Title: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: JAs0n-X on February 22, 2005, 17:06:10 pm Σημερα εγινε η συνελευση του 3ου ετους με διαφορα θεματα...Αναφερω καποια χαρακτηριστικα. Θα μπορουσαμε εδω να συνεχισουμε τη συζητηση κ να πειτε ολοι (κ αλλα ετη) τη γνωμη σας
1.Προταθηκε να προτεινουμε ( :) ) σε καθε καθηγητη το μαθημα του να εχει εργασια προαιρετικη που θα δινει BONUS βαθμους (κ οχι ποσοστο επι του συνολικου βαθμου). Οι εργασιες οπως ειπωθηκε κ στη συνελευση να ειναι πρακτικου ενδιαφεροντος κ διαβαθμισμενης δυσκολιας.Για να αποφευχθουν φαινομενα αντιγραφης (ειδατε κανουμε κ μεις ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΣΗ για να μαστε στο κλιμα των ημερων) προταθηκε κατα την παραδοση της εργασιας να γινεται μια ΜΙΝΙ προφορικη εξεταση. 2.Ενα μεγαλο θεμα ειναι το ν+3 το οποιο οι υπευθυνοι του προγραμματος σπουδων δεν φαινονται διατεθειμενοι να αλλαξουν. Προτεινουμε ομως το 2ν+6. Ειναι κατι που εχει ηδη εφαρμοστει στο τμημα Πολιτικων Μηχανικων. Η διαφορα ειναι οτι ο φοιτητης μπορει να δηλωνει το ΧΡΟΝΟ 2ν+6 μαθηματα. Ποιο το πλεονεκτημα? Οτι καποιος μπορει να χρωσταει 2 χειμερινα μαθηματα αλλα 4 θερινα κ να τα δηλωνει ολα κανονικα κατι που τωρα δεν ειναι εφικτο! Το θεμα αυτο αφορα ΟΛΑ τα ετη κ γιαυτο κριθηκε αναγκαιο να συζητηθει κ στη Γενικη Συνελευση του Συλλογου. 3.Αλλο προταση που εγινε ειναι η δυνατοτητα ενος φοιτητη να ξαναδωσει ενα μαθημα που εχει περασει με σκοπο τη βελτιωση του βαθμου του ΧΩΡΙΣ να χρειαστει να κοψει το μαθημα. Ειναι κατι που εφαρμοζεται εδω κ καιρο στο Εθνικο Μετσοβειο Πολυτεχνειο κ καλο θα ηταν να γινει κ εδω κατι προς τη διευκολυνση των φοιτητων. 4.Κατι που εχει ειπωθει εδω στο φορουμ. Οι Νησιδες Η/Υ οι οποιες συνεχιζουν να παραμενουν ανοιχτες για ελαχιστες ωρες την ημερα. 5.Τελος συζητηθηκε κ το προβλημα της Βιβλιοθηκης του Τμηματος. Αποτι φαινεται ο υπευθυνος αρνειται πεισματικα να εκπληρωσει τα καθηκοντα του (δεν αρνειται φυσικα το μισθο του κ τη θεση που του εχει δωθει) με αποτελεσμα η βιβλιοθηκη να ειναι για παρα πολλες ωρες κλειστη. Στην εξεταστικη εγινε μια προσπαθεια να παραμεινει ανοιχτη (δουλευοντας με μεταπτυχιακους φοιτητες) αλλα τωρα η εξεταστικη τελειωσε κ το προβλημα εμφανιστηκε παλι. Ολα αυτα τα θεματα δεν τα εγραψα εδω προς ενημερωση σας αλλα για να πειτε κ εσεις τη γνωμη σας κ για να πιεσετε κ εσεις (κ προσωπικα κ σαν ετος) να προκυψουν αλλαγες. Περιμενω σχολια.. Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: fugiFOX on February 22, 2005, 17:25:05 pm 1.Προταθηκε να προτεινουμε ( :) ) σε καθε καθηγητη το μαθημα του να εχει εργασια προαιρετικη που θα δινει BONUS βαθμους (κ οχι ποσοστο επι του συνολικου βαθμου). Quote 3.Αλλο προταση που εγινε ειναι η δυνατοτητα ενος φοιτητη να ξαναδωσει ενα μαθημα που εχει περασει με σκοπο τη βελτιωση του βαθμου του ΧΩΡΙΣ να χρειαστει να κοψει το μαθημα. Θέλει μεγάλη πίεση προς τους καθηγητές αλλά και πάλι δε νομίζω οι προσπάθειές σαν να ευωδωθούν.Εν μέρει το καταννοώ,αφού σε μια τέτοια περίπτωση οι μισοί και παραπάνω θα δίναν ξανά, αφου δεν θα είχαν τπτ να χάσουν, με προφανή αποτελέσματα... Quote 5.Τελος συζητηθηκε κ το προβλημα της Βιβλιοθηκης του Τμηματος. Αποτι φαινεται ο υπευθυνος αρνειται πεισματικα να εκπληρωσει τα καθηκοντα του (δεν αρνειται φυσικα το μισθο του κ τη θεση που του εχει δωθει) Αχ, ήμουν νιος (1ετής) και γέρασα (τελειόφοιτος)και ακόμα για αυτό το θέμα ακούω, ότι πρέπει να επιλυθεί. Αυτό και ο γόρδιος δεσμός! Αλλά και ο δεύτερος "επιλύθηκε" οποτε.. Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: Elessar on February 22, 2005, 18:38:34 pm Για το θέμα της Βιβλιοθήκης...
Απ' ό,τι γνωρίζω εκκρεμεί για τον συγκεκριμένο υπάλληλο Ένορκη Διοικητική Εξέταση, η οποία, όμως, είναι κάτι που μπορεί να εκκρεμεί για πάντα αν δεν το σπρώξει κανείς. Και αν δεν κάνω λάθος, ο άνθρωπος για αυτή τη δουλειά είναι ο Πρόεδρος του Τμήματος. Οπότε, το επόμενο βήμα για την υπόθεση αυτή είναι η πίεση στον κ. Ντοκόπουλο. Αν κάνω λάθος, παρακαλώ όποιος γνωρίζει καλύτερα να με διορθώσει. Ας γίνει επιτέλους κάτι με τον εν λόγω κύριο, δεν βρίσκω τον λόγο να πληρώνεται για κάτι που δεν κάνει, να μην πληρώνεται κάποιος άλλος που θα το έκανε ευχαρίστως ή γενικά να υπάρχει εγκεκριμένο κονδύλιο και οι φοιτητές να είναι χωρίς βιβλιοθήκη... Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: dim on February 22, 2005, 19:18:18 pm 1.Προταθηκε να προτεινουμε ( :) ) σε καθε καθηγητη το μαθημα του να εχει εργασια προαιρετικη που θα δινει BONUS βαθμους (κ οχι ποσοστο επι του συνολικου βαθμου). Δεδομένου ότι το 6ο εξάμηνο έχει 8 μαθήματα (χωρίς τα χρωστούμενα), είναι απαραίτητες τέτοιες εργασίες.. Δε γίνεται να πας σε μια εξεταστική που διαρκεί χρόνο dt με 8 μαθήματα στην πλάτη και να γράψεις καλά και στα 8.. Ίσως θα μπορούσαμε να ζητήσουμε και: -απαλλακτικές εργασίες -προόδους -απαλλακτική εξέταση (όπως νομίζω ότι ισχύει σ'ένα μάθημα επιλογής του 6ου) ώστε ο κάθε καθηγητής να διαλέγει κάποιο από τα παραπάνω.. Δεν ξέρω αν κάποια από αυτά ακούγονται βλακεία, αλλά σε άλλες σχολές που ισχύουν κάποια απ΄τα παραπάνω το πρόγραμμα των φοιτητών είναι πολύ πιο εύκολο στην εξεταστική.. 3.Αλλο προταση που εγινε ειναι η δυνατοτητα ενος φοιτητη να ξαναδωσει ενα μαθημα που εχει περασει με σκοπο τη βελτιωση του βαθμου του ΧΩΡΙΣ να χρειαστει να κοψει το μαθημα. Χλωμό, αλλά ίσως και να είναι εφικτό κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις.. Πχ να έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό μόνο οι επί πτυχίο φοιτητές (άλλωστε έχω ακούσει ότι μερικές φορές, ανάλογα με τον καθηγητή, δίνονται τέτοιες ευκαιρίες σ'όσους θέλουν να ανεβάσουν το γενικό τους..) ή να μπορούν να το κάνουν για κάποιο περιορισμένο αριθμό μαθημάτων.. Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: JAs0n-X on February 22, 2005, 21:06:34 pm Οσο αφορα το 3. εγω ειμαι ΚΑΤΑ!...απλα το εγραψα γιατι συζητηθηκε. Εκτος του οτι ειναι πολυ δυσκολο να το εφαρμοσουν οι καθηγητες. Περα απο τους Ν που θα δινουν το μαθημα θα εχουν κ αλλα ποσα γραπτα να διορθωσουν για αυτους που το ξαναδινουν. Κ δεν νομιζω οι καθηγητες να εχουν ορεξη να βαλουν κιαλλο μπελα...
εγω ομως ειμαι κατα γιατι πιστευω οτι ο βαθμος πτυχιου χανει την αξια του!...Θα μπορει καποιος να κατσει 10 χρονια κ να βγαλει ενα πτυχιο με 9, 9.5 !! Για σκεφτειτε τι θα γινονταν αν διναμε πχ ΕΕΤ Ι αφου εχουμε ολοκληρωσει τις σπουδες μας στον Ενεργειακο...θα γραφαμε ολοι 10! Περαν αυτου θα ειναι αδικο για καποιον ο οποιος μπορει να ηταν κ πολυ καλος κ να εβγαλε τη σχολη του στα 5 χρονακια με ενα 7αρακι σε συγκριση με καποιον που την εβγαλε σε 8 με 8αρακι να του "φαει" πχ ενα μεταπτυχιακο! Ειναι αληθεια οτι μπαινουμε ολοι σε ενα μπελα!... τσπ. Quote Δεδομένου ότι το 6ο εξάμηνο έχει 8 μαθήματα (χωρίς τα χρωστούμενα), είναι απαραίτητες τέτοιες εργασίες.. Δε γίνεται να πας σε μια εξεταστική που διαρκεί χρόνο dt με 8 μαθήματα στην πλάτη και να γράψεις καλά και στα 8.. Ίσως θα μπορούσαμε να ζητήσουμε και: -απαλλακτικές εργασίες -προόδους -απαλλακτική εξέταση (όπως νομίζω ότι ισχύει σ'ένα μάθημα επιλογής του 6ου) Δεν ηρθες να τα πεις κ το μεσημερι... Πολυ ενδιαφερον αυτο που ειπες κ ξεχασαμε να το συζητησουμε το μεσημερι κ να το προσθεσουμε στις προτασεις μας.... ΤΑΣΟ (elektroSOK) αν τα βλεπεις γραφτα !!! :P :P :P Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: fugiFOX on February 22, 2005, 22:25:44 pm Θα μπορει καποιος να κατσει 10 χρονια κ να βγαλει ενα πτυχιο με 9, 9.5 !! Για σκεφτειτε τι θα γινονταν αν διναμε πχ ΕΕΤ Ι αφου εχουμε ολοκληρωσει τις σπουδες μας στον Ενεργειακο...θα γραφαμε ολοι 10! Αυτό ρε Ιάσωνα μπορεί να γίνει και τώρα.Περαν αυτου θα ειναι αδικο για καποιον ο οποιος μπορει να ηταν κ πολυ καλος κ να εβγαλε τη σχολη του στα 5 χρονακια με ενα 7αρακι σε συγκριση με καποιον που την εβγαλε σε 8 με 8αρακι να του "φαει" πχ ενα μεταπτυχιακο! Ειναι αληθεια οτι μπαινουμε ολοι σε ενα μπελα!... τσπ. Κάθεται κάποιος 10 χρόνια κόβει,ράβει και βγάζει πτυχίο με 10. Αλλά και το άλλο που λες πάλι είναι εφικτό. Δλδ τι θα με εμποδίσει εμένα να δώσω την ΕΕΤ1 στο 23 έτος; Πάντως, ειδικά για αυτό το μάθημα,δεν είναι και απαραίτητο το να τελειώσεις ενεργειακό τομέα για να πάρεις 9-10. @ gpap: Αν δεν υπήρχαν και οι ερωτήσεις κρίσεως... ;) :P :P ^innocent^ Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: gpap on February 22, 2005, 22:53:59 pm Αυτό ρε Ιάσωνα μπορεί να γίνει και τώρα. Κάθεται κάποιος 10 χρόνια κόβει,ράβει και βγάζει πτυχίο με 10. Αλλά και το άλλο που λες πάλι είναι εφικτό. Δλδ τι θα με εμποδίσει εμένα να δώσω την ΕΕΤ1 στο 23 έτος; Πάντως, ειδικά για αυτό το μάθημα,δεν είναι και απαραίτητο το να τελειώσεις ενεργειακό τομέα για να πάρεις 9-10. @ gpap: Αν δεν υπήρχαν και οι ερωτήσεις κρίσεως... ;) :P :P ^innocent^ Γιαυτό με ...εκθέτεις με την απελευθέρωση ...ρεύματος στην electroauth?? angry_n angry_n Να πω και κάτι για το 3, μιας και εγώ είμαι από τους ...πιο κακούς στο θέμα. Για μένα το πρόβλημα δεν είναι τόσο ο φόρτος της πολλαπλής διόρθωσης των γραπτών, χωρίς όμως αυτό να είναι μικρό πρόβλημα όταν έχει κανείς 700-1000 φοιτητές που μπορεί να προσέλθουν στις εξετάσεις (και αν ξέρει κανείς ότι μπορεί να κάνει τη ..βόλτα του και αν του ..κάτσει του έκατσε, τότε καταλαβαίνετε τι θα γίνει). Το πρόβλημα είναι ο βαθμός της ..συνυπευθυνότητας του κάθένα από εσάς. Δηλαδή, κυνηγάς βαθμό..απόλυτα θεμιτό. Αυτοαξιολόγησε την επίδοσή σου και πάρε και εσύ ένα μέρος του ..ρίσκου τσπ!! Αν κρίνεις ότι δεν τα πήγες τόσο καλά ..σκίστο το ρημάδι. Αν μάθει κάποιος να το κάνει αυτό τότε κέρδισε πολλά περισσότερα από το 9 ή το 10 στη όποια Ενεργειακή. Για τα υπόλοιπα θέματα, να σας πω ότι συμφωνώ απόλυτα με τις εργασίες. ιδιάιτερα μετά την επιλογη κατεύθυνσης που τα σχετικά νούμερα ..χαμηλώνουν. Για το 2ν+6 ...τι να πω? Για τους περισσότερους ήδη τα ν+3 είναι πολλά. Τι να τα κάνουν τα ..περισσότερα? Ετσι να βρίσκονται? Προσπαθήστε να δείτε την κάθε ρύθμιση λίγο ..σφαιρικά και όχι στα πλαίσια μιάς ..στραβής που πιθανά έκατσε σε μια περίοδο. Αν δούμε λίγο τα στατιστικά στοιχεία της προσέλευσης στις εξετάσεις καθώς και το τι γίνεται με τις επιλογές στα 2 τελευταία εξάμηνα, τότε λογικά θα έπρεπε να σκεφτούμε το ..ν-3 ;) ;) :-\ Τελευταίο άφησα το γνωστό θέμα της βιβλιοθήκης, κάτι που σας δίνει μια παραστατικότατη εικόνα του τι σημαίνει ...κακός δημόσιος τομέας. Αξιολογώντας το σαν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα μπορούσε να το εντάξει κανείς στην πρακτική άσκηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Καλό βράδυ και καλό εξάμηνο. Γρηγόρης Παπαγιάννης Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: ~Michelle~ on February 22, 2005, 22:54:44 pm 3.Αλλο προταση που εγινε ειναι η δυνατοτητα ενος φοιτητη να ξαναδωσει ενα μαθημα που εχει περασει με σκοπο τη βελτιωση του βαθμου του ΧΩΡΙΣ να χρειαστει να κοψει το μαθημα. Ειναι κατι που εφαρμοζεται εδω κ καιρο στο Εθνικο Μετσοβειο Πολυτεχνειο κ καλο θα ηταν να γινει κ εδω κατι προς τη διευκολυνση των φοιτητων. Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!! Κατ'αρχήν καθε συζήτηση για το κατα πόσον είναι σωστό πρέπει να παύει οταν κάποιος αναλογιστεί οτι στο ΕΜΠ αυτό ισχύει εδώ και χρόνια. Ειναι λοιπον άδικο εντελώς να μην ισχύει και σε μας. ΜΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΡΕΕΕΕΕ!!! :P Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρο κείμενο αιτιολογώντας το γιατί πρέπει να ισχύει κάτι τέτοιο αλλά βαριέμαι τώρα. Πάντως συμφωνώ απολύτως και με τα υπόλοιπα. ΝΑ και μια συνέλευση με ουσιαστικό νόημα. EDIT: Πάντως θα πρότεινα να έχει ένα ανώτατο όριο βαθμολογίας ώστε να μπορείς να ξαναδώσεις,(πχ 8 ) ώστε να μην έρχονται άτομα με 9 για να το κάνουν 10 ::) Έτσι θα μειώνονταν κάπως αυτοι που έρχονται. Επίσης θα μπορούσαν να κάνουν κ αλλές ρυθμίσεις ώστε να αποφευγεται το φαινόμενο να έρχεται κάποιος απλώς για να "κάνει τη βόλτα του". Πχ αν γράψει χ μονάδες πιο κάτω να μειώνεται ο βαθμός του κατά χ/3 ή χ/4 Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: JAs0n-X on February 22, 2005, 23:50:48 pm Για το 2ν+6 ...τι να πω? Για τους περισσότερους ήδη τα ν+3 είναι πολλά. Τι να τα κάνουν τα ..περισσότερα? Ετσι να βρίσκονται? Προσπαθήστε να δείτε την κάθε ρύθμιση λίγο ..σφαιρικά και όχι στα πλαίσια μιάς ..στραβής που πιθανά έκατσε σε μια περίοδο. Αν δούμε λίγο τα στατιστικά στοιχεία της προσέλευσης στις εξετάσεις καθώς και το τι γίνεται με τις επιλογές στα 2 τελευταία εξάμηνα, τότε λογικά θα έπρεπε να σκεφτούμε το ..ν-3 ;) ;) :-\ Γρηγόρης Παπαγιάννης Αυτη ειναι η μονιμη απαντηση που παιρνουμε οταν αναφερομαστε σ αυτο το θεμα. Τι να τα κανεισ δηλαδη τα παραπανω απο ν+3...μηπως θα τα περασεις?? Κ φυσικα εχετε δικιο (εσεις οι υποστηρικτες αυτης της αποψης)! Εμεις ομως της αλλης αποψης δεν ζηταμε να καταργηθει ή μαλλον να τροποποιηθει το ν+3 μονο για να παιρναμε παραπανω μαθηματα... Απλα οταν ο φοιτητης καλειται να κανει τη δηλωση μαθηματων στην αρχη του εξαμηνου κ κουβαλαει μπολικα μαθηματα κ αμαρτιες απο το παρελθον του κ ΔΕΝ γνωριζει το προγραμμα των εξετασεων του ενδεχομενως δεν ξερει ουτε καν ποια θα δωσει! Με αποτελεσμα να αφηνει μαθηματα εξω απο τη δηλωση που μπορει να τον βολευαν πολυ στην εκαστοτε εξεταστικη να τα δωσει!! Ακομα εμεις αναφερθηκαμε στην τροποποιηση του ν+3 σε 2ν+6 !! Ειναι κατι που πιστευω αφηνει ευχαριστημενες κ τις 2 πλευρες κ δεν καταλαβαινω γιατι δεν εχει εφαρμοστει ακομα αφου τα πλεονεκτηματα ειναι προφανη!! Προσωπικα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα με το ν+3 (ακομα)...καλος φοιτητης βλεπετε :P αλλα κ σφαιρικα οπως μας ζητατε να δω τη ρυθμιση δεν καταλαβαινω το λογο υπαρξης της! Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: bouzias on February 22, 2005, 23:56:40 pm Απ όσο γνωρίζω για το πρόβλημα της βιβλιοθήκης δεν ευθύνεται μόνο ο κύριος που έρχεται το απόγευμα. Ευθύνεται και η κυρία που έρχεται το πρωί (αυτή που είναι μέσα στο αναγνωστήριο). Η άλλη η κυρία (αυτή που είναι στη βιβλιοθήκη) μου είχε πει ότι η κυρία που είναι στο αναγνωστήριο πρέπει κανονικά να φεύγει στις 15:00 αλλά αυτή φεύγει στις 14:00 (τουλάχιστον για ένα μεγάλο διάστημα στο προηγούμενο εξάμηνο). Πάντως η ίδια (η του αναγνωστηρίου) μου είχε πει το ωράριό της είναι μέχρι τις 14:00 και άρα φεύγει κανονικά. Μετά αργεί και ο κύριος του απογεύματος ο οποίος μάλλον πρέπει να έρχεται στις 15:00.
Άντε να βγάλεις άκρη... Πάντως ώρες ώρες ντρέπομαι για την κατάντια μας... Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: electroSOK on February 23, 2005, 01:24:34 am Γεια χαρά και από μένα! Ιάσωνα αντιλήφθηκα ότι το πνεύμα σου με κάλεσε στο post σου, οπότε με την ευκαιρία να επισημάνω 3 πράγματα για τη σημερινή συνέλευση.
1) Η φάση με τις προαιρετικές εργασίες ΔΕΝ γίνεται μόνο για το βαθμό. Ουσιαστικά, αυτό που ζητάμε είναι προαιρετικές εργασίες που θα συνδέουν τα θεωρητικά μαθήματα που κάνουμε με την πραγματικότητα (άλλωστε μηχανικοί είμαστε και όχι μαθηματικοί ή φυσικοί) και επιπλέον θα είναι μια καλή ευκαιρία να αναπτυχθεί μια συνεργασία μεταξύ φοιτητών και καθηγητών, αλλά και φοιτητών μεταξύ τους (προτείναμε οι εργασίες να γίνονται σε ομάδες των 3 ατόμων, αλλά φυσικά αναμένεται να αναπτυχθεί και μια ευρύτερη συνεργασία!). Με άλλα λόγια η πρόταση αυτή κινείται στη λόγικη της βελτίωσης των σπουδών μας λαμβάνοντας υπόψην ότι είμαστε μηχανικοί και άρα η επαφή με την πραγματικότητα και η συνεργασία είναι απαραίτητα στοιχεία.Η σημασία του βαθμολογικού κινήτρου είναι να υπάρχει μια μεγαλύτερη λογική κατά την εξέταση κάποιου. Για έναν φοιτητή που θα χει ασχοληθεί με το μάθημα και θα χει κάνει την εργασία και θα του συμβεί κάποια ατυχία στις εξετάσεις δεν θα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κοπεί στις εξετάσεις. 2) Το θέμα των απαλλακτικών εργασιών τέθηκε στη συνέλευση από έναν συνάδελφο, αλλά τελικά το αφήσαμε, προτιμήσαμε τις προαιρετικές εργασίες, μάλλον ως κάτι πιο εφικτό. Πάντως, σίγουρα θέματα υπάρχουν πολλά ακόμα και δεν λύνονται σε μια μόνο συνέλευση. Θα δούμε τώρα τι θα γίνει με τις προαιρετικές εργασίες και βλέπουμε...(θα πάμε κείμενο-πρόταση στους αρμόδιους καθηγητές και θα διεκδικήσουμε και μέσα στα μαθήματα να υλοποιηθούν αυτά που ζητάμε). Συνέλευση έτους (ή και τομέων) θα ξανακάνουμε! 3) Το ζήτημα του ν+3 δεν το λήξαμε. Η πρόταση για το 2ν+6 ήταν μια ιδέα που κατατέθηκε από έναν συνάδελφο. Στόχος είναι μέσα στο forum, στο ταμπλό του έτους μας (το χρωματιστό που είναι ανάμεσα στις αίθουσες 1 και 3) και στην επόμενη συνέλευση έτους να γίνει μια καλή συζήτηση, έτσι ώστε να καταλήξουμε σε μια συγκεκριμένη πρόταση. Το ίδιο ισχύει και για το θέμα του να μπορούμε να δίνουμε τα μαθήματα ξανά το Σεπτέμβρη για καλύτερο βαθμό. Όσον αφορά τα ζητήματα του να λειτουργούν επαρκώς οι νησίδες και η βιβλιοθήκη, αυτά είναι αποφάσεις τις συνέλευσης έτους (ε, βασικά είναι λίγο απίθανο να διαφωνούσε κάποιος) και το ζήτημα τώρα είναι το να τα διεκδικήσουμε. Υποθέτω ότι θα γίνει μια ομάδα φοιτητων που θα το ψάξει το θέμα και βέβαια θα γίνουν και οι ανάλογες παραστάσεις διαμαρτυρίας αν βλέπουμε ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Πολλά ζητήματα δεν αφορούν μόνο ένα έτος, αλλά ολόκληρο το σύλλογο. Ως τρίτο έτος πήραμε την πρωτοβουλία να κάνουμε συνέλευση με αυτά τα θέματα και ευελπιστούμε σε μια συνεργασία και με τα άλλα έτη (άλλωστε στη συνέλευσή μας μίλησαν και 2 παιδιά από μεγαλύτερο έτος). Και κάτι ακόμα: τα θέματα δεν μπήκαν εξ' αρχής (με εξαίρεση το θέμα των εργασιών), ούτε τα έβαλαν 2-3 άτομα, αλλά ο καθένας έβαζε το δικό του θέμα-προβληματισμό. Το επόμενο χρονικό διάστημα θα βγουν ανακοινώσεις που θα βάλουν τις αποφάσεις τις συνέλευσης σε χρονοδιάγραμμα δράσης, έτσι ώστε να υλοποιηθούν, καλώντας παράλληλα και τα άλλα έτη να βοηθήσουν. Επίσης, θα προσδιοριστούν οι ανοιχτοί χώροι διαλόγου (πχ. forum) όπου ο καθένας θα μπορεί να βάλει το δικό του θέμα-προβληματισμό για την επόμενη συνέλευση έτους. Καλή φάση θα ήταν να γίνουν συνελεύσεις και στα άλλα έτη. Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: fugiFOX on February 23, 2005, 02:07:26 am Το καλό της όλης υπόθεσης είναι ότι παρατηρείται μια κινητικότητα από τα παιδιά του 3ου (κ όχι μόνο) έτους που δίνει κάποιες ελπίδες για βελτίωση.
Απλα οταν ο φοιτητης καλειται να κανει τη δηλωση μαθηματων στην αρχη του εξαμηνου κ κουβαλαει μπολικα μαθηματα κ αμαρτιες απο το παρελθον του κ ΔΕΝ γνωριζει το προγραμμα των εξετασεων του ενδεχομενως δεν ξερει ουτε καν ποια θα δωσει! Με αποτελεσμα να αφηνει μαθηματα εξω απο τη δηλωση που μπορει να τον βολευαν πολυ στην εκαστοτε εξεταστικη να τα δωσει!! Για μένα η λύση είναι μια, αυτή που φωνάζω από τη στιγμή που μπήκα στη σχολή. Η συμμετοχή στις εξετάσεις να αποτελεί και τη δήλωση του μαθήματος. Να ισχύει και πάλι το ν+3 αλλά τουλάχιστον έτσι έχεις και την ευκαιρεία να αποφασίσεις τι θα δώσεςι με βάση και το πρόγραμμα εκετάσεων. Απ όσο γνωρίζω για το πρόβλημα της βιβλιοθήκης δεν ευθύνεται μόνο ο κύριος που έρχεται το απόγευμα. Ευθύνεται και η κυρία που έρχεται το πρωί (αυτή που είναι μέσα στο αναγνωστήριο). Η άλλη η κυρία (αυτή που είναι στη βιβλιοθήκη) μου είχε πει ότι η κυρία που είναι στο αναγνωστήριο πρέπει κανονικά να φεύγει στις 15:00 αλλά αυτή φεύγει στις 14:00 (τουλάχιστον για ένα μεγάλο διάστημα στο προηγούμενο εξάμηνο). Πάντως η ίδια (η του αναγνωστηρίου) μου είχε πει το ωράριό της είναι μέχρι τις 14:00 και άρα φεύγει κανονικά. Μετά αργεί και ο κύριος του απογεύματος ο οποίος μάλλον πρέπει να έρχεται στις 15:00. Άντε να βγάλεις άκρη... Πάντως ώρες ώρες ντρέπομαι για την κατάντια μας... Νομίζω ότι η τελευταία σου πρόταση είναι αυτή που πρέπει όλοι να αναλογιστούμε. Για μένα δε φταίιει ο κύριος ή η κυρία. Αυτοί βρίσκουν και τα κάνουν. Φταίει κάποιος άλλος κύριος/κυρία που τους ανέχεται. Δηλαδή, κυνηγάς βαθμό..απόλυτα θεμιτό. Αυτοαξιολόγησε την επίδοσή σου και πάρε και εσύ ένα μέρος του ..ρίσκου τσπ!! Αν κρίνεις ότι δεν τα πήγες τόσο καλά ..σκίστο το ρημάδι. Αν μάθει κάποιος να το κάνει αυτό τότε κέρδισε πολλά περισσότερα από το 9 ή το 10 στη όποια Ενεργειακή. Θα συμφωνήσω απολύτως ;) ;) Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: lars on February 23, 2005, 06:43:19 am Όσον αφορά τις προαιρετικές εργασίες που θα δίνουν προσθετικά κάποιο βαθμό εννοείται ότι μόνο καλό μπορούν να κάνουν σε όσους ενδιαφέρονται βέβαια αρκεί να είναι διατεθειμένοι και οι ίδιοι οι καθηγητές να ασχοληθούν βγάζοντας θέματα και διορθώνοντάς τες.Τώρα τουλάχιστον για τα μαθήματα επιλογής είναι σχετικά λιγότερα τα παιδιά που τα δηλώνουν και ακόμα λιγότεροι όσοι θα τις κάνουν. :)
Η απαλλακτική εργασία είναι κάτι αρκετά δυσκολότερο που χρειάζεται περισσότερη προσοχή και από εμάς και από τους καθηγητές και πρέπει να είναι κάτι διαφορετικό για κάθε ομάδα φοιτητών.Ας προταθεί αρχικά το θέμα των μικρότερων εργασιών να δούμε αν και ποιοι καθηγητές θα δεχθούν και μετά βλέπουμε και για τις απαλλακτικές.Πρόοδοι όμως μπορούν να γίνουν, όπως γίνεται στα Διακριτά Μαθηματικά.Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχουν και οι εργασίες και οι πρόοδοι αλλά μάλλον χλωμό από πλευράς καθηγητών.. Το 2ν+6 θα βοηθήσει πιστεύω αρκετούς , τουλάχιστον περισσότερους από τώρα.Στην τελική, όποιος νομίζει ότι δε μπορεί να δώσει παραπάνω από 3 επιπλέον μαθήματα ας δηλώνει 3 το χειμερινό και 3 το θερινό εξάμηνο. Δε βλέπω κάπου πρόβλημα. Αυτό που ανέφερες fugitive για τη δήλωση των μαθημάτων μόλις βγει το πρόγραμμα εξεταστικής πολύ καλό θα ήταν αλλά μάλλον ανέφικτο, γιατί θα παρουσιαζόταν πρόβλημα με τη διανομή των βιβλίων.Πώς θα παίρναμε τα βιβλία?Μόνο σν έβγαινε το πρόγραμμα εξεταστικής στην αρχή του εξαμήνου, οπότε θα ξέραμε περίπου από την αρχή(πολυτέλεια για τα τωρινά δεδομένα! :)).Εκτός αν εννοούσες μόνο δηλώσεις των μαθημάτων προηγουμένων εξαμήνων οπότε θα έπρεπε να γίνουν 2 δηλώσεις, μία για το τρέχον εξάμηνο και μία συμπληρωματική για κάποια χρωστούμενα μαθήματα. Για το θέμα της επανεξέτασης σε μαθήματα προκειμένου να βελτιωθεί ο βαθμός η δική μου γνώμη είναι ότι πρέπει να εφαρμοστεί τουλάχιστον για τους πεμπτοετείς(οι μικρότεροι έτσι και αλλιώς χρωστάνε κατά κανόνα μαθήματα και μάλλον ελάχιστοι έχουν χρόνο για έξτρα μαθήματα), γιατί κάποιος μπορεί να αποφάσισει αργά ότι θέλει να κάνει μεταπτυχιακό.Εξάλλου με την αξία του θα πάρει τον βαθμό,δε θα τον κλέψει! :) Το αντίτιμο είναι ο χρόνος που κάποιος χάνει δίνοντας αυτά τα μαθήματα.Και εξάλλου αφού γίνεται και στο ΕΜΠ, όντως εμείς αδικούμαστε όσον αφορά τα μεταπτυχιακα.Επιπλέον, εφόσον στόχος της σχολής πρέπει να είναι το καλύτερο κατά μέσο όρο επίπεδο γνώσεων των φοιτητών, γιατί να μην τους δίνεται η δυνατότητα να εμβαθύνουν περισσότερο σε κάποια μαθήματα που δεν τα έχουν πάει καλά? Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: gfloros on February 23, 2005, 12:05:29 pm 1. Προεραιτικές εργασίες συμφωνώ να γίνονται. Για τους μικρότερους ρίξτε μια ματιά στις εργασίες του Ντελόπουλου. Νομίζω μπορούν να προταθούν σαν πρότυπο (αυξανόμενης δυσκολίας κλπ κλπ). Όσο για προόδους κλπ εμένα δεν μου αρέσουν (προσωπική άποψη).
2. Περιττό να γίνει. Το ν+3 είναι υπέραρκετό. Συμφωνώ με Παπαγιάννη. Μπορεί να γίνει και ν+1 ή ν+2 άνετα. 3. Απαράδεκτο. Βαθμοθηρία χωρίς ουσιαστικό σκοπό. 4. Συμφωνώ. Πρέπει να γίνει κάτι δραστικότερο. 5. Να ξανασυζητηθεί. Κάποιος τρόπος θα υπάρχει να τον ξεριζώσουμε... Αυτά από εμένα... Flo Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: fugiFOX on February 23, 2005, 12:26:40 pm Αυτό που ανέφερες fugitive για τη δήλωση των μαθημάτων μόλις βγει το πρόγραμμα εξεταστικής πολύ καλό θα Μην ξεχνάς ότι σε κάθε εξάμηνο υπάρχουν ~5 μαθήματα υποχρεωτικά στα οποία έτσι κι αλλιώς θα πάρουμε βιβλία.ήταν αλλά μάλλον ανέφικτο, γιατί θα παρουσιαζόταν πρόβλημα με τη διανομή των βιβλίων. Επομένως που υπάρχει το πρόβλημα; Για τα μαθήματα επιλογής, (πάλι) έτσι κι αλλιώς υπάρχουν πολλοί που τα δηλώνουν μόνο και μόνο για να πάρουν το βιβλίο, άρα και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα. Για να μη μιλήσουμε για βιβλία που διανέμονται με την τεχνική του self-service. Είναι πάνω σε κάποιο τραπέζι και πάει ο κάποιος άσχετος συμπληρώνει κάποια αίτηση και παίρνει 5-6 έτσι για να βρίσκονται μωρε. Quote Επιπλέον, εφόσον στόχος της σχολής πρέπει να είναι το καλύτερο κατά μέσο όρο επίπεδο γνώσεων των φοιτητών, γιατί να μην τους δίνεται η δυνατότητα να εμβαθύνουν περισσότερο σε κάποια μαθήματα που δεν τα έχουν πάει καλά? Συγνώμη,εσύ περιμένεις το εκάστοτε μάθημα για να εμβαθύνεις σε κάποιο αντικείμενο; ???Πλην ελαχίστων εξαιρέσαιων, εάν δεν ασχοήθείς μόνος σου,ψάξεις λίγο στο διαδίκτυο, διαβάσεις και κάνα εξω-ΤΗΜΜΥ-ακό βιβλίο... εμβάθυνση γιοκ! Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: ~Michelle~ on February 23, 2005, 13:30:35 pm Καλα ρε παιδια έτσι όπως πάτε βάζετε τα χεράκια σας και βγάζετε τα ματάκια σας! Αφήνετε τους ΕΜΠίτες και κερδίζουν τις θέσεις στην αγορά εργασίας, τρώνε τα μεταπτυχιακά γιατι έχουν μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου κι εμείς καθόμαστε με τα πενταράκια-εξαράκια μας και τις ιδεολογίες μας. Αμα δεν ξυπνήσουμε να το διεκδικήσουμε εμείς οι ίδιοι και καθόμαστε και λέμε "απαράδεκτο, βαθμοθηρία" κλπ τότε είναι ποτέ δυνατόν να το κάνουν οι καθηγητές? Για ποιους να το κάνουν? Για το 30% όσςν έχουν ξυπνήσει? Στο ΕΜΠ έχουν μια ευκολία που εμείς δεν έχουμε και καθόμαστε ακόμα και συζητάμε αν είναι σωστό ή όχι. Ελεος! Αν τα πτυχία μας ήταν να υποβαθμιστουν θα είχε συμβεί ήδη δεδομένου ότι τα ίδια πτυχία έχουμε με τους ΕΜΠίτες. ΚΑι εφόσον υπάρχει αυτή η κατάσταση, εμεις όταν βγάλουμε τη σχολή με ενα έξι και ο ΕΜΠιτης με 8-9 φαίνεται πολύ καλύτερος, δεν το καταλαβαίνετε?? Ασε που σε μας αμα καποιος αποφασίσει αργα να κάνει μεταπτυχιακό που να χτυπιέται κάτω δεν θα μπορεί αν έκανε λάθη στο παρελθόν. Ειλικρίνα δεν περίμενα να σκέφτονται έτσι μελλοντικοί μηχανικοι...
Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: lars on February 23, 2005, 15:32:29 pm Quote Συγνώμη,εσύ περιμένεις το εκάστοτε μάθημα για να εμβαθύνεις σε κάποιο αντικείμενο; Huh Πλην ελαχίστων εξαιρέσαιων, εάν δεν ασχοήθείς μόνος σου,ψάξεις λίγο στο διαδίκτυο, διαβάσεις και κάνα εξω-ΤΗΜΜΥ-ακό βιβλίο... εμβάθυνση γιοκ! Έχεις δίκιο fugitive αλλά μάλλον δεν το διατύπωσα καλά.Να μιλήσω π.χ. για μένα.Ηλεκτρονική 1 έγραψα 5 και το κράτησα μόνο και μόνο λόγςω προαπαιτούμενων για τομέα.Το ίδιο έκανα και με Κυκλώματα 1.Γιατί λοιπόν όταν φτάσω στο 5ο έτος και εφόσον μπορώ, να μη ξαναδώσω αυτά τα μαθήματα?Και αν έχει κανένας πρόβλημα ας το ξαναδώσει και αυτός! :D Δε νομίζω ότι κάθε φοιτητής θα δώσει παραπάνω από 6-7 τέτοια μαθήματα.Το πολύ πολύ να μπει ένας περιορισμός στο μέγιστο αριθμό των μαθημάτων που μπορεί κάποιος να ξαναδώσει.Και τελοσπάντων όντως αδικούμαστε έτσι σε σχέση με τους ΕΜΠίτες.Όποιως διαφωνεί απλά δε θα ξαναδίνει μαθήματα.Άντε, η απελευθέρωση της ηλεκτρικής ενέργειας έγινε, καιρός να γίνει και απελευθέρωση των μαθημάτων στο ΑΠΘ! :) Τώρα όσον αφορά τα μαθήματα αυτό που αναφέρεις είναι το ίδιο με δήλωση όλων των μαθημάτων επιλογής και στο τέλος να δίνουμε τα 2 που μας βολεύουν αλλά τότε θα γίνει χαμός.Άσε που τα βιβλία έχουν και ένα Α κόστος για το τμήμα.Πάντως αν μπορεί αυτό να γίνει,μαζί σου είμαι!! Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: Aurelius on February 23, 2005, 16:32:25 pm Λοιπον θεμα βαθμοθηριας δεν τιθεται. Να το τονισω στο ΕΜΠ μπορεις να δωσεις μαθημα το σεπτεμβριο αλλα το σεπτεμβριο του συγκεκριμενου ετους, δηλαδη δινεις τωρα Ιανουαριο και παιρνεις 6 μπορεισ να το δωσεις ,χωρις να χασεις τον βαθμο, μονο τον σεπτεμβριο του ιδιου ετους. Αλλωστε βαθμοθηρια ειναι και να κοψεις το μαθημα για να το ξαναδωσεις. Με την ιδια λογικη θα επρεπε να καταργηθει κι αυτο. Υστερα εγω τι φταιων να παιρν το 6 ενω αξιζω για παραπανω επειδη ο καθηγητης στραβοξυπνησε και εβαλε UFOθεματα. Γιατι να υπαρχει η λογικη θα το δωσω το Σεπτεμβριο βαζει πιο ευκολα.
Υστερα Ιασωνα το πανεπιστημιο παρεχει γνωσεις και μορφωση. Δεν σε κανει ουτε συγεκριμενο υπαλληλο ουτε σου προκαθοριζει τη δουλειαπου θα κανεις, ασχετο που κατα 95% αυτο θα κανεις και θα κανω και θα κανουμε οι περισσοτεροι. Οταν λες οτι ειναι αδικια γιατι ο αλλος θα καθεται 10 χρονια για να βγαλει 10 τι σημασια εχει. Αν τα ξερει καλυτερα κακο ειναι να βγαλει 10; Επειδη καταλαβαινω το σκεπτικο σου και συμφωνα με τα παραπανω θα επρεπε στο τελευταιο ετος πιστευω να δινεις καποια μαθηματα σχετικα με το τιτλο που θα εχει το πτυχιο σου π.χ. ηλεκτρονικη,λειτουργικα συστηματα, ΣΗΕ,τηλεπικοινωνιακα συστηματα η οτι αλλο κρινουν οι καθηγητες. Γιατι στο κατω κατω της γραφης γιατι εγω να παρω 7 γενικο βαθμο, επειδη εγραψα ολα τα αγγλικα με 10, ολα τα μαθηματικα με 10 κ.ο.κ. Γιατι εγω να πρεπει να σκοτωνομαι να διαβαζω οτι πιο κουφο στις δια φορικες ενω στην πραξη τα μονο που μου εχουν χρειαστει ειναι απλες διαφορικες εξισωσεις,ηι απλοι πινακες(γραμμικη αλγεβρα),η ολοκληρωματα που τα παιρνουμε και ετοιμα απο τυπολογιο(λογισμος),η την κοριολις επιταχυνση(φυσικη1). Και γιατι ολα τα σχετικως ασχετα μαθηματα να διαμορφωνουν εξ ισου το βαθμο ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω με τα βασικα μαθηματα οπως ηλεκτρικες μηχανες, ηλεκτρονικη, πεδιο και αλλα. Ενα ξερω και ενα θα πω(η μαλλον 2): 1)Υποβαθμιζουμε το πτυχιο 2)Ο γενικος βαθμος δεν εχει καμια σχεση με τις γνωσεις οσον αφορα το αντικειμενο με το οποιο ασχολουμαστε... Αν εχετε καποια αντιθετη αποψη παρακαλω πειτε την σε καινουρια θεματικη ενοτητα γιατι εγω ψιλοξεφυγα απο το θεμα μας! Title: Ας κοιτάμε τα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού. Post by: chggr005 on February 24, 2005, 08:29:43 am Αγαπητοί συνάδελφοι,
Όσον αφορά το θέμα ν+3, εγώ θα έλεγα να γίνει ν+5 γιατί αυτό είναι απαραίτητο και για την σχολή και για τους φοιτητές: 1) Όσοι φοιτητές δεν χρωστούν μαθήματα, θέλουν να έχουν την ευχέρεια επιλογής περισσότερων μαθημάτων επιλογής είτε για να πάρουν το βιβλίο που χορηγείται, είτε για να μπορούν στην συνέχεια να αποφασίσουν ποιά από αυτά θα δώσουν ή όχι. 2) Όσοι φοιτητές χρωστούν αρκετά μαθήματα και θέλουν να τελειώσουν την σχολή έγκαιρα στα 5 Χρόνια, δεν μπορούν να το κάνουν αφού προσπίπτουν στον τοίχο του ν+3. Θέλουν οι φοιτητές αυτοί να μπορούν να δηλώσουν περισσότερα μαθήματα, όχι για να τα δώσουν στο συγκεκριμένο εξάμηνο, αλλά για να μπορούν να τα δώσουν τον Σεπτέμβριο. Επίσης, έχει παρατηρηθεί πως τα μαθήματα που χρωστούν οι φοιτητές είναι τα περισσότερα από το θερινό εξάμηνο, οπότε κάποιος που δεν χρωστά κανένα από το χειμερινό και 7 από το θερινό βρίσκεται σε αδιέξοδο, αφού από τα 7 αυτά μαθήματα για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου μπορεί να εξασφαλίσει μόνο τα 3. Τέλος, θα ήθελα να τονίσω πως δεν πρέπει να θεωρούμε το ΕΜΠ ως υπόδειγμα. Το ΕΜΠ βρίσκεται στα ίδια σκατά με το ΑΠΘ (ας μου επιτραπεί η έκφραση αγανάκτησης) στην λίστα με τα 500 καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου. Συγκεκριμένα ενώ το ΕΜΠ βρίσκεται στην 310 σειρά, το ΑΠΘ βρίσκεται στην 363 - ελάχιστη η διαφορά τους. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να βλέπουμε πως λειτουργούν τα μεγάλα πανεπιστήμια και να τα θεωρούμε πρότυπα και όχι το ΕΜΠ. Επσυνάπτω και την λίστα με τα 500 καλύτερα πανεπιστήμια, καθώς και τα 100 καλύτερα της Ευρώπης και της Αμερικής. Αξίζει να ρίξετε μια ματιά. Title: Νησίδες Post by: chggr005 on February 24, 2005, 08:36:13 am Ξέχασα να πω πως προσωπικά είχα συντάξει ένα κείμενο για τις νησίδες υπολογιστών και ο μόνος που μου απάντησε ήταν ο κ Δημάκης. Μπορείτε να το δείτε στην διεύθυνση:
http://genesis.ee.auth.gr/forum/viewtopic.php?t=204 Η απάντηση έχει ενδιαφέρον: Τίποτα δεν κινείται στο πανεπιστήμιο εάν δεν τους πιέσουμε. ΔΡΑΜΑ! ΥΓ. Μετά να μην αναρωτιέται κανένας γιατί είμαστε τόσο χαμηλά στην λίστα με τα καλύτερα πανεπιστήμια Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: Aurelius on February 24, 2005, 11:06:48 am Τι σημασια εχει σε ποια σειρα μας κατατασσουν οι ξενοι. Εγω ξερω οτι αν μας βαλουν μαζι θα τους φαμε. Γιατι αυτοι αυτα που κανουν στην αρχη εμεις τα κανουμε στο λυκειο. Και τι να πουν και στη Ρωσσια(τα πανεπιστημια δεν ειναι ψηλα στη λιστα) και που αυτοι αυτα που κανουμε π.χ. χημεια τριτη λυκειοιυ και οι δυτικοι δεν τα κανουν καθολου, τα κανουν 2α γυμνασιου. Δε λεω οι ξενοι εχουν καλυτερη οργανωση, καλυτερα εργαστηρια, καλυτερες εστιες αλλα αυτο δε σημαινει οτι ειναι και καλυτεροι επι της ουσιας. Βεβαια αυτο δε σημαινει οτι εμεις δεν ειμαστε αξιοι της μοιρας. Εμεις βαζουμε τα χερακια μας και βγαζουμε τα ματακια μας.
Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: chggr005 on February 24, 2005, 17:51:27 pm Τι σημασια εχει σε ποια σειρα μας κατατασσουν οι ξενοι. Εγω ξερω οτι αν μας βαλουν μαζι θα τους φαμε. Δεν πάει ακριβώς έτσι φίλε Aurelius. Και θα σου εξηγήσω αμέσως το γιατί με ένα πρακτικό παράδειγμα: Έχω έναν φίλο, ο οποίος διάλεξε να μην δώσει εισακτήριες εξετάσεις στο πανεπιστήμιο, αλλά να παρακολουθήσει ένα ειδικό πρόγραμμα που λέγεται International Bacalorea και να φοιτήσει σε ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Τέλικά, μετά από πολύ διάβασμα, κατάφερε να περάσει στο οικονομικό τμήμα του Cambridge. Ε λοιπόν φέτος το καλοκαίρι τελειώνει τις σπουδές του για master (3 χρόνια) και το καλοκαίρι που μας πέρασε δούλευε στο παράρτημα της Deutsche Bank στο Λονδίνο με μισθό 3000Ε το μήνα. Ναι, καλά διαβασες ->3000Ε. Και μάλιστα του προσφέρθηκε στην τράπεζα αυτή μόνιμη θέση με αυτόν τον μισθό! Εγώ από την μεριά μου ξέρω πως για να πάρω 3000 Ε τον μήνα πρέπει να φτάσω 60 χρονών, αν τα πάρω ποτέ! Οπότε τελικά δεν έχει σημασία μόνο το τι μαθαίνεις, αλλά και τι φήμη έχει στο εξωτερικό το πανεπιστήμιο που φοιτείς, καθώς και πόσο αναγνωρισμένο είναι το πτυχίο σου! Να την βράσω εγώ την παραπάνω γνώση αν δεν μπορεί να μου εξασφαλίσει τουλάχιστον ισάξιο μισθό με αυτόν που δεν την έχει! Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: gfloros on February 24, 2005, 19:02:37 pm Κατά τη γνώμη μου δεν μετρά το τι βαθμό έχεις αλλά το τι γνωρίζεις πραγματικά. Πιστέψτε με έχω πάρει αρκετά οκτάρια και εννιάρια σε μαθήματα διαβάζοντας εντελώς επιφανειακά. Για το ΕΜΠ δεν ξέρω τι γίνεται και δεν με απασχολεί. Με απασχολεί τώρα πλέον (μετά από 4,5 χρόνια στη σχολή) να μαθαίνω σε βάθος το αντικείμενο με το οποίο ασχολούμαι. Το θέμα είναι: μελετάμε αυτό που αποφασίσαμε να σπουδάσουμε σε βάθος και έχουμε τις προυποθέσεις για να το μελετήσουμε;
Ίσως είμαι αρκετά ρομαντικός αλλά μ' αρέσει έτσι όπως είμαι. Flo Y.Γ. Όταν αποκτήσεις βαθιά γνώση ο βαθμός έρχεται μόνος του. Το αντίστροφο, δυστυχώς για μερικούς, δεν συμβαίνει... Title: Re: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: chggr005 on February 25, 2005, 11:26:34 am Y.Γ. Όταν αποκτήσεις βαθιά γνώση ο βαθμός έρχεται μόνος του. Το αντίστροφο, δυστυχώς για μερικούς, δεν συμβαίνει... Εγώ πάντως ξέρω αρκετά παιδιά που σκίζονται στο διάβασμα και τελικά δεν καταφέρνουν τίποτα: οι βαθμοί τους είναι χαμηλοί και χρωστάνε πολλά μαθήματα. Επίσης, αυτό που λες θα ίσχυε εάν είχαμε ένα σωστό σύστημα εξετάσεων και φυσικά όχι αυτό που έχουμε. Έτσι δυστυχώς παρατηρούνται διάφορα φαινόμενα όπως για παράδειγμα να παίρνει κάποιος 8 ή 9 με δύο μέρες διάβασμα και άλλος 5 ή 6 με 2 μήνες διάβασμα... Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: Alexandra on February 28, 2005, 21:55:44 pm Σύμφωνα με την διαδικασία αξιολόγησης κ βαθμολόγησης των φοιτητών
του Ε.Μ.Π που αναφέρεται στην ιστοσελίδα(http://www.emp.gr/gr_academics/studies_rights.htm) του αντίστοιχου τμήματος κατά τη χειμερινή περίοδο (Iανουάριος - Φεβρουάριος) εξετάζονται μόνον τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου και τα μαθήματα του τελευταίου εαρινού εξαμήνου σπουδών. Στην καλοκαιρινή (Iούνιος - Iούλιος) μόνον του εαρινού εξαμήνου όπως ακριβώς και στο τμήμα μας. Όμως το Σεπτέμβριο μπορούν να εξεταστούν όλα τα μαθήματα στα οποία ο φοιτητής απέτυχε ή δεν προσήλθε να εξετασθεί ή [u]επιθυμεί αναβαθμολόγηση. Στην αναβαθμολόγηση, που επιτρέπεται μόνο κατά την περίοδο του Σεπτεμβρίου, υπολογίζεται ο καλύτερος βαθμός, είτε αυτός επιτεύχθηκε κατά την εξέταση του Σεπτεμβρίου είτε κατά την κανονική εξέταση.[/u][/i] Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: Alexandra on February 28, 2005, 22:11:23 pm Το προηγούμενο μήνυμα το έστειλα για να τονίσω ότι στη συνέλευση του 3ου έτους έγινε παρερμήνευση στη δυνατότητα αναβαθμολόγησης που ίσχυει στο ΕΜΠ.Στο προηγούμενο μήνυμα μου γίνεται σαφές πότε ισχύει η βελτίωση βαθμου.!!!!!!!!
ΥΓ: σόρυ που στέλνω 2ο μην. αλλά είμαι αρχαριοϋλα :) ;) Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: JAs0n-X on February 28, 2005, 22:45:39 pm ΥΓ: σόρυ που στέλνω 2ο μην. αλλά είμαι αρχαριοϋλα :) ;) Δεν πειραζει απλα να ξερεις μπορεις να τροποποιεις τα μηνυματα η τα θεματα που εχεις δημιουργησει απο τις αντιστοιχες επιλογες που βρισκονται σ αυτα. Για κοιτα το ποστ σου που εχει μια επιλογη Τροποποιηση...! :)Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: fugiFOX on February 28, 2005, 23:04:48 pm Y.Γ. Όταν αποκτήσεις βαθιά γνώση ο βαθμός έρχεται μόνος του. Το αντίστροφο, δυστυχώς για μερικούς, δεν συμβαίνει... Εγώ πάντως ξέρω αρκετά παιδιά που σκίζονται στο διάβασμα και τελικά δεν καταφέρνουν τίποτα: οι βαθμοί τους είναι χαμηλοί και χρωστάνε πολλά μαθήματα. Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: BOBoMASTORAS on March 01, 2005, 03:53:25 am .
Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: electroSOK on March 02, 2005, 15:36:50 pm Νομίζω ότι ακόμα και αν οι καθηγητές δεχτούν να γίνει βελτιωτική εξεταστική το Σεπτέμβρη μπορούν πολύ εύκολα να την απαξιώσουν βάζοντας το Σεπτέμβρη θέματα παλούκια. Οπότε νομίζω ότι για έναν που κυνηγά το βαθμό είναι καλύτερο το σύστημα της ρήτρας που αφήνει ελεύθερο στον καθένα να κόψει το βαθμό του όσες φορές θέλει και σε όποια εξεταστική περίοδο θέλει.
Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: lars on March 02, 2005, 15:55:50 pm Quote Νομίζω ότι ακόμα και αν οι καθηγητές δεχτούν να γίνει βελτιωτική εξεταστική το Σεπτέμβρη μπορούν πολύ εύκολα να την απαξιώσουν βάζοντας το Σεπτέμβρη θέματα παλούκια. Οπότε νομίζω ότι για έναν που κυνηγά το βαθμό είναι καλύτερο το σύστημα της ρήτρας που αφήνει ελεύθερο στον καθένα να κόψει το βαθμό του όσες φορές θέλει και σε όποια εξεταστική περίοδο θέλει. Τάσο αν και όντως κατά πάσα πιθανότητα δεν πρόκειται να γίνει κάτι όσον αφορά τη βελτιωτική εξεταστική, αξίζει τον κόπο να το ανα- φέρουμε στους καθηγητές.Κάθε προσπάθειά μας μπορούν να απαξιώσουν αν το θέλουν.Ακόμα και τις εργασίες μπορούν να τις κάνουν έτσι ώστε να μη γράφονται από την πλειοψηφία μαε αν θέλουν(βλπ πέρισυ Κυκλώματα ΙΙ).Εμείς όμως ας καταθέσουμε ό,τι προτάσεις έχουμε και εκφράζουν και την πλειοψηφία μας και θα δούμε μετά τι θα γίνει. Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: electroSOK on March 02, 2005, 16:08:59 pm Ναι, δεν διαφωνώ. Πάντως, ρίξτε μια ματιά και στο topic "Βελτιωτική Εξεταστική", εκεί νομίζω αναπτύσσεται διεξοδικότερα το θέμα της Βελτιωτικής Εξεταστικής του Σεπτεμβρίου με συμμετοχή του κ. Παπαγιάννη. (Τελικα το θέμα αυτό άρχισε να αναπτύσσεται σε 2 topic, σαν να μου φαίνεται ότι μπλέξαμε τα μπούτια μας..)
Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: JAs0n-X on March 02, 2005, 16:46:23 pm Χμμμ κ σαν να ξερω τους υπευθυνους !!! :P :P :P :P
Title: Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: electroSOK on March 02, 2005, 18:03:43 pm Γκουχ Γκουχ...!!! :P :P :P
Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: sevastizoi on March 07, 2005, 01:40:27 am Είναι αημαντικό ,σχετικά με τις διεκδικήσεις μας,να αρχίσουμε από απτές προτάσεις και εύκολα ??? πραγματοποιήσιμες ,όπως το 2ν+6.Όντως μια πρόταση ήταν που έριξε ένας συνάδελφος αλλά ήταν μια πρόταση.
Ας αρχίσουμε να μπαίνουμε στη διαδικασία να θέτουμε σαφείς προτάσεις μπας και αρχίσουμε να παίρνουμε και ανάλογες απαντήσεις Καλό βράδυ Title: Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους Post by: BOBoMASTORAS on March 08, 2005, 01:31:26 am .
|