Title: Septerra Core: Legacy of the Creator Post by: Wanderer on July 06, 2008, 20:06:37 pm Βαθιά στην καρδιά της Septerra βρίσκεται ο Core, ένας τεράστιος βιο-υπολογιστής, ενώ σε τροχιά γύρω από αυτόν αιωρούνται σε διαφορετικές αποστάσεις εφτά ήπειροι, που κάθεμια έχει τους δικούς της κατοίκους και ξεχωριστό πολιτισμό. Σύμφωνα με μία αρχαία προφητεία, οι ήπειροι της Septerra κάποτε θα συντονιστούν και χρησιμοποιώντας τα δύο αρχαία μυθικά αντικείμενα του Marduk, του γιου του Δημιουργού, θα ξεκλειδωθεί η κληρονομιά που υποσχέθηκε να χαρίσει κάποτε στους ανθρώπους, το Kingdom of Heaven. Οι Chosen, φανατισμένοι λάτρεις της ίδιας τους της σοφίας και τεχνολογίας, προκαλούν μια τεράστια καταστροφή που απειλεί τις ζωές όλων των κατοίκων.
Παράλληλα, μια νεαρή κοπέλα από την κάστα των Junkers, η Maya, εμφανίζεται στο προσκήνιο και αντιμετωπίζει προβλήματα που φαίνονται αξεπέραστα. Χωρίς βοήθεια δεν έχει ελπίδες να ολοκληρώσει την αποστολή της πριν να είναι πολύ αργά. Ποιόν όμως μπορεί να εμπιστευτεί σε έναν κόσμο γεμάτο προδοσία και μίσος; Σε έναν κόσμο που στέκεται στο χείλος της καταστροφής; Septerra Core: Legacy of the Creator (http://static.greatgamesexperiment.com/userimages/2/2cc7e6928929424984a91535ace86add_sq.jpg) (http://www.gamershell.com/static/boxart/large/uk/2546.jpg) .....................Το Septerra Core είναι ένα Adventure RPG παιχνίδι. Αναπτύχθηκε από την Valkyrie Studios, ενώ κυκλοφόρησε το 1999 από την Monolith Productions. https://www.youtube.com/watch?v=fczpRaMVCho Αυτό που κάνει το παιχνίδι ξεχωριστό δεν είναι ούτε τα γραφικά ούτε τα ηχητικά εφφέ του. Είναι η εξαιρετικά καλοδουλεμένη πλοκή του, με ανατροπές και αναπάντεχες αποκαλύψεις καθώς προχωράει το παινχίδι. Κάθε χαρακτήρας που θα κληθεί ο παίκτης να αναλάβει τον έλεγχό του κάποια στιγμή, έχει τη δική του ιστορία, κίνητρα, προσωπικότητα και ικανότητες. (http://bill.bzaar.net/avoc/Reviews/Feb00/Septerra/sep12.jpg) Είδος: Το παιχνίδι συνδυάζει δύο διαφορετικές κατηγορίες: adventure και role playing game. Κάθε φορά η ομάδα με τους ήρωές σου μπορεί να αποτελείται μόνο από τρία μέλη, ενώ συνολικά οι χαρακτήρες που θα συναντήσεις τους οποίους μπορείς να προσθέσεις στην ομάδα σου είναι 9 (μαζί με την πρωταγωνίστρια, τη Maya). Η Maya είναι σταθερή αξία, δεν μπορείς να μην την έχεις στην ομάδα. Η κάμερα όπως φαίνεται και στις εικόνες, "βλέπει" τους παίκτες από πάνω. Χειρισμός: Το παιχνίδι παίζεται με ποντίκι, αλλά υπάρχουν και shortcuts με το πληκτρολόγιο, τα οποία όμως κατα τη γνώμη μου δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμα. Γενικά είναι εξαιρετικά απλός και δεν υπάρχει καμία απολύτως δυσκολία στο να τον συνηθίσει κανείς. (http://www.sg.hu/kep/1999_11/septerracore_05.jpg) Γραφικά: Οι χαρακτήρες είναι τριδιάστατοι, με όμορφη ομαλή κίνηση καθώς περπατούν, τρέχουν και πολεμάνε. Τ γραφικά των διαφόρων περιοχών είναι ψευδοτρισδιάστατα, δηλαδή στατικές εικόνες (που κάποιες φορές περιέχουν ένα κινούμενο αντικείμενο π.χ.έναν ανεμόμυλο) με αίσθηση του βάθους. Σε κάποια κεντρικά σημεία της πλοκής εμφανίζονται βίντεο με πλήρως τρισδιάστατα περιβάλλοντα, παρόμοια με εκείνο της εισαγωγής. Τα εφφέ από τα ξόρκια είναι απλά αλλά όμορφα και προσθέτουν πολλά στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Οι χαρακτήρες είναι σχεδιασμένοι σε manga στυλ, χωρίς να φαίνονται όμως καρτουνίστικοι. Ήχος: Ο ήχος ταιριάζει με την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, ειδικά τα κομμάτια που παίζουν την ώρα μιας μάχης. Όμως παρουσιάζει σχετικά μικρή ποικιλία, ενώ τα διάφορα ηχητικά εφφέ είναι περιορισμένα. Πολύ θετικό είναι ότι ΟΛΟΙ οι διάλογοι και συνομιλίες έχουν ήχο και οι επιλογές των φωνών είναι εξαιρετική! (http://www.lith.com/sites/septerra/ss/septerra_3.jpg) Σενάριο -- Gameplay: Το σενάριο του παιχνιδιού έχει απίστευτο βάθος. Ενώ αρχικά μπορεί κάποιος να το αντιμετωπίσει ως παιχνίδι μικρής διάρκειας, στην πορεία θα ανακαλύψει ότι είναι πραγματικά τεράστιο, χωρίς όμως να κουράζει, με αλλεπάληλα ταξίδια μεταξύ των διαφόρων κόσμων. Πολλές φορές χρειάζεται επίλυση δύο γρίφων σε εντελώς διαφορετικό μέρος , για να μπορέσει να λυθεί ένας τρίτος που θα επιτρέψει στον παίκτη να προχωρήσει παρακάτω. Η αρχική αποστολή μόνο προϊδεάζει για το τί θα επακολουθήσει, ενώ ο τελικός στόχος αποκαλύπτεται πολύ αργότερα. Τα αντικείμενα που συναντάει ο παίκτης κατα τη διάρκεια του παιχνιδιού είναι πάρα πολλά και χωρίζονται σε τρεις κύριες κατηγορίες: Τα key items, που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις, τα healing items (πολλά και διάφορα!) και τα secondary items, με τα οποία εξοπλίζεις τους χαρακτήρες και ενώ δεν είναι απαραίτητα, χωρίς τακτική αναβάθμιση του εξοπλισμού τους η αντιμετώπιση των εχθρών καθίσταται εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Σημαντικό στοιχείο του παιχνιδιού αποτελεί η συνομιλία με τους διάφορους χαρακτήρες, καθώς και οι πληροφορίες που διεξάγωνται από την αλληλεπίδραση με τον κόσμο της Septerra. ΚΑΘΕ χαρακτήρας από τους 9 πρωταγωνιστές της ιστορίας έχει να πει και κάτι διαφορετικό, είτε σε μια συνομιλία με έναν χαρακτήρα, είτε για κάποιο αντικείμενο (π.χ. μια κλειστή πόρτα). Αυτό αποτελεί και ένα στοιχείο που κάνουν το παιχνίδι μοναδικό, καθώς αρκετές φορές η σωστή επιλογή των χαρακτήρων που θα πάρει μαζί της ο Maya σε κάποια αποστολή είναι ζωτικής σημασίας για την ολοκλήρωσή της. Σύστημα μάχης Το σύστημα μάχης συνδυάζει στοιχεία turn-based και realtime. Όταν στο δρόμο συναντήσουν κάποιον εχθρό, αυτόματα αρχίζει η μάχη, αφού τοποθετηθούν οι συμμετέχοντες σε κάποιες προκαθορισμένες θέσεις. Μια μπάρα τριών τμημάτων εμφανίζεται κάτω από τον κάθε ήρωα. Αναλόγως με το πόσο έχει γεμίσει, μπορεί αυτός είτε να επιτεθεί με το βασικό του όπλο (και αναλόγως το "γέμισμα" της μπάρας να επιφέρει και την ανάλογη ζημιά στον εχθρό), είτε να χρησιμοποιήσει κάποια ειδικά effect (π.χ. να ρίξει μία βόμβα). Καθώς η μπάρα γεμίζει, αφήνεται στην πρωτοβουλία του παίκτη να αποφασίσει πόσο θα περιμένει να γεμίσει για να επιτεθεί. Όμως το τίμημα είναι πως όσο περιμένει, ο εχθρός μπορεί να πραγματοποιήσει με τη σειρά του κάποια επίθεση και αν περιμένει πολύ, τότε μπορεί να δεχθεί αλλεπάληλες επιθέσεις. Επίσης αν έχει γεμίσει η μπάρα τουλάχιστον στο 1/3, μπορεί να κάνει χρήση μαγείας. Αν έχουν γεμίσει τουλάχιστον μέχρι το 1/3 οι μπάρες και άλλων ηρωών, τότε ο παίκτης μπορείς να επιτεθεί πρώτα με τον ένα και αμέσως μετά με τον άλλο ήρωα. Ακόμη, υπάρχει δυνατότητα να χρησιμοποιήσει healing items για αποκατάσταση της υγείας του ή του core energy. Τέλος, μπορεί να δοκιμάσει να το σκάσει με το κουμπί Run Away, κάτι που εξαιρετικά σπάνια πετυχαίνει :P και σίγουρα όχι στους σημαντικούς εχθρούς. (http://i.idnes.cz/bw/24/septerranav6_1m.jpg) Μαγεία: Τα ξόρκια στο παιχνίδι πραγματοποιούνται με χρήση των λεγόμενων Fate Cards. Αποτελούν κάρτες που εσωκλείουν κάποιες ιδιαίτερες δυνάμεις και αντλούν τη δύναμή τους από την ενέργεια που εκλύεται από τον πυρήνα της Septerra. Μια μπλε μπάρα στο πάνω μέρος της οθόνης δείχνει το core energy της ομάδας. Κάθε Fate Card για να χρησιμοποιηθεί χρειάζεται να ξοδευθεί ένα ποσό από την core energy. Γενικά τελειώνει κάπως γρήγορα και χρειάζεται να δωθούν χρήματα για τη συλλογή πολλών αντικειμένων που την αναπληρώνουν. Αν υπάρχει core energy αρκετό, οι παίκτες μπορούν να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν ένα ξόρκι με συνδυασμό κάποιων Fate Cards (αρκεί να μπορούν αυτές να συνδυαστούν). Στα αρχικά στάδια του παιχνιδιού η μαγεία θα φανεί περιττή και άσκοπη σπατάλη χρόνου. Όμως καθώς το παιχνίδι προχωράει, θα γίνει αναπόσπαστο κομμάτι σε μάχες. Μάλιστα ορισμένοι ισχυροί εχθροί μόνο με χρήση μαγείας μπορούν να νικηθούν πριν σκοτώσουν την ομάδα του παίκτη, και μάλιστα αρκετοί μόνο με συγκεκριμένα ξόρκια (π.χ. ξόρκια που έχουν σχέση με το θάνατο αυξάνουν τη ζωή των undeads αντί να τη μειώνουν!). ................................................ Συνοψίζοντας, σε όποιον αρέσουν πολύ τα παιχνίδια όπου μια ομάδα ηρωών ενώνουν τις δυνάμεις τους και ξεκινούν τα ταξίδια σε άγνωστους κόσμους, πιστεύω ότι θα πρέπει να δώσει μία ευκαιρία σε αυτό το παιχνίδι. Απαιτεί όμως χρόνο και ΠΟΛΥ υπομονή. Ένα από τα αρνητικά του παιχνιδιού είναι πως μετά από πολλές μάχες γίνεται λίγο κουραστικό, περισσότερο στις στιγμές όπου έχεις "καθαρίσει" μια περιοχή στο πηγαιμό, και στο γυρισμό πρέπει να την "ξανακαθαρίσεις" διότι οι εχθροί αναπαράγονται αν βγεις και ξαναμπείς σε μία περιοχή. Το θετικό από αυτό είναι πως κερδίζεις πολλά expierience points. Ευτυχώς πολλούς εχθρούς μπορείς να τους αποφύγεις και έτσι δεν χρειάζεται να τους αντιμετωπίσεις ξανά (απλά προσέχεις να μην πέσεις πάνω τους). Τέλος, προφανώς τέτοια παιχνίδια όταν τελειώσουν...τελείωσαν. Δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα άλλο στον παίκτη, παρά ένα σύντομο βίντεο για επίλογο. Αν λοιπόν κάποιος είναι τελείως αντίθετος με το νόημα του γνωστού ποιήματος του Καβάφη "Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη", μην κάνει καν τον κόπο να αρχίσει το παιχνίδι. Title: Re: Septerra Core: Legacy of the Creator Post by: Guybrush on July 06, 2008, 23:09:02 pm Πάρα πολύ καλό παιχνίδι, θυμάμαι σαν τώρα το review του ΑΠΤ :-[
Title: Re: Septerra Core: Legacy of the Creator Post by: Wanderer on July 07, 2008, 12:21:14 pm Τί είναι το ΑΠΤ; :???:
... Βιογραφικά στοιχεία των Valkyrie Studios The group now known as Valkyrie Studios originally came together at Viacom New Media in 1994 where they achieved success with the release of MTV's Beavis and Butt-Head in Virtual Stupidity. That product won PC Gamer’s "Adventure Game of the Year" award for 1995, and went on to be ranked at #24 in their "Top 50 Best Games Ever" for the years of ’97 and ’98. The team then began development of a unique role playing game for the PC entitled Septerra Core: Legacy of the Creator. Late in the summer of 1997, just as this title was moving into full production, Viacom made the announcement that it was closing down its Chicago development house. Septerra was about to suffer an early demise. The team decided there was only one plan of action: Form a new company, acquire the rights to their game, and find a new publisher…. Valkyrie Studios was born. Wanting the new corporate entity to be different from the places where they had previously worked, the team put together a no-nonsense approach to development. Drawing on Norse mythology for a name, they were inspired by the ancient legends of the Valkyrie, who were Goddesses that flew out to the battlefields to bring back warriors who had fought and died with honor to Valhalla, home of the Gods. There, they could forever do what they did best, and enjoyed most: Battle. Our working motto at Valkyrie is 'Welcome to Valhalla'. This is a place where creative people can come and do what they do best. It is this attitude that has helped the young company attract the kind of top-notch talent necessary for a game like Septerra Core. The team believes this attitude also extends beyond the staff to include the gamers world-wide who have supported Septerra Core and Valkyrie. "We believe in the game player as our first priority, " says Brian 'B-MAN' Babendererde, VP of Game Development. "This is a two way street. We want to make games that we like to play. Players want to be able to tell the developers what they like, and we listen to other players’ opinions very carefully." In February of '98, Valkyrie Studios, Inc. announced that it had finalized a deal with TopWare Interactive of Mannheim, Germany for the worldwide publishing and distribution rights to Septerra Core: Legacy of the Creator. North American publisher, Monolith Productions, joined forces with Valkyrie and TopWare in November of '98 and, with the U.S. distribution efforts of Interplay Productions, Septerra hit the store shelves in October, 1999. Valkyrie currently has its team of extremely talented people working hard on their next game designs. Those who are looking for unique, heart-racing game experiences will be excited to know that the same enthusiasm and creativity is already shining through in their current endeavors. With the dedication demonstrated by the Valkyrie family in getting Septerra Core on the shelves, they are optimistic that a publishing agreement is close to being reached, and the details of their next product should be announced to the public in the coming months. Check Valkyrie’s web site for the latest news. http://www.valkyriestudios.com/Welcome.htm Title: Re: Septerra Core: Legacy of the Creator Post by: Guybrush on July 07, 2008, 13:00:31 pm Aνδρέας Παρασκευάς Τσουρινάκης
Μορφή του ελληνικού gaming community Title: Re: Septerra Core: Legacy of the Creator Post by: Wanderer on July 07, 2008, 13:02:22 pm Ααα... ναι και εγώ θυμάμαι τα reviews του (από ένα δικό του με είχε πιάσει μανία να αγοράσω τη Black Dhalia :P )
Title: Re: Septerra Core: Legacy of the Creator Post by: Guybrush on July 07, 2008, 13:04:10 pm Ααα... ναι και εγώ θυμάμαι τα reviews του (από ένα δικό του με είχε πιάσει μανία να αγοράσω τη Black Dhalia :P ) Black Dahlia...Το αγόρασα μεταχειρισμένο κάαααποτε και πραγματικά, από τότε, άρχισα να αισθάνομαι πραγματικά χαζός.. :PTitle: Re: Septerra Core: Legacy of the Creator Post by: Wanderer on July 07, 2008, 13:19:29 pm Πάρα πολύ καλό παιχνίδι, θυμάμαι σαν τώρα το review του ΑΠΤ :-[ Ιδού και το review από το PC Master! :) http://www.gameweb.gr/reviews/review_40.asp aριστερά σε πράσινο πλαίσιο έχει τους τομείς του παιχνιδιού που αξιολογεί ο συγγραφέας.Title: Re: Septerra Core: Legacy of the Creator Post by: Wanderer on July 07, 2008, 13:31:20 pm Το τελευταίο patch του παιχνιδιού, το οποίο διορθώνει κάποια bugs: http://www.valkyriestudios.com/SeptLinks.htm κατεβάστε το όπωσδήποτε.
|