Η απατη της "βασης του 10"

<< < (19/19)

corina:
+1
Προτού διαβάσω το post του Junior ήμουν έτοιμη να προτείνω ακριβώς το ίδιο!
Για την ακρίβεια σκέφτομαι δύο προοπτικές:

1) Προπαρασκευαστικό έτος εκτός χώρου πανεπιστημίου. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι, εφόσον μιλάμε για δημόσιο σχολείο, φαντάζομαι ότι ούτε λύκειο θα είναι, ούτε κάτι που υπάρχει μέχρι σήμερα. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι πρέπει να δημιουργηθεί καινούριος τύπος σχολείου, με καινούριο διδακτικό προσωπικό, καινούρια βιβλία, κ.ο.κ. Οι τάξεις του θα μπορούσαν να είναι διαχωρισμένες με βάση το αντικείμενο προετοιμασίας, π.χ. τάξη προετοιμασίας για πολυτεχνείο, για φιλολογίες κ.ο.κ. Βέβαια προκύπτουν προβλήματα όπως: Ποιοι θα διδάσκουν; Που θα στεγάζονται αυτά τα "σχολεία"; Πώς θα χρηματοδοτούνται κ.ο.κ.

Μία πιθανή λύση που σκέφτομαι πολύ πρόχειρα τώρα, είναι η διεξαγωγή των μαθημάτων αυτών, με τον ίδιο τρόπο που διεξάγεται τώρα η ενισχυτική. έτσι τα παιδιά θα έχουν δύο επιλογές: Αν νιώθουν ότι μπορούν να τα καταφέρουν (γιατί τα αντικείμενα γνώσης θα είναι διαφορετικά), μπορούν να παρακολουθούν το προπαρασκευαστικό έτος παράλληλα με την Γ' λυκείου. Αλλιώς, την επόμενη χρονιά της αποφοίτησής τους.
 Οι εξετάσεις βέβαια θα είναι υπό τη δικαιοδοσία της κάθε σχολής.

2)Προπαρασκευαστικό έτος μέσα στο πανεπιστήμιο. Αυτό βέβαιο συνεπάγεται ουσιαστικά την ελεύθερη "εισαγωγή" του υποψηφίου σε οποιαδήποτε σχολή, και το "ξεκαθάρισμα" των φοιτητών στο τέλος του προπαρασκευαστικού έτους. Λογικά μιλάμε τότε  για μαθήματα στις κτιριακές μονάδες των πανεπιστημίων, από το διδακτικό προσωπικό των πανεπιστημίων. Εδώ προκύπτουν άλλα προβλήματα: Θα υπάρχει τεράστια συγκέντρωση υποψηφίων στις σχολές αυξημένης ζήτησης, και μάλιστα των αστικών κέντρων. Πιθανώς (εως σχεδόν σίγουρο, αν κρίνουμε από τη δική μας εμπειρία) ούτε οι κτιριακές εγκαταστάσεις, ούτε το διδακτικό προσωπικό θα είναι επαρκή, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρχει ερήμωση των περιφερειακών σχολών χαμηλότερης ζήτησης.

Τέλος, επειδή ένα πολύ πιθανό ενδεχόμενο είναι όλοι οι ενδιαφερόμενοι π.χ. Β. Ελλάδος, να δηλώνουν το ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ και όχι την Ξάνθη, μπορούν οι ομοτιτλες σχολές να ομαδοποιούνται και να υπάρχει ανά ομάδα σχολής συμπλήρωση μηχανογραφικού, έτσι ώστε όσοι δεν επιτυγχάνουν στην επιλογή τους από άποψη τοποθεσίας, να εισάγονται στην ίδια σχολή σε άλλο μέρος. Τότε θα είναι στο χέρι τους, όπως και σήμερα, αν θα πάνε να σπουδάσουν έξω από την πόλη τους.

electrosok, αν διαφωνείς με την άποψη ότι μαθήματα ειδικού περιεχομένου (π.χ. στερεομετρία) δεν μπορούν να περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του λυκείου, Τι ακριβώς προτείνεις γι' αυτό το "προβληματάκι" ;:)

electroSOK:
Παιδιά, σόρρυ αλλά επειδή κινδυνεύω να κάψω την εξεταστική μου και δεν το θέλω με τίποτα, όταν ξεκλεψω χρόνο από το διάβασμα θα διαβάσω αναλυτικά τα όσα γράψατε και θα απαντήσω. Πάντως εγω αυτό που κυρίως ήθελα να κάνω με την κατάθεση της πρότασής μου ήταν να προκαλέσω τη συζήτηση, έτσι ώστε να καταλήξουμε ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ σε μια τελική πρόταση. Η πρότασή μου είναι απλά ένας σκελετός, έχει αρκετά σημεία όπου χρειάζονται διευκρίνηση. Έχουμε όλο τον χρόνο μπροστά μας για να κάνουμε τις απαραίτητες συμπληρώσεις και διορθώσεις και ελπίζω σε κάποια φάση να κατεβεί ως πρόταση στην Γενική μας Συνέλευση και να υπερψηφιστεί για να προωθηθεί στη συνέχεια και στους υπόλοιπους Συλλόγους και Συντονιστικά (αυτό για τα Συντονιστικά ισχύει στην περίπτωση που ξαναρχίσουν καταλήψεις).

Τα ξαναλέμε λοιπόν!

corina:
Τάσο μην αγχώνεσαι, σε περιμένουμε!! Αλλωστε και η δικιά μας εξεταστική θα καεί αν συνεχίσουμε έτσι!!...
Μακάρι να μπορούσαμε να καταλήξουμε κάπου συλλογικά! Και άλλωστε με βάση τη δική σου πρόταση ξεκινήσαμε, και ευελπιστούμε να την επεκτείνουμε και να τη βελτιώσουμε...

dimakis:

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page