|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
Show Posts
|
Pages: 1 2 3 [4] 5
|
53
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική εργασία 2017
|
on: May 17, 2017, 15:56:33 pm
|
α) ο πυκνωτης Cl αποκλειεται να ειναι 4 pF διοτι σε αυτην την εργασια η μεγιστη τιμη πυκνωτη ειναι 2.99pF επειδη ο Cl=2+0.01*ξ οπου ξ οι δυο τελευταιοι αριθμοι του αεμ σου.
β)το σχηματικο σου φαινεται μια χαρα οπως και η γραφικη παρασταση του κερδους.Αυτο ειναι που θελεις τωρα απλα πρεπει να πειραξεις καποια πραγματα ετσι ωστε η συναρτηση μεταφορας να μηδενιζεται σε μεγαλυτερη συχνοτητα ενω το κερδος(η ευθεια που εμφανιζεται να ικανοποιει την προδιαγραφη).
εσυ σαν γραφικη παρασταση θελεις το db(vout/vin)
Στο σχηματικό μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη συνδεσμολογία στα Μ3, Μ4, Μ6; Ποιο είναι το source και ποιο το drain?
|
|
|
57
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αρχιτεκτονική Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
|
on: May 07, 2017, 22:37:53 pm
|
ARRAY3: la $s0,size1 lw $s1,0($s0) # size1 in $s1 ori $s2,$zero,0 # i in $s2 la $a0,arr3 # arr3 in $a0
#multiply arrays li $t1,2 li $s0,0
L1: li $s1,0 L2: li $s2,0 sll $t2,$s0,5 addu $t2,$t2,$s1 sll $t2,$t2,3 addu $t2,$a0,$t2 l.s $f4,0($t2)
L3: sll $t0,$s2,5 addu $t0,$t0,$s1 sll $t0,$t0,3 addu $t0,$a2,$t0 l.s $f16,0($t0) sll $t0,$s0,5 addu $t0,$t0,$s2 sll $t0,$t0,3 addu $t0,$a1,$t0 l.s $f18,0($t0) mul.s $f16,$f18,$f16 add.s $f4,$f4,$f16
addiu $s2,$s2,1 bne $s2,$t1,L3 s.s $f4,0($t2) addi $t0,$t0,4 addi $t1,$t1,1 addiu $s1,$s1,1 bne $s1,$t1,L2
addiu $s0,$s0,1 bne $s0,$t1,L1
#print the elements li $v0,4 la $a0,msg2 syscall
la $t0,arr3 ori $t1,$zero,0
LO: beq $t1,$s1,EXIT lwc1 $f20,0($t0) li $v0,2 mov.s $f12,$f20 syscall li $v0,4 la $a0,msg3 syscall addi $t0,$t0,4 addi $t1,$t1,1 j LO |
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Γιατί δεν λειτουργεί?
|
|
|
|
|