THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ => Topic started by: Larry_Flynt on September 19, 2007, 15:50:24 pm



Title: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: Larry_Flynt on September 19, 2007, 15:50:24 pm
Τελικά τι συμβαίνει με τα μαθήματα που παραδίδονται και με τα θέματα που πέφτουν στις εξετάσεις;

Υπάρχει έλεγχος;

Είναι θεμιτό ένα μάθημα να παραδίδεται λειψό και τα θέματα στις εξετάσεις να μη κινούνται στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας;

Είναι σωστό σε κάθε μάθημα να μην υπάρχει μια στοιχειώδης οργάνωση; Να μην υπάρχουν ενδεικτικές ασκήσεις; Γιατί πρέπει να συλλέγουμε ασκήσεις από Α4, από δώ και από κει, πολλές φορές λυμένες από συμφοιτητές μας και να έχουμε αμφιβολία για την ορθότητα της λύσης;

Επειδή εκφράστηκαν παράπονα για διάφορα μαθήματα είπα να ανοίξω ένα τόπικ γι' αυτό το φαινόμενο που συμβαίνει. Ελπίζω να εκφραστούν απόψεις και να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα και ίσως να βελτιώσουμε (κάπως, πώς?) την κατάσταση.

Άποψή μου είναι ότι δεν πρέπει να γινόμαστε ζητιάνοι σε καμία περίπτωση και να μην ασχολούμαστε με τα θέματα των εξετάσεων μεμονωμένα, αλλά σε συσχέτιση με τον τρόπο που διδάσκεται κάποιο μάθημα.

Έχω να προτείνω:

1. Όλα τα μαθήματα να έχουν όλες τις ανακοινώσεις και όλο το υλικό τους στο E-THMMY. Αν κάποιο μάθημα έχει εξωτερική ιστοσελίδα αυτή να αναγράφεται στο χώρο του στο E-THMMY.

2. Οι ανακοινώσεις των μαθημάτων για εργαστήρια και οτιδήποτε άλλο, να ανακοινώνονται και στο Ε-ΤΗΜΜΥ.

3. Πρόσθετο υλικό διδασκαλίας αν υπάρχει, να βρίσκεται στο Ε-ΤΗΜΜΥ σε ηλεκτρονική μορφή.

4. Σε κάθε μάθημα πρέπει να υπάρχουν ενδεικτικές ασκήσεις οι οποίες να είναι λυμένες επίσημα από τον καθηγητή (ή οποιονδήποτε συνεργάτη) καθώς και θέματα εξετάσεων παλαιοτέρων ετών, επίσης επίσημα λυμένα.

5. Τα θέματα των εξετάσεων να έχουν κλιμακούμενη δυσκολία.

Περιμένω τα σχόλιά σας.


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: anonymous-root on September 19, 2007, 15:57:05 pm
Συμφωνω.


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: alekos on September 19, 2007, 16:09:20 pm
ΘΑ συμφωνήσω απόλυτα με το οργανωτικό κομμάτι, όλα σε ένα νοικοκυρεμένα.

Νομίζω θα πρέπει να γίνεται καλύτερη εκμετάλλευση του Ε-ΤΗΜΜΥ, είναι ενα καλό εργαλείο 


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: emmanuel on September 19, 2007, 16:16:20 pm
ολα ωραια και καλα,απλα δε ξερω σε ποιο βαθμο μπορουμε να επεμβουμε σε θεματα που ειναι σε ευχερια καθηγητων.σιγουρα υπαρχουν πολλοι που αναζητουν δικες μας παρεμβασεις και προτασεις.υπαρχουν ομως και αυτοι που δεν θα συνεργαστουν,και κατα μεγαλο ποσοστο-οχι ολοι-ειναι αυτοι που παρουσιαζουν και τα προβληματα που αναφερθηκαν.


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: crystal on September 19, 2007, 21:51:22 pm
Τουλαχιστον να ανεβαινουν ολα τα παλια θεματα στο eTHMMY λυμενα... Και να υπαρχουν ολα τα μαθηματα εκει με επιπλεον λυμενες ασκησεις οπως πχ σε μας στην Θερμοδυναμικη.. Δεν πρεπει να ειναι κατι το πολυ δυσκολο..


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: Wade on September 19, 2007, 22:22:42 pm
Τουλαχιστον να ανεβαινουν ολα τα παλια θεματα στο eTHMMY λυμενα... Και να υπαρχουν ολα τα μαθηματα εκει με επιπλεον λυμενες ασκησεις οπως πχ σε μας στην Θερμοδυναμικη.. Δεν πρεπει να ειναι κατι το πολυ δυσκολο..

Συγκεκριμένα για τη Θερμοδυναμική, υπάρχουν κάποιες λυμένες ασκήσεις στο eTHMMY ;)


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: bakeneko on September 19, 2007, 23:47:20 pm
Σε αυτό συμφωνώ περισσότερο από όλα είναι για τις ασκήσεις. Ότι χρειάζεται από ασκήσεις ή να υπάρχει στο ε-ΤΗΜΜΥ ή να τα κάνουμε τουλάχιστον στην αίθουσα. Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο πρέπει να ήμαστε "υποχρεωμένοι" να αγοράζουμε ασκήσεις από το κάθε Α4 ή να ψάχνουμε να βρούμε ασκήσεις από εδώ και από εκεί... Αυτά που σου δίνει ο καθηγητής (βιβλίο, ασκήσεις στο διαδίκτυο, ασκήσεις στην αίθουσα) πρέπει να είναι αρκετά ώστε να μπορείς να το περάσεις το μάθημα. Δυστυχώς όμως στα περισσότερα (δε λέω σε όλα) αυτό δε γίνεται...


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: crystal on September 20, 2007, 02:14:45 am
Τουλαχιστον να ανεβαινουν ολα τα παλια θεματα στο eTHMMY λυμενα... Και να υπαρχουν ολα τα μαθηματα εκει με επιπλεον λυμενες ασκησεις οπως πχ σε μας στην Θερμοδυναμικη.. Δεν πρεπει να ειναι κατι το πολυ δυσκολο..

Συγκεκριμένα για τη Θερμοδυναμική, υπάρχουν κάποιες λυμένες ασκήσεις στο eTHMMY ;)

That's what I say, και σε αλλα θα επρεπε να ειναι ετσι :)


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: vasso on September 20, 2007, 03:07:25 am
Υπάρχει η "πολιτική του τμήματος" που λέει ότι δεν μας δίνουν τα θέματα που μπήκαν στις εξετάσεις. Το έμαθα όταν ζήτησα από τον Κάππο βγαίνοντας τα θέματα του λογισμού ΙΙ. Δεν κατάλαβα γιατί, όμως έτσι εξηγείται γιατί απ' όσα παλαιότερα θέματα υπάρχουν τα περισσότερα είναι από φωτογραφία ή πριν το 2001..


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: Larry_Flynt on September 20, 2007, 03:11:17 am
Μήπως είμαι τρελός, μήπως τα χω χαμένα που βαριέμαι να βγάζω θέματα νέεεεααα


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: nfelekid on September 21, 2007, 09:06:05 am
Αυτο σκεφτομαι και γω...σαν να γινεται επιτηδες και ειναι μερος του παιχνιδιου - πακετου η τρεχαλα απο δω και κει για υλικο...

Σου λεει αν δωσω υλικο καλό και λυμενα θεματα απο αυτα που βαζω , θα παρουν ολοι 8+.(αληθεια αυτο γιατι να ενοχλει;;  :( )οόπτε θα θελω και αλλα θεματα αν 2 χρονια μεχρι να βρομισουν

Ασ'το λοιπον λιγο φλου,οποιος εχει ορεξη πολυ και ψαχτει θα βρει πραμα για να προετοιμαστει καταλληλα(εστω και αν το μισο χρονο τον φαει στο searching). Σε ποσα μαθηματα δεν ετυχε να βγαινεις εξω μετα και να σου λεει καποιος .. αυτη την ασκηση τη διαβασα στο ταδε e-book  :o..αν μας την εδινε απο πριν θα ειμασταν 500 αυτοι που το πηραμε αυτο το θεμα ενω τωρα αυτος και σε οποιους το ειπε..

βεβαια υπαρχουν και οι εξαιρεσεις καθηγητων που οργανώνουν καλά το μαθημα και προσφερουν λυσεις,πηγες εξωτερικες,βαζοντας ακομη θεματα συμφωνα με τη φιλοσοφια κατανοησης του μαθηματος,συνθηκων παραδοσης  κλπ κλπ.

για το ethmmy δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο..ειναι τουλαχιστον παραγκωνισμένο εκτος απο λιγα μαθηματα που βγαζουν μεχρι και αποτελεσματα εκει , και αποδειξη του πρωτου ειναι οτι πρωτα ψαχνουμε για πληροφοριες εδω και αν θυμηθουμε μετα εκει..



Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: gerdi on September 21, 2007, 11:05:04 am
Πολύ σωστός ο Larry, με αυτά έπρεπε να ασχολούνται οι κ@λοπαρατάξεις!


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: valerios on September 21, 2007, 11:47:24 am
Larry, μπράβο που άνοιξες το τόπικ μιας και μπορούμε να κάνουμε μια πολύ καλή συζήτηση για το πλέον σοβαρό πρόβλημα στο διδακτικό κομμάτι της σχολής μας..

Στα περισσότερα μαθήματα (δεν θέλω να γίνομαι απόλυτος και να πω σε όλα..) κυριαρχεί η ανοργανωσιά και η προχειρότητα..
Μπαίνω στο 3ο έτος και αν εξαιρέσουμε την πολύ καλή δουλειά του κ.Κεχαγιά (γενικού τομέα, το τονίζω αυτό!!!) στα μαθήματα μαθηματικών με τις extra σημειώσεις του στην ιστοσελίδα του, τις ασκήσεις πεδίου (Ι & ΙΙ), τις ασκήσεις θερμοδυναμικής και ενεργειακής τεχνολογίας Ι, στα υπόλοιπα (έχασα τον αριθμό..) μαθήματα αντιστοιχεί και ταιριάζει η έκφραση ''ό,τι να'ναι..''..

Να πω για τα σήματα?!δεν θέλω να συγκεκριμενοποιώ καταστάσεις, αλλά είναι αδιανόητο σε μαθήματα στα οποία γίνονται ( ή υποτίθεται ότι γίνονται..) φροντιστηριακές ασκήσεις, σε εξετάσεις να μπαίνουν θέματα άσχετα με αυτά που διδασκόμαστε και το κυριότερο, δυσκολίας πιο αυξημένης απότι αυτή που υποτίθεται ότι διδασκόμαστε..

Τα θέματα αυξανόμενης δυσκολίας είναι ό,τι καλύτερο, μιας και με αυτόν τον τρόπο μπορεί ο εκάστωτε καθηγητής να αξιολογήσει τιυςς πολύ καλά προετοιμασμένους, τους μέτριους και τους ανέτοιμους..και όχι να βάζει τους περισσότερους στο ίδιο σακί..

Ενα άλλο στοιχείο που θέλω να τονίσω, είναι το γεγονός ότι ο καθηγητής/τρια είναι υποχρεωμένος/η να δίνει προτεινόμενη βιβλιογραφία στους φοιτητές, μιας και με αυτόν τον τρόπο τους κατευθύνει να διαβάσουν βιβλία τα οποία κυμαίνονται στα ίδια μήκη κύματος με τον τρόπο σκέψης του καθηγητή..

Αυτά προς στιγμήν..


Edit:  Να πω μήπως και για την χθεσινή παράδοση εργαστηριακών ασκήσεων στο μάθημα των ψηφιακών όπου ο υπεύθυνος καθηγητής ...''ξέχασε'' την ανακοίνωση που ο ίδιος εξέδωσε?! ::)


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: matrix on September 21, 2007, 15:18:49 pm
¨Εχω ενα βασικό ερώτημα...
...σχετικά με τα μαθήματα που δίνουμε σε κάθε εξεταστική.Γνωρίζω ότι στις εξεταστικές του χειμερινού και του καλοκαιρινού εξαμήνου,μπορούμε να δώσουμε τα μαθήματα του εξαμήνου + 3 το πολύ μαθήματα προηγούμενου έτους...ισχύει???
και ακόμη...
...στην εξεταστική του Σεμπτέμβρη δίνουμε μόνο τα μαθήματα που έχουμε δηλώσει στις 2 προηγούμενες εξεταστικές ή δίνουμε οσα θέλουμε........ιδού η απορία!!


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: nfelekid on September 21, 2007, 15:33:56 pm
ισχυει για το ν +3 σε ολα τα εξαμηνα κανονικα και φυσικα για τον σεπτεμβρη δινεις οτι εχεις δηλώσει και μονο..εκει συνισταται κ μια αναλυτικη δηλωσεων για να φρεσκαρεις τις παλιες επιλογες σου μην εκτεθεις και τρεχεις να παρακαλας καθηγητες να στο κρατήσουν.
εξαίρεση αποτελούν τα τελευταία εξάμηνα όπου εχεις 12 μαθηματα (ολα παλια) στο 10ατο,πτυχιακη εξεταστικη και συμπληρωματικη σεπτεμβριου.δε σε αφορα μαλλον για τιην ωρα


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: Angel C. on September 21, 2007, 15:46:31 pm
Είναι ν+3 για κάθε εξάμηνο ή 2ν+6 για κάθε έτος; Δηλαδή αν δηλώσω 1 μάθημα στο χειμερινό εξάμηνο δεν μπορώ να δηλώσω 5 στο εαρινό;


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: pmousoul on September 21, 2007, 16:08:50 pm

Είναι ν+3. Όπου "ν" αναφέρεται στον αριθμό μαθημάτων του εκάστοτε εξαμήνου.


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: Grecs on September 21, 2007, 16:11:49 pm
Θυμαμαι απο τα παιδικα μου χρονια πως οσο περνουσα απο τις μικρες βαθμιδες της παιδειας στις μεγαλυτερες τοσο πιο πολυ μεγαλωνε η απογοητευση μου.


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: pmousoul on September 21, 2007, 16:14:00 pm
Θυμαμαι απο τα παιδικα μου χρονια πως οσο περνουσα απο τις μικρες βαθμιδες της παιδειας στις μεγαλυτερες τοσο πιο πολυ μεγαλωνε η απογοητευση μου.

Εγώ μέχρι και το λύκειο μια χαρά ήμουν...


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: Junior on September 21, 2007, 16:53:57 pm
Αυτο σκεφτομαι και γω...σαν να γινεται επιτηδες και ειναι μερος του παιχνιδιου - πακετου η τρεχαλα απο δω και κει για υλικο...

Σου λεει αν δωσω υλικο καλό και λυμενα θεματα απο αυτα που βαζω , θα παρουν ολοι 8+.(αληθεια αυτο γιατι να ενοχλει;;  :( )οόπτε θα θελω και αλλα θεματα αν 2 χρονια μεχρι να βρομισουν

Ασ'το λοιπον λιγο φλου,οποιος εχει ορεξη πολυ και ψαχτει θα βρει πραμα για να προετοιμαστει καταλληλα(εστω και αν το μισο χρονο τον φαει στο searching). Σε ποσα μαθηματα δεν ετυχε να βγαινεις εξω μετα και να σου λεει καποιος .. αυτη την ασκηση τη διαβασα στο ταδε e-book  :o..αν μας την εδινε απο πριν θα ειμασταν 500 αυτοι που το πηραμε αυτο το θεμα ενω τωρα αυτος και σε οποιους το ειπε..

αλλά είναι αδιανόητο σε μαθήματα στα οποία γίνονται ( ή υποτίθεται ότι γίνονται..) φροντιστηριακές ασκήσεις, σε εξετάσεις να μπαίνουν θέματα άσχετα με αυτά που διδασκόμαστε και το κυριότερο, δυσκολίας πιο αυξημένης απότι αυτή που υποτίθεται ότι διδασκόμαστε..

Εγώ διαφωνώ με το να ξέρουμε τι θα μπει. Γιατί τότε μαθαίνουμε να λύνουμε μόνο τα συγκεκριμένα και ουσιαστικά δε μαθαίνουμε. Η λύση στο πρόβλημα του να μην ξέρεις πως να προετοιμαστείς ΔΕΝ είναι αυτή.

Αντίθετα πρέπει να δίνεται (στο ethmmy είναι καλά) πολύ υλικό, λυμένα προβλήματα (τα άλυτα δεν ξέρω τι νόημα έχουν αφού μπορείς να λύσεις μόνος σου τα λυμένα, εφόσον οι λύσεις δίνονται αλλού) και προτεινόμενη βιβλιογραφία και όπου είναι δυνατόν online πηγές που είναι πιο εύχρηστες.

Επίσης, σημειώσεις των παραδόσεων του μαθήματος (επίσημα από το διδάσκοντα) και διαφάνειες αν υπάρχουν να ανεβαίνουν στο e-thmmy, ώστε να ξέρουμε τι γίνεται στο μάθημα, αφού οι παρακολουθήσεις δεν είναι υποχρεωτικές. Πρέπει να δειχθεί σεβασμός σε φοιτητές που προτιμούν να διαβάζουν ένα αντικείμενο μόνοι τους, όπως άλλωστε θα είναι αναγκασμένοι να κάνουν σε ενδεχόμενο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό κύκλο.
Το κέρδος από την παρακολούθηση πρέπει να περιοριστεί στο να ακούς την ανάλυση από το διδάσκοντα και να καταλαβαίνεις ευκολότερα (για όσους φοιτητές ισχύει αυτό). Δεν πρέπει να χρειάζεται να πας στο μάθημα για να πάρεις σημειώσεις που δε θα έπαιρνες αλλιώς ή για να ακούσεις ποια τα SOS (ή έστω σε τι εξετάζεσαι) ή για να σημειώσεις το όνομά σου σε ένα χαρτί και να σε βοηθήσει ο καθηγητής να περάσεις στις εξετάσεις.

Αν οι φοιτητές έχουν εύκολη πρόσβαση σε ό,τι διδάσκεται (με τον τρόπο που αναφέρθηκε παραπάνω), τότε οι φοιτητές που προτιμούν να διαβάζουν μόνοι τους θα κερδίσουν πολύ χρόνο με το να μην πηγαίνουν στις παραδόσεις, ενώ οι φοιτητές που προτιμούν να ακούν το μάθημα από το διδάσκοντα θα μπορούν να το ακούν χωρίς να πρέπει συνεχώς να σημειώνουν ό,τι γράφεται στον πίνακα.

Επίσης, εύκολη πρόσβαση σε ό,τι διδάσκεται, αλλά και σε όλα τα παλιότερα θέματα εξετάσεων, θα σήμαινε και διαφορετική φιλοσοφία των θεμάτων εξετάσεων. Σε θέματα που έχουν διδαχτεί όπως είναι ή που είναι γνωστό από πριν ότι θα μπούνε, θα έγραφε όποιος έχει διαβάσει αυτά τα στάνταρ πράγματα. Μερικές φορές ίσως το θέλουμε αυτό, μερικές φορές όχι (βλέπε παρακάτω). Σίγουρα, όμως δε θέλουμε αυτά τα στάνταρ πράγματα που θα μπούνε να είναι ελάχιστα (άρα εύκολο να τα μάθεις), αλλά δυσεύρετα για αυτούς που δεν παρακολουθούν (άρα τελικά το ποσοστό των φοιτητών που περνάει είναι φυσιολογικό). Έτσι, ούτε εύκολο να το περάσεις είναι (αφού πρέπει να βρεις τις κατάλληλες σημειώσεις), ούτε πολλά μαθαίνεις αν το περάσεις.

Αναφορικά στο τι προτιμούμε, μεταξύ του εύκολου και του να εμβαθύνουμε, εξαρτάται από το μάθημα.
Σε μαθήματα εισαγωγικά ή που δεν έχουν πολύ σχέση με το αντικείμενό μας (καλό παράδειγμα η τεχνική μηχανική), το να μάθουμε 5 στάνταρ ασκήσεις (όχι αναγκαστικά πολύ εύκολες) και όποιος ξέρει να τις λύνει να παίρνει 10 είναι αποδεκτό (ή ακόμα και επιθυμητό). Σε μαθήματα με σημαντικότερο αντικείμενο (πχ μαθήματα κορμού που είναι βάση για άλλα μαθήματα) αυτό είναι ανεπίτρεπτο. Εκεί όσο περισσότερα μάθουμε θα είναι κέρδος για μας. Το να βάζουν ίδια θέματα κάθε χρόνο (άρα ξέρουμε τι περίπου να διαβάσουμε) οδηγεί στο να μην εξετάζουν πόσο κατανοούμε το αντικείμενο, άρα περνάμε το μάθημα χωρίς να μάθουμε.

Αυτά κι από μένα προς το παρών


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: M1TS()S on September 21, 2007, 16:58:32 pm

Είναι ν+3. Όπου "ν" αναφέρεται στον αριθμό μαθημάτων του εκάστοτε εξαμήνου.

το ν ειναι υποχρεωτικο? η μπορω να παρω ας πουμε 5 απο παλαιοτερα 6μηνα και 5 απο το τρεχον?
 (ν-2)+5 δλδ :P


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: Grecs on September 21, 2007, 17:07:51 pm
Nομιζω το ν+3 εχει να κανει με το συνολο των μαθηματων σε χειμερινο και εαρινο εξαμηνο.

πχ αν χρωστας 10 μαθηματα 3 στο 1ο 3 στο 3ο 3 στο 5ο και 1 στο 7ο μπορεις να τα δηλωσεις ολα μαζι σε ενα εξαμηνο


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: nfelekid on September 21, 2007, 20:06:14 pm
Nομιζω το ν+3 εχει να κανει με το συνολο των μαθηματων σε χειμερινο και εαρινο εξαμηνο.

πχ αν χρωστας 10 μαθηματα 3 στο 1ο 3 στο 3ο 3 στο 5ο και 1 στο 7ο μπορεις να τα δηλωσεις ολα μαζι σε ενα εξαμηνο

σιγουρα;αυτο ακουγεται λογικο αν χασεις τομεα πχ και δεν εχεις εξαμηνο νεο να μπεις οποτε σκουπιζεις τα παλια.αλλιως θα συνεχισεις στο 6ο και θα εχεις υποχρεωτικα μαθηματα + 3 παλια..λαθος;;δηλαδη τα εξαμηνα δεν τρεχουν εμεις διαλεγουμε σε ποιο ειμαστε τυπικα;; :(
δεν το σκεφτηκα ετσι καθολου


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: alekos on September 21, 2007, 20:10:43 pm
Έχεις απόλυτη ελευθερία επιλογής στο τι θα διαλέξεις


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on September 21, 2007, 20:33:12 pm
deleted


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: Aurelius on September 21, 2007, 21:49:09 pm
Συμφωνω. Και επισης συμφωνω με οσα ειπε ο junior. Καλο ειναι οταν γινει καποια τετοια συναντηση(και θα γινει - αυτο ειναι δεσμευση, καταπως θα ελεγε και ο Καραμανλης) να ερθυν οσο το δυνατον περισσοτερα ατομα.


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: emmanuel on September 22, 2007, 02:33:28 am
πάντως στη φυσική-επισης γενικο τμημα- τα θέματα τα δινουν.για την ακριβεια οταν διναμε εμεις ο χριστοφιλος πυο διδασκε τοτε μας ειπε "τα θεματα τα παραδιδετε μαζι με την κολλα,μην τα παρετε.μετα οποιοι θελετε ελατε στο γραφειο να παρετε παλια".κι οντως υπηρχαν κα επαιρνε οποιος ηθελε.


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: ILIAS on September 22, 2007, 04:33:36 am
Έχω καταλάβει πάντως ότι και να διαβάζεις συστηματικά μόνος σου σπίτι δεν αρκεί στα πανεπιστήμιά μας. Γιατί όλο και κάτι θα πει ο καθηγητής στο μάθημα που δεν πήγες, κάποια άσκηση δική του που δεν υπάρχει στα βιβλία. Δεν είμαι υπερ του να μην παρακολουθείς καθόλου, αλλά ο καθηγητής να κάνει κάτι παραπάνω και όχι να επαναλαμβάνει την ύλη του βιβλίου. Αυτό το κάνουμε και μόνοι μας. Δεν ξέρω παιδιά, είμαι πολύ μπερδεμένος. Δεν ξέρω τι χρειάζεται για να αποτελέσει πόλο έλξης το πανεπιστήμιο. Δηλαδή το σημαντικότερο είναι να λύνεις ασκήσεις συνεχώς ή να καταλάβεις τη λογική των μαθημάτων; Σε αυτό υστερούμε πιστεύω. Τέλος πιστεύω πως είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να έχει πρόσβαση στο υλικό κάθε μαθήματος και ας μην ήταν εκεί. Μπορεί να τα καταφέρνει καλύτερα μόνος. Όπως μας είχε πει και η κ. Καδή, τα μαθήματα (στο μάθημα της τουλάχιστον) γίνονται γιατί κάποιος μπορεί να μην κατλαβαίνει μόνος του μεθοδολογίες και θεωρία και έτσι βοηθιέται. Άν όμως δεν του χρειάζονται και διαβάζει συστηματικά και πάλι θα επιτύχει. Μήπως έτσι πρέπει να λειτουργεί το πανεπιστήμιο; Δεν ξέρω. Σας μιλάει ένα παιδί που διαβάζει συστηματικά μόνο του, αλλά όταν πηγαίνω να γράφω σε κάποια μαθήματα δεν αποδίδω και ας έχω διαβάσει γιατί την τάδε άσκηση μας την είπε ο καθηγητής ενώ έλειπα κτλ........... Αυτά τα λίγα :PΔιορθώστε με πάντως αν κάτι δεν στέκει η είναι παράλογο. (Σήμερα σοβαρά ήθελα να παρατήσω τη σχολή με μερικά που συμβαίνουν :( :()


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: nfelekid on September 22, 2007, 10:12:01 am
νταξει ηλια εχεις καποιο δικιο και γω καπως ετσι σκεφτομουν αλλα παρτο αποφαση..σε ελαχιστα μαθηματα θα αισθανθεις οτι πραγματικα εβαλες την κριση σου σε λειτουργια,το ενστικτο του μηχανικου-του προγραμματιστη κλπ και εβγαλες αποτελεσμα..
το γεγονος οτι εχουμε να κανουμε με συγκεκριμενη υλη κ με μαθηματα οριζει οτι θα εχουμε να κανουμε και με συγκεκριμενες ασκησεις..οπως το βλεπω εγω σε καθε μαθημα σου περνιεται και μια βασικη ιδεα-φιλοσοφια που ειναι και κομματι παζλ απο το ολικο συστημα.(μερικα κομματια ειναι και τελειως ασχετα βεβαια).αν το κατακτησεις θα ανταμοιφθεις..δλδ να λυνεις την ασκηση επειδη το κατεχεις ολο αυτο που γινεται απο την αρχη ως  το τελος.
τωρα για τις εξετασεις ειναι και θεμα πειρας γενικα σε μαθηματα αλλα και ειδικα σε καποιο μαθημα να ξερεις τι να  περιμενεις και πως να το γραψεις..δεν ξερω ποσες εξεταστικες εκανες αλλα υπομονη σου προτεινω μεχρι να μπεις σε μια ρεγουλα.. μονο μην αγχωνεσαι..
να τα παρατησεις και τετοια που λες δεν ξερω τι περνας αλλα ειναι λιγο τελειωτικο.το οτι δεν πηγες καλα σε μια εξεταστικη δε σημαινει και καταστροφη.
ακομη,αν εισαι νεος μην ξεχνας οτι επεσες κα σε δυσκολη φαση,εχασες δυο εξεταστικες και οι παραδοσεις (αποτι καταλαβα μετρανε για σενα ηταν αρπα κολα.και σιγουρα με αυτα που εχω δει μεχρι τωρα στην εξεταστικη νοι καθηγητες δεν βοηθανε(οι πιο πολλοι τουλαχιστον)
σιγα σιγα θα ψηθεις

και κατι για να γελασεις:
οταν ημουν ψαρουκλα και απο σχολη και εξεταστικη ηξερα λιγοτερα και απο το σκυλο μου,πηγα να δωσω κυκλωματα 1 εχοντας κατανοησει  :o τα στρεφομενα διανυσματα και εχοντας δουλεψει πανω σε μεθοδους βροχων και κομβων..ουτε παλια θεματα ουτε τπτ.δεν ηξερα απο τετοια.φυσικα εγραψα με το ζορι 1 και ειπα τι γινεται ρε φιλε;;τι κανουμε;;στην επομενη πηρα εκδικηση.λιγο λιγο θα βρεις τι θελει το καθενα..(τη λόγικη δλδ του πανεπιστημιου για να το βγαλεις..τωρα το ποσο μηχανικος θα γινεις...αλλο θεμα...για μενα οτι κανεις εκτος μονος σου..)


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: Junior on September 22, 2007, 12:41:25 pm
Σίγουρα όταν διαβάζεις μόνος σου ένα αντικείμενο, ανεξάρτητα από το τι διδάσκεται, πρέπει να γίνεις πολύ καλύτερος από αυτούς που παρακολουθούν και επικεντρώνουν σε αυτό που θα εξεταστούν. Αν όμως τα καταφέρεις θα είσαι περισσότερο κερδισμένος. Δηλαδη μπορείς να ακολουθήσεις δύο δρόμους. Ο ένας πολύ δύσκολος, ο άλλος άσχημος και βαρετός. Υπάρχει και μέση λύση: να αντιμετωπίζεις διαφορετικά τα μαθήματα που σ' αρέσουν από τα υπόλοιπα. Κάθε μάθημα διαλέγεις δρόμο


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: ILIAS on September 22, 2007, 13:58:09 pm
thanks για τα λόγια σας. Απλώς θεωρώ πολύ σημαντικά τα εργαστήρια γιατί μαθαίνεις κάτι στην πράξη. Δεν είναι όμως του στυλ μου να παρακολουθώ μαθηματικά, φυσική κτλ από ένα βιβλίο συγκεκριμένο και με τον τρόπο που τα λέει αυτό. Θα ήθελα να επέλεγα τα συγγράμματά μου και να εξεταζόμουν σε αυτά και όχι από ένα βιβλίο που και να μην σου αρέσει ρέπει να το δεχτείς γιατί αλλιώς δεν θα περάσεις.  Ή τουλάχιστον να υπάρχει μια προτεινόμενη βιβλιογραφία για περαιτέρω κατανόηση. Κα ένα πράγμα που όπως είπα δεν μου αρέσει είναι το "αφού δεν πήγες στην παράδοση δεν μπορείς να πάρεις τις ασκήσεις" και να παρακαλάς συνεχώς συμφοιτητές να σου τις δώσουν :(


Title: Re: Εξετάσεις, μαθήματα και έλεγχος.
Post by: emmanuel on September 22, 2007, 14:05:13 pm
δεν εχει να κανει τοσο με το βιβλιο,οσο με τη λογικη των εξετασεων.δυστυχως το να ξερεις ενα αντικειμενο και να ασχολεισια δε σημαινει παντα οτι θα το περασεις και το αντιστροφο,το να περασεις ενα μαθημα δε σημαινει οτι το ξερεις καλα(δυστυχως το 2ο συμβαινει πιο συχνα...)