THMMY.gr

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα => Internet Providers => Topic started by: ^^DaRk_HunTeR on October 30, 2008, 04:19:31 am



Title: Μαζική διαμαρτυρία χρηστών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet
Post by: ^^DaRk_HunTeR on October 30, 2008, 04:19:31 am
Η τελευταια διορια για συμμετοχη στην μαζικη καταγγελια ειναι μεχρι και την Παρασκευη 31/10/08

Μεταφερω....

Πηγη: http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=241998
=================================================================
Ύστερα από πολλαπλές αναφορές και συζήτηση σύνταξης επιστολής, μία μερίδα συνδρομητών του παρόχου Forthnet προχωρούν σε μαζική διαμαρτυρία λόγω των ιδιαίτερα σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το δίκτυο της εταιρείας τους τελευταίους 2 μήνες. Πιο συγκεκριμένα, η διαμαρτυρία αφορά προβλήματα με χαμηλές ταχύτητες & υψηλά pings κατά τις ώρες αιχμής που έχουν διαπιστωθεί ότι οφείλονται σε υπερφόρτωση των εθνικών & διεθνών κυκλωμάτων της εταιρείας.

Όσοι είστε συνδρομητές και αντιμετωπίζετε επιβεβαιωμένα τέτοιου είδους προβλήματα (όχι άλλου είδους, όπως χαμηλό συγχρονισμό ή αποσυγχρονισμούς), είστε καλοδεχούμενοι να συμμετάσχετε μαζί μας στην διαμαρτυρία που θα σταλεί στην Forthnet και θα κοινοποιηθεί σε αρμόδιους φορείς (ΕΕΤΤ, ΚΕΠΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ, ΙΝΚΑ, Υπ. Ανάπτυξης, Συνήγορο του Καταναλωτή, ADSLgr) καθώς και σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Παρακαλείστε όσοι συνδρομητές, επιθυμείτε να συμμετέχετε, παρακαλείστε να στείλετε το συντομότερο τα εξής στοιχεία στην nmavro73:(σε μια γραμμη να ειναι γραμμενα τα στοιχεια, για ευκολια)
nmavro@ath.forthnet.gr(ειτε αν ειστε μελη στο adslgr.com στειλτε τα στοιχεια με Pm)

    * Ονοματεπώνυμο συνδρομητή (πχ Γιάννης Παπαδόπουλος)
    * Το Forthnet e-mail σας (πχ giannispap60@ath.forthnet.gr)
    * Περιοχή-Πόλη (πχ Ψυχικό, Αθήνα)


Σημείωση: τα προσωπικά στοιχεία των συνδρομητών θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την παρούσα επιστολή και θα σταλούν μόνο στην Forthnet & στην ΕΕΤΤ, σε κανέναν άλλο φορέα.

Κειμενο καταγγελιας:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΠΡΟΣ
«Forthnet Α.Ε» (Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών & Τηλεματικών Εφαρμογών)
ΑΦΜ: 094444827, Δ.Ο.Υ: Α’ Ηρακλείου
Ατθίδων 4, Καλλιθέα 176 71
Τηλ: (+30) 211-9559000
Fax: (+30) 211-9559090

ΚΟΙΝ/ΣΗ:
«Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)», Fax: 210-6105049
«Ένωση Καταναλωτών - Ποιότητα Ζωής (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.)», Fax: 210-3300591
«Νέο Ινστιτούτο Καταναλωτών (Νέο ΙΝΚΑ)», Fax: 210-6469982
«Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Υπ. Ανάπτυξης», Fax: 210-3842642
«Συνήγορο του Καταναλωτή», Fax: 210-6460414
«ADSLGR (Independent Broadband Review Site)», URL: http://www.adslgr.com


Θέμα: Πανελλαδική δυσλειτουργία του δικτύου της «Forthnet Α.Ε.»

Αξιότιμοι Κύριοι,

Σας ενημερώνουμε μέσω αυτής της επιστολής, ως συνδρομητές της εταιρείας «Forthnet Α.Ε.», για τα έντονα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζει το δίκτυό σας από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2008 έως και σήμερα και επηρεάζει όλους τους συνδρομητές πανελλαδικά.

Ενώ έχετε επανειλημμένα λάβει γραπτά παραπόνα από συνδρομητές (για παράδειγμα η ΑΠ ΕΕΤΤ 51409/30-09-08) για τα εν λόγω προβλήματα, δεν έχουν επιλυθεί αλλά ούτε έχει ανακοινωθεί η δυσλειτουργία στο διαδικτυακό σας τόπο, όπως υποχρεούστε βάσει της υπογεγραμμένης σύμβασης παροχής υπηρεσιών (άρθρα 5.1, 5.2, 5.3).

Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι εξής δυσλειτουργίες:

α) μείωση της ταχύτητας μεταφοράς δεδομένων (data rate) & αύξηση των χρόνων απόκρισης(latency) καθώς και μερική απώλεια δικτυακών πακέτων (packet loss), που υφίσταται μεταξύ της διασύνδεσης της εταιρείας σας και των διεθνών παρόχων Telecom Italia Sparkle “Seabone” (AS6762) & Tiscali International Network (AS3257).

β) μείωση της ταχύτητας μεταφοράς δεδομένων (data rate) & αύξηση των χρόνων απόκρισης (latency) καθώς και μερική απώλεια δικτυακών πακέτων (packet loss), που υφίσταται μεταξύ της διασύνδεσης της εταιρείας σας και του Κέντρου Διασύνδεσης Δικτύων Internet στην Αθήνα (AIX), επηρεάζοντας αρνητικά την διασύνδεση με άλλους παρόχους - μέλη (Altec Telecoms, AT&T Hellas, GRNET, Hellas On Line, Lannet, NetOne, ON Telecoms, Orange, OTEnet, Tellas, Verizon Hellas, Vivodi, Vodafone NET, WIND). Τα λάθη στη μετάδοση φαίνονται για τις διάφορες δρομολογήσεις στις παρακάτω εικόνες

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση Όνομα: aix.png

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση Όνομα: tiscali_lost_packets.JPG


γ) μείωση της ταχύτητας μεταφοράς δεδομένων (data rate) & αύξηση των χρόνων απόκρισης (latency) καθώς και μερική απώλεια δικτυακών πακέτων (packet loss), που υφίσταται στην εσωτερική διασύνδεσης της εταιρείας σας μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης και Αθήνας-Κρήτης.

Τα προαναφερθέντα προβλήματα παρουσιάζονται ιδιαίτερα έντονα κατά το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας, ενώ εξαφανίζονται κατά τη διάρκεια της νύχτας, που προφανώς σημαίνει ότι πρόκειται για ανεπάρκεια του δικτύου σας να ανταποκριθεί στις ανάγκες των συνδρομητών κατά τις ώρες αιχμής και χρήζει άμεσης αναβάθμισης.

Επιπλέον, η αρνητική τους επίδραση επηρεάζει κάθε είδους διαδικτυακή υπηρεσία, ενώ γίνονται ιδιαίτερα αισθητά σε real-time εφαρμογές, υπηρεσίες μετάδοσης ήχου & εικόνας (video streaming) καθώς και διαδικτυακά παιχνίδια (online games). Παρόμοια προβλήματα έχουν παρουσιαστεί στο παρελθόν επανειλημμένα για μεγάλο χρονικό διάστημα, με πιο πρόσφατο παράδειγμα το χρονικό διάστημα των μηνών Μαρτίου-Απριλίου 2008.

Η τηλεφωνική υποστήριξη της εταιρείας σας έχει παραδεχτεί επανειλημμένα το πρόβλημα και υπόσχεται ότι θα επιλυθεί με αναβαθμίσεις που πρόκειται να γίνουν σύντομα, όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί καθ’ όλο αυτό το χρονικό διάστημα των σχεδόν 2 μηνών. Παράλληλα, θεωρούμε άκρως αντιδεοντολογική την γραπτή απάντηση που έχουν λάβει ορισμένοι συνδρομητές ότι δεν επηρεάζει όλες τις εφαρμογές, αλλά μόνο «εφαρμογές ψυχαγωγίας». Κάτι που εκτός του ότι δεν ισχύει, δεν αναφέρεται πουθενά στη σύμβασή σας κάποιος διαχωρισμός στην ποιότητα των υπηρεσιών αναλόγως τους σκοπούς χρήσης.

Επιθυμούμε μέσω αυτής της επιστολής τα εξής

    * Να μας γνωστοποιηθούν οι λόγοι που η εταιρεία σας δεν προβαίνει στις απαραίτητες αναβαθμίσεις του δικτύου, σε τακτά χρονικά διαστήματα, όπως οφείλει.
    * Την εκτιμώμενη ημερομηνία που θα επιλυθούν πλήρως όλα τα προαναφερθέντα προβλήματα
    * Να ανακοινώνονται στο εξής τέτοιου είδους προβλήματα στον δικτυακό σας ιστοτόπο, όπως οφείλετε βάσει της σύμβασης, προς εξυπηρέτηση των συνδρομητών σας
    * Να ανασταλεί, ακόμα και αναδρομικά, η πάγια χρέωση των συνδρομών για όσο διάστημα διαρκέσει το πρόβλημα, ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο του 2008, λόγω πλημμελούς υπηρεσίας.
      Να μην πληρώσει κανένας συνδρομητής που θα ζητήσει διακοπή το τέλος διακοπής, εφόσον αυτή οφείλεται στο συγκεκριμένο τεχνικό πρόβλημα.


Τέλος, σας επισυνάπτουμε δύο γραφήματα που αποδεικνύουν την έντονη δυσλειτουργία του δικτύου σας όπως ακριβώς επισημάνθηκαν ανωτέρω.

Athens Internet Exchange

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση Όνομα: aix2.JPG

Tiscali International Network
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση Όνομα: tiscali_bad.JPG

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση θα είμαστε στη διάθεσή σας και μπορείτε να επικοινωνήσετε γραπτώς μέσω e-mail: nmavro ΑΤ ath.forthnet.gr (αντικαταστήστε το ΑΤ με το σύμβολο @ )

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μας

Οι υπογράφοντες
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

=================================================================

Τα ατομα προς το παρον ειναι 407 ελπιζουμε για το καλο ολων να μεγαλωσει και αλλο αυτος ο αρι8μος
αν και ηδη υπαρχουν αντιδρασεις απο την πλευρα της Φορ8νετ,φοβουμενη τα χειροτερα...


Title: Re: Μαζική διαμαρτυρία χρηστών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet
Post by: Larry_Flynt on October 30, 2008, 04:21:48 am
Έχει πρόβλημα πραγματικά;


Title: Re: Μαζική διαμαρτυρία χρηστών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet
Post by: ^^DaRk_HunTeR on October 30, 2008, 04:28:28 am
Αν διαβασεις το νημα στο αλλο φορουμ θα διαπιστωσεις οτι ναι υπαρχει πραγματικο προβλημα
ειδικα την περιοδο απο τις αρχες Σεπτεμβριου μεχρι πριν καμια βδομαδα ηταν παρα πολυ εντονο,
τωρα λογω εορτων υπαρχει μια υφεση(προς το παρον).

Αν8ρωποι της εταιριας απο την ΤΥ δηλωνουν οτι το προβλημα ειναι γενικο και (υποτι8εται) οτι θα αντιμετωπιστει μεσα στο Νοεμβριο.

Εδω να φανταστεις κατεβασαν τον server anana.irc.gr για να μην βλεπουμε τα χαλια τους...

εδιτ


Να συμπληρωσω πως μεχρι πριν καμια βδομαδα η απαντηση που διναν στην ΤΥ της εν λογω εταιριας
για το ομολογουμενως μεγαλο προβλημα ηταν,ακουσατε ακουσατε, πως περιοριζεται σε εφαρμογες
ψυχαγωγικου χαρακτηρα
, κατι που προφανως ειναι εντελως ανυποστατο και τουλαχιστον γελοιο
για καποιον που γνωριζει για το ιντερνετ κατι παραπανω απο το να στελνει μειλς.


Title: Re: Μαζική διαμαρτυρία χρηστών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet
Post by: Larry_Flynt on October 30, 2008, 04:52:35 am
Πάντως είχε καιρό α φρακάρει. Παλιά φράκερνε κάθε 6μηνο.


Title: Re: Μαζική διαμαρτυρία χρηστών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet
Post by: testiculos on October 30, 2008, 12:30:51 pm
Και πάνω που ήμουν έτοιμος να κάνω αίτηση ρε παιδια...  :-\  :(