THMMY.gr

Μαθήματα Βασικού Κύκλου => Ηλεκτρικές Μετρήσεις Ι => Topic started by: ampoulog on February 01, 2009, 11:42:17 am



Title: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: ampoulog on February 01, 2009, 11:42:17 am
Η ονομαστική τάση πρωτεύοντος είναι 220V και δευτερεύοντος  24V .
Αυτό ισχύει για όλα τα σχήματα έτσι ?
Και για το σχήμα 6 όπου βρίσκουμε την τάση βραχυκύκλωσης ??


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: TeeKay on February 01, 2009, 12:44:08 pm
Μπορεί να ρωτάω βλακεία, αλλά πώς ξεχωρίζουμε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα σε αυτή την άσκηση; Και στη 2 επίσης πώς πρέπει να διατάξουμε τους μετασχηματιστές;


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: testiculos on February 01, 2009, 15:50:53 pm
Μπορεί να ρωτάω βλακεία, αλλά πώς ξεχωρίζουμε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα σε αυτή την άσκηση; Και στη 2 επίσης πώς πρέπει να διατάξουμε τους μετασχηματιστές;


1η περίπτωση:
Εάν ο Μ/Σ γράφει πάνω του τα στοιχεία του (220/24) και επειδή το Μ/Σ μας θα τον χρησιμοποιήσουμε σαν Μ/Σ υποβιβασμού τάσης το πρωτεύον θα είναι από τη μεριά των 220V και το δευτερεύον από τη μεριά των 24V..

2η περίπτωση:
Εάν τα στοιχεία του Μ/Σ δεν γράφονται ή δε φαίνονται τότε με ένα ωμόμετρο (πολύμετρο δλδ ρυθμιζμένο σωστά) μετράμε διαδοχικά μία φορα την αντίσταση ανάμεσα στους ακροδέκτες της μιας πλευράς του Μ/Σ και μία της άλλης πλευράς. Εκεί που έχω μεγαλύτερη αντίσταση είναι το πρωτεύον(αφου χρησιμοποιώ τον Μ/Σ για υποβιβασμό τάσης)


Κ μία ερώτηση :-\..
Στην 5 ασκηση.. μπορεί να μας ζητηθεί να μετρήσουμε αυτεπαγωγές με τη γέφυρα RLC για τον υπολογισμό του Μ?..Γιατι δε θυμάμαι να μας το έδειξαν στο εργαστήριο..


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: ampoulog on February 01, 2009, 15:54:17 pm
Δεν νομίζω να το ζητήσουν . Ουτε καν μας έδειξαν την γέφυρα στο εργαστήριο , θα ήταν πολύ τρελό αν ήθελαν να το ξέρουμε .


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: adianohtos on February 02, 2009, 13:39:47 pm
Ορισμος τασης βραχυκυκλωσης?


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: Wade on February 02, 2009, 13:44:07 pm
Ορισμος τασης βραχυκυκλωσης?

Η τάση την οποία, αν την εφαρμόσουμε στο πρωτεύον με βραχυκυκλωμένο δευτερεύον, το πρωτεύον διαρρέεται από ρεύμα ίσο με το ρεύμα κανονικής λειτουργίας.


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: adianohtos on February 02, 2009, 13:59:42 pm
ΤΗΧ  :)


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: demP on February 02, 2009, 14:00:14 pm
Δεν μπορω να βγαλω ακρη τι κανουμε στην ασκηση 5....

Παρα πολυ ωραια τα βιντεο ρε παιδια, αλλα δεν μπορω να θυμιθω τις συνδεσμολογια και την πορεια της ασκησης.

Μπορει καποιος να ζωγραφισει σε ενα χαρτι με σχηματα τι κανουμε?
και με τι ταση τροφοδοτουμε καθε φορα?


ή αν δεν μπορει, αν γινεται να γραψει τι πρεπει να κανουμε περιπου.

και στα βιντεακια στην 5 ολο μιλανε μιλανε ..... υπαρχει κανενα που να δειχνει την πορεια της ασκησης και δεν εχω δει?


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: adianohtos on February 02, 2009, 14:10:35 pm
Δοκιμασε αυτα εδω http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=21681.15


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: glika on February 02, 2009, 15:01:35 pm
παιδια να ρωτησω κατι? τα σχηματα θα μας τα δινουν ε? στην 5 ολες αυτες τις σχεσεις πρεπει να τις μαθουμε? δεν εννοω αυτες που χρειαζονται γι αυτα που ζηταει η ασκηση.. τις υπολοιπες παιζει να μας τις ρωτησουν? γιατι στο εργαστηριο ειχε πει οτι δεν ρωταει μαθηματικες σχεσεις.. κ κατι αλλο... το εργαστηριο απλα το παιρναμε η βαθμολογουμαστε?


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: ampoulog on February 02, 2009, 15:15:19 pm
Τα σχήματα δεν δίνονται .
Αν θέλεις εσύ τα σχεδιάζεις σε ένα χαρτί για να διευκολυνθείς.
Το πιθανότερο είναι να σε ρωτήσουν κανένα ορισμό ή καμία παρατήρηση από το φυλλάδιο (ή εκτός φυλλαδίου) παρά τύπους (τουλάχιστον για την 5) .


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: glika on February 02, 2009, 15:55:55 pm
δηλαδη δεν μας δινουν τιποτα? μονο μας λενε τι να βρουμε? προφανως δεν μπορουμε να σχεδιασουμε τα σχηματα και να τα παρουμε μαζι μας ε?


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: ampoulog on February 02, 2009, 16:09:08 pm
Όχι αν θέλεις τα σχεδιάζεις εκείνη την ώρα.


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: Ariel on February 03, 2009, 03:00:11 am
Ποια ειναι τα βασικά πουπρέπει να θυμόμαστε από θεωρία σε αυτή την  ^curses^ άσκηση??
Θα βάλει λογικά τις ίδιες ερωτήσεις με το εργαστήριο ή ζητά κατι παραπάνω?
είναι τόσες σελίδες θηρίο και έχω πελαγώσει...


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: ippocrates9 on February 03, 2009, 03:44:25 am
Μην ψαρώνεις καθόλου με την θεωρία στη συγκεκριμένη άσκηση ρωτάει πιο γενικά πράγματα, δεν πρέπει να μάθεις δηλαδή τύπους! Αυτό που σίγουρα θα πρέπει να ξέρεις είναι τι είναι τάση βραχυκύκλωσης!


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: Ariel on February 03, 2009, 03:48:30 am
Yessir!!!
ευχαριστώ για τη βοήθεια!  ^hat^


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: ant on September 21, 2010, 01:13:35 am
Σε εναν μετασχηματιστη τασης, πώς ξερουμε την ενταση κανονικης λειτουργιας; Την λεει πανω στο μετασχηματιστη; Στη λεει ο καθηγητης;


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: Emfanever on September 21, 2010, 02:41:09 am
ναι τη γράφει πάνω... και αν δε γράφει την ένταση κατευθείαν, μπορείς να την υπολογίσεις από αυτά που γράφει


Title: Re: Απορία στην εργαστηριακή άσκηση 5
Post by: ant on September 21, 2010, 03:03:42 am
ναι τη γράφει πάνω... και αν δε γράφει την ένταση κατευθείαν, μπορείς να την υπολογίσεις από αυτά που γράφει

και την υπολογιζεις πώς ακριβως;  :-\