THMMY.gr

Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα => Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς => Topic started by: arianos on January 08, 2008, 19:12:16 pm



Title: Αστικά Διόδια
Post by: arianos on January 08, 2008, 19:12:16 pm
<<Πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου των αστικών διοδίων στην Αθήνα>>

Ένα βήμα πιο κοντά στα αστικά διόδια βρίσκεται η Αθήνα. Η κυβέρνηση άναψε και επίσημα πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων που ήδη έχουν καθιερώσει τα αστικά διόδια για τον περιορισμό του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Τα Νέα, το θέμα της επιβολής αστικών διοδίων στην Αθήνα πρόκειται να εξετάσει ενδεκαμελής επιτροπή επιστημόνων, την οποία συνέστησε το υπουργείο Μεταφορών συμμετέχοντας στον δημόσιο διάλογο που άρχισε η Κομισιόν για τη δημιουργία ενιαίας στρατηγικής για τις αστικές μεταφορές.

Πρόεδρος της επιτροπής τοποθετήθηκε ο κ. Χρόνης Ακριτίδης, αναπληρωτής δήμαρχος Αθηναίων και συγκοινωνιολόγος, ενώ μεταξύ των μελών της συγκαταλέγονται συγκοινωνιολόγοι, στελέχη του υπουργείου και του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ).

Σε ειδικές συζητήσεις που έγιναν την περασμένη χρονιά για το θέμα αυτό, επιστήμονες προερχόμενοι και από ευρωπαϊκές πόλεις, όπου εφαρμόζεται το μέτρο των διοδίων, επισήμαναν ότι τα διόδια χωρίς παράλληλα μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας δεν οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ειδικώς όσον αφορά την Αθήνα, κατέληξαν ότι πρέπει να αποσαφηνιστούν ζητήματα όπως η περίμετρος εγκατάστασης των διοδίων, αν θα χρησιμοποιούνται κάμερες για τη βεβαίωση των οφειλών, η βελτίωση του δικτύου των μέσων μαζικής μεταφοράς, η εντατικοποίηση της αστυνόμευσης και η τιμολόγηση, που απαιτεί κοινωνική συναίνεση.

---------------------------------------------------------------------------------------------
in.gr


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: apostolos1986 on January 08, 2008, 19:37:44 pm
αυτό είναι το σημαντικό....

Σε ειδικές συζητήσεις που έγιναν την περασμένη χρονιά για το θέμα αυτό, επιστήμονες προερχόμενοι και από ευρωπαϊκές πόλεις, όπου εφαρμόζεται το μέτρο των διοδίων, επισήμαναν ότι τα διόδια χωρίς παράλληλα μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας δεν οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα.


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Karaμazoβ on January 08, 2008, 22:53:16 pm
Σε αλλες χωρες (πχ Λονδίνο) υπηρξε βελτίωση στο κυκλοφοριακό μετα απο αυτό το μέτρο??

Επισης, ποιος θα παίρνει τις εισπράξεις των διοδίων????


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: apostolos1986 on January 08, 2008, 23:58:11 pm
στο Λονδίνο την κυκλοφοριακή πολιτική την ορίζει κυρίως ο δήμος...που έχει περισσότερες αρμοδιότητες ως μητροπολιτικός δήμος...
τα χρήματα επίσης τα παίρνει ο δήμος..
και νομίζω απέδωσε όπως και στη Στοκχόλμη νομίζω που το έχουν θεσμοθετήσει...


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: arianos on January 17, 2008, 22:05:29 pm
<<Εφικτά τα διόδια στο κέντρο της Αθήνας μέσα σε διάστημα έξι έως οκτώ μηνών>>

Μέσα σε διάστημα μόλις έξι έως οκτώ μηνών είναι δυνατόν να τοποθετηθούν διόδια στο κέντρο της Αθήνας, στην περίμετρο που καλύπτει τα τελευταία 26 χρόνια ο γνωστός σε όλους τους κατοίκους της πρωτεύουσας δακτύλιος.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, αυτό προβλέπεται σε σχέδιο που ήδη έχει κατατεθεί στα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών και ΠΕΧΩΔΕ από συγκοινωνιολόγους, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το μέτρο των αστικών διοδίων στην Αθήνα είναι εφικτό και θα μπορούσε να εφαρμοστεί μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.

Πρόκειται για ηλεκτρονικά διόδια, τα οποία, σύμφωνα με το συγκοινωνιολόγο-καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών Ευ.Ματσούκη, εκτός από την Αθήνα, θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.

Σήμερα, λένε οι συγκοινωνιολόγοι, οι οδηγοί που κατευθύνονται καθημερινά στο κέντρο της Αθήνας δαπανούν σχεδόν το 50% του χρόνου τους στις «ουρές» των δρόμων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, η Αθήνα χάνει περίπου δύο-τέσσερα εκατ. ευρώ κάθε εβδομάδα, με τη μορφή του «χαμένου χρόνου», που δαπανάται στις κυκλοφοριακές συμφορήσεις.

Σύμφωνα με το σχέδιο που έχει εκπονηθεί από τον κ. Ματσούκη, ειδικά για την Αθήνα τα ηλεκτρονικά διόδια δεν θα έχουν καμιά σχέση με τα κλασικά διόδια που γνωρίζουν όλοι (με σταθμούς, προσωπικό που δίνει εισιτήρια, ουρές οχημάτων κ.λπ.).

Στις εισόδους που οδηγούν στο κέντρο της πόλης -και συγκεκριμένα στα όρια του σημερινού δακτυλίου- θα τοποθετηθούν κάμερες, που θα καταγράφουν τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων. Ο οδηγός απλά θα πληρώνει για να εγγράφεται ο αριθμός πινακίδας του αυτοκινήτου του σε μια βάση δεδομένων, εξασφαλίζοντας έτσι συγκεκριμένο αριθμό διαδρομών ανά ημέρα στο κέντρο της Αθήνας (εντός του σημερινού μικρού δακτυλίου).

Με τον τρόπο αυτό καταργούνται τα μονά και τα ζυγά στο δακτύλιο, ο οποίος όμως θα παραμείνει ως όριο της περιοχής ελέγχου, δηλαδή της περιοχής εφαρμογής των ηλεκτρονικών διοδίων. Οι οδηγοί που δεν θα πληρώνουν διόδια, εφόσον εισέλθουν στην ελεγχόμενη περιοχή, θα πληρώνουν τσουχτερό πρόστιμο.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
in.gr


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Turambar on January 18, 2008, 01:00:32 am
Ούτε το μποτιλιάρισμα δεν σε αφήνουν να απολαύσεις αν δεν είσαι παραγωγικός.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, η Αθήνα χάνει περίπου δύο-τέσσερα εκατ. ευρώ κάθε εβδομάδα, με τη μορφή του «χαμένου χρόνου», που δαπανάται στις κυκλοφοριακές συμφορήσεις.


μόνο έτσι αποφασίζουν να λάβουν τα μέτρα τους.


Το περιβαλλοντολογικό και η ποιότητα ζωής, στα όργανά τους...

^tomato^




παρά τις αιτίες που τους παρακινούν, είναι η μόνη ελπίδα πριν την πλήρη απαγόρευση της κίνησης στο κέντρο της πόλης για τα ΙΧ


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Johnny English on January 18, 2008, 02:55:24 am
Πλήρης απαγόρευσις τώρα!!  8)


Δε κάνω πλάκα


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: amanas on January 18, 2008, 03:57:43 am
1.εγω θα ελεγα το μετρο να μη γινει στην πολη αυτη !!!το μετρο το προκαλεσε ολο αυτο το κομφουζιο στην πολη.
2.πιο πολυ θα βολευε ενας προαστιακος που να λειτουργει ολο το 24ωρο και να εκτεινεται απο την περαια μηχανιωνα μεχρι και τη σινδο,παρα μετρο το οποιο θα καταλαμβανει αν δεν κανω λαθος μεγαλυτερη εκταση απο εναν προαστιακο.
3.οσο για τα διοδια νταβατζιλικι θα ειναι.προτιμω να υπαρχουν καποιες θεσεις ελευθερου παρκινγκ μεσα στο κεντρο και θα προτιμουσα αν εφαρμοστει αυτο με τα διοδια τοτε ολα τα εσοδα να πηγαινουν στις επισκευες των δρομων και στις κατασκευες νεων και μεγαλυτερων.
4.πρεπει επιτελους οπου δεν υπαρχουν περιοχες με παρκομετρα και γινονται απαγορευμενες σταθμευσεις αυτοκινητων να τους γραφουν τρελα προστιμα τους οδηγους τα οποια να πληρωνονται σε διαστημα ας πουμε 10 ημερων αλλα να μην παραγραφονται απο τις γνωριμιες του καθενος!!!!και ετσι το παθημα θα γινει μαθημα!

το τελευταιο αμα γινει στην Ελλαδα εγω θα παω στη Βραζιλια!!


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Turambar on January 18, 2008, 05:11:44 am
1. Η πόλη μια χαρά σκατά ήταν και πριν το μετρό. Η μόνη διαφορά είναι, ότι αυτό που γινόταν 5-6 φορές το μήνα, γίνεται σχεδόν κάθε μέρα. Άλλωστε έχω την αίσθηση, ότι ο μεγάλος πανικός χαλάρωσε λίγο, λόγω του ότι συνήθησαν τα νέα μέτρα οι οδηγοί, και γενικά αποφεύγουν κάποιοι να κατέβουν κέντρο, που άλλες φορές θα κατέβαιναν.

2. Ο προαστιακός λίγο θα μπορούσε να βοηθήσει το κέντρο. Θα βοηθούσε τον περιφεριακό, ναι, αλλά το κέντρο?

3&4 Οι περισσότερες θέσεις ελεύθερου πάρκινγκ προφανώς δεν θα βοηθούσε την κατάσταση του κέντρου. Όσο υπάρχουν ελεύθεροι χώροι, τόσο περισσότεροι θα κατεβαίνουν στο κέντρο. Δεν θα αποτρέψει πραγματικά τον κόσμο να παρκάρει παράνομα. Αν κατεβαίνουν περισσότεροι αφού θα υπάρχουν θέσεις, θα γεμίζουν οι θέσεις μέχρι να πιαστεί και η τελευταία διαθέσιμη παράνομη θέση παρκαρίσματος. Ο λόγος που παρκάρουν παράνομα, είναι γιατί μπορούν. Όχι μόνο γιατί θα τα σβήσουν, αλλά γιατί όλοι έχουν καταλάβει, ότι ο δήμος, δέσμιος στην θέληση του εμπορικού συλλόγου, περιορίζει στο ελάχιστο τον έλεγχο και την τιμωρία του παράνομου παρκαρίσματος. Για άλλη μια φορά, φταίει η έλλειψη πολιτικής βούλησης.
Ποτέ σχεδόν, ένας μεγαλύτερος δρόμος δεν ωφέλησε όσο η βελτίωση των ΜΜΜ. Αυτό είναι δεδομένο. Οι νέοι και οι μεγαλύτεροι δρόμοι, θα μποτιλιαριστούν αργά η γρήγορα, λόγω της ευχαίριας που προσφέρουν. Οι άνθρωποι θα γεμίζουν τους δρόμους τόσο, όσο μπορούν να αντέξουν το μποτιλιάρισμα, και από ότι φαίνεται έχουν απίστευτη αντοχή.


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: gtpp on January 18, 2008, 05:23:01 am

3&4
[...]
Δεν θα αποτρέψει πραγματικά τον κόσμο να παρκάρει παράνομα. Αν κατεβαίνουν περισσότεροι αφού θα υπάρχουν θέσεις, θα γεμίζουν οι θέσεις μέχρι να πιαστεί και η τελευταία διαθέσιμη παράνομη θέση παρκαρίσματος. Ο λόγος που παρκάρουν παράνομα, είναι γιατί μπορούν. Όχι μόνο γιατί θα τα σβήσουν, αλλά γιατί όλοι έχουν καταλάβει, ότι ο δήμος, δέσμιος στην θέληση του εμπορικού συλλόγου, περιορίζει στο ελάχιστο τον έλεγχο και την τιμωρία του παράνομου παρκαρίσματος. Για άλλη μια φορά, φταίει η έλλειψη πολιτικής βούλησης.
[...]


O Ελληνας παρκαρει παρανομα γιατι το παρανομο σημειο ειναι το πιο κοντινο στον προορισμο του.
Αν κανουν υπογεια κεντρικα σημεια σταθμευσης και φυσικα τσαμπανταν το προβλημα θα λυθει.

Ο Δημος εχει βαλει τα παιδακια και γραφουν αβερτα - σιγα μην λυπηθει τους εμπορους - τους εχει γαμησει και στα δημοτικα τελη.


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Turambar on January 18, 2008, 05:52:45 am


O Ελληνας παρκαρει παρανομα γιατι το παρανομο σημειο ειναι το πιο κοντινο στον προορισμο του.
Αν κανουν υπογεια κεντρικα σημεια σταθμευσης και φυσικα τσαμπανταν το προβλημα θα λυθει.


Αυτά τα δύο δεν συνδιάζονται... :D

και 1 εκατομύριο θέσεις να έχει ελεύθερες στην Αριστοτέλους, πάλι θα παρκάρει παράνομα στην Αγγελάκη. Αυτό ισχύει.


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: gtpp on January 18, 2008, 06:14:17 am

Μιλας χωρις να εισαι οδηγος.
Εκμεταλλευεσαι τους οδηγους.
Και εισαι και κατα του αυτοκινητου.

Λαμπρα.


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Turambar on January 18, 2008, 07:10:58 am
ΟΚ. Δεν είμαι οδηγός... κρεμάστε με και βαράτε με στο κώλο. Φιμώστε με και κατακυριεύσατε την άσφαλτο και το τσιμέντο.


Ρε παλίκαρε. Εσύ το είπες.

O Ελληνας παρκαρει παρανομα γιατι το παρανομο σημειο ειναι το πιο κοντινο στον προορισμο του.

Που αντίκειται σε αυτό?

και 1 εκατομύριο θέσεις να έχει ελεύθερες στην Αριστοτέλους, πάλι θα παρκάρει παράνομα στην Αγγελάκη. Αυτό ισχύει.


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: gtpp on January 18, 2008, 07:14:01 am


Μην γινεσαι τραγικος - ειδικα σε μενα.λολ.

Για αγγελακη υπαρχουν τα πανεπιστημια.

Καποιος που θελει να παει στο κεντρο πχ σε ενα γιατρο καποιον ασθενη, που στον πουτσο θα παρκαρει εκτος απο διπλοπαρκαρισμα κτλ κτλ.


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Turambar on January 18, 2008, 07:19:03 am
Ναι όλα αυτά τα διπλοπαρκαρισμένα στην αγγελάκη και τα αφημένα στη μέση του δρόμου στη πλατεία εμπορίου είναι άνθρωποι που πάνε ασθενείς στο γιατρό.

Αν είναι έτσι καλά κάνουν και διπλοπαρκάρουν. Τα αυτοκίνητα ας μη προχωράνε. Τους λεωφορειοδρομους μη κλείνουν
;D


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: gtpp on January 18, 2008, 07:28:53 am

Στην Αγγελακη δεν εχει διπλοπαρκαρισμενα.
Εκει παρκαρουν διαγωνια.
Τα διπλοπαρκαρισμενα ειναι συνηθως το βραδυ απο κατοικους της περιοχης.
Δεν νομιζω να περιμενεις ο κατοικος να παρκαρει στο πανεπιστημιο τις βραδινες ωρες και να το βρει καλοκαιρινο το πρωι.

Η πλατεια εμποριου δεν εχω ιδεα που ειναι.λολ.

Απο την μερια των λεωφορειοδρομων δεν μπορεις να αφησεις σταθμευμενο αμαξι ετσι και αλλιως.
Αλλα αν χρειαστει ναι ρε να περιμενει ο λεωφοριατζης να παραλαβεις ασθενη απο εκεινη τη μερια.
Τι θα γινει δηλαδη μηπως θες να τον περασουμε και απο το φαναρι;

Αλλο διπλοπαρκαρισμενα - αλλο σταθμευμενα με αλαρμ.χοχοχο.



Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: amanas on January 18, 2008, 11:58:35 am

3&4 Οι περισσότερες θέσεις ελεύθερου πάρκινγκ προφανώς δεν θα βοηθούσε την κατάσταση του κέντρου. Όσο υπάρχουν ελεύθεροι χώροι, τόσο περισσότεροι θα κατεβαίνουν στο κέντρο. Δεν θα αποτρέψει πραγματικά τον κόσμο να παρκάρει παράνομα. Αν κατεβαίνουν περισσότεροι αφού θα υπάρχουν θέσεις, θα γεμίζουν οι θέσεις μέχρι να πιαστεί και η τελευταία διαθέσιμη παράνομη θέση παρκαρίσματος. Ο λόγος που παρκάρουν παράνομα, είναι γιατί μπορούν. Όχι μόνο γιατί θα τα σβήσουν, αλλά γιατί όλοι έχουν καταλάβει, ότι ο δήμος, δέσμιος στην θέληση του εμπορικού συλλόγου, περιορίζει στο ελάχιστο τον έλεγχο και την τιμωρία του παράνομου παρκαρίσματος. Για άλλη μια φορά, φταίει η έλλειψη πολιτικής βούλησης.
Ποτέ σχεδόν, ένας μεγαλύτερος δρόμος δεν ωφέλησε όσο η βελτίωση των ΜΜΜ. Αυτό είναι δεδομένο. Οι νέοι και οι μεγαλύτεροι δρόμοι, θα μποτιλιαριστούν αργά η γρήγορα, λόγω της ευχαίριας που προσφέρουν. Οι άνθρωποι θα γεμίζουν τους δρόμους τόσο, όσο μπορούν να αντέξουν το μποτιλιάρισμα, και από ότι φαίνεται έχουν απίστευτη αντοχή.

α ρε τουραμπαρ αυτη η πολιτικη βουληση ποτε θα υπαρξει αραγε σε αυτη την καημενη χωρα???


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Nessa NetMonster on January 18, 2008, 13:16:01 pm
Οι περισσότερες θέσεις ελεύθερου πάρκινγκ προφανώς δεν θα βοηθούσε την κατάσταση του κέντρου. Όσο υπάρχουν ελεύθεροι χώροι, τόσο περισσότεροι θα κατεβαίνουν στο κέντρο. Δεν θα αποτρέψει πραγματικά τον κόσμο να παρκάρει παράνομα. Αν κατεβαίνουν περισσότεροι αφού θα υπάρχουν θέσεις, θα γεμίζουν οι θέσεις μέχρι να πιαστεί και η τελευταία διαθέσιμη παράνομη θέση παρκαρίσματος. Ο λόγος που παρκάρουν παράνομα, είναι γιατί μπορούν.

Πραγματικά δε νομίζω ότι είναι έτσι. Γιατί να κατεβαίνουν περισσότεροι στο κέντρο; Ο κόσμος πάει κέντρο για να κάνει τη δουλειά του, όχι επειδή θα βρει παρκάρισμα. Θεωρητικά καλά είναι τα λεωφορεία, αλλά χάνεις πολύ χρόνο. Άμα βιάζεσαι τι κάνεις;


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: powerslave on January 18, 2008, 21:19:39 pm
Τόσο μόγγολοι που είμαστε εμείς οι έλληνες μόνο έτσι θα βάλουμε μυαλό και ίσως αρχίσουμε σιγά σιγά να χρησιμοποιούμε λιγότερο τα αυτοκίνητα...


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: powerslave on January 18, 2008, 21:20:06 pm
Διόδια παντού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: gtpp on January 18, 2008, 21:23:44 pm
Τόσο μόγγολοι που είμαστε εμείς οι έλληνες μόνο έτσι θα βάλουμε μυαλό και ίσως αρχίσουμε σιγά σιγά να χρησιμοποιούμε λιγότερο τα αυτοκίνητα...

Οι μογγολοι δεν χρησιμοποιουν ποδηλατα;
(kammeno  :D)


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: powerslave on January 18, 2008, 21:29:29 pm
Οι μόγγολοι στο μυαλό εννοώ...Αυτοί δεν έχουν εφεύρει ακόμα το ποδήλατο...Ούτε καν τον τροχό...


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Turambar on January 18, 2008, 21:47:34 pm
Οι περισσότερες θέσεις ελεύθερου πάρκινγκ προφανώς δεν θα βοηθούσε την κατάσταση του κέντρου. Όσο υπάρχουν ελεύθεροι χώροι, τόσο περισσότεροι θα κατεβαίνουν στο κέντρο. Δεν θα αποτρέψει πραγματικά τον κόσμο να παρκάρει παράνομα. Αν κατεβαίνουν περισσότεροι αφού θα υπάρχουν θέσεις, θα γεμίζουν οι θέσεις μέχρι να πιαστεί και η τελευταία διαθέσιμη παράνομη θέση παρκαρίσματος. Ο λόγος που παρκάρουν παράνομα, είναι γιατί μπορούν.

Πραγματικά δε νομίζω ότι είναι έτσι. Γιατί να κατεβαίνουν περισσότεροι στο κέντρο; Ο κόσμος πάει κέντρο για να κάνει τη δουλειά του, όχι επειδή θα βρει παρκάρισμα. Θεωρητικά καλά είναι τα λεωφορεία, αλλά χάνεις πολύ χρόνο. Άμα βιάζεσαι τι κάνεις;


Το πώς θα επιλέξεις να κατέβεις στο κέντρο, εξαρτάται άμεσα από την ευκολία του να κατέβεις εκεί με ΙΧ.
;)

Προφανώς πολλοί, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να κατέβουν με δικό τους όχημα. Αυτοί θα το κάνουν, όσα διόδια και να βάλουν.
Οι υπόλοιποι θα στραφούν περισσότερο στα ΜΜΜ.


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: powerslave on January 18, 2008, 22:12:07 pm
Έτσι δεν πρέπει εξάλλου???


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Johnny English on January 18, 2008, 23:24:56 pm
1. Το μετρό είναι απαραίτητο. Οποιοδήποτε άλλο μέσο θα δημιουργήσει πρόβλημα καθώς δεν υπάρχουν χώροι. Αν είναι να μικρύνουμε τους δρόμους, καλύτερα να τους κάνουμε πάρκα.. παρά σιδηρόδρομο..

2. Περισσότερες θέσεις δε χρειαζόμαστε, να μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου χρειαζόμαστε. Εννοώ να δημιουργηθούν οι συνθήκες που θα αντισταθμίσουν τα θετικά του να πάρεις από το να μη πάρεις.

3. Οι θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης του δήμου είναι οι 90% παράνομες. Απλά το πρόστιμο είναι τόσο χαμηλό που κανείς δε πάει στα δικαστήρια...

4. 5. 6. 7. 8... συνέχεια τα ίδια λέμε.  :P


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: elmaya on January 19, 2008, 00:17:57 am
1. Το μετρό είναι απαραίτητο. Οποιοδήποτε άλλο μέσο θα δημιουργήσει πρόβλημα καθώς δεν υπάρχουν χώροι. Αν είναι να μικρύνουμε τους δρόμους, καλύτερα να τους κάνουμε πάρκα.. παρά σιδηρόδρομο..

2. Περισσότερες θέσεις δε χρειαζόμαστε, να μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου χρειαζόμαστε. Εννοώ να δημιουργηθούν οι συνθήκες που θα αντισταθμίσουν τα θετικά του να πάρεις από το να μη πάρεις.

Juan εδώ θα διαφωνήσω γιατί τα λες λίγο ελαφρά τη καρδία. :)

Για παράδειγμα το μετρό δεν νομίζω ότι ήταν απαραίτητο, αλλά δεν βαριέσαι ας πάει το παλιάμπελο. Με τραμ καλύπτεις μεγαλύτερη έκταση της πόλης με πολύ μικρότερο κόστος και το μόνο που θυσιάζεις είναι μία λωρίδα και φυσικά με τάξεις μεγέθους μικρότερο κόστος, αλλά που τέτοια λογική;

Περισσότερες θέσεις χρειαζόμαστε πάντα. Για αυτό εξ' άλλου και η νομοθεσία με τις πυλωτές, αλλά όταν βέβαια τις χτίζουμε για να τις κάνουμε διαμερίσματα για να εκμεταλλευτούμε μετανάστες ή συνοικιακές μπουτίκ τι να πεις;

Φυσικά αυτά με επιφύλαξη γιατί συγκοινωνιολόγος δεν είμαι, αλλά βλέπω τι μπάλα παίζουν εκτός Ελλάδας.

Και επιτέλους σταματήστε να φωνάζεται για τα αυτονόητα. Μετρό θέλαν οι Θεσσαλονικείς, μετρό θα αποκτήσουν. Αυτό έχει ένα κόστος στην ποιότητα ζωής μέχρι να τελειώσει. Φτάνει με τη γκρίνια. Οι Αθηναίοι δεν κάναν έτσι. (αυτό πάει σε όλους) :P

Α, και να μην ξεχάσω. Πάρτε το ποδήλατο να ξεσκουριάσετε! :P


Title: Re: Αστικά Διόδια
Post by: Johnny English on January 19, 2008, 00:26:47 am
Δεν υπάρχουν λωρίδες για να εξυπηρετήσουν άλλο μέσο. Μη βλέπεις μόνο το κέντρο με τους άξονες. Παραπέρα δε βρίσκεις εύκολα χώρο για τραμ..

Επιπλέον προβλήματα του τραμ:

 - Οι Έλληνες έχουν απαράδεκτη οδηγική αλλά και πεζική παιδεία με αποτέλεσμα να είναι πιθανά τα ατυχήματα

ή / και

- Θα πηγαίνει πολύ αργά σε σχέση με το μετρό.

Όσον αφορά τις θέσεις.. φυσικά δε μιλούσα για πυλωτές.. αυτό εννοείται! (αλλά πού... εδώ και οι νέες περιοχές που χτίζονται, ενώ είναι υπαρκτό το πρόβλημα και το έχουμε αντιληφθεί όλοι, χτίζονται πάλι χωρίς πάρκινγκ / διαμέρισμα..) Ωστόσο η στάθμευση στο σπίτι σου δεν έχει καμία σχέση με τη στάθμευση για να κατέβεις κέντρο.

Τέλος.. μη μου θυμίζετε το ποδήλατο διότι μένω ψηλά και δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορήσω με τέτοιο.. ενώ θα το ήθελα πολύ..  :-[ Χώρια δηλαδή το θέμα της επικινδυνότητας.. ή των κλοπών..  :(