Title: Οι Τελικές Προτάσεις των Ομάδων Εργασίας για το Τμήμα μας, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ! Post by: electroSOK on April 15, 2007, 03:14:21 am Αναρτώ εδώ το κείμενο των τελικών προτάσεων των ομάδων εργασίας του Συλλόγου με μια σύντομη εισαγωγή που έγραψα πριν καμιά ώρα (σε συνημμένη μορφή είναι οι 4 σελίδες του κειμένου ως αρχεία jpg όπου εικονίζεται και η σφραγίδα του Συλλόγου, για να μην αμφισβητηθεί η επισημότητα του κειμένου). Μόνο μια παράκληση: Μελετήστε τις προτάσεις με σεβασμό. Ελπίζω να μην βιαστούν και αυτές όπως βιάστηκαν διαδικτιακά σε φόρουμ και λίστα τόσες και τόσες συζητήσεις που έγιναν τον τελευταίο μήνα για την Παιδεία, την κατάληψη, τον αγώνα μας και τις μορφές πάλης. Το λέω σαν παράκληση, γιατί από τη μια απέχω πλέον συνειδητά από όλες αυτές τις συζητήσεις στο φόρουμ ***, αλλά από την άλλη έχω χρέος να προστατέψω το έργο των ομάδων εργασίας, ως ένας εξ'αυτών που συμμετείχαν στο εγχείρημα των ομάδων, το πόνεσαν και λαχταρούν να δουν αυτές τις προτάσεις μια μέρα να υλοποιηθούν και το εγχείρημα να καταλήξει σε κάτι πολύ χρήσιμο για ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ (είτε συμμετείχαν στην προσπάθεια είτε δεν συμμετείχαν).
***=(Η κατάντια στην οποία υπέπεσε τον τελευταίο μήνα η λίστα και το φόρουμ με έχει πείσει ότι οι ουσιαστικότερες και αποτελεσματικότερες συζητήσεις γίνονται live και face to face και όχι διαδικτιακά. Για κάποιους λόγους (που μπορώ να εξηγήσω μερικώς) οι περισσότεροι που συμμετείχαν μέσω φόρουμ και λίστας τον τελευταίο καιρό στις συζητήσεις για την κατάληψη, το εξάμηνο και την Παιδεία έβγαλαν την χειρότερη πλευρά του εαυτού τους. Και για κάποιους λόγους (που πάλι μπορώ να εξηγήσω μερικώς) η πλειοψηφία όσων θέλουν να συζητήσουν για την Παιδεία σοβαρά, με δομημένο λόγο και χωρίς κραυγές συνειδητά έχουν επιλέξει πλέον αυτές τις συζητήσεις (που εντέλει αυτές είναι που θα οδηγήσουν σε πρακτικά αποτελέσματα) να μην τις κάνουν διαδικτιακά αλλά face to face). Μάιος-Ιούνιος 2006. Καταλήψεις. Μια ομάδα φοιτητών που συμμετείχαμε στην κατάληψη αποφασίζουμε ότι ένα σκέτο ΟΧΙ στον νέο νόμο πλαίσιο δεν αρκεί. Δεν αρκεί να είμαστε μόνο στην άμυνα, αλλά είναι ευκαιρία τώρα που ο αγώνας στηρίζεται από μεγάλο κομμάτι του φοιτητόκοσμου να βγούμε επιθετικά μπροστά, να βάλουμε τη φαντασία μας να δουλέψει και να πούμε δυνατά τις δικές μας προτάσεις για το πώς θα θέλαμε την εκπαίδευση. Προτάσεις που θα πρόεκυπταν με βάση τις δικές μας ανάγκες και προτεραιότητες και όχι με βάση τις προτεραιότητες που έβαζε το Υπουργείο και τις παρουσίαζε ως δήθεν νούμερο ένα προβλήματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου (αιώνιοι φοιτητές, άσυλο κτλ.). Προτάσεις που θα γεννιούνταν από τους ίδιους τους φοιτητές και δεν θα ήταν μια έτοιμη πρόταση-πακέτο φτιαγμένη σε ένα επιτελείο γραφειοκρατών με κλειστές πόρτες, που οι φοιτητές θα καλούνταν απλά να αποδεχτούν. Έτσι καθήσαμε κάτω και προσπαθήσαμε να βάλουμε ένα σχεδιασμό για το πώς θα γίνει όλο αυτό το εγχείρημα, που θα έδινε στην κατάληψη και έναν χαρακτήρα αρκετά δημιουργικό. Συμφωνήσαμε ότι θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσουμε από τον μικρόκοσμο της σχολής μας και στη συνέχεια να επεκταθούμε σε πιο γενικά και μεγάλα θέματα όπως πώς θέλουμε ολόκληρη την εκπαίδευση. Από την πρώτη στιγμή αντιληφθήκαμε ότι η όλη προσπάθεια θα έπαιρνε πολύ χρόνο, αλλά είπαμε ότι η ομορφιά του όλο εγχειρήματος θα είναι ακριβώς όλο αυτό το ταξίδι (προς την Ιθάκη). Και έτσι είπαμε να κάνουμε την αρχή! Οργανώσαμε μια συζήτηση με συμμετοχή φοιτητών-καθηγητών με θέμα "Τι πανεπιστήμιο θέλουμε- Τι θέλουμε από το τμήμα μας". Μελετώντας τα πρακτικά της συζήτησης διαπιστώσαμε ότι οι τοποθετήσεις όλων περιστρέφονταν γύρω από 3 κεντρικά ζητήματα: πρόγραμμα σπουδών, εργαστήρια, συγγράμματα. Έτσι φτιάξαμε την ομάδα εργασίας για το πρόγραμμα σπουδών και την ομάδα εργασίας για τα συγγράμματα, που μαζί με την ομάδα εργασίας για τα εργαστήρια που είχε συσταθεί από τον Φλεβάρη 2006 αποτέλεσαν τις 3 ομάδες εργασίας του Συλλόγου μας. Στη συνέχεια ακολούθησαν μήνες συζητήσεων των ομάδων εργασίας, στις οποίες συζητήσεις πολλές φορές συμμετείχαν και καθηγητές. Στις ομάδες εργασίας μπορούσε να συμμετάσχει κάθε φοιτητής του Συλλόγου μας και να συνεισφέρει με τις απόψεις του, την κριτική του και τις προτάσεις του. Ο τελικός στόχος που ήταν και η κεντρική ιδέα και το όνειρο της όλης προσπάθειας ήταν αυτές οι συζητήσεις (από τις οποίες κάθε φορά κρατούσαμε πρακτικά) να καταλήξουν κάποτε σε ένα τελικό κείμενο προτάσεων που θα πήγαινε προς την συνέλευση τμήματος και τους καθηγητές μας. Το όνειρο όλων μας ήταν όλες αυτές οι όμορφες ιδέες που ακούγονταν στις συζητήσεις κάποια στιγμή να γίνονταν πραγματικότητα στο τμήμα μας. Το όνειρο όλων μας ήταν να σταματήσει η μοιρολατρική αποδοχή μιας άσχημης πραγματικότητας γύρω μας και το παράπονο "αχ, πόσο θα ήθελα στο τμήμα μου να είχαμε αυτό και αυτό" να μετουσιωθεί σε μια πρόταση που γρήγορα θα υλοποιούνταν και θα έδινε προοπτική για μελλοντικές κατακτήσεις καθώς θα έπειθε όλους μας ότι τελικά μπορούμε να αλλάξουμε τα κακώς κείμενα γύρω μας, ας ξεκινήσουμε από τον μικρόκοσμο της σχολής μας και ας επεκταθούμε στη συνέχεια στην κοινωνία ολόκληρη. Μάρτης 2007. Καταλήψεις. Και εγένετο το τελικό κείμενο που συγκεντρώνει τις προτάσεις που ακούστηκαν όλους αυτούς τους μήνες στις συζητήσεις! Το κείμενο των 36 προτάσεων υπερψηφίστηκε στην τελευταία Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας πριν το Πάσχα και πλέον έχει στα σταλεί στους καθηγητές μας για να αρχίσει η συζήτηση επί των προτάσεων και η σταδιακή υλοποίησή τους εφόσον εγκριθούν από τη συνέλευση τμήματος. Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση παρουσιάζω παρακάτω το κείμενο αυτό. Ήθελα να στείλω ως συννημένο αρχείο και την σφραγισμένη του μορφή (με την σφραγίδα του Συλλόγου) αλλά το όριο χωρητικότητας στη λίστα μάλλον δεν θα άφηνε το e-mail μου να περάσει. Παρακαλώ μελετήστε τις προτάσεις και να έχετε υπόψην ότι είναι προτάσεις προς συζήτηση με τους καθηγητές μας, που σημαίνει ότι τυχόν λεπτομέρειές τους είναι δυνατόν να διορθωθούν και να τροποποιηθούν. Κυρίως προσπαθήστε να δείτε το νόημα και την κεντρική ιδέα πίσω από κάθε πρόταση. Είναι προτάσεις κτήμα του Συλλόγου μας, προέκυψαν από τους φοιτητές και είναι για τους φοιτητές και για ολόκληρο το τμήμα. Ανήκουν σε όλους μας και αξίζει τις μελετήσουμε με εκτίμηση και σεβασμό προς όλη την προσπάθεια που έγινε. Τέλος, να σημειώσω ότι οι ομάδες εργασίας θα συνεχίσουν να υπάρχουν, να συναντιούνται και να συζητάνε διατυπώνοντας και νέες προτάσεις για τη συνέχεια! ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΑΠΘ 26/3/2007 36 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ & ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΠΘ Πρόγραμμα σπουδών Βασική επιδίωξη των παρακάτω προτάσεων για το πρόγραμμα σπουδών είναι η βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας, η αποδυνάμωση του εντατικοποιημένου και εξετασιοκεντρικού χαρακτήρα του προγράμματος σπουδών μέσω της μείωσης των εξετάσεων και μέσω της μείωσης της ύλης κάποιων μαθημάτων ώστε να δίνεται περισσότερος χρόνος και ελευθερία για ενασχόληση με προαιρετικές εργασίες και για εμβάθυνση στο αντικείμενο που ο κάθε φοιτητής προτιμά περισσότερο, η ανάδειξη του κοινωνικού ρόλου του μηχανικού και τέλος η ενσωμάτωση στην εκπαιδευτική διαδικασία δραστηριοτήτων του Συλλόγου Φοιτητών, δεχόμενοι ότι η Παιδεία, ως έννοια, δεν είναι μόνο η επαγγελματική κατάρτιση που λαμβάνεται μέσα από τις παραδόσεις των μαθημάτων, αλλά είναι και όλο το πλήθος των εκδηλώσεων που συμβάλουν στην ανάπτυξη της προσωπικότητας και της συνείδησης του ανθρώπου (Το Πανεπιστήμιο θα πρέπει να λειτουργεί και ως χώρος κριτικού αναστοχασμού ολόκληρης της κοινωνίας). Έτσι λοιπόν: -Προτρέπουμε τα μέλη Δ.Ε.Π. μέσα από τη διδασκαλία των μαθημάτων να προσπαθούν έτσι ώστε να καλλιεργείται η κριτική και προσεγγιστική σκέψη του μηχανικού, η ικανότητα αποδόμησης του προβλήματος που καλείται να λύσει και η σύνδεση θεωρίας και πράξης. Επίσης, είναι αναγκαίο από τα πρώτα εξάμηνα να καλλιεργείται η αυτενέργεια, η λήψη πρωτοβουλιών και η νοοτροπία της αναζήτησης της γνώσης, κόντρα στη λογική του παθητικού δέκτη, που το μόνο που κάνει είναι να αποστηθίζει. -Προτρέπουμε τα μέλη Δ.Ε.Π. να ενσωματώσουν στη διδασκαλία των μαθημάτων τους κάποιες νομικές και οικονομικές γνώσεις, έτσι ώστε ο φοιτητής να αποκτά μια αίσθηση της οικονομικής διάστασης των μεγεθών και μηχανών με τα οποία ασχολείται, όπως επίσης και μια αίσθηση για το νομικό καθεστώς που διέπει τις εργασίες του μηχανικού. -Προτείνουμε τη θέσπιση προαιρετικών κατασκευαστικών εργασιών που θα καλλιεργούν στους φοιτητές την αυτενέργεια. Οι κατασκευαστικές εργασίες δίνουν τη δυνατότητα στο φοιτητή να δει με άμεσο τρόπο πώς υλοποιούνται στην πράξη όσα διδάσκεται στον πίνακα ή στο χαρτί και επίσης του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύξει τις δεξιότητές του, ενισχύοντας έτσι την αυτοπεποίθησή του και δίνοντάς του την ευκαιρία να γευτεί την χαρά της δημιουργίας. Οι εργασίες αυτές θα μπορούν να είναι απαλλακτικές για την εξέταση ενός μαθήματος. -Προτείνουμε τη θέσπιση ενός 6ωρου κάθε Τρίτη από 12:00 έως 18:00 όπου δε θα γίνονται μαθήματα, αλλά εκδηλώσεις του Συλλόγου Φοιτητών, όπως συζητήσεις, αντιμαθήματα, πολιτιστικά δρώμενα και συνελεύσεις. Έτσι η εκπαιδευτική διαδικασία δεν θα είναι μόνο οι παραδόσεις των μαθημάτων, αλλά θα αποκτήσει ευρύτερο νόημα και θα περιλαμβάνει και τις εκδηλώσεις του Συλλόγου. Ο Σύλλογος Φοιτητών θα λειτουργήσει και αυτός ως ένας «δάσκαλος-πομπός», όπως άλλωστε προβλέπει και το καταστατικό του, εμπλουτίζοντας με νέα στοιχεία την εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης, θα περιοριστεί η χρονική αλληλεπικάλυψη μεταξύ των γενικών συνελεύσεων και των παραδόσεων μαθημάτων. -Προτείνουμε την ενιοποίηση μαθημάτων που αποτελούν αλυσίδα (πχ. Πεδίο Ι & ΙΙ, Ασύρματος Τηλεπικοινωνία Ι & ΙΙ) σε ένα μάθημα (πχ. Στατικό Πεδίο, Ασύρματος Τηλεπικοινωνία) και αντικατάσταση των εξετάσεων τους από προαιρετική εργασία-project ανά ενιαίο μάθημα, η οποία θα παραδίδεται και θα βαθμολογείται στο τέλος του έτους. Η εργασία-project θα πρέπει να εξασκεί το φοιτητή στη σύνθεση των γνώσεων και να καλλιεργεί τη συνεργασία ανάμεσα στο φοιτητή και τον καθηγητή όπως και ανάμεσα στους φοιτητές. Έτσι, μειώνονται οι εξετάσεις και ο κατακερματισμός της γνώσης σε πολλά ξεχωριστά μαθήματα, ενώ παράλληλα ενισχύονται το συνεργατικό πνεύμα και η συνθετική ικανότητα που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της εργασίας του μηχανικού. Το σύστημα των εργασιών-projects θα πρέπει σε πρώτη φάση να εφαρμοστεί πιλοτικά και σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να εντατικοποιεί περαιτέρω την εκπαιδευτική διαδικασία. -Προτείνουμε το σπάσιμο των τμημάτων-κλιμακίων σε ολιγομελή με αναλογία 50 φοιτητές ανά διδάσκοντα, έτσι ώστε να σταματήσει το φαινόμενο του υπερπληθυσμού στις αίθουσες διδασκαλίας, το οποίο υποβαθμίζει τη διδασκαλία και τη συνεργασία καθηγητή-φοιτητών. Διεκδικούμε από το Υπουργείο Παιδείας την πρόσληψη όσων παραπάνω μελών Δ.Ε.Π. ή Ε.Τ.Ε.Π. χρειάζονται στο τμήμα μας για να επιτευχθεί αυτή η αναλογία. -Προτείνουμε σε όσα μαθήματα οι παραδόσεις έχουν χωριστεί σε «Θεωρία» και σε «Ασκήσεις», να υπάρχει ενιαία ροή της ύλης στη διδασκαλία Θεωρίας και Ασκήσεων. -Προτρέπουμε τα μέλη Δ.Ε.Π. σε συντονισμό μεταξύ τους, έτσι ώστε να καταργηθούν οι αλληλεπικαλύψεις εξεταστέας ύλης που παρατηρούνται σε πολλά μαθήματα. Παραδείγματα αλληλεπικαλύψεων εξεταστέας ύλης στο πρόγραμμα σπουδών των ηλεκτρολόγων μηχανικών είναι η διδασκαλία των μετασχηματισμών Fourier, Laplace και Ζ. Με την κατάργηση των αλληλεπικαλύψεων θα μειωθεί και η εξεταστέα ύλη των παραπάνω μαθημάτων. -Για τα μαθηματικά που διδάσκονται στα πρώτα εξάμηνα (Λογισμός Ι, Λογισμός ΙΙ, Γραμμική Άλγεβρα, Διαφορκές Εξισώσεις, Εφαρμοσμένα Μαθηματικά Ι) προτείνουμε την τροποποίηση της ύλης τους έτσι ώστε αυτή να απευθύνεται περισσότερο στην επιστήμη του μηχανικού και να ενσωματωθεί σ'αυτήν η διδασκαλία Στερεομετρίας. Διεκδικούμε να δοθεί η δυνατότητα παρέμβασης του Συλλόγου Φοιτητών στις συνελεύσεις του Γενικού Τμήματος. -Προτείνουμε να τροποποιηθεί η ύλη της Φυσικής Ι, έτσι ώστε να απευθύνεται περισσότερο στην επιστήμη του μηχανικού. -Προτείνουμε στο μάθημα του Τεχνικού Σχεδίου στο 1ο εξάμηνο στους ηλεκτρολόγους μηχανικούς να δίνεται περισσότερη έμφαση στο ηλεκτρολογικό σχέδιο παρά στο μηχανολογικό και στο μάθημα Μηχανολογικό Σχέδιο Ι στους μηχανολόγους μηχανικούς να εισαχθούν και στοιχεία ηλεκτρολογικού σχεδίου. -Προτείνουμε οι τελικές εξετάσεις της γλώσσας προγραμματισμού C και C++ στους ηλεκτρολόγους μηχανικούς να γίνονται σε υπολογιστή και όχι στο χαρτί. -Προτείνουμε την εισαγωγή στο πρόγραμμα σπουδών μαθήματος προαιρετικής επιλογής χωρίς εξετάσεις που η ύλη του θα αναφέρεται σε ιστορικά και κοινωνικά θέματα της επιστήμης. Εργαστήρια Προτείνουμε: -Δημοσιοποίηση της διαχείρισης των οικονομικών του τμήματος, ώστε να υπάρχει δυνατότητα ελέγχου τους από το Σύλλογο Φοιτητών. -Καταγραφή των μελών ΕΤΕΠ και των δραστηριοτήτων τους από τους διευθυντές τομέων και δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων. -Καταγραφή του εξοπλισμού του κάθε εργαστηρίου και της κατάστασής του. -Δημοσιοποίηση κανονισμού λειτουργίας του κάθε εργαστηρίου. -Τα χρήματα του ΤΣΜΕΔΕ τα οποία δε θα χρησιμοποιηθούν για πάγιες ανάγκες να επενδύονται σε εργαστήρια και εξοπλισμό με μακροχρόνιο σχεδιασμό. -Τα εργαστήρια να παραμένουν όσο το δυνατόν περισσότερες ώρες ανοιχτά και μετά το πέρας των εργαστηριακών μαθημάτων ώστε να μπορεί ο κάθε φοιτητής να τα χρησιμοποιήσει. -Διεξαγωγή εργαστηρίου σεμιναριακού και προαιρετικού τύπου (χωρίς εξέταση και βαθμολόγηση) στο 2ο εξάμηνο, στο οποίο ο φοιτητής θα έρχεται σε επαφή με τα όργανα και τα εργαλεία του ηλεκτρολόγου μηχανικού και μηχανικού Η/Υ. (Παλμογράφοι, Πολύμετρο, Ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος, Ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά στοιχεία, Ενισχυτές, Κεραίες, Ηλεκτρολογικός πίνακας και στοιχεία ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, Εσωτερικό Η/Υ, Βασικές γλώσσες προγραμματισμού και προγράμματα που χρειαζόμαστε) -Στα εργαστήρια των μεγαλύτερων ετών να δίνεται η δυνατότητα στο φοιτητή να εκπονήσει κατασκευαστική εργασία, η οποία θα λειτουργεί προσθετικά ή και απαλλακτικά για το βαθμό του φοιτητή. Για το μάθημα του σχεδίου: -Να λειτουργήσουν εργαστήρια με πλήρη εξοπλισμό για τα μαθήματα του σχεδίου. -Να υπάρχουν σταθερές ώρες συνεργασίας του φοιτητή με τους διδάσκοντες στο χώρο του σχεδιαστηρίου. -Ο εξοπλισμός να παρέχεται δωρεάν στους φοιτητές από το τμήμα. Συγγράμματα ΓΕΝΙΚΑ: -Κάθε βιβλίο θα πρέπει να περιέχει όσο το δυνατόν περισσότερες γνώσεις για το επιστημονικό αντικείμενο που πραγματεύεται. Τα εγχειρίδια που μας δίνονται θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένα και να χρησιμεύουν και για μελλοντική αναφορά. -Η ανανέωση των συγγραμμάτων θα πρέπει να γίνεται τακτικά ούτως ώστε η γνώση που περιέχεται σε αυτά να συμβαδίζει με την εξέλιξη του επιστημονικού αντικειμένου. -Τα συγγράμματα που μας δίνονται δεν θα πρέπει να λειτουργούν μόνο ως οδηγός για τις τελικές εξετάσεις. Δεν θα πρέπει να περιέχουν μονάχα θεωρητικές γνώσεις, αλλά και πολλές πρακτικές εφαρμογές. ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ: -Η εύρυθμη λειτουργία της βιβλιοθήκης του τμήματος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο επίπεδο σπουδών που αυτό παρέχει. Κατά συνέπεια η βιβλιοθήκη θα πρέπει να εμπλουτίζεται διαρκώς με νέους τίτλους και τον αναγκαίο αριθμό αντιτύπων από τον καθένα. -Ο χώρος της βιβλιοθήκης θα πρέπει να αυξηθεί για να καλύψει τις ανάγκες των φοιτητών του τμήματος. -Η προτεινόμενη βιβλιογραφία που παρέχει ο κάθε καθηγητής θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει στην βιβλιοθήκη και σε ικανοποιητικό αριθμό αντιτύπων. ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ: -Με το πέρας κάθε πανεπιστημιακής χρονιάς θα πρέπει να σχηματίζονται ομάδες ελέγχου των συγγραμμάτων για κάθε έτος μέσα από την συνέλευση έτους. Οι ομάδες αυτές θα ασκούν κριτική στα βιβλία που διδάχθηκαν κατά την περασμένη χρονιά και θα προτείνουν στον Σύλλογο συγκεκριμένες δράσεις. -Σχηματισμός ομάδων από καθηγητές και φοιτητές που θα κρίνουν την πληρότητα, το επίπεδο και την διδακτική επάρκεια κάθε συγγράμματος και ανάλογα θα γνωμοδοτούν σχετικά με το εάν πρέπει να μοιραστεί στους φοιτητές ή όχι. -Για κάθε βιβλίο θα πρέπει να εντοπίζονται τα λάθη που περιέχει και να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις από πλευράς καθηγητών. Οι διορθώσεις αυτές θα οδηγούν είτε στην άμεση επανέκδοση του βιβλίου είτε στην διανομή παροράματος ταυτόχρονα με το βιβλίο. Οι φοιτητές που διαβάζουν το βιβλίο θα πρέπει να εντοπίζουν τα λάθη που περιέχει και να τα επισημαίνουν στον αντίστοιχο καθηγητή. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΘ: -Θα πρέπει να καταβληθεί προσπάθεια και να ασκηθεί πίεση προς τις σωστές κατευθύνσεις ούτως ώστε το πανεπιστημιακό τυπογραφείο του ΑΠΘ να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί η ποιότητα των εκδόσεών του στα ποιοτικά πρότυπα των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης. -Το Πανεπιστημιακό Τυπογραφείο του ΑΠΘ θα πρέπει να εκδίδει και να μεταφράζει ξενόγλωσσα βιβλία, πέραν των διαφόρων ελληνικών εκδόσεων. -Θα πρέπει να επιβληθεί διαφάνεια σε όλες τις λειτουργίες του Πανεπιστημιακού Τυπογραφείου του ΑΠΘ. Title: Re: Οι Τελικές Προτάσεις των Ομάδων Εργασίας για το Τμήμα μας, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ! Post by: corina on April 16, 2007, 00:39:48 am edit: Έτοιμα! Σε μορφή doc και σε σκαναρισμένο: http://www.thmmy.gr/smf/index.php?action=tpmod;dl=cat667 (http://www.thmmy.gr/smf/index.php?action=tpmod;dl=cat667) Και φυσικά, δε χανόμαστε!! ;) |