THMMY.gr

Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα => Αθλητικές Διοργανώσεις => Topic started by: Megawatt on October 28, 2007, 13:34:54 pm



Title: F1 - 2008
Post by: Megawatt on October 28, 2007, 13:34:54 pm
Ανάβουν οι προβολείς στην Σιγκαπούρη. Εγκρίθηκε το νυχτερινό GP


Η FIA επιβεβαίωσε την πραγματοποίηση της πρώτης νυχτερινής κούρσας στην ιστορία της F1, στην Σιγκαπούρη, ανακοινώνοντας το οριστικό αγωνιστικό πρόγραμμα του 2008.

Το πράσινο φως στην Σιγκαπούρη για την διεξαγωγή του πρώτου νυχτερινού αγώνα στην Formula 1, δόθηκε και επίσημα την Πέμπτη (25/10) από τους διοργανωτές του GP.

Οπως γνωστοποίησε η εταιρία "Singapore GP Pte Ltd", η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) έδωσε τη σχετική έγκριση για τον συγκεκριμένο αγώνα μέσω του Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Σιγκαπούρης.

"Με δύο θετικούς ελέγχους φωτισμού στο ενεργητικό μας, είμαστε σε τροχιά πραγματοποίησης του πρώτου νυχτερινού αγώνα" τονίζει, στη σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε, ο αναπληρωτής πρόεδρος της εταιρίας, Κόλιν Σιν.

Tο GP είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί στις 28 Σεπτεμβρίου στους δρόμους γύρω από το λιμάνι στο κέντρο της Σιγκαπούρης. Η πίστα της ασιατικής πόλης είναι η μία από τις δύο που θα χρησιμοποιηθούν για αγώνα της F1 του χρόνου, μαζί με το αστικό σιρκουί της Βαλένθια.

Στο αγωνιστικό πρόγραμμα του 2008 επιβεβαιώθηκε η παρουσία των δύο αυτών GP, η απουσία του αμερικανικού αγώνα (Ιντιανάπολις) και η επιστροφή του γερμανικού GP, στο Χόκενχαϊμ. Οι γύροι της επόμενης σεζόν αυξάνονται από 17 σε 18, καθώς υπάρχει και η προσθήκη της νέας αστικής πίστας της Βαλένθια, η οποία θα φιλοξενήσει το ευρωπαϊκό GP. Tο Νίρμπουργκρινγκ θα μείνει εκτός για να επανέλθει το 2009.

Το πρόγραμμα του 2008
16 Μαρτίου - GP Αυστραλίας (Αλμπερτ Παρκ)
23 Μαρτίου - GP Μαλαισίας (Σεπάνγκ)
6 Απριλίου - GP Μπαχρέιν (Σακχίρ)
27 Απριλίου - GP Ισπανίας (Καταλούνια)
11 Μαϊου - GP Τουρκίας (Ιστανμπουλ Παρκ)
25 Μαϊου - GP Μονακό (Μόντε Κάρλο)
8 Ιουνίου - GP Καναδά (Ζιλ Βιλνέβ)
22 Ιουνίου - GP Γαλλίας (Μανί-Κουρ)
6 Ιουλίου - GP Μ. Βρετανίας (Σίλβερστοουν)
20 Ιουλίου - GP Γερμανίας (Χόκενχαϊμ)
3 Αυγούστου - GP Ουγγαρίας (Ουγγαρόριγνκ)
24 Αυγούστου - GP Ευρώπης (Βαλένθια)
7 Σεπτεμβρίου - GP Ιταλίας (Μόντσα)
14 Σεπτεμβρίου - GP Βελγίου (Σπα)
28 Σεπτεμβρίου - GP Σιγκαπούρης (Σιγκαπούρη) *
12 Οκτωβρίου - GP Ιαπωνίας (Φούτζι)
19 Οκτωβρίου - GP Κίνας (Σανγκάι)
2 Νοεμβρίου - GP Βραζιλίας (Ιντερλάγκος)

* Νυχτερινός αγώνας





Title: Re: τεστινγκ...
Post by: Johnny English on October 28, 2007, 13:40:09 pm
τί δοκιμάζεις δλδ?


Title: Re: F1 - 2008
Post by: Megawatt on October 28, 2007, 13:48:58 pm
εχετε πλακα ρε!!! ;D ;D ;D


mαρεσει που απαντησε καποιος το απ2 ;D ;D ;D


Title: Re: F1 - 2008
Post by: Megawatt on October 28, 2007, 14:21:32 pm
Παγώνει πλήρως η εξέλιξη των κινητήρων για τα επόμενα 10 χρόνια

Νέοι περιορισμοί στην εξέλιξη των μοτέρ

"Κόκκινο" στην εξέλιξη των κινητήρων άναψε η FIA, ανακοινώνοντας την εισαγωγή νέων περιορισμών από το 2008 και για τα επόμενα 10 χρόνια.

Σύμφωνα με τις αποφάσεις που πήρε το Παγκόσμιο Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μετά από συνεδρίασή του στο Παρίσι, οι κατασκευαστές δεν θα μπορούν να αναπτύξουν ούτε μέρη των μοτέρ, όπως είχαν δικαίωμα μέχρι σήμερα.

Ωστόσο, η FIA αφήνει ένα ανοιχτό παράθυρο να τροποποιηθούν εκ νέου οι κανονισμοί για τους κινητήρες το 2012, εφόσον παρθεί ομόφωνα κάποια σχετική απόφαση.

"Θα υπάρξει πλήρες πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων για μια χρονική περίοδο 10 ετών, αρχής γενομένης από το 2008", αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση που εκδόθηκε.

"Οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί να γίνει μετά από 5 χρόνια, αλλά μόνο με την ομόφωνη συμφωνία όλων των εμπλεκομένων πλευρών. Πλήρες πάγωμα σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν εξαιρέσεις για την εξέλιξη κάποιου μέρους του κινητήρα, όπως ισχύει με τους υπάρχοντες κανονισμούς".

Υπενθυμίζεται ότι οι περιορισμοί για την εξέλιξη των κινητήρων ίσχυσαν για πρώτη φορά στις αρχές του 2007, με στόχο την μείωση του πολύ υψηλού κόστους για τους κατασκευαστές που προκαλούσε ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα.


Ο... Μίκαελ Σουμάχερ των Champ Car ετοιμάζεται για την F1

(http://www.thmmy.gr/smf/index.php?action=dlattach;topic=19637.0;attach=25042)


Μπορεί η Ferrari να έχει τον Κίμι Ράικονεν και η McLaren τον Φερνάντο Αλόνσο, όμως στο grid της επόμενης σεζόν η `μικρούλα` Toro Rosso θα εμφανιστεί με τον δικό της πρωταθλητή! Ο λόγος για τον γάλλο Σεμπαστιέν Μπουρντέ, που μετά από τέσσερις σερί τίτλους στα αμερικανικά Champ Car World Series, ετοιμάζεται να κάνει το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του στην F1.

Η συμμετοχή στο κορυφαίο πρωτάθλημα μηχανοκίνητων στον κόσμο αποτελούσε ανέκαθεν ένα μεγάλο όνειρο για τον Μπουρντέ, το οποίο λίγο έλειψε να μην κάνει ποτέ πραγματικότητα.

Οι ομάδες αγνοούσαν επί χρόνια τον 28χρονο οδηγό, παρά τις επιδόσεις του στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, οι οποίες ήταν τόσο καλές, που δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι τα τελευταία χρόνια αποτέλεσε για το Champ Car ό,τι ο Μίκαελ Σουμάχερ για την F1.

Ομως, το άσχημο ιστορικό όσων προσπάθησαν να μεταφέρουν τις επιτυχίες τους από το CART στην F1 (βλέπε Μάικλ Αντρέτι, Αλεξ Ζανάρντι, Κριστιανο ντα Μάτα) έβαζαν φρένο στο να ποντάρει κάποιος στον Μπουρντέ.

Αυτός που το τόλμησε ήταν τελικά ο συνιδιοκτήτης της Toro Rosso, Γκέρχαρντ Μπέργκερ, αφού πρώτα είχαν προηγηθεί αρκετά τεστ για τον Μπουρντέ με μονοθέσιο της ομάδας, προκειμένου να πείσει για την ταχύτητά του.

Ετσι ήρθε και η δικαίωση του γάλλου, ο οποίος μερικά χρόνια πριν δεν είχε καταφέρει να εντυπωσιάσει τον επικεφαλής της Renault, Φλάβιο Μπριατόρε.

Με "παράσημο" το πρωτάθλημα στην F3000 (πρόδρομο των GP2), έκανε ένα τεστ στην Χερέθ με την Renault τον Δεκέμβριο του 2002, αφού προηγουμένως είχε βρεθεί μια ανάσα από την Arrows, η οποία όμως χρεοκόπησε.

Ωστόσο, προτιμήθηκε ένας άλλος γάλλος για τη θέση του δοκιμαστή της ομάδας, ο Φρανκ Μοντανί, επειδή -όπως ακούστηκε- ο Μπουρντέ δεν θέλησε να υπογράψει ξεχωριστό συμβόλαιο με τον Μπριατόρε για το μάνατζμεντ της καριέρας του.

Απογοητευμένος από αυτήν την εξέλιξη, ο Μπουρντέ βρέθηκε στις ΗΠΑ, παίρνοντας θέση στο μονοθέσιο της Newman-Haas Racing στα CART για το 2003.

Στην παρθενική του χρονιά πήρε 4η θέση της τελικής βαθμολογίας, ενώ στις επόμενες τέσσερις σεζόν κυριάρχησε, κατακτώντας ισάριθμα πρωταθλήματα, μετρώντας συνολικά 26 νίκες και 27 pole positions.

Παρά τα επιτεύγματά του, ο ίδιος αποφεύγει να βάλει ψηλά τον πήχη ενόψει της επόμενης σεζόν, όταν θα τρέχει στο πλευρό του ελπιδοφόρου γερμανού, Σεμπάστιαν Φέτελ, σε μια μεταβατική χρονιά για τους πιλότους της F1 λόγω της απαγόρευσης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων οδήγησης και ειδικότερα την αφαίρεση του traction control από τα μονοθέσια.

"Σίγουρα, η F1 είναι διαφορετική από τα Champ Car, όπου όλοι έχουν το ίδιο μονοθέσιο και εξαρτάται από εσένα και την ομάδα να επικρατήσεις τους άλλους μόνο με τα set-ups", είπε ο Μπουρντέ.

"Στην F1 το επίπεδο είναι υψηλότερο. Χρειάζεσαι το καλύτερο design και την καλύτερη ομάδα μηχανικών για να πάρεις το μάξιμουμ από το μονοθέσιο, οπότε είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα.

"Ωστόσο, πρόκειται κι εδώ για ένα μονοθέσιο που έχει κινητήρα και τέσσερις τροχούς, με το οποίο θα πρέπει να τρέξεις σε μια πίστα όσο πιο γρήγορα μπορείς. Θα δούμε πόσο καλά μπορώ να πάω".



Title: Re: F1 - 2008
Post by: Meloukos on October 28, 2007, 14:35:50 pm
εχετε πλακα ρε!!! ;D ;D ;D


mαρεσει που απαντησε καποιος το απ2 ;D ;D ;D
Πραγματικα ποσο ασχετος ειναι,ελεος να μην ξερει οτι ειναι το 7 :P


Title: Re: F1 - 2008
Post by: MARIOS on October 28, 2007, 14:46:12 pm
Το 7 είναι το σωστό


Title: Re: F1 - 2008
Post by: totti10 on October 28, 2007, 22:14:23 pm
Και το 10 σωστό μου φαίνεται...


Title: Re: F1 - 2008
Post by: alekos on October 29, 2007, 22:39:07 pm
Φίλε μου Megawatt βλέπω ότι το Nurburgring λείπει από το πρόγραμμα και  για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ;oτι αυτοί που διοικούν την f1 το μόνο που βλέπουν είναι τα δολάρια.

Ντροπή τους

Υ.Γ οι ίδιοι μαλάκες κατέστρεψαν και το  Χοκενχαιμ


Title: Re: F1 - 2008
Post by: Larry_Flynt on October 30, 2007, 00:07:24 am
Είναι εναλλάξ.


Title: Re: F1 - 2008
Post by: papajim on October 30, 2007, 11:03:51 am
Φίλε μου Megawatt βλέπω ότι το Nurburgring λείπει από το πρόγραμμα και  για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ;oτι αυτοί που διοικούν την f1 το μόνο που βλέπουν είναι τα δολάρια.

Ντροπή τους

Υ.Γ οι ίδιοι μαλάκες κατέστρεψαν και το  Χοκενχαιμ
ΔΡΟΜΟ Ο ΜΠΕΡΝΙ ΑΠ ΤΗΝ F1!!
Aλλά φυσικά, εδώ υπάρχουν τόσες και τόσες νομοθετικές παπαριές για να σταματήσει η εξέλιξη, στις πίστες θα κολλήσουμε;


Title: Re: F1 - 2008
Post by: Megawatt on October 31, 2007, 02:35:29 am
Το κακο ειναι οτι αμα φυγει ο Μπερνι απο την F1 θα παρει μαζι του και την..ιδια την F1! Υποθετω απο αυτά που ακουω, δεν γνωριζω το ιδιοκτησιακο καθεστως της FIA.

Παντως, μπορει καποιες νομοθεσιες να σταματανε την εξελιξη, οπως αυτή:
Παγώνει πλήρως η εξέλιξη των κινητήρων για τα επόμενα 10 χρόνια

Υπενθυμίζεται ότι οι περιορισμοί για την εξέλιξη των κινητήρων ίσχυσαν για πρώτη φορά στις αρχές του 2007, με στόχο την μείωση του πολύ υψηλού κόστους για τους κατασκευαστές που προκαλούσε ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα.

όμως αυτο ειναι καπως παρηγορο, καθοτι θα δωσει την ευκαιρια στις μικρες ομαδες να μπορεσουν να μειωσουν την τεχνολογικη διαφορα με τις μεγαλες και να αυξηθει ετσι το θεαμα μεσα από την εξισορρόπηση καπως των δυνατοτητων των ομαδων  μεταξυ τους....Ειδωμεν




Title: Re: F1 - 2008
Post by: Larry_Flynt on October 31, 2007, 02:37:53 am
Ενώ αν έρθει άλλος θα κάνει άλλα

 ;D ;D ;D