Title: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: thrilikos on August 06, 2008, 15:29:44 pm Αγανακτισμένοι είναι οι εργαζόμενοι στο μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς έχουν να πληρωθούν εδώ και δύο μήνες. Οι περισσότεροι είναι αλλοδαποί και αντιμετωπίζουν με επιφυλακτικότητα την όλη κατάσταση, καθώς δεν γνωρίζουν πώς ακριβώς να κινηθούν, προκειμένου να διεκδικήσουν τα δεδουλευμένα. Παρά τον καύσωνα, εργάζονται καθημερινά σε διπλοβάρδιες, από τις 7 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
Οι καθυστερήσεις των πληρωμών οφείλονται στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η τεχνική εταιρεία ΑΕΓΕΚ, η οποία ηγείται της αναδόχου κοινοπραξίας του έργου. Εάν δεν αλλάξουν τα οικονομικά δεδομένα της εταιρείας, δεν αποκλείεται να δημιουργηθεί αδυναμία συμμετοχής της στο έργο. Η συγκεκριμένη εταιρεία είχε οικονομικά προβλήματα και καθυστερούσε πληρωμές στους εργαζομένους και σε εργολαβίες της Εγνατίας Οδού. Η πώληση περιουσιακών στοιχείων της ΑΕΓΕΚ και ο δανεισμός από ελληνικές τράπεζες αναμένεται να δώσουν νέα ώθηση στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης και να εξαλείψουν ενδεχόμενες καθυστερήσεις στις εργασίες. Ο πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης κ. Νίκος Γιαννόπουλος υποστηρίζει ότι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να απευθυνθούν στα σωματεία τους, ακόμη και αν είναι ανειδίκευτοι εργάτες. Η σύμβαση για την κατασκευή του έργου υπογράφηκε τον Απρίλιο του 2006. Στην πρώτη φάση το έργο περιλαμβάνει 9,6 χλμ. και 13 σταθμούς. Το μετρό θα ξεκινά από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα τελειώνει στην περιοχή Βότση, όπου θα είναι και το αμαξοστάσιο. Θα περικλείει τις οδούς Μοναστηρίου, Ν. Εγνατία, Κατσιμίδη, Δελφών, Σόλωνος, Παπαδάκη και Παπαναστασίου, κοντά στην περιοχή του Βότση και όλες οι κατασκευές θα είναι υπόγειες, εκτός από το αμαξοστάσιο και το συνεργείο που θα είναι επίγειο. Μελλοντικά, με νέα επέκταση μήκους τριών χιλιομέτρων και τριών σταθμών, το μετρό θα μπορεί να φτάσει στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», γεγονός που θα αναβαθμίσει τις μετακινήσεις στην πόλη, καθώς προς το παρόν το αεροδρόμιο συνδέεται μόνο με αστικό λεωφορείο, του οποίου τα δρομολόγια έχουν συχνότητα μισή ώρα κατά μέσο όρο. της Ελσας Ποιμενίδου http://www.protothema.gr/content.php?id=12951 (http://www.protothema.gr/content.php?id=12951) Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: ΚΗΜΜΥ on December 07, 2008, 23:17:46 pm To ποιο να αργήσει;; :) :) :) :D
Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on December 07, 2008, 23:30:09 pm Γίνανε ζημιές και στα έργα του μετρό σήμερα ε;
Λες να είχε καμιά ταμπέλα ΕΛ.ΑΣ. απ'έξω; Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: (Stalin)^2 on December 07, 2008, 23:35:21 pm σχεδόν...
Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Karaμazoβ on December 07, 2008, 23:44:10 pm σε ωραία εταιρία εγινει ανάθεση...καλό 2020...
Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on October 08, 2009, 23:32:32 pm :D :D :D
(http://www.communisme-bolchevisme.net/images/urss_soviet_poster_77.jpg) (http://www.communisme-bolchevisme.net/images/cccp_ussr_032.jpg) Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: OtiNaNAi on October 08, 2009, 23:50:46 pm περα απο την πλακα
ο ενας μετροποντικας (ο γιωρικας !!) εχει φτασει στην συγγρου ενω ο αλλος (ο κωστικας) ειναι κατω απο το βαρδαρη Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: il capitano on October 08, 2009, 23:57:35 pm Δεν υπήρχε και ένας μετροπόντικας Νινης ή μπερδεύομαι με το μετρό της Αθήνας;;;
Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on October 08, 2009, 23:57:53 pm ;D
https://www.youtube.com/watch?v=KcSeQsdFvTk https://www.youtube.com/watch?v=XTdvAEV9tVA Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: apostolos1986 on October 09, 2009, 09:51:18 am Δεν υπήρχε και ένας μετροπόντικας Νινης ή μπερδεύομαι με το μετρό της Αθήνας;;; μπερδεύεσαι...στην αθήνα ειναι ο νίνης...και ειναι αυτος που σκάβει προς ελληνικό (επέκταση κοκκινης γραμμής) Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: fugiFOX on October 09, 2009, 11:36:51 am περα απο την πλακα ο ενας μετροποντικας (ο γιωρικας !!) εχει φτασει στην συγγρου ενω ο αλλος (ο κωστικας) ειναι κατω απο το βαρδαρη αυτό που είχα διαβάσει τελευταία (έχει 2 βδομάδες) ήταν ότι ο ένας είναι πράγματι κάτω από το βαρδάρη αλλά ο άλλος έχει φτάσει αγ. σοφίας Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: dimvam on October 10, 2009, 02:48:24 am περα απο την πλακα ο ενας μετροποντικας (ο γιωρικας !!) εχει φτασει στην συγγρου ενω ο αλλος (ο κωστικας) ειναι κατω απο το βαρδαρη αυτό που είχα διαβάσει τελευταία (έχει 2 βδομάδες) ήταν ότι ο ένας είναι πράγματι κάτω από το βαρδάρη αλλά ο άλλος έχει φτάσει αγ. σοφίας Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Megawatt on February 09, 2010, 11:17:50 am Ανατροπή του χρονοδιαγράμματος
Το 2014 μετατίθεται ο χρόνος ολοκλήρωσης του μετρό της Θεσσαλονίκης Θεσσαλονίκη 08/02/10 22:47 Το 2014 θα είναι η χρονιά- σταθμός για το μετρό της Θεσσαλονίκης. Στην πρόβλεψη αυτή συγκλίνουν οι εκτιμήσεις όλων των εμπλεκομένων μερών, όπως τουλάχιστον διατυπώθηκαν σε εκδήλωση για την πορεία και τις προοπτικές του έργου, που διοργάνωσε απόψε στη Θεσσαλονίκη, το Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου (ΤΕΕ/ΤΚΜ). «Θέλουμε να κερδίσουμε μέρος του χαμένου χρόνου, όμως όσο και αν επιταχύνουμε δεν φαίνεται εφικτό να τελειώσει το 2012, που προβλέπει η σύμβαση», ανέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, προσθέτοντας ότι αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι η βασική γραμμή των 9,6 χιλιομέτρων, θα είναι έτοιμη 14 με 15 μήνες αργότερα, σε σχέση με το αρχικό χρονοδιάγραμμα. Όσον αφορά στις επεκτάσεις του μετρό προς την ανατολική και τη δυτική πλευρά της πόλης, ο υφυπουργός ανακοίνωσε ότι «για την Καλαμαριά το 2010 θα είμαστε έτοιμοι για τη δημοπράτηση», ενώ διευκρίνισε ότι προς Σταυρούπολη «μόνο οι γεωτεχνικές μελέτες έχουν ξεκινήσει», με το σχεδιασμό να περιλαμβάνει την επέκταση μέχρι το Κορδελιό και από εκεί σύνδεση μέσω Προαστιακού με τη Σίνδο. Τη διαβεβαίωση ότι σήμερα οικονομικό πρόβλημα για την συνέχιση του έργου του μετρό δεν υπάρχει, διατύπωσε ο διευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης, Ευάγγελος Γαλούσης. Ο ίδιος διευκρίνισε ότι ο «οι μετροπόντικες θα συνεχίσουν το ταξίδι τους, παρά τα όσα λένε οι Κασσάνδρες περί του αντιθέτου». Όσον αφορά στις καθυστερήσεις στην κατασκευή του έργου, ο κ. Γαλούσης είπε ότι «η έλλειψη συντονισμού και η σωστή διαδοχή (όπως και έγκαιρη) των εκτελούμενων εργασιών τίναξε στον αέρα το αρχικό χρονοδιάγραμμα του έργου, το οποίο σήμερα μοιάζει να είναι παντελώς ανεφάρμοστο». Πρόσθεσε δε, ότι πιο ρεαλιστικός στόχος για την ολοκλήρωση του είναι το 2014, και οι εξελίξεις το επόμενο διάστημα θα κρίνουν αν θα είναι στις αρχές ή στο τέλος του έτους αυτού. Ο κ. Γαλούσης ανακοίνωσε ότι μελετάται η μελλοντική μετατροπή του φρέατος, μπροστά από την Κεντρική Βιβλιοθήκη του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκη, σε πάρκινγκ, χωρητικότητας 2.000 οχημάτων. Από την πλευρά της αναδόχου του έργου, ο γενικός διευθυντής της κοινοπραξίας AIASA, Μιχάλης Σίμας γνωστοποίησε ότι «διανύοντας τον 46ο μήνα από την υπογραφή της σύμβασης, που αντιστοιχεί στο 58% του συμβατικού χρόνου, η αξία των εκτελεσθεισών εργασιών ανέρχεται σε 12,9% του έργου (102,8 εκατ. ευρώ), έναντι της προβλεπόμενης 68,9% (550 εκατ. ευρώ), σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου, με συνέπεια να παρουσιάζεται ολίσθηση του εγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος κατά 33 μήνες». Σύμφωνα με τον κ. Σίμα «υπήρξε πλήρης ανατροπή του χρονικού και οικονομικού προγραμματισμού υλοποίησης του έργου, λόγω της αδυναμίας παράδοσης των αναγκαίων χώρων για την κατασκευή σταθμών στους προβλεπόμενους χρόνους, καθώς και υπέρμετρες καθυστερήσεις στις αρχαιολογικές έρευνες». Επιπλέον, πρόσθεσε, «έχει τροποποιηθεί το τελικό προβλεπόμενο παραδοτέο αντικείμενο που είχαμε συμβατική υποχρέωση να υλοποιήσουμε με βάση την οικονομική και τεχνική προσφορά μας». «Η Κοινοπραξία μας χωρίς υπαιτιότητά της κατασκευάζει ουσιαστικά 'άλλο έργο' σε σχέση με αυτό που είχε κοστολογήσει. Δεν ήμασταν απλώς μειοδότες, αξιολογηθήκαμε, βαθμολογηθήκαμε και έτσι επιλεγήκαμε», είπε. Η κοινοπραξία ζητεί επιτάχυνση των διαδικασιών απαλλοτριώσεων, ανάληψη εκατέρωθεν δέσμευσης για χρόνο υποβολής και έγκρισης υπολειπομένων μελετών, επιτάχυνση αρχαιολογικών εργασιών, εκπόνηση και έγκριση ρεαλιστικού αναθεωρημένου χρονοδιαγράμματος κατασκευής του έργου. Από την πλευρά των φορέων της πόλης, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης επισήμανε ότι «η καθυστέρηση των τελευταίων τριών ετών ήταν ολέθρια και για την πόλη, αλλά και για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις περιοχές που αναπτύσσονται τα εργοτάξια». «Ο κίνδυνος το έργο να ολοκληρωθεί ακόμη και το 2016, περισσότερα από δέκα χρόνια από την έναρξη των εργασιών, καταδικάζει τη Θεσσαλονίκη στην υποβάθμιση», πρόσθεσε. Στις οικονομικές επιπτώσεις των καθυστερήσεων στο έργο αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, Γιάννης Τόσκας. Με βάση το ημερήσιο κόστος των μετακινήσεων με ΙΧ στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ σημείωσε ότι «αν υπολογίσουμε τα δυο χρόνια της ήδη δηλωθείσας καθυστέρησης, καταλήγουμε σε ελάχιστο κόστος/ απώλεια 12 ευρώ ανά κάτοχο ΙΧ, ανά ημέρα, επί 200.000 μετακινήσεις ανά ημέρα (αριθμός μετακινήσεων οι οποίες θα είχαν αναληφθεί από το μετρό), που αντιστοιχεί σε απώλεια 2.400.000 ευρώ ανά ημέρα, δηλαδή σχεδόν 900.000.000 ευρώ/έτος». Οι εργασίες του μετρό επιβαρύνουν σε σημαντικό βαθμό την κυκλοφορία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, σημείωσε ο διευθυντής διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Μπλετσογιάννης, προτείνοντας, για την άμβλυνση του προβλήματος, τροποποίηση του ωραρίου φορτοεκφόρτωσης, δημιουργία κέντρου διαχείρισης της κυκλοφορίας, ενημερωτική εκστρατεία για περιορισμό της χρήσης ΙΧ. ΑΠΕ-ΜΠΕ in.gr (http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1104219&rss=yes) Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Tempus Fugit on February 10, 2010, 03:16:50 am Το 2014 θα είναι η χρονιά- σταθμός για το μετρό της Θεσσαλονίκης. Στην πρόβλεψη αυτή συγκλίνουν οι εκτιμήσεις όλων των εμπλεκομένων μερών, όπως τουλάχιστον διατυπώθηκαν σε εκδήλωση για την πορεία και τις προοπτικές του έργου, που διοργάνωσε απόψε στη Θεσσαλονίκη, το Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου (ΤΕΕ/ΤΚΜ). Κι ελεγα θα προλαβω να δω μετρο πριν καταστραφεί ο κόσμος... :-[ Στο ΤV100 μετρούσαν τις μέρες πάντως. ;D Γελοίο απλά. \ Και 1 χρόνο παραπανω ταλαιπωρια ετσι για την πλακα.... ^puke^ Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: manina on February 10, 2010, 03:24:17 am Συγνώμη... Αυτή η μαλακία δίπλα στο σήμα του ΤV100 ήταν αντίστροφη μέτρηση για το μετρό?????
Και σπάω το κεφάλι μου κανα χρόνο τώρα... Ρισπεκτ.... Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: dimvam on February 10, 2010, 19:04:59 pm Συγνώμη... Αυτή η μαλακία δίπλα στο σήμα του ΤV100 ήταν αντίστροφη μέτρηση για το μετρό????? Όχι ρε παιδιά. Είναι αντίστροφη μέτρηση για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης (μετράει βέβαια μέχρι το 01/01/2012).Και σπάω το κεφάλι μου κανα χρόνο τώρα... Ρισπεκτ.... Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Tempus Fugit on February 11, 2010, 02:40:52 am ααα, εμενα αλλιως μου τα πανε. δε ξερω :P
Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Karaμazoβ on April 17, 2010, 12:21:46 pm «Χειρόφρενο» στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης
Νέες καθυστερήσεις αναμένονται στην κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης και το ενδεχόμενο να μείνει η πόλη με τις τρύπες ενός ανολοκλήρωτου έργου, για ακόμη μία φορά, έρχεται όλο και πιο κοντά. Την ίδια ώρα, για τμήματα των σηράγγων που έχουν ήδη κατασκευαστεί η «Αττικό Μετρό ΑΕ» ζητά την εκπόνηση νέων μελετών! Ταυτόχρονα, σε άλλα σημεία του έργου οι μελέτες που είχαν εκπονηθεί από την Αθήνα δεν έλαβαν υπόψη τους τα μπαλκόνια των γύρω πολυκατοικιών, που... περισσεύουν και γι' αυτό πρέπει να «ξυριστούν». Αυτό είναι, φυσικά, αδύνατο, ωστόσο στον προβλεπόμενο από τη μελέτη χώρο δε χωράνε οι δύο σήραγγες του μετρό! Τέλος, το μετρό φρενάρει και στο Παπάφειο, η διοίκηση του οποίου προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, κάτι το οποίο σημαίνει ότι η πιθανότητα να μην κατασκευαστεί σταθμός στην περιοχή είναι κάτι παραπάνω από ορατή. Το γεγονός προκάλεσε την αντίδραση της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που διά στόματος του γενικού γραμματέα, Γιάννη Οικονομίδη, κατηγορεί το μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, Ανθιμο, ότι «συμπεριφέρεται ως μάνατζερ real estate»! Αξιοσημείωτο είναι ότι χτες το πρωί ανακοινώθηκε στους 128 εργαζομένους στους μετροπόντικες ότι τίθενται σε διαθεσιμότητα, ωστόσο αργά το βράδυ ο ιδιοκτήτης της εταιρίας σε συνεννόηση με το γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Γιάννη Οικονομίδη, και σε επαφή με τους Ιταλούς συμμετόχους του έργου ανακοίνωσε άρση της διαθεσιμότητας. Επίσης, οι εργαζόμενοι είχαν αποφασίσει 48ωρη απεργία, αλλά με τις χτεσινοβραδινές εξελίξεις προφανώς η απεργία ανακαλείται. Μπάχαλο. Αυτή η λέξη μόνο μπορεί να χαρακτηρίσει τα όσα συμβαίνουν στο μετρό, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην ιστορία της Θεσσαλονίκης. Οι δύο μετροπόντικες, που παραμένουν επί μήνες ακινητοποιημένοι, δεν προβλέπεται να πάρουν σύντομα μπρος, καθώς υπάρχουν σοβαρότατα εμπόδια στη διαδρομή που θα πρέπει να ακολουθήσουν, τα οποία δεν έχουν ξεπεραστεί. Εξάλλου, τον περασμένο Ιανουάριο ο «ΑτΚ» είχε φέρει στο φως της δημοσιότητας επιστολή της εταιρίας ΑΕΓΕΚ, που κατέχει ηγετική θέση μεταξύ των εταιριών που μετέχουν στην κατασκευάστρια κοινοπραξία του μετρό της Θεσσαλονίκης, στην οποία, απευθυνόμενη στο αρμόδιο υπουργείο, προειδοποιούσε για τη διακοπή της εκτέλεσης των εργασιών και την απόλυση 700 εργαζομένων. Εκ των υστέρων «Τα προβλήματα στην κατασκευή του μετρό είναι αναρίθμητα», λέει απογοητευτικά ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, Χάρης Κυπριανίδης, ο οποίος υπογραμμίζει ότι δε βρίσκονται λύσεις για πολλούς από τους σταθμούς που έχουν χωροθετηθεί ανατολικότερα του πανεπιστημίου. «Τα πάντα περνούν από την Αθήνα, από την «Αττικό Μετρό ΑΕ», που πρέπει να εγκρίνει και να υπογράψει αποφάσεις. Ομως, ούτε εγκρίσεις δίνονται, ούτε υπογραφές μπαίνουν, ούτε λύσεις προωθούνται», αναφέρει ο κ. Κυπριανίδης. Ο ίδιος αποκαλύπτει και κάτι που είναι και για γέλια, αλλά και για κλάματα. «Οι σήραγγες από το σταθμό Αγίας Σοφίας μέχρι το Πανεπιστήμιο έχουν κατασκευαστεί εδώ και μήνες. Ομως η «Αττικό Μετρό» για αυτό το κατασκευασμένο κομμάτι ζητάει... αλλαγή της μελέτης»! Πώς συνέβη αυτό; Οπως εξηγεί ο κ. Κυπριανίδης, η κατασκευάστρια κοινοπραξία καταθέτει τμηματικά, κομμάτι κομμάτι, μελέτες για το έργο. Υπό κανονικές συνθήκες οι μελέτες εγκρίνονται ή τροποποιούνται σημειακά και ακολούθως εκτελούνται οι εργασίες. «Η κοινοπραξία κατέθεσε τη μελέτη για το τμήμα Αγίας Σοφίας – Πανεπιστήμιο. Επειδή η έγκριση καθυστερούσε, προχώρησε στην κατασκευή των σηράγγων, για να μη χάνεται πολύτιμος χρόνος. Και κάποιους μήνες μετά από την ολοκλήρωση του τμήματος αυτού, η «Αττικό Μετρό» ζήτησε την εκπόνηση νέας μελέτης»! Το 2016 και βλέπουμε! Ομως, τα προβλήματα για το υπόγειο μέσο σε σταθερή τροχιά της Θεσσαλονίκης μοιάζουν να μην έχουν τέλος. Ετσι, στο κέντρο της πόλης, τα περισσότερα εργοτάξια βρίσκονται στα χέρια των αρχαιολόγων, που εκτελούν ανασκαφές. Μόνο στη Βενιζέλου και στην Αγίας Σοφίας εκτελούνται εργασίες, αλλά κι αυτές αφορούν την προετοιμασία του χώρου για να παραδοθεί στους αρχαιολόγους. Ο σταθμός στο Παπάφειο φαίνεται ότι δε θα γίνει, στο σταθμό Αναλήψεως υπάρχουν σοβαρά τεχνικά προβλήματα που πρέπει να ξεπεραστούν, στο σταθμό Πατρικίου υπάρχουν προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις, καθώς μέσα στα όρια του σταθμού υπάρχει κτίριο το οποίο πρέπει να απαλλοτριωθεί! Στη Βούλγαρη ο σταθμός είχε χωροθετηθεί πάνω σε... ρήγμα, ενώ στη Νέα Ελβετία προβλεπόταν να γίνει μέσα σε χωράφια, μακριά από κατοικημένη περιοχή. «Είμαι απαισιόδοξος. Στο τέλος θα μείνουμε με τις τρύπες του μετρό», λέει με μεγάλη απογοήτευση ο κ. Κυπριανίδης και προσθέτει: «Ακόμη κι αν αλλάξουν όλα από εδώ και μπρος, ακόμη και αν δοθεί τέλος στην αδιαφορία, στους ρυθμούς χελώνας, το μετρό δεν είναι έτοιμο πριν από το 2016», λέει αποκαρδιωτικά. www.agelioforos.gr - 17/4/2010 (http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=37684) Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Karaμazoβ on April 17, 2010, 12:23:17 pm Καταργείται ο σταθμός στο Παπάφειο
Με κατάργηση απειλείται ένας από τους πιο σημαντικούς σταθμούς του μετρό της Θεσσαλονίκης, αυτός του Παπαφείου, καθώς η διοίκηση του ορφανοτροφείου, που πάντα προεδρεύεται από τον εκάστοτε μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, για να μπλοκάρει τη διαδικασία απαλλοτρίωσης των 900 τ.μ. που απαιτούνται για την κατασκευή του σταθμού! Η κίνηση αυτή του μητροπολίτη χαρακτηρίζεται από το υπουργείο Υποδομών ως «κεραυνός εν αιθρία». Το μετρό κινδυνεύει, επί της ουσίας, να κουτσουρευτεί και να μείνει με 12, αντί για 13 σταθμούς, με την πολυπληθή περιοχή της Τούμπας να μην εξυπηρετείται από το υπόγειο μέσο σε σταθερή τροχιά. Ειδικότερα, οι δύο μετροπόντικες παραμένουν ακινητοποιημένοι σε ένα κατάλληλα διαμορφωμένο φρεάτιο, έξω από τη Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ. Κι αυτό καθώς προκειμένου να μπορέσουν να συνεχίσουν τη διάνοιξη των σηράγγων του μετρό, θα πρέπει στα σημεία όπου προγραμματίζεται η κατασκευή των σταθμών να έχουν προηγηθεί ορισμένες εργασίες. Ετσι, θα πρέπει να γίνει μετατόπιση των δικτύων και των αγωγών των Οργανισμών Κοινής Ωφελείας (ύδρευση, αποχέτευση, ΔΕΗ, ΟΤΕ, φυσικό αέριο), αλλά και να κατασκευαστούν οι διαφραγματικοί τοίχοι, δηλαδή το περίβλημα του σταθμού. Μόνον αν προηγηθούν αυτές οι εργασίες μπορούν να προχωρήσουν οι μετροπόντικες. Στο Παπάφειο δεν υπάρχει καν άδεια για την εγκατάσταση των συνεργείων. «Στο βαθμό που οι επιδιώξεις του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθιμου γίνουν πράξη, θα έχει την... ευτυχία να δει το σταθμό του Παπαφείου να μη γίνεται», λέει ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών, Γιάννης Οικονομίδης. www.agelioforos.gr - 17/4/2010 (http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=37685) Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: stratis on April 17, 2010, 13:46:51 pm Στο ΤV100 μετρούσαν τις μέρες πάντως. ;D Γελοίο απλά. \ Και 1 χρόνο παραπανω ταλαιπωρια ετσι για την πλακα.... ^puke^ Και ένα και δύο και τρία και τέσσερα χρόνια... :( (http://www.youtube.com/watch?v=DkHvlkxmRNU&feature=youtube_gdata) Κάποια στιγμή πρέπει να τους πάρει όλους ο διάολος σε αυτή τη χώρα.... >:( >:( https://www.youtube.com/watch?v=DQvG2SMVl84 Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Guybrush on April 17, 2010, 13:53:30 pm Αυτό το "Αθήνα" και "Αθήνα" που γράφει ο ΑτΚ είναι όμως...
Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Doctor_Doctor on April 17, 2010, 15:14:11 pm Το μετρό κινδυνεύει, επί της ουσίας, να κουτσουρευτεί και να μείνει με 12, αντί για 13 σταθμούς, με την πολυπληθή περιοχή της Τούμπας να μην εξυπηρετείται από το υπόγειο μέσο σε σταθερή τροχιά. Ότι δηλαδή η πολυπληθής περιοχή της Τούμπας (και της Άνω και της Κάτω?) εξυπηρετείται από το σταθμό του Παπαφείου; Και η πολυπληθής περιοχή της Σταυρούπολης εξυπηρετείται από το Σταθμό στον ΟΣΕ? Και η Ν. Ελβετία είναι κοντά στην Καλαμαριά οπότε εξυπηρετείται και η Καλαμαριά με τη γραμμή του Μετρό; Τι άλλη μαλακία θα γράψουν για να κάνουν εντύπωση. Το γεγονός ότι σε απόσταση 15 λεπτών με τα πόδια υπάρχουν τρεις στάσεις (Παπάφειο, Ευκλείδης, Φλέμινγκ) δε δημιουργεί καμία απορία; Η λογική βέβαια είναι να καταργηθεί η ενδιάμεση στάση, αλλά τέλος πάντων, εδώ υπάρχει και η Θεία άποψη οπότε εμείς οι αμαρτωλοί να μη μιλάμε καλύτερα. Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on April 17, 2010, 18:40:09 pm 21-22 Απριλη που εχει απεργια, χαλαρα θα παω περιφρουρηση απεργιας στα εργα του μετρο σε ολη την Εγνατια
ετσι, για να ταρακουνηθουνε ρε :D :D :D :D :D :D Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on April 20, 2010, 08:34:44 am ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Απειλεί με διαθεσιμότητες τους εργάτες Αντιμέτωποι με τον κίνδυνο να τεθούν σε διαθεσιμότητα βρίσκονται οι εργαζόμενοι του Μετρό Θεσσαλονίκης μετά και την επιβολή της εκ περιτροπής εργασίας. Πρόσχημα για τη νέα αντεργατική επίθεση αποτελεί η εμπλοκή που υπάρχει σχετικά με την κατασκευή του σταθμού του Μετρό στο Παπάφειο (δεν έχουν προχωρήσει οι απαλλοτριώσεις επειδή αντιδρά η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης η οποία διεκδικεί 8.5 εκατ. ευρώ αποζημίωση). Η κοινοπραξία του Μετρό, την περασμένη Πέμπτη, ανακοίνωσε ότι θα βγάλει σε διαθεσιμότητα 120 εργαζόμενους αλλά εκ των υστέρων ανακάλεσε την ανακοίνωση αυτή. Σε κάθε περίπτωση, το παιχνίδι της Κοινοπραξίας προφανώς στοχεύει να προετοιμάσει το έδαφος για τη νέα επίθεση που θα εξαπολύσει, ανεξάρτητα αν αυτή θα περιέχει διαθεσιμότητες ή άλλες μορφές ευελιξίας και υποαπασχόλησης. Το Σωματείο των εργαζομένων στο Μετρό απαντώντας στην αντεργατική επίθεση της εργοδοσίας, αποφάσισε να συμμετέχει στην 48ωρη απεργία στις 21 και 22 Απρίλη και στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ. Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Karaμazoβ on August 02, 2010, 13:09:11 pm Θεσσαλονίκη: Σε λειτουργία ο μετροπόντικας
Σε λειτουργία και πάλι ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της Θεσσαλονίκης «Ξανάπιασε δουλειά» από τη Δευτέρα τα ξημερώματα ο «Κωστίκας», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της Θεσσαλονίκης, ύστερα από 9 μήνες διακοπής. Ο μήκους 87 μέτρων μετροπόντικας, ο οποίος δουλεύει με εξισορρόπηση εδαφικής πίεσης, δηλαδή σκάβει και χτίζει παράλληλα δουλεύει 30 μέτρα κάτω από τη γη. Ήδη, έχει σκάψει από το Νέο σιδηροδρομικό σταθμό έως το σιντριβάνι, απόσταση περίπου 3 χιλιομέτρων, διανοίγοντας δύο σήραγγες. Ο μετροπόντικας θα σκάβει συνεχώς, με πρώτο στόχο την Ανάληψη και τον σταθμό Πατρικίου, Σόλωνος με Μαρτίου. Θα περάσει υπογείως του Παπάφειου Ορφανοτροφείου χωρίς να έχουν προηγουμένως γίνει οι υποδομές για την κατασκευή σταθμού μετά την εμπλοκή, που έχει δημιουργηθεί. Το ΣτΕ έχει εκδώσει προσωρινή διαταγή αναστολής κοπής των 12 δέντρων μετά την προσφυγή που κατέθεσε η διοίκηση του Παπάφειου, στην οποία προεδρεύει ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ζητώντας την ακύρωση των υπουργικών αποφάσεων περί αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Η προσφυγή αναμένεται να εκδικαστεί στις 22 Νοεμβρίου. Η γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, θα έχει συνολικό μήκος 9,6 χιλιομέτρων, 13 σταθμούς και θα είναι διπλής κατεύθυνσης. ΣΚΑΙ - 2/8/2010 (http://www.skai.gr/news/greece/article/149027/thessaloniki-se-leitoyrgia-o-metropodikas-2-8-2010/) Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: arashi on August 02, 2010, 14:41:02 pm Να βαλουμε ενα στοιχημα με μορφη πολλ οτι το μετρο θα σταματησει λογω κρισης ή δεν ξερω γω με ποια αφορμη
και θα μεινουμε με τις...τρυπες στο χερι? ;D Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Meloukos on August 02, 2010, 15:13:02 pm Δε θα ειναι και η πρώτη φορά,βλέπε τρύπα του κουβελα
Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: arashi on August 02, 2010, 15:18:49 pm Δε θα ειναι και η πρώτη φορά,βλέπε τρύπα του κουβελα +1 ή ενδεχομενως +1τρυπα αν προτιμας... σκεψου χαρες που θα κανουνε οι σκεηταδες και οι bmxαδες.... ::) Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: provataki on August 02, 2010, 16:17:07 pm ε ρε παπαδοπουλος που τους χρειαζεται!
:D Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: Krono on August 02, 2010, 17:46:06 pm Είμαστε κι εμείς όμως οι Έλληνες τόσο μεγαλομανείς!
Σε μια μικρή πόλη θέλουμε να φτιάξουμε το καλύτερο μετρό της Ευρώπης, με διαχωρηστικά που θα κλείνουν το χώρο των γραμμών και με ρομποτικά βαγόνια και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο. Αντί να φτιάξουν κάτι απλό, βολικό και ωραίο θέλουμε να είμαστε στην κορυφή της Ευρώπης για το πόσα λεφτά θα πετάξουμε σε ένα μετρό! Τώρα φυσικά που δεν υπάρχει σάλιο, σιγά μη γίνει ποτέ το μετρό! Title: Re: Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης; Post by: arashi on August 02, 2010, 18:59:14 pm Είμαστε κι εμείς όμως οι Έλληνες τόσο μεγαλομανείς! Σε μια μικρή πόλη θέλουμε να φτιάξουμε το καλύτερο μετρό της Ευρώπης, με διαχωρηστικά που θα κλείνουν το χώρο των γραμμών και με ρομποτικά βαγόνια και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο. Αντί να φτιάξουν κάτι απλό, βολικό και ωραίο θέλουμε να είμαστε στην κορυφή της Ευρώπης για το πόσα λεφτά θα πετάξουμε σε ένα μετρό! Τώρα φυσικά που δεν υπάρχει σάλιο, σιγά μη γίνει ποτέ το μετρό! Συμφωνω απολυτα.Για να καταλαβεις ειμαι μονιμος κατοικος κεντρου, και το μετρο ειναι ισως η τελευταια ευκαιρια να σωθει το κεντρο το οποιο στα τελευταια δυο χρονια εχει γινει γκετο ακομα και στη Σβωλου ετσι μη λεμε μ@λακιες? Παντως το μετρο πιστευω οτι στην τωρινη του μορφη ειναι ΜΕΓΑΛΟ εγκλημα, μακαρι να βγω ψευτης αλλα το πραμα βρωμαει απο μακρυα.... Δειτε τι εγινε με το Παπαφειο, με τα μαγαζια στο κεντρο, με τους περιπτεραδες που κουνησανε κτλ κτλ κτλ Για την ιστορια ημουν εξαρχης με το monorail αλλα τεσπα..... |