Title: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: λήθη on May 13, 2008, 18:05:31 pm Υπάρχει και η xtreme λύση με σβήσιμο κινητήρα... Σβήσιμο κινητήρα..!? Το έκανα κι αυτό.. σε φανάρι που κρατάει πάνω από λεπτό να ανάψει πράσινο.. :P Φανταζομαι οτι δεν εννοει αυτο Ναι, κι εγω το εκανα, στον περιφερειακο εχει μια πολυ καλη κατηφορα, που ειναι και αρκετα μεγαλη σε διαδρομη, οποτε εσβησα τη μηχανη και το αφησα να πηγαινει..και γαμω ειναι, πρεπει να το δοκιμασετε..! Το θεμα προεκυψε απο διαχωρισμο, απο αυτο (http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=24385.msg463261#msg463261) το θεμα Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Johnny English on May 13, 2008, 18:07:17 pm Τι μαλακίες λέτε ρε? Να σκοτωθείτε θέλετε? Όταν σβήνεις τη μηχανή δε πιάνουν τα φρένα!! (στα καινούργια τουλάχιστον!)
Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Guybrush on May 13, 2008, 18:08:33 pm Τι μαλακίες λέτε ρε? Να σκοτωθείτε θέλετε? Όταν σβήνεις τη μηχανή δε πιάνουν τα φρένα!! (στα καινούργια τουλάχιστον!) +TιμόνιTitle: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Johnny English on May 13, 2008, 18:10:48 pm Το τιμόνι δε κλειδώνει αν δε βγάλεις το κλειδί.. κι αν έχεις ταχύτητα δε καταλαβαίνεις τη διαφορά που δεν είναι υδραυλικό..
Αλλά τα φρένα μετά από 2 πατήματα κολλάνε. Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:11:15 pm Μια χαρά πιάνουν, πάνε συνήθισε το.
χεχεχε. Γυμνάζεις και τετρακέφαλο. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΠΑΤΗΜΑΤΑΤΟ ΦΡΕΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ. ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΤΕ ΜΗΧΑΝΗ. Τώρα δε φέρω καμία ευθύνη για πιθανό τρακάρισμα. Λοιπόν, πολύ καλό σβήσιμο κινητήρα έχουμε στην κατηφόρα εκεί στο Παπαγεωργίου. Α, με σβηστη μηχανη δεν έχουμε και ABS. Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: λήθη on May 13, 2008, 18:11:56 pm Ουτε μια πλακα δεν μπορουμε να κανουμε :P
Ναι, οντως ετσι ειναι, μονο με χειροφρενο μπορεις να κανεις κατι..αλλα και αυτο..με μεγαλη δυσκολια.. Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:12:28 pm Με το κούτσουρο φρένο - τιμόνι αποκτά και πιο σπορτιβ φιλοσοφία το αμάξι!
Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:14:37 pm Όπως και να χει, όχι μόνο δεν πρέπει να σβήνουμε τη μηχανή αλλα ακόμα και στην κατηφόρα να αφήνουμε μέσα ταχύτητα για να την αποτρέψουμε από σβήσιμο.
Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: λήθη on May 13, 2008, 18:18:59 pm Πως να σβησει οταν δεν εχει μεσα ταχυτητα? :???:
Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Nessa NetMonster on May 13, 2008, 18:20:17 pm Τι μαλακίες λέτε ρε? Να σκοτωθείτε θέλετε? Όταν σβήνεις τη μηχανή δε πιάνουν τα φρένα!! (στα καινούργια τουλάχιστον!) Δεν πειράζει ρε, απλά βγάζεις έξω το αριστερό πόδι και φρενάρεις με την τριβή. Χαλαρά! Η πλάκα συνεχίζεται :P Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:23:46 pm Πως να σβησει οταν δεν εχει μεσα ταχυτητα? :???: Από κάποιο λόγο να σβήσει απο ρελαντί. Φαντάζεσαι μετά να μην ξαναπαίρνει να έχεις κούτσουρο φρένο απροετοίμαστος στον περιφερειακό πάει καρφώθηκες. Τώρα που το σκέφτομαι έπρεπε στις εξετάσεις οδήγησης να εξέταζαν οδήγηση με σβηστό κινητήρα. Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:24:56 pm Πλάκα-πλάκα ξέρω άτομα που το κάνουν. Τίποτα δεν είναι πλάκα
Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: nbourgis on May 13, 2008, 18:28:30 pm Πλάκα-πλάκα ξέρω άτομα που το κάνουν. Τίποτα δεν είναι πλάκα Tους ταριφες στην Βουλγαρια; ;D Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: magic woman on May 13, 2008, 18:29:44 pm Πως να σβησει οταν δεν εχει μεσα ταχυτητα? :???: Από κάποιο λόγο να σβήσει απο ρελαντί. Φαντάζεσαι μετά να μην ξαναπαίρνει να έχεις κούτσουρο φρένο απροετοίμαστος στον περιφερειακό πάει καρφώθηκες. Τώρα που το σκέφτομαι έπρεπε στις εξετάσεις οδήγησης να εξέταζαν οδήγηση με σβηστό κινητήρα. Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:37:46 pm Πλάκα-πλάκα ξέρω άτομα που το κάνουν. Τίποτα δεν είναι πλάκα Tους ταριφες στην Βουλγαρια; ;D Μπα, οδηγούς στην Ελλάδα! Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: anonymous-root on May 13, 2008, 18:43:47 pm Φυσικά και πάμε με σβηστή μηχανή σε κατηφόρα.
ή ανεβάζουμε την αδρεναλίνη ή θα παίζουμε τις κουμπάρες. 8) εγώ πάντα σβήνω μηχανή, ειδικά σε κατηφόρα. Μάλιστα έχω χαλάσει τελείως το χειρόφρενο για ακόμα περισσότερο σασπένς. όσο για τα φρένα δεν υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει ο μπροστινός να βοηθήσει στο σταμάτημα :D Το καλό με τα παλιά αυτοκίνητα τουλ. είναι ότι το τιμόνι δεν εξαρτάται από την μηχανή. Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: vasso on May 13, 2008, 18:46:08 pm Τη μηχανή, όπως έλεγε και στο βιβλίο που διαβάζαμε σήματα, τη σβήνουμε όταν περιμένουμε στο κόκκινο. Μόνο ο juan διάβασε μου φαίνεται...
Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:47:33 pm Εγώ ούτε καν είχα πάρει το βιβλίο.
Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: anonymous-root on May 13, 2008, 18:53:47 pm Τη μηχανή, όπως έλεγε και στο βιβλίο που διαβάζαμε σήματα, τη σβήνουμε όταν περιμένουμε στο κόκκινο. Μόνο ο juan διάβασε μου φαίνεται... εσύ τη σβήνεις; Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:55:57 pm Εγώ στο κόκκινο δεν τη σβήνω γιατί σβήσε άναψε μετά παίρνει δύσκολα.Μου φαίνεται έμπνευση είχαν στο βιβλίο των σημάτων για να κάψουμε καμια μίζα και να αφήσουμε χωρίς λίπναση τη μηχανή.
Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: magic woman on May 13, 2008, 18:56:06 pm λοιπόν έχω ένα συμπλέκτη σπίτι μου αν σας ενδιαφέρει! :D
διαλύσαμε ένα αυτοκίνητο από το πάρκινγκ του πολυτεχνείου με κάποια παιδιά από το εργαστήριο αλλά μη το πείτε πουθενά :D ;D όσο για το σταμάτημα στα φανάρια ένα είναι το μόνο σίγουρο ότι όποιος σβύνει τη μηχανή γιατί έτσι έλεγε το βιβλίο των σημάτων τρώει ένα τρελό κορνάρισμα από όλους τους από πίσω που βιάζονται να πάνε στις δουλειές τους! ;D άσε που το μόνο που καταφέρνουν είναι να μπλοκάρουν την κυκλοφορία γιατί στην καλύτερη των περιπτώσεων θα σβύσει η μηχανή έτσι με το καλημέρα! :o Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: anonymous-root on May 13, 2008, 19:03:44 pm Το βιβλίο των σημάτων λέει κι άλλες μαλακίες πέρα από αυτό.
Άναψε - σβήσε δεν είναι ό,τι καλύτερο για τις μηχανές. Καλύτερα να στραφούμε σε άλλες τεχνολογίες όπως υβριδικά αυτοκίνητα, ή τα efficient dynamics της ΒΜW (αν και σιχαίνομαι τις BMW). όσο για το οφφ τοπικ της κατηφόρας, αν δε θέλετε να ανεβάσετε αδρεναλίνη και σας σβήσει ο κινητήρας, κατεβάζετε ταχύτητες πατώντας συμπλέκτη και σηκώνετε το χειρόφρενο. ;) Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 19:09:25 pm A, ξέχασα να το αναφέρω. Αν μείνεις απο συμπλέκτη τι κάνεις?
Το αφήνω για Quiz - και το χω δοκιμάσει. Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: ASDF_ on May 13, 2008, 19:17:28 pm karfwneis?
Title: Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 19:19:41 pm Πως ξεκινάς, πως αλλάζεις (ανώδυνα για το κιβώτιο-όσο γίνεται).
Οτι καρφώνεις , καρφώνεις. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: magic woman on May 13, 2008, 19:34:23 pm οδηγικές πατέντες?
παιδιά ΜΗ τον ακούτε! ^superconfused^ ^sfyri^ ^seestars^ ^innocent^ ^peace^ Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Larry_Flynt on May 13, 2008, 19:49:03 pm Επίσης τι κάνουμε αν μείνουμε απο υαλοκαθαριστήρες και έξω ρίχνει καρέκλες.
Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: 4Dcube on May 14, 2008, 00:46:20 am Επίσης τι κάνουμε αν μείνουμε απο υαλοκαθαριστήρες και έξω ρίχνει καρέκλες. Βγάζουμε τα γυαλιά.Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: ikoufis on May 14, 2008, 00:58:42 am Επίσης τι κάνουμε αν μείνουμε απο υαλοκαθαριστήρες και έξω ρίχνει καρέκλες. Πάμε με τελική ταχύτητα ώστε να ανεβαίνει πιο γρήγορα το νερό στο μπαρπρίζ και να βλέπουμε ανάμεσα στους χείμαρρους από τα νερά.Αν δουλεύει μόνο ο πίσω υαλοκαθαριστήρας μπορούμε να πάμε και με την όπισθεν :D Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: arianos on May 14, 2008, 01:03:13 am Επίσης τι κάνουμε αν μείνουμε απο υαλοκαθαριστήρες και έξω ρίχνει καρέκλες. Αν δουλεύει μόνο ο πίσω υαλοκαθαριστήρας μπορούμε να πάμε και με την όπισθεν :D;D ;D ;D ;D βγάζουμε το παμπριζ κ ησυχάζουμε μια κ καλή με τους υαλοκαθαριστήρες! Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: arianos on May 14, 2008, 01:05:51 am επίσης τι κάνουμε αν μας σπάσει η κεραία, παίζει Τερζής, κ θέλουμε οποσδήποτε να ακούσουμε εκεινη τη στιγμή το τραγούδι?! :D
Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: anonymous-root on May 14, 2008, 01:07:11 am Επίσης τι κάνουμε αν μείνουμε απο υαλοκαθαριστήρες και έξω ρίχνει καρέκλες. Αν δουλεύει μόνο ο πίσω υαλοκαθαριστήρας μπορούμε να πάμε και με την όπισθεν :D;D ;D ;D ;D βγάζουμε το παμπριζ κ ησυχάζουμε μια κ καλή με τους υαλοκαθαριστήρες! αδιάβαστοι! βάζουμε ομπρέλα ρε! :D Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Larry_Flynt on May 14, 2008, 02:53:15 am Καθαρίζουμε πατάτα και τρίβουμε το παρπτιζ με την πατάτα!
Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Larry_Flynt on May 14, 2008, 03:08:03 am Όσον αφορά τον συμπλέκτη. Έχει χαλάσει, δλδ μόνιμα δίνει κίνηση.
Βάζουμε πρώτη, βάζουμε το κλειδή και ξεκινάμε κανονικότατα. Στην αρχή θα μας προχωρήσει η μίζα. Εντάξει δε θα είμαστε σε ανηφόρα... Λοιπόν καθώς πάμε θέλουμε να βάλουμε δευτέρα. Έστω οτι είμαστε με πρώτη και 2000σαλ. Έχουμε το χέρι μας στο μοχλό και τον πιέζουμε ελαφρά για να βάλουμε νεκρά. Ξεκινάμε από τις 1000σαλ (πάντα πιέζοντας λίγο το μοχλό) και ανεβάζουμε σιγά σιγά στροφές. Σε 2-3 σημεία του εύρους των στροφών (πχ 1500σαλ και 4000σαλ) η ταχύτητα θα ξεκουμπώσει σαν να έχουμε πατήσει συμπλέκτη, χωρίς δράματα για το κιβώτιο. Μπορούμε να κάνουμε και το αντίστροφο να πιάσουμε με πρώτη 5000σαλ και να αφήσουμε το γκάζι, καθώς θα πέφτουν οι στροφές (φυσικά πιέζοντας λίγο το μοχλό) θα αποσυμπλεχτεί η ταχύτητα. Έστω οτι έχουμε βάλει νεκρά και θέλουμε να βάλουμε δευτέρα. Είμαστε στο ρελαντί, ρίχνουμε μια ξερογκαζια μέχρι τις 5000σαλ πχ και καθώς θα πέφτουν οι στροφές τσουκ θα μπεί η δευτέρα χωρίς δράματα, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως πριν. Συνεχίζουμε τις αλλαγές με τον ίδιο τρόπο. Φυσικά επειδή είναι λύση ανάγκης πάμε αργά και αντε μέχρι τρίτη ταχύτητα. Τι γίνεται τώρα. Α, για να σταματήσουμε έστω οτι έχουμε ταχύτητα πχ 2α και πηγαίνουμε και βρίσκουμε φανάρι. έστω οτι είχαμε 2000σαλ αφήνουμε το γκάζι και πέφτωντας οι στροφές πιέζουμε το μοχλό για νεκρά και σταματάμε. ξαναξεκινάμε με μίζα. Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε είναι σε ποιες στροφές κουμπώνουν και ξεκουμπώνουν οι ταχύτητες καθώς και να μην πηγαίνουμε με λίγες στροφές. πχ αν έχουμε φανάρι και έχουμε τρίτη και 1500σαλ, ίσως να μη μπορέσουμε να σταματήσουμε εύκολα γιατί μπορεί να μην ξεκουμπώνει η τρίτη σε κάποιο σημείο πριν τις 1500 και μετά να αναγκαστούμε να σταματήσουμε το αμάξι μπλοκάρωντας ρόδες και κινητήρα(όχι ότι καλύτερο) Τέλως πάντων, είναι ψιλοεξτρίμ αλλα για περίπτωση ανάγκης. όσο για το αν χαλάμε το αμάξι, δεν παθαίνει τπτ εκτός από λίγη παραπάνω φθορά στο κιβώτιο, αλλα αυτό θα γίνει για λίγο οπότε είμαστε ΟΚ. Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει να πηγαίνετε με 2α και να έχετε σταυροδρόμι και να πάτε αργά για να σταματήσετε στο STOΠ και να έχετε το χέρι σας στη 2α για να βάλετε νεκρά και ενώ επιβραδύνετε και είστε έτοιμοι να βάλετε νεκρά(κανονικά με συμπλέκτη) απο τη λίγη πίεση του χεριού να βγαίνει η ταχύτητα από μόνη της. Το έχω πάθει 2-3 φορές. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Larry_Flynt on May 14, 2008, 03:11:43 am Επίσης έστω έχει πάθει βλάβη το σύστημα ψύξης και ανεβάζετε θερμοκρασία. Πήγατε με τη γκόμενα στα λαγκάδια και θα σας φάνε οι Λύκοι 4 τα χαράματα.
Αν είναι ψιλοκατηφορικός ο δρόμος και είναι χειμώνας είμαστε ΟΚ. Πηγαίνουμε με σβηστο κινητήρα και όπου τον χρειαζόμαστε αναβουμε παμε χαλαρά και μετά πάλι σβήσιμο. Έτσι πήγαμε ένα αμάξι απο Όλγας μέχρι μοναστηρίου. (και καλοκαιράκι). Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Larry_Flynt on May 14, 2008, 03:16:16 am Επίσης. Είναι συχνό φαινόμενο να αλλάζουμε τα λάστιχα εμπρός πίσω γιατί στα προσθιοκίνητα τρώγωνται πιο γρήγορα τα μπροστά. Αν και ακούγεται λογικό, είναι επικίνδυνο.
Τα καλά λάστικα πρέπει να είναι τα πίσω και όχι τα εμπρός. Δεν το λέω εγώ, το λέει η Μισλεν. Αν έχουμε κλατάρισμα σε εμπρός λάστιχο αντε θα πάμε ίσια, θα ψιλοφρενάρουμε, θα βοηθήσει λίγο το ESP και αν καρφωθούμε θα καρφωθούμε με το εμπρός τμήμα του αμαξιού που είναι πιο καλά μελετημένο για συγκρούσεις. Θα ανοίξουν και οι αερόσακοι. Αν κλατάρει το πίσω σε στροφή, όπου σε πάει ο θεός...(στο άλλο ρεύμα του περιφερειακού, ή για αγορά αγροτεμαχίου. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Krono on May 14, 2008, 11:10:36 am Εμένα με εκνευρίζει πολύ η ηλιθιότητα κάποιων (αυτό το αναφέρουν και στα σήματα) που λέει για να μειώσουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου βάζουν χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο και εκμεταλλεύονται λέει το φρενάρισμα του κινητήρα, με αποτέλεσμα να μη φαγώνονται τα φρένα.
Πραγματικά πιο ανεγκέφαλο πράγμα δεν έχω ακούσει. Μα τα φρένα υπάρχουν για αυτό το λόγο, για να φαγώνονται. Χρησιμοποιώντας το φρένο αλλάζουμε μόνο τακάκια, άντε και δίσκους, ταλαιπωρώντας τη μηχανή πόσα εξαρτήματα πρέπει να αλλάξουμε;;; Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: arianos on May 14, 2008, 11:15:16 am Εμένα με εκνευρίζει πολύ η ηλιθιότητα κάποιων (αυτό το αναφέρουν και στα σήματα) που λέει για να μειώσουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου βάζουν χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο και εκμεταλλεύονται λέει το φρενάρισμα του κινητήρα, με αποτέλεσμα να μη φαγώνονται τα φρένα. ειναι θεμα ασφάλειας κυρίως..Πραγματικά πιο ανεγκέφαλο πράγμα δεν έχω ακούσει. Μα τα φρένα υπάρχουν για αυτό το λόγο, για να φαγώνονται. Χρησιμοποιώντας το φρένο αλλάζουμε μόνο τακάκια, άντε και δίσκους, ταλαιπωρώντας τη μηχανή πόσα εξαρτήματα πρέπει να αλλάξουμε;;; σκοπός είναι τα φρένα να τα χεις "ετοιμοπόλεμα" για περίπτωση ανάγκης κ όχι να τα ταλαιπωρείς από δω κ από κει ζεσταίνοντάς τα.. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: chggr005 on May 14, 2008, 11:32:16 am Στο συγκεκριμένο τοπικ ακούστηκαν πολλές ανακρίβειες, οι οποίες μπορεί να στοιχίσουν αρκετά λεφτά ή ακόμη και την ζωή σε κάποια άτομα (χωρίς πλάκα). Για τον λόγο αυτό πιστεύω ότι πρέπει να ειπωθούν κάποιες αλήθειες και συμβουλές για σωστή οδηγική συμπεριφορά...
Αρχικά αυτό που ειπώθηκε για σβήσιμο του κινητήρα σε κατηφόρα είναι μία μεγάλη βλακεία. ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Πάντα βάζουμε ταχύτητα για να εκμεταλλευτούμε το φρένο μηχανής και με το κανονικό φρένο ρυθμίζουμε την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου για να μην ξεφύγει πέραν των λογικών ορίων, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και τις καιρικές συνθήκες. Στην περίπτωση που χρησιμοποιούμε το φρένο κινητήρα, πετυγχάνουμε τα εξής δύο οφέλη: Αφενός εκμεταλλευόμαστε το φρένο κινητήρα και δεν χρειάζεται να καταπονούμε υπερβολικά το κανονικό φρένο και αφετέρου έχουμε μηδενική κατανάλωση βενζίνης. Πράγματι, εάν κοιτάξετε τον μετρητή κατανάλωσης σε κατηφόρα όπου ο οδηγός χρησιμοποιεί το φρένο κινητήρα, θα δείτε ότι η κατανάλωση είναι μηδενική. Επίσης, αυτό που είπαν μερικοί ότι στα φανάρια σβήνουμε τον κινητήρα είναι λάθος. Ο κινητήρας του αυτοκινήτου καταπονείται πολύ περισσότερο από το άναψε σβήσε, παρά εάν τον έχουμε ανοιχτό να δουλεύει στο ρελαντί. Όσοι ακολουθούν αυτήν την πρακτική για την μείωση της κατανάλωσης βενζίνης, θα εκπλαγούν εάν μάθουν ότι τελικά πετυχαίνουν το ακριβώς αντίθετο. Περισσότερη βενζίνη καταναλώνεται για την εκκίνηση του κινητήρα, παρά στην περίπτωση που τον αφήσουμε να δουλεύει στο ρελαντί περιμένοντας το φανάρι να ανάψει πράσινο. Και τέλος, όταν έχουμε πρόβλημα με τον συμπλέκτη, αντί να κάνουμε εξυπνάδες ανεβάζοντας στροφές και αλλάζοντας ταχύτητες ενώ δεν πρέπει, καταπονώντας υπερβολικά τον συμπλέκτη, καλύτερο είναι να το πάμε στο πλησιέστερο συνεργείο για επιδιόρθωση... Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: anonymous-root on May 14, 2008, 11:45:18 am Στο συγκεκριμένο τοπικ ακούστηκαν πολλές ανακρίβειες, οι οποίες μπορεί να στοιχίσουν αρκετά λεφτά ή ακόμη και την ζωή σε κάποια άτομα (χωρίς πλάκα). Για τον λόγο αυτό πιστεύω ότι πρέπει να ειπωθούν κάποιες αλήθειες και συμβουλές για σωστή οδηγική συμπεριφορά... Ρε Χρήστοοοοο!! είδες λίγο το πνεύμα του τοπικ; :D όσο για το συμπλέκτη... παίρνεις αυτόματο και τελείωσες. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: magic woman on May 14, 2008, 13:04:37 pm το αυτόματο τα σπάει! :D
Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: anonymous-root on May 14, 2008, 13:22:16 pm το αυτόματο τα σπάει! :D για κινητήρες άνω των 3 λίτρων όμως. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: magic woman on May 14, 2008, 13:29:27 pm πάντως στην Ε 200 πάει μια χαρούλα μούρλια!!! :D ;D ;D ;)
πατάς και ουπς έφυγεεεεεεεεεεεεε :D Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Emfanever on May 14, 2008, 14:29:33 pm Σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, όχι μόνο δημιουργούνται προβλήματα στο χειρισμό αλλά και στο ίδιο το αυτοκίνητο.
Δηλαδή μπορεί να μπεί άκαυστη βενζίνη στον καταλύτη και να πάθει μεγάλη ζημιά. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Krono on May 14, 2008, 14:38:40 pm Σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, όχι μόνο δημιουργούνται προβλήματα στο χειρισμό αλλά και στο ίδιο το αυτοκίνητο. Δηλαδή μπορεί να μπεί άκαυστη βενζίνη στον καταλύτη και να πάθει μεγάλη ζημιά. Δεν είναι μόνο αυτό, μπορεί να καεί και ο εγκέφαλος, να μη λειτουργούν τα φρένα και το τιμόνι οπότε πάει για τον άλλο κόσμο, ο οδηγός και όλοι όσοι είναι μέσα! Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Papatanasis on May 14, 2008, 14:42:40 pm το αυτόματο τα σπάει! :D Το αυτοματο ειναι για τους φλωρους!!!Συμπλεκταρισματα και τα μυαλα στα καγκελα!! :D :D :D :D Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Krono on May 14, 2008, 14:52:22 pm Πάντα βάζουμε ταχύτητα για να εκμεταλλευτούμε το φρένο μηχανής και με το κανονικό φρένο ρυθμίζουμε την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου για να μην ξεφύγει πέραν των λογικών ορίων, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και τις καιρικές συνθήκες. Στην περίπτωση που χρησιμοποιούμε το φρένο κινητήρα, πετυγχάνουμε τα εξής δύο οφέλη: Αφενός εκμεταλλευόμαστε το φρένο κινητήρα και δεν χρειάζεται να καταπονούμε υπερβολικά το κανονικό φρένο και αφετέρου έχουμε μηδενική κατανάλωση βενζίνης. Πράγματι, εάν κοιτάξετε τον μετρητή κατανάλωσης σε κατηφόρα όπου ο οδηγός χρησιμοποιεί το φρένο κινητήρα, θα δείτε ότι η κατανάλωση είναι μηδενική. Σε όλα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα αλλά στα παραπάνω καθόλου! Το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές και μια χαρά καταναλώνει χωρίς λόγο βενζίνη στην κατηφόρα, εκτός αν βάλεις την υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο για τη συγκεκριμένη ταχύτητα, οπότε όμως δεν υπάρχει ουσιαστικό φρενάρισμα του κινητήρα. Τα φρένα είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται, δεν θα πάθουν και τίποτα ούτε θα ζεσταθούν τόσο πολύ. Δεν οδηγούμε και στο Rally Monte Carlo για να πυρώσουν τα δισκόφρενά μας! Λές να προστατέψουμε τα φρένα, κι αν σκάσει η μηχανή καθώς κατεβαίνουμε τότε τί θα γίνει; Για να μη σπάσουν τα φρένα, πρέπει να μην οδηγούμε παλαιοληθικά αυτοκίνητα και να τα πηγαίνουμε για σερβις και όχι να κάνουμε οικονομία στο φρενάρισμα! Το να ρυθμίζεις την ταχύτητα του αυτοκινήτου με τη βοήθεια της μηχανής είναι το λιγότερο βλακώδες. Με το φράνο μπορείς να υπολογίσεις πόσο ακριβώς πατάς ανάλογα με την ταχύτητα που θέλεις να πετύχεις. Κι αν γλιστράει και βάλεις κατά λάθος χαμηλότερη σχέση στην κατηφόρα από ότι πρέπει, ξέρεις τί θα γίνει; Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: alekos on May 14, 2008, 15:08:21 pm Πάντα στην κατηφόρα οδηγείς με μια ταχύτητα πιο κάτω είναι κανόνας καθώς προσφέρει επίσης ασφάλεια κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος αφού δεν θα χρειαστεί συνήθως να συμπλεκτάρεις πριν την στροφή για να κατεβάσεις ταχύτητα.
Τα φρένα όχι μόνο καταπονούνται αλλά χάνουν και την ικανότητα και την αίσθηση τους κατά την διάρκεια ενός απαιτητικού ταξιδιού, δεν είναι λίγες οι φορές πού μπορείς να μυρίσεις τα φρένα του αυτοκινήτου απλά ανοίγοντας το παράθυρο. Αυτά για ένα opel vectra gls του '93 χωρίς καμιά ηλεκτρονική υποβοήθηση . Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Larry_Flynt on May 14, 2008, 15:10:15 pm Αν σβήσεις τη μηχανή όταν πας το μόνο που γίνεται είναι να χάσεις κάθε υποβοήθηση και τίποτα παραπάνω.
Όσο για την κατηφόρα για να φρενάρεις δεν αξίζει να κάνεις κατεβάσματα. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: bakeneko on May 14, 2008, 15:20:53 pm Είναι λίγο ανασφαλές να πηγαίνεις είτε με σβηστή τη μηχανή είτε με ακόμα και πατημένο το συμπλέκτη σε κατηφόρα... (όπως και σε στροφές!)
Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: amanas on May 14, 2008, 15:53:23 pm ειναι κολπο να μιλας στο κινητο 10 λεπτα διαδρομη απθ-καλαμαρια απο την παραλιακη και να οδηγας ταυτοχρονα???? :D :D :D
Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: arianos on May 14, 2008, 16:01:03 pm Το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές και μια χαρά καταναλώνει χωρίς λόγο βενζίνη στην κατηφόρα, εκτός αν βάλεις την υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο για τη συγκεκριμένη ταχύτητα, οπότε όμως δεν υπάρχει ουσιαστικό φρενάρισμα του κινητήρα. δεν έχουν σημασία οι στροφές με την κατανάλωση..αν έχεις μέσα ταχύτητα δε καταναλώνει τπτ στην κατηφόρα..αλλιώς δε θα φρέναρε αμα έκαιγε.. έχει δίκιο ο chggr005.. Quote Τα φρένα είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται, δεν θα πάθουν και τίποτα ούτε θα ζεσταθούν τόσο πολύ. Δεν οδηγούμε και στο Rally Monte Carlo για να πυρώσουν τα δισκόφρενά μας! εντάξει ,φυσικά κ είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται αλλά μέχρι ένα όριο.. ιδίως στα παλίοτερα μοντέλα το πρόβλημα ήταν μεγαλύτερο.τα σωληνάκια διαστέλλονται κ χάνεις την πίεση που πρέπει να έχεις..μπορεί να έχεις τα καλύτερα τακακια κ τον καλύτερο δίσκο,άμα ανοίξουν τα σωληνάκια μετά πα΄τα όσο θες το φρένο...Λές να προστατέψουμε τα φρένα, κι αν σκάσει η μηχανή καθώς κατεβαίνουμε τότε τί θα γίνει; Για να μη σπάσουν τα φρένα, πρέπει να μην οδηγούμε παλαιοληθικά αυτοκίνητα και να τα πηγαίνουμε για σερβις και όχι να κάνουμε οικονομία στο φρενάρισμα! Quote Λές να προστατέψουμε τα φρένα, κι αν σκάσει η μηχανή καθώς κατεβαίνουμε τότε τί θα γίνει; Για να μη σπάσουν τα φρένα, πρέπει να μην οδηγούμε παλαιοληθικά αυτοκίνητα και να τα πηγαίνουμε για σερβις και όχι να κάνουμε οικονομία στο φρενάρισμα! περιγράφεις τώρα ακραία κατάσταση( πχ αν δε πιάνει το φρένο από παρατεταμένη χρήση !!).. ενταξει, είναι ηλήθιο να κατεβάζεις ταχύτητα με 5000 στροφές..σε φυσιολογικές συνθήκες κανονίζεις τη σχέση σου ώστε να είσαι γύρω στις 3500 βαριά 4000 στροφές όταν θα κατεβάζεις, ώστε σε συνδιασμό με το φρένο να φρενάρεις..τώρα αν πηγαίνεις με 80 κ βάλεις 2η μπορεί κ να στα πετάξει κ όλα απτή μηχανή..Το να ρυθμίζεις την ταχύτητα του αυτοκινήτου με τη βοήθεια της μηχανής είναι το λιγότερο βλακώδες. Με το φράνο μπορείς να υπολογίσεις πόσο ακριβώς πατάς ανάλογα με την ταχύτητα που θέλεις να πετύχεις. Κι αν γλιστράει και βάλεις κατά λάθος χαμηλότερη σχέση στην κατηφόρα από ότι πρέπει, ξέρεις τί θα γίνει; Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: papajim on May 31, 2008, 16:28:47 pm Τα φρένα είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται, δεν θα πάθουν και τίποτα ούτε θα ζεσταθούν τόσο πολύ. Δεν οδηγούμε και στο Rally Monte Carlo για να πυρώσουν τα δισκόφρενά μας! Λοιπόν αφορμής δοθείσας, δώσε βάση στο πως πρέπει να κατεβαίνουμε από ένα βουνό, ας πούμε απ τον Χορτιάτη. Για καλύτερη κατανόηση πρώτα θα αναφερθεί ο λανθασμένος τρόποςΛανθασμένος τρόπος: αριστερό χέρι έξω από το παράθυρο, τσιγάρο στο άλλο χέρι το οποίο είναι μισοπερασμένο μέσα από το τιμόνι, πλάτη καθίσματος ρυθμισμένη στις 135 μοίρες σε σχέση με τον οριζόντιο άξονα, τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο, συνεχώς το πόδι στο φρένο το οποίο αυξομειώνει την πίεση ανάλογα με τη διαδρομή (πολύ πάτημα όταν βλέπουμε ωραία θέα και έχουμε το χέρι μας στο μπούτι της γκόμενας) Σωστός τρόπος: Πλάτη καθίσματος στις 90 μοίρες, σφίγγουμε τη ζώνη 4 σημείων για να μην μπορούμε να κινηθούμε ούτε εκατοστό, δεξί πόδι μονίμως στο γκάζι, αλλαγές ταχυτήτων στον κοφτή(καλό θα είναι βέβαια να έχει αφαιρεθεί αλλά τέλος πάντων), μόλις φτάσουμε σε φουρκέτα κατεβάζουμε από τρίτη σχέση στο κιβώτιο σε πρώτη, με 2 διαδοχικά και ταχύτατα "μύτη - τακούνι", και ενώ είμαστε μέσα στη στροφή ελέγχουμε το αυτοκίνητο φρενάρωντας με το αριστερό και πατώντας γκάζι με το δεξί (αν έχετε group vag ατυχήσατε , δε δουλεύει). Γκόμενα για να της πιάσετε το μπούτι δεν παίζει, φύγατε τόσο γρήγορα από την κορυφή που την ξεχάσατε πάνω. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: anonymous-root on June 01, 2008, 10:39:52 am papajim ξέχασες το χειρόφρενο :D
Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: Larry_Flynt on June 02, 2008, 12:57:45 pm Μετά από 2 χρόνια το αμάξι θα έχει γίνει πατίνι με τέτοια χρήση. χαχα
Γι' αυτό πάμε για DSG. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: papajim on June 02, 2008, 13:45:28 pm Μετά από 2 χρόνια το αμάξι θα έχει γίνει πατίνι με τέτοια χρήση. χαχα Αφ ενός είναι γνωστό τοις πάσι πως τα αυτοκίνητα χαλάνε όταν τα οδηγάς αργά, αφ ετέρου dsg sucks. Ακους εκεί, να κάνεις κόντρα από φανάρι και να μην ακούγεται λίγο "κρακ" και μετα "όχι ρε πούστη" όταν από την φούρια σου ξεχνάς να πατήσεις πρώτα τον συμπλέκτη και μετά να καρφώσεις την 2α, με αποτέλεσμα να μένεις με το σασμάν στο χέρι ^crap^Γι' αυτό πάμε για DSG. Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: mendelita on June 02, 2008, 13:49:08 pm *spam* papajim είσαι θεός ;D ;D :D Title: Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες Post by: makinen on July 28, 2008, 16:51:37 pm Τα φρένα είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται, δεν θα πάθουν και τίποτα ούτε θα ζεσταθούν τόσο πολύ. Δεν οδηγούμε και στο Rally Monte Carlo για να πυρώσουν τα δισκόφρενά μας! Λοιπόν αφορμής δοθείσας, δώσε βάση στο πως πρέπει να κατεβαίνουμε από ένα βουνό, ας πούμε απ τον Χορτιάτη. Για καλύτερη κατανόηση πρώτα θα αναφερθεί ο λανθασμένος τρόποςΛανθασμένος τρόπος: αριστερό χέρι έξω από το παράθυρο, τσιγάρο στο άλλο χέρι το οποίο είναι μισοπερασμένο μέσα από το τιμόνι, πλάτη καθίσματος ρυθμισμένη στις 135 μοίρες σε σχέση με τον οριζόντιο άξονα, τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο, συνεχώς το πόδι στο φρένο το οποίο αυξομειώνει την πίεση ανάλογα με τη διαδρομή (πολύ πάτημα όταν βλέπουμε ωραία θέα και έχουμε το χέρι μας στο μπούτι της γκόμενας) Σωστός τρόπος: Πλάτη καθίσματος στις 90 μοίρες, σφίγγουμε τη ζώνη 4 σημείων για να μην μπορούμε να κινηθούμε ούτε εκατοστό, δεξί πόδι μονίμως στο γκάζι, αλλαγές ταχυτήτων στον κοφτή(καλό θα είναι βέβαια να έχει αφαιρεθεί αλλά τέλος πάντων), μόλις φτάσουμε σε φουρκέτα κατεβάζουμε από τρίτη σχέση στο κιβώτιο σε πρώτη, με 2 διαδοχικά και ταχύτατα "μύτη - τακούνι", και ενώ είμαστε μέσα στη στροφή ελέγχουμε το αυτοκίνητο φρενάρωντας με το αριστερό και πατώντας γκάζι με το δεξί (αν έχετε group vag ατυχήσατε , δε δουλεύει). Γκόμενα για να της πιάσετε το μπούτι δεν παίζει, φύγατε τόσο γρήγορα από την κορυφή που την ξεχάσατε πάνω. Μιλα ρε συ επιτελους και καραφλιασα με αυτα που λεγονται εδω μεσα... Απο κατι τετοιους εχει δουλεια το συνεργειο μας και το κακο ειναι οτι τις περισσοτερες φορες ειναι ο φαναρτζης κ οχι ο μηχανικος. |