THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Πανεπιστήμιο.gr => Topic started by: corina on October 09, 2007, 02:49:21 am



Title: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: corina on October 09, 2007, 02:49:21 am
Το τόπικ προέκυψε από εδώ:
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=23720.0


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: fantomas on April 01, 2008, 16:40:20 pm
casus belli
Ύστερα από αυτό που έγινε στο μάθημα των Ψηφ.Συστ.2 για τις παρουσίες, αν κατέβαινε στις εκλογές θα το ψηφίζαμε στα "σίγουρα" κ με τα 2 χέρια................ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: corina on April 01, 2008, 17:23:06 pm
casus belli
Ύστερα από αυτό που έγινε στο μάθημα των Ψηφ.Συστ.2 για τις παρουσίες, αν κατέβαινε στις εκλογές θα το ψηφίζαμε στα "σίγουρα" κ με τα 2 χέρια................ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

οφφ-τοπικ

Σε τι αναφέρεσαι??? :???:

-η άσχετη-


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: fantomas on April 02, 2008, 14:17:42 pm
casus belli
Ύστερα από αυτό που έγινε στο μάθημα των Ψηφ.Συστ.2 για τις παρουσίες, αν κατέβαινε στις εκλογές θα το ψηφίζαμε στα "σίγουρα" κ με τα 2 χέρια................ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
οφφ-τοπικ

Σε τι αναφέρεσαι??? :???:

-η άσχετη-
O κ.Δογκουζιάνης είπε ότι θα καθιέρωνε παρουσίες μαθήματος(Ψηφιακά 2-παλούκι μάθημα) ώστε να βοηθήσει κάποιον ο οποίος θα έπαιρνε 4 ή 4.5(δηλαδή να το κάνει 5)......ε κ ήρθαν κάποιοι συνάδελφοι(εκ των υστέρων κατάλαβα ότι ανήκουν κάποιοι από αυτούς στο casus belli) κ διαμαρτυρήθηκαν έντονα κ το πήρε πίσω....εξου κ το παραπάνω σχόλιο........


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: Nessa NetMonster on April 02, 2008, 17:41:41 pm
Εσένα σου φαίνεται λογικό να παίρνει παραπάνω κάποιος απλά και μόνο επειδή περνάει κάποιες ώρες της ζωής του ακούγοντας τον καθηγητή; Ενώ το διάβασμά του, οι γνώσεις του και η τριβή του με το αντικείμενο είναι ισάξια με κάποιου άλλου που απλά για x,y λόγους (σύμπτωση με τις ώρες άλλου μαθήματος ή εργαστηρίου, εξωπανεπιστημιακές υποχρεώσεις, απαξίωση προς το συγκεκριμένο καθηγητή...) δεν παρακολουθεί;


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: corina on April 02, 2008, 17:42:44 pm
Εσένα σου φαίνεται λογικό να παίρνει παραπάνω κάποιος απλά και μόνο επειδή περνάει κάποιες ώρες της ζωής του ακούγοντας τον καθηγητή; Ενώ το διάβασμά του, οι γνώσεις του και η τριβή του με το αντικείμενο είναι ισάξια με κάποιου άλλου που απλά για x,y λόγους (σύμπτωση με τις ώρες άλλου μαθήματος ή εργαστηρίου, εξωπανεπιστημιακές υποχρεώσεις, απαξίωση προς το συγκεκριμένο καθηγητή...) δεν παρακολουθεί;

+φωνώ...


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: fantomas on April 03, 2008, 19:03:01 pm
Εσένα σου φαίνεται λογικό να παίρνει παραπάνω κάποιος απλά και μόνο επειδή περνάει κάποιες ώρες της ζωής του ακούγοντας τον καθηγητή; Ενώ το διάβασμά του, οι γνώσεις του και η τριβή του με το αντικείμενο είναι ισάξια με κάποιου άλλου που απλά για x,y λόγους (σύμπτωση με τις ώρες άλλου μαθήματος ή εργαστηρίου, εξωπανεπιστημιακές υποχρεώσεις, απαξίωση προς το συγκεκριμένο καθηγητή...) δεν παρακολουθεί;
Δήλωσε στην αρχή του μαθήματος ότι το μάθημα είναι δύσκολο και ότι αυτά που κάνει δεν θα τα βρούμε κάπου αλλού.............
Ναι πολύ παραπάνω............"όσοι παρακολουθούν κ γράψουν 4 θα πάρουν 10 λόγω των παρουσιών"...............για ταληράκι μιλάμε ξεκόλλα
όποιος θέλει παραπάνω ας λιώσει με 5-6 βιβλία ψηφιακών(αν προλαβαίνει μες στο εξάμηνο) κ ας μην πατάει.........Απλά το βλέπουμε από διαφορετική γωνία.....κάποιοι το βλέπουν σαν καταναγκαστικό έργο...... εγω το βλέπω σαν ένα κίνητρο να πάω να παρακολουθήσω..........


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: Nessa NetMonster on April 03, 2008, 19:08:10 pm
Κίνητρο για να παρακολουθήσεις θα έπρεπε να είναι η μεταδοτικότητα του καθηγητή και το πόσο σε διευκολύνει στην κατανόηση και όχι το ότι κάνει πράγματα "που δε θα βρούμε κάπου αλλού"... αν είναι έτσι, ας μοιράζονται σημειώσεις με αυτήν τη... δυσεύρετη γνώση, για να μην αδικούνται οι φοιτητές που δε μπορούν να παρακολουθήσουν αλλά έχουν αυθεντικό ενδιαφέρον για το μάθημα.

Αν είναι να γλείψεις για να πάρεις "ταλιράκι", ευχαριστώ δε θα πάρω!


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: fantomas on April 03, 2008, 19:23:24 pm
Κίνητρο για να παρακολουθήσεις θα έπρεπε να είναι η μεταδοτικότητα του καθηγητή και το πόσο σε διευκολύνει στην κατανόηση και όχι το ότι κάνει πράγματα "που δε θα βρούμε κάπου αλλού"... αν είναι έτσι, ας μοιράζονται σημειώσεις με αυτήν τη... δυσεύρετη γνώση, για να μην αδικούνται οι φοιτητές που δε μπορούν να παρακολουθήσουν αλλά έχουν αυθεντικό ενδιαφέρον για το μάθημα.

Αν είναι να γλείψεις για να πάρεις "ταλιράκι", ευχαριστώ δε θα πάρω!
Το να παραστείς σε ένα οποιοδήποτε μάθημα (όσο βαρετό και να είναι) το θεωρείς γλύψιμο???????Όταν πηγαίνει κάποιος σε ένα βαρετό μάθημα χωρίς να καταλαβαίνει  κ πολλά είναι μαζόχας......το να πηγαίνει σε ένα που 'χει παρουσίες οι οποίες δυνητικά μπορούν να δώσουν τάληρο είναι συμφεροντολόγος κ όχι γλύφτης.......
Γλύψιμο είναι  να πηγαίνεις αμέσως μετά το μάθημα κ να πρήζεις τον καθηγητή σε συνεχή βάση ή να κάνεις χαζές ερωτήσεις την ώρα του μαθήματος μόνο κ μόνο για να σε προσέξει........... 
Μάλλον για σένα η λέξη "γλύψιμο" έχει ευρεία έννοια..............


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: Nessa NetMonster on April 03, 2008, 19:37:43 pm
Το να ικανοποιείς τα βίτσια του καθηγητή δεν είναι γλείψιμο;

Το σύστημα των παρουσιών αποτελεί αισχρή απαξίωση του ρόλου των παραδόσεων. Πάω στις παραδόσεις για να παρακολουθήσω, να μάθω, να συμμετάσχω, να κατανοήσω, να λύσω απορίες, και δηλώνοντας εμμέσως ότι εκτιμώ την αξία του καθηγητή. Δεν πάω για βαθμοθηρικούς λόγους, δεν πάω επειδή "ο καθηγητής μπορεί να είναι άχρηστος αλλά αυτά που λέει δεν τα έχει το βιβλίο" (ε, να τα είχε το βιβλίο!), δεν πάω επειδή με πιέζουν, δεν πάω επειδή με φακελώνουν (δε γουστάρω να ξέρουν οι άλλοι αν είμαι στο μάθημα ρε φίλε! Προσωπική μου υπόθεση είναι), δεν πάω για να παίξω με το κινητό, να μιλήσω με το διπλανό, να διαβάσω κάποιο άλλο μάθημα ή να κοιμηθώ (υπό φυσιολογικές συνθήκες αν το μάθημα γίνεται τόσο χάλια απλά δε θα πηγαίνω και θα αξιοποιώ το χρόνο μου αλλιώς). Σέβομαι τη διαδικασία.

Αλήθεια, αν κάποιος κάνει φασαρία και του ζητήσει ο καθηγητής να βγει έξω, θα του βάζει και απουσία όπως στο σχολείο; :D


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: fantomas on April 03, 2008, 19:51:09 pm
Το να ικανοποιείς τα βίτσια του καθηγητή δεν είναι γλείψιμο;

Το σύστημα των παρουσιών αποτελεί αισχρή απαξίωση του ρόλου των παραδόσεων. Πάω στις παραδόσεις για να παρακολουθήσω, να μάθω, να συμμετάσχω, να κατανοήσω, να λύσω απορίες, και δηλώνοντας εμμέσως ότι εκτιμώ την αξία του καθηγητή. Δεν πάω για βαθμοθηρικούς λόγους, δεν πάω επειδή "ο καθηγητής μπορεί να είναι άχρηστος αλλά αυτά που λέει δεν τα έχει το βιβλίο" (ε, να τα είχε το βιβλίο!), δεν πάω επειδή με πιέζουν, δεν πάω επειδή με φακελώνουν (δε γουστάρω να ξέρουν οι άλλοι αν είμαι στο μάθημα ρε φίλε! Προσωπική μου υπόθεση είναι), δεν πάω για να παίξω με το κινητό, να μιλήσω με το διπλανό, να διαβάσω κάποιο άλλο μάθημα ή να κοιμηθώ (υπό φυσιολογικές συνθήκες αν το μάθημα γίνεται τόσο χάλια απλά δε θα πηγαίνω και θα αξιοποιώ το χρόνο μου αλλιώς). Σέβομαι τη διαδικασία.

Αλήθεια, αν κάποιος κάνει φασαρία και του ζητήσει ο καθηγητής να βγει έξω, θα του βάζει και απουσία όπως στο σχολείο; :D
Ναι κ αν σε πιάσει 3 φορές να μιλάς κ να του χαλάς το μάθημα, παίζει να σε γράψει κ στο ποινολόγιο ;D......Πρόκειται για ένα "μικρό σπρώξιμο" κ όχι βίτσιο....είπαμε αν είναι 4 ή 4.5 θα γίνει 5.......μισή μονάδα.....εσύ κ οποιοσδήποτε άλλος που δεν έχει ανάγκη το τάληρο(την μισή μονάδα) κ πιάνει πουλιά στον αέρα, μην πατήσετε  ποτέ κ γράψτε 10 στο τέλος........τότε ναι είσαι μάγκας/μάγκισσα.......δεν σε περιορίζει ούτε σε υποχρεώνει.......το ξέρεις κ αναλόγως παίρνεις τα μέτρα σου...Anyway δεν έχει νόημα να συζητάμε............το βλέπουμε υπό διαφορετικό πρίσμα......κ εφόσον το πήρε πίσω ένας λόγος παραπάνω να μην το κουβεντιάζουμε........καλό σου απόγευμα


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: kanele on April 03, 2008, 19:52:13 pm
     Έτσι για σ'υγκριση με τα παραπάνω ;), δείτε λιγάκι αυτο

http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm (http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm)

ή πιο συγκεκριμένα αυτό

http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/index.htm (http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/index.htm)

 :P :-X :-\


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: Aurelius on April 04, 2008, 10:50:28 am
     Έτσι για σ'υγκριση με τα παραπάνω ;), δείτε λιγάκι αυτο

http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm (http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm)

ή πιο συγκεκριμένα αυτό

http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/index.htm (http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/index.htm)

 :P :-X :-\

Ακριβως.

Θεωρω πως το μονο κινητρο για μια παρακολουθηση πρεπει να ειναι η αξια της η ιδια. Αν ο καθηγητης δεν ειναι ικανος να κανει ενδιαφερον και μεταδοτικο μαθημα, τοτε ολα τα υπολοιπα ειναι να χαμε να λεγαμε. Η λογικη των παρακολουθησεων ειναι υποτιθεται να πας, αν ακους τον καθηγητη και αν εισαι προσεκτικος να γραφεις και βαθμο. Αν ειναι να πηγαινεις σε ολα τα μαθηματα, απλα και μονο για να παρεις 4.5, σημαινει οτι το μαθημα ειναι(και αυτο μπορω να το επιβεβαιωσω) αστα να πανε ... Και σε αυτο δεν φταινε οι φοιτητες που δεν παριστανται, αλλα αυτοι που παριστανται ...


Title: Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
Post by: Larry_Flynt on October 02, 2008, 23:03:27 pm
Απαράδεκτο