγαν τι να γράψουμε;
δεν είχαμε διάφορα προσχέδια - ιδέες και γράφαμε αυτά;
τι λέμε τώρα...


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: pandora on February 17, 2009, 14:22:10 pm
Αυτό ακριβώς λέμε...
αλλα αυτό δεν είναι έκφραση - έκθεση, είναι ένα περίεργο μόρφωμα που πετσόκοψε το λόγο μας κ τον γύρισε πίσω στο δημοτικό, με αποκορύφωμα τον περιορισμό των 500 λέξεων.



Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: anonymous-root on February 17, 2009, 14:24:18 pm
Αυτό ακριβώς λέμε...
αλλα αυτό δεν είναι έκφραση - έκθεση, είναι ένα περίεργο μόρφωμα που πετσόκοψε το λόγο μας κ τον γύρισε πίσω στο δημοτικό, με αποκορύφωμα τον περιορισμό των 500 λέξεων.




ε ντάξει, έχει και μερικά καλά: φαντάζεσαι τον αλιακμων να γράφει έκθεση χωρίς περιορισμό λέξεων; :P


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: pandora on February 17, 2009, 14:24:45 pm
 ;D ;D ;D ;D


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: Aurelius on February 17, 2009, 15:24:51 pm
Μια χαρα ηταν οι δεσμες. Δεν μπορω να καταλαβω που γινεται να μετραει το ιδιο η ικανοτητα καποιου στην εκφραση και η ικανοτητα του στα μαθηματικα.

Δηλαδη, τι νομιζετε πολλοι στην σχολη μας περασαν (και) επειδη ειχαν γραψει καλη εκθεση. Τωρα, χωρις προφανως να σημαινει, οτι οποιος γραφει καλη εκθεση δεν ειναι καλος στα μαθηματικα, πολλοι δεν ειναι εκεινοι που θα ξεπερνουσαν τις επιδοσεις αυτων στα μαθηματικα, αν τα θεματα ηταν πιο δυσκολα, αλλα επειδη εγραψαν σκραπα εκθεση ειχαν χαμηλοτερη βαθμολογια?


Title: Re: Καθηλωμένοι σε μηδενική βάση
Post by: ^^DaRk_HunTeR on February 18, 2009, 05:32:10 am
@@ ηταν οι δεσμες οπως και σχεδον ολα τα συστηματα που εχουν περασει ως τωρα.

Τοτε μπορουσες να κρατησεις τα μα8ηματα που δεν εγραψες καλα και να τα δωσεις του χρονου, περαν του οτι σε ολοκληρη την γ λυκειου(ισως και τη β) εδινες σημασια σε αυτα τα 4 μα8ηματα και εγραφες τα αλλα.

Για οσους δεν ξερουν λοιπον επι δεσμων εχουμε και λεμε(και επειδη βαριεμαι να γραφω) οριστε τα βρηκα ετοιμα...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συνοπτική αναφορά του συστήματος και της φιλοσοφίας των Δεσμών, το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ/ΑΤΕΙ μέχρι και το έτος 1999-2000, μιας και κάποιοι έχουν αναρωτηθεί…
1η Δέσμη [Πολυτεχνείο, ΦυσικοΜαθηματικοΧημειοΓεωλογία, ΓεωπονοΔασολογικοΠεριβαλλοντολογικά, Πληροφορική/Επιστήμη Υπολογιστών και φυσικά του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου ΤΕΙ (τότε ονομάζονταν ΤΕΙ, όχι ΑΤΕΙ].
Εξεταζόμενα Μαθήματα: Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία
Βασικό μάθημα (αυξημένης βαρύτητας με τα σημερινά «Πεδία»): Μαθηματικά. Εξαιρέσεις:
Φυσική: για το Φυσικό (φυσικά...)
Χημεία: Για τη Χημεία, τα Τμήματα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής, Ζωικής Παραγωγής, Γεωργικών Βιομηχανιών (σήμερα Επιστήμη & Τεχνολογία Τροφίμων), Δασολογία-Φυσικού Περιβάλλοντος και, Περιβάλλοντος (και τα αντίστοιχου επιστημονικού αντικειμένου ΤΕΙ).
2η Δέσμη [Ιατρική, Οδοντιατρική, Φαρμακευτική, Κτηνιατρική, Βιολογία, Νοσηλευτική (ΑΕΙ), Διαιτολογία (από το 1994) και φυσικά του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου ΤΕΙ].
Εξεταζόμενα Μαθήματα: Έκθεση, Φυσική, Χημεία, Βιολογία
Βασικό Μάθημα: Βιολογία. Εξαιρέσεις:
Φυσική: Ραδιολογίας-Ακτινολογίας ΤΕΙ
Χημεία: Φαρμακευτική (Χημεία)
3η Δέσμη [Νομική, Φιλολογία, Ιστορία-Αρχαιολογία, Φιλοσοφία, Θεολογία/Ποιμαντική, Ξενόγλωσσες Φιλολογίες και Αρχειονομία-Βιβλιοθηκονομία και Βιβλιοθηκονομία ΤΕΙ]
Εξεταζόμενα Μαθήματα: Έκθεση, Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά
Βασικό Μάθημα: Αρχαία. Εξαιρέσεις:
Ιστορία: ΜΜΕ, Δημοσιογραφία, Ψυχολογία, Κοινωνιολογίες
4η Δέσμη [Οικονομικές Σχολές, Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων, Χρηματ/κής & Τραπεζικής Διοικητικής, Επιχειρησιακή Έρευνα & Εμπορία, Ναυτιλιακά, Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών, Πολιτικές Επιστήμες, Δημόσιας Διοίκησης και φυσικά του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου ΤΕΙ...]
Εξεταζόμενα Μαθήματα: Έκθεση, Μαθηματικά, Ιστορία, Κοινωνιολογία (έως και 1993)–Πολιτική Οικονομία (από το 1994)
Βασικό Μάθημα: Μαθηματικά (καμία σχέση με αυτά της 1ης Δέσμης, λιγότερη ύλη και ευκολότερα θέματα).
Εξαιρέσεις: η Ιστορία σε ΜΜΕ, Δημοσιογραφία, Ψυχολογία, Κοινωνιολογίες


Η 4η Δέσμη ήταν γνωστή και ως η «Δέσμη του Λαού», όσοι ενδιαφέρονταν μόνο για το απολυτήριο Λυκείου κατά 95% διάλεγαν τη 4η Δέσμη μιας και θεωρείτο ως η πιο εύκολη για αποφοίτηση.
Το διάστημα 1991-1999 ο κάθε υποψήφιος είχε δικαίωμα επιλογής μέχρι και 60 σχολές της Δέσμης που ήταν υποψήφιος. Μέχρι και το 1990 υπήρχε το δικαίωμα της επιλογής σχολών μέχρι το πολύ 2 ομάδων μιας Δέσμης (ήτοι, οι σχολές της κάθε Δέσμης ήταν διαχωρισμένες σε Ομάδες).
Μέχρι και και το 1990 μέσα έπρεπε στο εκάστοτε «βασικό μάθημα» να είχες «πιάσει» τουλάχιστον τη βάση για να εισαχθείς στη σχολή, άσχετα αν στο σύνολο μορίων την «έπιανες» ή όχι.
Η κατάθεση του Μηχανογραφικού Δελτίου πραγματοποιούταν το Φεβρουάριο, άρα μερικούς μήνες πριν τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Περαιτέρω, γενικότερες παρατηρήσεις επί του συστήματος των Δεσμών:
- Οι διαγωνιζόμενοι, όπως προαναφέρθηκε, ήταν «χωρισμένοι» σε δέσμες. Οι τελειόφοιτοι δεν διαγωνίζονταν (λανθασμένα χρησιμοποιείται τόσα χρόνια ο όρος εξετάσεις. Πρόκεται για διαγωνισμό!) μόνο μεταξύ τους, αλλά είχαν να αντιμετωπίσουν και τους απόφοιτους και μάλιστα η πλειοψηφία εξ’ αυτών είχε «κρατήσει» και μάθημα με ικανοποιητική (κατά την κρίση τού καθενός) βαθμολογία... Αυτό λάμβανα χώρα κατά κύριο λόγο, αφού υπήρχαν και ορισμένα τμήματα που ήταν κοινά για δύο δέσμες ή η «κοινή» ομάδα σχολών και για τις 4 δέσμες.
- Η εισαγωγή σε οποιοδήποτε ΑΕΙ/ΤΕΙ ήταν πολύ πιο δύσκολη από ό,τι σήμερα, υπό το πρίσμα ότι η αναλογία υποψηφίων/σύνολο προσφερόμενων θέσεων ήταν μικρότερη. Σήμερα (μετά το 2000) διατίθονται περίπου 75.000 (κατά μέσο όρο σε κάθε χρονιά) σε 85.000 υποψηφίους (άρα σχεδόν όλοι που τελείωσαν το λύκειο εισάγονται σε κάποια σχολή), εκτός απο την τελευταία τριετία που θεσπίστηκε σωστότατα η «βάση εισαγωγής» (ΓΒΠ 10 ή 10.000 μόρια) και οι υποψήφιοι «αυτομάτως μειώθηκαν» κάπου στους 55.000... Με το σύστημα των δεσμών έως και το 1997-1998 οι προσφερόμενες θέσεις ήταν συνολικά 40.000-45.000 και οι υποψήφιοι φυσικά κάπου 85.000. Για να μην σας μπλέξω με τα νούμερα, η αναλογία επιτυχίας ανά Δέσμη (εννοώ εδώ την εισαγωγή οπουδήποτε, όχι στη σχολή που επιθυμούσε ο καθένας) κατά μέσο όσο ήταν στην 1η Δέσμη 1 στους 2,5 υποψηφίους, στη 2η δέσμη 1 στους 4, στην 3η δέσμη 1 στους 3 και στην 4η Δέσμη 1 στους 5 (κάπως πλασματική αυτή η αναλογία, διότι στη «Δέσμη του λαού» υπήρχαν αρκετοί που απλά ήθελαν το Απολυτήριο Γενικού Λυκείου).


Και μια παρατηρηση του αρ8ρογραφου:P
Α, όσον αφορά τους ΗΜΜΥ (έχω αντιληφθεί αρκετές «μάχες» στο forum) δεν ήταν το 1992 η σχολή με την υψηλότερη βάσης στην 1η Δέσμη (εκτός των σχολών που ανήκαν και σε άλλες Δέσμες), αλλά η Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής Πάτρας.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τελος, κατα την κριση μου κατι σε 3 ετες μη υποχρεωτικο λυκειο ακολου8ουμενο απο ενα προκατασκευαστικο ετος( η οπως στον π...ο το λενε) και μετα εξετασεις αποδεσμευμενες απο το Λυκειο θα ετεινε περισσοτερο σε κατι που θα επικροτουσα