Title: Εργασία Β___2005-06 Post by: dim on December 13, 2005, 02:32:47 am Αναφέρομαι στις εργασίες-δομές δεδομένων (όχι στο προξίμιτι).
Δεν καταάλαβα τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε.. Θα πρέπει να τα κάνουμε όλα μόνοι μας ή θα πρέπει να ψάξουμε και για βιβλιοθήκες (πχ JDSL, Interface Position) και έτοιμες συναρτήσεις? Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: JAs0n-X on December 13, 2005, 02:43:21 am Δεν ασχολουμαι με αυτες τις εργασιες αλλα:
οι abstract classes δεν σου λενε τι θα κανεις? Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: dim on December 13, 2005, 02:53:49 am Λένε γενικά πράγματα..
πχ /** * This method deletes all the contents of the heap */ public abstract void createHeap(); Απλά το θέμα είναι ότι στο αφήνει λίγο φλου.. Θα το κάνεις με πίνακες? Θα το κάνεις με τη βοήθεια μιας εξτρα κλάσης Node? Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: JAs0n-X on December 13, 2005, 03:02:35 am Σορρυ αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω! :(
Title: Re: Εργασία Β___2005-06 Post by: chggr005 on December 14, 2005, 01:57:22 am Δεν καταάλαβα τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε.. Δεν είναι αργά!!!Θα πρέπει να τα κάνουμε όλα μόνοι μας ή θα πρέπει να ψάξουμε και για βιβλιοθήκες (πχ JDSL, Interface Position) και έτοιμες συναρτήσεις? Γύρνα το στο Proximity. Έχει περισσότερο φάση και είναι κατά την γνώμη μου πιο διασκεδαστικό! Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: JAs0n-X on December 18, 2005, 23:55:43 pm Παιδια για το προξιμιτι που λεει μελετη της πολυπλοκοτητας εννοειται δεν του γραφουμε καθε σειρα ποσες φορες εκτελειται ε?
Στο σουντοκου γινοταν αυτο αλλα τωρα τα πραγματα ειναι πολυ πολυπλοκα... απλα να του πεταξουμε ενα Ν^4 η τελος παντων οτι εχουμε θελει? thanks... PS:Οι περισσοτεροι τωρα διασκεδαζεται ε??? κρατηστε το μεχρι αργα να τελειωσουμε εδω και να ερθουμε!! :P Title: Re: Εργασία Β___2005-06 Post by: chggr005 on December 19, 2005, 11:32:19 am Βρε Ιάσωνα, τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα απ' ότι περιγράφεις. Όσοι από εμάς χρησιμοποιήσαμε την findNeighbours θα πρέπει να βρούμε και αυτής την πολυπλοκότητα. Εγώ πάντως το έκανα εντολή εντολή για πιο καλά...
Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: JAs0n-X on December 19, 2005, 23:18:41 pm ??? ??
εντολη εντολη? εμενα ειναι 1200 σειρες κωδικας!! Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: BOBoMASTORAS on December 20, 2005, 01:46:27 am ??? ?? εντολη εντολη? εμενα ειναι 1200 σειρες κωδικας!! Ποιός σου φταίει. Απλό παίχτη ζητούσε............... :p :p Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: JAs0n-X on December 20, 2005, 02:35:35 am απλο ζητουσε αλλα ειπε οτι αν βαλουμε οτι θελουμε δεν ειναι αχρηστο γιατι χρησιμευει στην συνεχεια...
Title: Re: Εργασία Β___2005-06 Post by: chggr005 on December 20, 2005, 04:13:46 am Βασικά παίζει στην επόμενη εργασία να μας το γυρίσει εντελώς και να μας πει "θέλω υλοποίηση με δέντρα". Οπότε φτου κι απ' την αρχη...
Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: JAs0n-X on December 20, 2005, 11:58:50 am Ειπε οτι η υλοποιηση θα ειναι με δεντρα αλλα δεν θα μας ταλαιπωρησει γιατι απλα θα αλλαξουμε ολα αυτα τα if που εχουμε βαλει..
ας ελπισουμε.. Title: Re: Εργασία Β___2005-06 Post by: chggr005 on December 21, 2005, 00:42:28 am Όλα αυτά τα if???
Εγώ δεν έχω βάλει και πολλά if! Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: Zorbas-E- on December 21, 2005, 05:39:58 am Μήπως ξέρει κανείς τον αλγόριθμο ή ένα καλό τρόπο επιστροφής της θέσης από ένα Β-δένδρο; Η αρίθμηση γίνεται από πάνω προς τα κάτω (όπου πάνω είναι η ρίζα) και από τα αριστερά προς τα δεξιά. Λαμβάνονται υπόψιν μόνο οι κόμβοι και τα κλειδιά που είναι παρόντα. Το αριστερότερο κλειδί της ρίζας έχει αριθμό 0 (ή 1, ότι βολεύει), και η αρίθμηση συνεχίζεται με το επόμενο κλειδί στα δεξιά και μέχρι να τελειώσουν οι κόμβοι του συγκεκριμένου επιπέδου.
ευχαριστώ Title: Απ: Εργασία Β___2005-06 Post by: JAs0n-X on December 21, 2005, 12:08:48 pm Μήπως ξέρει κανείς τον αλγόριθμο ή ένα καλό τρόπο επιστροφής της θέσης από ένα Β-δένδρο; Η αρίθμηση γίνεται από πάνω προς τα κάτω (όπου πάνω είναι η ρίζα) και από τα αριστερά προς τα δεξιά. Λαμβάνονται υπόψιν μόνο οι κόμβοι και τα κλειδιά που είναι παρόντα. Το αριστερότερο κλειδί της ρίζας έχει αριθμό 0 (ή 1, ότι βολεύει), και η αρίθμηση συνεχίζεται με το επόμενο κλειδί στα δεξιά και μέχρι να τελειώσουν οι κόμβοι του συγκεκριμένου επιπέδου. ευχαριστώ Δεν γνωριζω να σου απαντησω αλλα στο εΤΗΜΜΥ στις Δομες υπαρχουν κατι λινκς σε σελιδες που παρουσιαζουν αλγοριθμους υλοποιησης δομων και αλλα τετοια... ριξε μια ματια... |