Title: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 20, 2006, 18:15:08 pm Επανέρχομαι με ένα καινούργιο φόρουμ παιχνίδι, πιο φιλοσοφημένο από το Κλούντο ΤΗΜΜΥ και πιο πολύπλοκο. Αν δεν πετύχει ούτε και αυτό, δεν υπάρχει πρόβλημα, κάτι καινούργο θα σκεφτώ (ας μη ξεχσνάμε το Τζένγκα ΤΗΜΜΥ έκδοση!).
Behold THMMY: Dark Ages Ιστορία: Το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Α.Π.Θ. καλείται να φέρει εις πέρας μια πάρα πολύ επικίνδυνη αποστολή: Να κατατροπώσει τους χάκερς που εισβάλλουν στα υπολογιστικά συστήματά του και προξενούν σοβαρότατες καταστροφές, σπέρνοντας έτσι το χάος και το σκοτάδι στο ΤΗΜΜΥ. Για αυτό το σκοπό, κρίθηκε απαραίτητο να οργανώνεται τακτικά μια εικονική μονομαχία μεταξύ των Ηλεκτρολόγων χάκερ και των εθελοντών του ΤΗΜΜΥ που αναλαμβάνουν να παίξουν το ρόλο τον προπονητών, για να διαπιστώσουν αν όντως οι προαναφερθέντες Ηλεκτρολόγοι πληρούν τις προϋποθέσεις για να διεισδύσουν στον κυβερνοχώρο και να διώξουν τους χάκερς που τους απειλούν. Αν οι Ηλεκτρολόγοι Χάκερς δεν τα καταφέρουν, τότε οι καιροί που θα ακολουθήσουν θα είναι πολύ δύσκολοι για το τμήμα τους. Αντιστοίχως, αν οι Εθελοντές δεν φανούν ικανοί να ωθήσουν τους Ηλεκτρολόγους Χάκερς στα όριά τους, τότε οι τελευταίοι θα βγουν να αντιμετωπίσουν απροετοίμαστοι τις απειλές του κυβερνοχώρου, κάτι που ισοδυναμεί με βέβαιη ήττα… Σκοπός: Στο παιχνίδι λοιπόν υπάρχουν δύο αντίπαλα στρατόπεδα: οι Ηλεκτρολόγοι Χάκερς και οι Εθελοντές ΤΗΜΜΥ. Μέσα στην εικονική χώρα, ζουν μαζί οι δυο ομάδες, όμως τα μέλη της πρώτης γνωρίζονται μεταξύ τους, ενώ τα μέλη της δεύτερης δεν ξέρουν ποιος είναι Εθελοντής και ποιος Χάκερ. Σκοπός κάθε ομάδας είναι να ωθήσει σε αποσύνδεση (λογκ-άουτ) όλους τους παίκτες της άλλης ομάδας. Το παιχνίδι έχει ενδιαφέρον όταν παίζεται από πολλά άτομα. Κανόνες: Κάθε παίκτης έχει κάποιον συγκεκριμένο ρόλο. Οι ρόλοι μοιράζονται τυχαία στους παίκτες (μπορεί κάποιο μέλος που δε συμμετέχει να αναλάβει τη μοιρασιά). Ρόλοι: Οι ρόλοι είναι οι εξής: Διαχειριστής, Μοντερέιτορ, Προγραμματιστής, Ηλεκτρολόγοι Χάκερς, Εθελοντές. Υπάρχει μόνο ένας Διαχειριστής, Μοντερέιτορ και Προγραμματιστής τη φορά. Ουσιαστικά είναι Εθελοντές, απλά έχουν κάποιες επιπλέον ιδιότητες, που θα αναφερθούν παρακάτω. Έστω ότι δήλωσαν συμμετοχή Χ άτομα στο παιχνίδι. Από αυτά αφαιρούμε τρία (που αναλαμβάνουν τους προαναφερθέντες ρόλους). Άρα μένουν Χ-3 άτομα. Από αυτά, ο αριθμός των Ηλεκτρολόγων Χάκερς καθορίζεται ως εξής: ΗΧ=[(χ-3)/3]+1 με στρογγυλοποίηση προς τα κάτω. Οι εναπομείναντες θα είναι Εθελοντές. Παράδειγμα: Έχουμε 20 άτομα. Τότε αφαιρούμε τρία και μένουν 17. 17/3 + 1 μας κάνει 6,6666 δηλαδή 7 με στρογγυλοποίηση. Άρα οι Χάκερς θα είναι 7 και οι Εθελοντές 10. Προσοχή: Τελικά οι Εθελοντές είναι 13, λόγω του ότι ο Διαχειριστής, ο Μοντερέιτορ και ο Προγραμματιστής είναι με το μέρος τους. Τρόπος διεξαγωγής παιχνιδιού: Στο τόπικ όπου φιλοξενείται το παιχνίδι, κάθε παίκτης είναι υποχρεωμένος μια φορά την ημέρα να περιγράφει τι κάνει κατά τη διάρκειά της. Η «μέρα» αρχίζει από τις 7:00 το πρωί και τελειώνει στις 10:30 το βράδυ. Όλοι οι παίκτες περιγράφουν τί κάνουν. Επίσης οι παίκτες έχουν το δικαίωμα στη διάρκεια της ημέρας να δημοσιεύσουν όσα ποστ θέλουν για να εκφράσουν τη γνώμη τους για κάποιον παίκτη ή να τον «κατηγορήσουν» στο κοινό. Οι παίκτες είναι υποχρεωμένοι να ανακοινώνουν μια και μόνο φορά κάθε μέρα ποιόν παίκτη επιχειρούν να κάνουν λογκ-άουτ από το Δίκτυο. Όλοι προβαίνουν σε τέτοιες ανακοινώσεις, ακόμα και οι Χάκερς (αφού συμπεριφέρνονται σαν Εθελοντές, δηλαδή κρύβουν την αληθινή τους ταυτότητα). Οι ανακοινώσεις στέλνονται με προσωπικά μηνύματα στο Διαχειριστή, ο οποίος επεξεργάζεται και τα αποτελέσματα. Ο Διαχειριστής την επόμενη μέρα μέσω ποστ ενημερώνει τους παίκτες για τα αποτελέσματα (πόσες επιθέσεις δέχθηκε ο κάθε παίκτης και από ποιους). Ο παίκτης που δέχθηκε τις περισσότερες επιθέσεις, παθαίνει λογκ-άουτ και φεύγει από το Δίκτυο. Αν υπάρχει ισοψηφία, τότε δίνεται μια μέρα παράταση, στην οποία οι παίκτες έχουν το δικαίωμα να επιτεθούν μόνο στα άτομα που ισοψήφησαν. Αν στο τέλος της ημέρας προκύψει και πάλι ισοψηφία, τότε ο Διαχειριστής αποφασίζει για το ποιος θα πάθει λογκ-άουτ. Οι Χάκερς επιτίθενται ακόμα μια φορά (υποχρεωτικά) κατά τη διάρκεια της ημέρας: Από τις 7:00 το βράδυ μέχρι τις 12:00 τα μεσάνυχτα. Καθώς οι Χάκερς γνωρίζονται μεταξύ τους, μέσω ΠΜ (προσωπικών μηνυμάτων) ή οποιουδήποτε τρόπου επικοινωνίας, αποφασίζουν όλοι μαζί σε ποιόν θα επιτεθούν και ανακοινώνουν στο Διαχειριστή την απόφασή τους με ΠΜ, μέσω ενός ειδικού λογαριασμού με το όνομα ΧΑΚΕΡ (για να μην αποκαλυφθούν). Ο Διαχειριστής την άλλη μέρα, μαζί με την γνωστοποίηση των διαφόρων επιθέσεων, ανακοινώνει και ποιος έπαθε λογκ-άουτ από τους Χάκερς. Σημείωση: Πριν ο Διαχειριστής κάνει τις σχετικές ανακοινώσεις, απαγορεύεται στους παίκτες να πραγματοποιήσουν την καθημερινή τους επίθεση. Όμως μπορούν να στείλουν μήνυμα με την υποχρεωτική περιγραφή της καθημερινότητάς τους. Όταν ο Διαχειριστής ανακοινώσει τους νεκρούς, τότε αυτοί οι παίκτες σταματάνε τη δραστηριότητά τους εκτός και αν κάποιος γίνει φάντασμα (βλέπε παρακάτω). Χαρακτήρες: Διαχειριστής: Ο Διαχειριστής είναι ο μόνος παίκτης που είναι γνωστός σε όλους. Δεν μπορεί να δεχθεί καμία επίθεση (άρα ούτε να πάθει λογκ-άουτ). Επομένως μπορεί να εκτοξεύσει άφοβα όσες κατηγορίες θέλει. Μπορεί σε όσους παίκτες θέλει να τους απαγορέψει να επιτεθούν μια συγκεκριμένη μέρα, αλλά μετά στους ίδιους παίκτες δεν μπορεί ποτέ ξανά να απαγορέψει. Απαγορεύεται να στέλνουν οι παίκτες ΠΜ στο Διαχειριστή, εκτός και αν πρόκειται για την ανακοίνωση των Χάκερς ή την απόφαση του Μοντερέιτορ (βλέπε παρακάτω). Ο Διαχειριστής έχει δικαίωμα να ψηφίσει αν θέλει μια και μόνο φορά σε όλο το παιχνίδι. Μοντερέιτορ: Έχει όσες ιδιότητες έχουν οι Εθελοντές και μία επιπλέον: Έχει τη δυνατότητα να προστατέψει για μια ημέρα παιχνιδιού με ισχυρά αντιβάιρους και φάιργουόλ ένα συγκεκριμένο παίκτη, έτσι αν του επιτεθούν οι Χάκερς, τότε θα γλυτώσει το λογκ-άουτ. Μπορεί να προστατέψει και τον εαυτό του αν το κρίνει απαραίτητο αλλά μετά πρέπει να περάσουν τρεις μέρες πρώτου μπορέσει να ξαναπροστατέψει τον εαυτό του. Ο παίκτης που έχει δεχθεί αυτήν την προστασία (ο οποίος δεν έχει τρόπο να γνωρίζει εκ των προτέρων ότι τον προστατεύει ο Μοντερέιτορ) γλιτώνει ακόμα και από τις επιθέσεις των Εθελοντών. Ο Μοντερέιτορ στέλνει ειδικό ποστ μέσω του λογαριασμού ΜΟΝΤ στο Διαχειριστή, ανακοινώνοντας του ποιόν αποφάσισε να προστατέψει. Ο Διαχειριστής δεν το γνωστοποιεί αυτό, όμως αν τελικά αυτός ο παίκτης γλυτώσει λόγω της προστασίας, αυτό ανακοινώνεται την επόμενη μέρα. Σε περίπτωση που ο προστατευμένος παίκτης ισοψηφήσει, διατηρεί την προστασία και στην παράταση. Όταν ο Μοντερέιτορ στέλνει το ειδικό μήνυμα στο Διαχειριστή, γράφει "Αποφάσισα να προστατεύσω τον/την [ΟΝΟΜΑ]". Δε χρησιμοποιεί προσωπικό ύφος για να μη καταλάβει ο Διαχειριστής ποιος είναι. Υπόψη ότι ο Μοντερέιτορ δεν είναι υποχρεωμένος να προστατεύει κάθε μέρα κάποιον παίκτη. Μπορεί αν θέλει να μη χρησιμοποιήσει και καθόλου την ειδική του ικανότητα. Προγραμματιστής: Ανήκει στη ομάδα των Εθελοντών, όμως έχει μια μοναδική ικανότητα: Μπορεί να «σπάει» μια φορά την μέρα (αν θέλει, δεν υποχρεούται) το λογαριασμό ενός παίκτη και έτσι να δει την πραγματική του ταυτότητα. Στέλνει ΠΜ μέσω ενός μυστικού λογαριασμού με το όνομα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ στον παίκτη που διάλεξε, και εκείνος είναι υποχρεωμένος εντός της ημέρας να στείλει στον Προγραμματιστή απάντηση με την ταυτότητά του (Χάκερ, Μοντερέιτορ, Εθελοντής κ.λ.π.). Είναι βέβαια ο Προγραμματιστής σε δύσκολη θέση. Μπορεί να επικοινωνεί με ΠΜ με όποιον παίκτη θέλει (εκτός από το Διαχειριστή) αλλά με την πραγματική του ταυτότητα και όχι μέσω του μυστικού λογαριασμού, τον οποίο χρησιμοποιεί μόνο στην περίπτωση που αναφέρθηκε. Πρέπει να προσέχει ποιόν να εμπιστευτεί. Εθελοντές: Αν και όλοι ως Εθελοντές παρουσιάζονται (εκτός από το Διαχει ριστή που δεν έχει λόγο να κρύβει την ταυτότητά του), οι πραγματικοί Εθελοντές κάνουν αυτά που αναφέρθηκαν: Δημοσιεύουν κείμενο με την καθημερινότητά τους μια φορά την ημέρα, έχοντας περιθώριο από τις 7:00 το πρωί ως τις 10:30 το βράδυ, διαλέγουν στο ίδιο χρονικό διάστημα ποιόν παίκτη προτείνουν για λογκ-άουτ στέλνοντας ΠΜ στο Διαχειριστή και δημοσιεύουν (μεταξύ του παραπάνω χρονικού διαστήματος) ποστς στα οποία κατηγορούν ή έστω εκφράζουν τις αμφιβολίες τους για κάποιον παίκτη. Ηλεκτρολόγοι Χάκερς: Κάνουν ό,τι και οι Εθελοντές. Επίσης, υποχρεωτικά από τις 8:00 μέχρι τις 12:00 το βράδυ αποφασίζουν όλοι μαζί έναν παίκτη στον οποίο θα επιτεθούνε και ανακοινώνουν την απόφασή τους στο Διαχειριστή, μέσω του ειδικού λογαριασμού ΧΑΚΕΡ. Φάντασμα: Ο πρώτος Εθελοντής (ανάμεσά τους δεν συγκαταλέγονται και ο Μοντερέιτορ και ο Προγραμματιστής) που θα πάθει λογκ-άουτ από τους Χάκερς γίνεται Φάντασμα και έχει την ικανότητα να εντοπίσει τα ονόματα των Ηλεκτρολόγων Χάκερ (του τα στέλνουν υποχρεωτικά οι ίδιοι οι Χάκερ μέσω του λογαριασμού ΧΑΚΕΡ). Μετά, ο παίκτης Φάντασμα γνωστοποιεί ένα από αυτά τα ονόματα σε έναν παίκτη Εθελοντή (εκτός του Διαχειριστή). Εκεί τελειώνει η ανάμειξή του στο παιχνίδι. Ερωτευμένοι: Υπάρχουν δύο παίκτες, ο οποίοι ανήκουν ή σε αντίπαλα στρατόπεδα (ο ένας Χάκερ και ο άλλος Εθελοντής) ή στο ίδιο και είναι παράφορα ερωτευμένοι μεταξύ τους (για τεχνικούς λόγους π.χ. έλλειψης γυναικείου φύλου, το ζευγάρι μπορεί να μην είναι ετερόφυλο). Κληρώνονται τυχαία από τον παίκτη που ανέλαβε να μοιράσει τους ρόλους (είναι καλύτερα να προτιμηθεί ετερόφυλο ζευγάρι) και τους το γνωστοποιεί μέσω ΠΜ. Αυτοί γνωρίζουν ο ένας τον άλλο, και λόγω του ότι αγαπιούνται παράφορα, αν αποσυνδεθεί ο ένας, τότε αποσυνδέεται και ο άλλος. Αποτελεί μια ξεχωριστή ομάδα, που ουσιαστικά δεν είναι ούτε Εθελοντές ούτε Χάκερ, αλλά δουλεύουν για τον εαυτό τους. Αν ο ένας είναι Χάκερ και ο άλλος Εθελοντής, τότε νικούν αν μείνει μόνο ένας Εθελοντής και είναι ένας από τους Ερωτευμένους ή μόνο ένας Χάκερ και είναι ένας από τους Ερωτευμένους. Αν ανήκουν και οι δυο στην ίδια ομάδα, τότε αν μείνουν οι μόνοι σε αυτήν, το παιχνίδι σταματά με τους Ερωτευμένους νικητές. Διαδικτυακά Ίχνη: Κάθε φορά που οι Χάκερς επιτίθενται (άσχετα αν τελικά τη γλυτώσει ο επιτιθέμενος εξαιτίας του Μοντερέιτορ ή όχι), κάνουν ποστ με το λογαριασμό ΧΑΚΕΡ στο κεντρικό τόπικ και αφήνουν εκεί ένα Ίχνος. Δηλαδή ένα εικονικό στοιχείο το οποίο θα διαφαίνεται σε μια από τις περιγραφές που κάνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αν π.χ. αναφέρουν ότι έπαιζαν Λάιν-Έιτζ και στα Διαδικτυακά ίχνη αφήσουν ένα κώδικα κατασκευής ενός εικονικού σπαθιού, τότε είναι προφανές πως το άτομο αυτό ίσως είναι Χάκερ. Φυσικά πρέπει η περιγραφές της καθημερινότητάς τους να είναι έξυπνα γραμμένες, έτσι ώστε να μη διαφαίνεται άμεσα το αντικείμενο αυτό. Και βέβαια δεν πρέπει η όλη αντιστοιχία να προέρχεται από κάποιον παράλογο συλλογισμό. Επειδή οι Εθελοντές μπορεί να γράφουν λιτές περιγραφές, για να ξεχωρίσουν από τους Χάκερ, αναφέρονται οι παρακάτω κανόνες: Η περιγραφή της καθημερινότητας πρέπει να είναι τουλάχιστον 60-70 λέξεις, να εμπεριέχει τουλάχιστον 20 κοσμητικά επίθετα, τουλάχιστον 4 διαφορετικές διαδικτυακές δραστηριότητες, καθώς και τουλάχιστον 6 διαφορετικές περιγραφές. Οι Χάκερ αποφασίζουν από κοινού με βάση ποιανού Χάκερ περιγραφή θα αποφασισθεί το Ίχνος που θα αφήσουνε. Επιπλέον στοιχεία: Οι Εθελοντές προσπαθούν να ανακαλύψουν τους Χάκερ μέσω των επιθέσεων. Στις ανακοινώσεις του Διαχειριστή, διαφαίνεται ποιοι πρότειναν για λογκ-άουτ ποιους, και έτσι μέσω τέτοιων αναλύσεων και συλλογισμών, ψάχνουν να βρουν ποιοι παίκτες δρουν ομαδικότερα, άρα είναι πιθανόν να είναι Χάκερ. Φυσικά οι Χάκερ έχουν δικαίωμα να επιτεθούν (τη νύχτα όπως αναφέρθηκε παραπάνω) σε κάποιον Χάκερ για μπλόφα, αν και αυτό ίσως να τους βγει σε κακό, αφού έτσι χάνουν έναν δικό τους. Ο Προγραμματιστής άπαξ και εντοπίσει ένα Χάκερ, λογικά θα επιμένει να προτείνει αυτόν για λογκ-άουτ. Έτσι δίνει στόχο στους Χάκερ, όμως παράλληλα πιθανόν ο Μοντερέιτορ να καταλάβει ότι πρόκειται για τον Προγραμματιστή και έτσι να τον προστατεύσει. Επειδή το παιχνίδι ίσως αποδειχθεί κάπως πολύπλοκο και η οποιαδήποτε παρέκκλιση από τους κανονισμούς μπορεί να περιπλέξει ακόμα περισσότερο την κατάσταση, είναι καλό να υιοθετηθεί ο εξής νόμος: Όποιος παραβιάσει δύο φορές κάποιον κανόνα, ή μία φορά διαπράξει ένα σοβαρό αδίκημα, να αποκλείεται αυτομάτως από το παιχνίδι. Τα ποστ να γίνονται με φειδώ, έτσι ώστε να μη μαζεύονται υπερβολικά πολλά και δημιουργείται σύγχυση. Ο Διαχειριστής έχει δικαίωμα, εάν αντιληφθεί ανάρμοστη ή παράλογη συμπεριφορά π.χ. ασυνάρτητη περιγραφή καθημερινότητας ή μηνύματα με προσβλητικό περιεχόμενο, να διαγράψει τον παίκτη που προκάλεσε την αναστάτωση. ………………………………………………………………………………………….. Αυτά… Το παιχνίδι δεν το έχω δοκιμάσει στην πράξη για να ξέρω πόσο ομαλή είναι η διεξαγωγή του. Αν δείξουν πολλά άτομα ενδιαφέρον, μπορεί να γίνει μια δοκιμή. Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: xenia on December 20, 2006, 18:17:59 pm είμαι φάντασμα :D
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 20, 2006, 18:21:05 pm Καλά, πότε πρόλαβες και το διάβασες;!
Αλλά αν το διάβαζες πιό προσεχτικά θα παρατηρούσες πως δεν είναι ότι πιο ωραίο το να γίνεις Φάντασμα ;D Σου αρέσει σαν ιδεά (το παιχνίδι εννοώ); Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: xenia on December 20, 2006, 18:22:21 pm ναι μου αρεσει
θα το διαβασω αργοτερα αναλυτικα και θα σε πω :) Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wade on December 20, 2006, 18:23:07 pm Εκ πρώτης όψεως φαίνεται ενδιαφέρον. Τώρα όμως δεν έχω χρόο να το διαβάσω προσεκτικά, γιατί πάω για μάθημα. Θα το διαβάσω όταν επιστρέψω. 8)
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 20, 2006, 18:24:56 pm Με την ησυχία σου:)
Οφφ-τόπικ: Μην ξεχάσεις να ανεβάσεις εκείνο που συζητούσαμε ;) Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Turambar on December 20, 2006, 18:25:04 pm από το Παλέρμο το μετέφερες ή μου φαίνεται? :D
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 20, 2006, 18:26:30 pm Παλέρμο;;; Όχι, καμιά σχέση. Τί είναι αυτό;
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Turambar on December 20, 2006, 18:38:35 pm Καλά είναι τραγικά πιο πολύπλοκο από το Παλέρμο, αλλά έχει τα βασικά.
Ένας πάει φυλακή κάθε μέρα. Ένας πεθαίνει το βράδι. Ένας ρουφιάνος ξέρει τους δολοφόνους. Οι ερωτευμένοι ήταν ενδιαφέρον ομάδα! Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 20, 2006, 18:48:07 pm Όταν λες τραγικά πιο πολύπλοκο, εννοείς δυσάρεστα πιο πολύπλοκο; :(
Δεν το είχα ξανακούσει αυτό το παιχνίδι (Παλέρμο). Ελπίζω αυτό που προτείνω εγώ να είναι καλύτερο 8) Ναι, οι ερωτευμένοι είναι ενδιαφέρουσα ομάδα! Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Turambar on December 20, 2006, 18:58:41 pm Το Παλέρμο είναι rpg λόγου, και παίζεται ζωντανά σε μια παρέα 7+ ατόμων.
μπορεί αργότερα να γράψω τους κανόνες να τους ποστάρω να δεις τις ομοιότητες. Το τραγικά το χρησιμοποίησα για να δείξω την ένταση. Μπορεί να είναι καλό, μπορεί και όχι. Ανάλογα. :) Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: JAs0n-X on December 20, 2006, 20:38:47 pm Πολυ ωραια μεταφορα απ οπου κ αν το μετεφερες!! :)
Παντως μου φαινεται σαν Παλερμο αλλα πιο πολυπλοκο! Εμενα μ αρεσει παντως...για ποτε το βλεπετε ομως? Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wade on December 20, 2006, 21:58:01 pm OK, το διάβασα και μου αρέσει πολύ σαν ιδέα! Αν το αρχίσουμε, είμαι μέσα 8)
Εντάξει, είναι λίγο πολύπλοκο και θα πάρει λίγο χρόνο να το συνηθίσουμε, αλλά the best way to learn the job is on the job! @Wanderer: Ακόμη δε λύθηκαν τα τεχνικά προβλήματα που έλεγα, και δεν είμαι σίγουρος πότε θα λυθούν. Θα το ανεβάσω στη σελίδα μου, αφού ανεβάσω την ίδια τη σελίδα, αφού λυθούν τα τεχνικά προβλήματα. Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 21, 2006, 02:23:38 am Πολυ ωραια μεταφορα απ οπου κ αν το μετεφερες!! :) Παντως μου φαινεται σαν Παλερμο αλλα πιο πολυπλοκο! Εμενα μ αρεσει παντως...για ποτε το βλεπετε ομως? Κοίταξε, υπάρχει ως είδος το rpg φόρουμ game. Που η φιλοσοφία του (μηνύματα, δύο αντίπαλες ομάδες, κάποιοι χαρακτήρες με σπέσιαλ ιδιότητες) διέπουν όλα τα παιχνίδια που ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Από εκεί και πέρα, ανέπτυξα την ιδέα μου γύρω από αυτόν τον κεντρικό άξονα, άρα λογικό είναι να έχει ομοιότητες με άλλα rpg forum παιχνίδια. Όμως στην ουσία, μιας και δεν έκανα αντιγραφή κάτι, νομίζω πως δεν το λες μεταφορά. Α, η αλήθεια είναι πως αυτό το παιχνίδι το είχα σκεφτεί και σχεδιάσει πριν τις Πανελλήνιες ακόμα και φυσικα είχε άλλο όνομα, απλώς τώρα το τροποποίησα στην ΤΗΜΜΥ εκδοχή του! Τώρα το μόνο που μένει είναι να υπάρξει το αναμενόμενο ενδιαφέρον από τα μέλη του φόρουμ... Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: trapped on December 21, 2006, 02:27:34 am εγω μεχρις στιγμης δεν το εχω διαβασει γιατι βαριεμαι :(
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Turambar on December 21, 2006, 02:28:42 am παλέρμο ξέρεις?
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: trapped on December 21, 2006, 02:31:27 am μπα.. :(
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 21, 2006, 02:32:21 am Trapped, τουλάχιστον σε ψιλοενδιαφέρει το παιχνίδι; Αν ναι, τότε κάνε ένα κόπο και διάβασε έστω και λίγο, να πάρεις μια γενική ιδέα ;)
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: trapped on December 21, 2006, 02:39:04 am οκ οταν εχω ορεξη θα το διαβασω..ελπιζω να το καταλαβω.. :)
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 23, 2006, 01:19:55 am Δεν βλέπω συμμετοχές... μάλλον την ίδια κατάληξη με το Κλούντο ΤΗΜΜΥ θα έχει :P
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Nightwish on December 23, 2006, 06:49:09 am εγώ είμαι μέσα αλλά βαριέμε να διαβάσω οδηγίες
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wade on December 23, 2006, 09:15:58 am Μήπως αν απλοποιούσες λίγο τις οδηγίες θα είχαμε περισσότερες συμμετοχές;
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 23, 2006, 13:30:46 pm Αν τις απλοποιήσω θα γίνει λίγο "ρηχό" το παιχνίδι. Στο κάτω-κάτω, δεν νομίζω πως είναι τόσο πολύπλοκο όσο νομίζετε. Έχουμε δύο αντίπαλες ομάδες, τρία άτομα με σπέσιαλ ιδιότητες, δύο-τρία ποστ ο καθένας την ημέρα, αυτά.
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wade on December 23, 2006, 13:33:01 pm Ναι, καταλαβαίνω, αλλά πολλοί βαριούνται να διαβάσουν τόσο μεγάλο όγκο πληροφοριών. Για παράδειγμα, μπορεί να παραλειφθεί το κομμάτι που λέει για τους ερωτευμένους κατά τη γνώμη μου.
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on December 23, 2006, 15:41:31 pm Ε, και στο Κλούντο ΤΗΜΜΥ που οι κανόνες ήταν λίγες σειρές; Σχεδόν κανείς δεν έδειξε ενδιαφέρον. Τη συμφωνημένη ώρα οι μόνοι στο τόπικ είμασταν εγώ και η Vasso.
Τέλοσπάντων, το παιχνίδι θα μείνει ως έχει. Αν θέλει κάποιος μια απλουστευμένη έκδοση, να κάνει τόπικ για το Παλέρμο. Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on April 04, 2007, 22:36:21 pm Ρε παιδιά αφού από ό,τι διαβάζω, αρκετοί από εσάς παίζουν Παλέρμο, γιατί να μη δοκιμάσουμε κάτι αντίστοιχο και εδώ;
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wade on April 04, 2007, 22:37:49 pm <προφανής απάντηση> Γιατί κλείνει το φόρουμ. </προφανής απάντηση>
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: λήθη on April 04, 2007, 22:38:44 pm παλερμο ^hello^
i' m in Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on April 04, 2007, 22:40:28 pm <προφανής απάντηση> Γιατί κλείνει το φόρουμ. </προφανής απάντηση> Δεν νομίζω, πλάκα είναι...παλερμο ^hello^ Αν θες ρίξε μια ματιά στην ΤΗΜΜΥ έκδοση που έχω κάνει εδώ, να μου πεις αν το βρίσκεις ενδιαφέρον (αν και είναι ολίγον πιο πολύπλοκο)i' m in Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wade on April 04, 2007, 22:42:42 pm Μπορεί να κάνουν καμιά αναβάθμιση...
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: λήθη on April 04, 2007, 22:43:05 pm αυτη τη στιγμη δε μπορω
αυριο ομως ;) ναι Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Tempus Fugit on September 26, 2007, 02:38:15 am Χαχα, εγώ είμαι μέσα. :D
Σε μερικά χρόνια θα μαζευτούμε πάντως... :P Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on September 26, 2007, 13:57:41 pm Από πού το ξέθαψες αυτό το τόπικ; :P
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Tempus Fugit on September 26, 2007, 14:00:14 pm Κάπου το ανέφερες και το έψαξα... ούτε θυμάμαι... :???:
Χτύπησε το φτυάρι σε κάτι σκληρό και τέτοια... :P Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on September 26, 2007, 14:08:07 pm Για να πετύχει το τόπικ, ήθελε λίγο promotion παραπάνω...
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Tempus Fugit on September 26, 2007, 14:09:30 pm Μπορείς να βάλεις το λίνκ στο τραπεζάκι στη γραμματεία. :D
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on September 26, 2007, 14:13:37 pm Μπα, εντάξει δεν έχω και τόση λαχτάρα να παίξω αυτό το παιχνίδι :o
(και με Παλέρμο ευχαριστημένος θα είμαι!) Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Tempus Fugit on September 26, 2007, 14:23:40 pm :D Παντως οσο λέμε βλακειες εδω το κρατάμε στα recent... όλο και καποιος αρκετα βαριεστημενος θα βρεθει που θα ερθει να δει τι ειναι και θα διαβάσει τους κανόνες. :P
Title: Re: THMMY: Dark Ages, Forum Game Post by: Wanderer on September 26, 2007, 14:30:25 pm Έχεις απόλυτο δίκιο ^victory^
Αλλά όταν υπάρχουν άτομα σαν την Trapped: εγω μεχρις στιγμης δεν το εχω διαβασει γιατι βαριεμαι :( Άντε να βγάλεις άκρη ^boil^ |